quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:41 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Tegroot hoeft nou ook weer niet.
Spektieten zijn
quote:Insgelijks met tieten die op uiers lijken als ze voorover buigen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:03 schreef InsomnianDancer het volgende:[..]
Handjevol
Spektieten zijn
quote:Mooie volle stevige cub B is goed
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:12 schreef Piro het volgende:[..]
Insgelijks met tieten die op uiers lijken als ze voorover buigen.
* Mikey heeft weer behoorlijk wat mooie exemplaren gezien in A'dam
Ik had op mijn 12e al een beha nodig. Geen AA- of A-cup, nee, gewoon meteen een B-cup. Tegen de tijd dat ik door de brugklas heen was had ik een C-cup. Ik droeg geen strakke truitjes, vond het niet fijn en probeerde ze vooral te verstoppen. Inmiddels een F-cup. Geloof me daar ben je echt niet altijd blij mee, en wie zijn borsten kunstmatig tot die maat vergroten is niet goed bij zijn hoofd. .
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 01-08-2003 19:28]
quote:Bij mij in de klas zat een lotgenote van je, kwam haar laatst na een jaar of 5 weer tegen. Ze heeft ze maar laten verkleinen. Niks voor jou dan als je er zoveel last van hebt?
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:19 schreef Sanne het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht dat dat meisje er niets aan kan doen dat ze zulke grote borsten heeft? Dat ze in een strak truitje propt is iets anders, maar de omvang kan ze weinig aan doen.Ik had op mijn 12e al een beha nodig. Geen AA of A nee, gewoon meteen een B-cup. Tegen de tijd dat ik door de brugklas heen was had ik een C cup. Ik droeg geen strakke truitjes, vond het niet fijn en probeerde ze vooral te verstoppen. Inmiddels een F-cup. Geloof me daar ben je echt niet altijd blij mee, en wie zijn borsten kunstmatig tot die maat vergroten is niet goed bij zijn hoofd. .
quote:mwoah, dat valt ook wel mee hoor, er zit er altijd wel een of 2 bij je in de klas die voor een magere meid een volle blouse hebben..
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:46 schreef ook_gek het volgende:
vaak zijn het dikke meisjes die grote borsten hebben.
Slanke meisjes met grote borsten zie je niet zo vaak
quote:Pusch up m,n zoon. Pusch up
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:53 schreef MikeyMo het volgende:[..]
mwoah, dat valt ook wel mee hoor, er zit er altijd wel een of 2 bij je in de klas die voor een magere meid een volle blouse hebben..
quote:dat had je in '91 nog niet geloof ik
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:00 schreef ook_gek het volgende:[..]
Pusch up m,n zoon. Pusch up
quote:Ik heb er lichamelijk geen last van. Vind het wel een beetje té veel van het goede. Maar ben van mening dat je in een gezond lichaam niet gaat snijden. Het lijkt me doodeng zo'n operatie en de littekens die je eraan overhoudt zijn niet mis.
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:21 schreef Grayburn het volgende:[..]
Bij mij in de klas zat een lotgenote van je, kwam haar laatst na een jaar of 5 weer tegen. Ze heeft ze maar laten verkleinen. Niks voor jou dan als je er zoveel last van hebt?
Dan houd ik het wel mooi zoals het is. Ga ik geen risico's nemen.
quote:de ts is poot geen paniek.
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Klagen over grote borsten
Waar gaat dit heen op fok forum?
Ik herinner me nog wel een propedeuse-jaar waarin ik een sportdag had waar veel nieuwe jongeren bij elkaar kwamen. Er waren veel prille meisjes die net van de HAVO kwamen, 17 jaar, je kent het wel.
En toen zij - tientallen meiden met de grote borstomvang- een rondje moesten gaan hollen, ontging NIEMAND dat die borsten heen en weer zwiepten. Echt eng gewoon om te zien, en je moest wel BLIND zijn om te zeggen dat niet te zien was en een leugenaar als je zou zeggen dat je het normaal vond en daar niet naar kijkt.
Je hoorde vanaf de jongenshoek de meest harde gemene opmerkingen:
"zal ik ze voor je vasthouden?"
"heb je geen sport-bh?"
"stel je voor dat er eentje afscheurt"
Bruut dus, stelletje schoften.... Al stond ik er ook van te kijken hoeveel jonge (en relatief korte) meisjes er wel niet waren met enorm grote borsten.
Noem dit maar de McDonalds generatie.
quote:Alsof elk stukkie vlees in NL hormonen bevat, waar de mens ook gevoelig voor is...
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:38 schreef Brett-Anderson het volgende:
Zouden die meisjes gewoon te veel hormoonvlees eten ofzo????
quote:Keep on bringing in the hormoonvlees!
Op dinsdag 5 augustus 2003 02:24 schreef BL_Henkie het volgende:
Het komt echt door dat hormonen vlees.
Een nichtje van me menstrueerde al op haar 9e (gehoord van haar moeder, mijn zus, voordat de idiote opmerkingen hier over de lucht vliegen) en draag nu (op haar 10e) een BH. En volgens haar moeder is zij niet de enige in haar klas.
Noem dit maar de McDonalds generatie.
we vragen 50 vrouwen die vaak kip eten hun BH maat.
En aan 50 vrouwen die bijna tot geen kip eten hun BH maat.
Kijken wat de uitslag is. In kip zitten zeer zeker groei hormomen
quote:of we vragen het gewoon: Hebben vegetariers kleine borsten?
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:28 schreef ook_gek het volgende:
We kunnen een onderzoek doen.we vragen 50 vrouwen die vaak kip eten hun BH maat.
En aan 50 vrouwen die bijna tot geen kip eten hun BH maat.Kijken wat de uitslag is. In kip zitten zeer zeker groei hormomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |