Het verhaal
quote:Screenshots:
The year is 3063, and the political backdrop is the civil war between the Federated Commonwealth and the Lyran Alliance. The strife begins with Victor Davion’s call to arms against his sister, Lyran Archon Katrina Steiner, following the murder of their brother Arthur.In this struggle, talented MechWarriors like yourself are in hot demand. The MRBC has just authorized your new company for mercenary work. After securing the required sponsorship from a full-fledged mercenary company—Wolf’s Dragoons, Northwind Highlanders, Kell Hounds, or Gray Death Legion—your company has ample opportunity to make a name for itself.
Features:
Over 40 Dynamic Missions across 10 different planets
How you play through the mission determines what other missions open up to you.
Play for Money and Fame, not honor
Different missions offer different rewards or cost a certain amount to take on. Gain fame and fortuneby competing in three of the famous Solaris VII arenas.
Secondary Lance
If you have the money, for the first time ever in MechWarrior you can bring eight MechWarriors into battle.
Three Different Endings
The missions you choose determine what end game you play.
Mechs & Goodies
Ten brand new Mechs, two new weapons and one new electronics package.
Overig:
Wat zijn de systeemeisen van Mechwarrior 4: Mercenaries?
Wat moet ik me bij deze game voorstellen?
Mechwarrior is een serie games die gebaseerd zijn op Battletech. Het draait allemaal om grote "robotachtige" machines die in de toekomst over het slagveld heersen. Deze zogenaamde 'Mechs zijn er in verschillende klassen. Light of Scout Mechs zijn de kleinste, lichtste, snelste, maar ook meest kwetsbare variant terwijl de Assault Mechs grote, logge bakbeesten zijn die veel te verduren kunnen hebben. Al deze 'Mechs zijn qua hoeveelheid en soort wapens aan te passen naar eigen wens, dat wil zeggen iedere Mech heeft een bepaald aantal vrije slots voot het plaatsen van bepaalde typen wapens en een bepaald totaalgewicht dat niet overschreden kan worden. Als speler bestuur jij zo'n 'Mech en na verloop van tijd kan je ook andere (A.I.) piloten in jouw Lance (dit is een een strijdgroep) aanvoeren in het gevecht tegen de vijand. Verwacht dus niet teveel diepgang van deze reeks games, het is een recht toe recht aan knalfestijn.
Ik ben bekend met de Mechwarrior serie en de subtitel van deze game klinkt me verdacht bekend in de oren! Hoe zit dat?
Dat kan inderdaad kloppen ja!
Mechwarrior 4: Mercenaries is afgeleid van de ultieme klassieker uit de Mechwarrior reeks: Mechwarrior 2: Mercenaries! Ook in deel 4 speel je weer lekker de huurling en kan je schijt hebben aan politiek en alles doen waar je zin in hebt. Ook is het zo dat de nummering van de Mechwarrior titels op z'n minst eigenaardig te noemen is. De titles Mechwarrior 4: Vengeance en Mechwarrior 4: Black Knight zijn deze game al voor gegaan terwijl deze game geen uitbreiding is, maar echt een op zichzelf staand spel.
Is deze game al niet een tijdje uit?
Ja dat klopt, maar ik heb dit spel gisteren besteld en ik kon er nog geen topic over vinden dus vandaar.
Trouwens, er bestaat over de hele Mechwarrior serie volgens mij nog geen topic dus over voorgaande delen kan je in dit topic ook je opmerkingen kwijt
[Dit bericht is gewijzigd door FallenAngel666 op 30-07-2003 23:00]
quote:Heb er nu al zin in!
Op woensdag 30 juli 2003 22:59 schreef Blokhut het volgende:
Toppertje! Vooral de laatste missies als je allout assaults moet spelen zijn een lust voor het oog.
Lees ik nou bestellen? Is het niet in de winkel (MediaMarkt) verkrijgbaar?
-edit: oh ja, ouwe game...-
Waar kan je dit spel nog voordelig bestellen?
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 07-08-2003 04:59]
quote:Vengeance was inderdaad heel erg goed
Op donderdag 7 augustus 2003 04:52 schreef Dr_Crouton het volgende:
Whoa!!!
Mechwarrior 4: Vengeance was al heel goed, nu wil ik deel 4 hebben! Mecha besturen en dood en verderf zaaien!Lees ik nou bestellen? Is het niet in de winkel (MediaMarkt) verkrijgbaar?
-edit: oh ja, ouwe game...-Waar kan je dit spel nog voordelig bestellen?
Edit: Owja, waar te bestellen...
Ik heb het spel bij Pc Media gekocht.
op Gamespot zag ik trouwens verschillende versier staan, welke is het beste?
quote:Ja, zoals gezegd is logica in de nummering ver te zoeken vanaf deel 4.
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:53 schreef iemoe het volgende:
kan ik gewoon Mechwarrior 4 kopen en direct spelen of heb je ook eerdere versies nodig?op Gamespot zag ik trouwens verschillende versier staan, welke is het beste?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |