quote:Gelukkig heb ik die allemaal aan Lois kunnen stellen,
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:02 schreef Bright het volgende:
Belana, welkom en natuurlijk mag je hier altijd rare vragen stellenOok nog gefeliciteerd met de 15 weken...
nog een paar te gaan; heb je wel genoeg tijd om alle eerste-verwachtingsvragen hier te stellen?
(Wat een lief welkom van jullie, TXS!)
quote:Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie nu lekker van de zwangerschap kunnen gaan genieten.
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:04 schreef ShaoliN het volgende:[..]
We hebben dus besloten het te houden.
Belana leuk dat je hier weer komt vertellen! Wanneer ben je ook alweer precies uitgerekend? Dan kan ik je in het lijstje zetten (als je dat wilt natuurlijk).
Jeetje alweer 15 weken, wat gaat het toch altijd snel bij een ander.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 08:54 schreef Catootje het volgende:[..]
Je wil me bang maken!! (ik vind trouwens dat jij altijd van die lieve handjes hebt)
quote:Qltel is een man...kunnen we niet teveel van verwachten!
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:50 schreef Rewimo het volgende:[..]
Dat heeft qltel nog nooit tegen me gezegd
Shaolin, gefeliciteerd (spannend he: is het ook als het gepland is hoor, het blijft allemala eng) en Belana welkom (ik slaap en hang en slaap en hang en droom voor me uit.....bennu 10 weken)
Wat een aparte en mooie ! naam..
quote:Het is ook zo dat je in het begin en de eind periode vaak meer last van je lichaam hebt dan de " midden periode ", ook al zie je in de middenperiode en eindperiode meer aan je lichaam ( de buitenkant !).
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:05 schreef Belana het volgende:
Vragen, vragen...valt wel mee hoor, maar het is wel leuk om ervaringen te delen. Je merkt toch dat niet-zwangeren je vaak niet begrijpen. (Had ik zelf ook last van hoor)
Ik ben bv nog maar 15 weken zwanger en ik ben tot de 12e week echt doodop geweest, echt van de wereld.
Nu ben ik wel weer aan het werk, maar evengoed een dagje minder (nog 3 dagen nu), omdat ik het gewoon niet trek.
Ik reis ruim 2 uur op een dag en ik ben rugpatient en het valt me zwaarder dan ik dacht.
En hoewel ik wel aal een (mooi) buikje heb, heb ik toch het idee dat mensen snel denken, sjonge, die stelt zich lekker aan...
In het begin ben je toch maar mooi cellen aan het delen... denk je lichaam na over hé er moet een placenta komen.. hé er moet een navelstrengetje gebouwd worden.. wáár ga ik de zenuwen zetten ? Enneuh.... een hoofdje.. en hier maken we een rompje... en dátte... dátte gaat straks een beentje worden !!! "
Dát zijn behoorlijk vermoeiende bezigheden en die zie je níet aan de buitenkant.
Lekker toegeven en niet eens denken aan wat een ander wel niet zou kunnen denken.
JOUW zwangerschap ( en die van je partner natuurlijk
)
WELKOM trouwens.
quote:Ik ben 27 januari uitgerekend Karin, zet me er maar op, ik ben van plan te blijven...
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:47 schreef Karin het volgende:Belana leuk dat je hier weer komt vertellen! Wanneer ben je ook alweer precies uitgerekend? Dan kan ik je in het lijstje zetten (als je dat wilt natuurlijk).
Jeetje alweer 15 weken, wat gaat het toch altijd snel bij een ander.
quote:Zoooooooooo herkenbaar!!! duurde bij mij tot 11 weken zo'n beetje denk ik, toen begon het beter te worden.
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:08 schreef Catootje het volgende:Belana welkom (ik slaap en hang en slaap en hang en droom voor me uit.....bennu 10 weken)
Dankjewel ook Mirage voor je welkom en je woorden. Dit is nou precies waarom ik hier ben gekomen, even wat begrip van ervaringsdeskundigen!!!
En dsanosa, gefeliciteerd, ook al ken ik je nog niet, veel geluk!
Ik heb onze buikjes hier maar even gepost, zonder hoofd want zo schattig keek ik niet.
Eska, dear, doe eens werpen. ![]()
Komop zeg, het wordt tijd! Je gaat zwaar over het gemiddelde heen.
Zet hem op en succes.
![]()
Ow ja, en vergeet vooral niet, indien mogelijk, gelijkmatig met de rugweeën in Bugs te knijpen. ![]()
en is weer vertrokken.
quote:Welkom hier, en nog van harte
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:56 schreef Belana het volgende:-snap-
quote:Ik doe mee
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:08 schreef Catootje het volgende:
ik slaap en hang en slaap en hang en droom voor me uit.....bennu 10 weken
en als ik niet slaap of hang.. (lees: op mijn werk ben) dan vecht ik tegen de slaap ![]()
Ik ben echt blij als 't vier uur is en ik naar huis kan (na minimaal twee uur tegen de slaap gevochten te hebben) en dan op de bank liggen.. ogen een uurtje dicht..
Hoi Belana trouwens
Door het uitdijen van mijn buik, zitten mijn strings niet lekker meer (dat gaat snijden in je heupen enzo
) Ik moet nu dus echt over op de 'tenten'.. (zal jeroen leuk vinden
)
Nou zie ik mezelf nog niet in die broeken lopen waarin je meestal 8 maandenbuiken ziet.. Die komen nu natuurlijk nog tot mijn oksels ![]()
Wat is wijsheid? (of: wat is handig).. Nu bijv bij de hema een stel goedkope 'lekkere' grote broeken kopen (welke maat zal ik dan in hemelsnaam nodig hebben?) of zijn er ook meegroeidingen? Of......
quote:Bij prenatal koop je zwangerschaps strings in alle maten voor zown 8euro, en ze zitten heerlijk
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:12 schreef E.T. het volgende:
Ow ja.. tips gevraagd..Door het uitdijen van mijn buik, zitten mijn strings niet lekker meer (dat gaat snijden in je heupen enzo
) Ik moet nu dus echt over op de 'tenten'.. (zal jeroen leuk vinden
)
Nou zie ik mezelf nog niet in die broeken lopen waarin je meestal 8 maandenbuiken ziet.. Die komen nu natuurlijk nog tot mijn oksels
Wat is wijsheid? (of: wat is handig).. Nu bijv bij de hema een stel goedkope 'lekkere' grote broeken kopen (welke maat zal ik dan in hemelsnaam nodig hebben?) of zijn er ook meegroeidingen? Of......
quote:Ook met een klein beginnend buikje?
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:13 schreef Logician het volgende:[..]
Bij prenatal koop je zwangerschaps strings in alle maten voor zown 8euro, en ze zitten heerlijk
*morgen lunchpauze opoffert*
quote:Yep, ik droeg ze v.a ongeveer 3mnd in mijn zwangerschap, zitten heerlijk los vergeleken met die snijdende onderbroeken/strings:D
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:16 schreef E.T. het volgende:
Ook met een klein beginnend buikje?
*morgen lunchpauze opoffert*
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:54 schreef Rewimo het volgende:
Mady-broeken van ZeemanHè Moussy
Zijn er ook in string, snijden niet en blijven mooi in de was. Ik lijk wel zo'n reklame muts
quote:Je bent toch 22 februari uitgerekend? Dan ben je ruim 11 weken tuttebol!
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:08 schreef Catootje het volgende:
bennu 10 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |