abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12168550
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:31 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nouja, ik chat wel 's wat met iemand die eerst dacht dat ie homo was, maar nu toch een 'comingout' als pedofiel heeft. Hij wil absoluut geen seks met kinderen, maar wel contact met kinderen, in de zin van vriendschap. En hij zegt dat er veel meer zijn die er zo over denken. Hij is bv ook tégen die vereniging 'Martijn'.
[..]

Mee eens. Vind ik ook fout. (Hoewel interessant discussie-materiaal, 'Wanneer is iemand toe aan seks...')

En jij vindt dat okay, dat iemand die over kinderen fantaseert zoals pedo's dat doen, "vriendschap" heeft met een kind??

Lekker op schoot bij de huisvriend Theo
"Ome Theo, ik ben klaaaaaaaaaahaaaaaaaar... "
Theo komt, lieverd en hoe..

Waarom wil hij vriendschap met een kind??
Als hij WEET wat dat teweeg brengt bij hem??

Dát noem ik koesteren..

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_12168571
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:29 schreef milagro het volgende:

Pedo's doen niet anders dan het goed praten, DM
Kijk op de sites, kijk hier op FOK!!
Walgelijk gewoon.

Ik doelde dus eigenlijk op dit topic...
En er zijn dus ook massa's pedofielen die géén seks willen met kinderen, en niet alleen vanwege de wet.

Sterker nog, ik denk dat er véél en véél meer mensen zijn met pedofiele gevoelens dan men denkt, en dat deze mensen alleen 's nachts op hun zolderkamertje wat zitten te masturberen met de plaatjes in hun supergeheime directory op de pc.

http://www.humanbeing.demon.nl/humanbeingsweb/Bibliotheek/palmen_tekst.htm

quote:
In de literatuur wordt er door Van Ree (2001) een schatting gedaan over het percentage pedofielen in een samenleving. Hij vermoedt dat het gaat om '3 a 4%?' van de bevolking.
(En nu moet ik weg... helaas.)

[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 01-08-2003 18:41]

pi_12168587
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:38 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En er zijn dus ook massa's pedofielen die géén seks willen met kinderen, en niet alleen vanwege de wet.

Sterker nog, ik denk dat er véél en véél meer mensen zijn met pedofiele gevoelens dan men denkt, en dat deze mensen alleen 's nachts op hun zolderkamertje wat zitten te masturberen met de plaatjes in hun supergeheime directory op de pc.

Dat moeten ze dan vooral blijven doen, maar vriendschap met een kind, NO WAY!!!!

Hoe zie jij en die vriend dat dan voor zich
Lekker met oompie naar de dierentuin en foto's schieten, wetende dat oompie zich thuis aftrekt op die foto's??

Jaja dat doen ze toch wel en nee nee je kan niet voorkomen dat een willekeurige pedo stiekem een plaatje schiet..

maar ik ga dus NIET meewerken daaraan, zeker niet met MIJN kind..alsje blieft zeg!!!

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 01-08-2003 18:48]

pi_12168620
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:38 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

weer zo een die alles probeert goed te praten
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 18:46:31 #205
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12168709
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:41 schreef harrie1 het volgende:

Dat doet hij niet hoor.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12168710
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:41 schreef harrie1 het volgende:

Voor deze simpele ziel nog één laatste keer dan:

Seks met kinderen is ALTIJD fout !

(troll...)

pi_12168758
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:46 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Dat doet hij niet hoor.

nee, maar vraagt wel begrip voor zijn vriend die zo graag vriendschap wilt hebben met kids...dat zou wel moeten kunnen?
pi_12168785
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:46 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Voor deze simpele ziel nog één laatste keer dan:

Seks met kinderen is ALTIJD fout !

(troll...)

Idd en een ouder die WILLENS en WETENS een pedo in de gelegenheid stelt om zich al dan niet via foto's zich af te trekken op je kind ook.

Voorkomen kan niet en wat niet weet wat niet deert en zo jadajadajada, maar weet je het wél dan zorg je dat zo'n figuur VER uit de buurt blijft van je kind

vrijdag 1 augustus 2003 @ 18:51:22 #209
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_12168794
Ik heb eigelijk maar één ding toe te voegen aan de hele discussie (waar we overigens nooit uitkomen), ik heb respect voor pedofielen die niet toegeven aan handelingen waarvan ze weten dat die te ver gaan. Ik heb ook respect voor de algemene acceptatie van pedofelie maar één ding stoort me aan die site; een kind van 8 heeft naar mijn weten geen wensen op sexueel gebied, hij/zij is nog niet vruchtbaar en zeker niet in staat om eigen keuzes te maken.
pi_12168795
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:28 schreef Roellio het volgende:
Het zal je kind wezen.
Je zal het kind wezen.
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_12168833
Mocht ik ooit kinderen krijgen en er komt iemand aan m'n kind schiet ik 'm hardstikke dood.

Dan maar de gevangenis in.

vrijdag 1 augustus 2003 @ 18:55:12 #212
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12168853
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:36 schreef harrie1 het volgende:
ik niet en ik vind dus dat je psygische hulp nodig hebt
Psygische hulp bestaat niet. Psychische hulp wel.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 18:55:25 #213
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_12168857
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:54 schreef Roellio het volgende:
Mocht ik ooit kinderen krijgen en er komt iemand aan m'n kind schiet ik 'm hardstikke dood.

Het niveau stijgt
pi_12168911
quote:

zelfbescherming geld ook bij het beschermen van anderen
overmacht ontoerekeningsvatbaar enz enz
en als je mazzel heb heeft die rechter ook kinderen
er zijn bepaalde mensen de het beroepsmatig voor je oplossen
kosten een paar duizend euro

[Dit bericht is gewijzigd door harrie1 op 01-08-2003 19:00]

vrijdag 1 augustus 2003 @ 18:59:50 #215
8502 BAZZA
pi_12168922
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:49 schreef milagro het volgende:

nee, maar vraagt wel begrip voor zijn vriend die zo graag vriendschap wilt hebben met kids...dat zou wel moeten kunnen?

Hmm tja kijk ik snap wel enigzins dat hij dat zo voelt omdat hij zich emotioneel betrokken voelt bij zijn "vriend" maar daarbij helemaal vergeet dat het niet om een bankrover of autodief gaat maar om het laagste van het laagste: pedo's en kinderen.

Moeilijke kwestie.

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12168936
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:55 schreef Marc_mga het volgende:

[..]

Het niveau stijgt

Je wilt beweren dat jij jezelf in zo'n situatie zou schikken in de uitspraak van de rechter?
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:01:33 #217
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12168944
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:59 schreef BAZZA het volgende:
Hmm tja kijk ik snap wel enigzins dat hij dat zo voelt omdat hij zich emotioneel betrokken voelt bij zijn "vriend" maar daarbij helemaal vergeet dat het niet om een bankrover of autodief gaat maar om het laagste van het laagste: pedo's en kinderen.
Waarom zou een pedofiel het laagste van het laagste zijn? Zolang een pedofiel maar met zijn handjes van onschuldige kinderen afblijft is er toch weinig mis met hem?
pi_12168946
quote:

Als zo iemand zich daadwerkelijk vergrijpt, zal ik hem wel naar de keel vliegen, ja..pedo of pastoor, welk labeltje dan ook!!

In ieder ander geval waarschuw ik dringend ver uit de buurt te blijven en dat doe ik 1 maal...

vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:01:49 #219
8502 BAZZA
pi_12168950
quote:

Hmm ja dat snap ik ook wel, helaas krijgen pedoseksuelen geen levenslang en maken ze decennialang gewoon weer slachtoffers.
De kerel die mijn klasgenootjes heeft aangerand loopt ook weer los na een paar jaar zitten en of hij zijn handen thuis zal houden? de statistieken wijzen op niet.
pi_12168951
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:59 schreef BAZZA het volgende:

1. Het is een kennis op m'n icq, geen goeie vriend van me.
2. Hij is niet 'het laagste van het laagste', heeft nog nooit aan een kind gezeten, en wil dat ook niet (vanwege morele redenen).
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:02:06 #221
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12168956
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:01 schreef Roellio het volgende:
Je wilt beweren dat jij jezelf in zo'n situatie zou schikken in de uitspraak van de rechter?
Ja, want zo is onze samenleving ingericht. Het kan niet zo zijn dat mensen het recht in eigen hand nemen.
pi_12168962
Overigens hulde voor het rechtssysteem in Nederlandse gevangenissen.

Als gevangenen erachter komen dat een bepaalde mede-gedetineerde een pedo is...

vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:02:36 #223
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_12168965
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:01 schreef Roellio het volgende:

[..]

Het ging allang niet meer over kinderverkrachting
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:03:26 #224
8502 BAZZA
pi_12168983
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:01 schreef Gil-galad het volgende:

Waarom zou een pedofiel het laagste van het laagste zijn? Zolang een pedofiel maar met zijn handjes van onschuldige kinderen afblijft is er toch weinig mis met hem?

Dat gevoel heb ik er gewoon bij, dat gevoel onderdrukken is trouwens bijna onmogelijk vol te houden je leven lang denk ik.
pi_12168988
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:02 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Ja, want zo is onze samenleving ingericht. Het kan niet zo zijn dat mensen het recht in eigen hand nemen.

Ik kan niets anders dan het met je eens zijn.

Maar in het geval van misbruik van je eigen kinderen...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')