Hier kun je ze zien:
mms://windowsmedia.dvlabs.com/adcritic/colaturka-chevychase1.asf
en
mms://windowsmedia.dvlabs.com/adcritic/colaturka-chevychase2.asf
Hier staat nog wat tekst erover
http://www.adage.com/news.cms?newsId=38390
quote:kan je nagaan hoe lang van die gasten in turkije hun reclameblokken wel niet moeten zijn
Op dinsdag 29 juli 2003 02:19 schreef sebaz het volgende:
Héh Héhbest wel leuk
Moet er alleen niet aan denken dat je dat meer dan 1 keer per week ziet
Ahhh, iets te agressieve firewall, excuus het staat even wat vriendelijker nu...
iedereen die turkse cola drinkt wordt dus turk?
dus met andere woorden, elke zender die dit uitzendt wil dus dat je turk wordt...?? wtf???
leg het eens ff uit?!
ColaTurka kicks ass, soon in Europe.
quote:Ja, en elke vrouw die met Fa douched laat haar wilde en frisse limoenen zien.
Op dinsdag 29 juli 2003 02:28 schreef Walt-R het volgende:
iedereen die turkse cola drinkt wordt dus turk?
quote:uhm, waarom dat dan? wtf is er zo mooi aan turkish cola? waarom zend die reclame uit dat turks zijn het beste is dat er bestaat?
ColaTurka kicks ass, soon in Europe.
vind maar een btje vaag allemaal... zal wel aan mij liggen
gammela gammela gammela
quote:psies, de reclame slaat dus nergens op
Op dinsdag 29 juli 2003 02:31 schreef pimmutjuh het volgende:[..]
Ja, en elke vrouw die met Fa douched laat haar wilde en frisse limoenen zien.
quote:Dat denk jij!
Op dinsdag 29 juli 2003 02:32 schreef Walt-R het volgende:psies, de reclame slaat dus nergens op
quote:Exact
Op dinsdag 29 juli 2003 02:31 schreef pimmutjuh het volgende:
Ja, en elke vrouw die met Fa douched laat haar wilde en frisse limoenen zien.
Maar vond die dikke kerel met hoed die opeens Turks ging lullen ook wel leuk
doet me een beetje denken aan Coca Cola waarbij the American lifestyle 'gepromoot' wordt.
Maar geloof me, die waspoeder etc reklames zijn ook in Turkije vet bagger, getver zeg.
ColaTurka is meer dan alleen een drankje, het is een wenteling in gedachte. De Turken raken er langzamerhand van overtuigd dat eigen produkten en merken eigenlijk net zo goed zijn of dat een American way of life niet zo denderend is of dat men zich niet wil identificeren met VS produkten. Mag ook een keer hier in Nederland gebeuren.
ok ok de Turkse way of life is op dit moment ook niet echt denderend.
Ik zie nix anders dan een blikje cola hoor. Maar ik denk wel dat ik begrijp waar je aan zit te denken.
En ja, sommige reclamespotjes zijn echt hilarisch
quote:De reclame is leuk, maar het wordt een stuk minder leuk als je het product zelf probeert. Het is zoetig bruin water met een beetje bruis en totaal absoluut maar dan ook helemaal geen smaak.
Op dinsdag 29 juli 2003 01:44 schreef BAZZA het volgende:
Chevy Chase speelt in een paar leuke reclame's om een Turks Cola merk te promoten, ik moest er wel om lachen...
vooral toen hij opeens die snor hadHier kun je ze zien:
mms://windowsmedia.dvlabs.com/adcritic/colaturka-chevychase1.asf
en
mms://windowsmedia.dvlabs.com/adcritic/colaturka-chevychase2.asfHier staat nog wat tekst erover
![]()
http://www.adage.com/news.cms?newsId=38390
(Vastgesteld na een test speciaal voor dit doel gekochte 1 literfles Cola Turka door 2 Turken, 1 Brit en 1 Nederlander - ondergetekende).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |