quote:ja
Op maandag 4 augustus 2003 14:13 schreef Ryan3 het volgende:
Is het in Nederland ook zo warm.
quote:Afgelopen dagen aan het strand op Kreta een boek zitten lezen en bruingebakken. Dat had ik tegen geringer tarief ook in Nederland kunnen doen dus. Êèô, zoals de Grieken zouden zeggen.
Op maandag 4 augustus 2003 14:23 schreef -Mk- het volgende:[..]
ja
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:27 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Afgelopen dagen aan het strand op Kreta een boek zitten lezen en bruingebakken. Dat had ik tegen geringer tarief ook in Nederland kunnen doen dus. Êèô, zoals de Grieken zouden zeggen.
quote:dat wel, maar de dag erna was het meteen weer koeler, nu is het 2 weken achter elkaar rond de 30 graden
Op maandag 4 augustus 2003 14:32 schreef Againzender het volgende:
Ter vergelijking, op 16 juli werd het in Limburg dik 35 graden. Dus het kan nog veel erger
Vanmorgen maar even een flinke watermeloen gekocht (als je dan toch veel vocht moet binnenkrijgen, dan maar op een smakelijke manier
)
Kilo of acht. En 'k heb al ruim een kwart achter de kiezen...
In Frankrijk is het echter COMPLEET los geslagen momenteel.
Onze landgenoten zullen het hard hebben in sommige delen.
Om 2 uur, en dit is niet het warmste nog van de dag, temperaturen
in grote delen 35 tot 40 graden.
Zij die rond Toulouse en Bordeaux zitten gaan zeker de 40 overschrijden. Warmer dan je lichaamstemperatuur!!
"http://www.meteo.fr/meteonet/temps/france/obs/frobse.htm"
Regen, 16 augustus
quote:kun je dat wel voor zolang al voorspellen? 12 dagen, hm, das nog lang, en 36 graden klinkt helemaal heftig
Op maandag 4 augustus 2003 20:52 schreef Oom_Agent het volgende:
We krijgen regen en onweer op zaterdag 16 augustus !!!!!! Nog even die 12 dagen door zien te komen !! En volgende week wordt het nog iets warmer (mogelijk 36 C).Regen, 16 augustus
[afbeelding]
quote:Hoe kom je aan die info, en hoe betrouwbaar is die voorspelling ?
Op maandag 4 augustus 2003 20:52 schreef Oom_Agent het volgende:
We krijgen regen en onweer op zaterdag 16 augustus !!!!!! Nog even die 12 dagen door zien te komen !! En volgende week wordt het nog iets warmer (mogelijk 36 C).Regen, 16 augustus
[afbeelding]
36 graden... ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Ik vond het vandaag al benauwd op kantoor (geen airco)
quote:20-25 graden vind ik al warm zat eerlijk gezegd.
Op maandag 4 augustus 2003 21:40 schreef ZixS het volgende:
Het weer is pas lekker als het tussen de 15 en de 20 graden is.
Niet meer niet minder.
quote:Wat ik zei is minder warm hoor
Op maandag 4 augustus 2003 21:42 schreef DaMart het volgende:[..]
20-25 graden vind ik al warm zat eerlijk gezegd.
quote:Ja, dat weet ik... ik zeg alleen dat ik iets warmer ook nog wel aangenaam vind, zolang het maar niet te warm wordt...
Op maandag 4 augustus 2003 21:44 schreef ZixS het volgende:[..]
Wat ik zei is minder warm hoor
.
misschien een beetje fout geformuleerd... maar ja...'t is warm he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |