Ik heb dat vooral met cosmetica. Zo had ik vroeger een lippenstift van Shisheido, heel mooi zacht rood met een beetje goud erin. Het was gewoon mijn kleur. Jaren gekocht, ineens was ie weg. Sindsdien nooit meer een andere favoriete lipstick gehad.
Of VO5 Hot Oil, olie die je heet in je haar deed en daarna weer met shampoo uitwaste. Geweldig spul en je haar zat erna fantastisch, was ineens verdwenen, hadden ze gewone shampoo van gemaakt en die heb ik geprobeerd maar het leek er niet op.
Jullie ook zulke dingen?
quote:Dat topic moest ik ook aan denken
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:59 schreef Pichu het volgende:
Zoiets als Onvindbaar eten wat je ooit lekker vond [2] bedoel je, maar dan met alle producten?
Leuk dat je het hebt opgezocht.
quote:Ga je weg rare kloon, dat staat er toch ook!
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:59 schreef Pichu het volgende:
Zoiets als Onvindbaar eten wat je ooit lekker vond [2] bedoel je, maar dan met alle producten?
Nu weer on-topic.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 03:01 schreef Luna_tic het volgende:
de whiskey saus van calvé was ineens veranderd
"zachter en romiger" ofzoiets.. vroeger at ik niks anders bij vlees maar sindsdien nooit meer gegeten
en dat geld voor zoveel dingen
quote:Nog niet overal uit de handel hoor
Op vrijdag 1 augustus 2003 03:06 schreef K3 het volgende:
Loodhoudende benzine, ik weet alleen niet of die *helaas* uit de handel zijn.
quote:In de VS volop in de handel
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:56 schreef Manono het volgende:
Of VO5 Hot Oil, olie die je heet in je haar deed en daarna weer met shampoo uitwaste.
quote:In de VS zag ik hem nog op de kaart staan als het enige alcoholvrije bier wat ze hadden in die tent
Op vrijdag 1 augustus 2003 04:04 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:
Deze hebben we ook ooit eens in Nederland gehad, was niet eens zo heel erg vies. [afbeelding]
Tot Youp langskwam, toen was ie wel errug snel uit de handel
[afbeelding]
quote:Is wel degelijk uit de handel, maar er bestaat nog wel benzine met loodvervanger.
Op vrijdag 1 augustus 2003 04:02 schreef TBC_Mysterio het volgende:[..](over Loodhoudende benzine)
Nog niet overal uit de handel hoor
maar goed, denk ook dat ze er goed aan gedaan hebben. Was niet echt helemaal goed voor het milieu nee
over een paar jaar: efedra;
verder: beertjespasta;
Meestal doen fabrikanten met een "verbeterde formule" niet veel goeds. Ik die pakken Kip Siam enzo van Knorr stoppen ze dan bijvoorbeeld ineens vis-extract, zodat ik, als vega, dat ineens niet meer kan eten.
quote:Daar sluit ik mij voor 100% bij aan
Op vrijdag 1 augustus 2003 07:56 schreef Henk-Wim het volgende:
7-Up Ice-cola!Da wa lekkah!
Een cosmetica merk (volgens mij Maybeline) had in een tijdelijke collectie een blusher zitten in gelvorm. Kleine tubetjes met gekleurde gel die je op je wangen aan kon brengen.
Heel subtiel.
Een vriendin van mij was er zo dol op dat ik zelfs mijn exemplaar aan haar heb gegeven. Maar ja, nu nergens meer te krijgen en ik heb niks vergelijkbaars kunnen vinden.
Als iemand dus een merk weet wat blusher in gelvorm verkoopt (en nee, lipgloss op je wangen is geen optie ) zou ik het heel graag horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |