abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12097171
Tja... hoe moet ik dit topic gaan formuleren zonder dat het het predikaat "SPAM" krijgt.

Poging: Zelf ben ik al sinds den beginne lid van BNN. Bartje heeft me daar indertijd van kunnen overtuigen ("Ja... ik mag nog steeds geen leden werven van de hoge heren in Den Haag dus BEL NIET naar ..... en SCHRIJF ALSJEBLIEFT NIET naar...") dus dat doe je dan dus wel

BNN verdwijnt van de beeldbuis als het eind 2003 geen 150.000 leden (ze hebben er nog 50.000 nodig om dat aantal te bereiken) bij elkaar heeft weten te sprokkelen. Vanuit mijn oogpunt zou dat heel erg slecht zijn voor de Nederlandse televisie. Er zijn al steeds minder leuke programma's op TV en mijn mening is dat BNN nog de meest leuke TV aflevert. De andere publieke omroepen hebben vaak al tientallen jaren een vast publiek en daardoor vast leden aantal. BNN heeft de benodigde 50.000 leden destijds gehaald en heeft zeer leuke programma's gemaakt. Vooral met dank aan Bart, maar ook daarna zijn toch weer leuke/informatieve programma's gemaakt.

Daarom de vraag: Ben JIJ al... en waarom niet?

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:18:02 #2
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_12097482
Ik ben ook al lid van t eerste moment en zal dit de rest van mn leven blijven als BNN blijft bestaan. Ik heb zo t vermoeden dat veel mensen hun lidmaatschap hebben opgezegd toen Bart de Graaf is overleden. Dat is dus niet zo netjes vindt ik, je zou als eerbetoon aan Bart gewoon lid moeten blijven. Mensen als je dit leest, wordt dan als de sodemieter lid van BNN. Het kost je nog geen 6 euro per jaar.
Er gaat niks boven Urk
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:20:28 #3
24883 Red.Flash
.-=IT's-A-Bombe=-.
pi_12097544
Ik ben nu net een jaar lid geloof ik.
Vind het een coole omroep.
A closed mind is a good thing to lose.
pi_12097561
Ik vind BNN een hele goede omroep, mooie progs,

ik word alleen geen lid, ik wil nergens lid van zijn!!

G E W O O N G E E N G O E D E O N D E R T I T E L E N S I G N A T U R E I E M A N D N O G T I P S D A A R V O O R ? ? ?[BR]D I T I S T R O U W E N S W E L V E R D O M D E F U C K I N G I R R I T A T I N G Z O O M D I T T E L E Z E N D A T B E S E F I K !
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:22:18 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_12097598
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 19:18 schreef Roscoo het volgende:
Ik ben ook al lid van t eerste moment en zal dit de rest van mn leven blijven als BNN blijft bestaan. Ik heb zo t vermoeden dat veel mensen hun lidmaatschap hebben opgezegd toen Bart de Graaf is overleden. Dat is dus niet zo netjes vindt ik, je zou als eerbetoon aan Bart gewoon lid moeten blijven. Mensen als je dit leest, wordt dan als de sodemieter lid van BNN. Het kost je nog geen 6 euro per jaar.
Ik was ooit lid met de oprichting, maar heb daarna nooit meer een acceptgirokaart oid ontvangen. Denk dat ik niet de enige ben die zo ex-lid is geworden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:22:19 #6
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_12097599
ik denk dat bart het wel mooi zou vinden als BNN door zou blijven bestaan maar ik wou er ooit wel lid van worden maar ik was TOEN te jong
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:23:24 #7
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_12097633
Ja, ik ben al een paar maandjes lid van BNN, niet te houwe!

Eigenlijk om extra kans te maken op een stageplek , maar het heeft niet geholpen. Even serieus: Ik doe het dus voor Ruud en Eddy. Zonder hun, is er geen humor op TV en radio. Dus steun BNN, wordt lid en doe mee met de grote leden wervings show !!!

Komt een bakker bij de man
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:25:00 #8
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_12097685
"je zou als eerbetoon aan Bart gewoon lid moeten blijven"

Kul. Veronica is zeker ook nog een piraat ?

Ik geloof best dat er genoeg mensen sympathie hebben voor BNN, ik ook. Maar dat is (iig voor mij) onvoldoende reden om lid te worden, en omdat het aantal 'zinnige' BNN programma's nog te weinig is, blijf ik geen lid.

w.

pi_12097688
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 19:22 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik was ooit lid met de oprichting, maar heb daarna nooit meer een acceptgirokaart oid ontvangen. Denk dat ik niet de enige ben die zo ex-lid is geworden.

Accept giro? Hmm wordt al jaren elk jaar afgeschreven. Jij ontvangt dan dus ook geen boekjes meer enzo?
  FOK!fossiel dinsdag 29 juli 2003 @ 19:29:21 #10
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_12097786
Niet om heel erg cheap te klinken, maar hoeveel kost het eigenlijk om lid te worden en wat krijg je ervoor terug behalve programma's op tv en radio?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:54:47 #11
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_12098347
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 19:29 schreef RemCow het volgende:
Niet om heel erg cheap te klinken, maar hoeveel kost het eigenlijk om lid te worden en wat krijg je ervoor terug behalve programma's op tv en radio?
Uhmm ¤ 5,73 per jaar, krijg je eens in de zoveel tijd "leden boekje" en verder weinig eigenlijk, hoewel ze dat in de toekomst willen gaan veranderen (alleen leden kunnen dan naar prijzen meedingen enzo).

Je laat er BNN mee bestaan.. ook een belangrijke reden en ze kunnen van dat geld weer meer goeie televisie maken. (TIP voor BNN haal Sixpack binnen )

dinsdag 29 juli 2003 @ 19:56:54 #12
25737 spookie
Banaantje?
pi_12098383
Hee wat jammer nou het is wel een mooi pand bij mij achter die BNN jammer dat ik bart de Graaf niet meer kan tegen komen hij was super aardig
oops ohh my ...
pi_12098438
Yep, ben ook al van af het begin lid...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_12098755
Nu ben ik 16, nu mag ik lid worden. Dat wil ik wel, opzich. Maar ja, wat is nou 1 op 50.000?
  dinsdag 29 juli 2003 @ 20:18:57 #15
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_12098790
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu ben ik 16, nu mag ik lid worden. Dat wil ik wel, opzich. Maar ja, wat is nou 1 op 50.000?
Een begin ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_12098984
Oe leuk...wederom mag ik mijn gal gaan spuwen!

Ik ben geen lid en zal dat ook nooit worden ook, meer vanwege het feit dat ik tot een groep deelnemers behoor van een programma dat BNN al twee jaar uitzendt, genaamd RobotWars.

Om eerlijk te zijn wordt ik gewoon moe van BNN. Even een opsomming.

Tijdens de opnamens van de tweede serie zijn bepaalde mensen door de crew van BNN gediscrimineerd en later tijdens de ' Making of' vals openbaar beschuldigd van diefstal. De laatste dag dat we bij de RW studio (in de UK) aanwezig waren was er geen ontbijt geregeld. Bij aankomst kwamen we erachter dat de heftruck om de robots uit de vrachtwagen te halen voor de volgende dag was geboekt.

BNN gaf bij de opnames van de tweede serie in Juli 2002 aan dat de uitzendingen in Januari 2003 plaats zouden vinden. De periode van wachten was lang, maar we hadden het ervoor over aangezien de uitzendingen van het jaar ervoor ook rond December-Januari plaatsvonden.

Toen moesten we er via het TV programma van BNN waar BNN de plannen voor het komende seizoen kenbaar maakte achterkomen dat de uitzendingen waren verzet naar 17 Maart. De zit werd dus met een aantal maanden verlengt. Reden werd nooit gegeven.

Dan is het eindelijk die 17 maart en vindt de eerste uitzending plaats. Eindelijk. Maar toch heeft BNN zelfs na die verlenging haar taak niet naar behoren volbracht; het commentaar was ronduit slecht, zelfs slechter dan vorig jaar. Teams en hun robots waar maanden werk en vele euro' s in zijn gestoken worden door de commentator grondig afgebrand. Later komen we er zelfs achter via Email dat nu nog niet alle afleveringen waren voorzien van commentaar.

Dan ineens het bericht op 19 maart; BNN zet de uitzendingen stil in verband met de oorlog in Irak. Begrijpelijk maar anderzijds ook belachelijk aangezien de verbinding tussen Robotwars en de oorlog in Irak niets anders is dan een naamsovereenkomst. Het argument wordt gegeven dat er, vanwege de 'strijdlustige taal' in de uitzendingen, het niet gepast zou zijn dit uit te zenden tijdens de oorlog.

We koesterden goede hoop dat BNN spoedig (in een paar weken) de uitzendingen zou hervatten. Tot 3 April, toen BNN kenbaar maakte dat de uitzendingen pas in Juni hervat zouden worden.

Dan is het eenmaal zover. Alles gaat goed, totdat de tweede uitzending aan de beurt is. BNN weet het te presteren de aflevering van de week ervoor nog een keer uit te zenden. Een excuus of reden ervoor werd wederom nooit gegeven. Je kunt begrijpen dat bij ons toen de emmer overliep.

Dus nee, ik heb het niet zo op BNN.

[Dit bericht is gewijzigd door GeFrenzy2 op 29-07-2003 20:36]

Redactie Frontpage dinsdag 29 juli 2003 @ 20:32:32 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12099951
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 20:31 schreef GeFrenzy2 het volgende:
semi-zielig verhaal
Met robotauto's spelen is voor kleine kinderen.

BNN maakt leuke programma's dus zeik niet, word lid!

Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  dinsdag 29 juli 2003 @ 21:43:35 #19
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_12100403
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 20:32 schreef SunChaser het volgende:
BNN verlost van verplicht ledental van 300.000
And your point is!!?? Bob Fagot
  dinsdag 29 juli 2003 @ 22:57:25 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_12102420
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 19:25 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Accept giro? Hmm wordt al jaren elk jaar afgeschreven. Jij ontvangt dan dus ook geen boekjes meer enzo?

boekjes?
kan me niet herinneren ooit 1 boekje te hebben ontvangen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_12112371
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:23 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

Met robotauto's spelen is voor kleine kinderen.

BNN maakt leuke programma's dus zeik niet, word lid!

Kom eens naar een event...dan zie je dat het iets heel anders is dan met robotauto's spelen

Ik heb het over machines die twee keer zoveel als de meeste mensen wegen met de groote van een gezonde keukentafel, uitgerust met wapens die dikwijls niet in een beveiligde arena mogen worden gebruikt. Een aantal voorbeelden: *klik* of *klik*

pi_12112427
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:43 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

And your point is!!?? Bob Fagot

pi_12113224
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 13:03 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Ik heb het over machines die twee keer zoveel als de meeste mensen wegen met de groote van een gezonde keukentafel, uitgerust met wapens die dikwijls niet in een beveiligde arena mogen worden gebruikt. Een aantal voorbeelden: *klik* of *klik*

Dat neemt niet weg dat 't nog steeds kinderachtig blijft
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_12116302
Ik ben nu ook lid,( heb de homo top 100 cd besteld....ja is toch leuke muziek toch??!!!) Maar BNN verdiend het om te blijven bestaan als publieke omroep.
Als is het maar om het legendarische RuuddeWild.nl op 3FM.
Mensen die nog geen lid zijn. Surf naar http://www.omroep.nl/bnn/wordlid/index.html
Ja lekker spammen he?
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:42:15 #25
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_12116906
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:21 schreef f1sven het volgende:
Ik ben nu ook lid,( heb de homo top 100 cd besteld....ja is toch leuke muziek toch??!!!) Maar BNN verdiend het om te blijven bestaan als publieke omroep.
Mensen die nog geen lid zijn. Surf naar http://www.omroep.nl/bnn/wordlid/index.html
Ja lekker spammen he?
Heerlijk

Word ook lid

Maw: het zal wel 2006 worden...
  woensdag 30 juli 2003 @ 21:33:01 #26
27648 Weakling
available in strong mint
pi_12125734
Officieel hadden ze er eerst 300.000 nodig, dat is al teruggedraaid naar 150.000, maar ik geloof er niks van dat ze BNN uit de lucht zullen halen als ze onverhoopt toch die 150.000 niet halen.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 30 juli 2003 @ 22:08:40 #27
42389 jpfeikens
Forza Groningen!
pi_12126821
ik heb me zo'n 4 week geleden lid gemaakt van bnn, maar nog nooit wat van hun gehoord alleen 1 emailtje dat het goed gegaan was, maar nix ontvangen qua welkoms kado (diegene die ik gekozen heb)
De kots van het Noorden - www.hoerenveen.org
pi_12129396
ik ben ook lid geworden
pi_13626492
Nog:

Leden......

(denk niet dat ze het nog halen)

vrijdag 3 oktober 2003 @ 18:39:59 #30
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_13629047
Ik wil het beste van bard op DVD gvd!
Wie niet eigenlijk? want bartje was briljant!
pi_13629081
Ja, ik ben lid en heb zelfs een weblog dankzij BNN. Omdat ik BNN een warm hart toedraag. Gewoon dáárom dus
Mon 'en!
pi_13629139
ben van geen enkele omroep lid.

als er vraag is naar bepaalde programma's is er vast wel een omroep die dat gaat uitzenden. als BNN wegvalt komt er wel weer wat anders voor in de plaats of een bestaande omroep die dergelijke programma's maakt.

ik zal costa en "neuken doe je zo" niet missen.

fokschaap
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 18:46:41 #33
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13629170
BNN was eerst goed, maar sinds het overlijden van bart is t niet meer "mijn" zender

ik ga geen geld betalen voor nog meer bagger op TV

dus helaas, hoewel de Telegraafactie wel interessant is ( like 12,95 voor 1 DVD)

vrijdag 3 oktober 2003 @ 18:50:37 #34
19840 Libris
Live from Singapore
pi_13629251
Woon niet in NL, kan dus geen BNN televiesie ontvangen en ben dus niet lid..
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 01:29:26 #35
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_13638600
Ik was nog geen lid maar sinds 5 min wel!
Voor 10 euro hebbie namelijk de DVD "Het beste van Bart" en het lidmaatschap

goeie site trouwens dat www.bnn.nl
* Elusive die alle afleveringen van bnn @ work aan het kijken is via www.bnn.nl in super kwaliteit! (real media, stukken beter dan wmf!)

BNN

pi_13638620
Jazeker ben lid! Mooie BNN Flash-sticker op me mobile
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 01:39:45 #37
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_13638750
allemaal gewoon lid worden
5 euro 73 per jaar, nog geen twee pakjes sigaretten

DUS ALLEMAAL DOEN

wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_13662912
Zes euro per jaar is poep. Dus ik ben een kort tijdje geleden ook lid geworden.
  Moderator zondag 5 oktober 2003 @ 13:57:56 #39
18653 crew  D.
pi_13663003
Wij zijn ook lid vanaf t begin, maar zou t nu niet meer worden.
Toen was het grappig en vernieuwend, nu is er geen enkel programma de moeite om de tv voor aan te zetten,
pi_13672511
Nog......

Leden.......

pi_13694520
Nog:

leden....

pi_13694583
Hmm dat gaan ze niet redden denk ik.. Ik ben ook geen lid hoewel ze wel goeie televisie maken.. Misschien aan het eind als het echt nodig word
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_13696775
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 18:12 schreef Hakkert het volgende:
Hmm dat gaan ze niet redden denk ik.. Ik ben ook geen lid hoewel ze wel goeie televisie maken.. Misschien aan het eind als het echt nodig word
Doe ff dan man. Laat ze niet stikken.
pi_13699550
Ik ben altijd al lid, en terecht natuurlijk.
  maandag 6 oktober 2003 @ 21:34:14 #45
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_13699609
Ook vanaf het begin lid, maar dat kwam meer omdat het toen lekker weer was en ik me aan het bezatten was op het terras tot zo'n mooie promotiemeid me zo'n abo aansmeerde.

Kijk het eigenlijk nooit. Nog leuke programma's daar?

Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  maandag 6 oktober 2003 @ 21:40:32 #46
52552 FullySedated
in Technicolor ©
pi_13699839
ik ben geen lid. en ik zal het ook nooit worden. ik kijk eigenlijk zelden andere zenders dan discovery/national geographic
en als ik al iets anders kijk kijk ik nooit naar bnn.
dus ik mis ze niet als ze weg zijn..en verder intreseren ze me ook maar weinig...
eyes pop - skin explodes - eveybody dead
pi_13712369
ik ben ook maar lid geworden en heb dvd "beste van bart" erbij genomen
als je bij me weggaat mag ik dan met je mee
pi_13720422
Nog....

Leden......

pi_13720576
Dat zijn er dus ongeveer 750 per dag, dat betekent nog ongeveer 43 dagen te gaan, eind november zitten we dan
sig verwijderd door FA
pi_13725276
zojuist lid geworden
pi_13749250
Tering zeg. Ben ik gewoon lid geworden omdat er nix leuks bij te krijgen was, kun je hem nu met het beste van bart krijgen. Nu ben ik al lid
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_13751736
Ik ben al jaren lid, de tering tubbies hebben me overtuigd . Eigenlijk wou ik het opzeggen, maarja die 5 euro per jaar zijn de brief ook neit waard.
pi_13758302
Het schiet al op. Kom op Fokkertjes, we laten ze niet stikken

www.bnn.nl

pi_13767431
hm,ludieke actie van bnn, de site platgooien:
quote:
Zonder jou geen BNN.NL!
Kijk: dit gebeurt dus als we straks niet genoeg leden hebben. Naar. Maar gelukkig is het nog niet zo ver. Over n uurtje of drie is bnn.nl weer gewoon online. Voorlopig...

Probeer het volgende:

Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Open de introductiepagina en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
- Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
- Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.
- Word lid van BNN

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_13767733
Ik ben geen lid van BNN en ik zal zeggen waarom niet.

Ik vind het belachelijk dat een omroep als BNN bestaat in NL. De gasten zenden vermaak/onzin uit op kosten van de staat. Ik vind dat de publieke omroep niet bedoeld is om lingo te spelen, maar om nieuws te brengen, actualiteiten programma's en educatieve dingen. Van mij part gooien ze heel discovery channel in de publieke omroep. Maar shit als BNN, Lingo, De leukste thuis, Ter land ter zee.... moet niet van mijn belastinggeld betaald worden.

pi_13767948
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:29 schreef Menyo het volgende:
Ik ben geen lid van BNN en ik zal zeggen waarom niet.

Ik vind het belachelijk dat een omroep als BNN bestaat in NL. De gasten zenden vermaak/onzin uit op kosten van de staat. Ik vind dat de publieke omroep niet bedoeld is om lingo te spelen, maar om nieuws te brengen, actualiteiten programma's en educatieve dingen. Van mij part gooien ze heel discovery channel in de publieke omroep. Maar shit als BNN, Lingo, De leukste thuis, Ter land ter zee.... moet niet van mijn belastinggeld betaald worden.

Boeiend...
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_13768043
Ben paar weken geleden lid geworden en hoop écht dat er nog voldoende leden bijkomen!

De tv-programma's van BNN zijn tenminste nog boeiend en tevens luister ik naar RuuddeWild...

Dus mensen bij deze: wordt allen lid en zorg dat al die leuke programma's tenminste nog blijven bestaan!

pi_13768391
Ben ook net lid geworden en heb natuurlijk de DVD van bart erbij genomen !
  donderdag 9 oktober 2003 @ 17:29:33 #59
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_13769345
ik zou niet weten waarom ik lid moet worden...

De programma's waar iedereen het hier over heeft, zijn bij lange na de moeite van het kijken niet waard. Het begon als een leuke semi-serieuze grap en nu de humor er al lange tijd uit is, zou ik er niet rouwig om zijn als BNN gewoon verdwijnt in de vergetelheid.
Kwalitatief stellen ze qua programma's niets voor, het is een beetje een triest kliekje geworden die teren op naam-bekendheid, want dit is DE zender MET Katja en Bridget!

Maar zeg nou zelf, op een paar leuke momenten na is het overgrote deel gewoon ver beneden de middelmaat. Ik zie ook absoluut geen redding meer voor BNN.

BNN bied al lang niets nieuws meer, en de humor is ver te zoeken.

BNN, ik zal het niet missen

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_13769433
Nog 30.642..
sig verwijderd door FA
  donderdag 9 oktober 2003 @ 18:07:45 #61
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_13770302
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:43 schreef Stefkuh het volgende:
Bob Fagot
[offtopic]
Het gerucht gaat dat ie zijn vrouw Sherri inderdaad gescheiden heeft vanwege een homosexuele relatie. Maar in het openbaar is ie er nog nooit voor uitgekomen.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 9 oktober 2003 @ 18:08:51 #62
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_13770333
Heel mischien..... HEEEEL mischien zal ik lid worden als ik het eens zou kunnen ontvangen hiero
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_13770469
ben ook al een tijdje lid!!
Stop rockin' the boat.
pi_13797686
Nog,

Leden.....

pi_13854176
Ik ben nou ook lid
pi_13854306
ben nu 1 maand lid

mensen word aub lid tis maar 5 euro per jaar...

Moderator maandag 13 oktober 2003 @ 17:10:01 #67
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_13854355
* Bosbeetle is ook lid, sinds kort (vorige week)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_13854429
  Moderator / Miss SHO maandag 13 oktober 2003 @ 17:17:41 #69
22592 crew  Ole
pi_13854532
* ole is vorige week (weer) lid geworden

Ze doen ook erg goede dingen voor de Nederlandse film..

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_13854539
quote:
Ik vind het belachelijk dat een omroep als BNN bestaat in NL. De gasten zenden vermaak/onzin uit op kosten van de staat. Ik vind dat de publieke omroep niet bedoeld is om lingo te spelen, maar om nieuws te brengen, actualiteiten programma's en educatieve dingen.
Dat doet BNN. Kijk er eens naar voordat je begint te blaten.

Ik ben overigens lid sinds vorig jaar zomer. BNN ging toen jongerencampings af om leden te werven, niet zonder succes. Bij ons werd bijna iedereen lid.

It's easier to get forgiveness than permission.
pi_13854930
Waarom duurt het zo lang voor die teller op 0 staat? Misschien dat die ledenwerf-show leden op gaat leveren..
Mon 'en!
pi_13854951
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 17:33 schreef bloempjuh het volgende:
Waarom duurt het zo lang voor die teller op 0 staat? Misschien dat die ledenwerf-show leden op gaat leveren..
Wanneer is die ?
slettebak [@] gmail.com
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:47:38 #73
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_13864432
27.996 leden min 1!!
ben net lid geworden!!

go BNN

De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_13864455
het gaat maar mondjesmaat, hoop dat ze het gaan halen. ben nu wel benieuwd naar die dvd van het beste van bart
pi_13864569
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:21 schreef f1sven het volgende:
Ja lekker spammen he?
whaha ik heb precies t zelfde verhaal, k ben inmiddels al de trotse eigenaar van die ongelooflijjk vrolijke cd , staat niet voor niets "ook voor hetero's" op
en mijn belangrijkste rede was eigenlijk ook rdw.nl want zo vaak kijk ik t nou ook weer niet op tv
owja en er was ook nog zoiets als vriendinnen die meededen met werven voor zo een prijs.. die hadden dus rob kamphues op bezoek

[Dit bericht is gewijzigd door swentibold op 14-10-2003 21:51]

dinsdag 14 oktober 2003 @ 01:30:29 #76
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_13866411
jongen en meisjes, het moet lukken!
wordt allemaal lid
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_13868918
nog

27.262

Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:28:20 #78
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13883611
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:24 schreef danerit het volgende:
nog

27.262

Echt niet!

BNN zit in de shit, en goed ook. De omroep heeft in de strijd om leden gratis lidmaatschap aan scholieren uitgedeeld. Maar dát mag helaas niet.
Wanhopig
Shoppen met Bridget, daten met Katja, flyeren in de stad, alles stelt BNN in het werk om mensen zo ver te krijgen om lid te worden. Maar nu blijkt dat BNN zo wanhopig is, dat ze net een stapje te ver zijn gegaan. In de strijd om 50.000 nieuwe leden te werven, gaat BNN zelfs zo ver om gratis lidmaatschappen aan te bieden. Dat blijkt uit onderzoek van NRC Handelsblad. Het Commissariaat voor de Media ziet in de NRC-gegevens reden om de kwestie nader te onderzoeken. BNN wilde nog niet reageren op het bericht.

Gratis
BNN moet volgend jaar over 150.000 leden beschikken, want anders verdwijnt de de omroep van het scherm. Als het lukt om de extra leden binnen te halen dan krijgt BNN er veel zendtijd bij. Deze extra leden zijn dus heel belangrijk, maar de wil om lid te worden is niet bij iedereen aanwezig. De werving loopt dus stroef en daarom bood BNN afgelopen week op een onderwijsbeurs in de Utrechtse Jaarbeurs gratis lidmaatschappen aan.

Huurder
Het geld voor die lidmaatschappen zou volgens NRC zijn opgehoest door de eigenaar van het Hilversumse pand van BNN. Die heeft er belang bij dat de omroep, en daarmee dus ook de huurder van zijn pand, blijft bestaan. In totaal zouden op de beurs zevenduizend jongeren op deze manier zijn lid geworden.

Sanctie
Het Commissariaat van de Media laat weten dat als de leden inderdaad op deze manier zijn geronseld, ze niet meetellen in het eindtotaal. Dat is de enige sanctie; een geldboete bijvoorbeeld legt de mediawaakhond niet op. Uit de Mediawet blijkt dat "een persoon individueel moet kiezen voor een omroeplidmaatschap en er ook individueel voor moet betalen." De teller staat dus bij dezen weer op 34.000 nog te werven leden voor BNN...

pi_13883698
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:28 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Echt niet!

BNN zit in de shit, en goed ook. De omroep heeft in de strijd om leden gratis lidmaatschap aan scholieren uitgedeeld. Maar dát mag helaas niet.
Wanhopig
Shoppen met Bridget, daten met Katja, flyeren in de stad, alles stelt BNN in het werk om mensen zo ver te krijgen om lid te worden. Maar nu blijkt dat BNN zo wanhopig is, dat ze net een stapje te ver zijn gegaan. In de strijd om 50.000 nieuwe leden te werven, gaat BNN zelfs zo ver om gratis lidmaatschappen aan te bieden. Dat blijkt uit onderzoek van NRC Handelsblad. Het Commissariaat voor de Media ziet in de NRC-gegevens reden om de kwestie nader te onderzoeken. BNN wilde nog niet reageren op het bericht.

Gratis
BNN moet volgend jaar over 150.000 leden beschikken, want anders verdwijnt de de omroep van het scherm. Als het lukt om de extra leden binnen te halen dan krijgt BNN er veel zendtijd bij. Deze extra leden zijn dus heel belangrijk, maar de wil om lid te worden is niet bij iedereen aanwezig. De werving loopt dus stroef en daarom bood BNN afgelopen week op een onderwijsbeurs in de Utrechtse Jaarbeurs gratis lidmaatschappen aan.

Huurder
Het geld voor die lidmaatschappen zou volgens NRC zijn opgehoest door de eigenaar van het Hilversumse pand van BNN. Die heeft er belang bij dat de omroep, en daarmee dus ook de huurder van zijn pand, blijft bestaan. In totaal zouden op de beurs zevenduizend jongeren op deze manier zijn lid geworden.

Sanctie
Het Commissariaat van de Media laat weten dat als de leden inderdaad op deze manier zijn geronseld, ze niet meetellen in het eindtotaal. Dat is de enige sanctie; een geldboete bijvoorbeeld legt de mediawaakhond niet op. Uit de Mediawet blijkt dat "een persoon individueel moet kiezen voor een omroeplidmaatschap en er ook individueel voor moet betalen." De teller staat dus bij dezen weer op 34.000 nog te werven leden voor BNN...

Ja las het
Nu kunnen ze het wel vergeten
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:35:12 #80
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13883767
quote:

[..]

Ik ben niet geregistreerd met naam en adres en betaal niets.

Again
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:20 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nog steeds niet lid en ben het ook niet van plan eigenlijk. Niet om de 5 euro, maar om het gedoe. Ergens lid van zijn.

Bovendien gaat Ruud de Wild toch weg bij BNN so what\'s the point?

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:37:15 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13883812
Goed zo, weg met die linkse pauper omroep
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:38:12 #82
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13883834
Gaat Ruud de Wild weg .
Wat heb ik gemist dan .
Endless, Forever More....
pi_13885041
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:37 schreef Vivi het volgende:
Goed zo, weg met die linkse pauper omroep
*PROEST.*
pi_13885086
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:32 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ja las het
Nu kunnen ze het wel vergeten

Een studiegenoot van me was lid geworden van BNN bij een feest in Hotel Arena. Zijn lidmaatschap werd door Hotel Arena betaald. Dat mag dus ook niet...?
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:52:49 #85
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13885861
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:26 schreef Glacius het volgende:
Een studiegenoot van me was lid geworden van BNN bij een feest in Hotel Arena. Zijn lidmaatschap werd door Hotel Arena betaald. Dat mag dus ook niet...?
Ik werd er ook gevraagd maar moest betalen

Dus geen lid geworden

dinsdag 14 oktober 2003 @ 22:07:07 #86
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_13886242
quote:
Uit de Mediawet blijkt dat "een persoon individueel moet kiezen voor een omroeplidmaatschap en er ook individueel voor moet betalen."
Nu spreken ze zich tegen. Het eerste gedeelte geeft aan dat ze individueel moeten kiezen. Dat hebben ze gedaan door het 'gratis' lidmaatschap aan te nemen. En het betalen, dan vragen ze toch gewoon een eurocent?
Dan kunnen ze wel genoeg leden binnen halen.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 22:07:53 #87
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_13886261
quote:
Ik ben niet geregistreerd met naam en adres en betaal niets.
Maar dan ben je wel lid van Fok. Je hebt je geregistreerd, dus ben je wel lid
pi_13891144
BNN heeft twee maanden uitstel gekregen en heeft nu tot 1 maart 2003 om de 150.000 leden bij elkaar te krijgen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_13892014
nog 27.262 dat halen ze nooit.
Ik toen ik gisteren BNN keek stond ie nog op 27.268
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_13893169
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 08:10 schreef Svensational het volgende:
BNN heeft twee maanden uitstel gekregen en heeft nu tot 1 maart 2003 om de 150.000 leden bij elkaar te krijgen.
Bron?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 19:58:59 #91
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13903866
Ik ben lid geworden, en dat is goed zo
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13906840
ze zijn verplicht volgens de mediawet om er geld voor te vragen, anders kunnen ze het telefoonboek wel overschrijven.

de KRO bijvoorbeeld, doet ook aan ledewerving bijvoorbeeld... daar moet je 7 euro betalen en krijg je er ook gratis een cadeautje bij, bijvoorbeeld een video of een cd, net als bij BNN.

ik vraag me af wat ze met het geld doen wat ze er voor krijgen, die cadeaus kosten per stuk voor hun lang geen 7 euro, of bij BNN 5,73.... gaat dat geld naar BNN?

pi_13949173
quote:
Katja Schuurman gaat liftend leden werven

UTRECHT - 17/10/03 Jongerenomroep BNN heeft een nieuwe troefkaart ingezet in de zoektocht naar nieuwe leden. BNN-babe Katja Schuurman gaat namelijk twee dagen lang liftend door Nederland om mensen over te halen lid te worden van de omroep.
BNN is vorige maand een campagne begonnen om 50.000 nieuwe leden aan te trekken. De omroep moet namelijk op 1 maart 2004 over 150.000 leden beschikken, anders wordt de overheidsbijdrage voor de jongerenomroep geschrapt en verdwijnt BNN van de televisie. Slaagt BNN wel in de opzet, dan krijgt de zender honderden uren zendtijd erbij en stijgt de overheidsbijdrage jaarlijks met zo'n vijf miljoen euro.

Onder het motto 'We zitten in de shit dus word lid' gaat Katja zondag en maandag proberen al liftend 1.000 leden binnen te halen voor de omroep. Automobilisten die Katja op willen pikken moeten wel over een opvallend voertuig beschikken, zoals een volgestouwd eendje, een verlengde limousine, een tank of een touringcar. 'Gooi je tank vol, poets je auto, leeg de asbak en zorg voor romantische muziek: want je droom zou wel eens werkelijkheid kunnen worden', zo laat BNN veelbelovend weten.

Waar kunnen we haar oppikken?? De keileweg?
pi_13949205
Die Katja actie met dat liften ....

oppikken in een snelle ferrari of andere snelle auto en meteen de Duitse grens overscheuren... uitwonen, dan weer naar NL laten liften

Bekende Nederlanders (mee)Nemen

life is short, play hard
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 17:39:08 #95
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_13949313
Wat voor een lid bedoelt ze eigenlijk
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_13949522
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:39 schreef Robertje het volgende:
Wat voor een lid bedoelt ze eigenlijk
.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 17:50:27 #97
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_13949625
Ik vind het een leuke omroep, ik kijk er vaak naar. Maar ik heb niet de behoefte om er lid van te worden. Ik hoop dat het op de buis blijft, maar als dat niet zo is, kan ik er ook mee leven.
Free Your Mind
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 18:26:50 #98
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_13950430
En de radio 3FM megahit is geworden..........
quote:
BNN & Friends - VIJF JAAR EN NOG LANG NIET KLAAR (2003)
'Vijf Jaar (En Nog Lang Niet Klaar)'

is BNN's ledenwerfsingle. De single kost 5,73 Euro en bij aankoop ben je direct lid van BNN. Vanaf 17 oktober ligt de bewerking van Fluitsma & Van Tijns nummer 1-hit in de winkel liggen. De nieuwe tekst van het nummer is geschreven door o.a. John Ewbank (de man achter Marco Borsato).

Het is niet voor het eerst dat BNN met een single aandacht vraagt. In 1997 neemt Bart met bekende vrienden 'We Gaan Voor C' op en samen zingen ze de 60.000 benodigde leden bij elkaar. Eind 2003 moet BNN in totaal 150.000 leden hebben.

Hopen dat deze megahit zorgt voor extra leden, ook al is het niet echt een geweldige plaat.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:12:13 #99
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_13956372
Nog wat extra steun voor BNN .
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33615

Goed werk hoor TMF !

pi_13959171
BNN heeft die extra leden helemaal niet nodig om de beoogde status te bereiken, ze hebben allang bewezen dat ze bestaansrecht hebben en ze weten al een tijdje dat ze ook zonder die extra leden mogen blijven bestaan
Vooral lid worden dus...
pi_13959872
Bie En En?
pi_13962017
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
BNN heeft die extra leden helemaal niet nodig om de beoogde status te bereiken, ze hebben allang bewezen dat ze bestaansrecht hebben en ze weten al een tijdje dat ze ook zonder die extra leden mogen blijven bestaan
Vooral lid worden dus...
En hoe weet je dat
quote:
Het gaat goed met BNN. De werfactie loopt zo goed, dat de gratis leden misschien niet meegeteld worden. En dan komt er ook nog een Bart-dvd uit.

Methode
NRC Handelsblad meldde dinsdag dat BNN gratis leden werft. Donderdag volgde een artikel in die krant waaruit blijkt dat BNN ook 7000 leden heeft geworden in hotel Arena, de discotheek in Amsterdam. BNN en Arena hebben een contract, waarbij Arena alle lidmaatschappen betaalt die in de discotheek aangemeld worden. BNN-directeur Gerard Timmer blijft bij zijn eerdere mening: BNN heeft een legale manier gevonden om leden te werven en maakt daar dus gebruik van. BNN stopt daar vanaf nu wel mee, omdat de methode onder vuur ligt.

Gratis
Verder gaat het goed met de ledenwerfactie, zo goed dat de gratis leden misschien niet eens meegeteld hoeven worden. Timmer mikt op 15 procent meer dan het minimumaantal van 150.000 leden. Hij houdt er wel rekening mee dat er nog mensen uitvallen, maar als ze het zonder de gratis leden redden, bieden ze deze niet aan bij het Commisariaat van de Media. De leden zijn dan nog wel volledig lid van BNN, alleen 'tellen ze niet' officieel.

Acties
Ondertussen gaat BNN verder met allerlei ludieke acties. Zo ligt de single '5 jaar (en nog lang niet klaar)' dit weekend in de winkels. Guus Meeuwis, Jim, Twarres, Di-rect, Marieke, Kim-Lian, Birgit, Lois Lane, Michiel Huisman, Ruud de Wild, Eddy Zoey en Do hebben hieraan meegewerkt. Als je de single voor 5,73 euri koopt, ben je meteen lid van BNN.

DVD
Een andere actie is de dvd 'Het beste van Bart'. Op de dvd staan vele legendarische hoogtepunten als de Teringtubbies, de Stalkshow, W.K.I.J.S.V.W.M. (Waar kan ik je 's nachts voor wakker maken) en natuurlijk Barts persiflages. Mensen die lid worden van BNN, krijgen de dvd cadeau als welkomstgeschenk.

Ben een paar weken geleden lid geworden en toen kon je alleen kiezen uit DVD Neuken doe je zo of een BNN Family T-shirt Heb daarom dus gekozen voor gewoon alleen lidmaatschap. En nu kun je die single krijgen asl je lid word of die DVD van Bart. Had ik wel willen hebben
pi_13962069
Ben blij als die walgelijke zender van de buis verdwijnt!
pi_13989221
Nu is er een liedje ("Vijf jaar (en nog lang niet klaar)") van met name Idols en BNN-mensen maar ook met Di-rect, Do, Birgit en Kim-Lian op de melodie van Fluitsma (15 miljoen mensen) om nog meer leden te werven. Misschien gaat het helpen.

Nog 23.976.

sig verwijderd door FA
  zondag 19 oktober 2003 @ 19:36:10 #105
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_13990167
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Nu is er een liedje ("Vijf jaar (en nog lang niet klaar)") van met name Idols en BNN-mensen maar ook met Di-rect, Do, Birgit en Kim-Lian op de melodie van Fluitsma (15 miljoen mensen) om nog meer leden te werven. Misschien gaat het helpen.

Nog 23.976.

Jep, en dat ding is ook Megahit op 3FM.
BNN van de buis...?
pi_13990342
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:48 schreef Svensational het volgende:

[..]

En hoe weet je dat
[..]

Ben een paar weken geleden lid geworden en toen kon je alleen kiezen uit DVD Neuken doe je zo of een BNN Family T-shirt Heb daarom dus gekozen voor gewoon alleen lidmaatschap. En nu kun je die single krijgen asl je lid word of die DVD van Bart. Had ik wel willen hebben

Tja, die dingen gebeuren. Maar als lid kun je wél die DVD met korting kopen. Kijk maar eens op de ledenpagina van BNN. (www.bnn.nl).

Aanvulling:

Ik heb het even voor je opgezocht, aardig als ik ben . Het DVDtje kost voor leden maar 9 euro, je kunt hem hier bestellen.

pi_13996726
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:51 schreef cdgrit het volgende:
Ben blij als die walgelijke zender van de buis verdwijnt!
Psst...'t Is een omroep. Een zender zijn ze (nog) niet.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 20 oktober 2003 @ 16:54:44 #108
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_14010023
Jeroen van Soulvation wist net tijdens Ruuddewild.nl te vertellen dat heel BMG (platenmaatschappij) lid wil worden van BNN!

Dat zijn zo'n 50 extra leden. en ze (Soulvation en co) zijn van plan om een soort van party te organiseren om extra leden te werven. BNN jocks zijn daar dan ook aanwezig, waarschijnlijk wordt het feest in Nighttown R'dam gehouden.

pi_14034711
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 19:44 schreef VincentB het volgende:
Ik heb het even voor je opgezocht, aardig als ik ben . Het DVDtje kost voor leden maar 9 euro, je kunt hem hier bestellen.
Hee bedankt man
pi_14038340
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:38 schreef Svensational het volgende:

[..]

Hee bedankt man

No problemo
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 20:37:34 #111
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_14038874
<knip> wat een triest gezeik zeg van de verschillende omroepen op 3FM! ja we draaien de singel maar niet want dat kan ons leden kosten, gelukkig hebben een aantal DJ's schijt aan hun bazen.

" Timur, ja fuck de bazen en bla bla bla " maar hij heeft vervolgens niet het lef om de plaat te draaien.
http://www.radiofreak.nl/rfnews/nieuwsartikel.php?id=1066718809

Ik had eerst echt zo iets van wat gaaf zeg dat ze dat nummer Megahit hebben gemaakt om BNN te steunen, alleen het is wel jammer dat er zo wordt gereageerd door bepaalde omroepen..

zondag 26 oktober 2003 @ 22:54:34 #112
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_14160689
zojuist de beslissing genomen ben lid... voor de tweede keer welteverstaan was al sinds het begin (toen ik net geen 16 was) lid via mijn pa alleen nooit de moeite gedaan om het over te zetten op mijn naam. incl DVD

[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 26-10-2003 23:01]

pi_14160833
Nog 20.325 te gaan...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 27 oktober 2003 @ 15:35:09 #114
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_14173965
Ik ben lid geworden!

2 vliegen in 1x klap. Toch wel sympathie voor de omroep BNN en ik wil natuurlijk die dvd

pi_14174322
Vanavond de grote ledenwerfshow op BNN om 9 uur. Vandaag gaat Katja dus ook liften.
pi_14174423
quote:
Ik vind het belachelijk dat een omroep als BNN bestaat in NL. De gasten zenden vermaak/onzin uit op kosten van de staat. Ik vind dat de publieke omroep niet bedoeld is om lingo te spelen [...]
Dus jij houdt wel van pispauzes met stukjes film tussendoor?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_14174621
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:47 schreef Svensational het volgende:
Vanavond de grote ledenwerfshow op BNN om 9 uur. Vandaag gaat Katja dus ook liften.
Ik zie er idd wat van op de site.... En wat gaat Eddy Zoey doen hier in Tukkerland?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_14175597
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:03 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ik zie er idd wat van op de site.... En wat gaat Eddy Zoey doen hier in Tukkerland?

Een concert.
pi_14180417
Ik ben zojuist ook lid geworden. Ik heb de dvd van Bart erbij besteld
pi_14180477
Goeie zaak BNN van de buis. Ik vind het 3x niks...
pi_14180540
BNN is maar stom
pi_14180582
weg met BNN
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_14181951
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:47 schreef Svensational het volgende:
Nu dus!
quote:
Uit Veronica-gids

Het liefst halen we natuurlijk tijdens deze avond het benodigde aantal leden. Als het goed is weten we aan het einde van de show of het gelukt is

Denk niet dat ze vanavond de nog 20.325 leden binnenhalen
pi_14182049
Nog 19.267, dus al 1058
pi_14182104
hehe leuk stukkie met Rob Kamphues
pi_14182139
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Goeie zaak BNN van de buis. Ik vind het 3x niks...
wat wil je met zo'n nickname!

BNN haters zijn geen mensen

pi_14182156
Mijn stem hebben ze...:) die 5,73, lig ik niet wakker van
pi_14182213
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:17 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

wat wil je met zo'n nickname!

BNN haters zijn geen mensen

Stakker....
pi_14182272
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:20 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Stakker....

t'is dat je het zelf zegt jong, maar blij dat je jezelf een passende naam hebt gegeven.
pi_14182279
Jammer dat ik al lid ben, anders was ik het vanavond geworden, kreeg ik ook zo'n koffer
pi_14182355
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:23 schreef Svensational het volgende:
Jammer dat ik al lid ben, anders was ik het vanavond geworden, kreeg ik ook zo'n koffer
ja niet erg slim wat ik heb gedaan.. ben gister voor de tweede* keer lid geworden

* was het al 5 jaar via papaatje nog geen 16 toen enzo

pi_14182397
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:26 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

ja niet erg slim wat ik heb gedaan.. ben gister voor de tweede* keer lid geworden

* was het al 5 jaar via papaatje nog geen 16 toen enzo

HAd je idd beter even kunnen wachten tot vanavond. Maar leden maken ook kans op een prijs zeggen ze net
pi_14182508
Nog 18.014 Dus alweer 1253 in 20 minuten
pi_14182528
Ik ben ook lid geworden
pi_14182547
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:28 schreef Svensational het volgende:

[..]

HAd je idd beter even kunnen wachten tot vanavond. Maar leden maken ook kans op een prijs zeggen ze net

i know i know.. hier in huis 3 leden momenteel in totaal... we shall see.. belangrijkste is dat ze niet verdwijnen

Hmm doe mij ook zo'n BNN vest, ben ik blij

pi_14182564
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:34 schreef gelly het volgende:
Ik ben ook lid geworden
Koffertje gekregen?
pi_14182577
Doof en stotteren
  maandag 27 oktober 2003 @ 21:39:01 #138
68758 zapsel
Djenneke fan!
pi_14182657
ik wil best lid worden van bnn,
maar laat ze deze tv-show stoppen , wat een aanfluiting!
gaat van links naar rechts:Y
Wil je erover praten? Zoek dan iemand die ernaar wil luisteren...
pi_14182771
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:39 schreef zapsel het volgende:
ik wil best lid worden van bnn,
maar laat ze deze tv-show stoppen , wat een aanfluiting!
gaat van links naar rechts
Ik vind het wel leuk eigenlijk. En als je nu lid wordt krijg je leuke projs
pi_14182856
Weer 1525 erbij. Nog 16489
pi_14182912
Hoeveel leden hebben ze nog nodig?
Misschien wordt ik wel lid, alhoewel ik er eigenlijk niet naar kijk wil ik wel voor ¤5 nog wat lid worden. Maar als Nickelodeon in de shit zit, moeten jullie lid van Nick worden keej

Dat is mijn voorwaarde..
Dus als Katja aan het fokken is .. ik wacht op je reactie

| Webmaster of: www.phonio.nl | *Topic-verkrachter is |
pi_14182956
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:49 schreef Struijsje het volgende:
Misschien wordt ik wel lid, alhoewel ik er eigenlijk niet naar kijk wil ik wel voor ¤5 nog wat lid worden. Maar als Nickelodeon in de shit zit, moeten jullie lid van Nick worden keej

Dat is mijn voorwaarde..

gewoon lekker een DVD van ebste van Bart erbij, gaaf toch
pi_14182990
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:49 schreef Struijsje het volgende:
Misschien wordt ik wel lid, alhoewel ik er eigenlijk niet naar kijk wil ik wel voor €5 nog wat lid worden. Maar als Nickelodeon in de shit zit, moeten jullie lid van Nick worden keej

Dat is mijn voorwaarde..

katja is aan het liften. en nog 16.489
  maandag 27 oktober 2003 @ 21:53:27 #144
46998 Duder
strolling along
pi_14183009
* Duder is ook lid geworden
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_14183039
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:53 schreef Duder het volgende:
En wat heb je gewonnen?
pi_14183041
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:53 schreef Duder het volgende:
welcome to the club!
  maandag 27 oktober 2003 @ 21:55:11 #147
3498 Barb
Graduated Fool
pi_14183057
* Barb ook vers lid, .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_14183060
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:55 schreef Barb het volgende:
* Barb ook vers lid, .
welkom!!
pi_14183112
Doe mij ook zo'n striptease van Birgit
pi_14183139
Weer een nieuw lid
pi_14183142
16489 - 15231 = 1258 leden erbij

Totaal al 20.325 - 15231 = 5094

maandag 27 oktober 2003 @ 22:02:21 #152
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_14183213
Heel goed al die blazers van "Soul Salvation" op het podium in Enschede.
Hahaha, wat een nep. Nog nepper dan BNN zelf.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_14183259
Hoe komen ze trouwens aan het bedrag van €5.73. Dacht eerst dat de oude gulden-prijs gewoon omgerekend was, maar dan kom ik op 12.62 12.50 omgerekend wordt €5.67
pi_14183339
1437 erbij
pi_14183347
Gaan ze zeker redden, op fok zal ook nog wel een actie komen.
pi_14183395
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:02 schreef sooty het volgende:
Heel goed al die blazers van "Soul Salvation" op het podium in Enschede.
Hahaha, wat een nep. Nog nepper dan BNN zelf.

maandag 27 oktober 2003 @ 22:13:03 #157
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_14183509
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:09 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Kijken generaal !

Overigens vind ik het best dat BNN wordt opgeheven. De "sterren" van BNN komen echt wel goed terecht.
De zeeperds zoals Zoë zien we dan gelukkig nooit meer terug.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_14183517
in plaats dat ze dat in het kabinet zeggen.
pi_14183535
OE OE OE in de tang.
pi_14183637
weer 1830 erbij
pi_14183644
11.964 nog
pi_14184123
Even rust nu tot half twaalf Nog zo'n 9000 zei Bridget net, dus ze hebben er al 11.000 ongeveer bijgekregen. D8 aan het begin van de avond dat het niet ging lukken, maar misschien toch wel
  Redactie Frontpage maandag 27 oktober 2003 @ 22:30:10 #163
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14184142
Ik wil best een dag op stap met Wouter Bos. *twijfelt zo te bellen*
pi_14184195
Iemand al het slipje van Maasland kunnen spotten? Ze gaat er af en toe zo gewaagt voorzitten.....

mmmmja
pi_14184199
Ik heb er vertrouwen in, volgens mij gaat 't nog wel lukken. Als het niet vanavond is, dan wel deze week..
Mon 'en!
pi_14184210
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:30 schreef SunChaser het volgende:
Sunnie hoorde net dat als je lid wordt je mag controleren of Bridget wel of geen rokje aan heeft
pi_14184221
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:31 schreef boeiend007 het volgende:
Iemand al het slipje van Maasland kunnen spotten? Ze gaat er af en toe zo gewaagt voorzitten.....

dat zeg ik
pi_14184315
Nog maar 9000 net, en Katja en consorten moeten nog terug komen, dus dat gaan ze wel halen gok ik zo
pi_14184349
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:31 schreef boeiend007 het volgende:

Ik heb aandachtig zitten kijken, maar nog geen glimp er van kunnen opvangen.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:30 schreef SunChaser het volgende:
Ja leuk, Frits Wester stalken
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:31 schreef Stefkuh het volgende:
Sunnie hoorde net dat als je lid wordt je mag controleren of Bridget wel of geen rokje aan heeft
Een rokje heeft ze wel aan hoor, tis alleen de vraag wat daar onder zit
pi_14184875
Heb ik nét mijn vriendje lid gemaakt, gaat hij ineens zeuren dat 'ze het toch nooit halen'. De verrekte pessimist
Mon 'en!
pi_14184892
wordt lid! doe het veur Bartje-bid-nieveur-brunen-bonen

[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 27-10-2003 22:52]

pi_14184934
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]

Een rokje heeft ze wel aan hoor, tis alleen de vraag wat daar onder zit

weeet jij het weet ik het ?
pi_14185000
Dom wijf aan de deur die de stotterende man zat uit te lachen.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  Redactie Frontpage maandag 27 oktober 2003 @ 22:57:20 #174
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14185072
Als Bridget laat zien dat ze geen slipje aan heeft word ik 2x lid
pi_14185147
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Als Bridget laat zien dat ze geen slipje aan heeft word ik 2x lid
En als ze dat jasje ook nog uitdoet 5x
sig verwijderd door FA
pi_14185160
Hoeveel nog ?
slettebak [@] gmail.com
pi_14185274
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:59 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

En als ze dat jasje ook nog uitdoet 5x

TIEN! TIEN! TIEN! TIEN! TIEN!
pi_14185394
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:55 schreef Jeroenus het volgende:
Dom wijf aan de deur die de stotterende man zat uit te lachen.
Daar stoorden wij thuis ons ook aan ja. Stom kind!
Mon 'en!
pi_14185455
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:00 schreef JaWi het volgende:
Hoeveel nog ?
Om half 11 was het nog ca. 9000, dus dat zal nu wel nog minder zijn Om 23.26 begint het weer en dan geven ze weer een update.

Maar BNN gaat het halen, zeker weten. In ieder geval voor 31 december, misschien vanavond nog

pi_14185670
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:09 schreef Svensational het volgende:

[..]

Om half 11 was het nog ca. 9000, dus dat zal nu wel nog minder zijn Om 23.26 begint het weer en dan geven ze weer een update.

Maar BNN gaat het halen, zeker weten. In ieder geval voor 31 december, misschien vanavond nog

Ik ga ook even kijken Had het toch niet verwacht, toen er nog 22.000 op de teller stonden... Mochten ze het niet lijken te gaan halen voor kerst dan word ik ook lid
slettebak [@] gmail.com
pi_14185790
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:16 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ik ga ook even kijken Had het toch niet verwacht, toen er nog 22.000 op de teller stonden... Mochten ze het niet lijken te gaan halen voor kerst dan word ik ook lid

maandag 27 oktober 2003 @ 23:23:27 #182
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_14185909
Ik ben sinds enkele dagen lid en hoop dat bnn het gaat redden
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_14186003
Het begint bijna weer
  maandag 27 oktober 2003 @ 23:28:58 #184
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_14186085
...5322
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_14186095
geweldig
slettebak [@] gmail.com
pi_14186097
Nog 5322

Eindstand eerste deel 9024

pi_14186127
Totaal nieuwe leden vanavond is 15003
pi_14186354
Ik maak gewoon m'n broertje ook lid, ik betaal wel voor hem. Maar de lijnen zijn bezet
  maandag 27 oktober 2003 @ 23:40:10 #189
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_14186441
...3611
pi_14186464
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:40 schreef SigmundFreud het volgende:
...3611
gaat lekker zo
  maandag 27 oktober 2003 @ 23:45:41 #191
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_14186609
...en 1088 van Katja erbij... dus 2523 over.
pi_14186637
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:45 schreef SigmundFreud het volgende:
...en 1088 van Katja erbij... dus 2523 over.
aftellen geblazen
pi_14186660
Ze halen het echt wel. Ik had ook niet anders verwacht na zoveel reclame van BNN.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_14186670
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:47 schreef Avani het volgende:
Ze halen het echt wel. Ik had ook niet anders verwacht na zoveel reclame van BNN.
hehe de auto van Katja kan ze lekker zuipen
  maandag 27 oktober 2003 @ 23:49:06 #195
46416 _.-Chicken-._
kip, kippen, kipst.
pi_14186699
Ik vermoed dat ze allang genoeg leden hebben... Dit is gewoon extra publiciteit..

Het komt namelijk wel heel precies uit, vind je niet???

There is only one way to save our city, KIP.
  maandag 27 oktober 2003 @ 23:49:55 #196
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_14186724
...en (nog geen eindstand!): 1239
pi_14186726
Nog 1239
  maandag 27 oktober 2003 @ 23:50:40 #198
25153 MrLunk
a journey thru cyberspace
pi_14186740
wat was dat voor een wagen waar katja schuurman in reed ?
  maandag 27 oktober 2003 @ 23:53:54 #199
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_14186810
Hey Jim, als je playback'd loop dan wel synchroom met de muziek a.u.b.
pi_14186819
Do
pi_14186852
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:50 schreef MrLunk het volgende:
wat was dat voor een wagen waar katja schuurman in reed ?
een tank..

En de 150.000 leden zijn binnen !

sig verwijderd door FA
pi_14186855
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ze hebben het gehaald
  maandag 27 oktober 2003 @ 23:56:07 #203
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_14186856
Tussenstand (laatste?): 0
Wordt tijd voor een eindstand (en ze moeten nog genoeg leden om 150000 te halen). Vraag me af ofdat wel gaat lukken, tijd voor een wetswijziging.
pi_14186867
woeiii
pi_14186870
juuuj
pi_14186888
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:56 schreef SigmundFreud het volgende:
Tussenstand (laatste?): 0
Wordt tijd voor een eindstand (en ze moeten nog genoeg leden om 150000 te halen). Vraag me af ofdat wel gaat lukken, tijd voor een wetswijziging.
ze hebben de 150.000 leden nu toch? (officieus dan)
pi_14186920
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

ze hebben de 150.000 leden nu toch? (officieus dan)

153.980 nu dus neem aan van wel
sig verwijderd door FA
pi_14186924
15390
pi_14186968
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:58 schreef Svensational het volgende:
15390
een acchie ertussen dus 153980
pi_14187006
Zie je wel
Mon 'en!
pi_14187033
We zaten in de shit en blijf lid
pi_14187046
Echt te gek dat ze het hebben gehaald. Had het niet verwacht aan het begin van de avond, maar 't is ze toch gelukt. Heb zelf nog geprobeerd te bellen, maar kwam er niet doorheen. Nou maar hopen dat iedereen lid blijft. Moeten ze nou over een jaar weer meer leden hebben ofzo of is dit het nu en kunnen ze gewoon blijven bestaan?
pi_14187103
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:03 schreef Svensational het volgende:
Echt te gek dat ze het hebben gehaald. Had het niet verwacht aan het begin van de avond, maar 't is ze toch gelukt. Heb zelf nog geprobeerd te bellen, maar kwam er niet doorheen. Nou maar hopen dat iedereen lid blijft. Moeten ze nou over een jaar weer meer leden hebben ofzo of is dit het nu en kunnen ze gewoon blijven bestaan?
ik geloof dat er elke vijf jaar een peiling is van het leden aantal
pi_14187134
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:05 schreef Ender_Wiggin het volgende:

[..]

ik geloof dat er elke vijf jaar een peiling is van het leden aantal

AJETO!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 00:31:24 #215
25153 MrLunk
a journey thru cyberspace
pi_14187641
wat voor auto was dat die katja weggaf voor een jaar ?
pi_14187957
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:31 schreef MrLunk het volgende:
Nissan Jeep model
mmmmja
pi_14188884
Ah! Ze hebben 't gered! Mooi zo!
pi_14189541
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:31 schreef MrLunk het volgende:
dat was een opel Frontera
  Redactie Frontpage dinsdag 28 oktober 2003 @ 09:00:23 #219
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14189580
Of ze het gered hebben is de vraag, want als je hebt gebeld dat je lid wordt betekent niet dat je je ook echt aanmeldt.
pi_14190672
Vond gisteren ook een mooi moment om lid te worden Anders waren er natuurlijk maar 153979
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_14190730
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:00 schreef SunChaser het volgende:
Of ze het gered hebben is de vraag, want als je hebt gebeld dat je lid wordt betekent niet dat je je ook echt aanmeldt.
Hoezo niet? Ze zaten toch allemaal de gegevens van de bellers op te schrijven? Hoezo zouden ze dan niet lid worden?
pi_14195938
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:58 schreef Thetallguy het volgende:
Vond gisteren ook een mooi moment om lid te worden Anders waren er natuurlijk maar 153979
^0^
  woensdag 29 oktober 2003 @ 17:44:04 #223
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_14228088
Ik ben lid van BNN, ik heb dat gedaan, op die studiebeurs in Utreg...blijkt dat dat helemaal niet mag van het Commisariaat...BNN kan die 7000 studentjes wel vergeten
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 29 oktober 2003 @ 20:01:10 #224
269 vats
Live life to the max!
pi_14231567
Deze 7000 zijn niet meegeteld in het totaal! Dus not to worry....
  woensdag 29 oktober 2003 @ 20:27:24 #225
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_14232398
Is de dvd het beste van Bart leuk?
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 oktober 2003 @ 17:09:17 #226
22592 crew  Ole
pi_14253720
Ik heb mijn CD binnen hoor (beste uit de homo 100)

geweldig

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 30 oktober 2003 @ 18:32:59 #227
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_14255672
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 20:01 schreef vats het volgende:
Deze 7000 zijn niet meegeteld in het totaal! Dus not to worry....
ja dat snap ik..maar ik zei dat juist om aan te tonen dat BNN dus 7000 leden minder heeft, dus misschien wel "to worry". ((niet voor mij, mij kan het geen zak schelen))
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_14255706
* TheWilliedockSaints lid is
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')