quote:
Op woensdag 30 juli 2003 01:10 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Ok , ik beken.
Ik ben een yup.
J.
quote:En als er gescoord wordt roepen dat dat best een fraai punt was, van die langer naeger.
Op woensdag 30 juli 2003 01:08 schreef tong80 het volgende:
Met bediening aan tafel, kaviaar, geisha's, volle ijskasten en een gratis parkeerplaats. Nee, gadver.
Ik heb er zin an .
quote:En dat de andere gast zegt :
Op woensdag 30 juli 2003 01:12 schreef keeper het volgende:
En als er gescoord wordt roepen dat dat best een fraai punt was, van die langer naeger..
'Hey kaeper karel, dat was de scheids. Het zijn niet alleen naegers die na de toss kleingeld zoeken op het veld.'
quote:Ik heb via mijn werk talloze keren in de Arena dat VIP-treatment gehad, inclusief uitstekend eten en leren stoelen om in te zitten en om mij heen ettelijke in pak gestoken nitwitz die gapend de wedstrijden volgden of op verkeerde momenten juichten of aanmoedigden.
Op woensdag 30 juli 2003 01:12 schreef keeper het volgende:En als er gescoord wordt roepen dat dat best een fraai punt was, van die langer naeger.
.
Ik heb er zin an
.
Gratis drank in de pauze, te laat weer terugkeren na pauze, gratis zuipen na afloop in de VIP-rooms.
Nee, dank u verder.
quote:Verder gaat het wel met je ?
Op woensdag 30 juli 2003 01:17 schreef golfer het volgende:Ik heb via mijn werk talloze keren in de Arena dat VIP-treatment gehad, inclusief uitstekend eten en leren stoelen om in te zitten
Gratis drank in de pauze, gratis zuipen na afloop in de VIP-rooms.
Nee, dank u verder.
quote:Ok dan. Ik kom daar dan wel zo binnen:
Op woensdag 30 juli 2003 01:17 schreef golfer het volgende:
Gratis drank in de pauze, te laat weer terugkeren na pauze, gratis zuipen na afloop in de VIP-rooms.Nee, dank u verder.
Kijken wat er gebeurt .
quote:Ja hoor, maar ik
Op woensdag 30 juli 2003 01:18 schreef tong80 het volgende:Verder gaat het wel met je ?
Don't get me wrong: natuurlijk genoot ik ook van dat lekkere eten en al die drank, maar er was absoluut geen voetbalsfeer bij die gasten te ontdekken.
Zo ja, dan heeft geloof ik Harry misschien nog een kaartje voor mij over en mag je me schrappen voor de verloting.
J.
quote:Geen idee, zie mijn eerdere posting over het ophalen van de kaarten. Voorlopig nog onbekend waar eventuele gelukkige winnaar van verloting komt te zitten, is pas zondag bekend bij ophalen van kaarten aan de info-balie.
Op woensdag 30 juli 2003 01:23 schreef Juan Zueco het volgende:
Even serieus golfer : zijn je kaartjes inderdaad VIP-plaatsen?Zo ja, dan heeft geloof ik Harry misschien nog een kaartje voor mij over en mag je me schrappen voor de verloting.
J.
G.
*capuchon en sjaal afdoet*
*middelvinger weer naar beneden*
.
quote:Ok, ik waag het erop.
Op woensdag 30 juli 2003 01:31 schreef golfer het volgende:[..]
Geen idee, zie mijn eerdere posting over het ophalen van de kaarten. Voorlopig nog onbekend waar eventuele gelukkige winnaar van verloting komt te zitten, is pas zondag bekend bij ophalen van kaarten aan de info-balie.
G.
Mochten het zondag VIP-plaatsen blijken te zijn dan ruil ik ze wel met een tweetal hoolies voor normale plaatsen.
J.
Bovenstaand scenario geldt uiteraard alleen in het geval van een gelukkige loting.
hier ook wat regen!
mah.. zal maar zeggen dat het goed voor mijn tuintje is
quote:Dank je
Op woensdag 30 juli 2003 08:39 schreef just me het volgende:
laat je vooral gaan
Hopelijk wordt het vandaag wel wat drukker hier op mijn werk, anders blijf ik fok!ken
quote:Arme jij
Op woensdag 30 juli 2003 08:43 schreef Bluezz het volgende:
Hopelijk wordt het vandaag wel wat drukker hier op mijn werk, anders blijf ik fok!ken
alhoewel je kunt het beter druk op je werk hebben dan is je werkdag zo voorbij!!
quote:beetje sipjes vandaag Doopy-X- ?
Op woensdag 30 juli 2003 08:51 schreef Doopy-X- het volgende:mogguh
quote:Hey schreeuwlelijk
Op woensdag 30 juli 2003 08:51 schreef Doopy-X- het volgende:mogguh
quote:Zegt er één wat.
Op woensdag 30 juli 2003 09:04 schreef SCH het volgende:Hey schreeuwlelijk
Mond dicht alsjeblieft.
Mogguh knul
quote:Ik ben het gaapstadium al uren voorbij muisje
Op woensdag 30 juli 2003 09:07 schreef Bluezz het volgende:[..]
Zegt er één wat.
Mogguh knul
Het wordt een prachtige dag vandaag, Heerenveen wint, Desmond is jarig en het regent en dat is goed voor de plantjes
quote:Jouw dag kan niet stuk
Op woensdag 30 juli 2003 09:13 schreef SCH het volgende:
Het wordt een prachtige dag vandaag, Heerenveen wint, Desmond is jarig en het regent en dat is goed voor de plantjes
gefeliciteerd met Desmond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |