quote:4 relaties waarvan er voor mij maar 1 écht telt aangezien mijn liefde voor hem groter was (en nog steeds is) dan voor wie dan ook.
Op dinsdag 29 juli 2003 14:47 schreef Loesje29 het volgende:
Truth:
Hoeveel echte relaties heb je gehad en is er iemand die je niet graag had zien vertrekken en nog steeds mist
En hoewel ik zelf de relatie heb verbroken mis ik 'm nog steeds en laat nog regelmatig een traantje om ons.
Gelukkig hebben we nog veel contact en is hij m'n beste vriend
quote:Twee echte langdurige relaties.. en ik mis ze geen van beiden.
Op dinsdag 29 juli 2003 14:47 schreef Loesje29 het volgende:
Truth:
Hoeveel echte relaties heb je gehad en is er iemand die je niet graag had zien vertrekken en nog steeds mist
quote:Dat bedoelde ik ook
Op dinsdag 29 juli 2003 15:06 schreef Shark.Bait het volgende:ik meen meer vragen van jou te hebben beantwoord dan andersom
toch???
En in het vorige topic was het haast ALLEEN nog maar over sex en daar had ik niet overal de behoefte om op te antwoorden Stoute vragen mag best, tuurlijk, maar soms een gewone tussendoor is ook wel eens lekker
(en evengoed soms best confronterend en eng
)
quote:Af en toe een traantje om 'jullie' laten en dan toch je beste vriend, lijkt me erg moeilijk.
Op dinsdag 29 juli 2003 15:07 schreef Noayla_ het volgende:
4 relaties waarvan er voor mij maar 1 écht telt aangezien mijn liefde voor hem groter was (en nog steeds is) dan voor wie dan ook.En hoewel ik zelf de relatie heb verbroken mis ik 'm nog steeds en laat nog regelmatig een traantje om ons.
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 15:07 schreef Noayla_ het volgende:[..]
4 relaties waarvan er voor mij maar 1 écht telt aangezien mijn liefde voor hem groter was (en nog steeds is) dan voor wie dan ook.
En hoewel ik zelf de relatie heb verbroken mis ik 'm nog steeds en laat nog regelmatig een traantje om ons.
quote:Wat hij zegt
Op dinsdag 29 juli 2003 15:12 schreef bassieman het volgende:[..]
Af en toe een traantje om 'jullie' laten en dan toch je beste vriend, lijkt me erg moeilijk.
(Ik moest er weer zonodig een lang verhaal van maken )
quote:* herkenningsmodus *
Op dinsdag 29 juli 2003 15:02 schreef Loesje29 het volgende:
Er is er WEL eentje waarvan ik nog wel heel soms eens denk 'sjemig, zonde eigenlijk, want dat had best wel heel erg super kunnen worden als we wat meer ons best hadden gedaan'.
quote:* ook herkenningsmodus *
Op dinsdag 29 juli 2003 15:07 schreef Noayla_ het volgende:[..]
4 relaties waarvan er voor mij maar 1 écht telt aangezien mijn liefde voor hem groter was (en nog steeds is) dan voor wie dan ook.
quote:die van jou waren best wel confronterend en eng
Op dinsdag 29 juli 2003 15:10 schreef Loesje29 het volgende:
<KNIP>
En in het vorige topic was het haast ALLEEN nog maar over sex en daar had ik niet overal de behoefte om op te antwoordenStoute vragen mag best, tuurlijk, maar soms een gewone tussendoor is ook wel eens lekker
(en evengoed soms best confronterend en eng
)
en ik bedoelde ook vragen van deze topic
quote:Raar is dat he. Dat vragen die niet over sex gaan en op het eerste gezicht heel gewoon lijken soms nog de engste zijn
Op dinsdag 29 juli 2003 15:15 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
die van jou waren best wel confronterend en eng
en ik bedoelde ook vragen van deze topic
quote:'T is dan ook een bijzondere situatie...
Op dinsdag 29 juli 2003 15:13 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Dat vind ik wel ERG knap zeg!!! ECHTE vrienden zijn met een ex waarvoor je nog steeds veel gevoel hebt en hem mist als relatie zijnde. Mijn complimenten, ik zou het niet kunnen, zou er veel te veel verdriet om hebben dan denk ik
Ovrigens was onze relatie zo'n langdurige (7 jaar) en zeer heftige.
quote:Die over sex zijn ook wel eng hoor....daar praat ik nog minder over dan mijn gevoelens
Op dinsdag 29 juli 2003 15:16 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Raar is dat he. Dat vragen die niet over sex gaan en op het eerste gezicht heel gewoon lijken soms nog de engste zijn
(en dat voor een man, he!)
quote:Maar... als ik het vragen mag hoor ...
Op dinsdag 29 juli 2003 15:16 schreef Noayla_ het volgende:[..]
'T is dan ook een bijzondere situatie...
We zijn niet uit elkaar omdat we niet meer van elkaar hielden. Waarom wel da's een lang verhaal en zal ik jullie besparen.Ovrigens was onze relatie zo'n langdurige (7 jaar) en zeer heftige.
quote:ach alles kan
Op dinsdag 29 juli 2003 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Die over sex zijn ook wel eng hoor....daar praat ik nog minder over dan mijn gevoelens
![]()
ik vind dat niet eng
quote:Schijnt dat je daar als man ook niet over praat maar over opschept
Op dinsdag 29 juli 2003 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Die over sex zijn ook wel eng hoor....daar praat ik nog minder over dan mijn gevoelens![]()
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 15:23 schreef bassieman het volgende:[..]
Schijnt dat je daar als man ook niet over praat maar over opschept
Truth:
Kan je jezelf een blunder herinneren op sexueel gebied en zo ja, doe die dan eens uit de doeken
Ik heb er zelf eentje:
Met iemand in bed belanden, hij tot de conclusie komen dat hij wel condooms heeft maar dat die nog in zijn portemonnee zitten die nog in de auto ligt, aan mij vraagt 'heb jij ze niet dan'.... Ik diep na ga denken en me herinner dat ik ze wel moet hebben maar altijd verstop voor als ik nieuwsgierige visite heb ...
Na driftig zoeken eindelijk gevonden, er mee uit de badkamer kom lopen, het condoom vol enthousiasme vanuit de gang de slaapkamer in gooi richting bed waar hij nog was... en het ding ZO in het hele dunne kiertje achter het bed verdwijnt... (dat haast niet van zijn plaats te krijgen is). Weg lust, hallo lachstuip
quote:"een heer praat daar niet over" komt toch positiever over vind ik dan
Op dinsdag 29 juli 2003 15:23 schreef bassieman het volgende:[..]
Schijnt dat je daar als man ook niet over praat maar over opschept
quote:We hebben elkaar sinds hij uit A'dam weg is (juni vorig jaar) niet meer gezien. Hij woont nu overigens ook aan de andere kant van het land. Een live ontmoeting kunnen we beiden nog niet aan; wel hebben we een vaste beldag waarop we altijd weer een paar uur met elkaar aan de telefoon hangen.
Op dinsdag 29 juli 2003 15:20 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Maar... als ik het vragen mag hoor ...
...
Als jullie elkaar dan weer gezien hebben he, en jullie hebben het leuk gehad die dag of avond ofzo... en hij/jij gaat weer weg, ben je dan van binnen stiekem niet heel erg verdrietig?
Ophalen van goede herinneringen maar ook vaak allebei janken om het feit dat houden van (en wij houden erg veel van elkaar) soms niet genoeg is...
Onze band is heel erg sterk en intens, terwijl we toch allebei weten dat we niet meer bij elkaar zullen komen.
Dat is het verhaal in 't kort.
quote:1e keer, dolenthousiast.... en niets daar
Op dinsdag 29 juli 2003 15:25 schreef Loesje29 het volgende:
Wat misschien wel een leuke vraag is die met sex te maken heeft:Truth:
Kan je jezelf een blunder herinneren op sexueel gebied en zo ja, doe die dan eens uit de doekenIk heb er zelf eentje:
Met iemand in bed belanden, hij tot de conclusie komen dat hij wel condooms heeft maar dat die nog in zijn portemonnee zitten die nog in de auto ligt, aan mij vraagt 'heb jij ze niet dan'.... Ik diep na ga denken en me herinner dat ik ze wel moet hebben maar altijd verstop voor als ik nieuwsgierige visite heb...
Na driftig zoeken eindelijk gevonden, er mee uit de badkamer kom lopen, het condoom vol enthousiasme vanuit de gang de slaapkamer in gooi richting bed waar hij nog was... en het ding ZO in het hele dunne kiertje achter het bed verdwijnt... (dat haast niet van zijn plaats te krijgen is). Weg lust, hallo lachstuip
gelukkig daarna geen problemen meer...
En ik kan me voorstellen dat er wat tranen vloeien als je goeie herinneringen ophaalt ja...
quote:Je doet je best, oraal, daar benee, en zij valt in slaap
Op dinsdag 29 juli 2003 15:25 schreef Loesje29 het volgende:
Wat misschien wel een leuke vraag is die met sex te maken heeft:Truth:
Kan je jezelf een blunder herinneren op sexueel gebied en zo ja, doe die dan eens uit de doeken
Mwhahahahahaha .... wist ik veel dat ze teveel op had
quote:Klinkt erg intens en moeilijk maar ook wel erg mooi als je dat zo kan.
Op dinsdag 29 juli 2003 15:26 schreef Noayla_ het volgende:
We hebben elkaar sinds hij uit A'dam weg is (juni vorig jaar) niet meer gezien. Hij woont nu overigens ook aan de andere kant van het land. Een live ontmoeting kunnen we beiden nog niet aan; wel hebben we een vaste beldag waarop we altijd weer een paar uur met elkaar aan de telefoon hangen.Ophalen van goede herinneringen maar ook vaak allebei janken om het feit dat houden van (en wij houden erg veel van elkaar) soms niet genoeg is...
Onze band is heel erg sterk en intens, terwijl we toch allebei weten dat we niet meer bij elkaar zullen komen.
Dat is het verhaal in 't kort.
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 15:29 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Je doet je best, oraal, daar benee, en zij valt in slaap
Mwhahahahahaha
.... wist ik veel dat ze teveel op had
DAT lijkt me erg zeg!!!!!
quote:OMG!
Op dinsdag 29 juli 2003 15:29 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Je doet je best, oraal, daar benee, en zij valt in slaap
Mwhahahahahaha
.... wist ik veel dat ze teveel op had