30-ers Meer Truth dan Dare
30/40 Truth or Dare .... We want more!!!!
30/40+ Truth or Dare --the Remake
30er/40er truth or dare - the two towers
30/40 Truth or dare Reloaded
En vele, vele anderen!!!!!
Wat waren de vragen?
[Dit bericht is gewijzigd door Shark.Bait op 30-07-2003 21:53]
quote:Does size matter?
Op woensdag 30 juli 2003 21:36 schreef Shark.Bait het volgende:
wat waren de vragen?
En jij had nog een truth zei je?
quote:Alleen een keer een jointje maar omdat ik nog nooit gerookt had en het direct over m'n longen gooide was dat geen success
Op woensdag 30 juli 2003 21:38 schreef Noayla_ het volgende:
TRUTH: hebben jullie wel eens drugs gebruikt en zo ja, wat?
quote:Ooit 1 keer geblowd....
En verder niks. Braaf eigenlijk he
quote:Tuurlijk, genoeg hash e.d. en ook speed.
quote:zeker,alles wat god verboden heeft!,behalve heroine!
quote:Nooit, niet eens een jointje, of je moet alcohol tot drugs tellen...tja...drink regelmatig op feestjes een biertje of wijntje, ook zo drink ik wel eens een biertje, of een glaasje port
quote:Maakt voor mij niets uit
Op woensdag 30 juli 2003 21:37 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Does size matter?
quote:Nope ik ga liever normaal dood
quote:Soms een joint meegerookt, maar ja: geen roker, geen longen, geen fun. End of story.
Ik houd het wel bij wijn, whisky en wodka.
Oh ja, en ook wel es Dirk's extaasie genomen.*
*Pot Vitamine C pillen
quote:Was het lekker? en zo ja doe je het nog? en als je het niet meer doet waarom niet?
Op woensdag 30 juli 2003 21:42 schreef Noayla_ het volgende:
Dan ben ik vrees ik de enige vrouw hier die qua drugs wel dingen heeft geprobeerd
quote:Ik heb van alles wel geprobeerd, maar nooit iets met spuiten.
quote:je bent niet alleen
Op woensdag 30 juli 2003 21:42 schreef Noayla_ het volgende:
Dan ben ik vrees ik de enige vrouw hier die qua drugs wel dingen heeft geprobeerd
ik heb een keer een joint gerookt (maar voelde er geen fluit van)
van alcohol heb ik dan meer plezier:)
en ik heb een keer marihuana gerookt ...resultaat ....koppijn!!
Helemaal verbaasd dat niemand van ons wiet rookte. Toen hebben we ze even uitgelegd dat het feit dat het vrij verkrijgbaar is de spanning van het blowen aardig weghaald en dat daardoor niemand daadwerkelijk doet.....
quote:spacecake en geblowed en ik heb een tijdje voor medische redenen aan de morfine gezeten, maar ik was zoo ziek dat ikdaar niet veel van herinner...
quote:Ach, als je 's ochtends eerst een blowtje moet roken om wakker te worden dan is het tijd om te stoppen. En nee, ik rook en blow niet meer en hard drugs zijn voor mij helemaal uit den boze.
Op woensdag 30 juli 2003 21:45 schreef pea4fun het volgende:
Was het lekker? en zo ja doe je het nog? en als je het niet meer doet waarom niet?
quote:Tegenwoordig wel.
Op woensdag 30 juli 2003 21:55 schreef Loesje29 het volgende:
Vrij jij altijd veilig?
quote:Het is een keetje niet gebeurd, maar verder heb ik altijd die stinkdingen gebruikt
Truth:
Vrij jij altijd veilig?
quote:Nee.
Truth:
Vrij jij altijd veilig?
quote:Ja, altijd
Truth:
Vrij jij altijd veilig?
quote:- Ja
Op woensdag 30 juli 2003 21:55 schreef inspiral het volgende:
TRUTH:
onvermijdelijke![]()
Zelfbevrediging..doen we eraan, hoe vaak en met hulpmiddelen of niet?
quote:nope niet altijd ben ik bang...
Truth:
Vrij jij altijd veilig?
quote:in principe wel
Truth:
Vrij jij altijd veilig?
quote:Yup, te vaak.
TRUTH:
onvermijdelijke![]()
is een hand een hulpmiddel???
quote:Niet altijd
Truth:
Vrij jij altijd veilig?
quote:
Alcohol, gebruik ik nog wel eens
Joint geprobeerd maar als niet roker geen succes
XTC vroeghuer een paar keer gebruikt tijdens dance party's
Mexicaanse paddo's 1 keer gebruikt was wel vet relaxed ik zal binnenkort weer eens een potje thee ervan brouwen
En last but not least; in de rondte draaine totdat je helemaal gedesorineteerd ben en moet
op m'n 11de me gestopt na wel erg langdurig
Maar eh don't do drugs
quote:Ja, vaak en ja soms
TRUTH:
onvermijdelijke![]()
quote:zie mijn onderschrift....
Op woensdag 30 juli 2003 22:01 schreef Loesje29 het volgende:
Thumbs up voor alle eerlijke antwoorden
quote:Ik ben zo benieuwd OF en zo ja, wat voor hulpmiddelen de heren gebruiken dan, jij?
Op woensdag 30 juli 2003 22:03 schreef pea4fun het volgende:[..]
zie mijn onderschrift....
quote:yup
TRUTH:
onvermijdelijke![]()
quote:Tuurlijk, regelmatig en nee. Ik kan me ten eerste niet indenken dat je zo'n pop onder je bed zou hebben liggen en ten tweede moet dat volgens mij aanvoelen als een groot condoom en we weten allemaal hoe blij we daar van worden
TRUTH:
onvermijdelijke![]()
quote:nou ja..ik dacht...als jij het zegt, dan zal ik het ook maar zeggen
quote:niet altijd gedaan...
Truth:
Vrij jij altijd veilig?
quote:Ja, het was lekker; met name XTC.
Op woensdag 30 juli 2003 21:45 schreef pea4fun het volgende:[..]
Was het lekker? en zo ja doe je het nog? en als je het niet meer doet waarom niet?
Ik blow nog wel af en toe maar dat heeft eerder te maken met het feit dat ik erg slecht slaap en het gebruik als alternatief slaapmiddel.
quote:Ik denk dat de heren als ze al hulpmidelen gebruiken er niet snel voor uit zullen komen.....zoiets van bij vrouwen is het geil, bij mannen zijn het homo's
Op woensdag 30 juli 2003 22:03 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Ik ben zo benieuwd OF en zo ja, wat voor hulpmiddelen de heren gebruiken dan, jij?
zelfde als scoren bij mannen is stoer
ben je vrouw dan ben je hoer
quote:Ik heb voldoende details verteld...meer informatie is alleen persoonlijk te verkrijgen zonder pottekijkers of afluisteraars
Op woensdag 30 juli 2003 22:03 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Ik ben zo benieuwd OF en zo ja, wat voor hulpmiddelen de heren gebruiken dan, jij?
quote:dat is helaas de waarheid... wat is het stil he, rond de mannen?
Op woensdag 30 juli 2003 22:06 schreef pea4fun het volgende:[..]
Ik denk dat de heren als ze al hulpmidelen gebruiken er niet snel voor uit zullen komen.....zoiets van bij vrouwen is het geil, bij mannen zijn het homo's
quote:Nou ok. Ik ruk me suf joh
quote:Nou ik heb in een sexshop ooit eens mijn vinger in een nepkutje(geen hele pop dus) met glijmiddel mogen steken...voelde verdomd echt...kan me voorstellen dat dat lekker is hoor...
Op woensdag 30 juli 2003 22:04 schreef bassieman het volgende:[..]
Tuurlijk, regelmatig en nee. Ik kan me ten eerste niet indenken dat je zo'n pop onder je bed zou hebben liggen en ten tweede moet dat volgens mij aanvoelen als een groot condoom en we weten allemaal hoe blij we daar van worden
quote:Ja, ik doe aan zelfbevrediging (wie niet
TRUTH:
onvermijdelijke![]()
En ja, ik heb een geweldig hulpmiddel maar gebruik soms ook gewoon alleen m'n handen. Ligt aan m'n stemming.
quote:Heeft denk ik ook te maken met het feit dat een vibrator tegenwoordig redleijk geaccepteerd is (bij de viva kreeg je een tarzan cadeau geloof ik op een gegeven moment?) maar bij mannen zijn het toch eerder de wat smakeloze dingen als een opblaask*t, opblaaspop of 'inflatable sheep complete with butthole' (wel een grappig verjaardags cadeau trouwens)
Op woensdag 30 juli 2003 22:06 schreef pea4fun het volgende:[..]
Ik denk dat de heren als ze al hulpmidelen gebruiken er niet snel voor uit zullen komen.....zoiets van bij vrouwen is het geil, bij mannen zijn het homo's
quote:totdat ze het geprobeerd hebben en dan willen ze meer......
Op woensdag 30 juli 2003 22:08 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
dat is helaas de waarheid... wat is het stil he, rond de mannen?
en mannen jullie mogen het wel zeggen hoor.
is niks geks aan.
kan wel vertellen waarom het lekker is maar weet niet of deze topic daar voor geschikt is.
quote:Je moest eens WETEN hoeveel er nog zeggen `nee daar doe ik niet aan` ...
Op woensdag 30 juli 2003 22:08 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Ja, ik doe aan zelfbevrediging (wie niet
)
En ja, ik heb een geweldig hulpmiddel maar gebruik soms ook gewoon alleen m'n handen. Ligt aan m'n stemming.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:08 schreef bassieman het volgende:[..]
Heeft denk ik ook te maken met het feit dat een vibrator tegenwoordig redleijk geaccepteerd is (bij de viva kreeg je een tarzan cadeau geloof ik op een gegeven moment?) maar bij mannen zijn het toch eerder de wat smakeloze dingen als een opblaask*t, opblaaspop of 'inflatable sheep complete with butthole' (wel een grappig verjaardags cadeau trouwens)
quote:Die schade he....heb je dat gemerkt dan? of is het gewoon omdat het bewezen is en je daarom zoiets had van doe maar niet meer?
Op woensdag 30 juli 2003 22:06 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Ja, het was lekker; met name XTC.
Heb die troep een tijdje geslikt met een vriendje; altijd bij hem thuis waarna de heftigste, meest geweldige sexnachten volgden die ik ooit heb gehad. Kunstmatig geluk, dat is wat het is.
Het is echter de pest voor je lichaam en brein dus heb ik er van het ene op andere ogenblik een punt achter gezet.Ik blow nog wel af en toe maar dat heeft eerder te maken met het feit dat ik erg slecht slaap en het gebruik als alternatief slaapmiddel.
quote:1 Ja
TRUTH:
onvermijdelijke![]()
quote:Ja, die z.g.n. maten van me hebben mij opgescheept met zo'n vibrerende kut... zoals ik al eerder vermeldde, dat ding gaat ongebruikt naar een ander slachtoffer.
Op woensdag 30 juli 2003 22:08 schreef bassieman het volgende:[..]
Heeft denk ik ook te maken met het feit dat een vibrator tegenwoordig redleijk geaccepteerd is (bij de viva kreeg je een tarzan cadeau geloof ik op een gegeven moment?) maar bij mannen zijn het toch eerder de wat smakeloze dingen als een opblaask*t, opblaaspop of 'inflatable sheep complete with butthole' (wel een grappig verjaardags cadeau trouwens)
quote:Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik zou er geen bezwaar tegen hebben, maar ben dus echt nog nooit een leuk speeltje tegengekomen voor mezelf waarvan ik dacht..ja laat ik dat maar eens proberen. Ik zie zo'n plastieke kunstkut of inflatable Linda toch echt niet als iets waar ik geil van word. Ik heb mijn handjes niet voor niks
Op woensdag 30 juli 2003 22:06 schreef pea4fun het volgende:Ik denk dat de heren als ze al hulpmidelen gebruiken er niet snel voor uit zullen komen.....zoiets van bij vrouwen is het geil, bij mannen zijn het homo's
En die laatste twee quotes..tja narrowminded people
quote:Heb je een webcam?
Op woensdag 30 juli 2003 22:11 schreef Shark.Bait het volgende:
* Shark.Bait gaat het nog ff controleren met zijn hand
* Loesje29 voelt ineens een leuke dare opborrelen
quote:te verkrijgen bij parkpop, en die heb ik dat irritante vriendje van dat handboeien-erotische chocolade-zweepje dame gegeven voor zijn verjaardag
Op woensdag 30 juli 2003 22:10 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Je moest eens WETEN hoeveel er nog zeggen `nee daar doe ik niet aan` ...
[inflatable sheep]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:* Shark.Bait vraagt zich eerst af wat die dare is voordat hij antwoord geeft....
Op woensdag 30 juli 2003 22:13 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Heb je een webcam?
quote:* Loesje29 pleister van Ronald zijn mond aftrekt en benieuwd is wat daar allemaal uit gaat komen nu
Op woensdag 30 juli 2003 22:15 schreef RonaldV het volgende:
quote:Nee?
quote:Dan weet ik genoeg
Op woensdag 30 juli 2003 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
* Shark.Bait vraagt zich eerst af wat die dare is voordat hij antwoord geeft....
quote:Auw, niet zo hard!
Op woensdag 30 juli 2003 22:15 schreef Loesje29 het volgende:[..]
* Loesje29 pleister van Ronald zijn mond aftrekt en benieuwd is wat daar allemaal uit gaat komen nu
Ik zeg lekker nog ff niks, ik ga eerst de voorgaande topics doorkijken
quote:Na zo'n wilde XTC nacht duurde het echt dagen voordat mijn lijf hersteld was. Ik was slap, trillerig, voelde me totaal uitgeput, was kilo's afgevallen.
Op woensdag 30 juli 2003 22:10 schreef pea4fun het volgende:[..]
Die schade he....heb je dat gemerkt dan? of is het gewoon omdat het bewezen is en je daarom zoiets had van doe maar niet meer?
Bovendien merktte ik dat mijn geheugen echt dagen lang wazig was. Ik kom me echt de simpelste dingen niet herinneren en was ook telkens een week vrij somber omdat je hele serotoninehuishouding is verstoord.
Ik zag per toeval een uitzending van Oprah waarin hersenscans werden getoond van mensen die langdurig XTC hadden geslikt; je zag witte vlekken op plekken waar de pillen hun verwoestende werking hadden gedaan; permanent.
Dat was wel een behoorlijke wake-up call; het past ook eigenlijk totaal niet in mijn leven met m'n fanatieke gesport. Gelukkig betrof het bij mij een relatief korte periode van een paar maanden.
quote:truth! (zomaar een ingeving ineens en ik heb niet alle topics gelezen dus ik weet niet of dit al bekend is, maar ik wil het wel weten) Ben jij de wederhelft van Pea??????
quote:ehrm dit, hoef je in ieder geval niet te blazen of te pompen ....
Op woensdag 30 juli 2003 22:13 schreef inspiral het volgende:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik zou er geen bezwaar tegen hebben, maar ben dus echt nog nooit een leuk speeltje tegengekomen voor mezelf waarvan ik dacht..ja laat ik dat maar eens proberen. Ik zie zo'n plastieke kunstkut of inflatable Linda toch echt niet als iets waar ik geil van word. Ik heb mijn handjes niet voor niksEn die laatste twee quotes..tja narrowminded people
Maar ik ben het wel met je eens, het is zo plastisch ofzo.
quote:Ik kreeg bij mijn "just like real" dildo een voeldingetje in de doos van de kutversie...ik heb hem heel lang bewaard, in mijn tas gestopt als ik uitging en er geintjes mee uitgehaald met mannen.
Op woensdag 30 juli 2003 22:11 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Ja, die z.g.n. maten van me hebben mij opgescheept met zo'n vibrerende kut... zoals ik al eerder vermeldde, dat ding gaat ongebruikt naar een ander slachtoffer.
En Pea, die voelde dus echt niet echt aan hoor...
* Shark.Bait gaat het nog ff controleren met zijn hand
Ik spuugde dan in dat ding, en zei ogen dicht tegen een amn in kwestie (terwijl de rest verwachtingsvol eromheen stond wat ik nu weer ging doen) dan nam ik zijn vinger en liet hem voelen...lol....Ik liet niemand zien waaraan ik ze liet voelen, maar de gelukzalige uitdrukking op het gezicht was voldoende....haha
Er heeft zelfs wel eens een man later stiekum tegen me bekend dat ie er spontaan een stijve van kreeg....grinnik....Ik denk dat die het dus redelijk echt vond aanvoelen...alleen was het klein en ondiep...het was tenslotte maar een testdingetje...
sorry voor heel verhaal....
quote:Altijd, of ik moet al een vaste relatie hebben. Maar als de relatie nog vers is altijd.
Truth:
Vrij jij altijd veilig?
quote:Echt niet!
Op woensdag 30 juli 2003 22:16 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Dan weet ik genoeg
![]()
quote:Maar ja, om nou op zo'n ding te gaan liggen is ook weer zo wat ... dan wordt het toch een soort van plastisch gebeurtenis, ik zie mezelf nog niet zo'n aanschaf doen.
Op woensdag 30 juli 2003 22:18 schreef pea4fun het volgende:
Ik kreeg bij mijn "just like real" dildo een voeldingetje in de doos van de kutversie...ik heb hem heel lang bewaard, in mijn tas gestopt als ik uitging en er geintjes mee uitgehaald met mannen.Ik spuugde dan in dat ding, en zei ogen dicht tegen een amn in kwestie (terwijl de rest verwachtingsvol eromheen stond wat ik nu weer ging doen) dan nam ik zijn vinger en liet hem voelen...lol....Ik liet niemand zien waaraan ik ze liet voelen, maar de gelukzalige uitdrukking op het gezicht was voldoende....haha
Er heeft zelfs wel eens een man later stiekum tegen me bekend dat ie er spontaan een stijve van kreeg....grinnik....Ik denk dat die het dus redelijk echt vond aanvoelen...alleen was het klein en ondiep...het was tenslotte maar een testdingetje...
quote:Heyyyy lange
quote:Definieer: vers
Op woensdag 30 juli 2003 22:19 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Altijd, of ik moet al een vaste relatie hebben. Maar als de relatie nog vers is altijd.
quote:Ha, ha, leuk verhaal
Op woensdag 30 juli 2003 22:18 schreef pea4fun het volgende:[..]
maar de gelukzalige uitdrukking op het gezicht was voldoende....haha
quote:Joh, alstie niet bevalt zet je er toch een leuke cactus in ofzo?
Op woensdag 30 juli 2003 22:21 schreef bassieman het volgende:[..]
Maar ja, om nou op zo'n ding te gaan liggen is ook weer zo wat ... dan wordt het toch een soort van plastisch gebeurtenis, ik zie mezelf nog niet zo'n aanschaf doen.
quote:Je gebruikt hem net als je handen...je hoeft er niet op te liggen
Op woensdag 30 juli 2003 22:21 schreef bassieman het volgende:[..]
Maar ja, om nou op zo'n ding te gaan liggen is ook weer zo wat ... dan wordt het toch een soort van plastisch gebeurtenis, ik zie mezelf nog niet zo'n aanschaf doen.
quote:wat denk je zelf?
Op woensdag 30 juli 2003 22:22 schreef bassieman het volgende:[..]
Definieer: vers
En de houding van mannen vs vrouwen: t boeit me niet met hoe veel je bent geweest, ik wil t alleen niet tot in detail horen.
Anders nog iets?
quote:"Ja mam, het is inderdaad weer eens wat anders dan een porseleinen pot"
Op woensdag 30 juli 2003 22:22 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Joh, alstie niet bevalt zet je er toch een leuke cactus in ofzo?
quote:whahahahaaaaa... * pea4fun denkt aan vleesetende plant
quote:Ja, en dat dan vergeten zijn als je plotsklaps toch zin krijgt dat ding te gebruiken
quote:That is for me and pea to know, and for the lot of you to find out
Op woensdag 30 juli 2003 22:18 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
truth! (zomaar een ingeving ineens en ik heb niet alle topics gelezen dus ik weet niet of dit al bekend is, maar ik wil het wel weten) Ben jij de wederhelft van Pea??????
quote:Ik weet het niet, ben gewoon echt benieuwd hoe lang dat is.
Op woensdag 30 juli 2003 22:23 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
wat denk je zelf?
quote:da's een netelige (of was het stekelige) situatie
Op woensdag 30 juli 2003 22:24 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Ja, en dat dan vergeten zijn als je plotsklaps toch zin krijgt dat ding te gebruiken
quote:* bassieman dacht in eerste instantie aan een vingerplant
Op woensdag 30 juli 2003 22:24 schreef pea4fun het volgende:[..]
whahahahaaaaa... * pea4fun denkt aan vleesetende plant
quote:Vers als in: Een relatie die je nog opbouwt, in vertrouwen, elkaars waarde leert kennen etc.
Op woensdag 30 juli 2003 22:22 schreef bassieman het volgende:[..]
Definieer: vers
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:24 schreef pea4fun het volgende:
whahahahaaaaa... * pea4fun denkt aan vleesetende plant
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:24 schreef Noayla_ het volgende:
Ja, en dat dan vergeten zijn als je plotsklaps toch zin krijgt dat ding te gebruiken
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:25 schreef inspiral het volgende:
da's een netelige (of was het stekelige) situatie
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:26 schreef bassieman het volgende:
* bassieman dacht in eerste instantie aan een vingerplant
quote:Wanneer besluit je nou om ze voortaan achterwege te laten? Zonder test of zo blijft het toch altijd tricky. Vind zoiets zelf ook best klote moet ik zeggen.
Op woensdag 30 juli 2003 22:28 schreef ArmaniMania het volgende:Vers als in: Een relatie die je nog opbouwt, in vertrouwen, elkaars waarde leert kennen etc.
quote:Foei, kon je niet zeggen dat je het testikels vindt?
Op woensdag 30 juli 2003 22:32 schreef inspiral het volgende:[..]
Wanneer besluit je nou om ze voortaan achterwege te laten? Zonder test of zo blijft het toch altijd tricky. Vind zoiets zelf ook best klote moet ik zeggen.
quote:Ik bezig niet zulk taalgebruik jongedame
Op woensdag 30 juli 2003 22:33 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Foei, kon je niet zeggen dat je het testikels vindt?
![]()
quote:testikel? wat precair...
Op woensdag 30 juli 2003 22:33 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Foei, kon je niet zeggen dat je het testikels vindt?
![]()
quote:Omdat ik een gevechtsport doe, laat ik mijn bloed elk jaar controleren plus dat ik een bloeddonor ben. Ik laat condooms achterwegen wanneer mijn vriendin in kwestie en ik daar beide over eens zijn. Het is een samenspel...
Wanneer besluit je nou om ze voortaan achterwege te laten? Zonder test of zo blijft het toch altijd tricky. Vind zoiets zelf ook best klote moet ik zeggen.
quote:Je had een High Res foto van naakte Pea...
Op woensdag 30 juli 2003 22:24 schreef RonaldV het volgende:[..]
That is for me and pea to know, and for the lot of you to find out
I think I know enough, Dr. Watson. Now please hand me my violin
quote:Ben blij dat ik daar voor mezelf niet over na hoef te denken....het aan de kinderen uitleggen en hopen dat ze verstandig zijn, dat is pas lastig. Niet het uitleggen op zich, maar het zo doordringen tot puberhoofden dat ze het niet afdoen als onzin.
quote:Oja, bewijs nummer twee..jullie waren gisteren allebei om dezelfde tijd ineens weg...dat is bewijsstuk B
Op woensdag 30 juli 2003 22:35 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Je had een High Res foto van naakte Pea...
quote:Correctie: heb meerdere
[edit] je was me voor
[Dit bericht is gewijzigd door RonaldV op 30-07-2003 22:40]
quote:haha...armani heeft ook een hires foto...en loesje ook geloof ik, of stuurde ik je kleine versies loes? en uhm...ff denken...nog wel een paar mensen
quote:Ja, dan weet je wel waar je aan toe bent inderdaad, dat lijkt me eenvoudiger dan die stap naar de GGD nemen elke keer, maar ja, het moet nu eenmaal.
Op woensdag 30 juli 2003 22:35 schreef ArmaniMania het volgende:
Omdat ik een gevechtsport doe, laat ik mijn bloed elk jaar controleren plus dat ik een bloeddonor ben. Ik laat condooms achterwegen wanneer mijn vriendin in kwestie en ik daar beide over eens zijn. Het is een samenspel...
quote:Bigamie!
Op woensdag 30 juli 2003 22:38 schreef pea4fun het volgende:[..]
haha...armani heeft ook een hires foto...en loesje ook geloof ik, of stuurde ik je kleine versies loes? en uhm...ff denken...nog wel een paar mensen
quote:Mijn GOD!!! Het is een samenzwering
Op woensdag 30 juli 2003 22:38 schreef pea4fun het volgende:[..]
haha...armani heeft ook een hires foto...en loesje ook geloof ik, of stuurde ik je kleine versies loes? en uhm...ff denken...nog wel een paar mensen
quote:In de VS is het zelfs verplicht je bloed te laten testen voor je trouwt....Niet dat je eerst moet trouwenom het te kunnen doen...maar ja
Op woensdag 30 juli 2003 22:39 schreef bassieman het volgende:[..]
Ja, dan weet je wel waar je aan toe bent inderdaad, dat lijkt me eenvoudiger dan die stap naar de GGD nemen elke keer, maar ja, het moet nu eenmaal.
quote:Volgens mij heeft dat meer met inteelt en erfelijke ziektes te maken.
Op woensdag 30 juli 2003 22:40 schreef pea4fun het volgende:[..]
In de VS is het zelfs verplicht je bloed te laten testen voor je trouwt....Niet dat je eerst moet trouwenom het te kunnen doen...maar ja
quote:Knip je wel mijn uitstekende delen eraf???
Op woensdag 30 juli 2003 22:40 schreef Loesje29 het volgende:
SkarBait? Magtie?
quote:ook geslachtziektes worden getest heb ik me door mijn amerikaanse buurvrouw laten vertellen
Op woensdag 30 juli 2003 22:41 schreef RonaldV het volgende:[..]
Volgens mij heeft dat meer met inteelt en erfelijke ziektes te maken.
quote:Er zijn landen waar je door drie keer te zeggen: "je bent mijn vrouw niet meer" kunt scheiden (en er zijn zelfs landen waar dat via sms kan)
Op woensdag 30 juli 2003 22:40 schreef pea4fun het volgende:[..]
In de VS is het zelfs verplicht je bloed te laten testen voor je trouwt....Niet dat je eerst moet trouwenom het te kunnen doen...maar ja
quote:Je bedoelt toch wel de op de foto he ?
Op woensdag 30 juli 2003 22:42 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Knip je wel mijn uitstekende delen eraf???
quote:Daar aan de andere kant van de plas hebben ze wel meer waanideeen
Op woensdag 30 juli 2003 22:40 schreef pea4fun het volgende:In de VS is het zelfs verplicht je bloed te laten testen voor je trouwt....Niet dat je eerst moet trouwenom het te kunnen doen...maar ja
quote:Oke, moet eerlijk zeggen: dare geslaagd! Heb zojuist mail ontvangen
Op woensdag 30 juli 2003 22:13 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Heb je een webcam?
(foto geplaatst met toestemming van SharkBait en verkleind om het effect iets te verminderen )
quote:hahaha...tja, maar daar test je geen ziektes mee toch? of zijn er ook landen....nou ja...laat ook maar
Op woensdag 30 juli 2003 22:43 schreef bassieman het volgende:[..]
Er zijn landen waar je door drie keer te zeggen: "je bent mijn vrouw niet meer" kunt scheiden (en er zijn zelfs landen waar dat via sms kan)
quote:uitstékende of uit-stekende?
Op woensdag 30 juli 2003 22:42 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Knip je wel mijn uitstekende delen eraf???
Armani, jij soms???
Loesje29, heb jij een amerikaanse buurvrouw???
* Shark.Bait probeert meer bewijs te vergaren en bedenkt plots dat Pea hem niet eens het origineel wilde toezenden, omdat ie geen amerikaanse buurvrouw heeft
quote:Lol....tja, toch maar ogen dicht tijdens gebruik?
Op woensdag 30 juli 2003 22:44 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Oke, moet eerlijk zeggen: dare geslaagd! Heb zojuist mail ontvangen
(foto geplaatst met toestemming van SharkBait en verkleind om het effect iets te verminderen
)
[afbeelding]
quote:Nee hoor...Je wist toch dat Loesje29 Bobbit van achteren heet??
Op woensdag 30 juli 2003 22:43 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Je bedoelt toch wel de op de foto he ?
quote:Ik ben getuige: ik heb de grote foto gezien: hij zit nog in de verpakking, in het folie
Op woensdag 30 juli 2003 22:46 schreef pea4fun het volgende:[..]
Lol....tja, toch maar ogen dicht tijdens gebruik?
quote:Tsjonge.... Multispeed vibration...
(foto geplaatst met toestemming van SharkBait en verkleind om het effect iets te verminderen
)
[afbeelding]
quote:Vergeet niet te melden dattie nog in het plastic zat, wat je in de echte foto goed kan zien
)
Da's al de 2e dare die ik voor elkaar heb! Nu de rest nog
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
RonaldV...heb jij een Amerikaanse Buurvrouw????
Armani, jij soms???Loesje29, heb jij een amerikaanse buurvrouw???
* Shark.Bait probeert meer bewijs te vergaren en bedenkt plots dat Pea hem niet eens het origineel wilde toezenden, omdat ie geen amerikaanse buurvrouw heeft
Hoeveel vrouwen denk je dat ik heb? Alhoewel ik totaal geen bezwaar tegen Loesje als tweede echtgenote zou hebben
quote:Dat kan jij op de verpakking lezen op zo een klein fotootje?
Op woensdag 30 juli 2003 22:47 schreef heijx het volgende:[..]
Tsjonge.... Multispeed vibration...
Of heb je er stiekem zelf ook eentje
quote:ik wil straks wel ff kijken of ik het origineel bij de hand heb hoor...ow...ben jij dan ook kandidaat husband?
Op woensdag 30 juli 2003 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
RonaldV...heb jij een Amerikaanse Buurvrouw????
Armani, jij soms???Loesje29, heb jij een amerikaanse buurvrouw???
quote:allebei natuurlijk, mijn uitstékende uit-stekende delen
Op woensdag 30 juli 2003 22:44 schreef RonaldV het volgende:[..]
uitstékende of uit-stekende?
![]()
quote:Volgens mij had ik dat twee posts boven jou al gemeld
Op woensdag 30 juli 2003 22:49 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Vergeet niet te melden dattie nog in het plastic zat, wat je in de echte foto goed kan zien
Da's al de 2e dare die ik voor elkaar heb! Nu de rest nog
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:49 schreef RonaldV het volgende:
Alhoewel ik totaal geen bezwaar tegen Loesje als tweede echtgenote zou hebben
En je vrouw? Zou ZIJ er bezwaar tegen hebben?
quote:Is nie zo heel moeilijk om de oorspronkelijke foto in vol ornaat op mijn beeldscherm te toveren...
Op woensdag 30 juli 2003 22:49 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Dat kan jij op de verpakking lezen op zo een klein fotootje?
Of heb je er stiekem zelf ook eentje
![]()
Is dat een Ikea Business bureau, Shark?
quote:NO WAY!!!
Op woensdag 30 juli 2003 22:46 schreef pea4fun het volgende:[..]
Lol....tja, toch maar ogen dicht tijdens gebruik?
Bovendien heb ik met een lineaal gemeten dattie er niet in past
quote:Oh..... ik ben een n00b
Op woensdag 30 juli 2003 22:51 schreef heijx het volgende:
Is nie zo heel moeilijk om de oorspronkelijke foto in vol ornaat op mijn beeldscherm te toveren...
quote:Voor een elfje altijd!
Op woensdag 30 juli 2003 22:50 schreef pea4fun het volgende:[..]
ik wil straks wel ff kijken of ik het origineel bij de hand heb hoor...ow...ben jij dan ook kandidaat husband?
quote:Uitgewoond? Nu al?
Op woensdag 30 juli 2003 22:51 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
NO WAY!!!
Bovendien heb ik met een lineaal gemeten dattie er niet in past
I'm back honeys!
Alles goed hier? is er veel bij te lezen? Ik ga even kijken
quote:Maar dan wel een schattige.
Op woensdag 30 juli 2003 22:52 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Oh..... ik ben een n00b
quote:Welkom terug beeb
Op woensdag 30 juli 2003 22:53 schreef zwijntje het volgende:
Hi,I'm back honeys!
Vergeet de vragen niet te beantwoorden he, als je toch bezig bent...
Oh, en lees vooral het vorige ToD topic even
quote:Is dat een aanzoek?
Op woensdag 30 juli 2003 22:51 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En je vrouw? Zou ZIJ er bezwaar tegen hebben?
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door RonaldV op 30-07-2003 22:55]
quote:Je bent een snelle meid .... en ik heb maar ISDN
Op woensdag 30 juli 2003 22:51 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Volgens mij had ik dat twee posts boven jou al gemeld
![]()
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:53 schreef heijx het volgende:[..]
Maar dan wel een schattige.
quote:
Hi,I'm back honeys!
Of er veel gebeurd is vraagt ze...
Ik maak wel effe een lijstje
quote:Hoi...nee lees maar ff niet bij
Hi,I'm back honeys!
quote:Of al afgegaan voor penetratie?
Op woensdag 30 juli 2003 22:53 schreef bassieman het volgende:Uitgewoond? Nu al?
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:55 schreef pea4fun het volgende:[..]
Hoi...nee lees maar ff niet bij
DENK aan je ondertitel schat, DENK aan je ondertitel
quote:WB
Hi,I'm back honeys!
quote:JIJ???1.
Op woensdag 30 juli 2003 22:49 schreef RonaldV het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel vrouwen denk je dat ik heb? Alhoewel ik totaal geen bezwaar tegen Loesje als tweede echtgenote zou hebben
Tis de vraag of die anderen niet stiekem de wederhelft van Pea zijn...
alle onmogelijkheden uitsluiten totdat er 1, hoe raar en onmogelijk ook overblijft, en die is dan de wederhelft van Pea
quote:Afgaan
Op woensdag 30 juli 2003 22:55 schreef inspiral het volgende:[..]
Of al afgegaan voor penetratie?
quote:Ja, da's wel handig ook voor de openingpost van het nieuwe topic
Op woensdag 30 juli 2003 22:54 schreef heijx het volgende:
Ik maak wel effe een lijstje
quote:Het was een een stel dat vraag toch...niks aan het handje
Op woensdag 30 juli 2003 22:55 schreef Loesje29 het volgende:[..]
![]()
![]()
DENK aan je ondertitel schat, DENK aan je ondertitel
quote:Dan is ze dus niet de enige
Op woensdag 30 juli 2003 22:57 schreef Loesje29 het volgende:Afgaan
Zo noemt een vriendin van mij klaarkomen altijd
quote:Nope, dat is een bureau van echt grenen, door mijn pa 15 jaar geleden ontworpen en gemaakt
Op woensdag 30 juli 2003 22:51 schreef heijx het volgende:[..]
Is nie zo heel moeilijk om de oorspronkelijke foto in vol ornaat op mijn beeldscherm te toveren...
Is dat een Ikea Business bureau, Shark?
* Shark.Bait koopt geen ikea rommel
quote:Oh? Noayla en ik hebben al onze agenda`s naast elkaar gelegd hoor
Op woensdag 30 juli 2003 22:57 schreef pea4fun het volgende:[..]
Het was een een stel dat vraag toch...niks aan het handje
We zijn zo een twaalf topics in verschillende categorieën verder.
Armani heeft af- nee aan- nee toch weer af- oh wacht niet afgemeld voor de boerderijmeet.
De dertigers hebben hun donkerste geheimen uitgestort in de laatste vijf zes zeven ik ben de tel kwijt topics.
We hebben zo veel aanmeldingen voor het huisje dat we bijna vol zitten.
Er zijn een paar meesterlijke soeps voorbij gekomen van de hand van Armani.
Toch zijn er nog dingen onveranderd:
Bassieman zit nog steeds met zijn gips.
Maerycke is nog steeds elke ochtend brak.
Loesje eet nog steeds pizza's en MacD.
Oh ja, en Loesje heeft middels een stel skerpe vragen een afspraakje met Noayla_ geregeld.
Tot zover uw razende reporter... Terug naar de studio.
[Dit bericht is gewijzigd door heijx op 30-07-2003 23:03]
quote:nou shark als je het origineel nog wil zien moet je ff je email geven
Op woensdag 30 juli 2003 22:59 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Nope, dat is een bureau van echt grenen, door mijn pa 15 jaar geleden ontworpen en gemaakt
* Shark.Bait koopt geen ikea rommel
quote:Dan zou ie juist heeeeeeeel makkelijk passen
Op woensdag 30 juli 2003 22:53 schreef bassieman het volgende:[..]
Uitgewoond? Nu al?
bij de les blijven he!
quote:
Hi,I'm back honeys!
Ik zie wel dat je er enkele substantiële onderdelen hebt uitgelaten:
- *censuur*
- *censuur*
- en Heijx heeft *censuur*
quote:En zo zien we maar weer dames en heren, mensen die vragen ... krijgen
Op woensdag 30 juli 2003 23:01 schreef pea4fun het volgende:
nou shark als je het origineel nog wil zien moet je ff je email geven
quote:Goede samenvatting
Op woensdag 30 juli 2003 23:01 schreef heijx het volgende:
Lijstje:We zijn zo een twaalf topics in verschillende categorieën verder.
Armani heeft af- nee aan- nee toch weer af- oh wacht niet afgemeld voor de boerderijmeet.
De dertigers hebben hun donkerste geheimen uitgestort in de laatste vijf zes zeven ik ben de tel kwijt topics.
Er zijn een paar meesterlijke soeps voorbij gekomen van de hand van Armani.Toch zijn er nog dingen onveranderd:
Loesje eet nog steeds pizza's en MacD.Tot zover uw razende reporter... Terug naar de studio.
quote:F5?
Op woensdag 30 juli 2003 23:03 schreef Loesje29 het volgende:![]()
![]()
![]()
meesterlijke samenvatting Heijx!
Ik zie wel dat je er enkele substantiële onderdelen hebt uitgelaten:
- *censuur*
- *censuur*
- en Heijx heeft *censuur*
quote:Knap werk Albert Verlinden
Lijstje:We zijn zo een twaalf topics in verschillende categorieën verder.
Er zijn een paar meesterlijke soeps voorbij gekomen van de hand van Armani.Toch zijn er nog dingen onveranderd:
Loesje eet nog steeds pizza's en MacD.Tot zover uw razende reporter... Terug naar de studio.
quote:* thoth wil ook genoemd worden
Report
quote:thoth geeft geen antwoorden dus wordt ook niet genoemd
Op woensdag 30 juli 2003 23:04 schreef thoth het volgende:[..]
* thoth wil ook genoemd worden
quote:- Zwijntje: thoth is even zijn pijngrens aan het verleggen met Inspiral in de darkroom
Op woensdag 30 juli 2003 23:04 schreef thoth het volgende:[..]
* thoth wil ook genoemd worden
quote:je spreekt uit ervaring..projectie heet dat
Op woensdag 30 juli 2003 22:55 schreef inspiral het volgende:[..]
Of al afgegaan voor penetratie?
quote:*Proest*
Op woensdag 30 juli 2003 23:06 schreef Loesje29 het volgende:[..]
- Zwijntje: thoth is even zijn pijngrens aan het verleggen met Inspiral in de darkroom
quote:Dare: We willen natuurlijk wel fotografisch bewijs van de daad
Op woensdag 30 juli 2003 22:59 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Oh? Noayla en ik hebben al onze agenda`s naast elkaar gelegd hoor
quote:* thoth houd zich groot
Op woensdag 30 juli 2003 23:06 schreef Loesje29 het volgende:
- Zwijntje: thoth is even zijn pijngrens aan het verleggen met Inspiral in de darkroom
quote:Het doet tenslotte maar heel eventjes pijn
Op woensdag 30 juli 2003 23:07 schreef thoth het volgende:[..]
* thoth houd zich groot
quote:Die grote klodder glijmiddel hielp best. Hij piepte niet eens
Op woensdag 30 juli 2003 23:09 schreef bassieman het volgende:Het doet tenslotte maar heel eventjes pijn
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:13 schreef inspiral het volgende:[..]
Die grote klodder glijmiddel hielp best. Hij piepte niet eens
volgens mij vond hij het stiekem best lekker
*piep*
Kunnen we, nadat deze vol is deze 30/40ers ToD..... beware!!!!!1 vol maken...dat is wel zo netjes, en dan heeft mijn zussie em niet voor jan met de korte achternaam aangemaakt
quote:Moet je die tandafdrukken in mijn tong zien.....dat was niet vanwege het hoge pleziergehalte
Op woensdag 30 juli 2003 23:13 schreef inspiral het volgende:
Die grote klodder glijmiddel hielp best. Hij piepte niet eens
volgens mij vond hij het stiekem best lekker
quote:Is goed hoor
Op woensdag 30 juli 2003 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
even tussendoor:Kunnen we, nadat deze vol is deze 30/40ers ToD..... beware!!!!!1 vol maken...dat is wel zo netjes, en dan heeft mijn zussie em niet voor jan met de korte achternaam aangemaakt
quote:kundig probeert ze mijn dare te negeren
Op woensdag 30 juli 2003 23:14 schreef Loesje29 het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
*piep*
(wat het beste is wat je kan doen)
maar de wens vader gedachte enzo
quote:Hoop dat je nog meedurft met de meetings?
Op woensdag 30 juli 2003 23:16 schreef zwijntje het volgende:
thanks voor de updates, mensen
quote:Doe es v'tellen?
Hoe waren de publunches?
quote:Pruzies!
Op woensdag 30 juli 2003 22:59 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Oh? Noayla en ik hebben al onze agenda`s naast elkaar gelegd hoor
quote:vraag jij het aan haar??...ze kan mijn 1e post kutte & paste
Op woensdag 30 juli 2003 23:16 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Is goed hoor
Moet ze wel even de openingspost aanpassen, daar staat nu alleen maar JA
quote:Je hebt niet teruggelezen?
* pea4fun met punt van haar ponnetje het zweet van haar voorhoofd veegt
quote:Ontspannen ...
Op woensdag 30 juli 2003 23:15 schreef thoth het volgende:[..]
Moet je die tandafdrukken in mijn tong zien.....dat was niet vanwege het hoge pleziergehalte
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit voor hun lol doen
quote:Tandafdrukken in je tong?
Op woensdag 30 juli 2003 23:15 schreef thoth het volgende:[..]
Moet je die tandafdrukken in mijn tong zien.....dat was niet vanwege het hoge pleziergehalte
quote:Je hebt je dapper gehouden hoor
Op woensdag 30 juli 2003 23:15 schreef thoth het volgende:Moet je die tandafdrukken in mijn tong zien.....dat was niet vanwege het hoge pleziergehalte
quote:D'r wordt hier toch niet gekut he?
Op woensdag 30 juli 2003 23:18 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
vraag jij het aan haar??...ze kan mijn 1e post kutte & paste
quote:nu al??? Ik neem aan dat je de sexblunders niet gelezen hebt...geeft niet...niemand had echt geinige blunders
TRUTH!!!!!!! Wie bied???? Of moet zwijntje ff alle 45 vragen beantwoorden????
quote:Ik zei toch, alles behalve zoenen
Op woensdag 30 juli 2003 23:18 schreef Loesje29 het volgende:Tandafdrukken in je tong?
Dat Inspiral daar bij kon dan ...![]()
quote:Over bijten dacht je klaarblijkelijk anders..... dat is nu wel duidelijk
Op woensdag 30 juli 2003 23:20 schreef inspiral het volgende:[..]
Ik zei toch, alles behalve zoenen
![]()
quote:krijg je er dan geen strakke broek van???
Op woensdag 30 juli 2003 23:19 schreef RonaldV het volgende:[..]
D'r wordt hier toch niet gekut he?
quote:Ik hoop het niet aangezien het 'alles, behalve zoenen' was en ja ... dat kan erg zeer doen.
Op woensdag 30 juli 2003 23:21 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Over bijten dacht je klaarblijkelijk anders..... dat is nu wel duidelijk
quote:Try me...grrrrr
Op woensdag 30 juli 2003 23:21 schreef Loesje29 het volgende:
Over bijten dacht je klaarblijkelijk anders..... dat is nu wel duidelijk
quote:Ik maar weer? Wat draag je op dit moment? tot in detail graag!
Op woensdag 30 juli 2003 23:23 schreef Noayla_ het volgende:
Waar blijven de vragen?
quote:je loopt ietsie pietsie achter....
Op woensdag 30 juli 2003 23:18 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Pruzies!
quote:zwarte string + zwart hempje
Op woensdag 30 juli 2003 23:23 schreef RonaldV het volgende:[..]
Ik maar weer? Wat draag je op dit moment?
quote:mijn rode ponnetje en een string
Ik maar weer? Wat draag je op dit moment? tot in detail graag!
quote:Halloooeww
Ik maar weer? Wat draag je op dit moment?
* spijkerbroek
* string
* BH
quote:Tja, ik heb zo'n beetje alles gedaan: De "Sunday Roast", het "Full English breakfast" [die sausages! Een misdaad voor de maag!], ben beland tussen a "knocking down shots contest" [Auw de dag erna] en zelfs op een tree hugging hippie festivalletje geweest [gratis zweevie massages
Op woensdag 30 juli 2003 23:17 schreef heijx het volgende:[..]
Doe es v'tellen?
Hoe waren de publunches?
Oh ja, en gefietst, uiteraard, met name langs the river Trent, en door Sherwood Forest. Heb mijn Robin Hood niet gevonden, though.
Even kijken of er nog wat te confessen valt!
quote:[zwoele blik]
Op woensdag 30 juli 2003 23:23 schreef RonaldV het volgende:
oh nee, spijkerbroek, t-shirt, zwarte boxer en groen gips (linkerbeen)
quote:Hai...jij zit in je blote bh?
Op woensdag 30 juli 2003 23:25 schreef bridget_j het volgende:[..]
Halloooeww
* spijkerbroek
* string
* BH
quote:een boxer.
Meer details kan ik toch echt niet verzinnen.
Eh, maat 6 dan.
quote:Na die darkroomencounter, ff vlug gedouched en behalve een shortje niks meer aangetrokken. Scheelt nu een hoop typewerk
Op woensdag 30 juli 2003 23:23 schreef RonaldV het volgende:Ik maar weer? Wat draag je op dit moment? tot in detail graag!
quote:Oh, en pak je agenda even, voor Pea
Op woensdag 30 juli 2003 23:25 schreef zwijntje het volgende:
Even kijken of er nog wat te confessen valt!
quote:En wat is Shark Bait's tegenbod voor deze ongetwijfeld razend opwindende foto's met uiteraard een zeer esthetisch gehalte?
Op woensdag 30 juli 2003 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
je loopt ietsie pietsie achter....
* Shark.Bait wil nog steeds foto's zien van de daad ...voor puur artistieke redenen..dan zet hij het wel in olieverf
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 30-07-2003 23:27]
quote:sssst maak haar nu niet nieuwsgierig!!!!
Op woensdag 30 juli 2003 23:18 schreef pea4fun het volgende:[..]
Je hebt niet teruggelezen?
* pea4fun met punt van haar ponnetje het zweet van haar voorhoofd veegt
(voor het geval je niet tegen
kan)
zijn wij al of ben je nog aan het uitzoeken of ik voldoe als reserve man???
quote:PICS!!!!
Op woensdag 30 juli 2003 23:25 schreef bassieman het volgende:[..]
[zwoele blik]
Helemaal niks!
[/zwoele blik]oh nee, spijkerbroek, t-shirt, zwarte boxer en groen gips (linkerbeen)
edit: grrr kleine lettertjes
[Dit bericht is gewijzigd door pea4fun op 30-07-2003 23:29]
quote:Jij IT'er jij!
Op woensdag 30 juli 2003 23:26 schreef heijx het volgende:[..]
een boxer.
Merk Coming legends Original Underwear, since 1981.Meer details kan ik toch echt niet verzinnen.
Eh, maat 6 dan.
quote:zwarte sokken, zwarte spijkerbroek, zwarte boxer, groen gestreept overhemd, open, zodat mijn bovenlijf zichtbaar is
quote:ZEG!!!
Op woensdag 30 juli 2003 23:27 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
sssst maak haar nu niet nieuwsgierig!!!!
![]()
kan)
zijn wij al
of ben je nog aan het uitzoeken of ik voldoe als reserve man???
quote:Hallooooooo
Op woensdag 30 juli 2003 23:25 schreef bridget_j het volgende:[..]
Halloooeww
* spijkerbroek
* string
* BH
Niets over je bovenlijf?????
quote:Er zwerft nog een foto van mijn zwembroek rond op Fok!
Op woensdag 30 juli 2003 23:27 schreef pea4fun het volgende:[..]
PICS!!!!
edit: grrr kleine lettertjes
quote:Waar denk jij dat ze een BH draagt ?
Op woensdag 30 juli 2003 23:29 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Hallooooooo
quote:Muts
Op woensdag 30 juli 2003 23:26 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Oh, en pak je agenda even, voor Pea
quote:* Shark.Bait voelt weer eenzelfde dare bovenkomen...ook voor artistieke redenen
Op woensdag 30 juli 2003 23:26 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Oh, en pak je agenda even, voor Pea
quote:Bridget kennende hangtie ergens in de lamp
Op woensdag 30 juli 2003 23:30 schreef Knut het volgende:[..]
Waar denk jij dat ze een BH draagt ?
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
zwarte sokken, zwarte spijkerbroek, zwarte boxer, groen gestreept overhemd, open, zodat mijn bovenlijf zichtbaar is
quote:Half open overhemden waardoor machtige borstpartijen etc. etc. zichtbaar worden.
Op woensdag 30 juli 2003 23:29 schreef Knut het volgende:
Overhemd. half open
Boxer
Spijkerbroek
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 30-07-2003 23:32]
quote:Ja
Op woensdag 30 juli 2003 23:26 schreef pea4fun het volgende:[..]
Hai...jij zit in je blote bh?
quote:ehhhh...wat had je in gedachten??? 1 miljoen en een leuke nacht???
Op woensdag 30 juli 2003 23:26 schreef Noayla_ het volgende:[..]
En wat is Shark Bait's tegenbod voor deze ongetwijfeld razend opwindende foto's met uiteraard een zeer esthetisch gehalte?
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:30 schreef pea4fun het volgende:[..]
Muts
quote:Sja, er werd naar details gevraagd en alleen "een boxer" klinkt weer zo kaal he?
Op woensdag 30 juli 2003 23:28 schreef bassieman het volgende:[..]
Jij IT'er jij!
en die boxer heb ik alleen maar aangedaan voor het geval er pics geëist worden
quote:En men zou weer eens voor de gein in het fruitige topic in B&H moeten kijken
Op woensdag 30 juli 2003 23:30 schreef bassieman het volgende:[..]
Er zwerft nog een foto van mijn zwembroek rond op Fok!
quote:Je bent niet gretig genoeg...jammer hoor...nou ja...dan geen foto
Op woensdag 30 juli 2003 23:27 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
sssst maak haar nu niet nieuwsgierig!!!!
![]()
kan)
zijn wij al
of ben je nog aan het uitzoeken of ik voldoe als reserve man???
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:31 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Bridget kennende hangtie ergens in de lamp
quote:Met jou kan ik praten!
Op woensdag 30 juli 2003 23:31 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
ehhhh...wat had je in gedachten??? 1 miljoen en een leuke nacht???
quote:ik bedoelde te zeggen, maar ja, ik typte het weer eens te snel: Heb je alleen maar je BH aan, en er niets over aan...jeezus
+10 voor de 20+ er (niet jij hoor Loes)
quote:Alleen BH dan, is toch genoeg? Veel te warm joh allemaal
Op woensdag 30 juli 2003 23:29 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Hallooooooo
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:31 schreef Noayla_ het volgende:[..]
[..]Half open overhemden waardoor machtige borstpartijen etc. etc. zichtbaar worden.
![]()
quote:JAloezie! Bewijsstuk nummer 3?????
Op woensdag 30 juli 2003 23:29 schreef RonaldV het volgende:[..]
ZEG!!!
quote:
Hoi Loes
quote:oeh
Op woensdag 30 juli 2003 23:34 schreef Knut het volgende:[..]
quote:Yup...
Op woensdag 30 juli 2003 23:31 schreef Noayla_ het volgende:Half open overhemden waardoor machtige borstpartijen etc. etc. zichtbaar worden.
![]()
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:35 schreef bridget_j het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
Hoi Loes
![]()
![]()
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:34 schreef Knut het volgende:
quote:NIET GRETIG GENOEG???!??!?!?!!?
Op woensdag 30 juli 2003 23:32 schreef pea4fun het volgende:[..]
Je bent niet gretig genoeg...jammer hoor...nou ja...dan geen foto
potver
quote:Zolang je dáár maar geen dare van maakt
Op woensdag 30 juli 2003 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Yup...
truth: drijf je nu van je stoel af???![]()
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:34 schreef Knut het volgende:[..]
Ik moet me altijd beheersen om niet te gaan graaien...
* Loesje29 zichzelf op vingers tikt... foei Loes....
quote:Tsja ... aangezien niemand met 'the obvious' komt, dan ik maar ...
Op woensdag 30 juli 2003 23:32 schreef heijx het volgende:[..]
Sja, er werd naar details gevraagd en alleen "een boxer" klinkt weer zo kaal he?
en die boxer heb ik alleen maar aangedaan voor het geval er pics geëist worden
PICS!!!
quote:Denk je dat we DAAR ook aan toekomen dan???
Op woensdag 30 juli 2003 23:33 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Met jou kan ik praten!
quote:Ik vroeg om je email maar zag em nog steeds niet voorbij komen....of ik moet niet goed lezen.....
Op woensdag 30 juli 2003 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
NIET GRETIG GENOEG???!??!?!?!!?
![]()
potver
quote:Loesje is dus wel altijd zo gretig!
Op woensdag 30 juli 2003 23:37 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Ik moet me altijd beheersen om niet te gaan graaien...
* Loesje29 zichzelf op vingers tikt... foei Loes....
quote:Niet esthetisch verantwoord.
Op woensdag 30 juli 2003 23:38 schreef bassieman het volgende:[..]
Tsja ... aangezien niemand met 'the obvious' komt, dan ik maar ...
PICS!!!
quote:Heej... ik mag eerst
Op woensdag 30 juli 2003 23:38 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Denk je dat we DAAR ook aan toekomen dan???
Met Noayla... that is....
[Dit bericht is gewijzigd door Loesje29 op 30-07-2003 23:40]
quote:Jazekers!
Op woensdag 30 juli 2003 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Yup...
truth: drijf je nu van je stoel af???![]()
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:39 schreef Noayla_ het volgende:Jazekers!
Ben net m.b.v. een krachtige schoolslag weer teruggezwommen naar m'n bureaustoel.
Dweilen maar dan
quote:Ik doe louter aan goede gesprekken
Op woensdag 30 juli 2003 23:38 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Denk je dat we DAAR ook aan toekomen dan???
soms
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 30-07-2003 23:42]
quote:OOOOOOW...ikhet gaat zo snel dat ik sommige dingen ehm mis
Op woensdag 30 juli 2003 23:39 schreef pea4fun het volgende:[..]
Ik vroeg om je email maar zag em nog steeds niet voorbij komen....of ik moet niet goed lezen.....
me@miklos.nl *grijns*
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:39 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Heej... ik mag eerst
quote:*juich*
Op woensdag 30 juli 2003 23:39 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Heej... ik mag eerst
quote:*afdruip*
quote:Mijn rode ponnetje
Op woensdag 30 juli 2003 23:40 schreef Knut het volgende:
Maar he. Dames met cam... post ook eens foto's
Oh ik heb helemaal buikpijn hier. Wat een niveau vanavond dames en heren
quote:hmmmmmm stuur maar beeldend materiaal...ik zie het nog niet helemaal voor me
Op woensdag 30 juli 2003 23:39 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Jazekers!
Ben net m.b.v. een krachtige schoolslag weer teruggezwommen naar m'n bureaustoel.
quote:Vroeg jij je eerder vandaag niet af hoe dat voelde ?
Op woensdag 30 juli 2003 23:43 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
*juich*
*spring*
*feest*
[..]*afdruip*
*zucht*
*blauwtjes gevoel heeft*
quote:Hee, dat plaatje ken ik! maar dan zonder rood ponnetje
Op woensdag 30 juli 2003 23:43 schreef pea4fun het volgende:[..]
Mijn rode ponnetje
quote:you've got mail
Op woensdag 30 juli 2003 23:41 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
OOOOOOW...ikhet gaat zo snel dat ik sommige dingen ehm mis
me@miklos.nl *grijns*
quote:Ik lig hier ook bijna onder tafel van het lachen LOL...maakt mijn avond helemaal goed...en ik voelde mij daarnet nog depri (18:00-21:00)
Op woensdag 30 juli 2003 23:44 schreef Loesje29 het volgende:![]()
![]()
Oh ik heb helemaal buikpijn hier. Wat een niveau vanavond dames en heren
quote:niet zo uit de school klappen lange
Op woensdag 30 juli 2003 23:45 schreef RonaldV het volgende:[..]
Hee, dat plaatje ken ik! maar dan zonder rood ponnetje
quote:heh heh
Op woensdag 30 juli 2003 23:44 schreef Knut het volgende:[..]
Vroeg jij je eerder vandaag niet af hoe dat voelde ?
Ja, dat klopt...wauw...twee blauwtjes op 1 dag... 1 's ochtends, en 1 online
moet ik nu depri zijn of het stoer vinden
Ik ga wel voor stoer, ik ben nu te vrolijk
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:44 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
hmmmmmm stuur maar beeldend materiaal...ik zie het nog niet helemaal voor me
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:44 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
hmmmmmm stuur maar beeldend materiaal...ik zie het nog niet helemaal voor me
quote:Da's wat anders dan een spraakwaterval
Op woensdag 30 juli 2003 23:49 schreef Noayla_ het volgende:
quote:J'Accuse!!!!!