quote:valt ook wel mee even snel 3 screenies gezocht en de lik naar het spel
Op woensdag 30 juli 2003 10:01 schreef UTO het volgende:
mooie openingspost!Ongeveer het enige spel dat ik nog speel
iemand die iets weet voor dit probleem
als ik hem installeer gaat alles goed maar dan kom ik bij setup en dan gaatie opeens dingen nomen van blablabla already find you can acces this file
bridge.AAO already found
Insurgent Camp.AAO already found
and so on
Het idee van aimen met de m16 e.d. is wel erg geniaal en handig
quote:ik heb sniper
Op woensdag 30 juli 2003 10:04 schreef NiteSpeed het volgende:
En ook een verdomd moeilijk spel.
Ik zie nooit of het een friend of foe is, om nog maar te zwijgen over vijanden zien die veraf staan. Ghost recon online speelt veel fijner.Het idee van aimen met de m16 e.d. is wel erg geniaal en handig
quote:uninstall hem eens helemaal, voordat je de nieuwe versie instaleerd..
Op woensdag 30 juli 2003 10:04 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
valt ook wel mee even snel 3 screenies gezocht en de lik naar het spel
maja toch bedankt
iemand die iets weet voor dit probleem
als ik hem installeer gaat alles goed maar dan kom ik bij setup en dan gaatie opeens dingen nomen van blablabla already find you can acces this file
bridge.AAO already found
Insurgent Camp.AAO already foundand so on
quote:ik heb gewoon die folder weggehaald ligt het daaraan ?
Op woensdag 30 juli 2003 10:20 schreef CkY2k3 het volgende:[..]
uninstall hem eens helemaal, voordat je de nieuwe versie instaleerd..
wel je inlog gegevens onthouden
quote:een folder weghalen is niet uninstallen.... nu staat heel het register nog vol zooi van dat spel... en dat wil hij er nu dubbel in gaan zetten en kan tot problemen leiden...
Op woensdag 30 juli 2003 11:07 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
ik heb gewoon die folder weggehaald ligt het daaraan ?
quote:Heb je daar Return to Castle Wolfenstein voor nodig??
Op woensdag 30 juli 2003 11:29 schreef Hiawatha het volgende:
Gespeeld. Vond het maar een kut spel. Ben nu compleet verslaafd aan Enemy Territory. Gratis opvolger van Return to Castle Wolfenstein. Veeel gaver!!!
quote:Nee, gratis en stand-alone. Draait ook onder Linux.
Op woensdag 30 juli 2003 11:33 schreef Dezz het volgende:[..]
Heb je daar Return to Castle Wolfenstein voor nodig??
quote:Je moet gewoon 1 map vaak spelen, dan weet je waar vijanden lopen en hoe ze er uit zien. Ik herken ze bij bridge altijd, ik schiet nooit teamm88 dood.
Op woensdag 30 juli 2003 10:04 schreef NiteSpeed het volgende:
En ook een verdomd moeilijk spel.
Ik zie nooit of het een friend of foe is, om nog maar te zwijgen over vijanden zien die veraf staan.
quote:Ik heb ooit eens gehoord van een nieuw wapen. Klopt dat?
Op woensdag 30 juli 2003 21:12 schreef Da_Koen het volgende:
http://www.staite.net/video/Swingin_Soliders2.aviWAARSCHIJNLIJK MORGEN DE PATCH
Ben ff op de website gaan koekeloeren en Combat medic... klinkt mooi maar het doet het realisme niet tegoed volgens mij.
Punkbuster
quote:Vlak echt vlak voordat je de grond raakt op E drukken en een scherpe bocht maken naar links of rechts.
Op woensdag 30 juli 2003 11:26 schreef Dezz het volgende:
Weet iemand hoe je als je in het vliegtuig zit van de Airborne School een goede landing kan maken???
quote:Surprise surprise...
Op donderdag 31 juli 2003 16:50 schreef Da_Koen het volgende:
Komt die patch vandaag nog nietNu zeggen de DEV's weer dat het nog wel een week kan duren
quote:Dat vliegtuig gaat niet landen, je kan wel wachten maar hij blijft vliegen! Je moet eruit springen met je parachute. Dan moet je een beetje sturen en precies in het cirkeltje landen zonder je pootjes te breken. Ik geloof actie drukken vlak voor je landt. Maar pin me dr niet op vast, dat is al zoooo lang geleden.
Op woensdag 30 juli 2003 11:26 schreef Dezz het volgende:
Weet iemand hoe je als je in het vliegtuig zit van de Airborne School een goede landing kan maken???
De servers voor v1.9 zullen pas maandag gereed zijn.
Hier een verklaring voor de "leak" van [DEV]Abraxas
quote:
Akamai was given the 1.9 build to test there Ecommerce system. For some unknown reason (which we are trying to find out), the version was made prematurely available. While the build is a genuine 1.9, it should not have been made available to anyone yet. We are still finalizing servers, so anyone who gets this build will not be able to play it yet, as there will be no servers up for it.
quote:De toren ging bij mij ook in een keer goed, alleen bij het vliegtuig breek ik hele tijd m'n poten
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:35 schreef Rover het volgende:
Zo moeilijk is dat nou toch ook weer niet.
Ik had het vrij snel door..
quote:is die versie wel officieel?
Op woensdag 6 augustus 2003 00:55 schreef Da_Koen het volgende:
Door fouten met servers is V1.9 nu op 3 officiele servers te downloaden. Deze zijn erg traag en via bittorrent gaat het beter: http://home.sc.rr.com/index00/images/ArmyOps190.exe.torrent (modjes: Deze link is volledig legaal)De servers voor v1.9 zullen pas maandag gereed zijn.
Hier een verklaring voor de "leak" van [DEV]Abraxas
[..]
Vanavond rust ik de Sara server waarschijnlijk uit met de nieuwe versie, als ik berichten vind dat het werkt
quote:spemmert
Op woensdag 6 augustus 2003 15:35 schreef NiGeLaToR het volgende:
1.9 is uit.. heb een mirror in de download sectie van de site in m'n sig (wel ff reggen), hoef je niet te wachten.Vanavond rust ik de Sara server waarschijnlijk uit met de nieuwe versie, als ik berichten vind dat het werkt
Maar 1.9 is deze nu officieel, en wat zijn de updates?
quote:Hijs officieel, maar nog niet gereleased door een fout van een groothandel in datatraffic (akamai gloof ik) kwam ie beschikbaar.
Op woensdag 6 augustus 2003 17:14 schreef SolidArt het volgende:[..]
spemmert
Maar 1.9 is deze nu officieel, en wat zijn de updates?
Tis idd stiekem spemmen magoed, je krijgt er wel een gratis snelle download voor terug (100mbit), ik heb er 3 uur over gedaan om em binnen te krijgen
Denk dat we de server morgen omgooien
quote:woei, gaat hard! over anderhalf uur AA 1.9 full install binnen!
Op woensdag 6 augustus 2003 15:35 schreef NiGeLaToR het volgende:
1.9 is uit.. heb een mirror in de download sectie van de site in m'n sig (wel ff reggen), hoef je niet te wachten.Vanavond rust ik de Sara server waarschijnlijk uit met de nieuwe versie, als ik berichten vind dat het werkt
De medische training is trouwens best leuk, alleen krijg je wel toetsen, dus goed opletten in de les!!!
[Dit bericht is gewijzigd door noidea op 08-08-2003 23:18]
quote:zelf servertje opzetten dan maar?
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:09 schreef noidea het volgende:
Ik had em vanmiddag binnen, maar echt speelbaar is tie nog niet met de huidige servers, dus maar ff wachten tot maandag dan maar.De medische training is trouwens best leuk, alleen krijg je wel toetsen, dus goed opletten in de les!!!
quote:nee
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:38 schreef Mister_T het volgende:
WTF......moet je betalen voor de update?
quote:Wat een briljant filmpje!
Op woensdag 30 juli 2003 21:12 schreef Da_Koen het volgende:
http://www.staite.net/video/Swingin_Soliders2.aviWAARSCHIJNLIJK MORGEN DE PATCH
quote:Wel spijtig dat er geen goede mirrors zijn. Ik vond er maar 3 en het gaat tegen 3 en 10 kb per seconde. Voor een file van 322 mb is dat dus best traag...
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:57 schreef Govinda het volgende:[..]
Wat een briljant filmpje!
AA 1.90 is nu officieel uit
Ik zou zeggen, hou http://games.telenet.be in het oog zodat je daarvan kan downloaden. Gaat altijd tegen het maximum van mijn verbinding hier.
Zijn er al mensen die hem hebben? In dat geval, die medic, is dat iets?
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:18 schreef Mister_T het volgende:
Nee je kan hem via fileplanet gratis downen...ik d8 ook dat je er voor moest betalen.
Dat staat namelijk wel op de officiele site van Amrica's Army
quote:hier: P4, 2.66, ati 7500
Op zondag 17 augustus 2003 20:22 schreef flappiewappie het volgende:
als ik een nieuwe pc heb, gaak hem weer spelen..., op een p3 600 draaid het net niet lekker genoeg...,
quote:bestaat dat? een ati 7500
Op zondag 17 augustus 2003 20:38 schreef gieling.com het volgende:[..]
hier: P4, 2.66, ati 7500
Hopelijk weet iemand het, ik verheugde me net zo om te spelen
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 20:38 schreef gieling.com het volgende:[..]
hier: P4, 2.66, ati 7500
Radeon 9800 Pro
IK ga hem denk ik ook keer downloaden met mij noude comp trekte hem niet en met mij nieuwe ben ik erniet aan toegekomen
quote:Check je firewall en/of probeer het een paar keer. Soms ligt het dwars, 1.9 lijkt redelijk bug-rijk nog
Op zondag 17 augustus 2003 23:45 schreef casper23 het volgende:
He mensen,
ik heb net ff de nieuwe Americas Army 1.9 gedownload, maar mn account doet het ineens niet meer ofzo? als ik inlog staat er "Timed Out" ...8)7
Iemand enig idee waar dat mee te maken heeft? Mn account is niet verlopen, want ik heb net ook even een nieuwe aangemaakt, en dan krijg ik precies hetzelfde...Hopelijk weet iemand het, ik verheugde me net zo om te spelen
Snelle mirror in m'n sig, ff reggen en dan kun je leechen...
WAs bezig met zo'n saaie medic missie
Na 10 minuten eindelijk mog ik beginnen keek ik eff naar links, ben ik er uitgeschopt wegens spieken en mag ik weer overnieuw beginnen
Iemand mischien de antwoorden van de 2e en de 3e?
quote:Whu?
Op maandag 18 augustus 2003 17:00 schreef HomerJ het volgende:
8)&
WAs bezig met zo'n saaie medic missieNa 10 minuten eindelijk mog ik beginnen keek ik eff naar links, ben ik er uitgeschopt wegens spieken en mag ik weer overnieuw beginnen
quote:Jah irri hè
Op maandag 18 augustus 2003 17:00 schreef HomerJ het volgende:
8)&
WAs bezig met zo'n saaie medic missieNa 10 minuten eindelijk mog ik beginnen keek ik eff naar links, ben ik er uitgeschopt wegens spieken en mag ik weer overnieuw beginnen
quote:JEp kijk maar is naar rechts,: Look to your own paper, or you wil kicked out!, 2sec. later: Leave soldier wel kewl bedacht
Op maandag 18 augustus 2003 19:09 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Whu?
Je moet een 'tentamen' doen in AAO en dan kun je eruit gekikt worden voor afkijken?Whaha die gasten zijn echt grappig
Goed gedaan man
quote:he, tnx! Dat werkt
Op zondag 24 augustus 2003 15:51 schreef Fronsertje het volgende:
had je punkbuster al aangevinkt in je deployment scherm?
Ik heb het trouwens tot medic geschopt
Hoe kan je die adv. blablabla-mark levels doen, dus siper zijn etc?
kon de patch niet vinden
kheb 1.7 erafgeketst en de 1.9 Full version gehaald.
C u on the battlefield
quote:druk eens op update server list...
Op zondag 24 augustus 2003 19:33 schreef SliderTPP het volgende:
hm, strange.
dacht, ja moet ik ook weer eens spelen.
Kan inloggen maar serverlist blijft lees.
quote:36 targets raak schieten in marksmanship.
Op zondag 24 augustus 2003 19:26 schreef gieling.com het volgende:[..]
Hoe kan je die adv. blablabla-mark levels doen, dus siper zijn etc?
quote:Nee, je moet hem niet van aa downloaden, maar van een game server. fileshack ofzo. Of gebruik 1 van de vele links die hier staan.
Op zondag 24 augustus 2003 21:31 schreef jimjim1983 het volgende:
Ligt het aan mij of moet je opeens 6 dollar betalen als je dit spel wilt downloaden?
quote:Heel veel denk ik, het zijn steeds updates van elkaar. Als je geen breedband hebt kan je het spel beter niet spelen, er is teveel data verkeer voor nodig om dit spel een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen.
Op zondag 24 augustus 2003 23:32 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb America's Army al een poosje op cd. Als ik het nu weer wil gaan doen, welke updates heb ik dan nodig?
quote:fok man! Dat is haast onhaalbaar!
Op maandag 25 augustus 2003 02:04 schreef Terence_Hill het volgende:[..]
36 targets raak schieten in marksmanship.
quote:Piece of cake, ik had er 39
Op maandag 25 augustus 2003 13:31 schreef gieling.com het volgende:[..]
fok man! Dat is haast onhaalbaar!
quote:valt mee, dat heb ik zelfs gehaald op mijn laptop met touchpad ...
Op maandag 25 augustus 2003 13:31 schreef gieling.com het volgende:fok man! Dat is haast onhaalbaar!
quote:natuurlijk, en ook op de ademhaling letten.
Op maandag 25 augustus 2003 17:24 schreef gieling.com het volgende:
ik weet niet wat het is... ik probeer de heltijd maar het lukt gewoon niet. of ik mis een, terwijl hij er midden op staat. Gebruiken jullie de zoom? (ik wel)
Maar het lukt gewoon niet
bij mij lukte het ook eerst niet. ik heb een maandje zonder sniperbadge gespeeld en toen probeerde ik het nog eens en direct 37/40...
quote:In 1.1 was het piece of cake idd... Probeer nu eens in 1.9 de test opnieuw te doen.... wedden dat het je niet lukt van de eerste keer de 36 te halen.
Op maandag 25 augustus 2003 13:57 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Piece of cake, ik had er 39
(dat was wel in v1.1 en ik heb iemand horen zeggen dat ie nu moeilijker is
)
Ze hebben hem moeilijker gemaakt omdat bijna iedereen de sniperbadge direct te pakken had... Ik weet nog dat ik ooit van 1.4 naar 1.1 gedowngrade heb om de marksmanshiptest te doen, te submitten en zo naar sniperschool te gaan. Later heb in 1.9 de test nog eens gedaan en ik had 37 dus het maakte niks uit...
Als het je niet direct lukt, speel eerst wat mee met de rest, pik het sniperrifle van een dode teammate op ofzo, maar blijf niet hangen bij de test. Als je wat ervaring hebt in het spel zelf is 36 halen in de test een eitje.
quote:en kijk ook naar de reports van iedereen en waar ze gaan evt.
Op donderdag 11 september 2003 21:37 schreef Suijk het volgende:
Check de backpacks!!
Twee exclusieve screens van de aankomende editie, genaamd Special Forces. Ik denk dat dit screens zijn van de hospital rescue missie, gesitueerd in pak 'em beet: Cuba o.i.d.? Meer info over Special Forces hieronder:
quote:Al met al veel lekkers om naar uit te kijken, gratis.
..there is some information about the SF-maps right from [ DEV]Cyan and [ DEV]Abraxas on IRC.to summerize:
Pipeline SF
this map will remain in the same layout, as everyone knows it. No new doors, tunnels, rooms or something like that. The only differences to the first version will be the daytime (night), spawn points and the weapon selection, which probably forces new tactics. [Dev]Cyan insures us that with the appearance of this map, the old pipeline map will lose popularity.
SF Recon
so far we heard only the name of this map, but there are no pictures yet. This map will be about 3 times larger than radio tower, what will make our snipers happy.
The two other multiplayer maps will be probably called:
SF Rescue (hospital rescue)
SF CSAR (blackhawk mission)
Wie heeft een directe link voor mij? Versie 1.9
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 18-09-2003 19:55]
quote:mja,... was 't maar zo simpel hè
Op donderdag 18 september 2003 22:13 schreef mathijs1986 het volgende:
C:\Documents and Settings\Stampertje\Mijn documenten\Mathijs\Algemeen\Msn dding3.jpgff test
Probeer anders eens een server-tool, AA Forward Observer of The All Seeing Eye. Forward Observer ben ik niet wild van, als ie nog bestaat zelfs. All Seeing Eye wel, is perfect, werkt ook nog voor andere games. En het is sneller dan AA zelf, handig bij het rejoinen van een server als ie je niet in het team van je keuze zet.
Succes ermee.
quote:Thanks!
Op donderdag 18 september 2003 19:49 schreef ROG het volgende:
http://www.nvidia.com/object/army_download.html
of
http://www.aafiles.com/file.info?ID=17474
of
http://downloads.ign.com/game/482289.html
quote:In de VS kan je een gratis cd-rom met het spel ophalen bij je local recruiter. Succes!
Op vrijdag 19 september 2003 10:37 schreef Takemenow het volgende:
Ik dacht dat dit een gratis spel wasIk wilde het net gaan downen, moet ik ervoor betalen
En soms gaan ze me opeens voten om me eraf te kicken ofzow... euuhhh snap er echt geen fuck van nu
quote:Ze gebruiken geen codes, ze zijn gewoon goed
Op zaterdag 20 september 2003 15:48 schreef N-I-X het volgende:
Het spel nu compleet gedownlaod en die trainingen doorlopen, alleen nu ga ik dus deelnemen aan een echte actie alleen gebruikt iedereen allemaal codes ofzow, want heb nog geen 10 meter gelopen en ik ben al doodEn soms gaan ze me opeens voten om me eraf te kicken ofzow... euuhhh snap er echt geen fuck van nu
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 16:42 schreef roeth het volgende:[..]
Ze gebruiken geen codes, ze zijn gewoon goed
Maareh, wel lastig van die mensen die direct beginnen te mekken als je een beetje goed gaat en veel kills maakt.
quote:killed your ass al veel te vaak
Op zondag 21 september 2003 21:34 schreef Fillipe het volgende:[..]
Hij heeft gelijk hoor.
Zijn der trouwens plaatjes te vinden van alle gebieden/maps, vanaf de bovenkant gezien dan!? Is wel makkelijk namelijk.
1) Start AA, bij het hoofdscherm: toets ~ om de console te openen.
2) Typ nu in je console open mapnaamhier, hieronder staan de mapnamen:
Bridge,
FLS,
HQ_Raid,
JRTC_Farm,
Insurgent_Camp,
Mountain_Pass,
Mountain_Pass_SE,
Mountain_Ambush,
MOUT_McKenna,
Pipeline,Radio_Tower,
River_Basin,
Swamp_Raid,
Tunnel,Weapons_Cache,
Weapons_Cache_SE
3) Dan start ie je map als het goed is, typ dan playerlock 0, nu kan je bewegen.
4) Wil je een wapen, typ dan: mpcheat changeclass wapencodehier, hieronder de wapencodes:
US Weapons
Code Weapon
r - M16A2
g - M16A2/M203
m4a1 - M4A1
s - M82/sniper
s24 - M24/sniper
ar - M249/saw
m4a1auto - Ranger M4A1
OpFor Weapons
ak - AK47
gp - AK w/ launcher
ak74su - AK74
svd - Dragunov sniper rifle
mos - Mosin-nagant sniper rifle
rpk - RPK Light Machine Gun
5) Nu kan je rondrennen en schieten, leuk als offline training, maar met de volgende commands in je console wordt het pas echt leuk:
mpcheat ghost -> loop overal doorheen, je kan ook omhoog lopen door de lucht, dit is gebruikt voor 'luchtfoto's' van de mappen. Eventueel is mpcheat fly hier ook voor te gebruiken geloof ik.
show fog -> fog aan/uit
behindview 0 of 1 -> 1st of 3rd person view.
mpcheat binocs -> binocs, altijd handig
6) En met exit stop je alles.
En dit kan je enkel offline doen! Online in een game levert het je een kick op geloof ik als je de fog bij jezelf uitzet.
PS: F9 is de standaard screenshot toets van AA, kan je onbeperkt gebruiken, laat mooie .bmp's achter in je Program Files/AA/Screenshots.
bron: http://www.americasarmy.com/forum/viewtopic.php?topic=81091&forum=15&252
quote:Enorm bedankt!
Op woensdag 24 september 2003 16:42 schreef ROG het volgende:
Het beste kan je zelf de mappen bekijken vanuit de lucht, ik heb zo snel niet een site kunnen vinden met alle mappen helaas.1) Start AA, bij het hoofdscherm: toets ~ om de console te openen.
2) Typ nu in je console open mapnaamhier, hieronder staan de mapnamen:
Bridge,
FLS,
HQ_Raid,
JRTC_Farm,
Insurgent_Camp,
Mountain_Pass,
Mountain_Pass_SE,
Mountain_Ambush,
MOUT_McKenna,
Pipeline,Radio_Tower,
River_Basin,
Swamp_Raid,
Tunnel,Weapons_Cache,
Weapons_Cache_SE
3) Dan start ie je map als het goed is, typ dan playerlock 0, nu kan je bewegen.
4) Wil je een wapen, typ dan: mpcheat changeclass wapencodehier, hieronder de wapencodes:
US Weapons
Code Weapon
r - M16A2
g - M16A2/M203
m4a1 - M4A1
s - M82/sniper
s24 - M24/sniper
ar - M249/saw
m4a1auto - Ranger M4A1
OpFor Weapons
ak - AK47
gp - AK w/ launcher
ak74su - AK74
svd - Dragunov sniper rifle
mos - Mosin-nagant sniper rifle
rpk - RPK Light Machine Gun
5) Nu kan je rondrennen en schieten, leuk als offline training, maar met de volgende commands in je console wordt het pas echt leuk:
mpcheat ghost -> loop overal doorheen, je kan ook omhoog lopen door de lucht, dit is gebruikt voor 'luchtfoto's' van de mappen. Eventueel is mpcheat fly hier ook voor te gebruiken geloof ik.
show fog -> fog aan/uit
behindview 0 of 1 -> 1st of 3rd person view.
mpcheat binocs -> binocs, altijd handig
6) En met exit stop je alles.En dit kan je enkel offline doen! Online in een game levert het je een kick op geloof ik als je de fog bij jezelf uitzet.
PS: F9 is de standaard screenshot toets van AA, kan je onbeperkt gebruiken, laat mooie .bmp's achter in je Program Files/AA/Screenshots.
bron: http://www.americasarmy.com/forum/viewtopic.php?topic=81091&forum=15&252
quote:Ik kan daar alleen patches vinden
Op zaterdag 27 september 2003 19:17 schreef Maidenfan het volgende:
http://games.telenet.be
Gaat steeds beter in het spel, kan eindelijk wat mensen vermoorden. Bridge Crossing vind ik het leukst.
quote:Thanks, je bent okay een van de weinige user die je daadwerkelijk ook echt helpt
Op woensdag 1 oktober 2003 19:41 schreef ROG het volgende:
Een programma wat fijner werkt om een server uit te kiezen is The All Seeing Eye, kortweg ASE. Even je username en password erin, en je kan servers op allerlei manieren schikken en sneller joinen dan via de game zelf. En het werkt voor meerdere games! Ik gebruik het zelf ook en ik wil niet meer zonder.http://www.udpsoft.com/eye2/index.html
quote:Als dat geen nuecken wordt...
Op woensdag 1 oktober 2003 20:54 schreef Fillipe het volgende:[..]
Thanks, je bent okay een van de weinige user die je daadwerkelijk ook echt helpt
.
Maareh, inderdaad... d'r mogen wel wat meer zonnige levels in...
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:31 schreef Kos het volgende:[..]
Als dat geen nuecken wordt...
Maareh, inderdaad... d'r mogen wel wat meer zonnige levels in...
De personen die nu al een klein voorproefje willen van M4 mods die in 2.0 zitten :
Download dit bestand :
http://home.planet.nl/~rutte562/dingies/KeyBindings.ini
En deze :
http://home.planet.nl/~rutte562/dingies/WeaponMods.ini
Plaats deze files in je AA system map. Start AA, ga naar Settings - Controls - Mods. Stel daar de controls in. Start een map (zoals ROG al uitgelegt heeft) en test ze uit.
De files zijn virus vrij, geen trojans, geen gekke fuck ups of wat dan ook. Het zijn files die ik zelf gewijzigt heb om zelf de mods te testen.
Je kan ook nog 2 bazooka's krijgen, een shotgun () en een vuurgranaat.
Tik dit in de console ;
summon agp_inventory.PickupT_M14_Incendiary
summon agp_inventory.PickupW_AT4_Rocket
summon agp_inventory.PickupW_RPG7_Rocket
summon agp_inventory.PickupW_M870_shotgun
Ehm tja, veel plezier.
Edit : Er zijn ook speciale cheat servers waar je met die guns mag knallen.
[Dit bericht is gewijzigd door Eitjes op 11-10-2003 04:53]
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 01:36 schreef Eitjes het volgende:<knip>
quote:Bedoel je je vizier? Rood is de vijand, groen is teammate.
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:13 schreef Kos het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Red en Green?
quote:Maakt dat het minder erg?
Op zondag 12 oktober 2003 22:23 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:
En zijn hier nog mensen die wel eens de "Wallhack krijgen" (Wallhack zorgt ervoor dat je door muren heen kunt kijken red.). P.S. dit is geen cheat maar een exploit.
quote:Klopt wallhack is voor losers, Jullie verkloten op die manier een leuk potje AA
Op maandag 13 oktober 2003 01:04 schreef SlaadjeBla het volgende:[..]
Maakt dat het minder erg?
quote:Uhm ja, want de gebruiker kan er zelf niets aan doe
Op maandag 13 oktober 2003 11:15 schreef Mister_T het volgende:[..]
Klopt wallhack is voor losers, Jullie verkloten op die manier een leuk potje AA
P.S. we hebben het hier niet over de "Wallhack" c.q. cheat, maar een onlangs geconstateerde fout in release 1.9 in samenhang met videokaart drivers. AA ziet dit ook niet als een cheat. HomeLAN and AA dev team hebben de "exploit" onderkent, en zijn deze nu aan het onderzoeken. Het is, en ik herhaal nogmaals, geheel niet de fout van de gebruiker als deze "Wallhack" opduikt! Dus denk eerst even na voordat je een oordeel hebt klaarliggen
[Dit bericht is gewijzigd door AIM-9_Sidewinder op 13-10-2003 11:29]
quote:Dan is het dus een bug, geen cheat of exploit.
Op maandag 13 oktober 2003 11:17 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:[..]
Uhm ja, want de gebruiker kan er zelf niets aan doe
. Het is waarschijnlijk een foutje in DirectX, zoals ik heb vernomen van het AA:O techforum. Het is, zover ik weet, ook niet mogelijk om de "Wallhack" aan of uit te zetten. Misschien dat iemand al een patch had om dit op te lossen.
quote:AA dev team wil het zelf geen bug noemen omdat het onduidelijk is of het alleen maar te wijten is aan release 1.9. Vandaar dat ze het classificeren als een exploit. Beetje onduidelijk allemaal. Maar ze zijn wel updates aan het maken voor PB heb ik onlangs vernomen.
Op maandag 13 oktober 2003 11:18 schreef SlaadjeBla het volgende:[..]
Dan is het dus een bug, geen cheat of exploit.
quote:En je hebt blijkbaar niet de moeite genomen om uit te zoeken waarom het niet werkt
Op maandag 13 oktober 2003 19:29 schreef FallenAngel666 het volgende:
Wat een ongelooflijk rukspel...
Kut spel: uninstall
P.S. Sniper kun je alleen bij bepaalde missies gebruiken. Zelf heb ik Advanced Marksman, alleen kan ik deze niet gebruiken in Weapons Cache.
edit: lompe fout
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 14-10-2003 10:12]
quote:Ik ben ook blij dat er CS is, want dat trekt zo'n 80% van alle cheaters aan. Zo blijft het bij AA redelijk fair
Op maandag 13 oktober 2003 21:14 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik heb de .ini file maar even aangepast.
Net even online gespeeld, maar dat haalt het niet bij CS
Ruk spel.
quote:Dan heb ik het niet tegen jou gezegt...allen tegen de echte cheaters die een leuk potje AA verknallen
Op maandag 13 oktober 2003 11:15 schreef Mister_T het volgende:[..]
Klopt wallhack is voor losers, Jullie verkloten op die manier een leuk potje AA
quote:Druk op g. Druk nog een keer op g en je kan weer andere dingen roepen etc etc..
Op zondag 12 oktober 2003 22:23 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:
Weet iemand hoe je over de mic kunt praten. Ik hoor steeds teammates roepen "Move out!" en "Stop!". Hoe doe je dat?En zijn hier nog mensen die wel eens de "Wallhack krijgen" (Wallhack zorgt ervoor dat je door muren heen kunt kijken red.). P.S. dit is geen cheat maar een exploit.
Die "commands" worden altijd in het begin gebruikt van een ronde gebruikt, gewoon voor de fun. Want ze zijn enorm nutteloos.
Edit ; Voor "echt praten via mic" heb je een Team Speak programma nodig. Bijv http://www.teamspeak.org/ . Nadeel is dat je wel in een clan moet zitten om fatsoenlijk van TS gebruik te kunnen maken.
quote:Ja? Waarom niet
Op maandag 13 oktober 2003 23:11 schreef ROG het volgende:
AA vergelijken met CS. Gheheheedit: lompe fout
quote:Mwah, het is ook redelijk nutteloos. Maar het is idd erg leuk om te gebruiken aan het begin en einde van een ronde
Op dinsdag 14 oktober 2003 04:32 schreef Eitjes het volgende:[..]
Druk op g. Druk nog een keer op g en je kan weer andere dingen roepen etc etc..
Die "commands" worden altijd in het begin gebruikt van een ronde gebruikt, gewoon voor de fun. Want ze zijn enorm nutteloos.
Edit ; Voor "echt praten via mic" heb je een Team Speak programma nodig. Bijv http://www.teamspeak.org/ . Nadeel is dat je wel in een clan moet zitten om fatsoenlijk van TS gebruik te kunnen maken.
quote:Het exploiteren van 'n bug is cheaten en dan maak je kans om gebanned te worden.
Op maandag 13 oktober 2003 11:18 schreef SlaadjeBla het volgende:[..]
Dan is het dus een bug, geen cheat of exploit.
zeker gekickt van een server.
iig volgens de TOS van AAO
Ziet er leuk uit...
quote:
We are planning on adding Honor specific servers after the release of 2.0.
The reason we don't do it now is that 1.9 has a bug in it where the server browser won't properly display servers that have Honor settings.
Although the 1.9 optional client-patch fixes this issue, we have to assume that a large number of people don't have the optional patch installed, so we can't really run the servers with Honor ranges the way we would like to.
quote:En het klinkt ook nog verdomde leuk ook.
New maps informations - 2003.10.23 09:34
Straight from the IRC, thanks to GStruepp and [DEV]Cyan: four multiplayer maps in 2.0 are very different in style, with many strategies of play. Every player will find a map to his tastes. There is a map great for sniping and a map with very intense CQB fights. Cyan said that most players will hate SF single player training map he had built - it is so hard that some betatesters are not Special Forces yet. There is no luck element on this map - only skills count.
Inkub
Bron http://aaotracker.4players.de
Ik ben echt benieuwd naar 2.0. 1.9 weet me echt niet meer te boeien, het is allemaal hetzelfde. Ik ken alle maps nu wel, ik weet nu wel dat ik eigenlijk niet op official servers moet spelen omdat iedereen daar scheld, votekickt, admins roept etc etc... Neen, het sfeertje is helaas is echt verneukt sinds 1.9 uit is.
Ik ben hier geen uitbuiter van, ik wil hier van af geraken. Weet er iemand hoe. Het is echt wel kut.
quote:offtopic: vanavond 21.00 the trip #9 niet vergeten héh!
Op donderdag 30 oktober 2003 15:24 schreef ROG het volgende:
Welke DirectX heb je dan? En wat voor videokaart?
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:27 schreef Kos het volgende:
Ik gooide laatst een granaat... maar ja... op mijn eigen mannetjes dus... toen dat ding ontplofte zat ik ineens in de gevangenis. En nu? Hoe kom ik uit die gevangenis?
Met het inloggen met mijn account krijg ik de melding, No User Account. Zijn er meer mensen met dit probleem of doe ik iets fout?
ik heb 2 keer de medic school doorlopen tot aan de pratice. Dat zijn dus 2x3 medic class! alle keren had ik 100%!
Mijn account erkent dit niet en ik moet elke keer als ik het spel open opnieuw de medic school doen!
dit kost echt ongeloofelijk veel tijd en ik wil mijn medic een keer!
quote:Je account kan nog niet actief zijn, klinkt zoutloos, is ook zoutloos.
Op donderdag 30 oktober 2003 22:13 schreef Sinat het volgende:
Ik AA dus gedownload en geinstalleerd. Ook gelijk een account aangemaakt en geactiveerd. Het probleem is nu als ik het eerste training level met de M16 voltooid heb, ik niet naar het volgende training-level kan.Met het inloggen met mijn account krijg ik de melding, No User Account. Zijn er meer mensen met dit probleem of doe ik iets fout?
Wacht het nog een dagje af, zie de link hieronder voor meer achtergrond-info:
http://www.americasarmy.com/forum/viewtopic.php?topic=95655&forum=4&1
Succes
quote:Probeer de optionele patch voor 1.9 eens, die lostte wat van zulk soort dingetjes op onderstaand adres:
Op donderdag 30 oktober 2003 23:15 schreef rattaplan het volgende:
kan iemand mij helpen?ik heb 2 keer de medic school doorlopen tot aan de pratice. Dat zijn dus 2x3 medic class! alle keren had ik 100%!
Mijn account erkent dit niet en ik moet elke keer als ik het spel open opnieuw de medic school doen!
dit kost echt ongeloofelijk veel tijd en ik wil mijn medic een keer!
Ik weeet niet zeker of je hiermee geholpen bent, maar tig keer de medic training zuigt wel ja
quote:dank je wel, zal eens proberen!
Op vrijdag 31 oktober 2003 00:02 schreef ROG het volgende:[..]
Probeer de optionele patch voor 1.9 eens, die lostte wat van zulk soort dingetjes op onderstaand adres:
deze te lange url die de layout verneukte..Ik weeet niet zeker of je hiermee geholpen bent, maar tig keer de medic training zuigt wel ja
Ik heb weer AA geinstaleerd maar nu heb ik dit probleem
Okay! Ik start het op dan krijg ik dit! Nou ik doe op setup!
Ik heb op Setup gedrukt! okay de instelatie gaat goed!
Nu krijg ik opeens iets van msn 6!
Ik sluit hem nu af als hij klaar is en dan krijg ik dit
HELP!
quote:Moet je even terug bladeren in dit topic, ik wist het ook niet precies.
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:14 schreef Chen het volgende:
Waar download ik 1.9?
quote:niet aan beginnen, binnen enkele uren is 2.0 er...
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:14 schreef Chen het volgende:
Waar download ik 1.9?
> 250 mb patch/> 800 mb full
quote:Vet realistisch, dat is wel een groot voordeel imo.
Op zaterdag 1 november 2003 23:03 schreef Georges het volgende:
Hoe verhoudt het spel zich tot BF1942, MOA, en Call of Duty?
Is het beter?
quote:Maar qua graphics, storyline en scripting?
Op zaterdag 1 november 2003 23:04 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Vet realistisch, dat is wel een groot voordeel imo.
quote:Heeft geen storyline, tis gewoon mp en wat tutorial missions. Graphics zijn imo wel aardig, maar kan beter, alle stats worden btw wel online opgeslagen wat ook wel cool is.
Op zaterdag 1 november 2003 23:11 schreef Georges het volgende:[..]
Maar qua graphics, storyline en scripting?
quote:Dat is niet zeker. Dat zijn geruchten..
Op zaterdag 1 november 2003 23:01 schreef Maidenfan het volgende:[..]
niet aan beginnen, binnen enkele uren is 2.0 er...
> 250 mb patch/> 800 mb full
6 november hoor ik, 3 november hoor ik, over 2 uur hoor ik.. GEwoon afwachten, niks geloven, alleen als het op officiele site staat.
quote:Het is dus alleen maar MP online?
Op zaterdag 1 november 2003 23:15 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Heeft geen storyline, tis gewoon mp en wat tutorial missions. Graphics zijn imo wel aardig, maar kan beter, alle stats worden btw wel online opgeslagen wat ook wel cool is.
quote:Jep, ziet der goed uit hoor. Geen cheaters walhalla zoals in CS, echt de moeite waard.
Op zaterdag 1 november 2003 23:28 schreef Georges het volgende:[..]
Het is dus alleen maar MP online?
quote:Nee 1.9
Op maandag 3 november 2003 15:58 schreef 3FM het volgende:
Is dat nou een screenie uit 2.0?
quote:Haha stoer
Op maandag 3 november 2003 15:52 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:
Die gasten van C.O.D. dachten weer eens stoer te doenIk heb ze gelijk maar op hun plaats gewezen
Het wordt soms echt te gek met al die patsers uit clans
PS, alle officiele servers zijn down.
Hopelijk komt 2.0 snel, ik speel het nu niet meer zo vaak, sterker nog, ik werd laatst gruwelijk ingemaakt op Mountain Pass hehe, ben maar weer snel gestopt.
http://aaotracker.4players.de trouwens voor een leuk handigheidje:
quote:Ow oke laten we het hopen
Op maandag 3 november 2003 18:11 schreef ROG het volgende:
Als het officiele lease-servers zijn wel (honor-servers dus, staat vaak in de server-titel o.i.d.), de rest niet, helaas.Hopelijk komt 2.0 snel, ik speel het nu niet meer zo vaak, sterker nog, ik werd laatst gruwelijk ingemaakt op Mountain Pass hehe, ben maar weer snel gestopt.
http://aaotracker.4players.de trouwens voor een leuk handigheidje:
[afbeelding]
quote:Insurgent Camp is ook vet.
Op maandag 3 november 2003 19:54 schreef Fillipe het volgende:[..]
Ow oke laten we het hopen
, ik speel altijd Bridge Crossing echt prima map.
Nieuwe site ziet er btw vet uit.
quote:Ja is echt prima geworden, ben ook echt benieuwd naar 2.0.
Op maandag 3 november 2003 20:00 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Insurgent Camp is ook vet.
Nieuwe site ziet er btw vet uit.
quote:http://aaotracker.4players.de/thread.php?threadid=21540
Op maandag 3 november 2003 21:05 schreef Fillipe het volgende:
Gvd, kan geeneens meer op officiele servers nadat ik de patch voor 1.9 had gedownload.
Iemand zei dat m'n account was expired, nu heb ik hem weer geupdate maar nog steeds geen officiele servers.
quote:Was het een official server?
Op maandag 3 november 2003 22:21 schreef rattaplan het volgende:
kan iemand mij helpen ik heb een wazige game gedaan en mijn honor staat op 0, wat moet ik doen?
quote:nee..
Op maandag 3 november 2003 22:22 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Was het een official server?
quote:Dank u, maar werkt nog steeds niet.
Op maandag 3 november 2003 21:45 schreef Maidenfan het volgende:[..]
http://aaotracker.4players.de/thread.php?threadid=21540
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2402 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X (4523)
General protection fault!
History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
WTF nu weer?
quote:Dat heb ik ook wel eens met mijn NVidia kaart, echt bout
Op maandag 3 november 2003 22:42 schreef Fillipe het volgende:
No LabelOS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2402 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X (4523)General protection fault!
History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
WTF nu weer?
Online gegaan: Gewaste, even pauze genomen
Opnieuwe online gegaan: Gewaste
Is hier wat aan te doen, of moet ik net als bij CS het eerst 3 dagen gespeeld hebben voordat ik eindelijk eens wat mensen kan fraggen.
quote:Je moet vooral in het begin gewoon 1 map kiezen, en daarop de hele tijd oefenen en spelen.
Op dinsdag 4 november 2003 13:59 schreef Jarlaxle het volgende:
Ik heb het vanochtend installed, single player medic cursus gedaan.Online gegaan: Gewaste, even pauze genomen
Opnieuwe online gegaan: GewasteIs hier wat aan te doen, of moet ik net als bij CS het eerst 3 dagen gespeeld hebben voordat ik eindelijk eens wat mensen kan fraggen.
In het begin ook hele tijd gedood, maar nu dood ik
quote:Ja dit was de eerste keer dat ik het had, speel al paar maanden nu. Maar bij afsluiten van AA:O dat ik weer naar Desktop wil, crashed die de hele tijd bij mij. Dan blijft het beeld hangen, en zie ik het een beetje verneukt > Reboot. Echt irritant maar ja, misschien een patch?
Op dinsdag 4 november 2003 13:01 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:[..]
Dat heb ik ook wel eens met mijn NVidia kaart, echt bout
Ik heb AA:O nu op een aparte partitie staan. Als het dan weer fout gaat, dan plaats ik er weer een image over. Hopelijk wordt het met 2.0 beter al heb ik er een hard hoofd in
help me bitte
quote:Heb je wel een account aangemaakt op de site?
Op dinsdag 4 november 2003 15:25 schreef boeiend007 het volgende:
Godver kan hem niet op HD F instaleren, hij pakt het niet !!!! C zuigt kont
Fillipe nog bedankt voor de tip, schiet nu ook al wat mensen neer, moet zeggen dat ik wel een stuk blijer wordt van indoor dan van outdoor. Zie je friend/foe makkelijker
quote:Daarvoor hoef ik niet outdoor te zijn. Ik gebruik de 203 ook bij Weapons Cache om "2nd floor Office" te ontruimen
Op dinsdag 4 november 2003 18:12 schreef NightH4wk het volgende:
Indoor is idd veel relaxer, voelt soms net als CS.
Outdoor is vet stom met die 203's en rocketlaunchers.
quote:Ja, maar je hebt iig niet last van een 203 artillerie de hele tijd.
Op woensdag 5 november 2003 11:45 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:[..]
Daarvoor hoef ik niet outdoor te zijn. Ik gebruik de 203 ook bij Weapons Cache om "2nd floor Office" te ontruimen
. Ik heb ook al een keer indoor 203 war meegemaakt toen we alleen nog maar met 203's over waren
.
quote:Als er iets mis is check je best deze site: http://aaotracker.4players.de/
Op woensdag 5 november 2003 14:21 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Ja, maar je hebt iig niet last van een 203 artillerie de hele tijd.
Btw, al m'n stats zijn opeens weg, kan geen enkele server joinen, ff kijken of er een nieuwe update is ofzo.
Heads up, Soldiers!
This just in from higher HQ: the long-awaited update to AA:O (v2.0) is expected to debut tomorrow.
This new version, codename AA:SF (SFAS), is bursting at the seams with new features.
Posted: 2003-11-05
Bron: www.americasarmy.com
snipers met 9mm op de heup
special ops
nieuwe maps....1 groot feest
tot frags!
Ben benieuwd naar die 9mm, nadeeltje: geen lollig springende snipers meer bekijken op def. peak van Mountain Pass als er een E achter ze is geslopen tegen het einde van de ronde.
quote:Ja die is best pittig heh, maar snap ook niet waarom je die moet doen? Kan nu ook al SF spelen.
Op vrijdag 7 november 2003 16:40 schreef redboy het volgende:
klote special forces test
En die mappen zijn wel erg strak zeg! Nu alleen nog een plattegrond vinden, zijn wel een beetje dolhoven namelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 07-11-2003 20:49]
Special Forces zou nietmeer zo Special zijn als iedereen er al ene was
dus om die reden zal ik de antwoorden dan ook niet posten maar ik ga jullie wel beetje op weg helpen door de eerste 3 antwoorden te geven (die ik heb ingevuld)
ABA
ik zou gewoon zeggen blijf proberen je komt er wel
greetz
-=BE=-redboy-
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=43753
(je mag altijd eens op me voten )
Maar..
Het is weer een lag festijn. En ja, het is nog erger dan 1.7. Jezus, een ping van 450 is gewoon "normaal" nu. Hopelijk fixen ze dat snel, want anders ga ik op de delete knop drukken..
Typisch ; official servers laggen als een gek. De unofficial servers lopen geweldig. Een ping van 40 is daar normaal.
en wat houdt die special forces test uin dan ? moet je daar ook tegen die gasten knokken ? vragen beantwoorden of wat ?
quote:Je moet weer een test afleggen, net zoals medical training ongeveer. Alleen nu lult je instructeur 15 min over iets lastigere dingen, en daarna vragen maken. Had jammer genoeg 45%.
Op zaterdag 8 november 2003 09:26 schreef GotenSSJ het volgende:
ik download hem nu ooken wat houdt die special forces test uin dan ? moet je daar ook tegen die gasten knokken ? vragen beantwoorden of wat ?
Maar ik snap niet wat je aan de test hebt? Je kan straks ook al op de SF maps spelen dus
quote:medic test ?
Op zaterdag 8 november 2003 09:31 schreef Fillipe het volgende:[..]
Je moet weer een test afleggen, net zoals medical training ongeveer. Alleen nu lult je instructeur 15 min over iets lastigere dingen, en daarna vragen maken. Had jammer genoeg 45%.
Maar ik snap niet wat je aan de test hebt? Je kan straks ook al op de SF maps spelen dus
ik speel sinds 1.7 niet meer
ze denken echt dat je een lul verhaal van 15 minuten gaat onthouden he
quote:http://aaotracker.4players.de/
Op zaterdag 8 november 2003 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
en waarom kan ik geen server joinen ?
quote:Account vernieuwen ofzo > http://login.americasarmy.com
Op zaterdag 8 november 2003 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
en waarom kan ik geen server joinen ?
quote:Kheb ze maar een mailtje gestuurd, heb alles geprobeerd, maar m'n trainingstats zijn er niet bijgekomen. =)
Op zaterdag 8 november 2003 17:27 schreef Fillipe het volgende:[..]
Account vernieuwen ofzo > http://login.americasarmy.com
quote:Als je slaagt moet je nog een 2e missie doen, een soort sluip-kruip-door-en-wordt-niet-gespot missie. Daarna ben je een SF'er, en dan mag je met weapon-mods spelen e.d. meen ik. Beetje elitaire status
Op zaterdag 8 november 2003 09:31 schreef Fillipe het volgende:[..]
quote:Nee sorry ik heb geen idee, maar kijk is op:
Op zondag 9 november 2003 14:07 schreef Jouke het volgende:
Misschien dat een van julie mijn vraag kan beantwoorden, ik internet achter een SOCKS5 proxy server. Maar AA heeft geen verbinding met internet (de desbetreffende poorten staan open), heeft iemand enig idee waar ik de instellingen voor de proxy server op moet geven ? Ik baal namelijk als een stekker, heb net 2.0 gedownload en kan nu niet spelen
- aaotracker.4players.de
- forum.americasarmy.com
Je bent namelijk vast niet de enige met dit probleem!
quote:Als je kijkt bij personal jacket dan zie je staan Weapon mod
Op zaterdag 8 november 2003 09:25 schreef Fillipe het volgende:
Ja maar waarom moet je die SF test nou doen?
over de 2de missie van SF wou ik even zeggen dat je niet op de brug moet kruipen ( de brug vind je bij objectief A)
nog enkele tips
Vermijd struikjes ( struiken maken veel lawaai)
lig zoveel mogelijk op je buik (op je knieen wordt je meestal gezien)
als enemy aan het roepen is blijf nadat het muisstil is zeker nog 10 sec. extra stil liggen.
en de weg van A naar B (of naar eender welk objectief) is helemaal niet moeilijk als je SF wilt zijn moet je denken als een SF kan je dat niet wel jammer voor jou maar dan ben je niet "goed" genoeg om een Special Forces te zijn.
en waarom zo'n lange examen en tactival test ?
omdat americas army erop wil aanduiden dat een SF jarenlange studies hebben gedaan om te zijn wat ze nu zijn
Hope you understand it Soldier
now give me a big HOOHAH
greetz
Ik heb hem onder Insert, weet niet of dat de standaard toets is.
De lag is nog steeds niet verholpen, helaas.
Maarja, ik wacht wel tot het niet meer lagt. Ik kan niet wachten om die map "lag vrij " te kunnen spelen.
Tip: Ga niet, en ik herhaal: GA NIET achter een RPG-7 staan .
in plaats avn dat ik krijg
connecting
transmission
transmission completed
krijg ik
connecting
*groot scherm*COMMUNICATION FAILURE PLEASE TRY AGAIN*
ik nog een x geprobeerd weer hetzelfde weet iemand wat dit is ?
quote:Heb ik ook
Op maandag 10 november 2003 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
als ik wil inloggen dan voer ik mijn username en password in nou dat doe ikin plaats avn dat ik krijg
connecting
transmission
transmission completedkrijg ik
connecting*groot scherm*COMMUNICATION FAILURE PLEASE TRY AGAIN*
ik nog een x geprobeerd weer hetzelfde weet iemand wat dit is ?
Het blijft voorlopig behelpen, maar dat was met 1.9 ook zo toen deze uitkwam * heb ik vernomen *.
suc6
Dan kom ik uit de kreek (OBJECT B), dan kan je rechtdoor/rechts naar die toren toe, of je kan links gaan.
Uiteraard kies je voor links, dan kan je uiteindelijk ook rechts ietsjes omhoog of rechtdoor. Maar elke weg die ik neem word ik gespot. Echt zo irritant.
quote:Blijven proberen
Op maandag 10 november 2003 22:58 schreef Fillipe het volgende:
Die 2de SF missie.
Dan kom ik uit de kreek (OBJECT B), dan kan je rechtdoor/rechts naar die toren toe, of je kan links gaan.
Uiteraard kies je voor links, dan kan je uiteindelijk ook rechts ietsjes omhoog of rechtdoor. Maar elke weg die ik neem word ik gespot.
Echt zo irritant.
quote:Ja ok, maar welke moet ik nemen, na de beek links, das een heel stuk kruipen. Kom je uiteindelijk bij zo'n paadje die rechts ietsjes omhoog gaat of je kan dus weer verder kruipen. Welke moet ik nemen dan?
Op maandag 10 november 2003 23:04 schreef redboy het volgende:[..]
Blijven proberen
De linkse route toch ?
anders kan ik het echt wel ni uitleggen.
Ik was op een gegeven moment maar met het spel gestopt toen ik een uur lang had liggen snipen met een M16M4A en echt *niemand* mij aan ging pakken. Eén voor één pikte ik de tegenstanders eruit en allemaal klagen. Maar hoppa, ze *bleven* gewoon stomweg zonder te kijken rond hoeken van gebouwtjes rennen enzo . Sja, toen ben ik maar weer Q3A gaan doen, had ik tenminste tegenstand.
Zijn er nu inmiddels wel een beetje goede spelers?
Op zich vond ik het wel een leuk spel, heel wat anders dan Q3A of CS. In Q3A en CS is het actie, actie, actie, terwijl in AA juist taktiek veel belangrijker is. In Q3A kan het me niks schelen als ik gefragged wordt, maar in AA was het juist een uitdaging om niet overhoop geschoten te worden. Ook adrenaline, maar van een heel ander soort.
Hebben ze het trouwens opgelost dat als jij in een hoekje prone ligt, dat je benen of je geweer dan door muurtjes heen steken enzo?
Alstublieft: http://members.lycos.co.uk/altamash/eandemission.rar
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 11-11-2003 16:20]
[Dit bericht is gewijzigd door NightH4wk op 11-11-2003 16:21]
quote:mss eens goed dat je eens tegen mij speelt
Op dinsdag 11 november 2003 10:44 schreef RetepV_kloon het volgende:
Hmm, lang niet meer gespeeld.
Ik was op een gegeven moment maar met het spel gestopt toen ik een uur lang had liggen snipen met een M16M4A en echt *niemand* mij aan ging pakken. Eén voor één pikte ik de tegenstanders eruit en allemaal klagen. Maar hoppa, ze *bleven* gewoon stomweg zonder te kijken rond hoeken van gebouwtjes rennen enzo
. Sja, toen ben ik maar weer Q3A gaan doen, had ik tenminste tegenstand.
Zijn er nu inmiddels wel een beetje goede spelers?
Op zich vond ik het wel een leuk spel, heel wat anders dan Q3A of CS. In Q3A en CS is het actie, actie, actie, terwijl in AA juist taktiek veel belangrijker is. In Q3A kan het me niks schelen als ik gefragged wordt, maar in AA was het juist een uitdaging om niet overhoop geschoten te worden. Ook adrenaline, maar van een heel ander soort.
Hebben ze het trouwens opgelost dat als jij in een hoekje prone ligt, dat je benen of je geweer dan door muurtjes heen steken enzo?
en filipe echt LOW om de mission te gaan zoeken op internet da's het doel van het spel ni voor mij ben je nu even erg als een cheater sorry dat ik het zeg
quote:Hoezo, ik werd echt 1000x gespot op 1 plek dus ik was radeloos. Nou heb ik even gekeken wat ik verkeerd deed, en toen lukte het.
Op dinsdag 11 november 2003 19:10 schreef redboy het volgende:[..]
mss eens goed dat je eens tegen mij speelt
en filipe echt LOW om de mission te gaan zoeken op internet da's het doel van het spel ni voor mij ben je nu even erg als een cheater sorry dat ik het zeg
Voorderest ben je niet echt specialer als je de SF zonder 1 hulpje hebt afgerond. Lekker belangrijk zeg ik maar.
Hoaaah!
quote:is nog geen reden om te cheaten ga dan CS spelen daar zijn genoeg cheatcodes van mss dat je je dan beter voelt bij het gamen.
Op dinsdag 11 november 2003 20:17 schreef Fillipe het volgende:[..]
Hoezo, ik werd echt 1000x gespot op 1 plek dus ik was radeloos. Nou heb ik even gekeken wat ik verkeerd deed, en toen lukte het.
Voorderest ben je niet echt specialer als je de SF zonder 1 hulpje hebt afgerond. Lekker belangrijk zeg ik maar.
Hoaaah!
quote:Ga alsjeblieft niet doen alsof je de king van AA bent. Jezus mensen maken zich tegenwoordig overal druk om, ik ben zelf ook anti cheater in the game. Maar op de training lukte 1 plekje niet, nou dan zegt ieder menselijk brein dat je wel even op een overview kan kijken. En dan moet je het alsnog zelf afhandelen.
Op woensdag 12 november 2003 02:36 schreef redboy het volgende:[..]
is nog geen reden om te cheaten ga dan CS spelen daar zijn genoeg cheatcodes van mss dat je je dan beter voelt bij het gamen.
geeft gewoon meer voldoening als je alles zelf doet dan dat je moet cheaten. maar zo te horen ben je wel zo'n "n00b" en heb je nog niet zoveel honor bijeengeraapt maar goed echt een mooi voorbeeld van hoe het niet moet.Zo te zien heb je nog niks geleerd van deze game zonde...
Maar goed discussie closed, ik ga even wat mannetjes wegwerken.
quote:Ja het is een verwaande rambo killer die redboy
Op woensdag 12 november 2003 13:00 schreef ROG het volgende:
Hey cool, een AA-rambo in ons topic!En congrats op je SF Fil, ik ben nog bezig hehe.
En SF Hospital is echt een geweldige map! Ik ga ook nog eventjes. Spreek je.
quote:Deze verwaande rambo heeft 40 honor en heeft alles alleen moeten doen zonder cheats maar ja wat ken jij van eerlijk spelen hé fillip
Op woensdag 12 november 2003 15:25 schreef Fillipe het volgende:[..]
Ja het is een verwaande rambo killer die redboy
, maar dank je alleen heb net pas 14 honor en dan kan je nog geen SF zijn, moet je wachten tot 15 maar dat is inmiddels ook al gelukt. Dus kan nu ook een weapon mod gebruiken wel leuk.
En SF Hospital is echt een geweldige map! Ik ga ook nog eventjes. Spreek je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |