quote:Yups,
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis 1 kaartje toch?
de andere is door Da_Sandman gewonnen.
quote:ok, dan hebben jullie pech, kunnen jullie niet mijn blonde stoot ontmoeten
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:48 schreef golfer het volgende:[..]
Yups,
de andere is door Da_Sandman gewonnen.
quote:toevallig toch niet in Dalen?
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:25 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat even een weekje uitwaaien in Drenthe!Veel succes met het inhalen van UVT!
quote:We komen voor het voetbal
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:51 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ok, dan hebben jullie pech, kunnen jullie niet mijn blonde stoot ontmoeten
quote:jankerd
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:01 schreef olavski het volgende:[..]
We komen voor het voetbal [afbeelding]
quote:Heb je die muts die hier steeds komt lurken toch aan de haak geslagen?
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:02 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
jankerd
quote:Even een vraagje: wat is een blonde stoot?
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:51 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ok, dan hebben jullie pech, kunnen jullie niet mijn blonde stoot ontmoeten
quote:nee gek, das mijn msn/cam-slutje
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:03 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Heb je die muts die hier steeds komt lurken toch aan de haak geslagen?
Heb al 6 jaar een relatie
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:04 schreef SCH het volgende:[..]
Even een vraagje: wat is een blonde stoot?
quote:ik wel
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:03 schreef DIGGER het volgende:
KUt, geen kaartje gewonnen!
quote:Ik had nog wel middels (e-mail) adressen van m'n ouders, oma, opa, tante etc meegedaan, zo vurig hoopte ik op die kaartjes.
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:06 schreef Doopy-X- het volgende:ik wel
Kut Golfer
quote:ik zei toch al dat ik een deal had gemaakt en dat ie alleen de schijn ophield
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:14 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik had nog wel middels (e-mail) adressen van m'n ouders, oma, opa, tante etc meegedaan, zo vurig hoopte ik op die kaartjes.
Kut Golfer
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:02 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
jankerd
Nog ff wachten tot alle hoogseizoen paupers en het domme klootjesgepeupel weg is, dan gaat ik weer lekker relaxed op vakantie
O ja Doc, wanneer ging jij ook al weer precies en wanneer weet je meer mbt de 31e augustus?
quote:Ik zit ook tebalen als een stekker. Zullen we samen voor de Arena gaan liggen en onze spaarpotjes legen voor twee (illegale) kaartjes?
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:03 schreef DIGGER het volgende:
KUt, geen kaartje gewonnen!
quote:Geen nood,ajax is zo populair dat het nog niet uitverkocht is,gewoon effe ticKUTboxen
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:32 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik zit ook tebalen als een stekker. Zullen we samen voor de Arena gaan liggen en onze spaarpotjes legen voor twee (illegale) kaartjes?
quote:Nou, ik ben nog niet over deze tegenslag heen hoor, ben helemaal ineen gezakt, voel me reddelos verloren, hoe mit ik nou m'n weekend doorkomen?
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:32 schreef Dylan Dog het volgende:Ik zit ook tebalen als een stekker. Zullen we samen voor de Arena gaan liggen en onze spaarpotjes legen voor twee (illegale) kaartjes?
quote:op het strand met een krat bier?
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:34 schreef DIGGER het volgende:[..]
Nou, ik ben nog niet over deze tegenslag heen hoor, ben helemaal ineen gezakt, voel me reddelos verloren, hoe mit ik nou m'n weekend doorkomen?
quote:Zoals altijd zuipen en bijna elke dag neuken... zaterdag bijna ... zondag bijna ...
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:34 schreef DIGGER het volgende:[..]
Nou, ik ben nog niet over deze tegenslag heen hoor, ben helemaal ineen gezakt, voel me reddelos verloren, hoe mit ik nou m'n weekend doorkomen?
quote:Nah, weekend staat al vol: Vanavond film, morgen me oma ophalen en verjaardag van m'n pa, zondag eten bij m'n schoonouders en op bezoek bij kennissen met een nest van 5 weken oude Frise Stabij pups
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:35 schreef DutchGooner het volgende:op het strand met een krat bier?
(Ja justme ik weet het, maar zo kun je het nog even zien; ik ben burgerlijk}
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:38 schreef DIGGER het volgende:[..]
zondag eten bij m'n schoonouders
quote:Dat doe je op zondag als je burgerlijk bent, en op zaterdag als je Atrimar heet.
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:39 schreef DutchGooner het volgende:[..]
quote:Ik heb echt geweldige schoonouders, kan niet anders zeggen, en m'n schoonmoeder kan koken, niet te zuinig.
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:39 schreef DutchGooner het volgende:
Jij slaat toch ook geen super 5 gangen maaltijd af terwijl Napoli channel opstaat (in jouw geval dan jouw favo club/zender)?
En Atrimar, zaterdag? Nee hoor kerel, jij bent niet burgerlijk
Doe je Isa de groetjes?
quote:Bien sur
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:46 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik heb echt geweldige schoonouders, kan niet anders zeggen, en m'n schoonmoeder kan koken, niet te zuinig.
Jij slaat toch ook geen super 5 gangen maaltijd af terwijl Napoli channel opstaat (in jouw geval dan jouw favo club/zender)?
En Atrimar, zaterdag? Nee hoor kerel, jij bent niet burgerlijk
Doe je Isa de groetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |