quote:en...
Op woensdag 30 juli 2003 15:05 schreef new_moon het volgende:[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet het:
...zo voor de hand liggend er moet iets achter steken... een EI?!!!?!?
het begint met de ...!!
oh en volgens mijn wiskundeleraar is PI toch oneindig? Hij liet mij in ieder geval eens een computerbereking zien, maar hij zei dat zijn papier van zijn printer op was
quote:uhhhh.....
Op woensdag 30 juli 2003 15:21 schreef ParAlien het volgende:
Het antwoord: http://www.cilfone.com/corky/corky.wav
huh? wat zegt ie nou no more mr. nice guy?
quote:he, bedankt!
Op woensdag 30 juli 2003 15:21 schreef ParAlien het volgende:
Het antwoord: http://www.cilfone.com/corky/corky.wav
quote:oh maar jij tjilpt toch zelf wel
Op woensdag 30 juli 2003 15:26 schreef new_moon het volgende:[..]
he, bedankt!
ik heb geen geluid op mn werk-computer......
maar iedereen hoort je beter als je niet in dat kooitje zit, en vogeltjes horen te vliegen
moet je nou eens kijken, ik zit hier gewoon niks te doen, ik hoor een melodietje en uit het niets krijg ik zomaar
[img=http://members.lycos.nl/sh777/tweakers/spam.jpg]dit![/img]
zou het iets betekenen?
wel vrolijk nieuws! nou 's even kijken of ik die afzender kan achterhalen...
quote:ik tjilp wel,... zo af en toe es,.
Op woensdag 30 juli 2003 15:31 schreef The_Shining het volgende:oh maar jij tjilpt toch zelf wel
maar iedereen hoort je beter als je niet in dat kooitje zit, en vogeltjes horen te vliegen
quote:Coole manier van link plaatsen
Op woensdag 30 juli 2003 15:48 schreef The_Shining het volgende:
hey wat raar!!moet je nou eens kijken, ik zit hier gewoon niks te doen, ik hoor een melodietje en uit het niets krijg ik zomaar
[img=http://members.lycos.nl/sh777/tweakers/spam.jpg]dit![/img]
zou het iets betekenen?
wel vrolijk nieuws! nou 's even kijken of ik die afzender kan achterhalen...
quote:danku danku
Op woensdag 30 juli 2003 15:50 schreef ChOas het volgende:Coole manier van link plaatsen
zeg Chaos, coole naam, 2 letters aan elke kant, en de 0 in het midden... is dat je chaos? Lijkt haast wel in evenwicht
*schopje*
ghehe best cool eigenlijk
1) jullie zijn een stelletje watjes
2) niemand die de vraag echt vat
3) niemand kan het iets schelen!
welke conclusie denk je dat op dit topic slaat? Want het gaat immers nergens over! Is dat geen mysterie dan? Hoort dit topic soms niet in Truth? En waar dan?
a, b, of c
* je kan je vingertje er gewoon [i]net niet[i] op leggen! *
quote:1) waarom denk je dat je iets niet goed doet en waarom zoek je de oorzaak in iets buitenaards
Op woensdag 30 juli 2003 17:41 schreef ParAlien het volgende:
Ik had eerder het idee dat je van mij een beetje stil was geworden. Krijg je een antwoord van mij, zwijg je. Krijg je een 'antwoord' van anderen, ga je er op in.... Wat doe ik niet goed?![]()
waarom wil je dat eigenlijk van mij horen als je het zelf al wist?
waarom denk je nog steeds in een begin en eind, zie je dan niet dat je jezelf zo grenzen oplegt?
* hey een plafon!! wat doet die daar nou *
Hihi, en jij maar denken dat jij gek bent terwijl het de rest is
of wou je soms mij gaan vertellen dat wat jij hier post, ook daadwerkelijk hetgene is waar jij met je vrienden over praat?
you are welcome
quote:hallo Spooky, wat dwaal jij hier rond met een verkouden neus?
Op woensdag 30 juli 2003 17:43 schreef spookie het volgende:
Ja ik merk wel watik word GVD verkouden midden in de zomer
![]()
wat betekend het ook alweer als je koud bent?
wat betekend GVD nou weer??
oja, grote vriendelijke dreumes
vond je het ook zo erg van die 40 dolfijntjes die dood aanspoelden op de kust?
want jij bent warm
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 17:56 schreef The_Shining het volgende:[..]
hallo Spooky, wat dwaal jij hier rond met een verkouden neus?
wat betekend het ook alweer als je koud bent?
wat betekend GVD nou weer??
oja, grote vriendelijke dreumesvond je het ook zo erg van die 40 dolfijntjes die dood aanspoelden op de kust?
want jij bent warm
quote:1) Omdat je er niet meer op reageerde, terwijl ik de moeite voor je doe om je het antwoord te geven. Ik wist overigens niet dat Corky buitenaards is.
Op woensdag 30 juli 2003 17:52 schreef The_Shining het volgende:[..]
1) waarom denk je dat je iets niet goed doet en waarom zoek je de oorzaak in iets buitenaards
2) je gaf mij geen antwoord, je gaf mij het commando om jou te vermoorden. Dacht jij nou echt dat ik daaaar op reageer? En wie reageert op wie, ParAlien?
3)het gaat er niet om of jij iets goed doet (maar om hoe jij je voelt)
quote:Omdat de bananen krom zijn.
waarom wil je dat eigenlijk van mij horen als je het zelf al wist?
quote:Waar ik denk - daar zijn geen grenzen.
waarom denk je nog steeds in een begin en eind, zie je dan niet dat je jezelf zo grenzen oplegt?
quote:Iedereen is gek, behalve jij.
* hey een plafon!! wat doet die daar nou *Hihi, en jij maar denken dat jij gek bent terwijl het de rest is
quote:Wel eens, gek genoeg bestaan er nog veel meer mensen als mij, alleen zie je ze niet op fok! Misschien zijn ze hier te wijs voor en wordt ik dit ook ooit...heel misschien...maar ik denk het niet.
of wou je soms mij gaan vertellen dat wat jij hier post, ook daadwerkelijk hetgene is waar jij met je vrienden over praat?
quote:Waar?
you are welcome
quote:houston, we have got 1 questionmark
Op woensdag 30 juli 2003 18:06 schreef spookie het volgende:[..]
blijf gerust hangen, pak wat popcorn, misschien komt het antwoord, vandaag of morgen en heeel misschien, gewoon zomaar, vanzelf, uit het niets!
gebruik je "search" knopje maar, je weet zelf wel waar die zit.
ik beken;
ik ben degene die op jullie knoppen drukt, omdat jullie mij toelaten, omdat jullie weten dat ik letterlijk geen vlieg kwaad doe
ik druk op jullie knoppen, zodat jullie ze zelf ook zien, en anderen het ook gaan laten zien
maar nu is het genoeg, de rest ga ik doen zonder dat iemand het in de gaten heeft
als dat geen breuk is met het verleden, iemand die het weet en het jullie wil laten zien als jullie het toestaan, iemand die nooit opgeeft maar die jullie nooit zullen kennen. En toch loop ik hier rond en speel ik jullie spelletje mee, want dat is echt alles wat ik wil, met jullie meespelen
dank voor jullie medewerking en een applausje voor jezelf, jullie zijn de enigen die in dit topic met de moeilijkste vraag reageren, dat zegt wel iets
Wat moeten ik nu merken dan???
Leg eens uit
quote nou gewoon jezelf eens voor de verandering,
quote : Please wait.....
nou ok, wacht ik samen met jou tot er iets komen gaat
jij houdt toch ook zo van hypes? Nou wat mij betreft is het dan
quote : "de aanloop naar 2012" door Eru (Rue in Frans?)
of is het inmiddels 2015? en waarom wachten tot dan!
dus terwijl je
"Please wait.....", denk daar voor in de plaats je eigen ondertitel:
"Feeling hot hot hot" en beweeg gewoon je handen op de melodie en knip even met je duimen
sim-pel hé
Eru out.
(wat gewoon een onderschrift van een post is betekent niets bijzonder hoor )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |