Meld het dan even hier. Zo hebben we een goed overzicht van wat er gebeurt en wat jullie willen en hebben jullie ook het snelst uitleg en/of reactie!
Dit topic is niet bedoeld om op elkaar te vitten of om alsnog je gelijk te halen. Posts van die strekking worden zonder pardon verwijdert.
quote:is al goed
Op donderdag 31 juli 2003 17:28 schreef kibber het volgende:
oops dan heb ik niks gezegt!
Ik zag het toevallig staan op de frontpage dus ik denk even proberen! Maar ik keek weer niet verder dan me neus lang is mijn excuus
quote:Omdat het een beetje een afzeikpost (of relativerende humor) was en dat wordt voorlopig even niet gewaardeerd in HVJJN.
Op donderdag 31 juli 2003 17:53 schreef Stranger het volgende:
Zucht.. Waarom is mijn reactie in HVJJN verwijderd?
quote:Ik vind het wat raar dat een slowchatpost en een bijgezonnen gevoel van zwaaibaai dan wel mag blijven staan, als ze allebei verwijderd waren had ik er niet om geklaagd.
Op donderdag 31 juli 2003 17:57 schreef Frenkie het volgende:[..]
Omdat het een beetje een afzeikpost (of relativerende humor) was en dat wordt voorlopig even niet gewaardeerd in HVJJN.
quote:"Juhuf, hij deed het ook"
Op donderdag 31 juli 2003 17:58 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het wat raar dat een slowchatpost en een bijgezonnen gevoel van zwaaibaai dan wel mag blijven staan, als ze allebei verwijderd waren had ik er niet om geklaagd.
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 31-07-2003 18:03]
quote:Wat een gelul, staat in een openbaar topic dus lijkt me logisch dat ik daar op reageer.
Op donderdag 31 juli 2003 18:02 schreef static het volgende:
-edit- los dat even via mail op aub
quote:En toch doe je het maar.
Op donderdag 31 juli 2003 18:14 schreef static het volgende:
Wat een gelul, staat in een openbaar topic dus lijkt me logisch dat ik daar op reageer.
quote:Ik heb dat andere topic niet voor niks gesloten. En heb geen zin om alsnog die oude vetes weer te zien verschijnen. Kortom los het maar op via mail, of laat het rusten.
Dit topic is niet bedoeld om op elkaar te vitten of om alsnog je gelijk te halen. Posts van die strekking worden zonder pardon verwijdert.
quote:Een dergelijk toontje bezig je maar tegen iemand anders.
Op donderdag 31 juli 2003 18:19 schreef Frenkie het volgende:[..]
En toch doe je het maar.
[..]
quote:Nee, ik ageer op iets dat op een openbaar forum gepost wordt; is dus ook niet per mail aan mij verstuurd.
Ik heb dat andere topic niet voor niks gesloten. En heb geen zin om alsnog die oude vetes weer te zien verschijnen. Kortom los het maar op via mail, of laat het rusten.![]()
Sluit dan heel R&P maar met zo'n dooddoener.
quote:Omdat ie niks toevoegde en alleen maar provocerend was
Op donderdag 31 juli 2003 18:18 schreef LuckyLuciano het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd in dat topic van die jongen wiens vriendin op stap gaat met het neukerdje van d'r vorige vakantie?
quote:Hoezo wil je per se je vetes in het openbaar uitvechten..?? Ik zie daar totaal het nut niet van in. En daarom zal ik ook de posts die uit dat oude topic komen en enkel gericht zijn op de oude vetes verwijderen/editten.
Op donderdag 31 juli 2003 18:21 schreef static het volgende:
Nee, ik ageer op iets dat op een openbaar forum gepost wordt; is dus ook niet per mail aan mij verstuurd.
quote:Dat viel wel mee toch?
Op donderdag 31 juli 2003 18:22 schreef Frenkie het volgende:[..]
Omdat ie niks toevoegde en alleen maar provocerend was
quote:nee
Op donderdag 31 juli 2003 18:26 schreef LuckyLuciano het volgende:
Dat viel wel mee toch?
quote:Begrijp je de essentie van een forum wel?
Op donderdag 31 juli 2003 18:24 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hoezo wil je per se je vetes in het openbaar uitvechten..?? Ik zie daar totaal het nut niet van in. En daarom zal ik ook de posts die uit dat oude topic komen en enkel gericht zijn op de oude vetes verwijderen/editten.
Het is geen vete, ik vraag om uitleg n.a.v. iets dat over mij gepost is en waar ik niets mee kan.
quote:Ik vond het anders best meevallen.
Op donderdag 31 juli 2003 18:27 schreef Frenkie het volgende:[..]
nee
anders was ie niet verwijdert he
quote:De desbetreffende post, zie ik als een persoonlijke aanval is daarom inmiddels verwijdert. Als je er nog wat over wilt weten, dan mail je whistler maar. Voor dit soort dingen is het moderatie-topic niet bedoelt. Volgens mij staat dat heel expliciet vermeld in de openingspost.
Op donderdag 31 juli 2003 18:28 schreef static het volgende:
Het is geen vete, ik vraag om uitleg n.a.v. iets dat over mij gepost is en waar ik niets mee kan.
quote:De betreffende post ging over het modereren.
Op donderdag 31 juli 2003 18:34 schreef Frenkie het volgende:[..]
Voor dit soort dingen is het moderatie-topic niet bedoelt. Volgens mij staat dat heel expliciet vermeld in de openingspost.
quote:Wat jij als een persoonlijke aanval ziet hoeft niet altijd zo te zijn.
De desbetreffende post, zie ik als een persoonlijke aanval is daarom inmiddels verwijdert.
Maar goed, post is weg, no offence.
quote:nee
Op donderdag 31 juli 2003 18:41 schreef LuckyLuciano het volgende:
KAn mijn bericht teruggezet worden aub>?
quote:Ik vroeg me af welk topic er bedoeld werd?
Op woensdag 30 juli 2003 22:28 schreef zwaaibaai het volgende:
daar hebben we al een andere topic voor. slotje dus, sorry
quote:Over geschopt naar literatuureluur. en weer open
Op zondag 3 augustus 2003 21:57 schreef texelonia het volgende:
Mijn topic Gedicht: Niet bij jou zijn werd gesloten, met volgende reden:
[..]Ik vroeg me af welk topic er bedoeld werd?
![]()
Heb ff gezocht maar kon niet echt iets vinden eigenlijk. Werd ookal gepost in Hoe voel je je nu, uitgedrukt in songteksten. 7 maar wat ik poste is een gedicht en geen songtekst, dus ik neem dat dat topic niet bedoeld werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |