voel me beetje wisselvallig en weet niet echt waarom.. ene moment vrolijk en dan weer chaggo/onvrolijk... en mjah ik mis 2 iemanden.. nog steeds alleen thuis en weinig tot geen aanspraak, wat soms best wel minder is....
Even een klusbreak gehouden en goed nieuws gehad vandaag,
dus ik kan er weer effe tegen.
Marc ik ben trots op je!!!!
Lekker hard kunnen trainen zojuist, ff je koppie leeg en gaan!
Alleen onderstaande issue houd me nog steeds erg bezig.
Heel toevallig draai ik nu Memory Motel van de Stones.
[hr]
quote:Gisteravond toch alles keurig aan m'n vriendin verteld.
Op vrijdag 25 juli 2003 18:02 schreef Mr.J het volgende:
FUBARBen verliefd op een collega terwijl ik zelf al 4 jaar een relatie heb. Is redelijk insgelijks, we nemen samen pauze etc.
En als je naar je verstand luisterd, kies je voor je relatie, luister je naar je hart, kies voor die ander.
En I know, "het gras.. ", "je kijkt nu niet reeel tegen de zaken aan" etc etc. Maar toch...
Fucked up dus, aangezien ik nog nooit met dit bijltje heb moet hakken.
En tot overmaat van ramp heeft ze nu min of meer een vriendje (tja, ze kan niet eeuwig op mij wachten of course) en ik ben gewoon jaloers.
Bah.
Ze vind 't niet leuk.
Ik ook niet, heb dit echt nog nooit gehad.
voel me niet al te best,
heb aan de ene kant wel en aan de andere kant geen zin in zaterdag/zondag
voel me
MENSEN, HET IS WEER BIJNA KERST!!!!!!!!!!
*vreugdedansje maakt...!!
quote:twordt idd wel al eerder donker.....
Op maandag 28 juli 2003 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik merk dat het weer steeds eerder donker wordt!!MENSEN, HET IS WEER BIJNA KERST!!!!!!!!!!
maar om nu al te spreken van "bijna kerst"
maar goed,
als het jouw happy maakt
wou dat het mij happy zou maken
quote:Mijn kerst is vrijwel 100% zeker wit
Op maandag 28 juli 2003 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik merk dat het weer steeds eerder donker wordt!!MENSEN, HET IS WEER BIJNA KERST!!!!!!!!!!
wordt uitgebuit op werk en thuis
en mis mijn vriend heel erg.....
quote:like... EXACTLY the same here
Op maandag 28 juli 2003 22:22 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me een beetje vreemd...nergens zin in....zit weer negatief over mezelf te denken enzow...nouja misschien komt dat ook wel omdat ik moe ben....maar geen zin om te slapen.....
ineens een golf die over me heen trekt... was zo vrolijk, en ineens: poef! zwart gat
kon gewoon niet beter, net een superleuk gesprek gehad met een hele lieve meid, ben helemaal blij nu
quote:Of ja ad... eeeh Enya. Vertel vertel
Op maandag 28 juli 2003 22:38 schreef Enya het volgende:
*gat in lucht springt![]()
![]()
kon gewoon niet beter, net een superleuk gesprek gehad met een hele lieve meid, ben helemaal blij nu
![]()
![]()
quote:waarom blijft iedereen mijn andere nick noemen
Op maandag 28 juli 2003 22:39 schreef Xebrozuis het volgende:[..]
Of ja ad... eeeh Enya. Vertel vertel
quote:ja dat heb ik dus ook....gezellig met een vriendin geweest de hele avond...en wou alleen zijn...en was moe...dus zij naar huis toe...maar nu baal ik dat ze er niet meer is....ik voel me ineens zo alleen...niemand hier in huis verder....normaal heb ik dat nooit hier thuis...alleen als ik in zutphen zit...wat ik nog steeds niet zie als mijn "thuis" maar ik krijg er binnenkort wel een nieuwe knuffel bij, een varken
Op maandag 28 juli 2003 22:37 schreef Yuki het volgende:[..]
like... EXACTLY the same here
ineens een golf die over me heen trekt... was zo vrolijk, en ineens: poef! zwart gat
quote:Mischien omdat ik iedereen ben
Op maandag 28 juli 2003 22:41 schreef Enya het volgende:[..]
waarom blijft iedereen mijn andere nick noemen
maar goed, was gewoon een heel leuk gesprek (kost wel veel beltegoed, een half uur bellen) wat mijn ego weer een enorme boost heeft gegeven, heb vanmiddag trouwens ook nog gedichtje van haar gehad, voel me weer helemaal goed
Niet doorvertellen
Maaruh, goed voor je. Sux6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |