quote:En jij vindt dat okay, dat iemand die over kinderen fantaseert zoals pedo's dat doen, "vriendschap" heeft met een kind??
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:31 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nouja, ik chat wel 's wat met iemand die eerst dacht dat ie homo was, maar nu toch een 'comingout' als pedofiel heeft. Hij wil absoluut geen seks met kinderen, maar wel contact met kinderen, in de zin van vriendschap. En hij zegt dat er veel meer zijn die er zo over denken. Hij is bv ook tégen die vereniging 'Martijn'.
[..]Mee eens. Vind ik ook fout. (Hoewel interessant discussie-materiaal, 'Wanneer is iemand toe aan seks...')
Lekker op schoot bij de huisvriend Theo
"Ome Theo, ik ben klaaaaaaaaaahaaaaaaaar... "
Theo komt, lieverd en hoe..
Waarom wil hij vriendschap met een kind??
Als hij WEET wat dat teweeg brengt bij hem??
Dát noem ik koesteren..
quote:Ik doelde dus eigenlijk op dit topic...
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:29 schreef milagro het volgende:Pedo's doen niet anders dan het goed praten, DM
Kijk op de sites, kijk hier op FOK!!
Walgelijk gewoon.
Sterker nog, ik denk dat er véél en véél meer mensen zijn met pedofiele gevoelens dan men denkt, en dat deze mensen alleen 's nachts op hun zolderkamertje wat zitten te masturberen met de plaatjes in hun supergeheime directory op de pc.
http://www.humanbeing.demon.nl/humanbeingsweb/Bibliotheek/palmen_tekst.htm
quote:(En nu moet ik weg... helaas.)
In de literatuur wordt er door Van Ree (2001) een schatting gedaan over het percentage pedofielen in een samenleving. Hij vermoedt dat het gaat om '3 a 4%?' van de bevolking.
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 01-08-2003 18:41]
quote:Dat moeten ze dan vooral blijven doen, maar vriendschap met een kind, NO WAY!!!!
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:38 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ik doelde dus eigenlijk op dit topic...
En er zijn dus ook massa's pedofielen die géén seks willen met kinderen, en niet alleen vanwege de wet.Sterker nog, ik denk dat er véél en véél meer mensen zijn met pedofiele gevoelens dan men denkt, en dat deze mensen alleen 's nachts op hun zolderkamertje wat zitten te masturberen met de plaatjes in hun supergeheime directory op de pc.
(En nu moet ik weg... helaas.)
Hoe zie jij en die vriend dat dan voor zich ![]()
Lekker met oompie naar de dierentuin en foto's schieten, wetende dat oompie zich thuis aftrekt op die foto's??
Jaja dat doen ze toch wel en nee nee je kan niet voorkomen dat een willekeurige pedo stiekem een plaatje schiet..
maar ik ga dus NIET meewerken daaraan, zeker niet met MIJN kind..alsje blieft zeg!!!
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 01-08-2003 18:48]
quote:weer zo een die alles probeert goed te praten
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:38 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ik doelde dus eigenlijk op dit topic...
En er zijn dus ook massa's pedofielen die géén seks willen met kinderen, en niet alleen vanwege de wet.Sterker nog, ik denk dat er véél en véél meer mensen zijn met pedofiele gevoelens dan men denkt, en dat deze mensen alleen 's nachts op hun zolderkamertje wat zitten te masturberen met de plaatjes in hun supergeheime directory op de pc.
(En nu moet ik weg... helaas.)
quote:Dat doet hij niet hoor.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:41 schreef harrie1 het volgende:
weer zo een die alles probeert goed te praten
quote:Voor deze simpele ziel nog één laatste keer dan:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:41 schreef harrie1 het volgende:weer zo een die alles probeert goed te praten
Seks met kinderen is ALTIJD fout !
(troll...)
quote:nee, maar vraagt wel begrip voor zijn vriend die zo graag vriendschap wilt hebben met kids...dat zou wel moeten kunnen?
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:46 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dat doet hij niet hoor.
quote:Idd en een ouder die WILLENS en WETENS een pedo in de gelegenheid stelt om zich al dan niet via foto's zich af te trekken op je kind ook.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:46 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Voor deze simpele ziel nog één laatste keer dan:
Seks met kinderen is ALTIJD fout !
(troll...)
Voorkomen kan niet en wat niet weet wat niet deert en zo jadajadajada, maar weet je het wél dan zorg je dat zo'n figuur VER uit de buurt blijft van je kind
quote:Je zal het kind wezen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:28 schreef Roellio het volgende:
Het zal je kind wezen.
Dan maar de gevangenis in.
quote:Psygische hulp bestaat niet. Psychische hulp wel.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:36 schreef harrie1 het volgende:
ik niet en ik vind dus dat je psygische hulp nodig hebt
quote:Het niveau stijgt
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:54 schreef Roellio het volgende:
Mocht ik ooit kinderen krijgen en er komt iemand aan m'n kind schiet ik 'm hardstikke dood.Dan maar de gevangenis in.
quote:zelfbescherming geld ook bij het beschermen van anderen
Mocht ik ooit kinderen krijgen en er komt iemand aan m'n kind schiet ik 'm hardstikke dood.Dan maar de gevangenis in.
[Dit bericht is gewijzigd door harrie1 op 01-08-2003 19:00]
quote:Hmm tja kijk ik snap wel enigzins dat hij dat zo voelt omdat hij zich emotioneel betrokken voelt bij zijn "vriend" maar daarbij helemaal vergeet dat het niet om een bankrover of autodief gaat maar om het laagste van het laagste: pedo's en kinderen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:49 schreef milagro het volgende:
nee, maar vraagt wel begrip voor zijn vriend die zo graag vriendschap wilt hebben met kids...dat zou wel moeten kunnen?
Moeilijke kwestie.
quote:Je wilt beweren dat jij jezelf in zo'n situatie zou schikken in de uitspraak van de rechter?
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:55 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Het niveau stijgt
quote:Waarom zou een pedofiel het laagste van het laagste zijn? Zolang een pedofiel maar met zijn handjes van onschuldige kinderen afblijft is er toch weinig mis met hem?
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:59 schreef BAZZA het volgende:
Hmm tja kijk ik snap wel enigzins dat hij dat zo voelt omdat hij zich emotioneel betrokken voelt bij zijn "vriend" maar daarbij helemaal vergeet dat het niet om een bankrover of autodief gaat maar om het laagste van het laagste: pedo's en kinderen.
quote:Als zo iemand zich daadwerkelijk vergrijpt, zal ik hem wel naar de keel vliegen, ja..pedo of pastoor, welk labeltje dan ook!!
In ieder ander geval waarschuw ik dringend ver uit de buurt te blijven en dat doe ik 1 maal...
quote:Hmm ja dat snap ik ook wel, helaas krijgen pedoseksuelen geen levenslang en maken ze decennialang gewoon weer slachtoffers.
quote:1. Het is een kennis op m'n icq, geen goeie vriend van me.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:59 schreef BAZZA het volgende:Hmm tja kijk ik snap wel enigzins dat hij dat zo voelt omdat hij zich emotioneel betrokken voelt bij zijn "vriend" maar daarbij helemaal vergeet dat het niet om een bankrover of autodief gaat maar om het laagste van het laagste: pedo's en kinderen.
quote:Ja, want zo is onze samenleving ingericht. Het kan niet zo zijn dat mensen het recht in eigen hand nemen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:01 schreef Roellio het volgende:
Je wilt beweren dat jij jezelf in zo'n situatie zou schikken in de uitspraak van de rechter?
Als gevangenen erachter komen dat een bepaalde mede-gedetineerde een pedo is...
quote:Het ging allang niet meer over kinderverkrachting
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:01 schreef Roellio het volgende:[..]
Je wilt beweren dat jij jezelf in zo'n situatie zou schikken in de uitspraak van de rechter?
quote:Dat gevoel heb ik er gewoon bij, dat gevoel onderdrukken is trouwens bijna onmogelijk vol te houden je leven lang denk ik.
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:01 schreef Gil-galad het volgende:
Waarom zou een pedofiel het laagste van het laagste zijn? Zolang een pedofiel maar met zijn handjes van onschuldige kinderen afblijft is er toch weinig mis met hem?
quote:Ik kan niets anders dan het met je eens zijn.
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:02 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ja, want zo is onze samenleving ingericht. Het kan niet zo zijn dat mensen het recht in eigen hand nemen.
Maar in het geval van misbruik van je eigen kinderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |