quote:Nee, maar je zit met je redenatie er niet ver naast. List heeft inderdaad veel Jacques Brel nummers vertrolkt, maar ik zoek nu een zangeres waar ze nog closer mee is geweest...
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
jacques brel (qua list, niet qua frans)
quote:Ja!
Op zondag 3 augustus 2003 09:25 schreef Luka het volgende:
Edith Piaf
En Liesbeth List heeft twee seizoenen de rol van Piaf gespeeld in de musical over haar leven! Nou nou, poe poe en dat op de vroege zondagmorgen!
Een punt en een vraag voor Luka!
Damn, even kijken...
Oja, 10 things I hate about you!
quote:Alleen Letters to cleo zeggen is wel genoeg, dat ze in die film meespelen zou niet het hoogtepunt van hun carriere moeten zijn
Op maandag 4 augustus 2003 12:41 schreef belsen het volgende:
Letters To Cleo uit eh...die Shakespear film...Damn, even kijken...
Oja, 10 things I hate about you!
Maar in elk geval goed
belsen +1en nieuwe vraag
quote:Zo ben ik echter met ze in contact gekomen, zijn wel twee gave nummers op die soundtrack 'I want you to want me' en 'Cruel to be kind'. Daarna heb ik pas een album van ze gekocht, die met Jennifer erop.
Op maandag 4 augustus 2003 13:12 schreef ranja het volgende:[..]
Alleen Letters to cleo zeggen is wel genoeg, dat ze in die film meespelen zou niet het hoogtepunt van hun carriere moeten zijn
Maar in elk geval goed
belsen +1en nieuwe vraag
Welke band staat zowel op de sountrack van '10 things I hate about you' als die van die andere Shakespearfilm 'Romeo & Julliet'?
quote:De Cardigans?
Op maandag 4 augustus 2003 13:46 schreef belsen het volgende:
Welke band staat zowel op de sountrack van '10 things I hate about you' als die van die andere Shakespearfilm 'Romeo & Julliet'?
quote:Dat is wel de beste vind ik, maar je moet ook 'Go' nog kopen
Op maandag 4 augustus 2003 13:46 schreef belsen het volgende:[..]
Zo ben ik echter met ze in contact gekomen, zijn wel twee gave nummers op die soundtrack 'I want you to want me' en 'Cruel to be kind'. Daarna heb ik pas een album van ze gekocht, die met Jennifer erop.
quote:Ik heb een van beide (raad eens welke
quote:Yep... Op 10 things I hate about you staat 'War' en op Romeo & Juliet 'Lovefool'...
Op maandag 4 augustus 2003 13:48 schreef Litpho het volgende:[..]
De Cardigans?
Punt en vraag voor Litpho!
Komt er nog weer eens een tussenstand ofzo?
quote:Zie 4e post in dit topic
Op maandag 4 augustus 2003 14:02 schreef belsen het volgende:Komt er nog weer eens een tussenstand ofzo?
quote:gokje maar weer... Courtney Love?
Op maandag 4 augustus 2003 14:09 schreef Litpho het volgende:
Voormalig RHCP-gitarist Dave Navarro schreef een aantal jaar terug een boodschap in zijn eigen bloed op de muur van de kleedkamer van een zangeres. Welke zangeres?
quote:Nee, die zou ik er eerder zelf van beschuldigen om boodschappen in haar bloed achter te laten bij Dave Navarro
Op maandag 4 augustus 2003 14:11 schreef ranja het volgende:
gokje maar weer... Courtney Love?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:12 schreef Litpho het volgende:[..]
Nee, die zou ik er eerder zelf van beschuldigen om boodschappen in haar bloed achter te laten bij Dave Navarro
.
Hint: heeft twee albums uit tot dusver (1996 en 1999 respectievelijk).
quote:Ja, maar die is wel iets productiever dan slechts twee albums. 15 albums sinds 1989, waaronder (toegegeven) twee live albums en één compilatie.
Op maandag 4 augustus 2003 15:14 schreef ranja het volgende:
tja, Ani DiFranco ligt ineens iets teveel voor de hand denk ik? (vanwege de)
Hint: er zijn zangeressen die niet Ani diFranco zijn die alsnog van mij verdienen
.
quote:Volgens mij niet. Die heeft ook nu weer een nieuwe uit, en 2001 ook al een nieuwe.
Op maandag 4 augustus 2003 15:50 schreef againstthegrain het volgende:
Jewel?
Pfft..hij's niet makkelijk. Aimee Mann? Maar dat lijkt mij niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |