abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 juli 2003 @ 12:09:00 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12110777
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:02 schreef Disorder het volgende:
We kunnen niet zien wie er faked of wie niet. Dat kan alleen de faker zelf. De faker zal zichzelf eerlijk moeten vragen of het echt allemaal zo erg is als hij of zij denkt dat het is. Kan men deze vraag niet met alle eerlijkheid beantwoorden met ja, dan is het een faker
Een faker kan zelfs zichzelf voor de gek houden en oprecht denken dat hij of zij daadwerkelijk die ziekte heeft.
  woensdag 30 juli 2003 @ 12:10:21 #3
61084 ellufie
en toen was er niets....
pi_12110807
quote:
Het wíllen. Ik kon bijvoorbeeld vroeger nog wel eens in het openbaar gaan staan janken. Je moet jezelf gewoon zeggen dat je dat niet wil, omdat je het stom vind (en hierbij niet jezelf veroordelen). Als er dan een situatie is waarin je echt graag zou willen gaan janken, moet je het gewoon níet doen. Later zul je je trots voelen.
Wat de meeste mensen met een 'stoornis' denken is: "Ja maar ik heb een stoornis, ik wilde niet in het openbaar gaan janken, maar IK kon er niks aan doen..." Wie kon er wél wat aan doen dat? Sinterklaas?
oh, dat... mjah... kan ik me redelijk in vinden...
maar ik zal er verder niet op in gaan, want het heeft verder weinig met het topic te maken
"the dreams in which I'm dying, are the best I've ever had"
  woensdag 30 juli 2003 @ 12:10:54 #4
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_12110818
ik zelf heb dus ook weleens problemen gehad.. en absoluut geen depressie of borderline.. maar ik heb nu min of meer wel een stempeltje geloof ik.. (ik heb niet zo iets ernstigs ofzo, of iets waar ik medicijnen voor zou kunnen krijgen, maar wel iets wat helpt mezelf een beetje te begrijpen)
en dat lucht eerlijk gezegd wel op,
dus als je dat stempeltje niet van een psychiater 'durft' te krijgen zoek je dat misschien op een forum (wat volgens mij niet de juiste manier is, maar wel logisch)
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_12110823
Kom als we nu alle manisch depresieven, de borderliners, alle ander psychisch "zieken", en dan natuurlijk ook alle lichamelijk "zieken", of beter, laten we het gewoon erop houden dat we iedereen nemen die maar enigszins afwijkt van hoe onze "brave" burgertjes denken en doen voor de muur neer zetten en allemaal een kogel door de kop knallen...

What a great world we would have...

Protected by Witchcraft
  woensdag 30 juli 2003 @ 12:11:18 #6
61084 ellufie
en toen was er niets....
pi_12110829
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:09 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Een faker kan zelfs zichzelf voor de gek houden en oprecht denken dat hij of zij daadwerkelijk die ziekte heeft.

- dan - kan het dus een ziekte zijn...
dat is ook anders dan iemand die een keertje op het fokforum zegt dattie iets heeft... maar later tot de conclusie komt dat het niet zo is en dat het ook helemaal niet zo ideaal is als je het echt zou hebben
"the dreams in which I'm dying, are the best I've ever had"
pi_12110860
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:05 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

sorry maar ik moet even

Ga nou uitgerekend JIJ mensen verwijten dat ze kortzichtig zijn?

Waar slaat dit nu weer op??
quote:
sorry, zwaar offtopic, ik zal
Idd, ik loop niet te miepen dat ik een of andere ziekte heb om puur aandacht te trekken.
pi_12110865
nee
pi_12110867
quote:

[..]

Da's een nieuwe varient dan. .
  woensdag 30 juli 2003 @ 12:12:31 #10
17061 mvt
blame Canada
pi_12110873
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:10 schreef ellufie het volgende:

[..]

oh, dat... mjah... kan ik me redelijk in vinden...
maar ik zal er verder niet op in gaan, want het heeft verder weinig met het topic te maken

Hooguit dat er ook veel mensen zijn die op een plek waar veel andere mensen zijn waar die persoon van verwacht dat ze een warm hart hebben spontaan gaan janken en een depressie of wat dan ook erbij verzinnen omdat ze dan zijn/haar kant op kijken en een arm om hun schouder leggen
We were to understand there would be pie and punch?
pi_12110878
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:03 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

ik ben niet altijd sterk, heb ook mijn breekmomenten maar met een beetje gezond verstand en geen zelfmedelijden zijn deze allemaal overbrugbaar. Het leven bestaat niet louter en alleen uit zonneschijn en pret.

Nee, was het maar zo'n feest
Wat ik wil zeggen is dat elk mens anders is, elk mens reageert daardoor anders op dezelfde dingen. Ook door andere ervaringen kan het verschillen. Vaak weet je die achtergronden van die mensen helemaal niet. Dat maakt het nu juist zo moeilijk om eigenlijk een echte goede post neer te zetten als reactie op een verhaal.
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 juli 2003 @ 12:13:01 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12110893
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:11 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Kom als we nu alle manisch depresieven, de borderliners, alle ander psychisch "zieken", en dan natuurlijk ook alle lichamelijk "zieken", of beter, laten we het gewoon erop houden dat we iedereen nemen die maar enigszins afwijkt van hoe onze "brave" burgertjes denken en doen voor de muur neer zetten en allemaal een kogel door de kop knallen...

Nee, kneus! Je begrijpt het nog steeds neit hè? Een heel topic vol over FAKERS en gaat nog steeds vrolijk door met je gebagger.
pi_12110901
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 11:53 schreef yvonne het volgende:
Waar blijft trouwens de kritiek op de o zo heilige artsen en therapeuten?
Niemand die twijfels heeft bij hun "gemakzucht"?
Nee. Ik weet zeker dat zij in bepaalde gevallen te gemakkelijk bepaalde diagnoses stellen, om niet hoeven toe te geven dat ze het ook niet weten, of uit gemakzucht idd.

Zoveel ziektes hebben overeenkomstige symptomen, en zodra het stempeltje gegeven is, herkent de patient in alles wat hij doet of niet doet zijn ziekte, gaat er als het ware naar leven, en dat voedt dan weer de psycholoog in zijn gelijk.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 30 juli 2003 @ 12:13:35 #14
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_12110916
quote:

[..]

Jij dat opperde ik ook al aan het eind van de vorige..
doei
pi_12110927
quote:

[..]

Idd, die is overtuigd van zichzelf dat hij/zij die ziekte heeft.

Dat is het trieste.

pi_12110939
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee, kneus! Je begrijpt het nog steeds neit hè? Een heel topic vol over FAKERS en gaat nog steeds vrolijk door met je gebagger.

Die fakers pak ik daar toch ook bij dan... volgens mij vallen die onder de "ander psychisch zieken", tenminste als ik jullie mag geloven wel...

En dat ik een kneus ben wist ik al, bedankt voor de bevestiging, dat miste ik nog.

Protected by Witchcraft
  woensdag 30 juli 2003 @ 12:14:21 #17
17061 mvt
blame Canada
pi_12110947
quote:

Doe eerst maar de zeikerds die niets hebben om te zeiken en maar wat verzinnen.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_12110987
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het is makkelijk om een lastig moment met een ziekte of een aandoening aan de kant te schuiven?

Ja.
Wie heeft zoiets trouwens nog nooit gedaan? Bijvoorbeeld een griepje voorwenden terwijl je in werkelijkheid je proefwerk niet had geleerd.

Aan de andere kant, kan je niet echt beoordelen hoe een ander zich voelt. Het onderscheid maken tussen fakers en "echte zieligerds" is verdomd moeilijk.
  woensdag 30 juli 2003 @ 12:16:00 #19
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_12110994
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:12 schreef schatje het volgende:

[..]

Waar slaat dit nu weer op??
[..]

Idd, ik loop niet te miepen dat ik een of andere ziekte heb om puur aandacht te trekken.

wil er nog wel 1 reactie op geven: IK vind dat jij 1 van de meest kortzichtige mensen bent die hier op fok rondloopt. Zodra het niet in je straatje is, is het slecht en wil je er niets mee te maken hebben. Daarom hebben wij zo vaak aanvaringen........

Dat heb je mij ook echt niet horen beweren.

pi_12111030
quote:

Bij mensen die dit soort dingen posten en weigeren wat dan ook te le-zen wat niet in hun straatje past zou je nog kunnen beargumenteren dat het voor hun bestwil is ook .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_12111033
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:16 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

wil er nog wel 1 reactie op geven: IK vind dat jij 1 van de meest kortzichtige mensen bent die hier op fok rondloopt. Zodra het niet in je straatje is, is het slecht en wil je er niets mee te maken hebben. Daarom hebben wij zo vaak aanvaringen........

Dat heb je mij ook echt niet horen beweren.

Doe dat effe buiten dit topic, zeg
Niet echt ter zake doende (en bovendien niet terecht)
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Admin woensdag 30 juli 2003 @ 12:17:20 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12111035
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:13 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee. Ik weet zeker dat zij in bepaalde gevallen te gemakkelijk bepaalde diagnoses stellen, om niet hoeven toe te geven dat ze het ook niet weten, of uit gemakzucht idd.

Zoveel ziektes hebben overeenkomstige symptomen, en zodra het stempeltje gegeven is, herkent de patient in alles wat hij doet of niet doet zijn ziekte, gaat er als het ware naar leven, en dat voedt dan weer de psycholoog in zijn gelijk.

Psies, artsen zijn net mensen, ze zijn overwerkt, teveel mensen te weinig artsen, teveel mondigheid, een arts zal zo snel niet meer zeggen dat je een schop onder je hol nodig hebt, nee, pillen , stickertje en therapie, makkelijk en snel, mensen hoeven niets zelf meer te doen,
wat een leven
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12111056
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:14 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:

[..]

En dat ik een kneus ben wist ik al, bedankt voor de bevestiging, dat miste ik nog.

Niet gelijk in de rol van slachtoffer gaan.
  woensdag 30 juli 2003 @ 12:18:21 #24
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_12111065
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:17 schreef milagro het volgende:

Niet echt ter zake doende (en bovendien niet terecht)

je hebt gelijk
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 juli 2003 @ 12:18:54 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12111084
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:15 schreef Halinalle het volgende:

Aan de andere kant, kan je niet echt beoordelen hoe een ander zich voelt. Het onderscheid maken tussen fakers en "echte zieligerds" is verdomd moeilijk.

Ik vind het simuleren van een griepje wegens een niet geleerd proefwerk en het aangeven dat je jezelf met een broodmes te lijf gaat om aandacht te krijgen niet te vergelijken.

Statistisch gezien heb ik een punt. Het is bewezen dat de helft van alle borderline patienten het niet heeft en dus faked. Het is lastig ze er hier uit te plukken, dus ga ik er voor hetgemak maar vanuit dat iedereen een zielige faker is, totdat het tegendeel bewezen is. .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')