daar heb je speciale tang voor nodig, volgens mij zijn deze bij de betere electriciteits winkels wel verkrijgbaar....
quote:je bedoeld RJ45 plugs?
Op dinsdag 29 juli 2003 17:09 schreef MaddoxX het volgende:
Echt dit is nergens te vinden in online shops ik zoek die soort plugs voor aant einde van je UTP kabel dat je die in een modem / hub etc ken douwe bij mij hiero in de winkels is het nergens verkrijgbaar ook niet bij elktriciteits shops en pc shops dus erhm waar wel
[Dit bericht is gewijzigd door The_Masterer op 29-07-2003 17:14]
quote:hobby zaken zoals big boss hebben het ook op de telefonie/telecomunicatie afdeling ( kijk naar ISDN Tang en RJ45 stekker )
Op dinsdag 29 juli 2003 17:11 schreef Da-Ali-G het volgende:
je bedoelt dus eigenlijk gewoon zodat je "netwerkstekkertjes" op een utp kabel kan zetten?daar heb je speciale tang voor nodig, volgens mij zijn deze bij de betere electriciteits winkels wel verkrijgbaar....
[Dit bericht is gewijzigd door SuPerTje op 29-07-2003 17:14]
ik ga de zake nog eens afbellen hiero :S
[Dit bericht is gewijzigd door MaddoxX op 29-07-2003 17:14]
quote:zie mijn vorige post
Op dinsdag 29 juli 2003 17:12 schreef MaddoxX het volgende:
kheb er nog naar gevraagd die#@$#@$ zeiden dat ze m niet hebben..
ik weet hoe je ze erop moet douwe maar ik moet er 2 stuks van hebben krijg ze gewoon nergus hier :S
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:15 schreef MaddoxX het volgende:
als er een big boss is ;P
quote:Leer eens nederlands dude, gebruik eens punten en komma's.
Op dinsdag 29 juli 2003 17:09 schreef MaddoxX het volgende:
Echt dit is nergens te vinden in online shops ik zoek die soort plugs voor aant einde van je UTP kabel dat je die in een modem / hub etc ken douwe bij mij hiero in de winkels is het nergens verkrijgbaar ook niet bij elktriciteits shops en pc shops dus erhm waar wel
quote:bullshit.
Op zondag 3 augustus 2003 15:54 schreef DigiJasper het volgende:
Hema
quote:Idd ga jij maar lekker zwemmen in de stierenpoep, want hema verkoopt gewoon RJ45 stekkertjes hoor
Op zondag 3 augustus 2003 16:43 schreef Briefcase het volgende:[..]
bullshit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |