quote:Bwahahahahahahahahahahahaha..
Op woensdag 30 juli 2003 09:52 schreef Roger-Wilco het volgende:[..]
Borderline is niet iets wat je gratis bij de wc-rollen in de supermarkt krijgt.
Meesterlijk topic dit, eindelijk wat te lachen voor deze manisch depressieveling (ook zo'n mode stoornis!)!
quote:Over geschifte mensen gesproken:
Op woensdag 30 juli 2003 09:56 schreef NorthernStar het volgende:
Serieus? Ik denk dat de meerderheid van de mensen altijd al geschift is geweest, klap van de molenwiek gehad. Ze hebben er alleen nu een naam voor.
http://www.rcplondon.ac.uk/pubs/ClinicalMedicine/0205_sept_pro3.htm
Op discovery een heel stuk over gezien.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 09:47 schreef Kreator het volgende:
Als je echt borderline hebt, dan is dat heel vervelend hoor, maar het loopt hier dus echt af en toe de spuigaten uit met al die excuusjes....
quote:Moet even mijn verhaal kwijt
Op woensdag 30 juli 2003 09:51 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Voorbeelden graag
Nou, als dat geen schrijnend voorbeeld is, dan weet ik het ook niet meer.
quote:Jouw reputatie is wisselend.
Op woensdag 30 juli 2003 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
Ik wild ehie rook al een topic over openen, maar was bang teveel mensen voor het hoofd te stoten (mijn reputatie is al niet te best hier)
quote:uit:
Op woensdag 20 november 2002 11:14 schreef extreme het volgende:
Borderline is geen ziekte, het is een verzamelnaam voor symptomen die voortkomen uit een trauma,bovendien is Borderline een modeverschijnsel, zeker de helft van de gevallen is fake, en komt voort uit het vermeende aandachts tekort van pubermeisjes.
eindelijk erkenning.
* Superher0 heeft moeite met realiteit en fantasie
* Superher0 denkt ook dat ie kan vliegen....
wheeeeeeeeeeeee
Tja.. even terugkomend op het onderwerp. De laatste tijd zijn zoveel "stoornissen" ontdekt dat bijna iedereen wel iets heeft. Je bent bijna geen mens meer indien je geen "stoornis" hebt. Het is inderdaad mode. Het is tegenwoordig zo makkelijk om jezelf met iets te bestempelen. Je gaat naar een willekeurige medisch internetsite en aan de hand van vragen kun je zelf zien hoeveel problemen jij zou hebben.
quote:Daar zit wat in.
Op woensdag 30 juli 2003 09:56 schreef NorthernStar het volgende:
Serieus? Ik denk dat de meerderheid van de mensen altijd al geschift is geweest, klap van de molenwiek gehad. Ze hebben er alleen nu een naam voor.
quote:Precies. Ik loop hier geen onzin te verkondigen. Het is gewoon nogal overdreven allemaal. Net als die zelfverminkers. Precies hetzelfde verhaal.
Op woensdag 30 juli 2003 10:00 schreef extreme het volgende:[..]
uit:
Borderline persoonlijkheidsstoornis 2eindelijk erkenning.
Maar ja, daar is het R&P forum ook een beetje voor, aandacht trekken met je zgn kwaaltjes
quote:Dàt is op zich al een storing stoornis!
Op woensdag 30 juli 2003 10:03 schreef Jarno het volgende:
Sommige mensen WILLEN ook wel erg graag een stoornis
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 30-07-2003 10:05]
Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
KUCH
quote:Hey, het is een spoiler tag, geen [wat een kutpost laat ik 'm verbergen] tag.
Op woensdag 30 juli 2003 10:05 schreef Erosjuhhh het volgende:KUCH
quote:Ik wou het ook al posten ja
Op woensdag 30 juli 2003 10:05 schreef Erosjuhhh het volgende:
spoiler:Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
KUCH
quote:Ik hoop dat jij er eens mee te maken krijgt, dan kan iedereen jou ook lekker in de zeik zetten en niet serieus nemen.
Op woensdag 30 juli 2003 10:02 schreef Kreator het volgende:[..]
Precies. Ik loop hier geen onzin te verkondigen. Het is gewoon nogal overdreven allemaal. Net als die zelfverminkers. Precies hetzelfde verhaal.
Zak hooi.
quote:Sommige trieste personen die nu mod oid zijn mogen dat wel dat zie je toch.
Op woensdag 30 juli 2003 10:06 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Ik wou het ook al posten ja
quote:Beginnende met de topicstarter.
Op woensdag 30 juli 2003 10:07 schreef Kreator het volgende:
Djees, hoe erg kan een topic verneukt raken door een stelletje irritante mongolen die voor moderator spelen of denken dat ze in onzin aan het spelen zijn...
Dat ze zich hopeloos belachelijk maken met dit soort kreten op een publiek forum ontgaat ze.
Meiden hier staan al bekend als de krasser, o, een meeting?
Messen wegbergen hoor.
En maar zwelgen en nooit die schop onder dr kont,
nee, we moeten respectvol met ze omgaan.
Sinds wanneer is die schop onder d''r kont niet respectvol meer?
Nee, we hebben zelfs een kliekje van depressievelingen, och dat ze 15, 16 zijn en volop puberen, ach nee, zeg daar vooral niets van, ze zijn depressief weet je en dat is zielig.
Topics waarin jubelend wordt verkondigd, HOERA!!!! ik heb borderline waarin men elkaar gaat feliciteren, walgelijk.
Maar vooral niets zeggen, want anders post je niet in de sfeer van het forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |