Het enige probleem wat me met dit concept te binnen schiet is de hoeveelheid licht. Voor 'rechtgeaarde' mannelijke hetero's is het natuurlijk niet fijn als het zo donker is dat je moet 'voelen' of je beoogde sekspartner een vrouw of man is. Verder zal net als met datingsites e.d. de verhouding mannen-vrouwen wel weer behoorlijk scheef liggen.
Maar in principe zou dit wel een leuk concept zijn.
quote:0 dus
Op woensdag 30 juli 2003 19:25 schreef PankPinther het volgende:
ik heb het vermoeden dat je daar ongeveer net zo veel vrouwen zult vinden als in de gay darkrooms...
quote:waarom ga je dan als vrouw een darkroom in als je geen seks wilt...
Op woensdag 30 juli 2003 19:26 schreef worsie het volgende:
Helaas is de ervaring die hiermee in de vroegere It (die had toen darkrooms die voor iedereen toegangkelijk waren) is opgedaan niet echt positief. Veel gedoe geweest daar, aanrandingen e.d. vrouwen (en ook mannen) willen over het algemeen niet zomaar met iedereen sexs, maar mannen kunnen dat blijkbaar niet zo goed accepteren van een vrouw
seks in de kroeg met licht aan (hoewel soms wil je liever ligt uit inderdaad) gewoon overal toestaan!
quote:een topic wat ik al wilde openen: seks op bepaalde openbare plaatsen gedogen
Op woensdag 30 juli 2003 19:34 schreef Lopat het volgende:
Beter idee...seks in de kroeg met licht aan (hoewel soms wil je liever ligt uit inderdaad) gewoon overal toestaan!
quote:dat is soft man...
Op woensdag 30 juli 2003 19:44 schreef MikeyMo het volgende:[..]
een topic wat ik al wilde openen: seks op bepaalde openbare plaatsen gedogen
quote:Je kan er natuurlijk ook vantevoren 1 uitzoeken, en gewoon meesleuren. Ideetje wellicht?
Op woensdag 30 juli 2003 19:20 schreef MikeyMo het volgende:
Het enige probleem wat me met dit concept te binnen schiet is de hoeveelheid licht.
quote:aaah kijk een vrouw met ervaring: do tell...
Op woensdag 30 juli 2003 19:48 schreef k_i_m het volgende:[..]
Je kan er natuurlijk ook vantevoren 1 uitzoeken, en gewoon meesleuren. Ideetje wellicht?
.
quote:Ga je me nou echt vertellen dat je dat zelf niet had kunnen verzinnen?
Op woensdag 30 juli 2003 20:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
aaah kijk een vrouw met ervaring: do tell...
Overigens geen ervaring. Ik hou niet van donker .
quote:meer van lollies zeker
Op woensdag 30 juli 2003 20:18 schreef k_i_m het volgende:[..]
Ga je me nou echt vertellen dat je dat zelf niet had kunnen verzinnen?
.
Overigens geen ervaring. Ik hou niet van donker
.
Heb in parenclubs weleens zitten bekijken wat er zoals de darkroom ingaat en uitkomt, dat is nu meestal niet het meest aantrekkelijke volk wat er rondloopt(anders hadden ze de darkroom ook niet nodig gehad
).
Nee, ik zie graag wie er aan me zit, stel je voor zeg, je gaat zo'n darkroom in, je hebt sex, kom je naar buiten, tegelijk met degene met wie je sex hebt gehad, is het echt de walgelijkste van het walgelijkste wat je ooit gezien hebt zeg
Nee, tnxxxxxx ik sla een rondje over
Doe mij dan maar gewoon een orgie ruimte, kan je tenminste nog zien wie er zijn.
quote:Ja en dan zit je fout.........
Op woensdag 30 juli 2003 19:48 schreef k_i_m het volgende:[..]
Je kan er natuurlijk ook vantevoren 1 uitzoeken, en gewoon meesleuren. Ideetje wellicht?
.
Je gaat de darkroom in, het is normaal dat de mensen in een darkroom ook niet alleen maar met 1 persoon wat doen, maar dat handen, voeten en andere lichaamsdelen zich verstrengelen.
De kick van een darkroom is dat je niet weet wie er aan je zit, dit vind ik geen kick, heb dan liever een blinddoek om een een aantal mensen die uitgekozen zijn door mijn man ofzo, weet ik iig dat er geen griezels aan me zitten
Je moet dus niet een darkroom ingaan en dan gaan huilen als er iemand aan je zit, daar is dat ding voor.......
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:34 schreef erodome het volgende:[..]
Ja en dan zit je fout.........
De enige darkrooms die ik ooit van dichtbij bekeken heb, waren op feestjes. En daar was het niet stikkedonker, en daar zat ook niet iedereen aan elkaar. Daar gingen mensen ook rustig met elkaar naar binnen. Het enige verschil met sex thuis, was dat er nu mensen naar stonden te kijken. Of is dat een ander soort darkroom .
quote:Een echte darkroom is ook echt donker, pikzwart zeg maar, je ziet geen hand voor ogen.
Op woensdag 30 juli 2003 20:51 schreef k_i_m het volgende:[..]
.
De enige darkrooms die ik ooit van dichtbij bekeken heb, waren op feestjes. En daar was het niet stikkedonker, en daar zat ook niet iedereen aan elkaar. Daar gingen mensen ook rustig met elkaar naar binnen. Het enige verschil met sex thuis, was dat er nu mensen naar stonden te kijken. Of is dat een ander soort darkroom
.
Een darkroom die niet echt donker is is geen darkroom, maar een orgieplek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |