abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12098055
piet ..eindelijk iemand verstandig

[URL=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=34272][b]mijn fotoboek[/b][/URL]
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:41:04 #52
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12098073
ik draai altijd snel mijn hoofd weg mocht ik dat in mijn vizier krijgen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:44:12 #53
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_12098141
Hier in Amsterdam scheurt een op zijn string na naakte man op rollerskates door de stad. Soms helemaal in de gouden verf; maar altijd zeer opmerkelijk!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_12099120
Ik heb meestal een string aan...............
pi_12100106
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 20:41 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb meestal een string aan...............
en je verjaart juist een dag na mij (op 12 jaar na dan)
[URL=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=34272][b]mijn fotoboek[/b][/URL]
  dinsdag 29 juli 2003 @ 21:32:39 #56
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12100148
Tijdje terug lag er nog een stelletje, allebei in string, lekker te zonnen/zwemmen in een recreatiegebied alhier.

Nuja prima toch, als zij zich er prettig bijvoelen, why not.
Zij leken zich nu niet echt te schamen, gelukkig en niemand die zich er verder iets van aantrok, al werd er wel wat gefluisterd, her end er

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 29 juli 2003 @ 21:33:06 #57
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12100162
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 19:44 schreef Sanne het volgende:
Hier in Amsterdam scheurt een op zijn string na naakte man op rollerskates door de stad. Soms helemaal in de gouden verf; maar altijd zeer opmerkelijk!

Hij is inderdaad een geval apart

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_12100166
Mijn ex droeg altijd een string.. heel naar om tegen aan te kijken. Heb hem op een gegeven moment in ewen boxer gehezen (met strakke pijpjes). Dat was stukken beter...
pi_12101326
Ja vorig jaar zag ik een oude man met een string op het strand bij Dishoek..... ik vond het geen gezicht hij liep ook heel de tijd rond of stond heel lang stil, ging niet zitten.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_13425929
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:52 schreef airbusNEK het volgende:
niemand die voetbal speelt of zo ???

in de kleedkamers ???

of een afdruk op iemand van zijn kont van een string bij het zonnen

pi_13426196
quote:
Op maandag 28 juli 2003 20:46 schreef airbusNEK het volgende:
het gaat hier niet over een man nou mooi staat of niet met een string, of het voor mietjes of voor mannen is die zelfbewust zijn ....die discussie hebben we al uitgebreid gehad.

Waar gaat het wel over:

heeft er iemand van jullie (man of vrouw) al een man gezien die een string droeg op dat moment ??

hetzij op strand,
hetzij door een broek heen,
hetzij uitstekend boven de rand van een broek,
in de kleedkamer van eender wat,
ergens anders ???

Hoe reageerden jullie en hoe reageerde de man in kwestie.

Sinds mijn vriendin mij graag in een string wilde zien ben ik er verslaaft aan. De eerste zat veels te strak, hierna heb ik een maat groter gekocht, en sindsdien draag ik niet anders meer.
Tijdens de warme zomer heb ik een zwem string gekocht. Hiermee heb ik in Scheveningen liggen zonnen en gezwommen. Het was wenne om zo erbij te lopen, maar ik heb totaal geen opmerkingen gekregen.
Hierdoor heb ik wel een enorme afscheiding van de string gekregen. Nu droeg ik tijdens het sporten al gewoon een string. Bij het omkleden, bij de fitness met veel man, tegelijk heeft niemand iets hierover gezegd.
Door de aftekening ziet iedereen tijdens het douchen dat ik een string draag. Ook tijdens het douchen bij de sport club, heeft nog nooit iemand een opmerking gemaakt of gekeken.
  zaterdag 27 september 2003 @ 07:42:48 #62
12041 Mister_string
Full-time Stringer
pi_13473963
Ik heb deze zomer, meerdere keren, andere mannen in string gezien. Doordat ik redelijk vroeg op vakantie ben geweest naar Tenerife, zag ik daar diverse mannen met strings. Na de vakantie ben ik meerdere keren naar het strand geweest (E3-strand, Zoutelande) en zag daar ook mannen met strings.

Zelf draag ik nu 4 jaar strings, ik wil niet anders meer en heb nog nooit een vervelende opmerking gehad. Mijn vriendin vindt het alleen maar leuk dat ik strings draag en ik krijg er regelmatig van haar.

Een dag niet gestringd is een dag niet geleefd !
http://www.gratisforums.com/stringforum
pi_13568985
Bij de la guarda (voor de mensen die niet weten wat dit is: een ontzettend vage, maar wel vreselijke gave voorstelling waar mensen dansen, muziek maken en door de lucht vliegen, terwijl jij er tussen staat) trok ook een vent z'n broek uit. Vloog ie door de lucht in z'n string! Dat zag er dus echt niet uit!
When the day has come, when the sun will burn, when the beast is gone, when the Light returns...
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:42:07 #64
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_13590196
Zo'n ding zit dus echt voor geen meter, heb er wel eens een van mijn vriendin aan gehad, enne.. Nee, nix voor mij! Ik geloof best dat sommige mannen dat lekker vinden. Maar niet voor mij. Het zal wel wennen zijn.. ('ja, iedere morgen een deegroller in je poepgaatje proppen gaat op den duur ook wel wennen, maar dat is toch geen reden om het ook te doen?' aldus Hans Teewen )
pi_13590837
Mijn leraar engels (jaar of 50) droeg laatst een witte broek... toen hij door de klas ging wandelen schoten er een paar mensen in de lach....toen hij mij voorbij liep moest ik ook even lachen want die broek scheen ontzettend door en je zag een zwarte string( of missschien een onderbroek die een beetje verkeerd zat ) Van mij mogen mannen het best dragen hoor...als het maar niet zo opvalt. (vind ik ook voor vrouwen gelden)

Heb ooit een string met de Engelse vlag als souveniertje voor mn vriend meegenomen maar die heeft hij nog nooit aangedaan dat vind ik nou wel weer jammer.

pi_13590950
whoohooo partyboy!!

nu mét geluid!
download, open en luister terwijl je naar bovenstaande foto kijkt.
http://www.ulie.nl/~jackass/ss/pb_strtup.zip

[Dit bericht is gewijzigd door realist_ik op 02-10-2003 10:25]

donderdag 2 oktober 2003 @ 12:35:04 #68
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_13594026
Ik ben een paar jaar geleden met mijn beste vriend voor hem een string gaan kopen. Hij had een nieuwe broek gekocht die best wel strak zat en een boxer eronder zag je erg goed zitten, zag gewoon niet uit! Dus een string proberen... Nou het zag niet slecht uit! Hij vond het heel raar in het begin, ff wennen. Maar nu koopt hij wel vaker strings! Ik vind er nix mis mee als een man een string aan heeft, oké bij sommige ziet het niet uit, maar dat is bij vrouwen hetzelfde...
  donderdag 2 oktober 2003 @ 12:35:22 #69
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13594031
ik gelukkig niet
pi_13727589
Ik gelukkig nog nooit.
pi_13727646
he bah!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 23:59:05 #72
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_13729989
Deze zomer nog in croatie..
Stond er zo'n gebruinde gladjanus in z'n stringetje fier de zee op te kijken..
Heb er toch hartelijk om gelachen met m'n vrienden samen

Nee sorry, voor mij toch echt een short! M'n vriendin vind het trouwens ook een walgelijk idee..

pi_13730128
het staat gewoon niet stoer en is voor mijn gevoel meer een homofiele uitingsvorm
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')