Ze zegt dat het allemaal nix is maar dat ze wel heel verliefd is op hem en hij natuurlijk op haar (is knap meisje )
Op 1 of andere manier heeft ie het voor elkaar gekregen dat ze denkt dat zij en hem zielsverwanten zijn en dat wat met de 1 gebeurd ook met de ander, verder zij hij dat ie zelfmoord zou plegen als ze niet meer met hem omgaat.
Het probleem is nu dat ze liegt tegen me erover, ze zegt dat ze iets gaat doen, stuurt mij met een smoesje weg en gaat naar die jongen toe.
Ook al belooft ze 20 keer dat ze dat niet gaat doen ze doet het toch.
Ik ben nu al 3 dagen wakker zit nu bij mijn ouders thuis, we hebben al vette ruzie gehad, d'r ma is er ook al bij betrokken en het ziet er naar uit dat het of net wel of net niet goedkomt, dat moeten we nog zien.
Maar ik hou zoveel van haar plus het zal wel weer overgaan denk ik dat was de andere keren ook zo.
Ik mis haar ook enorm,
Moest even mijn verhaal kwijt,
want ik kan er verder met niemand over praten. Als ik het tegen m'n ouders zeg kan zij als het goedkomt natuurlijk niet meer over de vloer komen hier (vind ze zelf dan)
Dinsdag moet ik mee naar haar psycholoog om erover te praten maar dat duurt nog wel even en ik moet er over kunnen praten.
Groeten,
Je zult het altijd gedaan hebben, alles wordt op je afgereageerd etc. etc. Ik zou nog 10x nadenken of je hier wel mee verder wilt gaan....
En ze kan er zelf ook niks aan doen dat ze dat probleem heeft. Mischien dat het met medicijnen beter gaat maar daar moeten we nog even over nadenken.
ach ja life sux.
Ziekte of niet dit pik je gewoon niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 30-07-2003 09:02]
Houden van en verliefd zijn op zijn dingen die (klinkt hard) ook over kunnen gaan. vooral houden van zal moeten slijten, maar ik zou echt nog eens heel goed nadenken over deze relatie
Een relatie is er toch voor zodat allebei de personen plezier er in hebben? Niet dat de één lol heeft, en de ander maar zit te wachten of het weer goed gaat komen. Borderline of niet, maar dit gaat niet goed komen zo met jou...
Sterkte!
IMHO lijkt het mij verstandig om eens een gesprek met haar te hebben over het hoe en wat binnen een relatie, en als het puntje bij het paaltje komt zal ze toch een beslissing moeten nemen. En als dat het stoppen van jullie relatie inhoudt, so be it !
quote:Dat zeg je goed. Het is haar probleem en nu wordt het de jouwe. Wees een vent en neem afscheid van haar. Dit wordt een heel ongelukkige tijd voor jou. Als jij denkt dat je het aan kan dat moet je vooral doorgaan met die relatie. Wie weet ? misschien zit je binnenkort zelf bij het Riagg omdat je totaal overspannen /depri of wat dan ook bent.
En ze kan er zelf ook niks aan doen dat ze dat probleem heeft. Mischien dat het met medicijnen beter gaat maar daar moeten we nog even over nadenken
En imho, dat ze zich vershuilt achter haar ziekte (of hoe je het ook noemt) is twijfelachtig. Als zij hetzelfde voor jou voelt als jij voor haar zou ze er wel alles aan doen om dit soort verliefdheden te voorkomen (medicijnen, zoals je zelf al aangaf).
Wil je voor de rest van je leven weggestuurd worden? Wil je steeds weer met dit soort zaken geconfronteerd worden? Doe die roze bril eens af, kom van je wolkje en kijk es goed naar jezelf en wat je van je leven verwacht. Trek vervolgens je conclusies en handel ernaar.
Succes.
quote:Ja maar je zult ook andere dingen mee moeten wegen.
Op woensdag 30 juli 2003 08:10 schreef Ias het volgende:
Ja goed maar ik hou gewoon veel van haar en ben nog steeds wel verliefd op d'r.
Is er geen deel van je dat zegt dat dit niet is wat je wil?
Ik heb zelf 2+ jaar in een soortgelijke situatie gezeten en de relatie verbreken was achteraf het beste wat ik ooit gedaan heb.
quote:Ja, ik weet niet precies wat haar 'ziekte' inhoud. (als ik het ziekte kan noemen) Maar hoe reageert zij als jij verliefd word op een ander meisje?
Op woensdag 30 juli 2003 08:22 schreef BertusStaigerpaip het volgende:
Gewoon meer vriendinnen nemen..
Misschien moet je dit eens gewoon spelen (of echt doen)
succes iig
Als ze ooit geneest, dan is de laatste stap van haar behandeling, iedereen laten gaan die haar aan die periode bindt...
Hopeloos in alle richtingen.
quote:ook waar
Op woensdag 30 juli 2003 08:32 schreef Masta-t het volgende:Als ze ooit geneest, dan is de laatste stap van haar behandeling, iedereen laten gaan die haar aan die periode bindt...
Maar ze heeft natuurlijk ook heel veel lieve kanten hoor, ik belicht nu alleen het negatieve aspect.
Als ik naar haar kijk smelt ik toch weer elke keer, en je kan niet zomaar weggaan van degene van wie je houdt, ook al is het soms zwaar.
Er is natuurlijk een kans dat het allemaal nog wel eens goed komt met 'r en die kans wil ik graag nemen.
Ik ben niet zo'n quitter. nooit geweest.
Kop op zou ik zeggen en borst vooruit .
Nu heb ik zelf ook in de situatie gezeten, wees ook niet bevreesd om haar te vertellen wat het met jou doet. vaak draait hun wereld om hun dus moet je laten weten hoe jij je voelt bij deze zaken.
quote:Ik ken genoeg mensen waarbij borderline geconstateerd is, en die blijven ook gewoon trouw... Zijn wel gevoelig voor emotionele invloeden natuurlijk
Op woensdag 30 juli 2003 09:01 schreef Kreator het volgende:
Tegenwoordig wordt alles maar op borderline gegooid. Iedereen heeft het en als er iets niet in de haak is wordt het daar op gegooid. Ik geloof er geen ene reet van dat dat ermee te maken heeft. Ik zou die meid ontzettend hard dumpen.
Wat ik denk dat ze bij jou doet is je gewoon gebruiken als appeltje voor de lust, een extra zekerheid voor als ze even niet zo verliefd is, en als er iets verrot is dan isset wel op de 2e plaats staan...
En dat is ook de veroorzaker hiervan. Zelf vind ze het ook niet leuk, ze is hele dagen aan het huilen, ze wil graag vrienden zijn met die gast, maar doordat ze zo emotioneel tiltbaar is (wat een woord) slaat die tilt meestal een tik(je) te ver door en wordt ze weer smoorverliefd.
Ze heeft ook al 20 keer gezegd dat ze voor mij kiest en ik geloof haar wel.
Zelf snapt ze niet dat ik nog iets met haar wil, ze zegt dat ze me alleen maar pijn doet.
Eigenlijk is het gewoon erg zielig.
Er zijn genoeg meiden die je wel gelukkig maken op deze wereld. Vind er een!
quote:Kan ik daaraan toevoegen dat je op deze wereld bent voor jezelf een leven te gunnen en niet naar de grillen van een ander te hoeven dansen?
Op woensdag 30 juli 2003 09:08 schreef Perrin het volgende:
Of laat haar gewoon deze draad eens lezen. Dan ziet ze hoe belachelijk haar gedrag is. En om bij haar te blijven omdat je bang bent dat ze zichzelf gaat verwonden als je weggaat, is wel een erg rare basis voor een relatie.Er zijn genoeg meiden die je wel gelukkig maken op deze wereld. Vind er een!
quote:Negeren die zooi en je vriendin ook... laten kiezen en DUIDELIJK laten zien wat je ervan denkt. Onthoudt ... er zijn 3 partijen.... jij, die eikel en je 'vriendin'. Laat haar maar met hangende pootjes terugkomen... komt ze niet dan gefeliciteerd... u bent een probleem minder rijk
Op woensdag 30 juli 2003 09:14 schreef Ias het volgende:
In principe had ik ook wel zin om die gast eens op z'n bek te slaan, maar dat kan ik ook weer niet maken. Ik wou ook met hem msnen of mailen ofzo maarja dat vond m'n vriendin weer niet een goed plan en hij staat natuurlijk niet in mijn contactlijstjes.
Komt ze terug scheld haar dan eerst de huid vol (alles mag) als ze begint te zeiken moet je er even aan toevoegen dat ze een realtie niet zo lichtzinnig inziet en dat ze lekker even gaat bijpraten met een psychiater.
Ik heb zelf genoeg pijn gehad van een borderlijn syndrome geval.... alleen wist ik nog niet dat dat bestond toendertijd.
quote:Ik dacht dat zoiets alleen maar bestond in de Jerry Springer Show.
Op woensdag 30 juli 2003 07:44 schreef Ias het volgende:
Mijn vriendin en ik wonen al een half jaar samen....Ook wordt ik vaak dagjes weggestuurd zodat ze met die jongen kan afspreken...
quote:Is idd DE oplossing: je weet meteen waar je aan toe bent... En niet te makkelijk toegeven dan he
Op woensdag 30 juli 2003 09:19 schreef Vampier het volgende:[..]
Negeren die zooi en je vriendin ook... laten kiezen en DUIDELIJK laten zien wat je ervan denkt. Onthoudt ... er zijn 3 partijen.... jij, die eikel en je 'vriendin'. Laat haar maar met hangende pootjes terugkomen... komt ze niet dan gefeliciteerd... u bent een probleem minder rijk [afbeelding]
Komt ze terug scheld haar dan eerst de huid vol (alles mag) als ze begint te zeiken moet je er even aan toevoegen dat ze een realtie niet zo lichtzinnig inziet en dat ze lekker even gaat bijpraten met een psychiater.
Ik heb zelf genoeg pijn gehad van een borderlijn syndrome geval.... alleen wist ik nog niet dat dat bestond toendertijd.
quote:Oh, ik geloof zeker dat dat ermee te maken kan hebben.
Op woensdag 30 juli 2003 09:01 schreef Kreator het volgende:
Tegenwoordig wordt alles maar op borderline gegooid. Iedereen heeft het en als er iets niet in de haak is wordt het daar op gegooid. Ik geloof er geen ene reet van dat dat ermee te maken heeft. Ik zou die meid ontzettend hard dumpen.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 09:08 schreef Ias het volgende:
quote:Sorry hoor... maar ik vind dat je er wel erg soepel mee omgaat. Dat ze borderline heeft is wel erg maar ik vind het geen reden om zomaar met andere jongens af te spreken en daar ook gewoon mee te gaan! (ze stuurt je toch niet voor niks weg) Dit is gewoon openbaar vreemdgaan.
Op woensdag 30 juli 2003 07:44 schreef Ias het volgende:
Mijn vriendin en ik wonen al een half jaar samen, ik ben 23 zij 18 (bijna 19). Nu is ze sinds 1,5 week verliefd geworden op een andere jongen van net 16. (Mijn vriendin wordt snel verliefd en dat is daarna ook snel weer over, dat komt omdat ze borderline heeft. Ze is ook 100% WAO afgekeurd daarop).
Ik vind het niet erg dat ze soms verliefd wordt op anderen, maar deze keer doet ze heel stiekem, heeft haar passwoorden veranderd zodat ik nix kan lezen, etc.
Ook wordt ik vaak dagjes weggestuurd zodat ze met die jongen kan afspreken. Ik weet dan niet wat ze doen enzo
Het feit dat ze verliefd word is erg maar kan gebeuren, bij jou vriendin gebeurt het dus wat vaker vanwege borderline. ok. Maar waarom staat ze vrij afsrpaakjes te maken met gasten waar ze verliefd op is? Ik bedoel ieder mens is vrij te doen wat hij/zij wil maar dan is de relatie toch wel voorbij ?!!
Borderline of niet, zielig of niet maar dit zou ik niet pikken. Ze heeft een relatie met jou en als ze dat niet respecteert kan ze opzouten.
Als ik jou was, zou ik toch eens nadenken of je relatie nog wel toekomst heeft!
gelukkig houden een paar mensen de boel zo wel lekker bezig
quote:Ja en? dus?
Op woensdag 30 juli 2003 09:08 schreef Ias het volgende:
Oh geloof me ze heeft borderline hoor...En dat is ook de veroorzaker hiervan. Zelf vind ze het ook niet leuk, ze is hele dagen aan het huilen, ze wil graag vrienden zijn met die gast, maar doordat ze zo emotioneel tiltbaar is (wat een woord) slaat die tilt meestal een tik(je) te ver door en wordt ze weer smoorverliefd.
Ze heeft ook al 20 keer gezegd dat ze voor mij kiest en ik geloof haar wel.
Zelf snapt ze niet dat ik nog iets met haar wil, ze zegt dat ze me alleen maar pijn doet.
Moet jij je maar schikken? Zo te zien zit er op korte termijn geen verbetering in en tot die tijd moet jij maar afzien en kan zij haar gang gaan "ja,maar ik doe he tniet express......"
Ze zou bijvoorbeeld zo maar even niet kunnen chatten met jongens en even niet "vriendschappen" aan gaan met jongens..
Zij wéét dat ze snel op tilt slaat, en toch telkens weer die verleiding opzoeken? en dan achter borderline verschuilen?
Gewoon even onthouden van dergelijke kontakten totdat ze zichzelf beter onder controle heeft, want dit schiet niet op, voor haar niet, voor jou niet, energievretend, energie die je beide beter kunt gebruiken.
quote:dit zou ik dan weer niet doen. in princiepe ben je dan net zo fout bezig als je vriendin
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:01 schreef vollie het volgende:
misschien niet het meest fatsoenlijke om te doen maar je zou een key-logger kunnen installeren, heb je in ieder geval wat meer info over wat er zoal gaande is.
hier is een aardig vb-tje, jij krijgt een 21 dagen trial, kun je voorlopig even vooruit.
quote:ja, maar vertrouwen moet wel van twee kanten komen
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:28 schreef Wh33L het volgende:[..]
dit zou ik dan weer niet doen. in princiepe ben je dan net zo fout bezig als je vriendin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |