quote:aangepast
Op woensdag 30 juli 2003 14:48 schreef FraGGo het volgende:[..]
Goudkleurig maken (Denk aan de rally versie van subaru impreza) of zilver. Maak de schaduwen donkerder met de zwarte paintbrush of de burn tool, want deze zijn bij het veranderen van de kleur te licht geworden. Good luck
quote:Ik ben daar erg lang mee bezig geweest maar krijg het niet weg....
Op woensdag 30 juli 2003 14:46 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Roellie: zeer vet (zit alleen een knikje in je auto na de voordeur)
quote:Lol, morgen is de deadline pas, en Mr T-rex heeft nog nix gepost.
Op woensdag 30 juli 2003 15:18 schreef vnL het volgende:
Ja het lijkt erop alsof fraggo deze contest gaat winnen
En ik vind de versie van SiNz beter, die krijgt zowieso mijn stem...
quote:hijs wel goed gedaan...
Op woensdag 30 juli 2003 15:18 schreef vnL het volgende:
Ja het lijkt erop alsof fraggo deze contest gaat winnen
maar ik ben gewoon 3 uur bezig met de limo-look en niemand die m mooi vind
quote:de url van je soep wordt bij mij geblocked door de firewall.
Op woensdag 30 juli 2003 15:27 schreef Roellie80 het volgende:[..]
hijs wel goed gedaan...
maar ik ben gewoon 3 uur bezig met de limo-look en niemand die m mooi vind [afbeelding]
Die van FraGGo is alleen mooier.
quote:vind 'm ook wel kicke
Op woensdag 30 juli 2003 15:27 schreef Roellie80 het volgende:[..]
hijs wel goed gedaan...
maar ik ben gewoon 3 uur bezig met de limo-look en niemand die m mooi vind [afbeelding]
@ fraggo: damn, wou dat ik die bumper eerder ben tegen gekomen. heb 6 bumpers geprobeerd, maar nix was naar me zin... coole soep!!!
keep the good work up!
Het is niet de bedoeling hier te gaan posten wat er mis is met iemand zijn soep, zodat diegene het weer kan gaan aanpassen zoals iedereen hier het graag wil zien.
Dat is de afspraak namelijk!
quote:Moet toch iets aan gedaan worden die regels dmv een sticky topic ofzo. want het idee is natuurlijk super. Maar nu de afwerking nog. en degene die zich er niet aan houden. Doen gewoon niet mee.
Op woensdag 30 juli 2003 15:48 schreef SiNz het volgende:
Mensen, nogmaals:Het is niet de bedoeling hier te gaan posten wat er mis is met iemand zijn soep, zodat diegene het weer kan gaan aanpassen zoals iedereen hier het graag wil zien.
Dat is de afspraak namelijk!
quote:Die van jou was vorige keer ook vet, ik heb op je gestemt
Op woensdag 30 juli 2003 15:42 schreef _-Nova-_ het volgende:
@ fraggo: damn, wou dat ik die bumper eerder ben tegen gekomen. heb 6 bumpers geprobeerd, maar nix was naar me zin... coole soep!!!
quote:Helemaal mee eens.
Op woensdag 30 juli 2003 15:55 schreef Roellie80 het volgende:
De regels moeten ook niet te schep gehanteerd worden vind ik....
omdat:
1 als je elkaar helpt leert iedereen er weer wat van
2 er zijn geen prijzen ofzo .. alleen het uitzoeken van een nieuwe auto (maar volgens mij maakt niemand hier een soep om nou de volgende te mogen uitzoeken)
3 het moet leuk/gezellig blijven
quote:Ja, dit is een wedstrijd voor Photoshop....geen newbie/test topic. Daar zijn andere topics voor.
Op woensdag 30 juli 2003 15:55 schreef Roellie80 het volgende:
De regels moeten ook niet te schep gehanteerd worden vind ik....
omdat:
1 als je elkaar helpt leert iedereen er weer wat van
2 er zijn geen prijzen ofzo .. alleen het uitzoeken van een nieuwe auto (maar volgens mij maakt niemand hier een soep om nou de volgende te mogen uitzoeken)
3 het moet leuk/gezellig blijven
Hou je er gewoon aan en doe mee volgens de regels, ga anders in dat andere topic posten maar niet hier!!
quote:Welliswaar moet de wedstrijd niet als echte strijd worden gezien vind ik.
Op woensdag 30 juli 2003 16:18 schreef SiNz het volgende:[..]
Ja, dit is een wedstrijd voor Photoshop....geen newbie/test topic. Daar zijn andere topics voor.
We hebben het op deze manier opgezet met regels en daar heeft iedereen zich aan te houden. Het is niet voor niets een wedstrijd. Bij elke wedstrijd zijn er regels, dus hier ook!
Elke dag komen er wel mensen bij hier, en sommigen lappen de opgestelde regels aan hun laars. Zoals nu weer.Hou je er gewoon aan en doe mee volgens de regels, ga anders in dat andere topic posten maar niet hier!!
Beetje het olympische gevoel.
Maar hier kun je oefenen en tips vragen e.d.
En nu weer verder met het ontopic gedeelte:
bring on tha cars!
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 16:18 schreef SiNz het volgende:[..]
Ja, dit is een wedstrijd voor Photoshop....geen newbie/test topic. Daar zijn andere topics voor.
We hebben het op deze manier opgezet met regels en daar heeft iedereen zich aan te houden. Het is niet voor niets een wedstrijd. Bij elke wedstrijd zijn er regels, dus hier ook!
Elke dag komen er wel mensen bij hier, en sommigen lappen de opgestelde regels aan hun laars. Zoals nu weer.Hou je er gewoon aan en doe mee volgens de regels, ga anders in dat andere topic posten maar niet hier!!
quote:Nee, zo bedoel ik het ook niet. Maar het gaat steeds meer de richting op dat iedereen zijn eigen regels gaat hanteren en zich niet houdt aan de origineel opgezette regels van de wedstrijd. Niet alleen met tips geven, maar met meer!
Op woensdag 30 juli 2003 16:25 schreef Roellie80 het volgende:[..]
wat zit je nou echt dwars
![]()
natuurlijk ben ik ook voor echte regels... maar als je het helemaal strak wilt houden moeten we hier geen wedstrijd houden .. fok.nl is gewoon voor iedereen toegankelijk en er gaat niemand dood als er een keer tips worden gegeven toch
Maar ik laat het hierbij weer, heb geen zin om me verder te gaan irriteren
Hou je gewoon een beetje aan de regels...dan houden we er allemaal lol in.
quote:Ja, nou is er wel weer genoeg over de regels gepraat....
Op woensdag 30 juli 2003 16:35 schreef FraGGo het volgende:
Volgens mij zijn de andere berichten meer bedoeld om schoonheidsfoutjes eruit te halen die je zelf niet had gezien dan om noobs te helpen met PS, die helpen zichzelf meestal wel met tutorials.
quote:exactly
Op woensdag 30 juli 2003 16:35 schreef FraGGo het volgende:
Volgens mij zijn de andere berichten meer bedoeld om schoonheidsfoutjes eruit te halen die je zelf niet had gezien dan om noobs te helpen met PS, die helpen zichzelf meestal wel met tutorials.
ik blaat mijn mening nog effe:
vind dat tips over schoonheidsfoutjes wel moet kunnen, beetje sportief zijn hoor, 't gaat niet om geld ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door _-Nova-_ op 30-07-2003 17:51]
origineel:
mijn versie:
veranderd:
* interieur
* achterspoiler
* skirt
* voorbumper + grille
* motorkap open
* 5 cilinder i.p.v 4 (6 paste niet)
* open dak open
* 2-deurs
* verlaagd
* velgen
* knipperlichten wit
* andere spiegel
* vlammen
Zo zou ik hem zelf wel willen hebben
Met dank aan SiNz, voor de briliante keuze als opdracht
quote:Snel he
Op woensdag 30 juli 2003 17:48 schreef Bode het volgende:
Allemaal leuk, maar waar blijven die gesoepte auto's? Heb al anderhalve pagina geen creatie meer gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |