(sarcastisch bedoelt)
en ik doel op alle religie`s (behalve de vredelievende )
[Dit bericht is gewijzigd door Madnessy op 28-07-2003 20:39]
(en dan heb ik het over de westerse geloven)
[Dit bericht is gewijzigd door Luxxx op 28-07-2003 20:38]
Er zitten ook veel goede dingen in.
de 10 geboden vind ik bijvoorbeeld prima verzonnen.
geloven in iets waardoor je blij word
[Dit bericht is gewijzigd door OcTT op 28-07-2003 20:39]
quote:Godverdomme, dat vind ik juist niet.
Op maandag 28 juli 2003 20:38 schreef Fliepke het volgende:
Een houvast voor velen.Er zitten ook veel goede dingen in.
de 10 geboden vind ik bijvoorbeeld prima verzonnen.
quote:Godsdienst.
Op maandag 28 juli 2003 20:39 schreef JayAvenger het volgende:
Religie?Wat de neuk is religie ??
en dat is dan een keer niet sarcastisch van een figuur die misschien nog wel gewoon zo naief is om WEL te geloven...
Het grootste voordeel is dat mensen die in de bijbel geloven. Niks meer zelfen hoeven te bedenken. God doet alles wel. Je hoeft in principe niks meer zelf logisch te beredeneren. Netjes elke zondag 2x naar de kerk en alles komt goed. Naar mijns inziens indoctrinatie en hersen dodend. Ik beslis/bedenk liever zelf wat ik wel of niet doe.
quote:Ja en dat is nou het probleem. Die mensen denken dat iedereen die niet gelooft dat vooral wel en snel moeten gaan doen.
Op maandag 28 juli 2003 20:45 schreef LeiderLuke het volgende:
Geloven is een lompe vorm van tijdsverdrijf en kan ik niet begrijpen. Toch erger ik me er niet echt aan tenzij ik er geen last van heb
quote:
Op maandag 28 juli 2003 20:46 schreef MikeyMo het volgende:houvast je verveelt je nooit op zondag en je nbent er zeker van denkt dat je een leuke tijd tegemoet gaat na je dood
quote:Idd, i.p.v. ook de mening en visie van niet-gelovigen te respecteren doen ze meestal alsof ze het beter weten (en dat omdat ze geloven in een almacht waar helemaal geen bewijs voor is
Op maandag 28 juli 2003 20:47 schreef NoXxa het volgende:
Ja en dat is nou het probleem. Die mensen denken dat iedereen die niet gelooft dat vooral wel en snel moeten gaan doen.
quote:maar in hun ogen weten ze het zeker
Op maandag 28 juli 2003 20:48 schreef Modus het volgende:[..]
quote:Jij doet niet veel anders bij gelovigen.
Op maandag 28 juli 2003 20:54 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Idd, i.p.v. ook de mening en visie van niet-gelovigen te respecteren doen ze meestal alsof ze het beter weten (en dat omdat ze geloven in een almacht waar helemaal geen bewijs voor is
. )
quote:Heb ik tegen gelovigen gezegd dat ze er ooit wel achter zullen komen dat God niet bestaat? Quote me dan eens.
Op maandag 28 juli 2003 20:58 schreef drenth het volgende:
Jij doet niet veel anders bij gelovigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |