quote:Ieder zijn games.
Op woensdag 13 augustus 2003 18:09 schreef Bastard het volgende:[..]
Toch gaan we nog wel mm3 rijden, blijft cool namelijk
Maar heb ook vandaag eindelijk de serpent eens gehaald, probeerde het een keer met manual gears en het lukte de 2e keer.
Heb nu alle auto's maar moet alleen nog 2 paint jobs, saab en die chevy, die moeten blijkbaar ook met manual.
quote:Hoe werkt dit
In de Power Unlimited nr: 09 Jaargang: 11 Pag:78 stond het volgende
Er gaan geruchten dat Midtown Madness 3 ongeveer dezelfde opzet zal hebben als RTCW als we kijken naar downloadable content. Je zou nieuwe steden, of gedeelten van steden, nieuwe auto's en nieuwe spelmodes kunnen unlocken doormiddel van het downloaden van een code.
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:20 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
Hoe werkt dit
quote:Gok ik hoor.
doormiddel van het downloaden van een code.
quote:Maar dat zou betekenen dat op de MM3 Disc een level, cars creator staat! of niet?
Op maandag 25 augustus 2003 12:22 schreef Bastard het volgende:[..]
[..]Gok ik hoor.
quote:Al gechecked. Staat nix. punt
Op maandag 25 augustus 2003 12:26 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
Maar dat zou betekenen dat op de MM3 Disc een level, cars creator staat! of niet?
Paint Job costumizers
Auto's
Game modes
gamers tag : Netsystem
(moet eff meer mensen hebben om mee te racen)
quote:Jah, inderdaad
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:44 schreef gijsje79 het volgende:
Zo was wel weer effen geinig.
quote:Ben alleen benieuwd wanneer er een nieuwe DC komt, zowel MS als DICE laten niks los!
Op maandag 25 augustus 2003 12:41 schreef Robhimself het volgende:[..]
Al gechecked. Staat nix. punt
Het enige wat als content zou kunnen verschijnen zijn:Paint Job costumizers
Auto's
Game modes
In het spel wordt een andere route gesuggereerd, maar ik zie hem niet, of is het toch gewoon helemaal niks raken en gewoon beter rijden dan "the guys from lyon"
quote:Zo zie je maar, teveel van het goede is ook niet goed voor je bart!
Op donderdag 7 augustus 2003 00:51 schreef twi het volgende:
Wat een kutspel is dit toch he? Vreselijk gaar, saai, niet leuk en al die kutmensen erop. En je kan ook maar met z'n achten spelen!Iemand die nu ja zit te knikken, neem contact met me op want ik wil 'm van je over nemen, omdat ik mijn versie aan gort heb getrapt
![]()
quote:gewoon beter rijden dus (aaaaah me hart
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:41 schreef Hezhi het volgende:
In het spel wordt een andere route gesuggereerd, maar ik zie hem niet, of is het toch gewoon helemaal niks raken en gewoon beter rijden dan "the guys from lyon"
Op naar de paintjobs
quote:Das dubbel zo veel RSI en dubbel zo veel frustratie, ik kan erover mee praten, vooral Saab 93 Paintjob bove snelweg in DC
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:51 schreef Robhimself het volgende:
Ok, ik heb dus onwijze RSI poten opgelopen. Maarrrrrr: KEP NU ALLE AUTO'S!!!!!!Op naar de paintjobs
Lotus Esprit V8 (alle)
Koenigsegg CC (alle..de lightning is cool!!)
1969 Fastback (alle)
Fle (alle)
Audi TT ( 1tje)
Corvette Z06 (alle)
Mini Cooper (alle)
Renault 5 (alle)
That's it
Om je alvast gerust te stellen
quote:Ok, ik doe m vanavond. Ik laat wel weten hoelang het geduurd heeft.
Op zondag 31 augustus 2003 20:56 schreef Furious het volgende:
Neem dit van mij aan: de Saab 93 PJ in DC word een rampOm je alvast gerust te stellen
quote:Je moet gewoon als een halve zool rijden en dan heb je kans dat het lukt.
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:41 schreef Hezhi het volgende:In het spel wordt een andere route gesuggereerd, maar ik zie hem niet, of is het toch gewoon helemaal niks raken en gewoon beter rijden dan "the guys from lyon"
Zelf zit ik nog steeds te kutten dat ik met een politiewagen een busje total moet rijden, lukt me gewoon niet.
quote:Je moet ze altijd volgen en dan klemrijden bij een bocht tegen een muur aan, dan gaat er veel van af.
Op maandag 1 september 2003 15:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Je moet gewoon als een halve zool rijden en dan heb je kans dat het lukt.
Zelf zit ik nog steeds te kutten dat ik met een politiewagen een busje total moet rijden, lukt me gewoon niet.
Maar waar je bent is dat niet die met die zweden in parijs? Daar is er toch een stukje waar die naar benden gaat en op het eind een muur is, waar die naar links wil? Dat is een mooi moment om hem te beuken daar haal je altijd (als je hem raakt) de helft er van af. Later kom je langs een container waar je hem tegaan aan kan beuken, dan is ie wel dood.
[Dit bericht is gewijzigd door Sheepcidus op 01-09-2003 16:22]
quote:Thanks.. ik heb het wel geprobeerd, maar dat kreng rijd nog stevig door... en soms rij ik er voorbij ook. Nou ja probeer het wel weer eens..
Op maandag 1 september 2003 16:21 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
Volgen en je moet nu wel weten hoe die ongeveer rijdt en dan dus klemrijden bij een bocht tegen een muur aan, dan gaat er veel van af.
Is dat niet die met die zweden in parijs? Daar is er toch een stukje waar die naar benden gaat en op het eind een muur is, waar die naar links wil? Dat is een mooi moment om hem te beuken daar haal je altijd *als je hem raakt de helft er van af. Later kom je langs een container waar je hem tegaan aan kan beuken, dan is ie wel dood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |