abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 14:39:48 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_12236007
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:02 schreef Bright het volgende:
Belana, welkom en natuurlijk mag je hier altijd rare vragen stellen

Ook nog gefeliciteerd met de 15 weken... nog een paar te gaan; heb je wel genoeg tijd om alle eerste-verwachtingsvragen hier te stellen?

Gelukkig heb ik die allemaal aan Lois kunnen stellen,
Maarja, die loopt zelf nu een beetje tegen het end he...dus dat gaat ff voor...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 14:52:51 #227
34891 melonovy
La Kutschie
pi_12236263
Belana, gefeliciteerd met je zwangerschap! Welkom op FOK!
Wat voor vragen heb je zoal?
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 15:05:12 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_12236506
Vragen, vragen...valt wel mee hoor, maar het is wel leuk om ervaringen te delen. Je merkt toch dat niet-zwangeren je vaak niet begrijpen. (Had ik zelf ook last van hoor)
Ik ben bv nog maar 15 weken zwanger en ik ben tot de 12e week echt doodop geweest, echt van de wereld.
Nu ben ik wel weer aan het werk, maar evengoed een dagje minder (nog 3 dagen nu), omdat ik het gewoon niet trek.
Ik reis ruim 2 uur op een dag en ik ben rugpatient en het valt me zwaarder dan ik dacht.
En hoewel ik wel aal een (mooi) buikje heb, heb ik toch het idee dat mensen snel denken, sjonge, die stelt zich lekker aan...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:12:51 #229
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12238081
Laat de mensen toch lekker denken Belana, ik word persoonlijk heel erg moe van mensen die zomaar een oordeel over een ander hebben. Wat vervelend voor je, dat je rugpatient bent. Ik hoop dat het later in de zwangerschap niet een te zware belasting (lichamelijk dan he) voor je wordt. Of heb je misschien al aanbevelingen gekregen om van die speciale banden te dragen voor het ontzien van je rugspieren?
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:36:05 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_12238594
tja, ik hoop dat het meevalt over een paar maandjes, maar ik heb nu soms al last. dan ren ik naar mijn chiropractor en gaat het wel weer.
Verder heb ik nog geen tips ofzo gekregen over banden o.i.d.
Ik heb zo'n gewone band te leen van iemand, maar ik vind het niet prettig zitten om mijn buik.

(Wat een lief welkom van jullie, TXS!)

stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:47:03 #231
2628 Karin
pi_12238829
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:04 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

We hebben dus besloten het te houden.

Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie nu lekker van de zwangerschap kunnen gaan genieten.

Belana leuk dat je hier weer komt vertellen! Wanneer ben je ook alweer precies uitgerekend? Dan kan ik je in het lijstje zetten (als je dat wilt natuurlijk).
Jeetje alweer 15 weken, wat gaat het toch altijd snel bij een ander.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:50:11 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12238925
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 08:54 schreef Catootje het volgende:

[..]

Je wil me bang maken!! (ik vind trouwens dat jij altijd van die lieve handjes hebt)

Dat heeft qltel nog nooit tegen me gezegd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12239283
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat heeft qltel nog nooit tegen me gezegd

Qltel is een man...kunnen we niet teveel van verwachten!

Shaolin, gefeliciteerd (spannend he: is het ook als het gepland is hoor, het blijft allemala eng) en Belana welkom (ik slaap en hang en slaap en hang en droom voor me uit.....bennu 10 weken)

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_12239743
dsanosa,
Gefeliciteerd met jullie dochter !

Wat een aparte en mooie ! naam..

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_12239851
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:05 schreef Belana het volgende:
Vragen, vragen...valt wel mee hoor, maar het is wel leuk om ervaringen te delen. Je merkt toch dat niet-zwangeren je vaak niet begrijpen. (Had ik zelf ook last van hoor)
Ik ben bv nog maar 15 weken zwanger en ik ben tot de 12e week echt doodop geweest, echt van de wereld.
Nu ben ik wel weer aan het werk, maar evengoed een dagje minder (nog 3 dagen nu), omdat ik het gewoon niet trek.
Ik reis ruim 2 uur op een dag en ik ben rugpatient en het valt me zwaarder dan ik dacht.
En hoewel ik wel aal een (mooi) buikje heb, heb ik toch het idee dat mensen snel denken, sjonge, die stelt zich lekker aan...
Het is ook zo dat je in het begin en de eind periode vaak meer last van je lichaam hebt dan de " midden periode ", ook al zie je in de middenperiode en eindperiode meer aan je lichaam ( de buitenkant !).

In het begin ben je toch maar mooi cellen aan het delen... denk je lichaam na over hé er moet een placenta komen.. hé er moet een navelstrengetje gebouwd worden.. wáár ga ik de zenuwen zetten ? Enneuh.... een hoofdje.. en hier maken we een rompje... en dátte... dátte gaat straks een beentje worden !!! "
Dát zijn behoorlijk vermoeiende bezigheden en die zie je níet aan de buitenkant.

Lekker toegeven en niet eens denken aan wat een ander wel niet zou kunnen denken.
JOUW zwangerschap ( en die van je partner natuurlijk )

WELKOM trouwens.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 18:13:36 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_12240519
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:47 schreef Karin het volgende:

Belana leuk dat je hier weer komt vertellen! Wanneer ben je ook alweer precies uitgerekend? Dan kan ik je in het lijstje zetten (als je dat wilt natuurlijk).
Jeetje alweer 15 weken, wat gaat het toch altijd snel bij een ander.

Ik ben 27 januari uitgerekend Karin, zet me er maar op, ik ben van plan te blijven...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 18:56:46 #237
24188 Belana
kloon van belana
pi_12241214
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:08 schreef Catootje het volgende:

Belana welkom (ik slaap en hang en slaap en hang en droom voor me uit.....bennu 10 weken)

Zoooooooooo herkenbaar!!! duurde bij mij tot 11 weken zo'n beetje denk ik, toen begon het beter te worden.
Ik heb echt al een tijdje niet gelezen merk ik, want ik kan me herinneren dat het zwanger worden jou niet makkelijk af ging. Leuk dat het gelukt is!!!

Dankjewel ook Mirage voor je welkom en je woorden. Dit is nou precies waarom ik hier ben gekomen, even wat begrip van ervaringsdeskundigen!!!

En dsanosa, gefeliciteerd, ook al ken ik je nog niet, veel geluk!

stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator dinsdag 5 augustus 2003 @ 19:22:27 #238
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12241609
Jeetje Belana, niet van die rare vragen stellen hoor natuurlijk ben je hier welkom.

Ik heb onze buikjes hier maar even gepost, zonder hoofd want zo schattig keek ik niet.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_12244736
* Grobbenkuiken sluipt even dit topic in

Eska, dear, doe eens werpen.

Komop zeg, het wordt tijd! Je gaat zwaar over het gemiddelde heen.
Zet hem op en succes.

Ow ja, en vergeet vooral niet, indien mogelijk, gelijkmatig met de rugweeën in Bugs te knijpen.

en is weer vertrokken.

pi_12244789
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:56 schreef Belana het volgende:
-snap-
Welkom hier, en nog van harte
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:59:18 #241
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_12244817
quote:
ik slaap en hang en slaap en hang en droom voor me uit.....bennu 10 weken
Ik doe mee

en als ik niet slaap of hang.. (lees: op mijn werk ben) dan vecht ik tegen de slaap
Ik ben echt blij als 't vier uur is en ik naar huis kan (na minimaal twee uur tegen de slaap gevochten te hebben) en dan op de bank liggen.. ogen een uurtje dicht..

Hoi Belana trouwens

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 22:12:00 #242
3011 E.T.
pi_12245074
Ow ja.. tips gevraagd..

Door het uitdijen van mijn buik, zitten mijn strings niet lekker meer (dat gaat snijden in je heupen enzo ) Ik moet nu dus echt over op de 'tenten'.. (zal jeroen leuk vinden )
Nou zie ik mezelf nog niet in die broeken lopen waarin je meestal 8 maandenbuiken ziet.. Die komen nu natuurlijk nog tot mijn oksels
Wat is wijsheid? (of: wat is handig).. Nu bijv bij de hema een stel goedkope 'lekkere' grote broeken kopen (welke maat zal ik dan in hemelsnaam nodig hebben?) of zijn er ook meegroeidingen? Of......

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_12245104
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:12 schreef E.T. het volgende:
Ow ja.. tips gevraagd..

Door het uitdijen van mijn buik, zitten mijn strings niet lekker meer (dat gaat snijden in je heupen enzo ) Ik moet nu dus echt over op de 'tenten'.. (zal jeroen leuk vinden )
Nou zie ik mezelf nog niet in die broeken lopen waarin je meestal 8 maandenbuiken ziet.. Die komen nu natuurlijk nog tot mijn oksels
Wat is wijsheid? (of: wat is handig).. Nu bijv bij de hema een stel goedkope 'lekkere' grote broeken kopen (welke maat zal ik dan in hemelsnaam nodig hebben?) of zijn er ook meegroeidingen? Of......

Bij prenatal koop je zwangerschaps strings in alle maten voor zown 8euro, en ze zitten heerlijk
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 22:16:05 #244
3011 E.T.
pi_12245155
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:13 schreef Logician het volgende:

[..]

Bij prenatal koop je zwangerschaps strings in alle maten voor zown 8euro, en ze zitten heerlijk

Ook met een klein beginnend buikje?

*morgen lunchpauze opoffert*

pi_12245220
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:16 schreef E.T. het volgende:
Ook met een klein beginnend buikje?
*morgen lunchpauze opoffert*
Yep, ik droeg ze v.a ongeveer 3mnd in mijn zwangerschap, zitten heerlijk los vergeleken met die snijdende onderbroeken/strings:D
  FOK!fossiel dinsdag 5 augustus 2003 @ 22:19:13 #246
2628 Karin
pi_12245233
Ik had bij de hennes gewoon lage onderbroeken gekocht uit de mama-lijn. Zaten zalig! Ik vond die tenten helemaal niets, ik had ze wel gekocht voor extra stevigheid maar eigenlijk zaten die lage ook aan eind van mijn zwangerschap het lekkerst (en was ik niet zo bang om spontaan naar het ziekenhuis te moeten). Ik had ook tent-strings van de Hema maar dat waren helemaal vreselijke dingen. Ik had fysiotherapie en maar 4 van die lage broekjes dus dat moest helemaal uitgekiend worden met wassen enzo. Daar wilde ik al helemaal niet in die tenten naartoe.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 augustus 2003 @ 22:54:51 #247
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12246155
Mady-broeken van Zeeman Hè Moussy
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 5 augustus 2003 @ 23:12:59 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_12246620
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:54 schreef Rewimo het volgende:
Mady-broeken van Zeeman Hè Moussy

Zijn er ook in string, snijden niet en blijven mooi in de was. Ik lijk wel zo'n reklame muts

Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:06:15 #249
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_12247918
quote:
bennu 10 weken
Je bent toch 22 februari uitgerekend? Dan ben je ruim 11 weken tuttebol!
pi_12250189
ik ga naar het ziekenhuis, begin net nml ineens te bloeden.
als er iets gebeurd, sms ik nicky wel !!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')