quote:oh go enter a polesitting contest!
Op donderdag 31 juli 2003 12:52 schreef SCH het volgende:
Liever tien moderators in de lucht dan in 1 in Hools
quote:Sja ik schrok me rot van dat aantal joh, en OK, vroeger postte ik ook veel, had ook veel tijd, nu is dat anders, en ik snap niet hoe je met een flinke overspannendheid achter de rug hebbend als moederen van 3 kids dit soort aantallen kan halen en wat ik zeker weet is dat het niet gezond is/kan zijn.
Op donderdag 31 juli 2003 13:35 schreef just me het volgende:was wel toppie hoor!
quote:Atrimar!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 31 juli 2003 13:37 schreef Atrimar het volgende:[..]
oh go enter a polesitting contest!
weebee
quote:Yeah! Eindelijk alles aan kant
Op donderdag 31 juli 2003 13:38 schreef just me het volgende:[..]
Atrimar!!!!!!!!!!!!!!
weebee
quote:Eehhhh Atrimar, dat is geen straf voor hem
Op donderdag 31 juli 2003 13:37 schreef Atrimar het volgende:oh go enter a polesitting contest!
quote:Was ik straffen aan het uitdelen dan?
Op donderdag 31 juli 2003 13:38 schreef DIGGER het volgende:[..]
Eehhhh Atrimar, dat is geen straf voor hem
quote:you're right my dear
Op donderdag 31 juli 2003 13:38 schreef DIGGER het volgende:[..]
Sja ik schrok me rot van dat aantal joh, en OK, vroeger postte ik ook veel, had ook veel tijd, nu is dat anders, en ik snap niet hoe je met een flinke overspannendheid achter de rug hebbend als moederen van 3 kids dit soort aantallen kan halen en wat ik zeker weet is dat het niet gezond is/kan zijn.
quote:Als je dat niet aan het doen bent, zit je hem lekker te maken
Op donderdag 31 juli 2003 13:39 schreef Atrimar het volgende:Was ik straffen aan het uitdelen dan?
quote:Da's al een straf op zich ;P
Op donderdag 31 juli 2003 13:42 schreef DIGGER het volgende:[..]
Als je dat niet aan het doen bent, zit je hem lekker te maken
quote:Das ook weer een straf opzich
Op donderdag 31 juli 2003 13:42 schreef DIGGER het volgende:[..]
Als je dat niet aan het doen bent, zit je hem lekker te maken
quote:* just me nomineert Doopy-X tot hool van de dag
Op donderdag 31 juli 2003 13:41 schreef Doopy-X- het volgende:
ben benieuwd of ie nog terug durft te komen, denk zomaar van niet
quote:to much honour
Op donderdag 31 juli 2003 13:44 schreef just me het volgende:[..]
* just me nomineert Doopy-X tot hool van de dag
quote:beetje de boel opnaaien is owkee
Op donderdag 31 juli 2003 13:44 schreef HeatWave het volgende:[..]
Das ook weer een straf opzich
.
quote:Of course, dat had ik al toen ze overspannen in de ZW zat maar alleen maar meer ging posten hier, alleen wilde ze dat zelf niet zien (en bijna niemand hier ook, want iedereen vind dat ze zo bij FOK! hoort) dat het (bewust of onbewust) een druk op d'r legt.
Op donderdag 31 juli 2003 13:40 schreef just me het volgende:you're right my dear
Anyway, heb Monique al een kort mailtje gestuurd met uitleg waarom ik het niet per mail deed (Zelfs in een direct tel. gesprek kreeg je 'ja' te horen maar zag je alles behalve dat), zo iemand moet je volgens mij tegen zichzelf in bescherming nemen, desnoods door d'r gewoon user te maken, lijkt me.
Dat ze de boel sloot vind ik niet erg hoor, Feedback gaat al jaren nergens over en de meesten die reageren snappen er toch nooit ene fuck van.
Wauw wat een lange bijdrage voor in Hools van mij, krijg er dorst van, ober, 1 Black & Tan pint svp!
quote:Dat gaan we zaterdag toch al doen, hadden we afgesproken?
Op donderdag 31 juli 2003 12:49 schreef just me het volgende:inkoppertje
quote:Ik weet dat je het goed bedoelde, Digger, maar idd beter even mailen met haar?
Op donderdag 31 juli 2003 13:38 schreef DIGGER het volgende:
Sja ik schrok me rot van dat aantal joh, en OK, vroeger postte ik ook veel, had ook veel tijd, nu is dat anders, en ik snap niet hoe je met een flinke overspannendheid achter de rug hebbend als moederen van 3 kids dit soort aantallen kan halen en wat ik zeker weet is dat het niet gezond is/kan zijn.
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 13:47 schreef DIGGER het volgende:Wauw wat een lange bijdrage voor in Hools van mij, krijg er dorst van, ober, 1 Black & Tan pint svp!
ik sla even over.. ik ga zo meteen nog een rondje golfen hier in Delft
quote:Wat een rotleven heb je toch.
Op donderdag 31 juli 2003 13:49 schreef just me het volgende:
ik sla even over.. ik ga zo meteen nog een rondje golfen hier in Delft
quote:ik weet niet meer wat ik met wie heb afgesproken over zaterdag.. ik laat het wel over me heenkomen
Op donderdag 31 juli 2003 13:49 schreef golfer het volgende:[..]
Dat gaan we zaterdag toch al doen, hadden we afgesproken?
quote:Heb al uitgelegd waarom dat juist niet (heb dat int verleden al gedaan, ook met tel. gesprek en zo).
Op donderdag 31 juli 2003 13:49 schreef golfer het volgende:Ik weet dat je het goed bedoelde, Digger, maar idd beter even mailen met haar?
Bovendien denk ik dat ze niet de enige met dit probleem is, maar wel de meest prominente zeg maar.
quote:Je ging 4 ons verse worst halen bij Golfer en golfen bij de slager, toch?
Op donderdag 31 juli 2003 13:51 schreef just me het volgende:[..]
ik weet niet meer wat ik met wie heb afgesproken over zaterdag.. ik laat het wel over me heenkomen
![]()
quote:zoiets moet het wel geweest zijn
Op donderdag 31 juli 2003 13:52 schreef DIGGER het volgende:[..]
Je ging 4 ons verse worst halen bij Golfer en golfen bij de slager, toch?
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 13:51 schreef just me het volgende:ik weet niet meer wat ik met wie heb afgesproken over zaterdag.. ik laat hetm wel over me heenkomen
![]()
quote:*grin*
Op donderdag 31 juli 2003 13:54 schreef golfer het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |