wat vreemd dat er over deze geweldige acteur nog geen fantopic is geweest. Deze man die al jaren wordt miskend door de oscarjury die hem nog steeds geen oscar hebben gegund voor al zijn geweldige karakterrollen die hij heeft neergezet, Een schande, werkelijk waar...
Ok, het is weliswaar geen groot acteur maar hij doet gewoon waar hij voor betaaldt krijgt en wat we van hem verwachten: actiefiulmpjes maken waarin hij knokt en onliners zegt niets meer en niet minder. Ik verwacht geen oscardrama's van de beste man en ik vind het daarom zo overdreven dat men maar op zijn films en zijn acteerwerk blijft zeiken...
daarnaast is hij afgezien van zijn acteerwerk wel goed bezig. Ik ken maar weinig acteurs die hun films proberen vol te stoppen met ecoboodschappen en bhoedisme.
Verder heeft hij natuurlijk wel wat bereikt. Een van de betere aikido-meesters en was leraar van het jaar in '88. Hij was de eerste persoon die in het westen een Aikido sportschool heeft geopend. wat sommigen hie rook wel zal aanspreken is dat hij een vegetariers is
Goed, de meeste van zijn films zijn kut, maar het is ook vaak niet meer dan pretentieloos vermaak en hij hoort gewoon thuis in het rijtje met Stallone, Schwarzenegger en van Damme. Hij hoort op het scherm botten te breken en oneliners te zeggen, niets meer niets minder.
Toch krijg ik het idee dat de meesten oscarwaardige acteerprestaties van hem verwachten, gezien de afkeer van hem die er over het algemeen wordt getoond
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 30-07-2003 22:41]
quote:maar aikido kan ie wel... en hij is vegetarier en hij heeft het goed voor met het milieu, als er een vent jouw droomvent zou moeten zijn!
Op woensdag 30 juli 2003 22:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
*ril*Als ik aan 1 acteur een hekel heb is hij het wel
.
[Dit bericht is gewijzigd door TechXP op 30-07-2003 22:33]
Ik kijk af en toe wel eens een seagal film, 't blijft leuk vermaak met gave vechtscene's. Echter het totale gebrek aan enige acteerprestaties maakt 't wel erg eentonig.
quote:Fuck hee, ik lees deze zin nu voor de vierde keer.
Toch krijg ik het idee dat de meesten oscarwaardige acteerprestaties van hem verwachte gezien de afkeer die er over het algemeen getoond wordt van hem...
quote:Niet?
Op woensdag 30 juli 2003 22:28 schreef MikeyMo het volgende:
wat vreemd dat er over deze geweldige acteur nog geen fantopic is geweest.
quote:Maar kan dat niet iets nederlandser?
Op woensdag 30 juli 2003 22:33 schreef Stranger het volgende:[..]
Fuck hee, ik lees deze zin nu voor de vierde keer.
quote:karikatuurrollen...
karakterrollen
quote:Da's juist kut.
Op woensdag 30 juli 2003 22:31 schreef MikeyMo het volgende:[..]
maar aikido kan ie wel... en hij is vegetarier en hij heeft het goed voor met het milieu, als er een vent jouw droomvent zou moeten zijn!
Als hij nou een asociale kloothommel zou zijn (die ook nog vrouwen sloeg ofzo) kon ik tenminte gegrond een hekel aan 'm hebben .
Verder wel een coole film btw
quote:da's een tournament....
Op woensdag 30 juli 2003 22:33 schreef SunChaser het volgende:[..]
Niet?
Het grote Steven Seagal tournament
quote:Helaas, eigenlijk is het jouw ideale man...
Op woensdag 30 juli 2003 22:33 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Da's juist kut.
Als hij nou een asociale kloothommel zou zijn (die ook nog vrouwen sloeg ofzo) kon ik tenminte gegrond een hekel aan 'm hebben
.
quote:Was hij niet eens in het nieuws over mogelijke banden met de mafia?
Op woensdag 30 juli 2003 22:33 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Da's juist kut.
Als hij nou een asociale kloothommel zou zijn (die ook nog vrouwen sloeg ofzo) kon ik tenminte gegrond een hekel aan 'm hebben
.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Als hij nou een asociale kloothommel zou zijn (die ook nog vrouwen sloeg ofzo) kon ik tenminte gegrond een hekel aan 'm hebben.
Steven is top
quote:En uiteraard geheel belangeloos. Om nou te zeggen dat het een makkelijk excuss voor weer een knokfilm is, gaat wel erg ver natuurlijk.
daarnaast is hij afgezien van zijn acteerwerk wel goed bezig. Ik ken maar weinig acteurs die hun films proberen vol te stoppen met ecoboodschappen en bhoedisme.
quote:Het zou alleen leuk zijn als ie eens wat meer liet zien dan een nek breken en een worp.
Verder heeft hij natuurlijk wel wat bereikt. Een van de betere aikido-meesters en was leraar van het jaar in '88. Hij was de eerste persoon die in het westen een Aikido sportschool heeft geopend. wat sommigen hie rook wel zal aanspreken is dat hij een vegetariers isGoed, de meeste van zijn films zijn kut, maar het is ook vaak niet meer dan pretentieloos vermaak en hij hoort gewoon thuis in het rijtje met Stallone, Schwarzenegger en van Damme. Hij hoort op het scherm botten te breken en oneliners te zeggen, niets meer niets minder.
quote:Maar inderdaad leuke knokflillumpies, hoewel ik hem geen acteur wil noemen. Iedereen kan een hele film met een zure bek rondlopen
Toch krijg ik het idee dat de meesten oscarwaardige acteerprestaties van hem verwachte gezien de afkeer die er over het algemeen getoond wordt van hem...
quote:ja, ze persten hem af
Op woensdag 30 juli 2003 22:37 schreef TechXP het volgende:[..]
Was hij niet eens in het nieuws over mogelijke banden met de mafia?
quote:aangepast
Op woensdag 30 juli 2003 22:33 schreef Stranger het volgende:[..]
Maar kan dat niet iets nederlandser?
quote:Hij is gewoon hartstikke goed, tenminste niet zo'n nepster die doet alsof ie kan vechten.. hij is ex-navy seal en weet ik hoe goed in aikido.
Op woensdag 30 juli 2003 22:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
*ril*Als ik aan 1 acteur een hekel heb is hij het wel
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |