abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2003 @ 15:01:26 #101
33294 Qlimax
- original -
pi_12216225
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Is goed.

En aangezien ik Feijenoordsupporter ben en geen kakkerlak heb ik nog steeds het recht om in "jullie" topic te komen.

pcies....

en zo gaan we lekker weer een seizoen door met schelden tegen internet hoolies.... verveelt nooit eigenlijk

- 010 -
  maandag 4 augustus 2003 @ 15:21:23 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12216641
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:20 schreef Loek-B het volgende:
. En de joden en de boeren maar zeuren op ons. Wij hebben onze financieen tenminste op orde. .
En waar kom jij aan de wijsheid dat Feyenoord wél winst zou hebben geboekt? Bron?
  maandag 4 augustus 2003 @ 15:22:27 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12216658
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:45 schreef Qlimax het volgende:
alle joden opzouten naar hun eigen topic.....

er is nog geen seconde voor de competitie gespeeld....
ook ik ben niet optimistisch maar ja.... eerst foeballuh dan ouwehoeren...

Joh, je moet niet zo miepen. Worden we je teveel joh? Dan ga je toch op het Feyenoord-forum posten
pi_12216675
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:21 schreef twi het volgende:

[..]

En waar kom jij aan de wijsheid dat Feyenoord wél winst zou hebben geboekt? Bron?

Ik heb nog niks gehoord over dat Feyenoord schulden heeft...
pi_12216757
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:23 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Ik ook niet over Ajax??
  maandag 4 augustus 2003 @ 15:28:52 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12216778
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:23 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Nee, de transferperikelen geven daar ook geen reden toe, en het salaris dat F'noord voor de vertrokken heren op moest hoesten ook niet.

Kortom, kom met een bron voordat je je grote mui...mond open trekt, want de club die de laatste jaren zo zuinig is dat het de eigen aanhang jaar na jaar de kast op jaagt met het transferbeleid, en moeilijk doet over die paar kruimels die voor Ghaly (????) en Landzaat (jood ) betaald moeten worden, elke club langsstruint of ze alsjeblieft nog spelers ter ruil/huur aan kunnen bieden om zo klasseverdedigers als vd Berg binnen te slepen terwijl de FIOD de een na de andere beschuldiging richting F'noord en diens voorzitter heeft geuit en waar de inkomsten van internationaal voetbal tot vrijwel een nulpunt zijn gedaald, heeft geen enkel symptoom van financiële problemen.

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 04-08-2003 15:29]

pi_12216780
Hossam Ghaly naar Feyenoord

ROTTERDAM (ANP) - Hossam Ghaly komt naar Feyenoord. Voorzitter Van den Herik bereikte maandag in Caïro een akkoord met de club Al Ahly over de transfer van de 22-jarige Egyptisch voetbalinternational. Eerder hadden de Rotterdammers al overeenstemming met de speler over een verbintenis van vier jaar.

Feyenoord verwacht Ghaly binnen twee weken op de training. De speler is nog in afwachting van een document van de Nederlandse ambassade. Hossam Ghaly, een middenvelder, speelde drie keer voor de nationale formatie van Egypte. Naar verluidt bedroeg de transfersom ongeveer anderhalf miljoen euro.

Het gevolg van de komst van Ghaly is dat de overgang van Landzaat van Willem II naar Feyenoord definitief van de baan is.

pi_12216802
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:28 schreef SCH het volgende:
Hossam Ghaly naar Feyenoord

ROTTERDAM (ANP) - Hossam Ghaly komt naar Feyenoord. Voorzitter Van den Herik bereikte maandag in Caïro een akkoord met de club Al Ahly over de transfer van de 22-jarige Egyptisch voetbalinternational. Eerder hadden de Rotterdammers al overeenstemming met de speler over een verbintenis van vier jaar.

Feyenoord verwacht Ghaly binnen twee weken op de training. De speler is nog in afwachting van een document van de Nederlandse ambassade. Hossam Ghaly, een middenvelder, speelde drie keer voor de nationale formatie van Egypte. Naar verluidt bedroeg de transfersom ongeveer anderhalf miljoen euro.

Het gevolg van de komst van Ghaly is dat de overgang van Landzaat van Willem II naar Feyenoord definitief van de baan is.

Het is geel en het rijdt terug in de tijd? Een bus naar het noorden!

De transfer van Ghaly naar Feyenoord is al bekend

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 04-08-2003 15:37]

pi_12217296
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:30 schreef Qi het volgende:

[..]

Het is geel en het rijdt terug in de tijd? Een bus naar het noorden!

De transfer van Ghaly naar Feyenoord

Doe niet zo quasi-grappig zeg, dit is de definitieve bevestiging, die is rete-actueel. Maar je bent vast jaloers dat niet -Feyenoorders het nieuwtje eerder hebben.
pi_12217421
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe niet zo quasi-grappig zeg, dit is de definitieve bevestiging, die is rete-actueel. Maar je bent vast jaloers dat niet -Feyenoorders het nieuwtje eerder hebben.

Nou zeg, niet zo boos worden

En ik ben geen Feyenoorder, ik ben een kruising tussen een Ajacied en een Mancunian. Overigens was het eerdere nieuwsbericht net zo bevestigend en net zo actueel....

Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 16:04:21 #111
42184 crew  DaMart
pi_12217475
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Mijn bericht was ook al bevestigend... andere bron... eerste bron waar het bekend gemaakt werd trouwens
pi_12217601
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:01 schreef Qi het volgende:

[..]

Nou zeg, niet zo boos worden

En ik ben geen Feyenoorder, ik ben een kruising tussen een Ajacied en een Mancunian. Overigens was het eerdere nieuwsbericht net zo bevestigend en net zo actueel....

Niet boos is hoor Wel warm heeft.

Je had gelijk, ik had dat niet gezien maar ik ga altijd uit van het ANP als allerbetrouwbaarste bron, betrouwbaarder dan websites.

Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 16:12:59 #113
42184 crew  DaMart
pi_12217641
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet boos is hoor Wel warm heeft.

Je had gelijk, ik had dat niet gezien maar ik ga altijd uit van het ANP als allerbetrouwbaarste bron, betrouwbaarder dan websites.

Daar heb je wel weer gelijk in. iedereen kan zomaar alles op het net zetten natuurlijk. Al vind ik de officiële website van een voetbalclub ook wel redelijk betrouwbaar in een geval als dit
pi_12217673
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:12 schreef DaMart het volgende:

[..]

Daar heb je wel weer gelijk in. iedereen kan zomaar alles op het net zetten natuurlijk. Al vind ik de officiële website van een voetbalclub ook wel redelijk betrouwbaar in een geval als dit

Agree.
Maar goed, dit bericht had nog enige waarde omdat de definitieve afzegging van Landzaat werd vermeld.
pi_12217863
Dus er komt weer een Egyptenaar naar de Kuip. Hopelijk voor jullie een betere dan de eerste!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 16:37:01 #116
42184 crew  DaMart
pi_12218147
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:23 schreef methodmich het volgende:
Dus er komt weer een Egyptenaar naar de Kuip. Hopelijk voor jullie een betere dan de eerste!!
Wie was de eerste dan ?

Het feit dat ik hem niet ken geeft al aan dat hij op mij in ieder geval geen indruk gemaakt zal hebben

pi_12218230
Die 1e was toch een paar jaar geleden?.... Kben z'n naam ff kwijt, maar hij was wel een gigantische flop, ja.
pi_12218264
Farouk. Was idd een drama.
pi_12218318
Haytam of Haysam (werd beide gebruikt, wat de echte voornaam was weet ik tot op heden niet) Farouk inderdaad. Later ook nog bij o.a. Oostende gebald en als laatste gesignaleerd op een boot waar Mido vorig jaar vakantie vierde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 4 augustus 2003 @ 17:37:44 #120
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_12219237
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:28 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, de transferperikelen geven daar ook geen reden toe, en het salaris dat F'noord voor de vertrokken heren op moest hoesten ook niet.

Kortom, kom met een bron voordat je je grote mui...mond open trekt, want de club die de laatste jaren zo zuinig is dat het de eigen aanhang jaar na jaar de kast op jaagt met het transferbeleid, en moeilijk doet over die paar kruimels die voor Ghaly (????) en Landzaat (jood ) betaald moeten worden, elke club langsstruint of ze alsjeblieft nog spelers ter ruil/huur aan kunnen bieden om zo klasseverdedigers als vd Berg binnen te slepen terwijl de FIOD de een na de andere beschuldiging richting F'noord en diens voorzitter heeft geuit en waar de inkomsten van internationaal voetbal tot vrijwel een nulpunt zijn gedaald, heeft geen enkel symptoom van financiële problemen.

Die rechtzaak had Feyenoord gewonnen en door geen hele dure aankopen te doen maak je ook geen verlies.
Feyenoord Rotterdam
pi_12219891
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:37 schreef Elmotje het volgende:
door geen hele dure aankopen te doen maak je ook geen verlies.
Wel op het veld. .
  maandag 4 augustus 2003 @ 18:52:56 #122
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12220339
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:37 schreef Elmotje het volgende:

[..]

Die rechtzaak had Feyenoord gewonnen en door geen hele dure aankopen te doen maak je ook geen verlies.

Als je alles prima doet, dan wordt je niet verdacht danwel beschuldigd. Dus ook al is Feyenoord vrijgesproken, een gezond teken is het allerminst.
  maandag 4 augustus 2003 @ 19:29:23 #123
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_12220949
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:25 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Wel op het veld. .

Hoeft niet, goeie jeugdopleiding kan ook goedkoop en goed zijn,
hoewel ze bij feyenoord daar niet aan willen meedoen.
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:52 schreef twi het volgende:

[..]

Als je alles prima doet, dan wordt je niet verdacht danwel beschuldigd. Dus ook al is Feyenoord vrijgesproken, een gezond teken is het allerminst.

Het boeit mij trouwens niet ook al zou het waar zijn,
fiod heeft ook hoop anderen aangeklaagd, ook ajax geloof ik.
En die transfers waren geloof ik ui 98 ofzo, dus dat heb niks met financiele problemen van vorig jaar ofzo te maken.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 4 augustus 2003 @ 19:50:18 #124
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_12221304
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:52 schreef twi het volgende:

[..]

Het is inderdaad geen gezond teken, maar het kan toch echt niet worden opgevat als een ongezond teken. Die twee dudes van Putten zijn volgens jou zeker ook een beetje crimineel . Als je vrijgesproken bent, ben je vrijgesproken, en dan ben je niet alsnog een beetje schuldig omdat je aangeklaagd bent.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_12221776
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:25 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Wel op het veld. .

feyenoord heeft toch bijna nooit dure spelers gekocht (cruz was toch de duurste voor 10 mln gld??).... dus ze worden dus ook voor relatief weinig geld verkocht omdat er geen langlopende contracten afgesloten worden..... ajax koopt spelers voor ca... 20 mln gld met langlopende contracten dus zodra deze spelers eerder verkocht worden kan er ook veel geld voor gevangen worden...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')