Voorbeeldje: Ik zal Keauno Reeves altijd zien als neo. Ik zie hem spelen in the Watcher en denk van: moet hij nu niet terug naar de echte wereld?
Hetzelfde met die vent (kom even niet op naam) die agent Smith speelt. Zie ik hem in The Lord of the Rings en dan denk ik: huh wat doet agent Smith hier?
Je begrijpt het al (hopelijk)
Bij welke acteurs/actrices heb jij dat? En waardoor komt dat denk je?
quote:Net zoiets als Reinout Oerlemans als Arnie
Op dinsdag 29 juli 2003 18:44 schreef dj-ango het volgende:
Acteurs of actrices die je na een rol nooit anders zult zien, dan de rol die zij speelden
Voorbeeldje: Ik zal Keauno Reeves altijd zien als neo. Ik zie hem spelen in the Watcher en denk van: moet hij nu niet terug naar de echte wereld?
Hetzelfde met die vent (kom even niet op naam) die agent Smith speelt. Zie ik hem in The Lord of the Rings en dan denk ik: huh wat doet agent Smith hier?
Je begrijpt het al (hopelijk)
Bij welke acteurs/actrices heb jij dat? En waardoor komt dat denk je?
'k zag Conan al staan met een chaingun (ja ik weet dat conan ouder is, maar ik zag terminator eerder als conan )
quote:Hahaha!!! Inderdaad ja. Je ziet m vaak als politie agent spelen. Mar ik zie m nog steeds als mislukte schoenenverkoper in een verkeerd pak!
Op dinsdag 29 juli 2003 18:49 schreef JedaiNait het volgende:
Ed O'Neil als Al Bundy
Mr. Bean!!!!! ofnee, hoe heette ie ookweer , Rowan Atkinson
edit: was me net voor
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 18:55 schreef dj-ango het volgende:
Rowan Atkinson als Mr Bean. Maar het ergste is dat mensen ook zeggen: dat is die film met Mister Bean (bv. Four weddings and a Funeral).
[Dit bericht is gewijzigd door onanymous op 29-07-2003 18:57]
quote:idd, laatst The Bone Collector gezien. Die man is gewoonweg niet serieus te nemen, wat hij ook probeert
Op dinsdag 29 juli 2003 18:49 schreef JedaiNait het volgende:
Ed O'Neil als Al Bundy
quote:We hebben het hier over acteurs en actrices
Op dinsdag 29 juli 2003 18:56 schreef Chayenn het volgende:
Sabine de Koning - Anita Dendermonde, zij zal altijd Anita blijven (omdat ze de rol veel te lang heeft gespeeld).
quote:Dat komt vooral omdat als ie moeilijkl probeert te kijken precies zo kijkt als wanneer peggy tegen 'm zegt dat ze wil ketsen
Op dinsdag 29 juli 2003 18:58 schreef Niogura het volgende:[..]
idd, laatst The Bone Collector gezien. Die man is gewoonweg niet serieus te nemen, wat hij ook probeert
quote:Ehm, en wie is dat als ik vragen mag?
Op dinsdag 29 juli 2003 18:56 schreef Chayenn het volgende:
Sabine de Koning - Anita Dendermonde, zij zal altijd Anita blijven (omdat ze de rol veel te lang heeft gespeeld).
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 18:59 schreef Punica het volgende:[..]
Dat komt vooral omdat als ie moeilijk probeert te kijken precies zo kijkt als wanneer peggy tegen 'm zegt dat ze wil ketsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |