Ik ben eigenlijk wel benieuwd
Zal zelf aftrappen:
Ik ben blij dat ik een vrouw ben want ik ben nogal aanhankelijk en afhankelijk aangelegd en van een vrouw wordt dat gemakkelijker geaccepteerd.
Ohja, en vrouwenkleding is ook leuker
- Dan kan ik me ongegeneerd aan me kruis kratzen.
- Idem voor kont.
- Kleding boeit niet.
- Uiterlijk evenzo.
- Het is gewoon stoer .
quote:Je bent aanhankelijk en afhankelijk aangelegd OMDAT je een vrouw bent als je een man had geweest was je een ongevoelige klootzak geweest..
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:22 schreef Nijntjuh het volgende:
Ben je blij dat je een man/vrouw bent? Waarom?Ik ben eigenlijk wel benieuwd
Zal zelf aftrappen:
Ik ben blij dat ik een vrouw ben want ik ben nogal aanhankelijk en afhankelijk aangelegd en van een vrouw wordt dat gemakkelijker geaccepteerd.
Ik zou voor geen goud een vrouw willen zijn maar man zijn vind ik ook niet alles.
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 01-08-2003 08:41]
quote:helemaal mee eens.
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:22 schreef Nijntjuh het volgende:
Ben je blij dat je een man/vrouw bent? Waarom?Ik ben eigenlijk wel benieuwd
Zal zelf aftrappen:
Ik ben blij dat ik een vent ben want ik hoef geen kiddies te baren..AUW!
JJ
- ik geen gedoe met menstruaties heb
- ik niet zwanger kan worden
- ik niet zwanger WIL worden
- ik niet de hele tijd op mijn hoede moet zijn met vriendinnen/vrouwelijke collega's omdat vrouwen valse krengen zijn
- ik geen zin heb om de hele dag op te moeten ruimen
- ik geen energie wil verspillen aan het proberen mijn mannelijke partner mentaal te castreren
- ik liever mijn auto dan kleding met de hand was...
mannen boeit niks (uiterlijk, manieren )
physieke bouw
geen last van geestelijke/hormonale stoornissen tijdens "de tijd van de maand"
en last but not least: mannen kunnen gesprekken voeren.
ff onderbouwen dat laatste:
zet een groep mannen bij elkaar en een groep vrouwen.. vrouwen gaan giechelen en over de raarste dingen praten... mannen daarentegen praten gewoon stoer...
mjah probeer maar beetje uit te komen wat ik bedoel, zit nog half te slapen kan beetje lastig uit me woorden komen
Valt me wel op dat er vooral mannen reageren met de mededeling dat het geweldig is een man te zijn....
Dames!! Waarom zijn jullie blij dat je vrouw bent?
trouwens, die menstruatie ben ik ook niet enthousiast over en de bijbehorende sjaggerijnigheid al helemaal niet, maar je moet er toch niet aan denken dat je een man bent en aan het ontvangende einde van die sjaggerijnigheid zit??
quote:En vrouwen zijn het altijd ziekelijk met elkaar eens.. maar weduh dat je al tegen minimaal 3 andere soortgenoten hebt gezegd dat je het er eigelijk helemaal niet mee eens bent en dat je haar eigelijk maar een hoer vind..
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:44 schreef danielluh het volgende:[..]
helemaal mee eens.
quote:En dat klopt helemaal.
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:24 schreef Grayburn het volgende:
Ik ben blij dat ik een man ben want...- Dan kan ik me ongegeneerd aan me kruis kratzen.
- Idem voor kont.
- Kleding boeit niet.
- Uiterlijk evenzo.
- Het is gewoon stoer.
quote:Nou, ik denk wel dat je kan stellen dat mannen doorgaans wat rationeler tegen dingen aankijken ja.
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:06 schreef GTV het volgende:
Vrouwen hebben doorgaans een gave tot overmatig zeuren.
Mannen stukken minder. (uitzonderingen daargelaten, natuurlijk)
quote:Dat is juist de reden waarom ik blij ben dat ik een vrouw ben..
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:44 schreef J.J.McKay het volgende:
Ik ben blij dat ik een vent ben want ik hoef geen kiddies te baren..AUW!
Uitzonderingen daar gelaten
quote:die zijn gewoon poot
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:06 schreef GTV het volgende:
(uitzonderingen daargelaten, natuurlijk)
quote:Dan ben je een van de weinigen volgens mij.
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:12 schreef lily het volgende:[..]
Dat is juist de reden waarom ik blij ben dat ik een vrouw ben..
- kan staand plassen (vrouwen ook wel, maar dat lijkt me nog steeds niet echt fris).
- ik kan zonder 'flapperhanden' rennen.
- ik kan een bal vangen.
quote:Oeh een masochist
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:12 schreef lily het volgende:[..]
Dat is juist de reden waarom ik blij ben dat ik een vrouw ben..
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:13 schreef ramsesii het volgende:
ik ben zoooooooo blij dat ik een man ben:
- ik kan een bal vangen.
Ik ben blij dat ik een man ben.
Want ik kan auto rijden
quote:'k neem aan dat jou IQ onder de 60 is. ..
En wij mannen mogen veel vouwen neuken zonder dat het erg is. Als een vrouw 5 mannen pakt is ze een slet. Doen mannen dat. Dan is dat stoer
ik geen menstruatiepijn zal hebben
geen last heb van rodevlaggetjesweek
geen last van de overgang
ik niet lastig gevallen word door mannen die maar 1 ding willen
omdat ik voor exact hetzelfde werk meer betaald krijgt (wat overigens schandalig is )
quote:Verzekeringsmaatschappijen willen de autoverzekering voor vrouwen goedkoper maken. (autoweek)
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik ben blij dat ik een man ben.
Want ik kan auto rijden
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:38 schreef erikh het volgende:
Ik ben blij dat ik een man ben want ik heb lekker geen last van 'maandelijke probleempjes'
De doorsnee vrouw heeft twee problemen:
ze heeft niets om aan te trekken en ze heeft nog geen
kasten genoeg om het allemaal in te hangen
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:13 schreef ramsesii het volgende:
ik ben zoooooooo blij dat ik een man ben:- ik kan zonder 'flapperhanden' rennen.
quote:dat denk ik niet
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:13 schreef Boomrups het volgende:[..]
Dan ben je een van de weinigen volgens mij.
quote:'k neem aan dat jij geen gevoel voor humor hebt?
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:17 schreef Flierp het volgende:[..]
'k neem aan dat jou IQ onder de 60 is. ..
quote:Kick je dan op de pijn? Of wat? Leg het me eens uit?
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:24 schreef lily het volgende:[..]
dat denk ik niet
quote:Ik naam aan dat je niet eerlijk bent geweest op deze vraag
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:17 schreef Flierp het volgende:[..]
'k neem aan dat jou IQ onder de 60 is. ..
quote:Mannen doorgaans rustiger dan vrouwen? Nooit gemerkt; vraag me ook af hoeveel mannen dat met je eens zijn. Overigens: "mannen zijn beter"? Racist!
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mannen zijn beter omdat ze rustiger zijn.Uitzonderingen daar gelaten
- Want ik kan mooi lang haar hebben, zonder gelijk een pluis/hardrocker te zijn
- Omdat ik een weg oversteken kan terwijl het licht al op rood staat, omdat alle auto's tóch wel blijven wachten.
- Omdat ik veel sneller drankjes besteld krijg in een drukke kroeg
- Omdat, bij zomerweer, vrouwen in rokjes sexy zijn, en mannen in korte broeken onbenullig
- Omdat ik gewoon gevoeilig en inlevend kan doen, zonder gelijk voor homo uitgemaakt te worden
- Omdat ik niet op de hoogte hoef te zijn van de nieuwste automodellen/de uitslag van alle voetbal/formule1-wedstrijden
Maar vooral: Omdat het heerlijk is om met vriendinnen (onder het genot van veel wijn en chocola) te kletsen over de gebreken van al die aandoenlijke, onhandige, stoere (denken ze zelf) en toch zo aantrekkelijk mannen
quote:NEE
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:19 schreef Jipje het volgende:
Een man kan ook zeuren, nog erger dan vrouwen vaak,
quote:Nee, mijn vriendin is de eerste die roept dat ze zielig is, of heet dat eigen kennis?
als een man ziek is, is ie zielig....
quote:Waarom? Vrouwen giebelen alleen maar, waarom denk je dat er zo weinig vrouwelijke leiders zijn?
als je een groep mannen bij elkaar zet, zijn ze net zo erg als vrouwen bij elkaar (wat is daar mis mee?)
quote:Klopt, thank god for that
Bovendien is er zoiets als anticonceptie uitgevonden, waardoor niet elke vrouw elke maand een 'probleem' heeft!
quote:Ik ben rustiger dan de meeste vrouwen hier.
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:27 schreef Pauline het volgende:[..]
Mannen doorgaans rustiger dan vrouwen? Nooit gemerkt; vraag me ook af hoeveel mannen dat met je eens zijn. Overigens: "mannen zijn beter"? Racist!
quote:nee, natuurlijk niet. De ervaring! Een levend wezen dat in je buik groeit is onbeschrijfelijke ervaring...
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:26 schreef Boomrups het volgende:[..]
Kick je dan op de pijn? Of wat? Leg het me eens uit?
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:27 schreef Hik het volgende:
Ik ben blij dat ik een vrouw ben:- Want ik kan mooi lang haar hebben, zonder gelijk een pluis/hardrocker te zijn
- Omdat ik een weg oversteken kan terwijl het licht al op rood staat, omdat alle auto's tóch wel blijven wachten.
- Omdat ik veel sneller drankjes besteld krijg in een drukke kroeg
- Omdat, bij zomerweer, vrouwen in rokjes sexy zijn, en mannen in korte broeken onbenullig
- Omdat ik gewoon gevoeilig en inlevend kan doen, zonder gelijk voor homo uitgemaakt te worden
- Omdat ik niet op de hoogte hoef te zijn van de nieuwste automodellen/de uitslag van alle voetbal/formule1-wedstrijden
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:19 schreef Jipje het volgende:
als een man ziek is, is ie zielig....
Héél herkenbaar! Hoe stoerder de man, hoe groter de treurnis: "Ik ben zo ziehiek!!" "Ja hoor schat"
En dat ongesteld zijn is 1 en al aan stellen. Echt iets voor vrouwen. Dat hebben ze het leven in geroepen om daar alles op te gooien.
Want heb jij wel eens een dier met een touwtje zien lopen? Ik niet. Geen enkel dier is ongesteld. En wij stammen af van de dieren. Hmmmmmmm dat is toch wel het bewijs dat vrouwen het puur gebruiken om zielig te zijn
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:31 schreef ook_gek het volgende:En dat ongesteld zijn is 1 en al aan stellen. Echt iets voor vrouwen. Dat hebben ze het leven in geroepen om daar alles op te gooien.
Want heb jij wel eens een dier met een touwtje zien lopen? Ik niet. Geen enkel dier is ongesteld. En wij stammen af van de dieren. Hmmmmmmm dat is toch wel het bewijs dat vrouwen het puur gebruiken om zielig te zijn
quote:Het eens zijn met een vrouw levert echt geen sex op hoor
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:[..]
quote:Teefjes zijn ook ongesteld hoor; er bestaat zelfs maandverband voor honden. Dag theorie
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:31 schreef ook_gek het volgende:Want heb jij wel eens een dier met een touwtje zien lopen? Ik niet. Geen enkel dier is ongesteld. En wij stammen af van de dieren. Hmmmmmmm dat is toch wel het bewijs dat vrouwen het puur gebruiken om zielig te zijn
quote:Maar die zijn niet saggo hoor
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:33 schreef Pauline het volgende:[..]
Teefjes zijn ook ongesteld hoor; er bestaat zelfs maandverband voor honden. Dag theorie
Oei!
quote:De relatie die een vrouw met haar kind heeft, en het baren ervan, dat is een van de redenen waar ik wel vrouw voor zou willen zijn
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:24 schreef lily het volgende:[..]
dat denk ik niet
quote:Lama dan
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Het eens zijn met een vrouw levert echt geen sex op hoor
quote:Alleen als een vrouw zich aanstelt en geen zin heeft dus...
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:39 schreef ook_gek het volgende:
ik ben blij dat ik een man ben want ik praat niet tegen dieren zoals vrouwen doen. En ik praat niet gek tegen kleine kinderen. Wij mannen doen gewoon stoer tegen kleine kinderen. En gaan niet met een hoge stem praten. En we hoeven niet uit bed als dat kind huild. Ja heel soms dat wel
quote:Of die chagrijnig zijn weet ik niet, zal het eens opzoeken
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar die zijn niet saggo hoor
En dat is ook zo weer over. En dat is bij jullie vrouwen niet.
Overigens vind ik ook dat het te vaak als excuus wordt gebruikt door sommige meiden. Het begint met niet mee kunnen doen met de gym, tot chagrijnig gedrag omdat ze nu eenmaal ongesteld zijn. Dat het fysiek vervelend is, is waar. Maar het geeft je geen recht om bijna 1/4de deel van de maand een bitch te zijn
Maar goed: buiten dat> hulde aan de vrouw
quote:wil niet zeiken hoor, maar die zijn dus WEL sjaggo.
Teefje wat ik had was als ze loops was zo zeikerig als maar zijn kon. Wilde niet luisteren, moest veeeeeel aandacht, keek me de hele tijd met die treirige ogen aan 'aaaaaai me'....
Trouwens zijn sommige merrie paarden als ze hengstig zijn ook lastiger. Willen ook niet luisteren en zijn onhandelbaar..
Goh, hoe zou het toch komen dat mensen-vrouwtjes dat soort trekjes ook vertonen...
Overigens: eens met hierboven. Het vrouw zijn heeft definitely voordelen als je auto gerepareerd moet worden, fietsband geplakt, zware dingen gedragen moeten worden etc ja, ik ben schaamteloos selectief-geëmancipeerd
quote:Jah nee als je niks weet te zeggen kan je inderdaad beter onzin gaan lullen
quote:Mannen zijn emotioneler dan vrouwen...toch??
Mannen doorgaans rustiger dan vrouwen? Nooit gemerkt; vraag me ook af hoeveel mannen dat met je eens zijn. Overigens: "mannen zijn beter"? Racist!
Kijk maar hoe mannen zich gedragen tijdens voetbal in het stadion, en hoe de spelers aan elkaar zitten na een goal
Erg emotioneel
beide seksen hebben hun voor en nadelen...
"What would men be without women? Scarce, sir, mighty scarce."
-Mark Twain
1. Geld pinnen duurt niet langer dan 1 minuut.
2. Ik hoef nooit met twee man of meer naar de WC
3. Ik gebruik mn spiegels in de auto om het verkeer in de gaten te houden.
4. Als ik kleding ga kopen ben ik binnen een half uur weer bij mn auto.
6. Het staat niet asociaal om bezopen over de straat te lopen als man zijnde.
7. fille parkeren lukt meestal in een keer.
8. Als ik een vriend bel is het gesprek meestal na 5 min afgerond.
9. s'ochtens douchen en aankleden in 15 minuten.
10. hooguit twee paar schoenen in de kast hebben staan.
quote:*klapt voor deze post*
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:40 schreef Nijntjuh het volgende:[..]
wil niet zeiken hoor, maar die zijn dus WEL sjaggo.
Teefje wat ik had was als ze loops was zo zeikerig als maar zijn kon. Wilde niet luisteren, moest veeeeeel aandacht, keek me de hele tijd met die treirige ogen aan 'aaaaaai me'....
Trouwens zijn sommige merrie paarden als ze hengstig zijn ook lastiger. Willen ook niet luisteren en zijn onhandelbaar..
Goh, hoe zou het toch komen dat mensen-vrouwtjes dat soort trekjes ook vertonen...
Overigens: eens met hierboven. Het vrouw zijn heeft definitely voordelen als je auto gerepareerd moet worden, fietsband geplakt, zware dingen gedragen moeten worden etc ja, ik ben schaamteloos selectief-geëmancipeerd
quote:dat zeg jij! Een hond heeft ook buien hoor! En niet elke vrouw is chago als ze ongesteld is...Bovendien duurt loopsheid een stuk langer dan een week... (meestal 3 toch?)
[Dit bericht is gewijzigd door Jipje op 01-08-2003 09:43]
quote:Als je een groep vrouwen bij elkaar zet worden die ongeveer tegelijk ongesteld. Is dat ook zo met vrouwen in samen werking met dieren
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:40 schreef Nijntjuh het volgende:[..]
wil niet zeiken hoor, maar die zijn dus WEL sjaggo.
Vrouwen kunnen alleen maar zeuren
Vrouwen denken over alles na en durven niet in 5sec te beslissen
quote:Lesbo's kunnen dat ook
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:41 schreef sizzler het volgende:
Ik ben blij dat ik een man ben want ik...
<knip>
-kan vrouwen neuken,
<knip>
quote:ohja, nog zo'n voordeel van vrouw-zijn:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:41 schreef sizzler het volgende:
Ik ben blij dat ik een man ben want ik...
-kom bij elke keer seks klaar,
quote:Zo dan ik heb iets verkeerds gezegt
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:42 schreef Jipje het volgende:[..]
dat zeg jij! Een hond heeft ook buien hoor! En niet elke vrouw is chago als ze ongesteld is...
quote:Als ik je ooit nog eens op een meeting tegenkom dan hebben we het hier nog wel eens over
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:29 schreef lily het volgende:[..]
nee, natuurlijk niet. De ervaring! Een levend wezen dat in je buik groeit is onbeschrijfelijke ervaring...
quote:Waar 95% fake van is
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:43 schreef Nijntjuh het volgende:[..]
ohja, nog zo'n voordeel van vrouw-zijn:
meervoudige orgasmes
quote:heheh dan deed jij iets fout joh
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:44 schreef ook_gek het volgende:[..]
Waar 95% fake van is
quote:Ach, wij vrouwen kúnnen tenminste faken
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:44 schreef ook_gek het volgende:[..]
Waar 95% fake van is
quote:
Mannen doorgaans rustiger dan vrouwen? Nooit gemerkt; vraag me ook af hoeveel mannen dat met je eens zijn. Overigens: "mannen zijn beter"? Racist! seksist
quote:Wie zegt dat het bij mij gebeurd is dan
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:45 schreef Suphafly het volgende:[..]
heheh dan deed jij iets fout joh
quote:Ik ook hoor tis alleen zo lullig als ik je in je bek spug
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:45 schreef Nijntjuh het volgende:[..]
Ach, wij vrouwen kúnnen tenminste faken
quote:Sommige mensen nemen teveel dingen in het leven serieus
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:46 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
quote:Oja...nog een reden om een keer vrouw te zijn
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:43 schreef Nijntjuh het volgende:[..]
ohja, nog zo'n voordeel van vrouw-zijn:
meervoudige orgasmes
quote:Omdat wij kunnen lullen als brugman. En vrouwen niet
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:46 schreef Boomrups het volgende:
Eigenlijk is dit topic bij voorbaat al een verloren strijd voor de vrouw, simpelweg omdat hier veel meer mannen rond lopen
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:43 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zo dan ik heb iets verkeerds gezegt
alle vrouwen komen op me af.
Nog een leuk punt. Vrouwen zijn het altijd met elkaar eens. Zeker als ze in een groepje zitten. Een eigen mening ho maar.
Trouwens, waarom komt bijna elke man met het verhaal over inparkeren en autorijden? Alsof er geen vrouwen bestaan die het beter kunnen dan de gemiddelde man!
quote:Hercules met 14.0000 slagen per minuut
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:46 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wie zegt dat het bij mij gebeurd is dan
Wie denk je dat die vrouwen naar meerdere orgasmes kan lijden
quote:Die dus volgens jou voor het meerendeel fake zijn
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:46 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wie zegt dat het bij mij gebeurd is dan
Wie denk je dat die vrouwen naar meerdere orgasmes kan lijden
quote:Daar zijn het toch mannen voor? vrouwen rijden gemiddeld veiliger, zoals al eerder gepost is...
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:47 schreef Jipje het volgende:[..]
![]()
Trouwens, waarom komt bijna elke man met het verhaal over inparkeren en autorijden? Alsof er geen vrouwen bestaan die het beter kunnen dan de gemiddelde man!
quote:* Nijntjuh geeft ruiterlijk toe dat zij daar NIET één van is
Alsof er geen vrouwen bestaan die het beter kunnen dan de gemiddelde man!
quote:Alleen voel ik iets echter aan
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:47 schreef Suphafly het volgende:[..]
Hercules met 14.0000 slagen per minuut
quote:Omdat het op feiten berust. De vrouwen die dat wel kunnen zijn vaak pot of half vent.
![]()
quote:Nee maar uit onderzoek blijkt dat vrouwen veel al hun orgasmes faken.
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:48 schreef Pauline het volgende:[..]
Die dus volgens jou voor het meerendeel fake zijn
Naakte personages in films en tv-series zijn vrijwel uitsluitend vrouwelijk.
De kapper kost je geen vijf uur van je kostbare tijd en ook geen anderhalf maandloon.
Niemand stoort het, jezelf inclusief, als je twee dagen achter elkaar dezelfde kleren draagt.
Je kunt een spijker in de muur slaan.
De werking van een wasmachine zal je je hele leven onbekend blijven.
De afstandsbediening van het tv-toestel is van jou en van jou alleen.
Je hoeft alleen je gezicht te scheren.
Het laat je totaal koud wat 'men' over je zegt.
Je kunt in opperste extase geraken door het geluid van een Ferrari.
So what als je er eens een dag belabberd uitziet.
Je kunt het maken in de zakenwereld.
Al je orgasmes zijn echt.
Je wordt niet overvallen door een onbedwingbare drang om het hele huis schoon te maken als er eens iemand op bezoek komt.
Cafébazen zetten meestal hun mooiste dochter achter de toog.
Je kunt gericht met iets gooien.
Wakker worden, wassen en aankleden lukt je desnoods in 7,5 minuten.
Je kan je eigen flesjes en blikjes openmaken.
Je kunt biljarten (en kaarten, en darten...)
Je hebt genoeg aan één paar schoenen.
De hele wereld is jouw toilet.
Je spaart een monumentale hoeveelheid geld uit aan schoonheidsmiddeltjes.
Je kunt fileparkeren.
Voetbalkantines blijven altijd interessant
Grijze haren en rimpels maken je aantrekkelijker.
Je hebt gevoel voor humor.
Niemand verwacht van je dat je de verjaardagen onthoudt van 100 verschillende familieleden, vrienden en kennissen.
Je kunt tegen de wind in fietsen.
De platen die je twintig jaar geleden kocht, worden nog altijd beschouwd als goede muziek.
Je hoeft niet naast een kerel te liggen in bed.
Je kunt compleet onnozel doen onder vrienden.
Het is in het geheel niet nodig om het verschil tussen fijne en bonte was te kennen.
Je kunt om het even welke kroeg binnenstappen zonder dat de stamgasten je van top tot teen beloeren.
Boeren en scheten laten hoort er gewoon bij.
Je kunt scheidsrechters ongestraft uitschelden voor blind stuk krapuul.
Waar het ook jeukt, je kan jezelf overal probleemloos krabben.
Je weet hoe je een videorecorder moet instellen.
Als je kleren hebt gekocht die een maatje te groot zijn, trek je die gewoon aan.
Het is maatschappelijk aanvaard om naar de hoeren te gaan.
Oude vrouwen geilen niet op je.
Je mag op de grond spugen.
Eén simpele auto- of motorbrochure bezorgt je maandenlang lees- en kijkplezier.
Je hebt verstand van elektriciteit.
Je moet geen handtassen vol overbodige troep overal naartoe sleuren.
Je hoeft niet te liegen over je leeftijd.
Het kan je niet schelen als je haar nat wordt van de regen.
Je denkt de hele dag eigenlijk maar aan één ding.
Eén bloemetje volstaat om de grootst mogelijke ruzie bij te leggen.
Je kunt naar maandverbandreclame kijken zonder je te pletter te ergeren.
Als je in de politiek gaat, neemt men je serieus.
Je kunt een banaan eten in het openbaar.
Je moet niet met je moeder gaan winkelen op zaterdagmiddag.
Je kunt vrijuit met je vrienden over al je vroegere veroveringen praten.
Het is volstrekt onbelangrijk om de mode te volgen.
Je ziet de schoonheid van een perfect uitgevoerde buitenspelval.
Het staat stoer om voor je seksuele fantasieën uit te komen.
Je kunt met succes een mop vertellen.
[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 01-08-2003 09:51]
quote:Uit onderzoek
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:49 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee maar uit onderzoek blijkt dat vrouwen veel al hun orgasmes faken.
quote:Nee uit de actueel
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:50 schreef Suphafly het volgende:[..]
Uit onderzoek
HAHHAHAAH pleur op man waar heb je dat vandaan
autoweek?
quote:En hoe ben jij er dan zo zeker van dat de orgasmes van de vrouwen die met jou het bed hebben gedeeld niet fake waren?
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:49 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee maar uit onderzoek blijkt dat vrouwen veel al hun orgasmes faken.
quote:Veiliger voor zichzelf misschien. Als alle automobilisten vrouwen waren dan hadden we drie keer zoveel files omdat het verkeer niet doorstroomt. Plus dat vrouwen veel minder rijden, plus dat ze mannen de moeilijke stukken laten doen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:48 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Daar zijn het toch mannen voor? vrouwen rijden gemiddeld veiliger, zoals al eerder gepost is...
...ik me dan niet de hele tijd hoef te bewijzen tegenover mijn vrienden over hoeveel ''wijven'' ik heb gepakt
...ik zelf een leven op de wereld kan zetten
...je als vrouw versierd wordt en niet hoeft te versieren
quote:De meeste vrouwen die ik ken. Versieren juist de man
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:52 schreef EvilFaith het volgende:
Ben blij dat ik een vrouw ben omdat...
quote:Omdat ze vaker willen. Zal wel goed zitten dan hoop ik
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:51 schreef Pauline het volgende:[..]
En hoe ben jij er dan zo zeker van dat de orgasmes van de vrouwen die met jou het bed hebben gedeeld niet fake waren?
quote:opmerking bij punt 2: en daar heb je geen man bij nodig? (ik geloof dat Maria alleen onbevlekt ontvangen is, en ik denk dat dat gelogen is).
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:52 schreef EvilFaith het volgende:
Ben blij dat ik een vrouw ben omdat......ik me dan niet de hele tijd hoef te bewijzen tegenover mijn vrienden over hoeveel ''wijven'' ik heb gepakt
...ik zelf een leven op de wereld kan zetten
opmerking bij 3: grote onzin.
De vrouw is een lustobject. Hoe je ut ook wendt of keert.
quote:Die vrouw heeft ons een rip uit het lijf gekost. En wat krijg je er voor terug. Zeikende mensen die altijd ongesteld zijn of anders koppijn heeft. Schiet dus niet op
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:54 schreef ramsesii het volgende:[..]
opmerking bij punt 2: en daar heb je geen man bij nodig? (ik geloof dat Maria alleen onbevlekt ontvangen is, en ik denk dat dat gelogen is).
opmerking bij 3: grote onzin.
Mannen zijn van aarde en vrouwen zijn achterlijke dozen.
quote:Als ik jou was zou ik maar homo worden :p
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Die vrouw heeft ons een rip uit het lijf gekost. En wat krijg je er voor terug. Zeikende mensen die altijd ongesteld zijn of anders koppijn heeft. Schiet dus niet op
quote:Ofwel: je bent een asociaal varken dat denkt dat het alles kan maken en overtuigder is van zichzelf dan gezond is.
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:50 schreef ramsesii het volgende:
het is heerlijk om een man te zijn:Naakte personages in films en tv-series zijn vrijwel uitsluitend vrouwelijk.
De kapper kost je geen vijf uur van je kostbare tijd en ook geen anderhalf maandloon.
Niemand stoort het, jezelf inclusief, als je twee dagen achter elkaar dezelfde kleren draagt.
Je kunt een spijker in de muur slaan.
De werking van een wasmachine zal je je hele leven onbekend blijven.
De afstandsbediening van het tv-toestel is van jou en van jou alleen.
Je hoeft alleen je gezicht te scheren.
Het laat je totaal koud wat 'men' over je zegt.
Je kunt in opperste extase geraken door het geluid van een Ferrari.
So what als je er eens een dag belabberd uitziet.
Je wordt niet overvallen door een onbedwingbare drang om het hele huis schoon te maken als er eens iemand op bezoek komt.
Cafébazen zetten meestal hun mooiste dochter achter de toog.
Je kunt gericht met iets gooien.
Wakker worden, wassen en aankleden lukt je desnoods in 7,5 minuten.
Je kan je eigen flesjes en blikjes openmaken.
Je kunt biljarten (en kaarten, en darten...)
Je hebt genoeg aan één paar schoenen.
De hele wereld is jouw toilet.
Je spaart een monumentale hoeveelheid geld uit aan schoonheidsmiddeltjes.
Je kunt fileparkeren.
Voetbalkantines blijven altijd interessant
Grijze haren en rimpels maken je aantrekkelijker.
Niemand verwacht van je dat je de verjaardagen onthoudt van 100 verschillende familieleden, vrienden en kennissen.
Je kunt tegen de wind in fietsen.
De platen die je twintig jaar geleden kocht, worden nog altijd beschouwd als goede muziek.
Je hoeft niet naast een kerel te liggen in bed.
Je kunt compleet onnozel doen onder vrienden.
Het is in het geheel niet nodig om het verschil tussen fijne en bonte was te kennen.
Je kunt om het even welke kroeg binnenstappen zonder dat de stamgasten je van top tot teen beloeren.
Boeren en scheten laten hoort er gewoon bij.
Je kunt scheidsrechters ongestraft uitschelden voor blind stuk krapuul.
Waar het ook jeukt, je kan jezelf overal probleemloos krabben.
Je weet hoe je een videorecorder moet instellen.
Als je kleren hebt gekocht die een maatje te groot zijn, trek je die gewoon aan.
Het is maatschappelijk aanvaard om naar de hoeren te gaan.
Oude vrouwen geilen niet op je.
Je mag op de grond spugen.
Eén simpele auto- of motorbrochure bezorgt je maandenlang lees- en kijkplezier.
Je hebt verstand van elektriciteit.
Je moet geen handtassen vol overbodige troep overal naartoe sleuren.
Je hoeft niet te liegen over je leeftijd.
Het kan je niet schelen als je haar nat wordt van de regen.
Je denkt de hele dag eigenlijk maar aan één ding.
Eén bloemetje volstaat om de grootst mogelijke ruzie bij te leggen.
Je kunt naar maandverbandreclame kijken zonder je te pletter te ergeren.
Als je in de politiek gaat, neemt men je serieus.
Je kunt een banaan eten in het openbaar.
Je moet niet met je moeder gaan winkelen op zaterdagmiddag.
Je kunt vrijuit met je vrienden over al je vroegere veroveringen praten.
Het is volstrekt onbelangrijk om de mode te volgen.
Je ziet de schoonheid van een perfect uitgevoerde buitenspelval.
Het staat stoer om voor je seksuele fantasieën uit te komen.
Je kunt met succes een mop vertellen.
quote:En kut is sterker dan 10 treinen
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:59 schreef Pauline het volgende:[..]
Als ik jou was zou ik maar homo worden :p
quote:Daarom heb je de mogelijkheid om naar een relaxhuis te gaan.
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Die vrouw heeft ons een rip uit het lijf gekost. En wat krijg je er voor terug. Zeikende mensen die altijd ongesteld zijn of anders koppijn heeft. Schiet dus niet op
quote:Ik pik er even een stel willekeurige uit ok?!
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:50 schreef ramsesii het volgende:
het is heerlijk om een man te zijn:Een hele lijst...
Het is zo leuk om een vrouw te zijn:
Er is altijd wel iemand om een spijker voor je in de muur te slaan, je hoeft alleen maar even met je ogen te knipperen
Er is altijd iemand die je flesjes en blikjes wil openmaken. Of die je vuur wil geven.
Je kunt grote hoeveelheden schoenen kopen, zonder dat iemand daar wat over zegt.
Er is altijd wel iemand die voor je wil fileparkeren.
Er is altijd wel iemand die je tegen de wind wil induwen als je op de fiets bent
Je hoeft je niet zo aan te stellen onder vriendinnen
Je kunt om het even welke kroeg binnenstappen en van allerlei vreemden drankjes aangeboden krijgen.
Je hoeft gelukkig geen boeren en scheten te laten in het openbaar (vanuit de gedachte dat men je dan vast "een echte vent vindt"
Je kunt als oude vrouw geilen op jonge mannen zonder voor pedo uitgemaakt te worden
Je hoeft gelukkig niet in op de grond te spugen om stoer gevonden te worden.
Je hebt altijd een handtas om je sigaretten, sleutels en geld in te stoppen. En zonder handtas zijn er altijd nog de broek-/binnenzakken van de man!
Niemand vraagt ooit naar je leeftijd.
Je bent in staat aan meer dingen tegelijk te denken. En die ook nog uit te voeren
Je krijgt regelmatig bloemen omdat hij denkt dat-ie het daarmee goed maakt.
Je kunt vrijuit met je vriendinnen over al je vroegere veroveringen praten.
quote:Nee, daar hebben we sperma bij nodig...
opmerking bij punt 2: en daar heb je geen man bij nodig? (ik geloof dat Maria alleen onbevlekt ontvangen is, en ik denk dat dat gelogen is).
quote:En een man. of kan jij een kind op de wereld zetten met sperma van een paard
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:08 schreef Hik het volgende:[..]
Nee, daar hebben we sperma bij nodig...
Volgens mij moet jij nog even met je ouders praten :
Ik kan meerdere dingen tegelijk zoals lezen en telefoneren en tv kijken.
Ik kan beter ruiken.
Ik kan zonder man toch een kind op de wereld zetten. (spermabank)
Ik hoef bijna nooit entree te betalen voor clubs/discotheken en word ook nooit geweigerd.
Ik heb geen slurf tussen m'n benen die om de 3 minuten jeukt / recht gelegd moet worden / stijf wordt terwijl het net helemaal niet uitkomt.
Als er zware dingen gedragen moeten worden zeg je gewoon tegen je vent: " Aah liefje, wil jij dat dragen? Het is zo zwaar...." Vent voelt zich stoer en draagt lekker jouw zware tassen 6 trappen op!
Mjn orgasme is heftiger en duurt langer. En ik kan het makkelijk 5 keer achter elkaar.
quote:Deze kan je ook toevoegen:
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:06 schreef Hik het volgende:[..]
Ik pik er even een stel willekeurige uit ok?!
<KNIP>
quote:Maar als mannen hun zaad niet meer storten op de bank, houdt ook dat op
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:11 schreef Lady_J het volgende:
<KNIP>
quote:Maar verder kan ik alles alleen doen, mannen niet. Die hebben toch echt een vrouw nodig die de baby draagt en baart en voedt. Snap je een beetje wat ik bedoel?
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:14 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Maar als mannen hun zaad niet meer storten op de bank, houdt ook dat op
quote:punt 1
In de kroeg of discotheek hoef ik nooit moeite te doen een man te versieren. (Ze willen toch allemaal!)Ik kan meerdere dingen tegelijk zoals lezen en telefoneren en tv kijken.
Ik kan beter ruiken.
Ik hoef bijna nooit entree te betalen voor clubs/discotheken en word ook nooit geweigerd.
Ik heb geen slurf tussen m'n benen die om de 3 minuten jeukt / recht gelegd moet worden / stijf wordt terwijl het net helemaal niet uitkomt.
Als er zware dingen gedragen moeten worden zeg je gewoon tegen je vent: " Aah liefje, wil jij dat dragen? Het is zo zwaar...." Vent voelt zich stoer en draagt lekker jouw zware tassen 6 trappen op!
Mjn orgasme is heftiger en duurt langer. En ik kan het makkelijk 5 keer achter elkaar.
punt 2
wat is het nut van beter rijken
Punt 3
Waar denk jij dat die sperma vandaan komt in die spermabank. Van paarden
Punt 4
Dat is gewoon triest. Jullie vrouwen willen toch het zelfde behandeld worden als een man
Punt 5
Als hij stijf word. is dat een compliment en een hint tegelijk. Dat kan een vrouw niet geven
Punt 6
kijk maar uit dalijk breken je nagels nog
Punt 7.
Meerdere orgases kunnen mannen ook krijgen. Helaas zijn de vrouwen nog niet zo goed dat we dat kunnen bereiken
quote:Adopteren kan ook
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:16 schreef Lady_J het volgende:[..]
Maar verder kan ik alles alleen doen, mannen niet. Die hebben toch echt een vrouw nodig die de baby draagt en baart en voedt. Snap je een beetje wat ik bedoel?
quote:Nou dit topic begint nu toch wel aardig op mijn traanbuizen te werken hoor..
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:18 schreef ook_gek het volgende:
Wat ook mooi is van een man zijn is dat je niet om elk klein dingetje moet huilen
quote:Dan ben jij homo en dan mag jij meteen het vrouwtje zijn van de twee
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:20 schreef Suphafly het volgende:[..]
Nou dit topic begint nu toch wel aardig op mijn traanbuizen te werken hoor..
quote:Wel grappig dat de mannetjes meteen paniekerig al m'n stellingen proberen te weerleggen.....
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:16 schreef ook_gek het volgende:[..]
punt 1
ik ben een man dus ik ben niet arrogant.punt 2
wat is het nut van beter rijkenPunt 3
Waar denk jij dat die sperma vandaan komt in die spermabank. Van paardenPunt 4
Dat is gewoon triest. Jullie vrouwen willen toch het zelfde behandeld worden als een manPunt 5
Als hij stijf word. is dat een compliment en een hint tegelijk. Dat kan een vrouw niet gevenPunt 6
kijk maar uit dalijk breken je nagels nogPunt 7.
Meerdere orgases kunnen mannen ook krijgen. Helaas zijn de vrouwen nog niet zo goed dat we dat kunnen bereiken
Ik zeg gewoon waarom ik blij ben dat ik een vrouw ben, vertel jij lekker waarom je blij bent een vent te zijn in plaats van domme opmerkingen plaatsen zoals punt 7.
Oh ja! Ik ben blij dat ik vrouw ben want ik ben niet zo snel op m'n pikkie getrapt!
quote:Ja, ik weet wat jij bedoelt, zie mijn andere posts.. er zijn zaken dat ik blij ben man te zijn, er zijn zaken dat ik toch wel vrouw zou willen zijn, om het een keer mee te maken. Maar ongeacht de verschillen kunnen mannen niet zonder vrouwen en vice versa.
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:16 schreef Lady_J het volgende:[..]
Maar verder kan ik alles alleen doen, mannen niet. Die hebben toch echt een vrouw nodig die de baby draagt en baart en voedt. Snap je een beetje wat ik bedoel?
Maar laat je niet opnaaien door de meeste mannen hier, ikzelf ben niet zo'n voorstander van mannen zijn beter dan vrouwen, want... of vrouwen zijn beter dan mannen, want... omdat het een zinloos gevecht is....toch?
quote:Uit je fotoboek.
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:22 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Ja, ik weet wat jij bedoelt, zie mijn andere posts.. er zijn zaken dat ik blij ben man te zijn, er zijn zaken dat ik toch wel vrouw zou willen zijn, om het een keer mee te maken. Maar ongeacht de verschillen kunnen mannen niet zonder vrouwen en vice versa.
Kunstmatige ingrepen, zoals spermabanken enzo, och...er word tenslotte ook gewerkt aan een kunstmatige baarmoeder, dus dan zijn vrouwen niet meer nodig...Maar laat je niet opnaaien door de meeste mannen hier, ikzelf ben niet zo'n voorstander van mannen zijn beter dan vrouwen, want... of vrouwen zijn beter dan mannen, want... omdat het een zinloos gevecht is....toch?
jij probeerd met die stelling van jou een vrouw te krijgen
quote:LOL
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:22 schreef Lady_J het volgende:
Oh ja! Ik ben blij dat ik vrouw ben want ik ben niet zo snel op m'n pikkie getrapt!
quote:Nice one
Ja, ik weet wat jij bedoelt, zie mijn andere posts.. er zijn zaken dat ik blij ben man te zijn, er zijn zaken dat ik toch wel vrouw zou willen zijn, om het een keer mee te maken. Maar ongeacht de verschillen kunnen mannen niet zonder vrouwen en vice versa.
Kunstmatige ingrepen, zoals spermabanken enzo, och...er word tenslotte ook gewerkt aan een kunstmatige baarmoeder, dus dan zijn vrouwen niet meer nodig...Maar laat je niet opnaaien door de meeste mannen hier, ikzelf ben niet zo'n voorstander van mannen zijn beter dan vrouwen, want... of vrouwen zijn beter dan mannen, want... omdat het een zinloos gevecht is....toch?
quote:Helemaal met je eens hoor!
Ik vind vrouwen ook niet beter dan mannen of omgekeerd. Ik zou zelf graag een dagje een man zijn. Lijkt me heel interessant!!
En inderdaad, we kunnen gewoon niet zonder elkaar... Gelukkig niet, ik zou gek worden in wereld met alleen maar vrouwen of mannen!
quote:Vrouwen worden doorgaans in hun gleuf gekeken itt op hun pik getrapt.
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:22 schreef Lady_J het volgende:Oh ja! Ik ben blij dat ik vrouw ben want ik ben niet zo snel op m'n pikkie getrapt!
(van Kooten en de Bie)
quote:ssssst
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:24 schreef ook_gek het volgende:[..]
Uit je fotoboek.
relatie: vacature is momenteel onvervuldjij probeerd met die stelling van jou een vrouw te krijgen
neee, ontmoetingen i.r.l. met dames die ik van online ken is altijd leuk, maar iemand op die manier ontmoeten, NOT
quote:ja, shoarma saus is niet genoeg. Maar jij maakt je eigen sperma dus ??
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:08 schreef Hik het volgende:[..]
Nee, daar hebben we sperma bij nodig...
[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 01-08-2003 10:35]
quote:Nogmaals ik weet niet wat jij allemaal hebt meegemaakt hoor.. maarre volgens mij heb jij echt monsters in bed gehad die orgasmes faken en naar rotte vis ruiken
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:33 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben blij dat ik een man ben omdat mijn geslachts deel niet naar verotte vis ruikt
quote:hahahaha
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:25 schreef Suphafly het volgende:[..]
Nice one
zal ik nog effe een kutopmerking maken tegen vrouwen? dan kom jij er beter uit
-edit- gut...sta ik weer bovenaan de pagina???
[Dit bericht is gewijzigd door Shark.Bait op 01-08-2003 10:36]
quote:Een goeie kut moet stinken anders kan mijn lul niet kotsen
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:34 schreef Suphafly het volgende:[..]
Nogmaals ik weet niet wat jij allemaal hebt meegemaakt hoor.. maarre volgens mij heb jij echt monsters in bed gehad die orgasmes faken en naar rotte vis ruiken
tis maar waar je op valt
Heb je ooit wel eens gehoord van bepalde gezechtes?
quote:Goedzo zo door blijven gaan i got your back.. and i mean that in a non gay way
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:35 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
hahahaha
Ik ben niet voor vrouwen en niet tegen mannen. Lees al mijn posts en je zal zien dat ik niet alleen voor de vrouwen ben...ik ga hier een discussie aan... athans...ik probeer zaken te weerleggen die ik niet correct acht
KUT HOEREN!!! ALLEMAAL!! HOEREN!!! *ughum
Vrouwen hebben het doorgaans veel makkelijker op deze Aardkloot.
Tis niet anders.
quote:Jij zoekt ook gewoon een neukertje met je opmerkingen
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:37 schreef Suphafly het volgende:[..]
Goedzo zo door blijven gaan i got your back.. and i mean that in a non gay way
quote:komt omdat ze van het zwakke geslacht zijn
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:37 schreef GTV het volgende:
Let's face it, guys.Vrouwen hebben het doorgaans veel makkelijker op deze Aardkloot.
Tis niet anders.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:38 schreef pro_jeex het volgende:
verder hoef ik ook niets in m'n bips
Jij pakt je vriendin dus wel eens in haar reet.
Oh geweldig dit. Je leerd users elke keer beter kennen
quote:En wat zou jij dan doen????
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:26 schreef Lady_J het volgende:
Ik vind vrouwen ook niet beter dan mannen of omgekeerd. Ik zou zelf graag een dagje een man zijn. Lijkt me heel interessant!!
quote:Een wereld zonder vrouwen???
En inderdaad, we kunnen gewoon niet zonder elkaar... Gelukkig niet, ik zou gek worden in wereld met alleen maar vrouwen of mannen!
[Dit bericht is gewijzigd door Shark.Bait op 01-08-2003 10:45]
quote:als jij dan nog eens nederlands leert, zijn we allemaal weer blij
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:39 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jij pakt je vriendin dus wel eens in haar reet.
Oh geweldig dit. Je leerd users elke keer beter kennen
quote:Was ik even vergeten, ik word niet ongesteld
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:39 schreef jerney het volgende:
... ik mag weer een aantal dagen met tampons spelen.. woohoo
Being a man is great!
quote:Als er iemand hier op het FOK! forum iets groots in zijn bips MOET krijgen is het wel Pro_jeex. En ik denk niet dat ik alleen sta met deze gedachte.
Ik ben blij dat ik een man ben, want dan hoef ik het huishouden niet te doen en geen kinderen te krijgen en niet te slikken, verder hoef ik ook niets in m'n bips
quote:Hmm get a room or something man
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:41 schreef GTV het volgende:[..]
Als er iemand hier op het FOK! forum iets groots in zijn bips [b]MOET/[b] krijgen is het wel Pro_jeex. En ik denk niet dat ik alleen sta met deze gedachte.
quote:De mannen of de vrouwen???
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:37 schreef Suphafly het volgende:[..]
Goedzo zo door blijven gaan i got your back.. and i mean that in a non gay way
quote:vrouwen natuurlijk... Elke vrouw is een hoer (behalve mijn moeder
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:43 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
De mannen of de vrouwen???
![]()
quote:Dus ze krijgt geen geld meer van me?
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:44 schreef ramsesii het volgende:[..]
vrouwen natuurlijk... Elke vrouw is een hoer (behalve mijn moeder
)
quote:vertel dat maar aan je vriendin/vrouw voordat je sex wil....
)
quote:nee, vertel ik er pas altijd na... kan ik ook weer rustig slapen
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:47 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
vertel dat maar aan je vriendin/vrouw voordat je sex wil....
quote:Daar is een naam voor: Madonna-hoer complex
)
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:45 schreef Suphafly het volgende:[..]
Dus ze krijgt geen geld meer van me?
Dat is het zelfde dat als iemand zegt. Hoeren zijn duur geworden. En dat je dan droog zegt. Jha ik vind ook dat je zus duur geworden is
quote:Hier ben ik het wel mee eens.. en dan ook nog plus dat ik niet elke maand een rooie periode wil hebben
Ik ben blij dat ik een man ben, want dan hoef ik het huishouden niet te doen en geen kinderen te krijgen en niet te slikken, verder hoef ik ook niets in m'n bips
quote:Dyslecty doe je niks aan. En ik ben erkend want ik heb er een diploma voor
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:40 schreef ramsesii het volgende:[..]
als jij dan nog eens nederlands leert, zijn we allemaal weer blij
quote:Precies, die was ik vergeten en heb ik een iets later gepost
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:51 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hier ben ik het wel mee eens.. en dan ook nog plus dat ik niet elke maand een rooie periode wil hebben
Its good to be a man
It's a man's world!
quote:Daar hebben wij een schoonmaakster voor
quote:Voor slikken en voor in de bips
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:52 schreef ook_gek het volgende:[..]
Daar hebben wij een schoonmaakster voor
quote:Stukje tekst vergeten weg te halen
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:54 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Voor slikken en voor in de bips
quote:Dat ligt er maar net aan of het een knappe schoonmaakster is of nie.
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:54 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Voor slikken en voor in de bips
quote:Ik zou niet nee zeggen tegen haar
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:57 schreef 1750GTV het volgende:[..]
Dat ligt er maar net aan of het een knappe schoonmaakster is of nie.
quote:whoohoo, trots
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dyslecty doe je niks aan. En ik ben erkend want ik heb er een diploma voor
quote:Dat klopt idd, maar die stelling is niet helemaal compleet. Want t was: vrouwen kunnen beter ruiken en mannen kunnen beter kijken(betere ogen).
Ik kan beter ruiken.
quote:Jha of je er om moet huilen of niet. Het zal er niet anders op worden. Moet je mee leren leven
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:59 schreef ramsesii het volgende:[..]
whoohoo, trots
quote:volgens mij na die opmerking over 'bips' haha
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Volgens mij zijn alle dames dit topic ontvlucht....dat maakt het een stuk minder leuk
quote:Precies als het wat te heet word rennen ze weg. Stomme wijfen ook
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Volgens mij zijn alle dames dit topic ontvlucht....dat maakt het een stuk minder leuk
quote:Misschien zijn ze naar de WC hun tampon aan het verwisselen of zijn ze gewoon te humeurig om te reageren, daar hebben vrouwen ook last van.
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:04 schreef ook_gek het volgende:[..]
Precies als het wat te heet word rennen ze weg. Stomme wijfen ook
wij mannen gaan door tot de dood. Weer een punt waar wij mannen beter op zijn dan de vrouwen.
quote:Ik zou zeker lekker sex gaan hebben met een paar mooie vrouwen!! Niet perse allemaal tegelijk.
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:40 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
En wat zou jij dan doen????
[..]
Want nog iets: Ik ken veel meer echt mooie vrouwen dan mannen.
En nu wordt het me inderdaad te heet onder de voeten , ik ga naar het strand!
Effe kijken of er nog lekkere kerels rondlopen!
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:08 schreef Lady_J het volgende:[..]
Ik zou zeker lekker sex gaan hebben met een paar mooie vrouwen!! Niet perse allemaal tegelijk.
Rare vrouwen tegenwoordig
quote:En jij zou als je een vrouw was geen sex met mannen willen hebben...???
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:10 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Als ik 1 dag een vent ben lijkt me sex hebben toch echt wel heel interessant hoor. Ik wil wel eens weten hoe mannen dat nou ervaren. Vind ik niets raars aan....
quote:Raar
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:10 schreef pro_jeex het volgende:[..]
quote:Ik zou als vrouw, geen andere vrouw willen
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:14 schreef Lady_J het volgende:[..]
En jij zou als je een vrouw was geen sex met mannen willen hebben...???
Als ik 1 dag een vent ben lijkt me sex hebben toch echt wel heel interessant hoor. Ik wil wel eens weten hoe mannen dat nou ervaren. Vind ik niets raars aan....
quote:Je snapt het niet. Ik leg het je andere keer uit oke.... Want ik ga nu echt deze hete stad ontvluchten en richting the beach!!
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:18 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik zou als vrouw, geen andere vrouw willen
Wees een grote meid en weet nu maar eens hoe de toiletbril werkt. Als ie omhoog staat, doe je hem gewoon naar beneden. Voor ons moet ie omhoog, voor jullie naar beneden. Wij hebben evenveel recht van spreken "dat de bril weer verkeerd stond". Laten we er over ophouden.
De verjaardag, trouwdag en moederdag moeten niet telkens een eindeloze speurtocht naar dat ene, perfecte cadeautje zijn. Soms denken we gewoon niet aan jullie. Leer er maar mee omgaan. Het betekent niet dat we niet van jullie houden.
Voetbal en welke sport dan ook is leuker dan welke soap dan ook.
Haar afknippen? Doe het niet. Nooit. Lang haar is altijd mooier dan kort. Mannen zijn bang voor het huwelijk, onder meer omdat getrouwde vrouwen onmiddellijk hun haar afknippen en je dan een leven lang aan dat ratten koppie vastzit.
Winkelen is GEEN plezierig tijdverdrijf en daar blijven we bij.
Huilen is en blijft te allen tijde chantage.
Zeg wat je wilt. Hierover kunnen we duidelijk zijn: terloopse aanwijzingen werken niet, duidelijke aanwijzingen werken niet, zonneklare aanwijzigen werken niet... Zeg nou gewoon eens wat je wilt!
Stille hinten begrijpen we niet. Duidelijke al helemaal niet.
Een beetje vent heeft maximaal drie paar schoenen. Hoe komen jullie erbij dat je ook maar iets aan ons zult hebben om het best passende paar van de dertig bij die ene je-weet-wel-jurk te vinden?
Ja en nee zijn prima antwoorden op bijna iedere vraag.
Deel je problemen alleen met ons als je een oplossing zoekt. Zo zitten we in elkaar: we lossen problemen graag op. Voor medeleven heb je je vriendinnen.
Seks hoort er gewoon bij. Het is geen chantage of ruilmiddel. 3 x per
week is NORMAAL en zeker niet te veel.
Wat we een half jaar geleden zeiden, telt niet mee in onze discussie van vandaag. Sterker nog, iedere uitspraak ouder dan een week is verlopen en van nul en generlei waarde.
Als jullie je niet kleden als de meisjes op de H&M posters, verwacht van ons dan niet dat we op welke slijmbal van tv dan ook lijken.
Ja, je hebt hartstikke mooi opgeruimd en schoongemaakt. Deze uitspraak geldt voor de komende 20 jaar. Vraag er niet meer naar. We zien het toch niet.
Ga niet zeuren over lijnen als je niet kan ophouden met eten.
Als je je dik voelt, dan ben je dat waarschijnlijk ook. Vraag ons niet
naar onze mening daarover. Voortaan weigeren we ieder antwoord op een dergelijke vraag.
Als een opmerking voor tweeërlei uitleg vatbaar is en de ene uitleg maakt je boos of verdrietig,dan bedoelden we dus die andere mogelijkheid. Vergeet niet dat we nog steeds van jullie houden.
Laat ons lonken. Gluren doen we, of jullie willen of niet: het is helaas een aangeboren mannentrekje.
Vraag een man om iets voor je te doen, of vertel hem hoe je iets gedaan wilt hebben. Maar weet nou eens dat die twee dingen niet samen gaan. Als je het toch al beter weet, doe het dan zelf.
Christopher Columbus had geen aanwijzingen nodig om de weg te vinden, wij ook niet.
Alle mannen zien maximaal zestien kleuren. Probeer maar even met je
Windows scherminstellingen hoe dat er uitziet. Perzik is voor ons gewoon fruit, we hebben geen flauw benul wat 'mauve' is, levend wit is een zwaan en van kobaltblauw kunnen we ons geen enkele voorstelling maken.
Als ie jeukt, wordt er gekrabd. Wherever, whenever. Da's de aard van het beestje.
We kunnen geen gedachtelezen en dat zegt niets over of we wel van je
houden.
Als mannen vragen of er iets is en je geeft aan dat er niets aan de hand is, dan heeft de ervaring geleerd dat je liegt, maar dat laten we graag zo omdat we niet van geouwehoer houden.
Als je een man vraagt of er iets is, en hij zegt nee, dan is er niets aan de hand. Accepteer dat nou eens.
Stel je een vraag waarop je het antwoord niet wilt weten, reken dan dus
op een antwoord dat je niet had willen horen.
Als we ergens naar toe gaan, is wat je me nu laat zien altijd prima geschikt om te dragen. Echt waar. Waarom zou je het anders in eerste instantie hebben gekocht?
Vraag niet waar we aan denken als je niet tegen gesprekken kan over de Betuwelijn, de problematiek van het navelpluisje,de geest van Pim en
hoe je aan de loop van een meisje kan zien of ze nog maagd is.
Je hebt wel iets om aan te trekken.
Het is noch in jouw, noch in ons belang om samen de Vivatest te doen,
ongeacht waar die over gaat.
Als jij een vraag stelt en we reageren niet, betekent dat niet Ja... Pin ons er ook niet op vast. We luisterden gewoon niet.
Ja, we zijn altijd dol op bier, zoals jullie op handtassen.
Vrouwen maken minder ongelukken in het verkeer dan mannen. Gefeliciteerd.
Vertrouwen we jullie nu achter het stuur? Nee. Leg je er bij neer.
Ik ben in vorm. Dat buikje hoort bij die vorm.
Dank dat je dit alles ter harte neemt. Als het een nachtje op de bank
wordt, dan geeft dat niet: dat is net kamperen en daar zijn we ook dol
op.
Comprende?
quote:Weet je wederhelft hiervan????? hmmmm??!?!?!?! Ondanks die "
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:24 schreef RonaldV het volgende:
Ok, wij mannen leggen het nog een keer voor je uit!!!!!Wees een grote meid en weet nu maar eens hoe de toiletbril werkt. Als ie omhoog staat, doe je hem gewoon naar beneden. Voor ons moet ie omhoog, voor jullie naar beneden. Wij hebben evenveel recht van spreken "dat de bril weer verkeerd stond". Laten we er over ophouden.
De verjaardag, trouwdag en moederdag moeten niet telkens een eindeloze speurtocht naar dat ene, perfecte cadeautje zijn. Soms denken we gewoon niet aan jullie. Leer er maar mee omgaan. Het betekent niet dat we niet van jullie houden.
Voetbal en welke sport dan ook is leuker dan welke soap dan ook.
Haar afknippen? Doe het niet. Nooit. Lang haar is altijd mooier dan kort. Mannen zijn bang voor het huwelijk, onder meer omdat getrouwde vrouwen onmiddellijk hun haar afknippen en je dan een leven lang aan dat ratten koppie vastzit.
Winkelen is GEEN plezierig tijdverdrijf en daar blijven we bij.
Huilen is en blijft te allen tijde chantage.
Zeg wat je wilt. Hierover kunnen we duidelijk zijn: terloopse aanwijzingen werken niet, duidelijke aanwijzingen werken niet, zonneklare aanwijzigen werken niet... Zeg nou gewoon eens wat je wilt!
Stille hinten begrijpen we niet. Duidelijke al helemaal niet.
Een beetje vent heeft maximaal drie paar schoenen. Hoe komen jullie erbij dat je ook maar iets aan ons zult hebben om het best passende paar van de dertig bij die ene je-weet-wel-jurk te vinden?
Ja en nee zijn prima antwoorden op bijna iedere vraag.
Deel je problemen alleen met ons als je een oplossing zoekt. Zo zitten we in elkaar: we lossen problemen graag op. Voor medeleven heb je je vriendinnen.
Seks hoort er gewoon bij. Het is geen chantage of ruilmiddel. 3 x per
week is NORMAAL en zeker niet te veel.Wat we een half jaar geleden zeiden, telt niet mee in onze discussie van vandaag. Sterker nog, iedere uitspraak ouder dan een week is verlopen en van nul en generlei waarde.
Als jullie je niet kleden als de meisjes op de H&M posters, verwacht van ons dan niet dat we op welke slijmbal van tv dan ook lijken.
Ja, je hebt hartstikke mooi opgeruimd en schoongemaakt. Deze uitspraak geldt voor de komende 20 jaar. Vraag er niet meer naar. We zien het toch niet.
Ga niet zeuren over lijnen als je niet kan ophouden met eten.
Als je je dik voelt, dan ben je dat waarschijnlijk ook. Vraag ons niet
naar onze mening daarover. Voortaan weigeren we ieder antwoord op een dergelijke vraag.Als een opmerking voor tweeërlei uitleg vatbaar is en de ene uitleg maakt je boos of verdrietig,dan bedoelden we dus die andere mogelijkheid. Vergeet niet dat we nog steeds van jullie houden.
Laat ons lonken. Gluren doen we, of jullie willen of niet: het is helaas een aangeboren mannentrekje.
Vraag een man om iets voor je te doen, of vertel hem hoe je iets gedaan wilt hebben. Maar weet nou eens dat die twee dingen niet samen gaan. Als je het toch al beter weet, doe het dan zelf.
Christopher Columbus had geen aanwijzingen nodig om de weg te vinden, wij ook niet.Alle mannen zien maximaal zestien kleuren. Probeer maar even met je
Windows scherminstellingen hoe dat er uitziet. Perzik is voor ons gewoon fruit, we hebben geen flauw benul wat 'mauve' is, levend wit is een zwaan en van kobaltblauw kunnen we ons geen enkele voorstelling maken.Als ie jeukt, wordt er gekrabd. Wherever, whenever. Da's de aard van het beestje.
We kunnen geen gedachtelezen en dat zegt niets over of we wel van je
houden.Als mannen vragen of er iets is en je geeft aan dat er niets aan de hand is, dan heeft de ervaring geleerd dat je liegt, maar dat laten we graag zo omdat we niet van geouwehoer houden.
Als je een man vraagt of er iets is, en hij zegt nee, dan is er niets aan de hand. Accepteer dat nou eens.
Stel je een vraag waarop je het antwoord niet wilt weten, reken dan dus
op een antwoord dat je niet had willen horen.Als we ergens naar toe gaan, is wat je me nu laat zien altijd prima geschikt om te dragen. Echt waar. Waarom zou je het anders in eerste instantie hebben gekocht?
Vraag niet waar we aan denken als je niet tegen gesprekken kan over de Betuwelijn, de problematiek van het navelpluisje,de geest van Pim en
hoe je aan de loop van een meisje kan zien of ze nog maagd is.Je hebt wel iets om aan te trekken.
Het is noch in jouw, noch in ons belang om samen de Vivatest te doen,
ongeacht waar die over gaat.Als jij een vraag stelt en we reageren niet, betekent dat niet Ja... Pin ons er ook niet op vast. We luisterden gewoon niet.
Ja, we zijn altijd dol op bier, zoals jullie op handtassen.
Vrouwen maken minder ongelukken in het verkeer dan mannen. Gefeliciteerd.
Vertrouwen we jullie nu achter het stuur? Nee. Leg je er bij neer.Ik ben in vorm. Dat buikje hoort bij die vorm.
Dank dat je dit alles ter harte neemt. Als het een nachtje op de bank
wordt, dan geeft dat niet: dat is net kamperen en daar zijn we ook dol
op.
Comprende?
heh heh
Dit wás een heel leuk topic, helaas is het nu een puberaal "mannen zijn beter en vrouwen zijn hoeren"-topic geworden.
Veel plezier daarmee!
En nee, ik ben niét ongesteld
quote:Precies ja
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:24 schreef RonaldV het volgende:
*knip
quote:Als ik vrouw was zou ik dat ook doen.....sex met een andere vrouw hebben
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:08 schreef Lady_J het volgende:
Ik zou zeker lekker sex gaan hebben met een paar mooie vrouwen!! Niet perse allemaal tegelijk.Want nog iets: Ik ken veel meer echt mooie vrouwen dan mannen.
quote:Ja, ik ga ook maar eens dit topic ontvluchten
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:31 schreef Hik het volgende:
Weet je wat ook leuk is? Dat wij vrouwen niet overal een wedstrijd van hoeven te maken...Dit wás een heel leuk topic, helaas is het nu een puberaal "mannen zijn beter en vrouwen zijn hoeren"-topic geworden.
Veel plezier daarmee!
![]()
quote:maar zeg eens eerlijk. Vrouwen onder elkaar zijn heel erg gemeen. Erger dan mannen. En dat heeft dan weer te maken met een wedstrijd.
Weet je wat ook leuk is? Dat wij vrouwen niet overal een wedstrijd van hoeven te maken...Dit wás een heel leuk topic, helaas is het nu een puberaal "mannen zijn beter en vrouwen zijn hoeren"-topic geworden.
Veel plezier daarmee!
![]()
quote:Weet je wat leuk is? Dat vrouwen hem altijd smeren ls ze merken dat het toch echt veeeeeeeel leuker is om man te zijn!
Veel plezier daarmee!
![]()
quote:Erger nog: Vrouwen zijn net olifanten!
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:37 schreef ook_gek het volgende:[..]
maar zeg eens eerlijk. Vrouwen onder elkaar zijn heel erg gemeen. Erger dan mannen. En dat heeft dan weer te maken met een wedstrijd.
ze vergeten en vergeven nooit wat namelijk
quote:DAt is een goed punt
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:39 schreef RonaldV het volgende:[..]
Weet je wat leuk is? Dat vrouwen hem altijd smeren ls ze merken dat het toch echt veeeeeeeel leuker is om man te zijn!
quote:oh, iemand is op d'r pik getrapt
Veel plezier daarmee!
![]()
quote:Nee ze word zwanger van een paard.
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:48 schreef ramsesii het volgende:[..]
oh, iemand is op d'r pik getrapt
... (jij kon toch je eigen sperma produceren ??)
quote:van mij mag ze het ook wel krijgen
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:54 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee ze word zwanger van een paard.
ziet er niet onaardig uit
<kijk maar in d'r fotoboek>
oops, zonder toestemming. Zal ik wel weer een waarschuwing krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 01-08-2003 12:17]
quote:Psst zonder toestemming mag je geen foto,s dumpen hier.
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:10 schreef ramsesii het volgende:[..]
van mij mag ze het ook wel krijgen
ziet er niet onaardig uit
[afbeelding]
quote:pssst... i know.. maar ik vind dat je af en toe wel een beetje tussen de regels door mag leven anders is het leven ook zo saai
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:11 schreef ook_gek het volgende:[..]
Psst zonder toestemming mag je geen foto,s dumpen hier.
Dat kan je een ban op leveren
quote:Oke. Maar het zal jammer zijn als je er even niet bij bent......
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:14 schreef ramsesii het volgende:[..]
pssst... i know.. maar ik vind dat je af en toe wel een beetje tussen de regels door mag leven anders is het leven ook zo saai
quote:zo beteR?
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:16 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oke. Maar het zal jammer zijn als je er even niet bij bent......
quote:lieve schat ik weet niet of jij een kind uit je piemeltje kan persen maar dan zou je de eerste zijn, ik had het dus over het daadwerkelijk bevallen, en geloof niet dat jij dat ooit zal meemaken...
quote:Gelukkig niet zeg. Het idee dat je geslachtsdeel uit gaat scheuren
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:19 schreef EvilFaith het volgende:[..]
lieve schat ik weet niet of jij een kind uit je piemeltje kan persen maar dan zou je de eerste zijn, ik had het dus over het daadwerkelijk bevallen, en geloof niet dat jij dat ooit zal meemaken...
quote:Heel goed boefje
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:17 schreef ramsesii het volgende:[..]
zo beteR?
Maaaaargoed, vind het beeeeeeeeeeetje kansloos topic geworden sinds het paarden neuken, en kga werken dus....
Mannen, veel plezier nog hier!
quote:En nog een mooi puntje.
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:27 schreef EvilFaith het volgende:
dat er zoveel mannen overblijven zegt ook wel weer wat he... mannen zitten alleen maar zichzelf te verdedigen en vrouwen aan te vallen..kom op doe volwassen, als ieder gewoon van zijn geslacht de positieve dingen noemt ipv de hele tijd door te zeuren (ja mannen die zeuren) dat elk positief iets wat de vrouw zegt niet klopt ofzo..Maaaaargoed, vind het beeeeeeeeeeetje kansloos topic geworden sinds het paarden neuken, en kga werken dus....
Mannen, veel plezier nog hier!
quote:..en toch kan je niet zonder ons he...
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
En nog een mooi puntje.
Vrouwen zijn altijd te serieus
quote:nee, we kunnen niet zonder jullie (op de zieken onder de mannen na), en jullie niet zonder ons
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:32 schreef EvilFaith het volgende:[..]
..en toch kan je niet zonder ons he...
quote:Jullie ook niet zonder ons.
Wat hebben we geleerd in dit topic. We kunnen niet zonder elkaar
quote:idd ik kan niet zonder vrouw, maar jullie ook zeker niet zonder sterke man
quote:Precies anders breken de nagels
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:53 schreef pro_jeex het volgende:[..]
idd ik kan niet zonder vrouw, maar jullie ook zeker niet zonder sterke man
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:34 schreef Suphafly het volgende:[..]
Nogmaals ik weet niet wat jij allemaal hebt meegemaakt hoor.. maarre volgens mij heb jij echt monsters in bed gehad die orgasmes faken en naar rotte vis ruiken
tis maar waar je op valt
quote:Onderling gemeen?? Ik vind vrouwen juist veel liever naar elkaar dan mannen. Vrouwen zijn mooier, liever en zachter. Dus ik ben blij met mijn chromosomen
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:37 schreef ook_gek het volgende:maar zeg eens eerlijk. Vrouwen onder elkaar zijn heel erg gemeen. Erger dan mannen. En dat heeft dan weer te maken met een wedstrijd.
quote:Vrouwen zijn mooi (maar mooi is normatief), lief en zachter (kan ook wel normatief zijn, maar dat laat ik in het midden), maar vrouwen hebben wel een handje van om hun jaloersheid heel gauw te uiten, heb ik net vernomen van een dame die ik ken.
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:32 schreef Pauline het volgende:
Onderling gemeen?? Ik vind vrouwen juist veel liever naar elkaar dan mannen. Vrouwen zijn mooier, liever en zachter. Dus ik ben blij met mijn chromosomen
quote:Ik snap wel wat je bedoelt, maar als iemand niet jaloers is aangelegd, ben ik het wel. Daar heb ik met meiden onderling dus verder geen last van. Maar meiden onderling kunnen soms idd best bitchy zijn, dat zie ik ook wel eens om me heen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:46 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Vrouwen zijn mooi (maar mooi is normatief), lief en zachter (kan ook wel normatief zijn, maar dat laat ik in het midden), maar vrouwen hebben wel een handje van om hun jaloersheid heel gauw te uiten, heb ik net vernomen van een dame die ik ken.
quote:Die zijn op dat moment erger dan mannen!!!!
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:21 schreef Pauline het volgende:[..]
Maar meiden onderling kunnen soms idd best bitchy zijn, dat zie ik ook wel eens om me heen.
quote:vrouwen kunnen vingeren. Je hebt zeker nog geen vriendin of ooit een meisje gezien.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:13 schreef aepstar het volgende:
bovendien kan ik me rukken.
quote:Dus dan komt het erop neer dat vrouwen pluspunten hebben en mannen ook, en beide hebben minpunten. Beiden hebben ook de neigingen om hun pluspunten (die de andere sekse soms als negatief ervaart) naar voren te schuiven en hun minpunten te verdringen of als niet bestaand afdoen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:21 schreef Pauline het volgende:[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar als iemand niet jaloers is aangelegd, ben ik het wel. Daar heb ik met meiden onderling dus verder geen last van. Maar meiden onderling kunnen soms idd best bitchy zijn, dat zie ik ook wel eens om me heen.
quote:Ik heb geen min-punten
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:28 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Dus dan komt het erop neer dat vrouwen pluspunten hebben en mannen ook, en beide hebben minpunten. Beiden hebben ook de neigingen om hun pluspunten (die de andere sekse soms als negatief ervaart) naar voren te schuiven en hun minpunten te verdringen of als niet bestaand afdoen.
quote:Ben jij altijd zo serieus op een vrijdag
Dus dan komt het erop neer dat vrouwen pluspunten hebben en mannen ook, en beide hebben minpunten. Beiden hebben ook de neigingen om hun pluspunten (die de andere sekse soms als negatief ervaart) naar voren te schuiven en hun minpunten te verdringen of als niet bestaand afdoen.
quote:Je hebt geen punten
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:31 schreef RonaldV het volgende:[..]
Ik heb geen min-punten
- Staand pissen is toch echt een van de beste voordelen die er is!
- Mannen kunnen C&C Generals spelen
- Mannen weten hoe een dvd-speler werkt. (hoe simpel dat ding ook mocht zijn)
- Mannen roken geen Marlboro light
- Ik kan iemand bijvoorbeeld helemaal de tering inschelden, zonder dat ik me zorgen hoef te maken wat die gene daarna wel niet over me zal denken!
- Mannen kunnen bier drinken
- Mannen zijn nooit arrogant
eigenlijk teveel om op te noemen.
quote:ik serieus...soms wel, maar zie mijn andere posts...99% van de tijd niet...
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:31 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ben jij altijd zo serieus op een vrijdag
Pff word gewoon moe van je als ik je tekst lees
quote:ik zie je nooit op het forum eigelijk
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:45 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
ik serieus...soms wel, maar zie mijn andere posts...99% van de tijd niet...
quote:ik ken vrouwen die beter bier drinken dan mij. Maar ik lust geen bier. ik ken vrouwen die heel goed zijn met een DVD speler en TV. En ook een magnetron.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:45 schreef kippiej het volgende:
Ik ben echt blij dat ik een man ben !!!!!!!!!- Staand pissen is toch echt een van de beste voordelen die er is!
- Mannen kunnen C&C Generals spelen- Mannen weten hoe een dvd-speler werkt. (hoe simpel dat ding ook mocht zijn)
- Mannen roken geen Marlboro light
- Ik kan iemand bijvoorbeeld helemaal de tering inschelden, zonder dat ik me zorgen hoef te maken wat die gene daarna wel niet over me zal denken!
- Mannen kunnen bier drinken
- Mannen zijn nooit arrogant
eigenlijk teveel om op te noemen.
Meer dan genoeg vrouwen zelfs.
WTF ik kom op voor vrouwen
quote:Kunnen dat ook niet. Of kan jij een stijve lul faken
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:49 schreef aepstar het volgende:
mannen hoeven niet te faken
quote:Volgens mij pist ie gewoon in haar tijdens de sex en zegtie dat ie is klaargekomen
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:49 schreef ook_gek het volgende:[..]
Kunnen dat ook niet. Of kan jij een stijve lul faken
quote:nee, gewoon stiekum snel wat speeksel spugen
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:41 schreef erikh het volgende:[..]
Volgens mij pist ie gewoon in haar tijdens de sex en zegtie dat ie is klaargekomen
quote:Desondanks zou ik voor geen goud een man willen zijn
quote:Je weet pas wat je hebt als je iets beter hebt.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:31 schreef Pauline het volgende:[..]
Desondanks zou ik voor geen goud een man willen zijn
Al lijk me vrouw zijn ook niet gek. Hele dag met je borsten spelen
quote:Ik zat vroeger vaak op onzin, nu in 30/40 topic, soms (sporadisch) ergens anders -- enne..niet alles geloven wat ik in 30/40 schrijf
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:47 schreef ook_gek het volgende:
ik zie je nooit op het forum eigelijk
euh, ben niet blij, eigenlijk ben ik een vrouw die geboren is in een mannenlichaam
quote:Ik ben erg blij dat ik een vrouw ben, ik kan met gemak veel mannen krijgen(net als iedere andere vrouw), en dan kan ik hartelijk de mannen uitlachen die mij een slet noemen omdat ik doe waar zij van dromen
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:03 schreef ook_gek het volgende:[..]
En dat klopt helemaal.
En wij mannen mogen veel vouwen neuken zonder dat het erg is. Als een vrouw 5 mannen pakt is ze een slet. Doen mannen dat. Dan is dat stoer
Als je geil word loop je niet met een bobbel in je broek, wat in sommige situatie's best genant kan zijn
Serieus, ben gewoon blij dat ik een vrouw ben.
Als ik namelijk een man was geweest dan was ik echt een oerlelijke kerel geweest, nu valt het allemaal wel mee
Ik ben blij dat ik een vrouw ben omdat een vrouw zwanger kan worden, ik heb 8 maanden lang(hij was een maand te vroeg) een kind onder mijn hart gedragen en zo'n belevenis is toch op z'n minst erg bijzonder te noemen om mee te maken.
* kan ik bij het kijken naar een film met vriendinnen gewoon toegeven dat ik half heb zitten janken. Waarschijnlijk zeggen ze zelfs "ik ook!"
* zijn thee, witte wijn, chocolade en andere zoetigheidjes voldoende voor een hele avond vermaak.
* roddelen over gezamelijke "vijanden" is leuk!
* kun je heerlijk tutten met make-up, badderspulletjes en luchtjes.
* heb je meer dan 1 manier om je haar te stylen met je huidige kapsel.
* is 95% van het assortiment van de DA op MIJ gericht (die overige 5% zijn de luiers en de Axe deo's ).
* kan ik veilig in de armen van mijn vriendje kruipen. Andersom staat het vaak nogal apart
* mag ik huilen zonder een 'sissy' te zijn.
* kan ik samenzweerderig tegen een vriendin fluisteren "oh is het die tijd.."
* zijn tranen een machtsmiddel
quote:Hmmm das de reden dat ik blij ben om vrouw te zijn!!!
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:48 schreef erodome het volgende:
Als je geil word loop je niet met een bobbel in je broek, wat in sommige situatie's best genant kan zijn
ook als vrouw(wat ikkuh dus ben) intereseert me dat geen ene ruk wat iemand van mij denkt als ik ene helemaal de huid vol kaffur..anders kaffur ik um de huid nie vol..om drna tegaan lopen denke wat die persoon van me vindt..vindt beetjuh wazug antwoord dat je dat wel als man mag ,maar dat als un vrouw dit doet dat je ej dan mot lopen druk make..|:(
quote:Ongesteldheid is gebrek aan discipline.
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:25 schreef Cardinoz het volgende:
Lijkt me echt zooooooo kut om ongesteld te zijn.
Alle vrouwen naar een USMC bootcamp en dan kijken welke nog last hebben van PMS en maandelijkse probleempjes
quote:Vrouwen kunnen dwars door de sex héén slapen
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:56 schreef aepstar het volgende:mannen kunnen klaarkomen en dan omdraaien en in slaap vallen
mannen genieten intenser van het leven
mannen kijken niet met jaloezie naar andere mannen
quote:Dat heeft ook voor mannen zo zijn voordelen
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:22 schreef Nijntjuh het volgende:[..]
Vrouwen kunnen dwars door de sex héén slapen
quote:Ja, da's voor hen een voordeel..mannen moeten al het werk doen...aan de andere kant maakt dat sommige mannen niets uit....
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:22 schreef Nijntjuh het volgende:[..]
Vrouwen kunnen dwars door de sex héén slapen
Ben jij 30/40+er? (zie topic)
quote:Ik kan toch echt ook met 5 minuten klaar zijn in de badkamer hoor, als ik kan kiezen tussen een half uur langer slapen of me helemaal opmaken, dan gaat slapen toch echt voor
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:40 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik heb 's-ochtends aan 5 min in de badkamer genoeg dus kan ik langer op m'n nest blijven liggen!
Ff snel wassen, haar kammen en in een staart en klaar is klara, doompje kan de dag weer aan(ok ok en aankleden dan).
quote:Zo erg is het nu ook weer niet hoor, valt echt reuze mee.
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:25 schreef Cardinoz het volgende:
Lijkt me echt zooooooo kut om ongesteld te zijn.
quote:Vrouwen kunnen man zijn
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:36 schreef aepstar het volgende:
mannen kunnen vrouw zijn
quote:Jij zegt het, volgens mij is dat een persoonlijk iets en heeft dat geen donder met geslacht te maken
mannen genieten intenser van het leven
quote:Niet??????
Ik kijk overigens niet jaloers naar vrouwen(als het een lekker ding is kan ik wel gaan kwijlen ), wij vrouwen kunnen zelfs als we niet bisexueel zijn nog naar andere vrouwen kijken en zeggen dat het een lekker ding is, zie ik mannen nog niet zo snel doen bij andere mannen
Ik ben niet blij dat ik een vrouw ben omdat:
-Tjah die ongesteldheid he?
-Ik ongewenst zwanger kan worden
-Ik kan niet staand plassen....lijkt me opzich zeer handig
quote:uhhhhh ja
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:42 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Ben jij 30/40+er? (zie topic)
welk topic?
Want ik kan meiden- en jongens (voetbal, gamen, etc.) dingen doen, zonder dat iemand er raar van opkijkt. Jongens die meiden-dingen doen worden algauw bestempeld voor homo/mietje etc.
Al baal ik af en toe dat ik niet staand kan plassen..want met je billen in de brandnetels is ook niet alles...
...
NOT!
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:23 schreef erodome het volgende:[..]
als ik kan kiezen tussen een half uur langer slapen of me helemaal opmaken, dan gaat slapen toch echt voor
quote:Zooooooooo niet waar!!!!!!!!!
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:36 schreef aepstar het volgende:
en nee geen jalousie
quote:Ik heb dat ook vaak, geen entree betalen in een discotheek, gratis drank enzo.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:08 schreef servowire het volgende:
* servowire kotst op vrouwen die het een voordeel vinden dat ze voorgetrokken worden, en dingen gratis enzo krijgenen nee geen jalousie
quote:Maar daar kunnen wij toch ook niets aan doen..........
* servowire kotst op vrouwen die het een voordeel vinden dat ze voorgetrokken worden, en dingen gratis enzo krijgenen nee geen jalousie
quote:Idd, je hebt het of je hebt het niet.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:08 schreef Lady_J het volgende:[..]
Maar daar kunnen wij toch ook niets aan doen..........
quote:Ik hoef ook maar zelden wat te betalen in het uitgaansleven, ik wil wel betalen, is geen enkel probleem, maar als ik dan zeg deze keer betaal ik dan is het nee nee nee ik betaal echt, dan zeg ik nee ik betaal een keer, dan halen ze toch steeds snel dingen voor me voordat ik het kan doen.
Gelukkig heb ik ook een man en die mag dan wel weer betalen, daar doet niemand moeilijk over, terwijl het ons geld is en het geen bal uitmaakt of ik of hij betaald
Het is best leuk hoor dat ze voor je willen betalen en galant willen zijn, maar soms voelt het weleens ongemakkelijk, ik ben geen profiteur, dat wil ik niet zijn, ik heb zelf geld en kan best meebetalen, zo hoort dat toch bij vrienden, de ene keer betaald die, de andere keer de ander.
In mijn tienerjaren was het soms wel makkelijk hoor, dat is waar, geld op tijdens het uitgaan, geen enkel probleem, je vermaakt je toch wel en komt niets te kort(de volgende keer maak je dat toch wel weer goed door snel ertussenuit te sneaken en met een berg drank terug te komen).
quote:Ik denk dat je als vrouw daar niet aan toe komt, omdat je gedachtengang dan anders is...
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:09 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je weet pas wat je hebt als je iets beter hebt.
En als jij man bent wil je niet anders meer.Al lijk me vrouw zijn ook niet gek. Hele dag met je borsten spelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
btw... vrouwen kunnen ook staand zeiken, ze doen het alleen op een andere manier ---»
quote:En dat komt weer omdat er mannen op deze wereld zijn met een IQ lager dan het alcoholpercentage in een glaasje horeca-bier...
quote:laat maar.. de sfeer is toch even verslechterd.
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:25 schreef Nijntjuh het volgende:[..]
uhhhhh ja
welk topic?
Mannen en vrouwen vullen elkaar aan
Suggestie: Lees het boek:
"Waarom mannen niet luisterenen vrouwen niet kunnen kaartlezen" ISBN 90-274-6767-6
Daar staan een heleboel, zo niet alle, verschillen tussen mannen en vrouwen. Erg leuk en makkelijk te lezen boekje...
Verschil moet er wezen, dat maakt het juist leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |