Voor degenen die niet alles hebben zien/horen gebeuren even kort de geschiedenis. Dagobert had een hotel, hence the name Dagotel, en dat draaide goed. Zijn compagnon en goede vriend Marlo hielp hem. Maar op een dag zag Dago het niet meer zitten en ging weg. Marlo werd toen zó kwaad dat hij veranderde in Marloniex en het hotel in brand stak. Helaas kwam hij daar ook bij om het leven.
Okee. Het Dagotel: 40 ruime kamers, een luxe lounge/receptie en nog veel meer. Nu zoek ik nog iemand die het kan beheren, ik heb (IRL) niet heel veel tijd... Maar goed, wie wil de eerste kamer?
Wil er nog niemand een kamer? Er zijn tevens luxe honeymoonsuites en in alle kamers is een ruime luxe badkamer aanwezig.
Ze trekt haar sportkleren aan en begint met een halfuurtje fietsen.
Pff, die laatste 10 keer was wel zwaar hoor.
*Hijgend en puffend loopt Jojo naar de kleedkamer, waar ze 10 minuten later weer helemaal schoon en opgefrist uit tevoorschijn komt. Ze wenst de mensen bij de balie nog een prettige dag en loopt naar buiten.
Hee, ik heb eigenlijk de Don, of zijn protegé nog niet langs zien komen... Tis zeker niet interessant genoeg hier...
Ik heb de sleutel van kamer 2, kan ik er meteen heen gaan of moet ik me nog ergens inschrijven.
En waar kan ik me opfrissen?
Veel plezier met je verblijf!
DAT ontbreekt er!
*Boor, klop, zaag, timmer
De bar is ge-opend! Ook heeft iedere kamer een minibar gekregen!
Verder is de fitness ruimte uitgebreid met apparatuur en spullen voor aerobics, diverse oosterse vechtsporten en steps.
Ik hoorde dat je hier ook vechtsporten deed geven enzo Kadgar ?
Ik ben wel ge-interesseerd...Wanneer beginnen de lessen ?
Beste Kadgar,
wil je mij laten weten wanneer er vechtsport trainingen zijn ??
Met vriendelijke groet
LWaS
Durft U niet meer over straat? Wilt U van U af kunnen bijten?
Heden in het Dagotel cursussen zelfverdediging, met diverse stijlen en technieken. De DoJo (zaal) is altijd open voor mensen die willen oefenen of misschien een beetje sparren. Op zondagmiddag zijn er lessen (mits Khadgar het niet te druk heeft).
Khadgar
PS: Zijn er mensen die het leuk vinden om ook les te geven in bepaalde sporten? Meld je aan!
Imperavi Dominus, Adahare Emulare Consumito.
*Er ontstaat een muur van licht om het hotel. Geen duister wezen kan het binnendringen zonder verschrikkelijk te lijden of te sterven.
Je zult toch echt wel wat beters moeten verzinnen om mij tegen te houden...
*Ze steekt haar lnkerhand door de muur. Er gebeurd niets, het is alsof de muur niet eens bestaat. Ze haalt haar hand terug en lacht arrogant. Op een non-challante wijze draait ze zich om en loopt rustig weg.
Nou, nog maar een keer proberen
Entauro Adun, Entauro Tassadar...Quaplach Graash N'Gaag...Mordor...
*De licht-muur versterkt
Nu hopen dat dit haar in ieder geval afremt, terwijl ik me voorbereid...
Heden een nieuwe Service van het Dagotel: Jetski en Autoverhuur! Kom voor meer informatie langs bij de receptie!
Zoals je ziet, Equilan, heb ik niet stil gezeten.
In haar rechter hand houd de jonge keizerin een versierde dolk vast, het blad is van een zwart materiaal is gemaakt, en is versierd met goud. Geduldig wacht ze op een afstand af.
Ik weet dat jullie daar zijn! Er is niet veel dat mijn Zwarte Spiegel ontgaat!
Kom toch naar buiten Equilan, ik... ik... ik wil je leren kennen.
*Mombi glimlacht vriendelijk, haar sinistere uitstraling wordt hierdoor zwakker, er is iets sympathieks dat de glimlach aan haar uiterlijk toevoegt.
Khadgar, mooi werk!! Dat zal zeker haar kwade krachten stoppen, als ze al door de muur heenkomt!!
Laten we ons verbinden en de muur versterken, ik wil er een waarschuwingssysteem aan toe voegen. Stel je voor dat Wilgje hier alleen is en Mombi komt.. dat wil ik weten voor ze dicht genoeg in de buurt is om kwaad te doen.
Hahaha nee Khadgar, dat is een fout die wij wel vaker maken, maar je moet niet vergeten, ook al heeft Mombi grote krachten, ze kan ook gewoon haar handen gebruiken als ze iemand kwaad wil doen en dat houdt geen magische lichtkoepel tegen.
Ik wil haar niet onderschatten, de kans dat ze erdoor komt is werkelijk bijzonder klein, maar stel dat het gebeurt kan ze Wilgje ook gewoon wurgen...... Ow laten we daar niet aan denken!! Wat ik wil, is dat de koepel waarschuwt als er iemand met magische krachten binnen een straal van 250 meter van de koepel komt. Dat geeft ons wat meer tijd om te reageren.
Ja dat lijkt me een goed idee, als jij of ik, of Wilgje en o, laten we Herne niet vergeten!! Ja inderdaad, dat de koepel ons herkent...
Oke, aan de slag.
*Equilan pakt Khadgar bij zn handen en legt haar voorhoofd tegen het zijne... diepe concentratie... handen die pijnlijk hard inelkaar grijpen, het lijkt wel een wedstrijd elkaar wegduwen. De magische krachten stromen over en weer en uiteindelijk naar de lichtkoepel. Een flits helder gekleurd licht spat van de koepel af en dan laten Khadgar en de elfengodin elkaar los.
Equilan ik wil je leren kennen!!
*De elfengodin staat met een ruk weer obereind, de haren in haar nek staan rechtovereind. Mombi moet zijn genaderd toen het alarm nog niet volledig werkzaam was. Ze trekt Khadgar naar zich toe en fluistert hem in zn oor.
Khadgar, toen ik sprak met ****** vertelde hij mij dat Mombi is ontstaan uit haat, vroeger was ze een lief meisje, maar ze heeft afschuwlijke dingen meegemaakt op jonge leeftijd, verraad, misbruik... Praat hier verder niet over, ze draait door als je dit tegen haar zegt... maar de kans bestaat dat ze gevoelig is voor liefde en aandacht. Ik moet naar buiten, moet haar onder ogen komen. Hou me in de gaten en let op Gandalf, als die het op zn heupen krijgt wil ie me redden ofzoiets en verpest hij alles....
*Equilan stapt naar buiten en loopt op Mombi af. Niet te dichtbij, ze weet van het mes.... Op een redelijke afstand blijft ze staan.
Dag Mombi Ik ben Equilan de elfengodin. Wat brengt jou hier op dit eiland??
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 30-03-2001 15:24]
Aan haar rechterzijde staat een klein meisje, met haar zo zwart als ebbenhout. Ze ziet er normaal uit, ze is niets meer dan een doodgewoon meisje van een jaar of 6.
Ze ziet er bang uit en kijkt naar Equilan.
Ze houd zich stevig vast aan Mombi, alsof ze bij deze sinistere heks veiligheid en verbondenheid voelt.
Wat mij hier op dit eiland brengt?
Wil je het zien?
*Mombi glimlacht de spanning die er tussen hen hangt is bijna voelbaar. Diep van binnen berekent ze haar kansen uit, ze herziet haar plannen. Dit is een politiek spelletje waar ze de regels van beheerst. Laat de tegenpartij nooit zien dat er zwakke plekken zijn, laat de tegenpartij nooit zien dat je twijfelt. En heb altijd een troefkaart achter de hand...
En wat er ook gebeurt, houd altijd rekening met het slechtst mogelijke scenario.
Equilan... ik nodig je bij deze uit. Kom met mij mee naar Babel en ik zal je laten zien wat mij hier brengt...
Mombi, dat lijkt me hartstikke leuk!! Ik ben erg benieuwd naar je toren, vind je ook niet dat die toren van jouw een beetje lijkt op de mijne??
maar helaas, laten we een ander keertje afspreken. Een vriendin van mij is ernstig ziek en ik moet haar helpen. *Equilan trekt een spijtige blik, alsof ze zich er echt op verheugd had. Met haar hand plukt ze een schitterende bloem, al blijft onduidelijk waar ze die dan plukt.
Dag meisje, wil jij deze bloem hebben?? *Equilan hurkt neer, haar palmen open en naar boven gekeerd, de bloem ligt op haar handen, het meisje kan hem er zo van af pakken.
Het kind deinst in eerste instantie terug en kijkt omhoog naar Mombi.
Mombi, zou je je lieve vriendinnetje niet aan me willen voorstellen??
Mombi kijkt naar de hurkende Equilan en glimlacht, ditmaal is de glimlach niet onschuldig, maar vals en gevuld met een zekere haat.
Misschien kan ik je vriendin helpen?
*Mombi beseft wat ze heeft gezegd nadat de woorden zijn weggestorven in de lucht. Een impulsieve actie die meer kwaad kan doen dan goed. Ze verbergt haar reactie op haar eigen woorden kundig en discreet. Haar glimlach is nog steeds vals, maar ook zelfverzekerd. Een aantal mogelijke uitkomsten flitsen door haar heen.
Ze glimlacht vriendelijk en zorgt ervoor dat een hele hoop positieve energie van haar uitgaat. Het lijkt te werken, het meisje gluurt voorzichtig om een hoekje en kijkt niet meer zo heel angstig.
Mombi, hoe heet ze??
Dit kind heeft geen naam.
Heb je echt geen zin om met me mee te gaan? Het zal heel leerzaam kunnen zijn...
*Geschokt komt Equilan overeind... een kind als dit en dan geen naam?? Heeft Mombi enig idee wat ze het meisje aandoet?? Equilan kan haast niet anders dan concluderen dat of Mombi liegt over de naam, of het meisje staat een vreselijk lot te wachten.
Mombi, het heeft niets te maken met zin, want dat heb ik zeker, maar eerst moet ik mijn belofte aan mij vriendin inlossen.
Waar kom je eigenlijk vandaan??
Ik kom van een land hier ver vandaan het ligt in het Oosten en grenst aan een dodelijke woestijn.
Mijn bron van herkomst is niet van belang. Niet hier.
Maar je weet absoluut zeker dat je niet met me mee wilt gaan?
Ik ben echt benieuwd naar je toren, maar ik moet nu eerst wat doen voor die vriendin van me. Zie ik je in het restaurant?? Het zal hooguit een halfuurtje duren ofzo...
Khadgar Khadgar heb je het kunnen volgen?? Wat denk jij ervan??
Ja dat dacht ik ook, of het meisje is zijzelf en dat zou betekenen dat er nog hoop is, dat ze niet volledig aangetast is door kwaad... of het is een soort van kloon, alleen een lichaam om op een bepaalde tijd een of andere entiteit te huisvesten.. Afschuwelijk!!
Ja laten we maar naar Wilgje's kasteel gaan, ik heb een afspraak in het restaurant zometeen.
*Khagdar is er niet van overtuigd dat equilan mee moet gaan naar de toren van Mombi.
Khadgar ik weet het maar ik heb geen keus. Moeten we dan maar afwachten tot ons van alles overkomt?? Ik wil zo veel mogelijk van haar te weten komen, wie weet wat we eraan hebben.
Nee natuurlijk weet ik niet zeker dat me niets overkomt, maar dat is een gok die ik moet nemen. Vergeet niet, ik laat over het algemeen niets zien, maar elfengodin is geen loze titel. Ik BEN magie en er is weinig dat mij kan verslaan. Nee dat is iets anders dan onkwetsbaar zijn dat weet ik heus wel en ja er kan me iets overkomen, maar ik heb jullie toch nog??
nee ik zie geen andere weg, ik ga zo met Mombi mee. Gandalf zal bij jou blijven, als Gandalf wil kan Mombi hem niet ontdekken dus kun je op zijn rug de boel in de gaten houden.
Laten we nu maar naar Wilgje gaan.
[Khadgar stribbelt nog wat tegen terwijl ze op Gandalf's rug klimmen en koers zetten naar het kasteel van Wilgje.]
Khadgar je hebt een klant, ja tuurlijk ik red me wel, ik breng haar de kamer hier beneden goed??
*Equilan neemt Wilgje van Khadgar over en tilt haar naar de kamer. Ze legt haar op bed en blijft even staan kijken. Wilgje krijgt al wat kleur op haar wangen en haar ogen zijn nu gesloten. De elfengodin legt haar handen op Wilgje's hoofd.
Ze stuurt wat energie en Wilgje zakt weg in een diepe herstellende slaap.
Snel loopt ze de kamer uit naar de receptie, waar Khadgar met zijn klant staat te praten.
Hai The_Russian, tijd geleden zeg!!
Khadgar, Wilgje ligt te slapen, ik ga nu snel naar het restaurant, let jij op haar??
WAAR IS ZIJ?
Maar hij ziet niets. Verward kijkt hij Wilgje aan, die met grote ogen naar hem kijkt. Waarom doet ze zo raar??
[Dit bericht is gewijzigd door Draak op 31-03-2001 12:18]
Weet jij waar ik ben?
*Afwachtend blijft Wilgje op de rand van het bed zitten, klaar om weg te springen mocht het wezen toch niet zo vriendelijk zijn....
LWaS komt het hotel binnen en loopt alsof hij het weet direct naar de kamer waar Wilgje ligt
Angstig kruipt Wilgje weer naar de andere kant van het bed en trekt de dekens weer tot aan haar neus. Ze kijkt verontrust naar het wezen naast haar bed. Maar die blijft kalm zitten, reageert enigszins verheugd zelfs op de komst van de man.
Wie ben jij? Wat kom je hier doen?
Waar ben ik??
[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 31-03-2001 13:10]
De draak kruipt voorzichtig iets dichter bij het bed en kijkt Wilgje doordringend aan. Hij kon vroeger contact met haar maken, zou ze hem nu nog willen horen??
Gandalf probeert Wilgje uit alle macht duidelijk te maken dat de man haar levensgezel is, dat ze hem kan vertrouwen.
LWaS staat er beteuterd bij. Gandalf duwt tegen hem aan, komop man zeg iets!!
Dus je weet niet meer wie ik ben ?
* Wilgje weet niet waar die man het over heeft, maar ze krijgt nu wel honger.
Zeg, zou jij niet voor wat eten kunnen zorgen hier?
* LWaS loopt de kamer uit en gaat op zoek naar eten..
ondertussen hoopt hij dat Equilan snel langs zal komen
Na enkele minuten komt LWaS terug met eten voor Wilgje
*Hongerig stopt Wilgje een hap eten in haar mond en kauwt enthousiast, een en al aandacht voor de maaltijd.
De man die haar steeds aankijkt helemaal vergetend......
Vertel nu eens waar ik ben enzo?
Ik snap er niks van. Wie ben jij en wie zijn Mombi en Equilan? En wat is dat sprookjeskasteel?
Herinner je je helemaal niet s meer dan ??:
:
:
* Wilgje moet daar even over nadenken, ze herinnert zich niets, maar dan ook helemaal niets van een vriend. En al helemaal niet van kinderen.
Zijn we nu in dat kasteel dan?
En wie is dat wezen hier naast mijn bed?
*Gandalf hoort dat het over hem gaat en likt Wilgje over haar gezicht.
Oke, jij bent vriendelijk dus!
Plots kucht de persoon heel beleefd
* Wilgje kijkt de bezoeker aan. Het is een knappe jongeman die in de deuropening staat.
Vragen kijkt Wilgje LWaS aan.
Papa !!
Hoes't met jou ??
En mama ??
Wat is er met jou aan de hand ??
De kleine draak probeert Equilan te bereiken, maar voelt niets dat koude duisternis. Ongemakkelijk schuift hij heen en weer. Equilan heeft hem opgedragen voor Wilgje te zorgen, maar waar [b
is[/b] Equilan eigenlijk?? Nooit eerder heeft hij totaal geen contact met haar gehad. Gandalf twijfelt even, maar blijft dan trouw bij Wilgje zitten.]Wilgje...dit is hermes..
onze zoon...
*Dan wendt LWaS zich tot hermes..
Waar is pisca eigenlijk ? En hoe kom jij hier ??
*Hermes laat zich zakken op bed en geeft Wilgje een innnige omhelzing
Misschien moeten we wel op zoek naar Equilan gaan ?
* Jojogirl staat al een paar minuten te wachten als ze zich realiseerd dat hier waarschijnlijk ook niemand meer is sinds Dagobert het hotel en eiland heeft verlaten. Ze ramt nog een paar keer op de deur.
*BENG BENG BENG*
*Nog steeds hoort ze niemand, dus ze loopt weer weg, op zoek naar iets te eten.
Nee... Je kent mij niet. Net zoals iedereen, is het niet? Mensen die je geliefden zouden zijn ken je niet. Ik zal proberen het uit te leggen. Je hebt een confrontatie gehad met Mombi, koningin der duisternis. Zij heeft jouw hart verduisterd. Je was stervende. Daarom hebben wij je hier gebracht, om te helen. En dat is wat je nu ook moet doen. Ik ga je in een trance brengen om de schade te repareren. Ik weet niet hoelang dat duurt, dat blijkt vanzelf. We zullen constant de wacht houden, Wilgje, wees niet bang.
*Khadgar beweegt met zijn handen en Wilgje valt in slaap
Gandalf, kun jij opletten? Ik weet dat je Equilan niet voelt. Ik heb het gemerkt. Maar we kunnen nu niets doen. Dit is iets wat ze zelf moet oplossen... Wat we wél kunnen doen is de bevolking voorbereiden op de komende invasie. De hordes komen, Gandalf, we moeten ons voorbereiden...
Equilan, ik weet dat je kwaad bent, maar je ging ten onder. We hebben je nodig.
*Khadgar is door al zijn energie heen en gaat even rustig zitten
Nu is het niet de tijd haar te vernietigen. De ziener sprak al van een confrontatie op het land, niet in de Aetherius.
O Khadgar, ik ben zo stom geweest!! Weet je nog dat kleine meisje?? Waarvan we dachten dat het misschien Mombi zelf was?? Dat is ook zo...
Mombi verleidde mij het meisje te doden en ik trapte erin met open ogen... Ik stak haar neer.. Maar ik ben erachteraan gegaan de spiegel in en heb het meisje kunnen redden denk ik. Nee, ik kan nog niet kwijt waar ze gebleven is, dat is niet veilig. Maar toen kwam Mombi me dus achterna ook de spiegel in en zo is het gevecht ontstaan. Te vroeg, daar was ik me van bewust maar ik kon niet op eigen kracht een eind maken aan het gevecht, de spiegel bleef gesloten voor me.
Bedankt voor je hulp, die kwam precies op het goede moment. Maar vertel, hoe is het hier?? Hoe is het afgelopen met Wilgje?? En wat heeft de ziener nu weer gezien?? Ik moet toch ook eens kennis maken met hem...
*Equilan beweegt haar handen en een tafeltje verschijnt voor hen, met daarop thee en sandwiches. De elfengodin schenkt thee in en verslind hongerig een sandwiche. Met volle mond zegt ze veel honger te hebben. Khadgar lacht een beetje als hij haar zo ziet... herkenbaar want ook hij is behoorlijk wat energie kwijt.
*Khadgar kijkt Equilan serieus aan
We moeten dit eiland klaarmaken voor de oorlog, Equilan. We kunnen niet toestaan dat de hordes van Mombi het eiland overnemen!
Haar stem klinkt duisterder dan ooit en lijkt afkomstig te zijn uit de diepste hel die men zich maar kan voorstellen. Ze is de duisternis geincarneerd.
Waardeloze schepsels, met jullie zielige spreukjes! Denk je werkelijk dat jullie mij, na vandaag nog te kunnen dwarsbomen!?
Zielige wezentjes, ik ben genadeloos.
*Mombi tilt haar armen in de lucht en met een snelle beweging haalt ze ze weer naar beneden. Uit het diepste van haar keel komt een geluid voort dat lijkt op het gekrijs van een duizend kinderen die levend verbranden. Hels en onaards. Een schokgolf van pure duisternis, van haat en van corruptie doet de muur die Mombi eens tegenhield teniet. Ze is werkelijk vrij om te doen wat ze wil. Een bewijs van haar macht, een voorbode van wat komen gaat. De aarde onder haar slokt haar op en met de snelheid van absolute Duisternis begeeft ze zich richting Babel. De oorlog die men eens zou hebben kunnen voorkomen is met deze actie begonnen. Het spel begint nu pas echt!
De kracht die vrij komt verbrijzeld het muurtje dat er eens stond. Het waait weg als woestijn stof.
Denk je nu echt dat je mij hebt? Dat het mijn krachtigste spreuk was? Oh nee, Mombi, je hebt nog niets gezien...
*Khadgars ogen beginnen te gloeien. Hij raakt in vervoering. Hij maakt een reeks klanken die niet voor normale mensen te begrijpen zijn. De wand keert terug, maar in plaats van simpel wit licht bestaat de wand uit een regenboog van kleuren, zo fel dat het bijna ondraagelijk is. Achter de wand verschijnen 6 figuren. Hun doel lijkt onduidelijk, maar zij hebben een aura van licht om hun heen.
Nu is het spel begonnen.
*De 6 figuren worden duidelijk. Het zijn strijders, in blinkende wapenrusting. Ook hun ogen gloeien. Zij zijn duidelijk uitgerust in de magie.
Hier zijn de 6 strijders. Zij houden de wacht. Zij zullen onze legers aanvoeren tegen jouw Hordes.
quote:Hee Russian! Kamer 3 is voor jou
Op 30 maart 2001 16:56 schreef the-russian het volgende:
Hi, ik kom net terug vanuit amerika.. heeft u voor mij een kamer, zodat ik even van m'n jet-lag kan bekomen??
(Sorry dat ik je niet eerder een kamer gaf, was zaterdag niet online.)
*Cairon heeft een bosje bloemen bij zich
Namens de Information Society wil ik haar sterkte en beterschap wensen.
Wilgje trekt een kast open en vindt daar een soort gewaad. Die trekt ze aan. Helaas is het veel te groot en hangt het over één schouder naar beneden.
Ach, ze heeft honger en wil iets te eten gaan zoeken. Het moet maar hoor!
Zo gekleed gaat Wilgje naar beneden, in de hoop Khadgar te vinden. En iets eetbaars.
Hai Wilgje!! Kom je ook ontbijten?? Ik wilde je zo gaan halen maar dat hoeft al niet meer
*De elfengodin loopt weer verder, helemaal niet stil staand bij de gedachte dat zij voor Wilgje een volkomen onbekende is... Ze loopt de kamer in waar Khadgar haar een slaapplaats had aangeboden voor de nacht en begint het ontbijt voor te bereiden.
Zo Wilgje, neem plaats hoe gaat het nu?? Ben je al wat opgeknapt?? Ow hoe kan ik het vergeten?? Heb je enig idee wie ik ben??
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 02-04-2001 10:31]
*Onwillekeurig kruipt er een rilling over haar rug terwijl ze die woorden uitspreekt. Bij de muur staan 6 wachters. Onzichtbaar, maar Wilgje voelt hun aanwezigheid.
Samen ontbijten de twee vrouwen. Equilan in haar elfengewaad en Wilgje in haar o zo elegante hobbezak.
Na het ontbijt verontschuldigt Wilgje zich en loopt het hotel uit.
Ze loopt naar hen toe en begint in gedachten een praatje. De wachters herkennen haar als een beschermeling en luisteren welwillend naar haar verhaal.
Wilgje vertelt op zeer innemende wijze en al snel vergeten de trouwe wachters waarvoor zij eigenlijk bij de muur waren opgesteld.
Nouja die zal nog wel een beetje in de bonen zijn van het gebeuren de afgelopen paar dagen. Maar wat deed ze vreemd tegen me?? Nouja...
En waar is Khadgar?? Geen tijd om te wachten, ik moet naar mn toren.
*Equilan ruimt de spulletjes op en vertrekt dan snel. Op haar weg terug ziet ze Wilgje staan praten met de wachters. Gandalf staat er bij, zijn hoofd schuin...
Uit de rugzak die hij bij zich draagt, haalt Cairon een acht-tal bloed-rood gekleurde knikkers. Hij plaats ze op de koude vloer van het Dagotel en staat op. De knikkers rollen automatisch door het Dagotel heen.
Zes van de rode knikkers bewegen zich richting de zes strijders. Dankzij een direkte afleidingmanouvre is de aanval van binnenuit een succes.
De wachters weten niet wat hen overkomt, magische wezens zijn beinvloedbaar. De knikkers bezitten een erg bijzondere eigenschap, ze absorberen een bijna oneindige hoeveelheid magie van 1 doelwit. Zes van de acht doelwitten zijn bekend.
De strijders.
De 6 knikkers rollen terug naar waar ze vandaan kwamen, terug naar Cairon. Elk van hen is gevuld met een strijder. Cairon laat de twee andere knikkers achter, deze twee hebben een speciale opdracht. De twee knikkers rollen door het Dagotel op zoek naar hun volgende doelwit Khadghar...
Cairon verlaat het Dagotel, met een plechtig handgebaar groet hij zijn Keizerin.
Ik aanbid haar Schaduw
Cairon heeft ons verraden. Hij dient zijn meesteres liever dan zijn eigen leven.
Ilyana: Natuurlijk kun je een kamer krijgen, en die lichtmuur is alleen voor dezen die kwaad in de zin hebben. Kamer 5 is voor jou!
*Diepe zucht van opluchting
Dus dat was het... Het kadootje van Cairon... Ik zal aktie moeten ondernemen.
*Khadgar past met een spreuk het schild aan, Cairon mag niet meer naar binnen.
Buiten ben ik ook niet veilig, maar dit is in ieder geval weer geregeld.
Ik heb Highlander geprobeert te waarschuwen alsook Herne_The_Hunter. BlackAngel kunnen we maar beter vergeten denk ik...
Dat betekent dat wij vijfen het moeten opnemen tegen Mombi, of heb ik soms magische vrienden over het hoofd gezien??
*Equilan telt na.. Khadgar, Wilgje, Highlander, Herne, zijzelf...
Raar ik heb altijd het idee dat er veel meer magische figuren rondlopen hier
Maar goed, voorlopig zijn we met ons drieen. Khadgar ik heb Shia op onderzoek uitgestuurd en zij zag dat de zee rond de toren van Babel volledig van leven beroofd is.. de zee is dik en stroperig als bloed, vissen drijven aan het oppervlak.. het is geen fijn gezicht en als de wind verkeerd staat... aan die stank wil ik niet denken!!
Nee maak je geen zorgen om dat meisje, dat is onze sterkste troef vermoed ik Dat is zijzelf... Ze zit op een plek waar ze er langzaam van doordrongen zal raken hoe de wereld werkt in het echt, ze zal leren omgaan met mededogen en medelijden, vergeven en vergeten...
Maar ik had een idee. Ik wilde eigenlijk met Wilgje, als ze al op krachten is, en misschien met jou, ik weet niet zo precies waar jouw krachten liggen... naar het strand tegenover Mombi's toren gaan en daar de zee nieuw leven in blazen. Ja ik weet het is maar en klein pesterijtje, maar het zal Mombi toch weer iets verzwakken en haar nog emotioneler maken..
Ik ben er niet voor om doelloos af te wachten. Wat vind je??
Ilyana: Hij deed jou een beetje pijn omdat je kennelijk een beetje onder invloed van Mombi hebt gestaan. Dat is met jouw passering door de muur verdwenen.
Zo! Boterhammetje, dames?
*Flits
En nou gaan we morgen eens uitvogelen hoe we de strijders terug kunnen krijgen]
Maar niet zonder bescherming.
*Tovert een bol om zich heen. Niets gaat erin, niets eruit.
En equilan weet hoe ze mij moet wekken!
Hij stevent op zijn doel af, De bol waarin zich een tovenaar in ruste bevind. Hij glimlacht
dacht je werkelijk dat je mij kon tegenhouden!?
*Langzaam beweegt hij zijn armen en duwt hij de bol voorwaarts. Hij neemt de bol met zich mee naar buiten.
Buiten in de donkere kou staat de Xobile op hem te wachten...
Ze loopt verder en vind de kamer van Khadgar. Ja, hij is hier niet lang geleden weggegaan... ze voelt hem nog sterk... maar de elfengodin voelt meer, iets bekends...
Phalanx?? Dat kan niet!! Wat is er gebeurt??
De elfengodin gaat even zitten en denkt rustig na. Het enige logische is dat Khadgar naar de toren van Babel is. Equilan kan geen andere reden verzinnen waarom Khadgar er niet meer is; ze zijn aanwezigheid niet meer voelt en waarom ze de aanwezigheid voelt van Phalanx (al durft ze dat niet met zekerheid te zeggen).
Wilgje is er ook niet meer!! Heeft Mombi dan iedereen in haar macht?? De elfengodin begint te denken dat ze Mombi misschien ietwat overschat hebben...
Ze staat op en vertrekt naar het sprookjeskasteel van Wilgje en LWaS.
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 09-04-2001 12:17]
Ze is sterk geworden
We kunnen het aan
Weet je het zeker? De raad deelt je mening niet. De strijders zijn al verlo...
Niet! Ze zijn te redden!
Doe wat nodig is, maar haast je. Elk moment groeit ze sterker. De spiegel van Hem mag niet langer in haar bezit blijven
Ik onderneem zo snel mogelijk actie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |