quote:Ik zat in dezelfde situatie als jij, had een PS2 en een jaar later heb ik een Cube erbij gekocht (had ook een GBA) .... nou zie hier het resultaat:
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Is een gamecube het geld waard als je al een ps2 bezit? Een paar games spreken me erg aan en de connectie met mn gba ook wel. Iemand ervaringen met mijn situatie?
En orgineel was hij zwart
Heb de PS2 er nu zo liggen, Vice City was m'n laatste game die ik erop gekocht heb en kan me ook niet zo indenken wat ik er nu echt bij zou willen hebben. De Cube titels spraken mij enorm aan omdat ik van vroeger uit al hooked was aan Nintendo (NES en SNES ). Daarbij heb ik niet echt iets met RPG's, toch het genre op de PS2 imho. Heb jij echter niks met de typische Nintendo games dan zou ik me nog is goed achter de oren krabben, denk dat het dan wat minder intressant is. Van de andere kant, het is eenmalig 150 euro wat je uitgeeft, of je nu een game op de PS2 of Cube koopt boeit verder niet, dat bedrag ben je toch kwijt.
Die connectie flauwekul moet je meer zien als leuk bijkomstigheidje, dat kabeltje heb ik uiteraard ook gekocht en voor die 15 euro was het even leuk om met Mr Tingle te knoeien en een Chao over te zetten, maar in de praktijk gebruik je het niet echt.
Ow en vergeet geen 50 euro voor een Wavebird ... als je die eenmaal hebt vraag je je echt af hoe je met een DSII hebt kunnen leven
quote:Bedankt voor je reactie. Ja ik denk dat ik het wel doe, ben opgegroeid met NES en SNES, en voor de prijs hoef ik het niet echt te laten. Daarbij denk ik dat de beste titels voor de ps2 allemaal wel geweest zijn (op enkele uitzonderingen na) Maar ik denk dat mijn ps2 niet direct in een stofnest zal veranderen, ze mogen samenwerken om te zorgen dat ik me niet verveel. Nu ff brainstormen over mijn eerste GC games...
Op zondag 10 augustus 2003 18:40 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Ik zat in dezelfde situatie als jij, had een PS2 en een jaar later heb ik een Cube erbij gekocht (had ook een GBA) .... nou zie hier het resultaat:
En orgineel was hij zwart
Heb de PS2 er nu zo liggen, Vice City was m'n laatste game die ik erop gekocht heb en kan me ook niet zo indenken wat ik er nu echt bij zou willen hebben. De Cube titels spraken mij enorm aan omdat ik van vroeger uit al hooked was aan Nintendo (NES en SNES
). Daarbij heb ik niet echt iets met RPG's, toch het genre op de PS2 imho. Heb jij echter niks met de typische Nintendo games dan zou ik me nog is goed achter de oren krabben, denk dat het dan wat minder intressant is. Van de andere kant, het is eenmalig 150 euro wat je uitgeeft, of je nu een game op de PS2 of Cube koopt boeit verder niet, dat bedrag ben je toch kwijt.
Die connectie flauwekul moet je meer zien als leuk bijkomstigheidje, dat kabeltje heb ik uiteraard ook gekocht en voor die 15 euro was het even leuk om met Mr Tingle te knoeien en een Chao over te zetten, maar in de praktijk gebruik je het niet echt.
Ow en vergeet geen 50 euro voor een Wavebird ... als je die eenmaal hebt vraag je je echt af hoe je met een DSII hebt kunnen leven
quote:bron: Tweakers.net
Nintendo stopt tijdelijk met productie GameCube
De BBC bericht dat Nintendo de productie van haar GameCube-console stilgezet heeft tot in de herfst. Door de tegenvallende verkopen van de spelmachine is een grote voorraad opgebouwd, waarvan het bedrijf zich eerst wil ontdoen voordat weer nieuwe eenheden gemaakt worden. Daarnaast heeft Nintendo CEO Satoru Iwata bekend gemaakt dat het bedrijf minder ingewikkelde en tijdrovende spelletjes wil uitbrengen. Het grote publiek zou de steeds complexere spellen beu zijn, hetgeen een verklaring zou zijn voor de zeer zwakke gamemarkt vorig jaar. Nintendo zal daarom inzetten op straight-forward topspellen die voor iedereen leuk zijn, te beginnen met onder meer een nieuwe versie van Donkey Kong dit jaar, alsmede een volledig nieuw 'verfrissend en verrassend' spel in de lente. Zoals gewoonlijk is echter niet iedereen geheel overtuigd van de nieuwe strategie van het bedrijf:
Minder ingewikkelde en tijdrovende games voor de GC is niet bepaald iets wat ik toejuig
quote:Mijn favo op de echte toppers na:
Op zondag 10 augustus 2003 19:34 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Bedankt voor je reactie. Ja ik denk dat ik het wel doe, ben opgegroeid met NES en SNES, en voor de prijs hoef ik het niet echt te laten. Daarbij denk ik dat de beste titels voor de ps2 allemaal wel geweest zijn (op enkele uitzonderingen na) Maar ik denk dat mijn ps2 niet direct in een stofnest zal veranderen, ze mogen samenwerken om te zorgen dat ik me niet verveel. Nu ff brainstormen over mijn eerste GC games...
En natuurlijk Zelda, metroid enz
quote:No way
Op zondag 10 augustus 2003 19:34 schreef Evil_Jur het volgende:Daarbij denk ik dat de beste titels voor de ps2 allemaal wel geweest zijn (op enkele uitzonderingen na) Maar ik denk dat mijn ps2 niet direct in een stofnest zal veranderen, ze mogen samenwerken om te zorgen dat ik me niet verveel. Nu ff brainstormen over mijn eerste GC games...
In this week's Top 30, F-Zero GX (GC) debuts at fourth place. Following behind are Super Mario Advance 4 (GBA) and Kirby's Air Ride (GC) at fifth and sixth place, respectively. Pokemon Ruby and Sapphire (GBA) hold on to the ninth place after thirty-four weeks. Korokke! 2 (GBA), a game based on a comic from Konami, slides from seven to ten. Boktai drops out of the top ten to twelfth place in its second week. Shining Soul II (GBA) and Onimusha Tatics (GBA) surface at thirteenth and fourteenth, respectively. Animal Forest e+ (GC) and Jikkyo Powerful Pro Yakkyu 10 grab the sixteenth and seventeenth spots, respectively. Mother 1+2 slips to twenty-two. Viewtiful Joe (GC) and Made in Wario (GBA) managed to hold on to the twenty-ninth and last spot, respectively.
Final Fantasy Crystal Chronicles was the only Nintendo game reviewed this week. The first GameCube game from Square Enix receives a gold mark with the [b]score of 32/40 (9,8,7,8). [b/] (hoog als je het mij vraagt) Here are the comments from the reviewers:
"I see! Although 1 to 4 players can play, the gameplay changes depending on the number of players. Very well thought out! By connecting the GBA, each player's role becomes more distinct. In a way, it is as exciting as in sports. For players that can gather enough friends, please give the game a try! The graphics also stand out among other GC games."
"The story and world are unique like a fairy tale. Plus, the rules and system are natural and unique. It plays like any other action RPG, but feels very different. An interesting point is that the gameplay changes not only because of difficulty but as well as multiple ways of playing. An abundance of gameplay elements are in the game. The more you play, the more enjoyable it gets."
"The one player mode feels a bit lonely as the gameplay tends to become routine. However, the game becomes more interesting in the multiplayer mode, where players can execute combination magic and work together to beat the boss. The fun factor is doubled. The ability to bring your own characters is a novel thing, but the fact that the guest cannot bring back items from the game is a bit disappointing."
"In the multiplayer mode, allowing players to join anytime and get into the game is a plus. Though that makes the story a bit weak. It is also good that, depending on the number of players, the gameplay changes. There's plenty of action, and combination magic is also fun. There is more than meets the eye."
quote:Opzich wel lekker bij games die je via een gameboy player speelt. Die analoge controller is niet altijd even lekker in Pokemon Ruby en ik gebruik die d-pad nooit.
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:17 schreef Zooi het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me nog niet de GBA als controller zie gebruiken.
quote:hmmm, volgens mij sucken vooral de niet 1st party exclusives.
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hij maakt het wel makkelijk zo he. Lekker afschuiven enzo. Nintendo sucked gewoon momenteel in het uitbrengen van goede first party exclusives
quote:Volgens mij bergrijp je me verkeerd. Natuurlijk blijft er voorlopig veel uitkomen voor de PS2, maar er zijn maar enkele exclusieve titels waar ik persoonlijk nog echt naar uitkijk.
Op maandag 11 augustus 2003 00:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
No way
Wat ? Tot 2005/6 komen er geen nieuwe gamen meer uit, of maar een paar zoals je dat meldt. PROEST
Je zit nu in je enthousiasme met je Gamecube (en terecht) maar het benadeeld je objectiviteit in deze kwestie
Ik heb overigens na mijn Cube een PS/2 gekocht, en ik moet zeggen dat dat ding nog geen 100e van de speeltijd haalt die ik met de cube doe. Terwijl ik toch een aantal goede titels heb. Het boeit me alleen niet. Op de een of andere manier pas ik niet in de playstation psychologie.
quote:Dat is goed nieuws! Waarschijnlijk komt animal crossing dan later toch nog in europa uit! Een PAL versie is toch fijner dan een freeloader + NTSC versie.
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=5147Australian gamers are getting lucky this year. Nintendo of Australia will be updating its website soon with these release dates, but Cube-Europe wanted to bring you them first.
Mario Kart: Double Dash!! will be released in the second week of November 2003 in Australia. This means the land down under will get the game earlier than in the US and Europe. The only country beating Australia to it is Japan.
...
Also, those lucky Australians will get Animal Crossing in October this year. This mean all of us Europeans will be able to import a PAL version of this game.
quote:Laat ik nou toevallig in oktober en november in Nieuw Zeeland zitten.
Op maandag 11 augustus 2003 21:53 schreef koei het volgende:[Over releases in Australië]
Dat is goed nieuws! Waarschijnlijk komt animal crossing dan later toch nog in europa uit! Een PAL versie is toch fijner dan een freeloader + NTSC versie.
quote:nee, wil jij 'm?
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:17 schreef gieling.com het volgende:
nou.. gebruik jij hem niet?
quote:stuur je hem via mail?
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:19 schreef gieling.com het volgende:
waarom niet, dus graag!
quote:welk adres?
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:24 schreef gieling.com het volgende:[..]
stuur je hem via mail?
quote:mrl.gieling@planet.nl is goed
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:34 schreef Smots het volgende:[..]
welk adres?
quote:Mail=onderweg.
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:35 schreef gieling.com het volgende:[..]
mrl.gieling@planet.nl is goed
http://cube.ign.com/articles/433/433041p1.html
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 12-08-2003 11:36]
quote:Tnx
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:17 schreef Smots het volgende:[..]
Mail=onderweg.
on-topic: net voor wèhnig gekocht: Taz Wanted
quote:Dat krijgen die American Football-games meestal wel in de states.
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
Madden 2004 krijgt hoge cijfers:http://cube.ign.com/articles/433/433041p1.html
quote:Bij mijn weten www.gcshop.nl
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:55 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat is nou de goedkoopste online winkel in nederland als het om Gamecube spellen gaat.
edit: ik zie net dat www.nedgame.nl ook leuke aanbiedingen heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 12-08-2003 14:27]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |