quote:In weze niet, maar ik maak voor jou wel een uitzonderingspositie
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:50 schreef Xilantof het volgende:
als je zelf een topic opent. mag je dan ten alle tijden vragen om een slotje? (en wordt die dan ook uitgevoerd...?)dus bij een topic die je zelf opent....
quote:thnx....
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
In weze niet, maar ik maak voor jou wel een uitzonderingspositie
maare waarom eigenlijk niet?
als je ineens onzettend spijt hebt van wat je zegt (na de 24 "edit" tijd)..
of je reageerd op iets wat je verkeerd begrepen hebt.....
maar daar hebben jullie vast wel jullie redenen voor........
quote:als we dat bij iedereen zouden doen, kunnen we een extra mod aannemen hier voor. In weze hanteren we de regel: denk 100x na voor dat je post. Vandaar dus
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:09 schreef Xilantof het volgende:[..]
thnx....
maare waarom eigenlijk niet?
als je ineens onzettend spijt hebt van wat je zegt (na de 24 "edit" tijd)..
of je reageerd op iets wat je verkeerd begrepen hebt.....
maar daar hebben jullie vast wel jullie redenen voor........
maar toch vind ik het wat vaag (dat jullie dat niet doen..)
denk trouwens niet eens dat veel mensen dat echt willen....
maar goed....
ik ga nog ff nadenken...
quote:We bekijken iedere situatie afzonderlijk
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:20 schreef Xilantof het volgende:
ik ook in deze situatie denk dus ook 100x na....maar toch vind ik het wat vaag (dat jullie dat niet doen..)
denk trouwens niet eens dat veel mensen dat echt willen....
maar goed....ik ga nog ff nadenken...
quote:toch wil ik het je nu ook vragen
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
In weze niet, maar ik maak voor jou wel een uitzonderingspositie
quote:Persoonlijk vind ik dat nogal naief, zeker gezien wat hier net in de laatste posts is aangegeven. Je kunt er verdre volgens mij in je priveleven geen problemen mee krijgen, er staat verder niks wat hier eigenlijk nog niet stond, waarom dan per se een slotje? Laat maar gewoon wegzakken, zou ik zeggen.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:00 schreef Enya het volgende:[..]
toch wil ik het je nu ook vragen
heb er niet goed over nagedacht, beetje impulsief geweest
quote:ok
Op donderdag 7 augustus 2003 11:02 schreef Ripley het volgende:[..]
Persoonlijk vind ik dat nogal naief, zeker gezien wat hier net in de laatste posts is aangegeven. Je kunt er verdre volgens mij in je priveleven geen problemen mee krijgen, er staat verder niks wat hier eigenlijk nog niet stond, waarom dan per se een slotje? Laat maar gewoon wegzakken, zou ik zeggen.
quote:en je kan het ook gewoon editten de brief dan. Dan blijft er niks over om te lezen he
Op donderdag 7 augustus 2003 11:03 schreef Enya het volgende:[..]
ok
quote:had ik al gedaan
Op donderdag 7 augustus 2003 11:12 schreef Frenkie het volgende:[..]
en je kan het ook gewoon editten de brief dan. Dan blijft er niks over om te lezen he
bedankt voor de reactie!
quote:Wanneer een onderwerp samenhangt ( of gelijk is aan) een ander topic, verwijzen we idd daar heen. Dit om te voorkomen dat er zometeen 10 topics zijn die over hetzelfde gaan en het overzicht totaal weg is. Wanneer je over dat onderwerp een andere vraag hebt, stel die gewoon in dat topic. Geen probleem toch?
Op donderdag 7 augustus 2003 13:03 schreef Astronaut_Jones het volgende:
2. dit is een vrij algemene vraag geldt voor alle fora. waarom worden zoveel onderwerpen onder 1 topic geschoven? snel wordt er al een topic gesloten omdat dat topic in een reeds bestaand topic geplaatst kan worden. maar zo bereikt deze nieuwe vraag/stelling ontzettend weinig mensen en is er amper sprake van een discussie..bedankt voor de reactie!
Graag gedaan
quote:Aan sommige generalisaties valt helaas niet te ontkomen. Maar helaas leiden generalisaties vaak tot bashen etc. En daarom ging dit topic op slot
Op donderdag 7 augustus 2003 13:03 schreef Astronaut_Jones het volgende:
1: ik zag dat frenkie een slotje gooide op het topic 'Waarom is mn ex zo fucking vaag?' omdat er teveel generalisaties waren, ik zie niet waarom dat een reden is. mag er niet gegeneraliseerd worden? of mag er niet teveel gegeneraliseerd worden(en if so, waar ligt de grens?).
quote:ja maar dat is t juist. het gaat vaak niet over hetzelfde onderwerp het is een onderwerp dat er in de buurt bij ligt. en door t verplaatsen naar een al reeds bestaand en bekend topic, alwaar enkel mensen komen die echt daarin geinteresseerd zijn, zullen dan ook alleen die mensen die nu en dan op dat ouwe topic komen de vraag/stelling lezen. dan mis je een groot deel van het publiek en input.
Op donderdag 7 augustus 2003 13:11 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Wanneer een onderwerp samenhangt ( of gelijk is aan) een ander topic, verwijzen we idd daar heen. Dit om te voorkomen dat er zometeen 10 topics zijn die over hetzelfde gaan en het overzicht totaal weg is. Wanneer je over dat onderwerp een andere vraag hebt, stel die gewoon in dat topic. Geen probleem toch?
Graag gedaan
quote:werd er al gebashed? was je niet te snel met je slot? (niet om je te stangen hoor)
Op donderdag 7 augustus 2003 13:14 schreef Frenkie het volgende:[..]
Aan sommige generalisaties valt helaas niet te ontkomen. Maar helaas leiden generalisaties vaak tot bashen etc. En daarom ging dit topic op slot
Zwaaibaai, kun je wel het juiste deel eraan vastplakken, aan 100.000 zitten we nog niet.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
Even over de hoe voel je je nu topic:Zwaaibaai, kun je wel het juiste deel eraan vastplakken, aan 100.000 zitten we nog niet.
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 07-08-2003 18:25]
quote:yup
Op donderdag 7 augustus 2003 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
ah, je hebt het stiekum al veranderd?
quote:Zwaait naar zwaaibaai!
Op donderdag 7 augustus 2003 18:25 schreef Stranger het volgende:
Zeg zwaaibaai? waarom heb ik na 2 edits al een ban te pakken en kan die whistler112 maar doorgaan?? Niet echt objectief vind ik dat!
Geen zin om antwoord te geven ofzo?
quote:mail m?
Op donderdag 7 augustus 2003 18:34 schreef Stranger het volgende:[..]
Zwaait naar zwaaibaai!
quote:Jawel hoor, maar ik zit op mijn werk ( en dat moet ook doorgaan). Ik heb al een hele mailwisseling met Whis. We regelen het wel.
Op donderdag 7 augustus 2003 18:34 schreef Stranger het volgende:[..]
Zwaait naar zwaaibaai!
quote:Over welk topic precies heb je het..??
Op donderdag 7 augustus 2003 17:44 schreef Astronaut_Jones het volgende:
werd er al gebashed? was je niet te snel met je slot? (niet om je te stangen hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |