Want mijn broer had de gele eerder te pakken toen de nieuwe tandeborstels gekocht werden
quote:
op 03-24-2000 om 11:46 AM schreef svann het volgende:
De anderste kleur, om hem privé te houden!Hé Knut, je had toch geen broer??
Ik heb geen Broertje echter wel een broer
Hij is 3 jaar ouder
* YPPY heeft een tandenborstel met witte en blauwe haren.
's Avonds gebruik ik de rode borstel , rood omdat dat mooi combineert met de witte "whitening" tandpasta die ik gebruik omdat ik meerook van andere en mijn tanden toch wit wil houden.
eerlijk is eerlijk, hij doet 't goed. (al had ik heel andere dingen op mijn lijstje staan, pout!) maar [hèhè ontopic eindelijk aan] qua kleur kan ik nu alleen nog maar variëren met zo'n minuscuul ringetje. er zaten er 3 bij: blauw roze en geel. omdat ik geen gezin ben gebruik ik ze allemaal om de beurt. en voor logeerpartijen en noodgevallen heb ik er nog maar een mooie doorzichtige zeegroene gewone tandenborstel bij gekocht. waarom die kleur? omdat ik die nog niet had gehad.[hèhè ontopic eindelijk uit]
die lemon tandpasta van prodent is trouwens wel wat al te lekker vind ik. ik moet mezelf steeds inhouden 'm niet door te slikken.
bixis
(psssst niet doorvertellen hoor maar dit is een stiekeme actie om Prodent uit de tent te lokken. bij gebrek aan Ludo )
Motivatie: elke keer een andere kleur!
Grtz,
Meerhoerman.
Gebruikt Prodent Pooier Whitening.
die lemon tandpasta van prodent is trouwens wel wat al te lekker vind ik. ik moet mezelf steeds inhouden 'm niet door te slikken.
bixis
[quote]
je hoeft dat spul tegenwoordig ook niet meer uit te spugen he... er wordt zelfs geadviseerd om niet zo grondig te spoelen..
quote:
op 03-24-2000 om 12:14 PM schreef bixister het volgende:die lemon tandpasta van prodent is trouwens wel wat al te lekker vind ik. ik moet mezelf steeds inhouden 'm niet door te slikken.
Een grote zus die alles doorslikt.... Bad people suck, nice people swallow....
Grtz,
Meerhoerman.
En je krijgt er witte tanden van!!!! Plus voldoende proteine!
Ik vindt trouwens die Lemonzooi echt niet te poetsen, wat een rotzooi ik neem voortaan weer gewoon euroshopper.
quote:
op 03-24-2000 om 12:04 PM schreef Acnaib het volgende:
Rood, mijn moeder kocht deze kleur al voor me, ben er gewoon mee door gegaan
idem dito
waarom??? Ik heb eigenlijk geen idee
waarom??? Ik heb geen idee...
quote:
op 03-24-2000 om 09:18 PM schreef Trainspotter het volgende:
Ik zit nu toch al een tijdje op de Seki-tandenborstel te wachten, Meerhoer. Of wilde Sek geen toestemming geven omdat hij tandenpoetsen onzin vindt?Ik vindt trouwens die Lemonzooi echt niet te poetsen, wat een rotzooi
ik neem voortaan weer gewoon euroshopper.
De Sekologie heeft hier een quote voor, die je te pas en te onpas ten aller tijde mag gebruiken, mocht iemand iets zeggen dat je niet aanstaat, dan roep je heel hard:
'DAT NIMMER!!!!'
In dit geval zal ik je dus naar die paragraaf door moeten verwijzen, echter er is wel Seki kauwtabac verschenen tezamen met koffiemokken, hierop zou je dus kunnen zeggen:
'DAT IMMER!!!!'
Voorbeeld van wanneer je het zou kunnen gebruiken:
'Meneer, wilt u een tasje erbij?'
'DAT NIMMER!!!!'
Dat zal haar leren, zo'n kassiere, jou een beetje vragen of je een plastic zak wil.
VAMOS!
Grtz,
Meerhoerman.
Waarom groen?
Ik had daarvoor een paarse, dus is het gewoon logisch om daarna een groene te nemen.
motivatie: had eerst 2 tandenborstels -een witte en een blauwe- maar toen moest ik mijn kachel schoonpoetsen, dus nu heb ik alleen nog maar een blauwe!
quote:
op 03-25-2000 om 01:16 PM schreef Fiep het volgende:
kleur: blauw (met een beetje schimmel van het doesjkastje)
motivatie: had eerst 2 tandenborstels -een witte en een blauwe- maar toen moest ik mijn kachel schoonpoetsen, dus nu heb ik alleen nog maar een blauwe!
Waar is je cavia gebleven als plaatje? Ben gek op die beestjes, leuke text ook trouwens 'viva la cavia' Heb er als kind 1 gehad, maar die moest weg omdat ik er allergisch voor zou zijn wat op mn 21e dus bullshit bleek te zijn, heb gewoon een simpele hooikoorts en na houtsnippers hadden we het beeste op stro gezet.... bad idea dus!
Maar cavia's heersen big time!
Zingen leuk ook die beestjes.... net Mogwai's
Grtz,
Meerhoerman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |