Voor de rest luister ik vooral OP, Braaf, Nest, ABN, Ouderkerk Kaffers, White Wolf en nog een zootje meer
Nu trouwens wel een aantal hele dope nummers, eerst House of Pain en nu ga ik helemaal lost op How I Just Could Kill a Man
[Dit bericht is gewijzigd door Tony_Montana67 op 31-07-2003 23:49]
quote:vind het nix en dat gedope en gewack al helemaal niet
Op donderdag 31 juli 2003 23:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
Brainpower is in mijn ogen geen slechte rapper... maar zijn hele manier van doen vind ik echt zwaar irritant. Vooral tijdens dat programma Raw erger ik me kapot aan m. Maar qua rapper kan die aardige dingen doen vind ik.
quote:hmmm daar ben ik het niet mee eens, ik vind hem een goede rapper, maar lelijk OMG!
Op donderdag 31 juli 2003 23:54 schreef Steve-O het volgende:[..]
vind het nix en dat gedope en gewack al helemaal niet
Stomme wigger
quote:beyonce
Op donderdag 31 juli 2003 23:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Moet dit nummer nou, dit is echt zware bagger die Beyonce. Het is gvd een hiphop show en geen breezah party
quote:my thoughts exactly...vage shit dit idd. Ach laten we het de breezahs die ook aan t luisteren zijn maar ff gunnen....
Op donderdag 31 juli 2003 23:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Moet dit nummer nou, dit is echt zware bagger die Beyonce. Het is gvd een hiphop show en geen breezah party
Maaruh, hoe heette dat nummer van de Beatnuts/Greg Nice...? Tony jij moet t weten als je Greg Nice in je top 5 zet
quote:No Escapin' This
Op donderdag 31 juli 2003 23:58 schreef Mar10Segovia het volgende:
Haha toch wel t toppunt... luister je om meer hiphop te leren kennen... krijg je datMaaruh, hoe heette dat nummer van de Beatnuts/Greg Nice...? Tony jij moet t weten als je Greg Nice in je top 5 zet
quote:Zeker weten, lekker jazzy en funky. Zo mogen er meer uitkomen
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:03 schreef makaveli_nh het volgende:
heerlijk album : Madlib - Shades of Blue
Extreem wazig en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er nou van vind
Origineel is het eik. wel
quote:Oukast he
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heeft iemand dat nieuwe nummer van Outkast al gehoord, Ghetto Music? Het lijkt wel alsof je op een house party bent beland in het begin, daarna krijg je een soort LSD trip van George Clinton om daarna via een soort Barry White stukje weer naar de hiphouse toe te gaan.Extreem wazig en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er nou van vind
Origineel is het eik. wel
ga hem straxx wel ff luistern
ben nu sensation voor een vriend downloaden
quote:Gecondoleerd
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:31 schreef Steve-O het volgende:
ben nu sensation voor een vriend downloaden
quote:dank je heb het nodig
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Gecondoleerd
quote:Trancenicht!!
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:31 schreef Steve-O het volgende:ben nu sensation voor een vriend downloaden
quote:Hey, die halve doodsverwensingen zijn hier niet gewenst
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:38 schreef H4ze het volgende:
Trancenicht!!
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:38 schreef H4ze het volgende:[..]
Trancenicht!!
Om in te tunen:
quote:hardcore rap acts
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:50 schreef H4ze het volgende:
op smoothbeats zijn nu ook wel flexe tracks. Daarnet Das EFX - They want EFX en nu Deltron 3030 met MastermindOm in te tunen:
http://dc2.smoothbeats.com:8002/listen.pls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |