quote:en je verjaart juist een dag na mij (op 12 jaar na dan)
Op dinsdag 29 juli 2003 20:41 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb meestal een string aan...............
Nuja prima toch, als zij zich er prettig bijvoelen, why not.
Zij leken zich nu niet echt te schamen, gelukkig en niemand die zich er verder iets van aantrok, al werd er wel wat gefluisterd, her end er
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 19:44 schreef Sanne het volgende:
Hier in Amsterdam scheurt een op zijn string na naakte man op rollerskates door de stad. Soms helemaal in de gouden verf; maar altijd zeer opmerkelijk!
Hij is inderdaad een geval apart
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:52 schreef airbusNEK het volgende:
niemand die voetbal speelt of zo ???in de kleedkamers ???
of een afdruk op iemand van zijn kont van een string bij het zonnen
quote:Sinds mijn vriendin mij graag in een string wilde zien ben ik er verslaaft aan. De eerste zat veels te strak, hierna heb ik een maat groter gekocht, en sindsdien draag ik niet anders meer.
Op maandag 28 juli 2003 20:46 schreef airbusNEK het volgende:
het gaat hier niet over een man nou mooi staat of niet met een string, of het voor mietjes of voor mannen is die zelfbewust zijn ....die discussie hebben we al uitgebreid gehad.
Waar gaat het wel over:
heeft er iemand van jullie (man of vrouw) al een man gezien die een string droeg op dat moment ??hetzij op strand,
hetzij door een broek heen,
hetzij uitstekend boven de rand van een broek,
in de kleedkamer van eender wat,
ergens anders ???Hoe reageerden jullie en hoe reageerde de man in kwestie.
Zelf draag ik nu 4 jaar strings, ik wil niet anders meer en heb nog nooit een vervelende opmerking gehad. Mijn vriendin vindt het alleen maar leuk dat ik strings draag en ik krijg er regelmatig van haar.
Heb ooit een string met de Engelse vlag als souveniertje voor mn vriend meegenomen maar die heeft hij nog nooit aangedaan dat vind ik nou wel weer jammer.
nu mét geluid!
download, open en luister terwijl je naar bovenstaande foto kijkt.
http://www.ulie.nl/~jackass/ss/pb_strtup.zip
[Dit bericht is gewijzigd door realist_ik op 02-10-2003 10:25]
Nee sorry, voor mij toch echt een short! M'n vriendin vind het trouwens ook een walgelijk idee..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |