abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 01:14:59 #51
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_12154320
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:04 schreef TripleM het volgende:

[..]

De tijd dat ie zeg maar in de kring zat terwijl de juffrouw voorlas.

Maarreh, de bron van mijn relaas daar spreek je nu mee zeg maar. Het is puur mijn eigen perceptie. Als ik terugdenk aan de tijd dat ik 14-15 was (en de klassefoto's er bij pak) dan had bijna niemand uit mijn klas noemenswaardige borsten, beha's op die leeftijd waren voor niemand nodig. Hier en daar zo'n sporthemdje of hoe ze die dingen ook noemen, maar dat was het. Nu hebben de dames soms al een flinke B cup of zelfs C. Nogal een verschil lijkt me.

Volgens mij wordt ook de gemiddelde jongen langer dan een jaar of tien terug, dus je merkt de sterkere lichamelijke groei op meerdere gebieden, niet alleen op borstengebied enzo.

En voor de mensen die plaatjes zoeken: *klik*

Ik denk dat het ook wel wat te maken heeft met waar je op let. Als je op een oude klassefoto kijkt zie je een willekeurige groep meisjes van 15 waarvan er een paar grote borsten hebben.

Als je over straat loopt, zie je 1 meisje van 15 met grote borsten en de rest let je niet op (waarom zou je?). Dus de enige meisjes van 15 die je ziet, zijn die met grote borsten en lijkt het dus alsof alle meisjes van 15 grote borsten hebben.

Forum Admin vrijdag 1 augustus 2003 @ 01:15:05 #52
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_12154323
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:10 schreef TripleM het volgende:

[..]

Tepels mogen toch he?

Zonder tepels is het ook zoiets he
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_12154331
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:14 schreef Miwe het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook wel wat te maken heeft met waar je op let. Als je op een oude klassefoto kijkt zie je een willekeurige groep meisjes van 15 waarvan er een paar grote borsten hebben.

Als je over straat loopt, zie je 1 meisje van 15 met grote borsten en de rest let je niet op (waarom zou je?). Dus de enige meisjes van 15 die je ziet, zijn die met grote borsten en lijkt het dus alsof alle meisjes van 15 grote borsten hebben.

niet zo serieus antwoorden zo laat nog jah!!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 01:16:22 #54
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_12154335
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:14 schreef Miwe het volgende:

Nou, daar heb ik het al eens over gehad een jaartje of 3-4 terug, toen we op Stratumseind wat zaten te drinken in Eindhoven.. Veel meisjes met grote borsten daar, allemaal 13-14 (vrijdagmiddag he ).. Toen hadden we het er al over dat dat 'vroeger' nooit zo was.. Dus we doen het allemaal of het is toch echt zo
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 01:16:43 #55
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_12154338
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:16 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

niet zo serieus antwoorden zo laat nog jah!!

Ik wilde gewoon heel vaak 'meisjes van 15' en 'grote borsten' kunnen tiepen
pi_12154360
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:51 schreef Bigs het volgende:
He shit.. dacht dat dit een B&H topic was
He shit.. dacht dat dit een BHFH topic was
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 01:21:57 #57
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_12154400
Ik zou wel willen dat ik haar mocht fotograferen en dat ik foto's als bewijs had, maar ja. Die gedachte is natuurlijk wel erg fout, al boeit het natuurlijk wel om de borsten van zo'n pril meisje te mogen zien.
Ik ben er niet gebiologeerd achteraan gaan lopen, gewoon nog een blik geworpen of mijn ogen me niet bedrogen hadden.
Ik heb het wel eens eerder gezien, een meisje dat bij mij in de klas zat. Ze was ongeveer 1.58 lang en borsten die echt veel te groot voor haar waren. Ik was (zonder dat je conlusies moet trekken) bevriend met haar en daardoor was ik ook op de hoogte van haar probleem.
Het was zo slecht voor haar rug dat de artsen al op die leeftijd (ze was toen 17) adviseerden dat ze verkleind moest worden. Iets meer 2 of 3 jaar later, besloot ze ook die knoop door te hakken en ze ging onder het mes. Toen je haar na de operatie zag hadden ze minstens de helft van de volume eraf gehaald en nog had ze zoveel over waar elke vrouw trots op zou zijn. Ongelooflijk, ik mocht het resultaat zien en tja, op zo'n moment denk je echt niet "wauw" maar "och, wat vervelend voor je".
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_12154450
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:21 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ongelooflijk, ik mocht het resultaat zien
Dat wou je dus vertellen aan ons.
pi_12154503
De vriendin van mijn dochter, nu 19, heeft dat ook. En ze laat het nogal merken ook dat ze grote borsten heeft. Alleen eigenlijk ook wel weer jammer voor der. Immers ze trekt er een soort groep jongens om haar heen, die ze eigenlijk mar beter niet mee kan omgaan.

Het heeft naar mijn idee niets met het eten te maken. Sommige jongens hebben nu eenmaal ook een groter apparaat van huis uit mee gekregen dan andere jongens.

Mijn log op [url]http://www.brillie.org[/url]
pi_12154787
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:33 schreef brillie het volgende:Immers ze trekt er een soort groep jongens om haar heen, die ze eigenlijk mar beter niet mee kan omgaan.
gewoon NEUKEN... het liefste zou jij er ook nog overheen willen gaan he, ouwe viezerik
You have to realize that someday you will die. Until you know that you are useless.
pi_12154857
Was mij ook al opgevallen. Fukkin irritant is dat. Ok, het ziet er heel mooi uit, maar dan zo'n kinderlijk stemmetje en kinderlijk in het praat....

Heb paar jaar geleden eens meisje naar huis gebracht met gigantische borsten... Cup DD als ik het me goed herinner, tering wat zag die er lekker uit... Ik was 25, en ik dacht dat zij zo'n 23 of 24 was. Dus ik kom bij d'r slaapkamer, zie ik niet ineens een levensgrote poster van de Teletubbies op haar deur hangen??!!!!!! Dus ik vraag aan d'r: hoe oud ben je eigenlijks? Zegt ze: 15!!!
WTF?!!
Toegegeven, ik was straalbezopen toen ik die fout beging, maar toch.
Ik zie liever dat ze zich als een kind kleden als ze geestelijk ook nog een kind zijn.

vrijdag 1 augustus 2003 @ 08:28:39 #62
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12156032
Was laatst in het zwembad, was een meisje van 11, haar 2 vriendinnetjes waren nog heel kinds, zij had al een flinke b-cup op dat tengere lichaampje zitten... en dat groeit denk nog wel ff door.

Gelukkig was ik niet de enige die het opviel, ze wekte enorm veel interesse op bij een groepje jongens van 15-17 die ff aan d'r gingen vragen hoe oud ze was... schrok wel, ik heb m'n bril niet op dus ik schatte haar 14 ofzo, totdat m'n vriendin zei dat ze hooguit 12 was...

Dan voel je je wel een beetje pedo, maar ja, je valt op die secundaire geslachtskenmerken dus eigenlijk gaat die term niet op...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_12156039
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:41 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

soms is het jammer dat ze je toch nie geband hebben

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12156069
ik heb ook nogal grote borsten, ben nu 18, had het op mn 14e nog niet echtg ofzo, maar ben wel maar 1,56 dus valt het giga op.
maar ik ben er niet trots op ofzo en loop dus ook niet in te strakke shirtjes
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 08:37:59 #65
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12156095
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:34 schreef pinquit het volgende:
ik heb ook nogal grote borsten, ben nu 18, had het op mn 14e nog niet echtg ofzo, maar ben wel maar 1,56 dus valt het giga op.
maar ik ben er niet trots op ofzo en loop dus ook niet in te strakke shirtjes
foto?
[..]
pi_12156108
Ik zie 't probleem niet. .
pi_12156135
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:39 schreef FlyingFox het volgende:
ok, ehm..
met grote borsten:
rennen (auw)
springen (auw)
sporten dus, wat dan ook (auw)
leuke shirtjes kopen (te strak is dan echt niet mooi gewoon)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_12156152
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:39 schreef FlyingFox het volgende:
Dan ben je nog geen 18 neem ik aan? Of ben jij zo ene? .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12156160
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:42 schreef pinquit het volgende:

[..]

Dat bepalen wij wel .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 08:45:12 #70
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12156164
quote:

[..]

ok, ehm..
met grote borsten:
rennen (auw)
springen (auw)

speciale sport bh?

je krijgt er wel extra aandacht door van de jongens...

[..]
pi_12156167
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:44 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Dan ben je nog geen 18 neem ik aan?

Net..
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:44 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Of ben jij zo ene? .

Neen. .
pi_12156184
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:45 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Net..

Feli... .
quote:
[..]

Neen. .

K dan .
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:10:14 #73
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12156391
quote:

[..]

ok, ehm..
met grote borsten:
rennen (auw)
springen (auw)

Jij hebt dus grote borsten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:25:43 #74
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12156612
toch typisch: vrouwen met kleine borsten lopen te miepen daarover en laten ze vergroten, meiden met natuurlijke grote borsten miepen erover en laten ze verkleinen
[..]
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:35:54 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12156760
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
toch typisch: vrouwen met kleine borsten lopen te miepen daarover en laten ze vergroten, meiden met natuurlijke grote borsten miepen erover en laten ze verkleinen
Daar zijn het vrouwen voor
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')