abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12413497
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:42 schreef ASSpirine het volgende:
wow, dan heb je wel echt weinig geld als je "maar" 2 spellen kan kopen voor de rest van dit jaar...

Probeer anders 2de hand te zoeken

Ik heb sinds Zelda pas twee spellen gekocht, ook nog beide tweedehands... Maar ik wilde gaan sparen voor een digitale camera, dus ik moet maar even bezuinigen. Daarnaast heb ik ondertussen zoveel uitgegeven aan (NES)games die ik eigenlijk nooit speel, dat ik mijn prioriteiten even ga verleggen.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 21:02:51 #202
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12413673
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:56 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik heb sinds Zelda pas twee spellen gekocht, ook nog beide tweedehands... Maar ik wilde gaan sparen voor een digitale camera, dus ik moet maar even bezuinigen. Daarnaast heb ik ondertussen zoveel uitgegeven aan (NES)games die ik eigenlijk nooit speel, dat ik mijn prioriteiten even ga verleggen.

Respect voor je bewuste keuze
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_12413758
als je monkeyball in de aanbieding hebt
pi_12413819
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:06 schreef gieling.com het volgende:
als je monkeyball in de aanbieding hebt
Deel 1 is niet zo duur meer hoor...
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12413836
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:02 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Respect voor je bewuste keuze

En nou hopen dat ik me er ook aan kan houden . Maar er gaat snel te veel geld in zitten, geld dat ik heel goed voor andere dingen kan gebruiken.
pi_12414380
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:09 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Deel 1 is niet zo duur meer hoor...

Weet ik
pi_12414407
Het grote verschil tussen die 2 is vooral meer levels/minigames toch?
pi_12416786
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:37 schreef gieling.com het volgende:
Het grote verschil tussen die 2 is vooral meer levels/minigames toch?
Ik heb deel 1, die was toen 29,95 bij de intertoys ivm het uitkomen van deel 2. Ik heb het spel maar een aantal keer gespeeld want het 1 speler gedeelte is echt helemaal niks (maar ik ben niet echt fan van behendigheidsspellen) de multiplayer spellen zijn wel leuk maar dan moet je wel medespelers hebben en moet je ze eerst unlocken.

Bij deel 2 schijnen er meer multiplayer spellen te zijn, maar ik denk niet dat dat 30 euro extra waard is (want deel 2 is volgens mij nog 59,95).

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 14 augustus 2003 @ 08:10:34 #209
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12421866
En nu gaan ze ook nog Donkey Kong verneuken.... nu is Nintendo's dalende lijn compleet aan het worden.

August 13, 2003 - Last week Nintendo announced that it had partnered with Namco to develop a GameCube update to the Donkey Kong series. It was assumed that the title would be a pure platformer in the tradition of the franchise. However, IGNcube has learned differently. Here's what we know:

The beginnings of this new Donkey Kong game may trace as far back as the Dreamcast system. Sonic Team had just released Samba De Amigo, a port of a successful maraca-based arcade music game, and it immediately became popular with a niche audience. Designer Shigeru Miyamoto was one of the game's followers, and he on several occasions spoke highly of it.

On March 10, 2003, Nintendo registered the trademark for Donkey Konga. This, say sources, is the tentative name for the new title, which dumps its platformer roots in favor of exploring the music genre.

Donkey Konga is a music title in which gamers play conga drums with Donkey Kong and friends, allege sources. So far insiders have been unable to tell us if the game will work with standard GameCube controllers or if players will need to purchase a separate conga peripheral, but the latter seems more likely.

pi_12422178
omg
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 14 augustus 2003 @ 08:59:21 #211
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12422201
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
omg
De waterfetish van Miyamoto is hem in zijn bol geslagen. Nu weer muziekinstrumenten.
pi_12423361
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 08:10 schreef Chocobo het volgende:
En nu gaan ze ook nog Donkey Kong verneuken.... nu is Nintendo's dalende lijn compleet aan het worden.

*heel verhaal over een of ander klote idee voor een spel*

Ik ben ff sprakeloos
  donderdag 14 augustus 2003 @ 12:28:56 #213
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12425832
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 10:22 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Ik ben ff sprakeloos

*ook is
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 14 augustus 2003 @ 12:44:41 #214
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12426153
Sorry,........ ik moet even kotsen

Dacht even aan de goede oude tijd dat Donkey Kong 64 (Die coole Rare adventure) aan het gamen was Wat was dat cool

Ach ja

donderdag 14 augustus 2003 @ 14:23:10 #215
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12428966
Goedenmorgen allemaal. Ik ben eindelijk weer in huis .

Nu nog weer ff up to date komen met het forum

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:08:34 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12430244
I know wat je bedoelt BMH... Alles is voorbij gegaan...

Maar ik ben dus ook weer thuis vanuit de USA. Daar veel coole Cube titels gezien en gespeeld:

• F Zero: Snel, mooi, stoer
  • Viewtifull Joe: Wat cool ! Old Skool side scrollend beat 'm up met coole comic graphs
  • Mario Party 5: same old
  • Soul Calibur II: Must have ! Dit is geen vechtspel, dit is kunst !
  • The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_12431764
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
    I know wat je bedoelt BMH... Alles is voorbij gegaan...

Maar ik ben dus ook weer thuis vanuit de USA. Daar veel coole Cube titels gezien en gespeeld:

• F Zero: Snel, mooi, stoer
  • Viewtifull Joe: Wat cool ! Old Skool side scrollend beat 'm up met coole comic graphs
  • Mario Party 5: same old
  • Soul Calibur II: Must have ! Dit is geen vechtspel, dit is kunst !

• Waar heb je die dan kunnen spelen? Er staan spellen tussen die, zo ver ik weet, nog niet uit zijn in America.
      donderdag 14 augustus 2003 @ 16:06:28 #218
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12431772
    Toys 'R Us

Demo Discs

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      donderdag 14 augustus 2003 @ 16:09:07 #219
    22065 Zooi
    Onwijs trotse papa
    pi_12431837
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 08:10 schreef Chocobo het volgende:

August 13, 2003 - Last week Nintendo announced that it had partnered with Namco to develop a GameCube update to the Donkey Kong series. It was assumed that the title would be a pure platformer in the tradition of the franchise. However, IGNcube has learned differently. Here's what we know:

The beginnings of this new Donkey Kong game may trace as far back as the Dreamcast system. Sonic Team had just released Samba De Amigo, a port of a successful maraca-based arcade music game, and it immediately became popular with a niche audience. Designer Shigeru Miyamoto was one of the game's followers, and he on several occasions spoke highly of it.

On March 10, 2003, Nintendo registered the trademark for Donkey Konga. This, say sources, is the tentative name for the new title, which dumps its platformer roots in favor of exploring the music genre.

Donkey Konga is a music title in which gamers play conga drums with Donkey Kong and friends, allege sources. So far insiders have been unable to tell us if the game will work with standard GameCube controllers or if players will need to purchase a separate conga peripheral, but the latter seems more likely.

`

Gadverdamme, is de sars toegeslagen op het hoofdkantoor daar ofzo? Dit is gewoon moedwillig jezelf uit de markt werken terwijl je als Nintendo ook nog eens voor lul staat. Bah.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
    pi_12432468
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Toys 'R Us

Demo Discs

Wat worden wij hier toch onnoemelijk genaaid .
      donderdag 14 augustus 2003 @ 17:38:05 #221
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_12434190
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 16:29 schreef Lexie het volgende:

[..]

Jep, maar dat was al bekend, die halfjaare lange releases
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_12434563
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 16:29 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik heb voor de verandering weer eens een Edge gekocht, samen met een of ander thematijdschrift over de gamecube (Equip; ook van de makers van Edge). Er stond een interview in met Nintendo's Europese managing director David Gosen en op werkelijk elke kritische vraag geeft hij geen antwoord. Leuk voorbeeld:
    quote:
    Is there any genre in which you're weak?
    What's important here is that if the set of games is the same, what's the differeniator? Because graphical representations on screen, unless you're a real expert, are fairly similar. And then if you can get all thirdparty games across all consoles, that doesn't become the differentiator. So the differentiator, going forwards and going back, will be the exclusive games available on your platform. Which Sony has, essentially, with the Grand Theft Auto series. And what Nintendo has, is outstanding in-house development., plus a growing range of secondparty developers to develop games to create that exclusivity. As a gamer, if you go into a shop and can say: "Ok, I can get 80 per cent of the games on all platforms, but I can only get Zelda on gamecube, I can only get Metroid Prime on gamecube, I can only get Resident Evil...". that makes the decision for you. Because if you understand great gaming, you're going to want to play those games.
    Als alle 3rd party games op de cube uitgebracht zouden worden dan klopt de redenatie maar veel spellen worden op het moment gewoon niet uitgebracht op de gamecube omdat 3rd parties door de positionering van de gamecube geen vertrouwen hebben dat het verkoopt. Oh en racegames, sportspellen en first person shooters is het goede antwoord op de vraag.
    pi_12436972
    ROY!!! welcome back!

Ik ben vandaag naar de GameOn geweest, en super monkeyball gespeeld en het spel was echt spoiler:

SUPER KWOEL!!!
    dus ik ga hem vrijwel zeker kopen!
    (geluk: mijn moeder vond de minigames ook erg leuk, kan ik misschien nog wel een dealtje sluiten )
    pi_12437102
    Oja, ik heb soul calibur 2 gespeeld
      donderdag 14 augustus 2003 @ 20:32:34 #225
    41565 supadupagama
    so what I type shows up here?
    pi_12438042
    Ik denk dat er een grote kans is dat Nintendo aan meerdere DK spellen bezig is, niet meteen zo negatief iedereen, misschien hebben ze de platformer gewoon nog niet aangekondigd

Donkey Kong Country 1 (GBA)
    Donkey Kong Plus (GBA)
    Donkey Konga (NGC)
    Donkey Kong Country 4 (NGC)

WANTED: Somebody to go back in time with me. This is not a joke. P.O. Box 322, Oakview, CA 93022. You'll get paid after we get back. Must bring your own weapons. Safety not guaranteed. I have only done this once before.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')