Gelukkig dat het weer zo goed gaat. Heel veel geluk Brechtje, ik hoop dat het goed blijft gaan met Ranger.
Mijn paardje is in maart heel ziek geworden, hij kon met de buitenritten de pony's in galop niet meer bijhouden, toen zijn we naar de dierenarts gegaan. die kwam erachter dat het rode bloedwormen waren, de gewone wormenkuren hadden niet voldoende van een bepaalde stof om die rode bloedwormen te bestrijden. hij heeft een andere wormkuur gekregen, antibiotia, prednison en een goudspuit. dat laatste is zelfs een hele gevaarlijke spuit, één op de honderd paarden vallen daar gelijk dood bij neer. hij gelukkig toen niet! uiteindelijk is hij eind april wel dood gegaan aan darmkoliek, de wormen hadden daar alles zo kapot gemaakt dat hij het niet meer kon overleven.
Dit doet heel veel pijn, een eigen paard is geen huisdier ofzo, maar meer een familielid! klinkt gek maar zo voelt het dan wel! je deelt er lief en leed mee!
Daarom wens en hoop ik ook, en ook ik ga voor je duimen, dat ranger dit helemaal gaat overleven, en weer helemaal de oude wordt. er bestaat namelijk geen andere lieve pony voor jou als ranger. voor mij was dat jupiter, die is nog steeds onvervangbaar!
en
ik lees je topic al vanaf heb begin, iedere avond voordat ik ging slapen even kijken hoe het met Ranger ging, en iedere ochtend, zoals nu weer even kijken of er nieuws is. Ben nu ook echt blij dat het beter gaat! Al die mensen hier op fok die aan hem gedacht hebben heeftvast geholpen!
Ik hoop dat het zo goed met 'm zal blijven gaan. Ik ga nu op vakantie en ik hoop dat als ik terugkom ik hier kan lezen dat hij weer helemaal gezond is!
Liefs Lotjeb
quote:Blij dat het beter gaat Brechtje ?
Op zondag 3 augustus 2003 10:11 schreef Brennie het volgende:
Zie het topic nu pas, alles doorgelezen.
Sterkte
Go Go Power Ranger...
Ik ben super blij!!
Ranger Tha Best
[edit]
Oeps, dacht dat het om een paard ging. Nevertheless, goed nieuws.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 03-08-2003 18:21]
quote:Dat vroeg ik me ook af
Op zondag 3 augustus 2003 17:54 schreef DJKoster het volgende:
Gelukkig maar
Hoe lang moet Ranger daar nog blijven?
Hou je ons op de hoogte
voor Brechtje en Ranger
quote:Maandag kan niet wijffie
Op zondag 3 augustus 2003 18:04 schreef brechtje het volgende:[..]
Dat vroeg ik me ook af
Maar we bellen morgen, vandaag was geen dokters, alleen stalhulpjes enzo
Maar me ouders denken dat hij Maandag of Dinsdag (dus van de week) terug mag
Dat is het morgen al
We zullen eerst eens kijken of hij van de week uit quarantaine mag
Ranger is wel supersterk hè!!
quote:Dat is wat de artsen ook zeiden, het enige dat hem gered heeft is z'n prima conditie voor hij ziek werd,
Op zondag 3 augustus 2003 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed allemaal Brechtje, hopelijk kan je hem snel weer lekker knuffelen bij jou in de buurt, en hoef je niet meer helemaal naar Utrecht.Ranger is wel supersterk hè!!
Ik snap nu waar het woord paardenmiddel vandaan komt
Gelukkig Brechtje!!
Ben heel erg blij voor jou en Ranger
Nu hopen dat ie weer snel thuis in zijn stalletje is.
btw Foto's doen het niet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |