abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juli 2003 @ 19:20:33 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12122176
Darkrooms, ik ben er zelf nog nooit in geweest maar van horen zeggen heb ik begrepen dat die o.a. in diverse gay-bars te vinden zijn. Maar waarom hebben alleen homo's een darkroom in een kroeg zitten, als ik gewoon uitga zou het mij ook wel leuk lijken als gewone doorsnee (hetero?) kroegen een darkroom hebben.

Het enige probleem wat me met dit concept te binnen schiet is de hoeveelheid licht. Voor 'rechtgeaarde' mannelijke hetero's is het natuurlijk niet fijn als het zo donker is dat je moet 'voelen' of je beoogde sekspartner een vrouw of man is. Verder zal net als met datingsites e.d. de verhouding mannen-vrouwen wel weer behoorlijk scheef liggen.

Maar in principe zou dit wel een leuk concept zijn.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_12122346
ik heb het vermoeden dat je daar ongeveer net zo veel vrouwen zult vinden als in de gay darkrooms...
  woensdag 30 juli 2003 @ 19:26:22 #3
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_12122362
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 19:25 schreef PankPinther het volgende:
ik heb het vermoeden dat je daar ongeveer net zo veel vrouwen zult vinden als in de gay darkrooms...
0 dus
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  woensdag 30 juli 2003 @ 19:26:35 #4
3501 worsie
Had too much grass...
pi_12122367
Helaas is de ervaring die hiermee in de vroegere It (die had toen darkrooms die voor iedereen toegangkelijk waren) is opgedaan niet echt positief. Veel gedoe geweest daar, aanrandingen e.d. vrouwen (en ook mannen) willen over het algemeen niet zomaar met iedereen sexs, maar mannen kunnen dat blijkbaar niet zo goed accepteren van een vrouw
  woensdag 30 juli 2003 @ 19:30:07 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12122464
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 19:26 schreef worsie het volgende:
Helaas is de ervaring die hiermee in de vroegere It (die had toen darkrooms die voor iedereen toegangkelijk waren) is opgedaan niet echt positief. Veel gedoe geweest daar, aanrandingen e.d. vrouwen (en ook mannen) willen over het algemeen niet zomaar met iedereen sexs, maar mannen kunnen dat blijkbaar niet zo goed accepteren van een vrouw
waarom ga je dan als vrouw een darkroom in als je geen seks wilt...
[..]
pi_12122586
Beter idee...

seks in de kroeg met licht aan (hoewel soms wil je liever ligt uit inderdaad) gewoon overal toestaan!

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  woensdag 30 juli 2003 @ 19:44:27 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12122850
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 19:34 schreef Lopat het volgende:
Beter idee...

seks in de kroeg met licht aan (hoewel soms wil je liever ligt uit inderdaad) gewoon overal toestaan!

een topic wat ik al wilde openen: seks op bepaalde openbare plaatsen gedogen
[..]
pi_12122894
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 19:44 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

een topic wat ik al wilde openen: seks op bepaalde openbare plaatsen gedogen

dat is soft man...
niet gedogen maar gewoon toestaan!
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  woensdag 30 juli 2003 @ 19:48:11 #9
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_12122937
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 19:20 schreef MikeyMo het volgende:
Het enige probleem wat me met dit concept te binnen schiet is de hoeveelheid licht.
Je kan er natuurlijk ook vantevoren 1 uitzoeken, en gewoon meesleuren. Ideetje wellicht? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 30 juli 2003 @ 20:04:11 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12123296
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 19:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je kan er natuurlijk ook vantevoren 1 uitzoeken, en gewoon meesleuren. Ideetje wellicht? .

aaah kijk een vrouw met ervaring: do tell...
[..]
  woensdag 30 juli 2003 @ 20:18:37 #11
14746 k_i_m
pi_12123652
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:04 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

aaah kijk een vrouw met ervaring: do tell...

Ga je me nou echt vertellen dat je dat zelf niet had kunnen verzinnen? .

Overigens geen ervaring. Ik hou niet van donker .

In my life
Why do I smile
  woensdag 30 juli 2003 @ 20:24:59 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12123845
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:18 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ga je me nou echt vertellen dat je dat zelf niet had kunnen verzinnen? .

Overigens geen ervaring. Ik hou niet van donker .

meer van lollies zeker
[..]
pi_12124024
Darkrooms, daar ga ik dus echt niet in he..............

Heb in parenclubs weleens zitten bekijken wat er zoals de darkroom ingaat en uitkomt, dat is nu meestal niet het meest aantrekkelijke volk wat er rondloopt(anders hadden ze de darkroom ook niet nodig gehad ).

Nee, ik zie graag wie er aan me zit, stel je voor zeg, je gaat zo'n darkroom in, je hebt sex, kom je naar buiten, tegelijk met degene met wie je sex hebt gehad, is het echt de walgelijkste van het walgelijkste wat je ooit gezien hebt zeg

Nee, tnxxxxxx ik sla een rondje over

Doe mij dan maar gewoon een orgie ruimte, kan je tenminste nog zien wie er zijn.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_12124106
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 19:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja en dan zit je fout.........

Je gaat de darkroom in, het is normaal dat de mensen in een darkroom ook niet alleen maar met 1 persoon wat doen, maar dat handen, voeten en andere lichaamsdelen zich verstrengelen.

De kick van een darkroom is dat je niet weet wie er aan je zit, dit vind ik geen kick, heb dan liever een blinddoek om een een aantal mensen die uitgekozen zijn door mijn man ofzo, weet ik iig dat er geen griezels aan me zitten

Je moet dus niet een darkroom ingaan en dan gaan huilen als er iemand aan je zit, daar is dat ding voor.......

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 30 juli 2003 @ 20:51:25 #15
14746 k_i_m
pi_12124600
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja en dan zit je fout.........

.

De enige darkrooms die ik ooit van dichtbij bekeken heb, waren op feestjes. En daar was het niet stikkedonker, en daar zat ook niet iedereen aan elkaar. Daar gingen mensen ook rustig met elkaar naar binnen. Het enige verschil met sex thuis, was dat er nu mensen naar stonden te kijken. Of is dat een ander soort darkroom .

In my life
Why do I smile
  woensdag 30 juli 2003 @ 20:53:42 #16
20741 generalist
Watch me do it!
pi_12124666
Volgens mij zijn mannen gewoon seksbeluster en daarom vind je meer gay-darkrooms. Gay als in mannen die homoseksueel zijn zuller eerder (denk ik) saampjes zo een hoekje inkruipen dan wanneer een hetro kerel een griet tegenkomt die samen een hoekje in de room kiezen
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_12125321
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:51 schreef k_i_m het volgende:

[..]

.

De enige darkrooms die ik ooit van dichtbij bekeken heb, waren op feestjes. En daar was het niet stikkedonker, en daar zat ook niet iedereen aan elkaar. Daar gingen mensen ook rustig met elkaar naar binnen. Het enige verschil met sex thuis, was dat er nu mensen naar stonden te kijken. Of is dat een ander soort darkroom .

Een echte darkroom is ook echt donker, pikzwart zeg maar, je ziet geen hand voor ogen.

Een darkroom die niet echt donker is is geen darkroom, maar een orgieplek.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')