Nou dan kan ik hem wel een knap verkopen, laat ie dat lekker doen als ie alleen is ofzo maar dat doe je toch niet met je vriendin erbij hoezo wordt je onzeker van!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door nomobo op 30-07-2003 13:18]
quote:Ha, jaloers.
Op woensdag 30 juli 2003 13:17 schreef XXEMMYXX het volgende:mooi mokkel
kijken mag toeslaan mag niet
[Dit bericht is gewijzigd door Count_Blah op 30-07-2003 13:19]
en dan zeg ik zelfs tegen mn vriendin , nouhou das wel een mooi meisje zeg
en dan zegt zij : Ja he , kan je lekker toch niet krijgen
Zo lang hij je trouw blijft zie ik het probleem niet.
Als ik jou was, zou ik in therapie gaan voor ziekelijke jaloezie
[Dit bericht is gewijzigd door Just-Dennis op 30-07-2003 13:21]
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 13:17 schreef XXEMMYXX het volgende:
Kennen jullie dat, je loopt lekker met z'n tweeen in de stad rond te slenterren en dan komt daar z'n mooi mokkel aangelopen en dan zie je dat hoofd van je vriend en helemaal meegaan met de richting waar zij heen loopt!!Nou dan kan ik hem wel een knap verkopen, laat ie dat lekker doen als ie alleen is ofzo maar dat doe je toch niet met je vriendin erbij hoezo wordt je onzeker van!!!!!
Newsflash :
Dat ben je NIET.
Mijn vriendin mag ook best naar andere jongens *kijken* hoor,
zou een beetje arrogant zijn om te denken dat ik de knapste man ter wereld ben.
(1 van de knapste, okee. maar niet de knapste)
Ik vind 't zo onrealistisch om te zeggen "je mag niet naar andere meisjes kijken!",
moet ie dan de hele tijd krampachtig naar beneden blijven kijken ofzo ?
[Dit bericht is gewijzigd door L.Denninger op 30-07-2003 13:21]
quote:Zo hoort dat, alle vrouwen zijn immers hoeren.
Op woensdag 30 juli 2003 13:20 schreef XXEMMYXX het volgende:
Flauw, en als wij als meisje dat doen, slaat de jonger er meteen op los!!!!!!!Wat zeg je daar van
quote:Is je vriend de broer van Regilio Tuur ofzo?
Flauw, en als wij als meisje dat doen, slaat de jonger er meteen op los!!!!!!!Wat zeg je daar van
quote:Dumpen!
quote:Precies, zo hoort het ook, als het daar maar bij blijft.
Op woensdag 30 juli 2003 13:19 schreef Kresj het volgende:
Dat doen alle gezonde mannen. Als ik een mooi miesje zag, zei ik dat gewoon en als zei een leuke jongen zag, zei ze dat ook. Geen probleem...
quote:Wat leuk dat je met Regilio Tuur uitgaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Lithion op 30-07-2003 13:21]
quote:Ik kort altijd de ketting voor straf in, plus 6 weken geen contact met de buitenwereld.
Hoeren!
quote:en gelijk heeft ze
Op woensdag 30 juli 2003 13:19 schreef Joene het volgende:
ik ben ook zon lul die dat doeten dan zeg ik zelfs tegen mn vriendin , nouhou das wel een mooi meisje zeg
quote:Jij is te laat
Op woensdag 30 juli 2003 13:21 schreef Lithion het volgende:[..]
Wat leuk dat je met Regilio Tuur uitgaat.
Enne topicstarter, beter kijken dan aankomen toch?
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 13:20 schreef thumper het volgende:
Wij hebben daar een oplossing voor gevonden: samen kijken
meestal is het zo dat als ik m'n vriendin langer één richting op zie kijken, het voor mij ook de moeite waard is om even een blik te werpen
"lekker kontje hé schat"
Wees blij, zie het als een vergelijkend warenonderzoek. Zolang hij ze alleen maar nakijkt en daarna jou in de ogen aanschouwt, hoef je je nergens zorgen om te maken. Je bent dan geslaagd!!
Je ontkomt er toch niet aan. Maar je mag het hem natuurlijk wel zeggen dat hij dat wat minder opzichtig moet/mag doen.
quote:whehe die vind ik wel goed
ik ben ook zon lul die dat doeten dan zeg ik zelfs tegen mn vriendin , nouhou das wel een mooi meisje zeg
quote:die kans zit erin ja
Op woensdag 30 juli 2003 13:21 schreef Count_Blah het volgende:[..]
en gelijk heeft ze
quote:*Herkenning* Samen kijken is juist leuk
Op woensdag 30 juli 2003 13:22 schreef realist_ik het volgende:[..]
meestal is het zo dat als ik m'n vriendin langer één richting op zie kijken, het voor mij ook de moeite waard is om even een blik te werpen
"lekker kontje hé schat"
quote:Die is wel goed
quote:Nietes!
Op woensdag 30 juli 2003 13:23 schreef Lithion het volgende:[..]
De mijne is beter.
quote:dat zal nog best wel eens tegen vallen
Op woensdag 30 juli 2003 13:23 schreef elcastel het volgende:
Hahaha, wat wil je dan ? Dat ie niet kijkt ? Zal je snel vervelen geloof me, wees jij maar gewoon jalours, dan doe je ook wat meer je best. En vice versa en weer terug natuurlijk.
quote:dat je op verkeerde mannen valt. maar dat is ook niet verwonderlijk met zo'n XXXgebruikersnaamXXX
quote:zoiets wou ik ook zeggen
Op woensdag 30 juli 2003 13:25 schreef Byte_Me het volgende:[..]
dat je op verkeerde mannen valt. maar dat is ook niet verwonderlijk met zo'n XXXgebruikersnaamXXX
quote:Oooooo, dus vrouwen kijken ook, alleen valt het dus niet op!
Op woensdag 30 juli 2003 13:27 schreef Asap het volgende:
Wat een onzin zeg, iedereen kijkt naar andere mensen. Vrouwen hebben een 180 graden gezichtsveld (zien alles binnen 180 graden), mannen kunnen alleen het gedeelte voor hun zien (lange afstand gezichtsveld). Dus het lijkt dat mannen alleen kijken, maar vrouwen zien ook alles.
Maar zoals ik al zei, je kunt beter allebei kijken toch? Is veel leuker, eerlijker, en je kunt makkelijker commentaar geven
"Jouw kontje is mooier, schat! "
vrouwen kijken en doen.
dus as je vriend kijkt geen probleem.
Tzit nu eenmaal in de aard van het beessie, hm?
In de dierenwereld is het toch ook zo dat de mannetjes zoveel mogelijk zaad proberen te lozen bij zoveel mogelijk vrouwtjes?
Tis gewoon gehoor geven aan de (dierlijke) instincten.
En: onderdrukken is slecht voor een mens.
============================
OT:
Ach, kijken kan toch geen kwaad?
Doe jij toch ook vast wel?
[Dit bericht is gewijzigd door 1750GTV op 30-07-2003 13:42]
quote:Om dat jullie wijven meteen de flirt inzetten, waardoor wij, mannen, de man in kwestie wakker moeten maken dat ze al bezet is.
Je moet maar zo denken. Wie van die 2 grietjes ligt er vannacht bij hem in bed? PRECIES....
quote:Een echte man doet zoiets niet, ben ik van mening. Hij moet juist trots op jou zijn.
Kennen jullie dat, je loopt lekker met z'n tweeen in de stad rond te slenterren en dan komt daar z'n mooi mokkel aangelopen en dan zie je dat hoofd van je vriend en helemaal meegaan met de richting waar zij heen loopt!!Nou dan kan ik hem wel een knap verkopen, laat ie dat lekker doen als ie alleen is ofzo maar dat doe je toch niet met je vriendin erbij hoezo wordt je onzeker van!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 30-07-2003 13:43]
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 13:41 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Een echte man doet zoiets niet, ben ik van mening. HIj moet juist trots op jou zijn.
heb je dinges weer ....
quote:Tuurlijk moet je daar trots op zijn, maar je mag toch even kijken?
Een echte man doet zoiets niet, ben ik van mening. HIj moet juist trots op jou zijn.
quote:Daar zeg ik van :
Period.
quote:Je hebt zeker een relatie gehad met een turk of zo. Want dat is normaal in die cultuur om vrouwen te slaan.
quote:Dat heeft er ook mee te maken ja...
Op woensdag 30 juli 2003 13:43 schreef Spotmatic het volgende:Period.
quote:Sla je d'r dan gewoon lens met je handen of gebruik je daar dan nog enkele hulpmiddelen bij? Slaghout, of een ketting, ik noem maar wat.
Op woensdag 30 juli 2003 13:45 schreef pro_jeex het volgende:
Ik zou het niet pikken als mijn vriendin naar een ander zou kijken, maar je moet wel consequent zijn en zelf ook niet naar andere vrouwen kijken.
Of krijgt elke emmy bij de slijter een gratis breezer?
quote:Om de woorden van mijn oma eens te gebruiken:
Kijken kost geen geld.......
[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 30-07-2003 13:47]
quote:Dus jij wilt geen trio met 2 vrouwen
Op woensdag 30 juli 2003 13:45 schreef pro_jeex het volgende:
Ik zou het niet pikken als mijn vriendin naar een ander zou kijken, maar je moet wel consequent zijn en zelf ook niet naar andere vrouwen kijken.
Kom op zeg wat is er nou mis met kijken. Dat is intresse tonen in de meden mens. niks mis mee. Het leven is zien en gezien worden. Als je daar al boos om word is het toch wel triest gesteld zeg met de meeste mensen.
quote:Nee dank maak ik het uit denk ik.
Op woensdag 30 juli 2003 13:46 schreef tvlxd het volgende:[..]
Sla je d'r dan gewoon lens met je handen of gebruik je daar dan nog enkele hulpmiddelen bij? Slaghout, of een ketting, ik noem maar wat.
quote:
Een echte man doet zoiets niet, ben ik van mening. Hij moet juist trots op jou zijn.
hoe kan ik zou trots zijn op mijn vriendin zonder vergelijkingsmateriaal. zou een mooie wereld zijn als ik niet naar andere vrouwen mag kijken. ik heb er ook geen problemen mee als zij naar andere mannen kijkt. volgens mij heeft het met zelfvertrouwen te maken,.
quote:Ja, hé, kijk, 't blijft een forum. Lekker discussieren en dat soort dingen, moet kunnen, toch?
Op woensdag 30 juli 2003 13:47 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nee dank maak ik het uit denk ik.
Maar het gaat hier niet om mij, dus richt je nou op het probleem van de TS.
quote:Je schat dr hoog in..
Op woensdag 30 juli 2003 13:48 schreef Punica het volgende:
hehe, hoe oud is Topicstarter ? 14 ?
quote:Ehh.. maar 1 weekje per maand, toch?
Op woensdag 30 juli 2003 13:45 schreef Jarno het volgende:[..]
Dat heeft er ook mee te maken ja...
quote:Ik wil geen trio met 2 vrouwen nee
Op woensdag 30 juli 2003 13:47 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dus jij wilt geen trio met 2 vrouwen
Kom op zeg wat is er nou mis met kijken. Dat is intresse tonen in de meden mens. niks mis mee. Het leven is zien en gezien worden. Als je daar al boos om word is het toch wel triest gesteld zeg met de meeste mensen.
quote:Dat is dus hetzelfde dat wanneer je geen auto hebt, je naar Ferrari's mag kijken, maar zodra je zelf een mini hebt, mag dat niet meer ?
Op woensdag 30 juli 2003 13:51 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik wil geen trio met 2 vrouwen nee
Dat vind ik niet kunnen, maar wat heeft dat hier mee te maken??? Als je graag naar anderen wilt kijken op straat, dan moet je vrijgezel worden en kun je de hele dag de ogen uit de hoofd kijken, maar als je een vriendin hebt, dan kun je dat niet meer doen, ik zou dat ook niet willen.
quote:Moet je zorgen dat je meteen een Ferrari krijgt.
Op woensdag 30 juli 2003 13:54 schreef DaMart het volgende:[..]
Dat is dus hetzelfde dat wanneer je geen auto hebt, je naar Ferrari's mag kijken, maar zodra je zelf een mini hebt, mag dat niet meer ?
quote:Maar Ferrari's kosten meer geld dan mini's... als je dan even de paralel met vrouwen meisjes trekt, dan wordt het waarschijnlijk weer wel een relevante vergelijking
Op woensdag 30 juli 2003 13:57 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Moet je zorgen dat je meteen een Ferrari krijgt.
Maar ik vind die vergelijking niet relevant.
[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 30-07-2003 14:00]
quote:Tsk, tsk...
Als je graag naar anderen wilt kijken op straat, dan moet je vrijgezel worden en kun je de hele dag de ogen uit de hoofd kijken, maar als je een vriendin hebt, dan kun je dat niet meer doen, ik zou dat ook niet willen.
Als je op straat een, in jouw ogen leuke meid/jongen tegenkomt, dan kijk je er gewoon naar. Hetzij bewust, hetzij onbewust.
Als je dat ontkent dan ben je gewoon een leugenaar.
quote:Dus jij zegt : Ik heb een vriend, dus kijk ik niet meer naar andere mannen?! En dat verwacht jij dus andersom ook? Wat is hier de reden van... Zoveel bindingen .. je hebt apart nog een leven hoor, het is niet gelijk met zijn 2en 1 leven!?
Dat vind ik niet kunnen, maar wat heeft dat hier mee te maken??? Als je graag naar anderen wilt kijken op straat, dan moet je vrijgezel worden en kun je de hele dag de ogen uit de hoofd kijken, maar als je een vriendin hebt, dan kun je dat niet meer doen, ik zou dat ook niet willen.
Ik weet hoe je je voelt, mijn vriend had 'het' in het begin van onze relatie ook. Maar dan in de 3x zo erge mate. Kijken, ok daar heb ik absoluut geen problemen mee. Maar als we samen tv keken pikt hij alle leuke meiden eruit, het liefst met zoveel mogelijk commentaar erbij: "zo dies knap" , "zohoo!" als we over straat liepen was het elke keer van onder naar boven scannen en zelfs als we een keer foto's van mij keken zat ie de leuke meiden eruit te plukken: "he das wel een leuke meid!"
Nou dat doet je zelfvertrouwen geen goed hoor. 'K heb er toen eens met hem over gepraat en heb hem duidelijk gemaakt dat ik geen zuipmaatje van hem ben, maar toch echt z'n vriendin. Het vrijgezelle leven was hem naar z'n kop gestegen blijkbaar
Nu is alles weer ok Kijken is gezond, maar je kunt het ook overdrijven..
[Dit bericht is gewijzigd door BadGirly op 30-07-2003 14:19]
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 30-07-2003 14:14]
quote:Helemaal mee eens
Op woensdag 30 juli 2003 14:04 schreef BadGirly het volgende:
knip...Kijken is gezond, maar je kunt het ook overdrijven..
NEEEE
met je bochel!!"
Ze zien werkelijk alles. Zelfs de meest kleine hoofdmeedraai-beweging!
quote:OFFTOPIC
Op woensdag 30 juli 2003 14:16 schreef TinToR het volgende:
"nou, zo kan ik er ook uitzien hoor.......NEEEE
met je bochel!!"
Op zulke momenten moet je eerlijk zijn!
Wat een lelijk kind! Net een gesmolte IT !
(Hans teeuwen RuleZZZ)
quote:Ik heb echt medelijden met je vriendin meen ik echt.
ik moet er niet aan denken dat ik een vriendin krijg die er zo over denkt. Het idee alleen al. Het is mijn leven ik kijk naar wie ik wil .En zij mag van mij naar iedereen kijken wie zij wil.
Maar uhm mag je vriendin nog wel praten met andere mannen of niet? Immers ze heeft genoeg aan jou krijg ik het idee. Dus zal dat ook niet meer mogen
Driemaal raden wat mijn vriendin die avond met d'r haar deed!
Dus mijn advies: Probeer het positieve eruit te halen ipv zo kinderachtig te reageren!
quote:DE SCHOFT!!!
Aaaah joh, doen ze allemaal.
quote:Je bent toch samen, ik heb die behoefte niet, dus ik heb er ook geen moeite mee. Onze liefde is samengesmolten tot 1
Op woensdag 30 juli 2003 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:[..]
Dus jij zegt : Ik heb een vriend, dus kijk ik niet meer naar andere mannen?! En dat verwacht jij dus andersom ook? Wat is hier de reden van... Zoveel bindingen .. je hebt apart nog een leven hoor, het is niet gelijk met zijn 2en 1 leven!?
Vrouwen doen hier in het algemeen dus aardig moeilijk over, want waarom vinden mannen het dan niet erg dat vrouwen naar mannen kijken?! Vertrouwen
quote:Nou, das niet helemaal waar, hoor.
Op woensdag 30 juli 2003 14:25 schreef Manono het volgende:[..]
DE SCHOFT!!!
Aaaah joh, doen ze allemaal.
quote:Pro_jeex kijkt naar mannen dan of dieren
Op woensdag 30 juli 2003 14:28 schreef 1750GTV het volgende:[..]
Nou, das niet helemaal waar, hoor.
Pro_jeex zou zoiets nooit in zijn hoofd halen...
Tenminste, dat beweert hij hoog en laag.
quote:Ze leest mee he?
Op woensdag 30 juli 2003 14:27 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Je bent toch samen, ik heb die behoefte niet, dus ik heb er ook geen moeite mee. Onze liefde is samengesmolten tot 1
Ik verwacht het andersom ook idd.
quote:Volgens mij leest zijn vriendin mee of zo
quote:Jullie doen net alsof ik raar ben
quote:PUH! Ik was eerder!
Op woensdag 30 juli 2003 14:29 schreef DaMart het volgende:[..]
Volgens mij leest zijn vriendin mee of zo
Na na na na
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 14:29 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Ze leest mee he?
quote:Naar m'n vriendin kijk ik
Op woensdag 30 juli 2003 14:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
Pro_jeex kijkt naar mannen dan of dieren
quote:Huh?? Dus kijken naar een vrouw is meteen met je tong over straat slepen? Wie is er hier
Op woensdag 30 juli 2003 14:29 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Jullie doen net alsof ik raar ben
beetje omgekeerde wereld, dat jullie je niet kunnen beheersen en met je tong op de straat loopt, betekend niet dat iedereen zo is.
quote:Toch zou ik TS aan willen raden eens naar dat stukje Teeuwen te luisteren. Jaloezie is een belachelijk en nutteloos iets, maar we zijn het allemaal tot op een bepaalde hoogte.
Op woensdag 30 juli 2003 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:[..]
OFFTOPIC
quote:Vooraper!
PUH! Ik was eerder!
Na na na na
[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 30-07-2003 14:31]
quote:Dat is heel wat anders dan 'kijken' .. je mag iemand toch wel mooi vinden? Of leuk om te zien?
Op woensdag 30 juli 2003 14:29 schreef pro_jeex het volgende:....en met je tong op de straat loopt, betekend niet dat iedereen zo is....
Sluit je voor de tv ook je ogen als er een of andere 'sexy babe' in een reclame voorbij wiegelt ?
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 14:30 schreef Chayenn het volgende:
Je hebt zeker borderline.
quote:De meeste (gezonde) mannen kijken soms (lees vaak/altijd
De meeste vrouwen kijken (voor zover ik weet) ook vaak naar mannen (vooral kontjes zijn erg populair). Das ook heel normaal.
Het is trouwens niet erg vriendelijk van je vriend om (zo uitdrukkelijk) te blijven kijken nadat jij kenbaar hebt gemaakt er problemen mee te hebben. Hij kan 't minimaal proberen te verbergen of alleen kijken als jij er niet bij bent.
quote:Onzin, omkijken naar een mooie meid is genieten van al het moois om je heen. Vreemdgaan: Dat is een kwestie van je niet kunnen beheersen.
beetje omgekeerde wereld, dat jullie je niet kunnen beheersen en met je tong op de straat loopt, betekend niet dat iedereen zo is.
quote:Hij kijkt alleen naar de EO. Daar zie je dat soort types niet.
Op woensdag 30 juli 2003 14:31 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
Dat is heel wat anders dan 'kijken' .. je mag iemand toch wel mooi vinden? Of leuk om te zien?
Sluit je voor de tv ook je ogen als er een of andere 'sexy babe' in een reclame voorbij wiegelt ?
quote:Oké ..... dat is waarschijnlijk zo ... vergeten
Op woensdag 30 juli 2003 14:32 schreef DaMart het volgende:[..]
Hij kijkt alleen naar de EO. Daar zie je dat soort types niet.
Nogal wiedes dat m'n vriend ook naar andere meiden kijkt, ben nou eenmaal niet de mooiste op deze aardbol ... Maar wel de enige die met hem samen is
Zelf kijk ik ook mooie mensen en vaak vestig ik er zelfs zijn aandacht op: "Kijk, die jongen / dat meisje is leuk!!!"
"Je mag best buiten de deur honger krijgen, als je maar thuis komt eten"
quote:Het is de omgekeerde wereld:
- Tarzan kijkt naar Cheeta, Jane slaat Tarzan.
- Jane kijkt naar cheeta, Tarzan slaat Cheeta.
Zie.
quote:En maar hopen dat hij zegt "schat, jij bent veeeeeeel leuker" hè ?!
Op woensdag 30 juli 2003 14:33 schreef Webkim het volgende:
Mijn vriendje doet het ook. En ook ik word er onzeker van. Maar da's mijn probleem. Ik moet het gewoon kunnen opbrengen hem te vertrouwen.Zelf kijk ik ook mooie mensen en vaak vestig ik er zelfs zijn aandacht op: "Kijk, die jongen / dat meisje is leuk!!!"
quote:Nou vooral van die sbs6 en v8 sexreclames, dat gaat er gauw af.
Op woensdag 30 juli 2003 14:31 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
Dat is heel wat anders dan 'kijken' .. je mag iemand toch wel mooi vinden? Of leuk om te zien?
quote:Wat voor relatie had jij precies met je oma?
Op woensdag 30 juli 2003 14:33 schreef Bimmel het volgende:
Mijn Oma zei vroeger altijd:"Je mag best buiten de deur honger krijgen, als je maar thuis komt eten"
quote:Stél je toch eens voor dat je er opgewonden van zou raken ..... ?!
Op woensdag 30 juli 2003 14:35 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nou vooral van die sbs6 en v8 sexreclames, dat gaat er gauw af.
-edit-
Heb je FOK! ook zo ingesteld dat je geen avatars ziet trouwens?
[Dit bericht is gewijzigd door Miss_Amara op 30-07-2003 14:37]
quote:Niet echt waarschijnlijk.
Ze leest mee he?
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 14:34 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
En maar hopen dat hij zegt "schat, jij bent veeeeeeel leuker" hè ?!
![]()
*herkenning*
quote:Maar geniet je er minder van als ze niet naast je loopt tijdens het kwijlen?
Op woensdag 30 juli 2003 14:31 schreef Rickman_ het volgende:[..]
Onzin, omkijken naar een mooie meid is genieten van al het moois om je heen. Vreemdgaan: Dat is een kwestie van je niet kunnen beheersen.
Ik citeer ffkes Lt. Col. Frank Slade in "Scent of a Woman": The day we stop looking, Charlie, is the day we die.
100% mee eens... maar subtiliteit mensen! Wees subtiel en discreet!
Waarom moet het allemaal zo goedkoop?
quote:Dat kan natuurlijk niet! Dan moet hij eerst zijn vriendin roepen om zijn kuisheidsgordel van slot te halen.
Op woensdag 30 juli 2003 14:35 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
Stél je toch eens voor dat je er opgewonden van zou raken ..... ?!
quote:Met andere woorden wij zijn raar
beetje omgekeerde wereld, .
quote:Hele nuchtere Hollandse kijk op het leven die ouwe van me
Op woensdag 30 juli 2003 14:35 schreef GHaven het volgende:[..]
Wat voor relatie had jij precies met je oma?
quote:Ik denk dat zijn schoonmoeder die heeft ..... die krijgen ze aan het begin van de huwelijksnacht
Op woensdag 30 juli 2003 14:37 schreef DaMart het volgende:[..]
Dat kan natuurlijk niet! Dan moet hij eerst zijn vriendin roepen om zijn kuisheidsgordel van slot te halen.
quote:Brabants, denk ik.
Op woensdag 30 juli 2003 14:35 schreef GHaven het volgende:[..]
Wat voor relatie had jij precies met je oma?
quote:AH
Op woensdag 30 juli 2003 14:35 schreef Miss_Amara het volgende:Heb je FOK! ook zo ingesteld dat je geen avatars ziet trouwens?
quote:ga effe je mond spoelen wil je
Op woensdag 30 juli 2003 14:37 schreef Jarno het volgende:[..]
Brabants, denk ik.
quote:Als ie naar mooie gozers keek, dan had je pas een probleem.
Kennen jullie dat, je loopt lekker met z'n tweeen in de stad rond te slenterren en dan komt daar z'n mooi mokkel aangelopen en dan zie je dat hoofd van je vriend en helemaal meegaan met de richting waar zij heen loopt!!
quote:Ach, kras op!
Op woensdag 30 juli 2003 14:39 schreef Bimmel het volgende:[..]
ga effe je mond spoelen wil je
quote:Het is ongebruikelijk om de redelijk onschuldige handeling van het kijken te verbieden. Aangezien jij tegen de meerderheid ingaat, ben jij dus de afwijkende factor en dat wordt al gauw als vreemd gezien.
Op woensdag 30 juli 2003 14:42 schreef pro_jeex het volgende:
Ik vind het vreemd dat iedereen mij in een hoek probeert te drukken omdat ik vind dat je niet naar anderen kijkt als je een relatie hebt.
Verder meen ik dat je dan maar vrijgezel moet zijn en dan kun je doen en laten wat je wilt.
Merkwaardig dat jullie vinden dat ik vreemd denk.
quote:Waarom vind je dat je niet naar anderen kijkt als je een relatie hebt? Wát is er verkeerd aan kijken? Dat snap ik niet helemaal. Degene met wie je een relatie hebt, is en blijft toch degene van wie je houdt? Of ben je bang dat je jezelf niet kan beheersen als je al dat moois op straat / tv ziet ? Bang dat je vreemd zult gaan als je met een mooi meisje praat ?
Ik vind het vreemd dat iedereen mij in een hoek probeert te drukken omdat ik vind dat je niet naar anderen kijkt als je een relatie hebt.
Verder meen ik dat je dan maar vrijgezel moet zijn en dan kun je doen en laten wat je wilt.
Merkwaardig dat ik dan vreemd denk.
Als je je standpunt iets toe zou kunnen lichten ... Graag
quote:Goat u vanoavund mee noar de Upstairs ? Kan je je loate dubbeldekken door twee zekere iemanden
Op woensdag 30 juli 2003 14:41 schreef Jarno het volgende:[..]
Ach, kras op!
Ohhh vuile slet !
quote:Zoals ik eerder al zei.... Kijken kost geen geld... meer dan kijken soms wel
quote:Als meerdere mensen dat van mij zouden vinden, zou ik mezelf toch maar eens onder de loep nemen.
quote:Je kunt toch naar je eigen vriend of vriendin kijken. Kijk ik heb een relatie met iemand en een relatie heb je met z'n tweeën. Als jij het nodig vind om naar anderen te kijken, moet je eens je hele relatie onder de loep leggen, want dan is er wel wat mis. Kennelijk heb je niet genoeg aan je vriend of vriendin of is dat de ware niet voor je, want je hebt immers meer interesse in het kijken naar anderen, die je kennelijk ook wel ziet zitten.
Op woensdag 30 juli 2003 14:44 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
Waarom vind je dat je niet naar anderen kijkt als je een relatie hebt? Wát is er verkeerd aan kijken? Dat snap ik niet helemaal. Degene met wie je een relatie hebt, is en blijft toch degene van wie je houdt? Of ben je bang dat je jezelf niet kan beheersen als je al dat moois op straat / tv ziet ? Bang dat je vreemd zult gaan als je met een mooi meisje praat ?
Als je je standpunt iets toe zou kunnen lichten ... Graag
quote:Niks met jou in een hoekje drukken te maken. Puur met de meest vage stelling die ik ooit gehoord heb. Ik zou bijna zeggen dat jij een marokaan bent. Die hebben ook zulke vreemde ideeen over bepaalde dingen.
wat is er nou mis met KIJKEN naar andere mensen of dat nou vrouw is of een man is. Wat is er nou mis met een blad vol blote vrouwen? Wat is er mis met een vrouw als zijn naar mannen wil kijken? Ben je mensen schuw of zo. Mag jouw vriendin wel met andere onbekende mannen praten? Want ze heeft immer jou toch? Als ze met onbekende mannen wil praten moet ze lekker vrij gezel zijn. Wat is nou mooier dan een relatie hebben waar je niet dicht tegen elkaar aan gebonden zit Waar je lekkre vrij in bent. Dat je elkaar blind kan vertrouwen?
Dat is toch het mooiste wat er is.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 14:27 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Je bent toch samen, ik heb die behoefte niet, dus ik heb er ook geen moeite mee. Onze liefde is samengesmolten tot 1
Ik verwacht het andersom ook idd.
Kijken is okay . Maar echt helemaal over de schouder door blijven kijken is misschien wat overdreven.
We zitten meestal samen te kijken... leuk .
quote:Wie heeft het over zien zitten gehad dan? We hebben het over kijken. Dat je iemand na kijkt van zho dan jij mag er wezen. jij bent een knap persoon. Iemand zien zitten doe je niet omdat het uiterlijk mooi is. Je ziet iemand zitten om het feit wie die persoon is. Een relatie is niet gebouwd op het uiterlijk. Maar ik neem aan dat jij dat wel zal snappen
Op woensdag 30 juli 2003 14:47 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Je kunt toch naar je eigen vriend of vriendin kijken. Kijk ik heb een relatie met iemand en een relatie heb je met z'n tweeën. Als jij het nodig vind om naar anderen te kijken, moet je eens je hele relatie onder de loep leggen, want dan is er wel wat mis. Kennelijk heb je niet genoeg aan je vriend of vriendin of is dat de ware niet voor je, want je hebt immers meer interesse in het kijken naar anderen, die je kennelijk ook wel ziet zitten.
Loop je soms met oogkleppen op? Je hoeft niet perse naar anderen te kijken en er gelijk sexueel aangetrokken tot voelen.
quote:
Something in your eyes is makin' such a fool of me
When you hold me in your arms you love me till I just can't see
But then you let me down, when I look around, baby you just can't be found
Stop driving me away, I just wanna stay,
There's something I just got to say
quote:Poep
Op woensdag 30 juli 2003 14:50 schreef tvlxd het volgende:
Ik kleed hen gans uit, helemaal naakt. Slechts Eva, lekker smullen. Ja, dat moet kunnen, ik heb dan ook geen vriendin, waarschijnlijk omdat ik zo lelijk ben. Even geduld, ik ga mijzelf even bekrassen.
[..]
quote:Dat is het hele punt. Ik heb helemaal geen interesse in die meid waarna ik kijk. Ik heb een hele lieve, mooie vriendin die ik NIET kwijt wil en die ook echt wel genoeg voor me is. Ik kan gewoon genieten van mooie meiden om me heen en er ook een fantastische relatie op nahouden.
Je kunt toch naar je eigen vriend of vriendin kijken. Kijk ik heb een relatie met iemand en een relatie heb je met z'n tweeën. Als jij het nodig vind om naar anderen te kijken, moet je eens je hele relatie onder de loep leggen, want dan is er wel wat mis. Kennelijk heb je niet genoeg aan je vriend of vriendin of is dat de ware niet voor je, want je hebt immers meer interesse in het kijken naar anderen, die je kennelijk ook wel ziet zitten.
Misschien kun je het vergelijken met het bezoeken van een museum. Je vind het prachtig om al die schilderijen te bekijken, maar je hoeft ze toch echt niet thuis te hebben hangen, want ze passen helemaal niet bij jou, of je interieur
[Dit bericht is gewijzigd door Rickman_ op 30-07-2003 14:54]
quote:Moet jij maar met je vriendin gaan lopen en dan de hele tijd mooie vrouwen na kijken tot over je schouder en zien hoelang jij dat volhoud. En als zij nou de hele tijd tot over schouder kwijlend naar andere mannen kijkt, voel jij je dan prettig?
Op woensdag 30 juli 2003 14:50 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wie heeft het over zien zitten gehad dan? We hebben het over kijken. Dat je iemand na kijkt van zho dan jij mag er wezen. jij bent een knap persoon. Iemand zien zitten doe je niet omdat het uiterlijk mooi is. Je ziet iemand zitten om het feit wie die persoon is. Een relatie is niet gebouwd op het uiterlijk. Maar ik neem aan dat jij dat wel zal snappen
quote:Wat moet dat kosten dan
Op woensdag 30 juli 2003 14:51 schreef Rickman_ het volgende:[..]
Ik heb een hele lieve, mooie vriendin die ik kwijt wil
quote:Als je constant naar je vriend(in) kijkt in de stad, loop je tegen iedereen aan.
Tuurlijk heb je een relatie met z'n tweeën (in de meeste gevallen ), ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen.
Buiten het feit dat ik niet in "de" ware geloof, ik zie nog steeds het 'foute' niet aan kijken.
.. die je kennelijk ook wel ziet zitten
Kennelijk ? Waar baseer je dat op ? In dit geval gaat om kijken, puur uiterlijk dus. En iemand leuk vinden om naar te kijken, is lang niet altijd een potentiele partner. Zeker niet als je diegene in de stad / op tv ziet.
Maar deze discussie heeft helemaal geen meerwaarde voor mijn middag eigenlijk .......
bekrompen BS-instelling van jou IMO
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 14:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wat moet dat kosten dan
Laat m'n vriendin het maar niet lezen
quote:Ja kan ik totaal geen probleem mee hebben. En dat meen ik nog ook. Kijken mag. Ze geniet van dingen om haar heen. Uiterlijk is niet de basis van een relatie. En als gasten naar mijn vriendin kijken vind ik dat super. Want ik weet dat ze bij mij hoord en dat ik het geluk heb dat ze mij gekozen heeft.
Op woensdag 30 juli 2003 14:53 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Moet jij maar met je vriendin gaan lopen en dan de hele tijd mooie vrouwen na kijken tot over je schouder en zien hoelang jij dat volhoud. En als zij nou de hele tijd tot over schouder kwijlend naar andere mannen kijkt, voel jij je dan prettig?
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 14:51 schreef Rickman_ het volgende:[..]
. Ik heb een hele lieve, mooie vriendin die ik kwijt wil
quote:Ik zeg niks
Op woensdag 30 juli 2003 14:54 schreef Rickman_ het volgende:[..]
Laat m'n vriendin het maar niet lezen
quote:Nou niet m'n typo's gaan gebruiken om je wankelende standpunt door te drukken he?
Op woensdag 30 juli 2003 14:55 schreef pro_jeex het volgende:[..]
, kijk daar heb je het al
quote:Maar er zit toch vast wel een reden achter deze typo?
Op woensdag 30 juli 2003 14:55 schreef Rickman_ het volgende:
Nou niet m'n typo's gaan gebruiken om je wankelende standpunt door te drukken he?
quote:Maar weet je wat je nu eigelijk zegt?
Moet jij maar met je vriendin gaan lopen en dan de hele tijd mooie vrouwen na kijken tot over je schouder en zien hoelang jij dat volhoud. En als zij nou de hele tijd tot over schouder kwijlend naar andere mannen kijkt, voel jij je dan prettig?
quote:Oooh sorry, ik zie nu dat je er NIET hebt van gemaakt, mijn laatste opmerking telt dan niet, ik dacht ook al.
Op woensdag 30 juli 2003 14:55 schreef Rickman_ het volgende:[..]
Nou niet m'n typo's gaan gebruiken om je wankelende standpunt door te drukken he?
quote:Pssst er bestaan typ fouten. Ja je zal het niet verwachten maar toch is het zo. *ril* eng he *ril*
Op woensdag 30 juli 2003 14:55 schreef pro_jeex het volgende:[..]
, kijk daar heb je het al
quote:Wil het er uberhaupt bij je in dat er een verschil is tussen met het schuim op den mond elke vrouw die voorbij loopt uitgebreid keuren en gewoon kijken naar wat er zoal rondloopt?
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 14:56 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar weet je wat je nu eigelijk zegt?
Dat je onzeker bent. En dat ze niet mag kijken omdat jij veel en veel te onzeker bent. Want jij zit er heel erg mee als ze naar andere mannen kijkt.
Dat doet ze niet, dus ik zit er niet mee. Ik geef slechts mijn mening in deze discussie.
quote:* Rickman_ schikt en gaat z'n onderbewuste toch maar eens checken
Op woensdag 30 juli 2003 14:56 schreef Litpho het volgende:[..]
Maar er zit toch vast wel een reden achter deze typo?
ON TOPIC mensen! ON TOPIC mensen!
En vergeet mijn typo zo snel mogelijk!
"Hobbies en interesses paarden/uitgaan"
Tijdens het uitgaan kijk je natuurlijk ook niet he
quote:Ik geef ook mijn mening en maak dingen op uit jouw teksten. Maar jij verbied het haar. Wie weet kijkt ze wel alleen niet te op vallent. En denkt ze het alleen maar. Heb je daar wel eens aan gedacht. Geheimen hebben voor elkaar is een bom onder een relatie
Op woensdag 30 juli 2003 14:58 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat doet ze niet, dus ik zit er niet mee. Ik geef slechts mijn mening in deze discussie.
quote:Tuurlijk, je kunt moeilijk met een blinddoek rondlopen, ik zie ook wel andere dames, maar kijkt er niet naar als lustobject (uiterlijk), maar ik kijk omdat ik niet ergens tegen aan wil lopen, das dus heel wat anders.
Op woensdag 30 juli 2003 14:58 schreef Jarno het volgende:[..]
Wil het er uberhaupt bij je in dat er een verschil is tussen met het schuim op den mond elke vrouw die voorbij loopt uitgebreid keuren en gewoon kijken naar wat er zoal rondloopt?
quote:En wie ben jij dan wel niet om dat af te keuren?
Op woensdag 30 juli 2003 15:00 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Tuurlijk, je kunt moeilijk met een blinddoek rondlopen, ik zie ook wel andere dames, maar kijkt er niet naar als lustobject (uiterlijk), maar ik kijk omdat ik niet ergens tegen aan wil lopen, das dus heel wat anders.
Maar beide dingen wat je hier boven stelt keur ik af. Je kijkt toch niet om te zien wat er zoal rondloopt?? Dat moet je doen als je zoekende bent.
Ik ben zeer zeker niet op zoek, ik hou van mijn vriendin, maar ik ga ook niet doen alsof ik dood danwel blind ben hoor. Een mooie vrouw blijft een mooie vrouw.
quote:Het zal je niet opgemrkt zijn maar het leven is kijken en bekeken worden. Ooit wel eens gedacht dat iemand kan omkijk door de kleding die een persoon aan heeft
Tuurlijk, je kunt moeilijk met een blinddoek rondlopen, ik zie ook wel andere dames, maar kijkt er niet naar als lustobject (uiterlijk), maar ik kijk omdat ik niet ergens tegen aan wil lopen, das dus heel wat anders.
Maar beide dingen wat je hier boven stelt keur ik af. Je kijkt toch niet om te zien wat er zoal rondloopt?? Dat moet je doen als je zoekende bent.
quote:En jij kijkt zeker nooit een ander na als hij erbij is
quote:Zo kom jij effe met een orginele zin zeg
Op woensdag 30 juli 2003 15:04 schreef capp het volgende:[..]
En jij kijkt zeker nooit een ander na als hij erbij is
![]()
je vriendje er na laten kijken, of je vriendje er niet naar laten kijken terwijl je weet dat ie dat wil....
moeilijk, moeilijk.
quote:Waarom kun je niet gewoon naar iemand kijken en denken: hey, lekker ding? Dat wil verder niet zeggen dat je er actie aan wilt verbinden, het is gewoon zoals kijken naar andere mooie en aantrekkelijke dingen.
quote:Ja, idd, lekker ding.
Op woensdag 30 juli 2003 15:05 schreef Ripley het volgende:[..]
Waarom kun je niet gewoon naar iemand kijken en denken: hey, lekker ding? Dat wil verder niet zeggen dat je er actie aan wilt verbinden, het is gewoon zoals kijken naar andere mooie en aantrekkelijke dingen.
quote:stel je hebt sex en je vriendin denkt aan die lekkere gozer waar ze niet naar mag kijken van haar vriend. Dat is pas erg. Moeilijk moeilijk moeilijk
Op woensdag 30 juli 2003 15:05 schreef Flaman het volgende:
hmm wat is erger.je vriendje er na laten kijken, of je vriendje er niet naar laten kijken terwijl je weet dat ie dat wil....
moeilijk, moeilijk.
quote:Omdat de behoefte niet meer bestaat als de liefde van twee samengesmolten zijn tot één. Dat spreekt toch voor zich (of zou voor zich moeten spreken).
Op woensdag 30 juli 2003 15:05 schreef Ripley het volgende:
Waarom kun je niet gewoon naar iemand kijken en denken: hey, lekker ding?
quote:ik kijk wel om me heen om te kijken wat er rond loopt. En elke dag verbaas ik me weer dat er zulke knape vrouwen zijn. En ik ben niet zoekende. Hoe kan dat dan
Maar jij komt dus zeker ook nooit in B&H
quote:Is er iets mis met je eigen dan?
Op woensdag 30 juli 2003 15:05 schreef Ripley het volgende:[..]
Waarom kun je niet gewoon naar iemand kijken en denken: hey, lekker ding? Dat wil verder niet zeggen dat je er actie aan wilt verbinden, het is gewoon zoals kijken naar andere mooie en aantrekkelijke dingen.
quote:Om je heen kijken. Leven noemen ze dat. Genieten van wat de wereld je te bieden heeft. Of denk jij echt zo bekrompen
Op woensdag 30 juli 2003 15:11 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Is er iets mis met je eigen dan?
quote:Jawel
Op woensdag 30 juli 2003 15:11 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar jij komt dus zeker ook nooit in B&H
quote:Zo val jij effe door de mand. jij kijkt dus wel naar vrouwen!!!! Waarom kijk je naar haar dan? Je hebt toch een vriendin? Of was het toen even uit
Op woensdag 30 juli 2003 15:13 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Jawel
Ik heb laatst gereageerd op een topic over Fabienne de Vries, dat ik haar lelijk vind. Ik kwam daar via de FP, daar zag ik haar naam staan en ik dacht, laat ik even vertellen wat ik van haar vind.
quote:Jij bent echt het zonnestraaltje van de klas he?
Op woensdag 30 juli 2003 15:13 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Jawel
Ik heb laatst gereageerd op een topic over Fabienne de Vries, dat ik haar lelijk vind. Ik kwam daar via de FP, daar zag ik haar naam staan en ik dacht, laat ik even vertellen wat ik van haar vind.
quote:Ik heb even gezegd dat ik haar lelijk vond, mijn vriendin vind dat ook trouwens
Op woensdag 30 juli 2003 15:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zo val jij effe door de mand. jij kijkt dus wel naar vrouwen!!!! Waarom kijk je naar haar dan? Je hebt toch een vriendin? Of was het toen even uit
Je hebt toch genoeg aan je eigen vriendin?
quote:Maar hoe weet je dat dan. Je kijkt toch niet naar andere vrouwen om ze te keuren als een stuk vlees. Je hebt haar in dat topic niet knap genoemd. Dat is toch echt wel een vrouw keuren als een stuk vlees. Maar als het niet knap is mag het zeker wel. Dat bedoel ik dus. Bang dat het te kanp is en dat je vriendin bij je weg gaat. Onzeker als de pest dus.
Op woensdag 30 juli 2003 15:16 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik heb even gezegd dat ik haar lelijk vond, mijn vriendin vind dat ook trouwens
quote:Zoals ik al zei, ik heb geen blinddoek om en ik zie haar wel is als ik aan het zappen ben met de TV.
Op woensdag 30 juli 2003 15:19 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar hoe weet je dat dan. Je kijkt toch niet naar andere vrouwen om ze te keuren als een stuk vlees. Je hebt haar in dat topic niet knap genoemd. Dat is toch echt wel een vrouw keuren als een stuk vlees. Maar als het niet knap is mag het zeker wel. Dat bedoel ik dus. Bang dat het te kanp is en dat je vriendin bij je weg gaat. Onzeker als de pest dus.
quote:Ok dames en heren! We zijn er uit:
Staren naar mooie vrouwen is UIT DEN BOZE!
Staren naar lelijke mokkels waar je je hond nog van zou aftrappen IS WEL TOEGESTAAN!!
quote:Ja maar eerder in deze discussie keur jij het af om vrouwen te keuren als een stuk vlees. En je doet zelf even goed mee. Over door de mand vallen gesproken zeg
Op woensdag 30 juli 2003 15:20 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Zoals ik al zei, ik heb geen blinddoek om en ik zie haar wel is al ik aan het zappen ben met de TV.
quote:Waarom sluit het 1 het ander uit? Dat je thuis een mooie vaas hebt wil toch niet zeggen dat je niet naar een vaas in de winkel kan kijken en kan zeggen: Goh, mooie vaas. IK hoef hem verder niet, want ik heb al een vaas. Maar hij is wel mooi.
Op woensdag 30 juli 2003 15:11 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Is er iets mis met je eigen dan?
Hele subtiele metafoor, ik weet het .
quote:Mag ik dit quoten als jouw officiële mening over Fabiënne de Vries of is dit weer een typo?
Op woensdag 30 juli 2003 15:21 schreef Rickman_ het volgende:
Ok dames en heren! We zijn er uit:Staren naar lelijke mokkels waar je je hond nog van zou aftrappen IS WEL TOEGESTAAN!!
quote:Geen typo. Duidelijk regelgeving!
Op woensdag 30 juli 2003 15:22 schreef Litpho het volgende:[..]
Mag ik dit quoten als jouw officiële mening over Fabiënne de Vries of is dit weer een typo?
Als ik Fabienne naakt in m'n bed zou aantreffen dan zou ik .... dan zou ik ... het licht uitlaten, d'r kleding toewerpen zonder naar haar te kijken en vragen of ze weg zou willen gaan!
[Dit bericht is gewijzigd door Rickman_ op 30-07-2003 15:25]
quote:Ik zou zeggen. Eindelijk schat een rollen spel. En als je vriendin naast je staat zeggen. Maar schat ik dacht dat jij een masker op had
Op woensdag 30 juli 2003 15:25 schreef Rickman_ het volgende:[..]
Geen typo. Duidelijk regelgeving!
![]()
Als ik Fabienne naakt in m'n bed zou aantreffen dan zou ik .... dan zou ik ... het licht uitlaten, d'r kleding toewerpen zonder naar haar te kijken en vragen of ze weg zou willen gaan!
quote:Ik vind het een rare vergelijking, mijn vriendin is geen gebruiksvoorwerp
Op woensdag 30 juli 2003 15:22 schreef Ripley het volgende:[..]
Waarom sluit het 1 het ander uit? Dat je thuis een mooie vaas hebt wil toch niet zeggen dat je niet naar een vaas in de winkel kan kijken en kan zeggen: Goh, mooie vaas. IK hoef hem verder niet, want ik heb al een vaas. Maar hij is wel mooi.
Hele subtiele metafoor, ik weet het
.
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 30-07-2003 15:27]
Stel we doen dat in het verkeer, dat gaat niet goed lijkt me.
Je kijkt om je heen als je ergens loopt en ziet van alles, dus ook knappe en niet knappe mensen, stoere mensen, niet stoere mensen, coole meiden, geen coole meiden, mensen met leuk kleren, mensen met niet leuke kleren, mensen die zich kansloos gedragen, mensen die zich niet kansloos gedragen. enz.
Pakken we bijv dat laatste, dan zie je een meisje/jongen die in jouw ogen nogal kansloos bezig is, je denkt: "dat zulke mensen gemaakt worden", je kijkt naast je, je ziet je vriendin/vriend en bent op slag weer helemaal verliefd op haar/hem, zij/hij is namelijk anders.
Het levert dus alleen maar goede dingen op en het is niet gelijk een vleeskeuring, je kijkt gewoon naar je medemens (discretie is natuurlijk wel gepast); door wat je om je heen ziet kan je juist gesterkt worden in de keuzes die je maakt/gemaakt hebt.
Er is al genoeg ellende in de wereld door de bekrompen gedachtes van mensen.. door het strak vooruit kijken van mensen; het oogkleppen-syndroom..
quote:Nee, dat is ook niet de vergelijking die ik trek. Wel het feit dat je gewoon naar de buitenkant van iets of iemand kan kijken en daar een positief oordeel over kunt hebben zonder dat dat wil zeggen dat je iemand anders niet even mooi of mooier kunt vinden.
Op woensdag 30 juli 2003 15:27 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik vind een rare vergelijking, mijn vriendin is geen gebruiksvoorwerp
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:27 schreef Inc_J het volgende:
Het is vrij gevaarlijk om in de wereld/je leven niet om je heen te kijken..Stel we doen dat in het verkeer, dat gaat niet goed lijkt me.
Je kijkt om je heen als je ergens loopt en ziet van alles, dus ook knappe en niet knappe mensen, stoere mensen, niet stoere mensen, coole meiden, geen coole meiden, mensen met leuk kleren, mensen met niet leuke kleren, mensen die zich kansloos gedragen, mensen die zich niet kansloos gedragen. enz.
Pakken we bijv dat laatste, dan zie je een meisje/jongen die in jouw ogen nogal kansloos bezig is, je denkt: "dat zulke mensen gemaakt worden", je kijkt naast je, je ziet je vriendin/vriend en bent op slag weer helemaal verliefd op haar/hem, zij/hij is namelijk anders.
Het levert dus alleen maar goede dingen op en het is niet gelijk een vleeskeuring, je kijkt gewoon naar je medemens (discretie is natuurlijk wel gepast); door wat je om je heen ziet kan je juist gesterkt worden in de keuzes die je maakt/gemaakt hebt.
Er is al genoeg ellende in de wereld door de bekrompen gedachtes van mensen.. door het strak vooruit kijken van mensen; het oogkleppen-syndroom..
quote:Ik kan ook naar iemand kijken zonder er een lust oordeel over te hebben en te denken, goh wat een lekker ding.
Op woensdag 30 juli 2003 15:28 schreef Ripley het volgende:[..]
Nee, dat is ook niet de vergelijking die ik trek. Wel het feit dat je gewoon naar de buitenkant van iets of iemand kan kijken en daar een positief oordeel over kunt hebben zonder dat dat wil zeggen dat je iemand anders niet even mooi of mooier kunt vinden.
quote:Vooral de gekozen metafoor van vaas en metafoor, ik associeer metafoor nl ook altijd met vaas.
Op woensdag 30 juli 2003 15:22 schreef Ripley het volgende:[..]
Waarom sluit het 1 het ander uit? Dat je thuis een mooie vaas hebt wil toch niet zeggen dat je niet naar een vaas in de winkel kan kijken en kan zeggen: Goh, mooie vaas. IK hoef hem verder niet, want ik heb al een vaas. Maar hij is wel mooi.
Hele subtiele metafoor, ik weet het
.
quote:Hou er nou maar mee op, je bent al zo enorm door de mand gevallen joh
Op woensdag 30 juli 2003 15:30 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik kan ook naar iemand kijken zonder er een lust oordeel over te hebben en te denken, goh wat een lekker ding.
Naar mooie vrouwen kijken doe je niet, naar lelijke vrouwen kijken mag wel...
quote:Het punt wat er gemaakt is, is dat je van iets of iemand kunt genieten. Het gewoon mooi kunt vinden, zonder dat je de behoefte voelt dat je het 'wilt hebben'. Gewoonweg omdat al een vriendin hebt die alles heeft in een vrouw wat je kunt wensen.
Op woensdag 30 juli 2003 15:27 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik vind het een rare vergelijking, mijn vriendin is geen gebruiksvoorwerp
quote:Dat kan inderdaad, sommige mensen zijn gewoon niet knap.
Ik kan ook naar iemand kijken zonder er een lust oordeel over te hebben en te denken, goh wat een lekker ding.
quote:Maar kijken naar een vrouw hoefd toch niet. Je hebt zelf toch een vriendin waar je naar kan kijken. Als je kijkt naar anderen ben je op zoek.
Dat zijnn je eigen woorden. Je lult je eigen zwaar vast
quote:Vind ik helemaal niet. Je moet helemaal niet kijken, jij probeert me nu iets in de schoenen te schijven wat niet zo is.
Op woensdag 30 juli 2003 15:31 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Hou er nou maar mee op, je bent al zo enorm door de mand gevallen joh
Naar mooie vrouwen kijken doe je niet, naar lelijke vrouwen kijken mag wel...
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:32 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Vind ik helemaal niet. Je moet helemaal niet kijken, jij probeert me nu iets in de schoenen te schijven wat niet zo is.
quote:
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar kijken naar een vrouw hoefd toch niet. Je hebt zelf toch een vriendin waar je naar kan kijken. Als je kijkt naar anderen ben je op zoek.
Deze discussie voegt toch wel wat toe aan mijn middag, itt wat ik net schreef .....
quote:Mag ik nu je foto helemaal zien met een stukje meer naar boven
Op woensdag 30 juli 2003 15:34 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
![]()
Deze discussie voegt toch wel wat toe aan mijn middag, itt wat ik net schreef .....
Als dat al niet meer mag. Moet iedere molecuul op jou gericht zijn of zo?
quote:Geld ook voor jou, ik moet toch rondlopen toch. Je drukt het nu het absurde in en dat slaat nergens op. Ik kan naar dingen kijken zonder meteen lustgevoelens te hebben en iemand te keuren, maar jij kennelijk niet gezien je opmerkingen.
Op woensdag 30 juli 2003 15:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar kijken naar een vrouw hoefd toch niet. Je hebt zelf toch een vriendin waar je naar kan kijken. Als je kijkt naar anderen ben je op zoek.
quote:KAN!!! lezen!
Op woensdag 30 juli 2003 15:33 schreef Rickman_ het volgende:[..]
[..]
quote:Psies
Op woensdag 30 juli 2003 15:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
Mag ik nu je foto helemaal zien met een stukje meer naar boven
quote:Ik mag graag de onverdeelde aandacht van mijn vriendin idd.
Op woensdag 30 juli 2003 15:35 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Wees gdv blij dat het bij kijken blijft.Als dat al niet meer mag. Moet iedere molecuul op jou gericht zijn of zo?
quote:* bij desbetreffende user aansluit *
Op woensdag 30 juli 2003 15:37 schreef thumper het volgende:
PsiesDat zou nl. wat aan mijn middag toevoegen
quote:Laat me raden... jij bent ook geen BHFH fan zeker ?
Op woensdag 30 juli 2003 15:36 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Geld ook voor jou, ik moet toch rondlopen toch. Je drukt het nu het absurde in en dat slaat nergens op. Ik kan naar dingen kijken zonder meteen lustgevoelens te hebben en iemand te keuren, maar jij kennelijk niet gezien je opmerkingen.
quote:Vriend: In de eerste quote zie ik toch duidelijk 'je MOET helemaal niet kijken' zegt. En in je 2de zeg je dat het toch wel 'kan'.
Op woensdag 30 juli 2003 15:37 schreef pro_jeex het volgende:[..]
KAN!!! lezen!
quote:Ik zeg dat het niet moet, ik zeg dat het wel kan.
Op woensdag 30 juli 2003 15:39 schreef Rickman_ het volgende:[..]
Vriend: In de eerste quote zie ik toch duidelijk 'je MOET helemaal niet kijken' zegt. En in je 2de zeg je dat het toch wel 'kan'.
quote:Ik ga op de fiets naar huis, zo langs het crematorium en de ringweg en dan ben ik thuis.
Op woensdag 30 juli 2003 15:40 schreef Rickman_ het volgende:
Wat gaan jullie straks doen trouwens? Ik ga lekker met de bus naar huis, en dan ga ik kijken naar mooie vrouwen!
quote:Ik kom op weg naar huis over de boulevard bij Zandvoort... eens rustig rijden daar en mijn ogen goed de kost geven
Wat gaan jullie straks doen trouwens? Ik ga lekker met de bus naar huis, en dan ga ik kijken naar mooie vrouwen!
Tenzij het weer gaat regenen natuurlijk
quote:Oh, zekers! En ondanks dat ik een vriendin heb ga ik toch weer Flirten in de file
quote:Kijk je wel uit, voor je het weet wordt je door een mooie blonde stoot van rechts geschept.
Op woensdag 30 juli 2003 15:42 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ga op de fiets naar huis, zo langs het crematorium en de ringweg en dan ben ik thuis.
"Nee, meneer agent. Die zag ik niet aankomen!"
quote:
quote:Nu spreek jij je weer tegen. Je zegt dat iemand leleijk is. DAT IS KEUREN
Op woensdag 30 juli 2003 15:36 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik kan naar dingen kijken zonder meteen lustgevoelens te hebben en iemand te keuren, maar jij kennelijk niet gezien je opmerkingen.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
Mag ik nu je foto helemaal zien met een stukje meer naar boven
quote:Ik woon in scheveningen vlak bij het strand. Zo dra ik de deur open doe geniet ik al
Op woensdag 30 juli 2003 15:42 schreef DaMart het volgende:[..]
Ik kom op weg naar huis over de boulevard bij Zandvoort... eens rustig rijden daar en mijn ogen goed de kost geven
Tenzij het weer gaat regenen natuurlijk
quote:Ik keur iemand op basis van z'n politieke capaciteiten en op basis van of iemand goed kan vechten etc. Maar dan ga ik way off topic, maar ik wou even aan jouw laten weten wat mijn prioriteiten heeft en dat is niet naar andere vrouwen kijken.
Op woensdag 30 juli 2003 15:43 schreef ook_gek het volgende:[..]
[..]Nu spreek jij je weer tegen. Je zegt dat iemand leleijk is. DAT IS KEUREN
Je doet er even hard aan mee. En zoals je eerder zij je hebt toch een vriendin waar je naar kan kijken. Waarom kijk je naar anderen dan? Oke behalven dan om er niet tegen aan te lopen.Maar vervolgens keur jij wel iemand af. Krommer kan het niet zijn
Maar weer ontopic
Kijk... DAT is ziekelijke jaloesie!
Zolang de TS daar nog niet bij in de buurt komt, dan valt het allemaal nog best wel mee
Maar ik moet wel zeggen dat het inderdaad ''jongens eigen' is om alle vrouwtjes die er mooi uitzien eens goed te bestuderen, of je nou een vriendin hebt of niet..
Sorry meid.. maar 1 ding aan te doen.... : mee leren leven !
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:49 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik keur iemand op basis van z'n politieke capaciteiten en op basis van of iemand goed kan vechten etc.
quote:Midden twintig heb ik al heel vaak gemeld.
Op woensdag 30 juli 2003 15:51 schreef Inc_J het volgende:
Of iemand goed kan vechten..Zeg hou oud ben je eigenlijk?
quote:BoehoehahaHAHAHA, wat zul jij een succes hebben gehad op vrouwelijk gebied!
Ik keur iemand op basis van z'n politieke capaciteiten en op basis van of iemand goed kan vechten etc.
quote:Of het is een ramp op politiek gebied.
Op woensdag 30 juli 2003 15:52 schreef Inc_J het volgende:
Maare Fabienne kan blijkbaar niet vechten dus..
quote:Ach, op politiek gebied kan ze het nauwelijks slechter doen dan Katja en Bridget
Op woensdag 30 juli 2003 15:52 schreef Inc_J het volgende:
Maare Fabienne kan blijkbaar niet vechten dus..
quote:Maar dat zijn gelukkig weer 2 enorm lekkere wijven!
Op woensdag 30 juli 2003 15:53 schreef Litpho het volgende:[..]
Ach, op politiek gebied kan ze het nauwelijks slechter doen dan Katja en Bridget
.
quote:AH en jij denkt dat je nu weer geloof waardig over komt.
Ik keur iemand op basis van z'n politieke capaciteiten en op basis van of iemand goed kan vechten etc. Maar dan ga ik way off topic, maar ik wou even aan jouw laten weten wat mijn prioriteiten heeft en dat is niet naar andere vrouwen kijken.
Maar weer ontopic
Je bent best dom he. WANT JE ZEGT DAT ZE LELIJK IS. DAT IS KEUREN OP HET UITERLIJK
Probeer het maar opnieuw want het lukt je niet echt knul
quote:Dat dan weer wel. Alhoewel ik Brigit S. prefereer.
Op woensdag 30 juli 2003 15:54 schreef Jarno het volgende:
Maar dat zijn gelukkig weer 2 enorm lekkere wijven!
quote:Neee!!!!
Op woensdag 30 juli 2003 15:56 schreef Litpho het volgende:[..]
Dat dan weer wel. Alhoewel ik Brigit S. prefereer.
"Heey... Katja!"
quote:Ze past idd niet in mijn politiek ideaal, maar dat doet hier 100% niet ter zake!
Op woensdag 30 juli 2003 15:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
AH en jij denkt dat je nu weer geloof waardig over komt.
Maar fabje is dus niet politiek gevoelig. Ze kan niet vechtenProbeer het maar opnieuw want het lukt je niet echt knul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |