Poging: Zelf ben ik al sinds den beginne lid van BNN. Bartje heeft me daar indertijd van kunnen overtuigen ("Ja... ik mag nog steeds geen leden werven van de hoge heren in Den Haag dus BEL NIET naar ..... en SCHRIJF ALSJEBLIEFT NIET naar...") dus dat doe je dan dus wel
BNN verdwijnt van de beeldbuis als het eind 2003 geen 150.000 leden (ze hebben er nog 50.000 nodig om dat aantal te bereiken) bij elkaar heeft weten te sprokkelen. Vanuit mijn oogpunt zou dat heel erg slecht zijn voor de Nederlandse televisie. Er zijn al steeds minder leuke programma's op TV en mijn mening is dat BNN nog de meest leuke TV aflevert. De andere publieke omroepen hebben vaak al tientallen jaren een vast publiek en daardoor vast leden aantal. BNN heeft de benodigde 50.000 leden destijds gehaald en heeft zeer leuke programma's gemaakt. Vooral met dank aan Bart, maar ook daarna zijn toch weer leuke/informatieve programma's gemaakt.
Daarom de vraag: Ben JIJ al... en waarom niet?
ik word alleen geen lid, ik wil nergens lid van zijn!!
quote:Ik was ooit lid met de oprichting, maar heb daarna nooit meer een acceptgirokaart oid ontvangen. Denk dat ik niet de enige ben die zo ex-lid is geworden.
Op dinsdag 29 juli 2003 19:18 schreef Roscoo het volgende:
Ik ben ook al lid van t eerste moment en zal dit de rest van mn leven blijven als BNN blijft bestaan. Ik heb zo t vermoeden dat veel mensen hun lidmaatschap hebben opgezegd toen Bart de Graaf is overleden. Dat is dus niet zo netjes vindt ik, je zou als eerbetoon aan Bart gewoon lid moeten blijven. Mensen als je dit leest, wordt dan als de sodemieter lid van BNN. Het kost je nog geen 6 euro per jaar.
Eigenlijk om extra kans te maken op een stageplek , maar het heeft niet geholpen. Even serieus: Ik doe het dus voor Ruud en Eddy. Zonder hun, is er geen humor op TV en radio. Dus steun BNN, wordt lid en doe mee met de grote leden wervings show !!!
Kul. Veronica is zeker ook nog een piraat ?
Ik geloof best dat er genoeg mensen sympathie hebben voor BNN, ik ook. Maar dat is (iig voor mij) onvoldoende reden om lid te worden, en omdat het aantal 'zinnige' BNN programma's nog te weinig is, blijf ik geen lid.
w.
quote:Accept giro? Hmm wordt al jaren elk jaar afgeschreven. Jij ontvangt dan dus ook geen boekjes meer enzo?
Op dinsdag 29 juli 2003 19:22 schreef Sanne het volgende:[..]
Ik was ooit lid met de oprichting, maar heb daarna nooit meer een acceptgirokaart oid ontvangen. Denk dat ik niet de enige ben die zo ex-lid is geworden.
quote:Uhmm ¤ 5,73 per jaar, krijg je eens in de zoveel tijd "leden boekje" en verder weinig eigenlijk, hoewel ze dat in de toekomst willen gaan veranderen (alleen leden kunnen dan naar prijzen meedingen enzo).
Op dinsdag 29 juli 2003 19:29 schreef RemCow het volgende:
Niet om heel erg cheap te klinken, maar hoeveel kost het eigenlijk om lid te worden en wat krijg je ervoor terug behalve programma's op tv en radio?
Je laat er BNN mee bestaan.. ook een belangrijke reden en ze kunnen van dat geld weer meer goeie televisie maken. (TIP voor BNN haal Sixpack binnen
)
quote:Een begin ?
Op dinsdag 29 juli 2003 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu ben ik 16, nu mag ik lid worden. Dat wil ik wel, opzich. Maar ja, wat is nou 1 op 50.000?
Ik ben geen lid en zal dat ook nooit worden ook, meer vanwege het feit dat ik tot een groep deelnemers behoor van een programma dat BNN al twee jaar uitzendt, genaamd RobotWars.
Om eerlijk te zijn wordt ik gewoon moe van BNN. Even een opsomming.
Tijdens de opnamens van de tweede serie zijn bepaalde mensen door de crew van BNN gediscrimineerd en later tijdens de ' Making of' vals openbaar beschuldigd van diefstal. De laatste dag dat we bij de RW studio (in de UK) aanwezig waren was er geen ontbijt geregeld. Bij aankomst kwamen we erachter dat de heftruck om de robots uit de vrachtwagen te halen voor de volgende dag was geboekt.
BNN gaf bij de opnames van de tweede serie in Juli 2002 aan dat de uitzendingen in Januari 2003 plaats zouden vinden. De periode van wachten was lang, maar we hadden het ervoor over aangezien de uitzendingen van het jaar ervoor ook rond December-Januari plaatsvonden.
Toen moesten we er via het TV programma van BNN waar BNN de plannen voor het komende seizoen kenbaar maakte achterkomen dat de uitzendingen waren verzet naar 17 Maart. De zit werd dus met een aantal maanden verlengt. Reden werd nooit gegeven.
Dan is het eindelijk die 17 maart en vindt de eerste uitzending plaats. Eindelijk. Maar toch heeft BNN zelfs na die verlenging haar taak niet naar behoren volbracht; het commentaar was ronduit slecht, zelfs slechter dan vorig jaar. Teams en hun robots waar maanden werk en vele euro' s in zijn gestoken worden door de commentator grondig afgebrand. Later komen we er zelfs achter via Email dat nu nog niet alle afleveringen waren voorzien van commentaar.
Dan ineens het bericht op 19 maart; BNN zet de uitzendingen stil in verband met de oorlog in Irak. Begrijpelijk maar anderzijds ook belachelijk aangezien de verbinding tussen Robotwars en de oorlog in Irak niets anders is dan een naamsovereenkomst. Het argument wordt gegeven dat er, vanwege de 'strijdlustige taal' in de uitzendingen, het niet gepast zou zijn dit uit te zenden tijdens de oorlog.
We koesterden goede hoop dat BNN spoedig (in een paar weken) de uitzendingen zou hervatten. Tot 3 April, toen BNN kenbaar maakte dat de uitzendingen pas in Juni hervat zouden worden.
Dan is het eenmaal zover. Alles gaat goed, totdat de tweede uitzending aan de beurt is. BNN weet het te presteren de aflevering van de week ervoor nog een keer uit te zenden. Een excuus of reden ervoor werd wederom nooit gegeven. Je kunt begrijpen dat bij ons toen de emmer overliep.
Dus nee, ik heb het niet zo op BNN.
[Dit bericht is gewijzigd door GeFrenzy2 op 29-07-2003 20:36]
quote:Met robotauto's spelen is voor kleine kinderen.
Op dinsdag 29 juli 2003 20:31 schreef GeFrenzy2 het volgende:
semi-zielig verhaal
BNN maakt leuke programma's dus zeik niet, word lid!
quote:And your point is!!??
Op dinsdag 29 juli 2003 20:32 schreef SunChaser het volgende:
BNN verlost van verplicht ledental van 300.000
quote:boekjes?
Op dinsdag 29 juli 2003 19:25 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Accept giro? Hmm wordt al jaren elk jaar afgeschreven. Jij ontvangt dan dus ook geen boekjes meer enzo?
quote:Kom eens naar een event...dan zie je dat het iets heel anders is dan met robotauto's spelen
Op dinsdag 29 juli 2003 21:23 schreef Mister_Slide het volgende:[..]
Met robotauto's spelen is voor kleine kinderen.
BNN maakt leuke programma's dus zeik niet, word lid!
Ik heb het over machines die twee keer zoveel als de meeste mensen wegen met de groote van een gezonde keukentafel, uitgerust met wapens die dikwijls niet in een beveiligde arena mogen worden gebruikt. Een aantal voorbeelden: *klik* of *klik*
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:43 schreef Stefkuh het volgende:[..]
And your point is!!??
Bob Fagot
quote:Dat neemt niet weg dat 't nog steeds kinderachtig blijft
Op woensdag 30 juli 2003 13:03 schreef GeFrenzy2 het volgende:[..]
Ik heb het over machines die twee keer zoveel als de meeste mensen wegen met de groote van een gezonde keukentafel, uitgerust met wapens die dikwijls niet in een beveiligde arena mogen worden gebruikt. Een aantal voorbeelden: *klik* of *klik*
quote:Heerlijk
Op woensdag 30 juli 2003 15:21 schreef f1sven het volgende:
Ik ben nu ook lid,( heb de homo top 100 cd besteld....ja is toch leuke muziek toch??!!!) Maar BNN verdiend het om te blijven bestaan als publieke omroep.
Als is het maar om het legendarische RuuddeWild.nl op 3FM.
Mensen die nog geen lid zijn. Surf naar http://www.omroep.nl/bnn/wordlid/index.html
Ja lekker spammen he?
Word ook lid
als er vraag is naar bepaalde programma's is er vast wel een omroep die dat gaat uitzenden. als BNN wegvalt komt er wel weer wat anders voor in de plaats of een bestaande omroep die dergelijke programma's maakt.
ik zal costa en "neuken doe je zo" niet missen.
ik ga geen geld betalen voor nog meer bagger op TV
dus helaas, hoewel de Telegraafactie wel interessant is ( like 12,95 voor 1 DVD)
goeie site trouwens dat www.bnn.nl
* Elusive die alle afleveringen van bnn @ work aan het kijken is via www.bnn.nl in super kwaliteit! (real media, stukken beter dan wmf!)
BNN
DUS ALLEMAAL DOEN
quote:Doe ff dan man. Laat ze niet stikken.
Op maandag 6 oktober 2003 18:12 schreef Hakkert het volgende:
Hmm dat gaan ze niet redden denk ik.. Ik ben ook geen lid hoewel ze wel goeie televisie maken.. Misschien aan het eind als het echt nodig word
Kijk het eigenlijk nooit. Nog leuke programma's daar?
quote:
Zonder jou geen BNN.NL!
Kijk: dit gebeurt dus als we straks niet genoeg leden hebben. Naar. Maar gelukkig is het nog niet zo ver. Over n uurtje of drie is bnn.nl weer gewoon online. Voorlopig...Probeer het volgende:
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Open de introductiepagina en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
- Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
- Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.
- Word lid van BNN
Ik vind het belachelijk dat een omroep als BNN bestaat in NL. De gasten zenden vermaak/onzin uit op kosten van de staat. Ik vind dat de publieke omroep niet bedoeld is om lingo te spelen, maar om nieuws te brengen, actualiteiten programma's en educatieve dingen. Van mij part gooien ze heel discovery channel in de publieke omroep. Maar shit als BNN, Lingo, De leukste thuis, Ter land ter zee.... moet niet van mijn belastinggeld betaald worden.
quote:Boeiend...
Op donderdag 9 oktober 2003 16:29 schreef Menyo het volgende:
Ik ben geen lid van BNN en ik zal zeggen waarom niet.Ik vind het belachelijk dat een omroep als BNN bestaat in NL. De gasten zenden vermaak/onzin uit op kosten van de staat. Ik vind dat de publieke omroep niet bedoeld is om lingo te spelen, maar om nieuws te brengen, actualiteiten programma's en educatieve dingen. Van mij part gooien ze heel discovery channel in de publieke omroep. Maar shit als BNN, Lingo, De leukste thuis, Ter land ter zee.... moet niet van mijn belastinggeld betaald worden.
De tv-programma's van BNN zijn tenminste nog boeiend en tevens luister ik naar RuuddeWild...
Dus mensen bij deze: wordt allen lid en zorg dat al die leuke programma's tenminste nog blijven bestaan!
De programma's waar iedereen het hier over heeft, zijn bij lange na de moeite van het kijken niet waard. Het begon als een leuke semi-serieuze grap en nu de humor er al lange tijd uit is, zou ik er niet rouwig om zijn als BNN gewoon verdwijnt in de vergetelheid.
Kwalitatief stellen ze qua programma's niets voor, het is een beetje een triest kliekje geworden die teren op naam-bekendheid, want dit is DE zender MET Katja en Bridget!
Maar zeg nou zelf, op een paar leuke momenten na is het overgrote deel gewoon ver beneden de middelmaat. Ik zie ook absoluut geen redding meer voor BNN.
BNN bied al lang niets nieuws meer, en de humor is ver te zoeken.
BNN, ik zal het niet missen
quote:[offtopic]
Op dinsdag 29 juli 2003 21:43 schreef Stefkuh het volgende:
Bob Fagot
Ze doen ook erg goede dingen voor de Nederlandse film..
quote:Dat doet BNN. Kijk er eens naar voordat je begint te blaten.
Ik vind het belachelijk dat een omroep als BNN bestaat in NL. De gasten zenden vermaak/onzin uit op kosten van de staat. Ik vind dat de publieke omroep niet bedoeld is om lingo te spelen, maar om nieuws te brengen, actualiteiten programma's en educatieve dingen.
Ik ben overigens lid sinds vorig jaar zomer. BNN ging toen jongerencampings af om leden te werven, niet zonder succes. Bij ons werd bijna iedereen lid.
quote:Wanneer is die ?
Op maandag 13 oktober 2003 17:33 schreef bloempjuh het volgende:
Waarom duurt het zo lang voor die teller op 0 staat? Misschien dat die ledenwerf-show leden op gaat leveren..
quote:whaha ik heb precies t zelfde verhaal, k ben inmiddels al de trotse eigenaar van die ongelooflijjk vrolijke cd , staat niet voor niets "ook voor hetero's" op
Op woensdag 30 juli 2003 15:21 schreef f1sven het volgende:
Ik ben nu ook lid,( heb de homo top 100 cd besteld....ja is toch leuke muziek toch??!!!) Maar BNN verdiend het om te blijven bestaan als publieke omroep.
Als is het maar om het legendarische RuuddeWild.nl op 3FM.
Mensen die nog geen lid zijn. Surf naar http://www.omroep.nl/bnn/wordlid/index.html
Ja lekker spammen he?
[Dit bericht is gewijzigd door swentibold op 14-10-2003 21:51]
quote:Echt niet!
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:24 schreef danerit het volgende:
nog27.262
BNN zit in de shit, en goed ook. De omroep heeft in de strijd om leden gratis lidmaatschap aan scholieren uitgedeeld. Maar dát mag helaas niet.
Wanhopig
Shoppen met Bridget, daten met Katja, flyeren in de stad, alles stelt BNN in het werk om mensen zo ver te krijgen om lid te worden. Maar nu blijkt dat BNN zo wanhopig is, dat ze net een stapje te ver zijn gegaan. In de strijd om 50.000 nieuwe leden te werven, gaat BNN zelfs zo ver om gratis lidmaatschappen aan te bieden. Dat blijkt uit onderzoek van NRC Handelsblad. Het Commissariaat voor de Media ziet in de NRC-gegevens reden om de kwestie nader te onderzoeken. BNN wilde nog niet reageren op het bericht.
Gratis
BNN moet volgend jaar over 150.000 leden beschikken, want anders verdwijnt de de omroep van het scherm. Als het lukt om de extra leden binnen te halen dan krijgt BNN er veel zendtijd bij. Deze extra leden zijn dus heel belangrijk, maar de wil om lid te worden is niet bij iedereen aanwezig. De werving loopt dus stroef en daarom bood BNN afgelopen week op een onderwijsbeurs in de Utrechtse Jaarbeurs gratis lidmaatschappen aan.
Huurder
Het geld voor die lidmaatschappen zou volgens NRC zijn opgehoest door de eigenaar van het Hilversumse pand van BNN. Die heeft er belang bij dat de omroep, en daarmee dus ook de huurder van zijn pand, blijft bestaan. In totaal zouden op de beurs zevenduizend jongeren op deze manier zijn lid geworden.
Sanctie
Het Commissariaat van de Media laat weten dat als de leden inderdaad op deze manier zijn geronseld, ze niet meetellen in het eindtotaal. Dat is de enige sanctie; een geldboete bijvoorbeeld legt de mediawaakhond niet op. Uit de Mediawet blijkt dat "een persoon individueel moet kiezen voor een omroeplidmaatschap en er ook individueel voor moet betalen." De teller staat dus bij dezen weer op 34.000 nog te werven leden voor BNN...
quote:Ja las het
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:28 schreef SunChaser het volgende:[..]
Echt niet!
BNN zit in de shit, en goed ook. De omroep heeft in de strijd om leden gratis lidmaatschap aan scholieren uitgedeeld. Maar dát mag helaas niet.
Wanhopig
Shoppen met Bridget, daten met Katja, flyeren in de stad, alles stelt BNN in het werk om mensen zo ver te krijgen om lid te worden. Maar nu blijkt dat BNN zo wanhopig is, dat ze net een stapje te ver zijn gegaan. In de strijd om 50.000 nieuwe leden te werven, gaat BNN zelfs zo ver om gratis lidmaatschappen aan te bieden. Dat blijkt uit onderzoek van NRC Handelsblad. Het Commissariaat voor de Media ziet in de NRC-gegevens reden om de kwestie nader te onderzoeken. BNN wilde nog niet reageren op het bericht.Gratis
BNN moet volgend jaar over 150.000 leden beschikken, want anders verdwijnt de de omroep van het scherm. Als het lukt om de extra leden binnen te halen dan krijgt BNN er veel zendtijd bij. Deze extra leden zijn dus heel belangrijk, maar de wil om lid te worden is niet bij iedereen aanwezig. De werving loopt dus stroef en daarom bood BNN afgelopen week op een onderwijsbeurs in de Utrechtse Jaarbeurs gratis lidmaatschappen aan.Huurder
Het geld voor die lidmaatschappen zou volgens NRC zijn opgehoest door de eigenaar van het Hilversumse pand van BNN. Die heeft er belang bij dat de omroep, en daarmee dus ook de huurder van zijn pand, blijft bestaan. In totaal zouden op de beurs zevenduizend jongeren op deze manier zijn lid geworden.Sanctie
Het Commissariaat van de Media laat weten dat als de leden inderdaad op deze manier zijn geronseld, ze niet meetellen in het eindtotaal. Dat is de enige sanctie; een geldboete bijvoorbeeld legt de mediawaakhond niet op. Uit de Mediawet blijkt dat "een persoon individueel moet kiezen voor een omroeplidmaatschap en er ook individueel voor moet betalen." De teller staat dus bij dezen weer op 34.000 nog te werven leden voor BNN...
quote:Again
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:28 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik ben niet geregistreerd met naam en adres en betaal niets.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:20 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nog steeds niet lid en ben het ook niet van plan eigenlijk. Niet om de 5 euro, maar om het gedoe. Ergens lid van zijn.Bovendien gaat Ruud de Wild toch weg bij BNN so what\'s the point?
quote:*PROEST.*
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:37 schreef Vivi het volgende:
Goed zo, weg met die linkse pauper omroep
quote:Een studiegenoot van me was lid geworden van BNN bij een feest in Hotel Arena. Zijn lidmaatschap werd door Hotel Arena betaald. Dat mag dus ook niet...?
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:32 schreef JaWi het volgende:[..]
Ja las het
Nu kunnen ze het wel vergeten
quote:Ik werd er ook gevraagd maar moest betalen
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:26 schreef Glacius het volgende:
Een studiegenoot van me was lid geworden van BNN bij een feest in Hotel Arena. Zijn lidmaatschap werd door Hotel Arena betaald. Dat mag dus ook niet...?
Dus geen lid geworden
quote:Nu spreken ze zich tegen. Het eerste gedeelte geeft aan dat ze individueel moeten kiezen. Dat hebben ze gedaan door het 'gratis' lidmaatschap aan te nemen. En het betalen, dan vragen ze toch gewoon een eurocent?
Uit de Mediawet blijkt dat "een persoon individueel moet kiezen voor een omroeplidmaatschap en er ook individueel voor moet betalen."
quote:Maar dan ben je wel lid van Fok. Je hebt je geregistreerd, dus ben je wel lid
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben niet geregistreerd met naam en adres en betaal niets.
quote:Bron?
Op woensdag 15 oktober 2003 08:10 schreef Svensational het volgende:
BNN heeft twee maanden uitstel gekregen en heeft nu tot 1 maart 2003 om de 150.000 leden bij elkaar te krijgen.
de KRO bijvoorbeeld, doet ook aan ledewerving bijvoorbeeld... daar moet je 7 euro betalen en krijg je er ook gratis een cadeautje bij, bijvoorbeeld een video of een cd, net als bij BNN.
ik vraag me af wat ze met het geld doen wat ze er voor krijgen, die cadeaus kosten per stuk voor hun lang geen 7 euro, of bij BNN 5,73.... gaat dat geld naar BNN?
quote:Waar kunnen we haar oppikken?? De keileweg?
Katja Schuurman gaat liftend leden wervenUTRECHT - 17/10/03 Jongerenomroep BNN heeft een nieuwe troefkaart ingezet in de zoektocht naar nieuwe leden. BNN-babe Katja Schuurman gaat namelijk twee dagen lang liftend door Nederland om mensen over te halen lid te worden van de omroep.
BNN is vorige maand een campagne begonnen om 50.000 nieuwe leden aan te trekken. De omroep moet namelijk op 1 maart 2004 over 150.000 leden beschikken, anders wordt de overheidsbijdrage voor de jongerenomroep geschrapt en verdwijnt BNN van de televisie. Slaagt BNN wel in de opzet, dan krijgt de zender honderden uren zendtijd erbij en stijgt de overheidsbijdrage jaarlijks met zo'n vijf miljoen euro.Onder het motto 'We zitten in de shit dus word lid' gaat Katja zondag en maandag proberen al liftend 1.000 leden binnen te halen voor de omroep. Automobilisten die Katja op willen pikken moeten wel over een opvallend voertuig beschikken, zoals een volgestouwd eendje, een verlengde limousine, een tank of een touringcar. 'Gooi je tank vol, poets je auto, leeg de asbak en zorg voor romantische muziek: want je droom zou wel eens werkelijkheid kunnen worden', zo laat BNN veelbelovend weten.
oppikken in een snelle ferrari of andere snelle auto en meteen de Duitse grens overscheuren... uitwonen, dan weer naar NL laten liften
Bekende Nederlanders (mee)Nemen
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:39 schreef Robertje het volgende:
Wat voor een lid bedoelt ze eigenlijk
quote:Hopen dat deze megahit zorgt voor extra leden, ook al is het niet echt een geweldige plaat.
BNN & Friends - VIJF JAAR EN NOG LANG NIET KLAAR (2003)
'Vijf Jaar (En Nog Lang Niet Klaar)'is BNN's ledenwerfsingle. De single kost 5,73 Euro en bij aankoop ben je direct lid van BNN. Vanaf 17 oktober ligt de bewerking van Fluitsma & Van Tijns nummer 1-hit in de winkel liggen. De nieuwe tekst van het nummer is geschreven door o.a. John Ewbank (de man achter Marco Borsato).
Het is niet voor het eerst dat BNN met een single aandacht vraagt. In 1997 neemt Bart met bekende vrienden 'We Gaan Voor C' op en samen zingen ze de 60.000 benodigde leden bij elkaar. Eind 2003 moet BNN in totaal 150.000 leden hebben.
quote:En hoe weet je dat
Op zaterdag 18 oktober 2003 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:BNN heeft die extra leden helemaal niet nodig om de beoogde status te bereiken, ze hebben allang bewezen dat ze bestaansrecht hebben en ze weten al een tijdje dat ze ook zonder die extra leden mogen blijven bestaan
Vooral lid worden dus...
quote:Ben een paar weken geleden lid geworden en toen kon je alleen kiezen uit DVD Neuken doe je zo of een BNN Family T-shirt
Het gaat goed met BNN. De werfactie loopt zo goed, dat de gratis leden misschien niet meegeteld worden. En dan komt er ook nog een Bart-dvd uit.Methode
NRC Handelsblad meldde dinsdag dat BNN gratis leden werft. Donderdag volgde een artikel in die krant waaruit blijkt dat BNN ook 7000 leden heeft geworden in hotel Arena, de discotheek in Amsterdam. BNN en Arena hebben een contract, waarbij Arena alle lidmaatschappen betaalt die in de discotheek aangemeld worden. BNN-directeur Gerard Timmer blijft bij zijn eerdere mening: BNN heeft een legale manier gevonden om leden te werven en maakt daar dus gebruik van. BNN stopt daar vanaf nu wel mee, omdat de methode onder vuur ligt.Gratis
Verder gaat het goed met de ledenwerfactie, zo goed dat de gratis leden misschien niet eens meegeteld hoeven worden. Timmer mikt op 15 procent meer dan het minimumaantal van 150.000 leden. Hij houdt er wel rekening mee dat er nog mensen uitvallen, maar als ze het zonder de gratis leden redden, bieden ze deze niet aan bij het Commisariaat van de Media. De leden zijn dan nog wel volledig lid van BNN, alleen 'tellen ze niet' officieel.Acties
Ondertussen gaat BNN verder met allerlei ludieke acties. Zo ligt de single '5 jaar (en nog lang niet klaar)' dit weekend in de winkels. Guus Meeuwis, Jim, Twarres, Di-rect, Marieke, Kim-Lian, Birgit, Lois Lane, Michiel Huisman, Ruud de Wild, Eddy Zoey en Do hebben hieraan meegewerkt. Als je de single voor 5,73 euri koopt, ben je meteen lid van BNN.DVD
Een andere actie is de dvd 'Het beste van Bart'. Op de dvd staan vele legendarische hoogtepunten als de Teringtubbies, de Stalkshow, W.K.I.J.S.V.W.M. (Waar kan ik je 's nachts voor wakker maken) en natuurlijk Barts persiflages. Mensen die lid worden van BNN, krijgen de dvd cadeau als welkomstgeschenk.
Nog 23.976.
quote:Jep, en dat ding is ook Megahit op 3FM.
Op zondag 19 oktober 2003 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Nu is er een liedje ("Vijf jaar (en nog lang niet klaar)") van met name Idols en BNN-mensen maar ook met Di-rect, Do, Birgit en Kim-Lian op de melodie van Fluitsma (15 miljoen mensen) om nog meer leden te werven. Misschien gaat het helpen.Nog 23.976.
quote:Tja, die dingen gebeuren. Maar als lid kun je wél die DVD met korting kopen. Kijk maar eens op de ledenpagina van BNN. (www.bnn.nl).
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:48 schreef Svensational het volgende:[..]
En hoe weet je dat
[..]Ben een paar weken geleden lid geworden en toen kon je alleen kiezen uit DVD Neuken doe je zo of een BNN Family T-shirt
Heb daarom dus gekozen voor gewoon alleen lidmaatschap. En nu kun je die single krijgen asl je lid word of die DVD van Bart. Had ik wel willen hebben
Aanvulling:
Ik heb het even voor je opgezocht, aardig als ik ben . Het DVDtje kost voor leden maar 9 euro, je kunt hem hier bestellen.
quote:Psst...'t Is een omroep. Een zender zijn ze (nog) niet.
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:51 schreef cdgrit het volgende:
Ben blij als die walgelijke zender van de buis verdwijnt!
Dat zijn zo'n 50 extra leden. en ze (Soulvation en co) zijn van plan om een soort van party te organiseren om extra leden te werven. BNN jocks zijn daar dan ook aanwezig, waarschijnlijk wordt het feest in Nighttown R'dam gehouden.
quote:Hee bedankt man
Op zondag 19 oktober 2003 19:44 schreef VincentB het volgende:
Ik heb het even voor je opgezocht, aardig als ik ben. Het DVDtje kost voor leden maar 9 euro, je kunt hem hier bestellen.
quote:No problemo
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:38 schreef Svensational het volgende:[..]
Hee bedankt man
" Timur, ja fuck de bazen en bla bla bla " maar hij heeft vervolgens niet het lef om de plaat te draaien.
http://www.radiofreak.nl/rfnews/nieuwsartikel.php?id=1066718809
Ik had eerst echt zo iets van wat gaaf zeg dat ze dat nummer Megahit hebben gemaakt om BNN te steunen, alleen het is wel jammer dat er zo wordt gereageerd door bepaalde omroepen..
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 26-10-2003 23:01]
2 vliegen in 1x klap. Toch wel sympathie voor de omroep BNN en ik wil natuurlijk die dvd
quote:Dus jij houdt wel van pispauzes met stukjes film tussendoor?
Ik vind het belachelijk dat een omroep als BNN bestaat in NL. De gasten zenden vermaak/onzin uit op kosten van de staat. Ik vind dat de publieke omroep niet bedoeld is om lingo te spelen [...]
quote:Ik zie er idd wat van op de site.... En wat gaat Eddy Zoey doen hier in Tukkerland?
Op maandag 27 oktober 2003 15:47 schreef Svensational het volgende:
Vanavond de grote ledenwerfshow op BNN om 9 uur. Vandaag gaat Katja dus ook liften.
quote:Een concert.
Op maandag 27 oktober 2003 16:03 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Ik zie er idd wat van op de site.... En wat gaat Eddy Zoey doen hier in Tukkerland?
quote:Nu dus!
Op maandag 27 oktober 2003 15:47 schreef Svensational het volgende:
Vanavond de grote ledenwerfshow op BNN om 9 uur. Vandaag gaat Katja dus ook liften.
quote:Denk niet dat ze vanavond de nog 20.325 leden binnenhalen
Uit Veronica-gidsHet liefst halen we natuurlijk tijdens deze avond het benodigde aantal leden. Als het goed is weten we aan het einde van de show of het gelukt is
quote:wat wil je met zo'n nickname!
Op maandag 27 oktober 2003 20:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Goeie zaak BNN van de buis. Ik vind het 3x niks...
BNN haters zijn geen mensen
quote:Stakker....
Op maandag 27 oktober 2003 21:17 schreef Stefkuh het volgende:[..]
wat wil je met zo'n nickname!
BNN haters zijn geen mensen
![]()
![]()
quote:t'is dat je het zelf zegt jong, maar blij dat je jezelf een passende naam hebt gegeven.
Op maandag 27 oktober 2003 21:20 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
Stakker....
quote:ja niet erg slim wat ik heb gedaan.. ben gister voor de tweede* keer lid geworden
Op maandag 27 oktober 2003 21:23 schreef Svensational het volgende:
Jammer dat ik al lid ben, anders was ik het vanavond geworden, kreeg ik ook zo'n koffer
* was het al 5 jaar via papaatje nog geen 16 toen enzo
quote:HAd je idd beter even kunnen wachten tot vanavond. Maar leden maken ook kans op een prijs zeggen ze net
Op maandag 27 oktober 2003 21:26 schreef Stefkuh het volgende:[..]
ja niet erg slim wat ik heb gedaan.. ben gister voor de tweede* keer lid geworden
![]()
* was het al 5 jaar via papaatje
nog geen 16 toen enzo
quote:i know i know.. hier in huis 3 leden momenteel in totaal... we shall see.. belangrijkste is dat ze niet verdwijnen
Op maandag 27 oktober 2003 21:28 schreef Svensational het volgende:[..]
HAd je idd beter even kunnen wachten tot vanavond. Maar leden maken ook kans op een prijs zeggen ze net
Hmm doe mij ook zo'n BNN vest, ben ik blij
quote:Koffertje gekregen?
Op maandag 27 oktober 2003 21:34 schreef gelly het volgende:
Ik ben ook lid geworden
quote:Ik vind het wel leuk eigenlijk. En als je nu lid wordt krijg je leuke projs
Op maandag 27 oktober 2003 21:39 schreef zapsel het volgende:
ik wil best lid worden van bnn,
maar laat ze deze tv-show stoppen , wat een aanfluiting!
gaat van links naar rechts
Dat is mijn voorwaarde..
Dus als Katja aan het fokken is .. ik wacht op je reactie
quote:gewoon lekker een DVD van ebste van Bart erbij, gaaf toch
Op maandag 27 oktober 2003 21:49 schreef Struijsje het volgende:
Hoeveel leden hebben ze nog nodig?
Misschien wordt ik wel lid, alhoewel ik er eigenlijk niet naar kijk wil ik wel voor ¤5 nog wat lid worden. Maar als Nickelodeon in de shit zit, moeten jullie lid van Nick worden keej![]()
Dat is mijn voorwaarde..
quote:katja is aan het liften. en nog 16.489
Op maandag 27 oktober 2003 21:49 schreef Struijsje het volgende:
Hoeveel leden hebben ze nog nodig?
Misschien wordt ik wel lid, alhoewel ik er eigenlijk niet naar kijk wil ik wel voor €5 nog wat lid worden. Maar als Nickelodeon in de shit zit, moeten jullie lid van Nick worden keej![]()
Dat is mijn voorwaarde..
quote:En wat heb je gewonnen?
Op maandag 27 oktober 2003 21:53 schreef Duder het volgende:
* Duder is ook lid geworden
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:53 schreef Duder het volgende:
* Duder is ook lid geworden
Totaal al 20.325 - 15231 = 5094
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:02 schreef sooty het volgende:
Heel goed al die blazers van "Soul Salvation" op het podium in Enschede.
Hahaha, wat een nep. Nog nepper dan BNN zelf.
quote:Kijken generaal !
Op maandag 27 oktober 2003 22:09 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Overigens vind ik het best dat BNN wordt opgeheven. De "sterren" van BNN komen echt wel goed terecht.
De zeeperds zoals Zoë zien we dan gelukkig nooit meer terug.
quote:Sunnie hoorde net dat als je lid wordt je mag controleren of Bridget wel of geen rokje aan heeft
Op maandag 27 oktober 2003 22:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil best een dag op stap met Wouter Bos. *twijfelt zo te bellen*
quote:dat zeg ik
Op maandag 27 oktober 2003 22:31 schreef boeiend007 het volgende:
Iemand al het slipje van Maasland kunnen spotten? Ze gaat er af en toe zo gewaagt voorzitten.....
quote:Ik heb aandachtig zitten kijken, maar nog geen glimp er van kunnen opvangen.
Op maandag 27 oktober 2003 22:31 schreef boeiend007 het volgende:
Iemand al het slipje van Maasland kunnen spotten? Ze gaat er af en toe zo gewaagt voorzitten.....
quote:Ja leuk, Frits Wester stalken
Op maandag 27 oktober 2003 22:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil best een dag op stap met Wouter Bos. *twijfelt zo te bellen*
quote:Een rokje heeft ze wel aan hoor, tis alleen de vraag wat daar onder zit
Op maandag 27 oktober 2003 22:31 schreef Stefkuh het volgende:
Sunnie hoorde net dat als je lid wordt je mag controleren of Bridget wel of geen rokje aan heeft
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 27-10-2003 22:52]
quote:weeet jij het weet ik het ?
Op maandag 27 oktober 2003 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]Een rokje heeft ze wel aan hoor, tis alleen de vraag wat daar onder zit
quote:En als ze dat jasje ook nog uitdoet 5x
Op maandag 27 oktober 2003 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Als Bridget laat zien dat ze geen slipje aan heeft word ik 2x lid
quote:TIEN! TIEN! TIEN! TIEN! TIEN!
Op maandag 27 oktober 2003 22:59 schreef Ambrosius het volgende:[..]
En als ze dat jasje ook nog uitdoet 5x
quote:Daar stoorden wij thuis ons ook aan ja. Stom kind!
Op maandag 27 oktober 2003 22:55 schreef Jeroenus het volgende:
Dom wijf aan de deur die de stotterende man zat uit te lachen.
quote:Om half 11 was het nog ca. 9000, dus dat zal nu wel nog minder zijn
Op maandag 27 oktober 2003 23:00 schreef JaWi het volgende:
Hoeveel nog ?
Maar BNN gaat het halen, zeker weten. In ieder geval voor 31 december, misschien vanavond nog
quote:Ik ga ook even kijken
Op maandag 27 oktober 2003 23:09 schreef Svensational het volgende:[..]
Om half 11 was het nog ca. 9000, dus dat zal nu wel nog minder zijn
Om 23.26 begint het weer en dan geven ze weer een update.
Maar BNN gaat het halen, zeker weten. In ieder geval voor 31 december, misschien vanavond nog
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:16 schreef JaWi het volgende:[..]
Ik ga ook even kijken
Had het toch niet verwacht, toen er nog 22.000 op de teller stonden... Mochten ze het niet lijken te gaan halen voor kerst dan word ik ook lid
Eindstand eerste deel 9024
quote:aftellen geblazen
Op maandag 27 oktober 2003 23:45 schreef SigmundFreud het volgende:
...en 1088 van Katja erbij... dus 2523 over.
quote:hehe de auto van Katja
Op maandag 27 oktober 2003 23:47 schreef Avani het volgende:
Ze halen het echt wel. Ik had ook niet anders verwacht na zoveel reclame van BNN.
Het komt namelijk wel heel precies uit, vind je niet???
quote:een tank..
Op maandag 27 oktober 2003 23:50 schreef MrLunk het volgende:
wat was dat voor een wagen waar katja schuurman in reed ?
En de 150.000 leden zijn binnen !
quote:ze hebben de 150.000 leden nu toch? (officieus dan)
Op maandag 27 oktober 2003 23:56 schreef SigmundFreud het volgende:
Tussenstand (laatste?): 0
Wordt tijd voor een eindstand (en ze moeten nog genoeg leden om 150000 te halen). Vraag me af ofdat wel gaat lukken, tijd voor een wetswijziging.
quote:153.980 nu dus neem aan van wel
Op maandag 27 oktober 2003 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
ze hebben de 150.000 leden nu toch? (officieus dan)
quote:een acchie ertussen dus 153980
Op maandag 27 oktober 2003 23:58 schreef Svensational het volgende:
15390
quote:ik geloof dat er elke vijf jaar een peiling is van het leden aantal
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:03 schreef Svensational het volgende:
Echt te gek dat ze het hebben gehaald. Had het niet verwacht aan het begin van de avond, maar 't is ze toch gelukt. Heb zelf nog geprobeerd te bellen, maar kwam er niet doorheen. Nou maar hopen dat iedereen lid blijft. Moeten ze nou over een jaar weer meer leden hebben ofzo of is dit het nu en kunnen ze gewoon blijven bestaan?
quote:AJETO!
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:05 schreef Ender_Wiggin het volgende:[..]
ik geloof dat er elke vijf jaar een peiling is van het leden aantal
quote:Nissan Jeep model
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:31 schreef MrLunk het volgende:
wat voor auto was dat die katja weggaf voor een jaar ?
quote:dat was een opel Frontera
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:31 schreef MrLunk het volgende:
wat voor auto was dat die katja weggaf voor een jaar ?
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:00 schreef SunChaser het volgende:
Of ze het gered hebben is de vraag, want als je hebt gebeld dat je lid wordt betekent niet dat je je ook echt aanmeldt.
quote:^0^
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:58 schreef Thetallguy het volgende:
Vond gisteren ook een mooi moment om lid te wordenAnders waren er natuurlijk maar 153979
geweldig
quote:ja dat snap ik..maar ik zei dat juist om aan te tonen dat BNN dus 7000 leden minder heeft, dus misschien wel "to worry". ((niet voor mij, mij kan het geen zak schelen))
Op woensdag 29 oktober 2003 20:01 schreef vats het volgende:
Deze 7000 zijn niet meegeteld in het totaal! Dus not to worry....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |