weet iemand wanneer de competitie manager word ge-update? Alle selecties staan nl. nog op seizoen 02-03.
Thnx,
JJ
Er is weliswaar al een apart topic voor overige competitie spelen op het net. Om die reden zat ik er net over te denken of ik om die reden dit topic misschien op slot moest doen met een verwijzing naar dat topic. Het verschil is echter dat deze Fok! Competitie Manager onderdeel van Fok! is, en het logisch zou zijn als er op Fok er dan een apart topic zou voor zijn. Op het VIforum mag je verwachten dat er een apart VILeague topic is en een topic voor de overige spelen...
Ik laat 'm vooralsnog open, maar als golfer 'm wil sluiten heb ik daar geen problemen mee.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 09-08-2003 10:00]
quote:Competitie manager
Op zaterdag 9 augustus 2003 09:49 schreef Doc het volgende:
De Fok! Competitie Manager staat los van dit forum. Ik weet eerlijk gezegd ook niet eens of degenen die die competite manager organiseren hier posten. Maar het zou natuurlijk wel logisch zijn als er hier op dit forum een plek is om die competitie manager te besdiscusieren. Vandaar dat ik dit topic zo open laat, maar wel met een wat algemenere titel zodat hier iedereen van alles over die manager kan posten.Wat betreft de vraag die je stelt: ik denk dat een maiotje naar de degenen die de Fok! Competitie Manager organiseren sneller is...
En Golfer had er gister in een topic over dat het komende week start.
quote:EDIT: compleet verkeerd gelezen van mij!!!
Op zaterdag 9 augustus 2003 09:54 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
En Golfer had er gister in een topic over dat het komende week start.
Bedankt voor het antwoord.
Zoals het er nu naar uitziet gaan we de eerste 2 competitie-rondes overslaan alvoren de nieuwe Fok!-competitiemanager online komt.
Het budget in het begin is zodanig dat je in het begin een middenteam kan opbouwen of een team met een paar toppers en de rest bagger. Doordat de punten die je verdient je budget vergroten kan je zo in de loop van de competitie je team uitbouwen tot een echt topteam. Zo blijft het spel de gehele competitie leuk en uitdagend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Het budget is veel en veel te klein om zelfs maar een kleine fatsoenlijke team mee te bouwen
Tja, dat is altijd de afweging die we zo goed mogelijk proberen te maken. Je moet in het begin een leuk team kunnen opstellen. Het team moet verder kunnen worden uitgebouwd en je moet echt pas tegen het eind bij je ideale team kunnen uitkopen. Best lastig om uit te denkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja oke, dat begrijp ik...maar een miljoentje meer had ook gemogen hoor
Dat viel mij ook al op, en dat met een goede keeper achter hem (Ponk).quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Veel Terol.
ken deze uitdrukking niet, maar betekent het dat je ze heel goed of helemaal niet kent ??quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:50 schreef placebeau het volgende:
Koegler, Kruis, Bus en Huisman ken ik van haar nog pluim, maar ze waren goedkoop genoeg.
Als ik iets van taal weet, helemaal niets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ken deze uitdrukking niet, maar betekent het dat je ze heel goed of helemaal niet kent ??
Ponk is goed, Terol is beter.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:10 schreef Omega het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, en dat met een goede keeper achter hem (Ponk).
Ben benieuwd of hij het hele seizoen onder de lat blijft staan.
helemaal niet dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ken deze uitdrukking niet, maar betekent het dat je ze heel goed of helemaal niet kent ??
Een begroting van gegarandeerd 7 miljoen maakt anders menig HCE club jaloersquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is juist wel geinig dat je met een absurd laag begint, anders zag ieder team er hetzelfde uit, nu moet je een beetje creatief zijn.
Yup, maar noem mij 1 club die in één seizoen 11 spelers koopt voor dat bedragquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:19 schreef okee6 het volgende:
Een begroting van gegarandeerd 7 miljoen maakt anders menig HCE club jaloers![]()
Als je ze het gaf zouden ze het best willen proberenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Yup, maar noem mij 1 club die in één seizoen 11 spelers koopt voor dat bedrag
Ongetwijfeld, maar serieus, deze opzet is leuker omdat iedereen anders met zo ongeveer dezelfde spelers komt, nu moet je je iets meer inspannen om een aardig team op te stellenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:35 schreef okee6 het volgende:
Als je ze het gaf zouden ze het best willen proberen
En je voelt je net een echte manager, want je zal in de toekomst over iedere aankoop moeten nadenken, omdat je maar beperkte wisselingen kan aanbrengen met je budget en de transerkosten.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar serieus, deze opzet is leuker omdat iedereen anders met zo ongeveer dezelfde spelers komt, nu moet je je iets meer inspannen om een aardig team op te stellen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:48 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Mijn team
Keeper
Rene Ponk FC Utrecht
Verdedigers
Tieme Klompe RKC Waalwijk
Robbie Wielaert NEC
José Valencia NEC
Wesley Zandstra ADO Den Haag
Middenvelders
Kazuyuki Toda ADO Den Haag (IS WEG BIJ ADO)
Ilja Leerdam, van De Graafschap
Lucien Dors Vitesse
Stefan Huisman ADO Den Haag
Aanvallers
Zlatan Ibrahimovic AFC Ajax
Cedric Gun,van der ADO Den Haag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |