abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12115776
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 14:48 schreef FraGGo het volgende:

[..]

Goudkleurig maken (Denk aan de rally versie van subaru impreza) of zilver. Maak de schaduwen donkerder met de zwarte paintbrush of de burn tool, want deze zijn bij het veranderen van de kleur te licht geworden. Good luck

aangepast
pi_12115794
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 14:46 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

Roellie: zeer vet (zit alleen een knikje in je auto na de voordeur)

Ik ben daar erg lang mee bezig geweest maar krijg het niet weg....
nog tips??
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:04:29 #128
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12115868
Fraggo is goed bezig ziet er erg mooi uit
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_12116201
Ja het lijkt erop alsof fraggo deze contest gaat winnen
pi_12116229
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:18 schreef vnL het volgende:
Lol, morgen is de deadline pas, en Mr T-rex heeft nog nix gepost.

En ik vind de versie van SiNz beter, die krijgt zowieso mijn stem...

pi_12116464
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:18 schreef vnL het volgende:
hijs wel goed gedaan...

maar ik ben gewoon 3 uur bezig met de limo-look en niemand die m mooi vind

pi_12116673
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

hijs wel goed gedaan...

maar ik ben gewoon 3 uur bezig met de limo-look en niemand die m mooi vind [afbeelding]

de url van je soep wordt bij mij geblocked door de firewall.
pi_12116715
Ik vind hem wel mooi hoor, Roellie

Die van FraGGo is alleen mooier.

Me, I always tell the truth... even when I lie
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:42:48 #134
35984 _-Nova-_
aaaai poesje :P
pi_12116923
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

hijs wel goed gedaan...

maar ik ben gewoon 3 uur bezig met de limo-look en niemand die m mooi vind [afbeelding]

vind 'm ook wel kicke . zou ik best weleens door de bocht mee willen met de handrem

@ fraggo: damn, wou dat ik die bumper eerder ben tegen gekomen. heb 6 bumpers geprobeerd, maar nix was naar me zin... coole soep!!!

isn't it cute...... BUT IT'S WRONG!!!!!!!!!!!!
pi_12116954
In dit deel worden er toch echt mooiere auto's gepost vergeleken bij de ibiza-soep.

keep the good work up!

woensdag 30 juli 2003 @ 15:48:12 #136
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_12117091
Mensen, nogmaals:

Het is niet de bedoeling hier te gaan posten wat er mis is met iemand zijn soep, zodat diegene het weer kan gaan aanpassen zoals iedereen hier het graag wil zien.

Dat is de afspraak namelijk!

Life suxx, deal with it!
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:52:52 #137
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12117248
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:48 schreef SiNz het volgende:
Mensen, nogmaals:

Het is niet de bedoeling hier te gaan posten wat er mis is met iemand zijn soep, zodat diegene het weer kan gaan aanpassen zoals iedereen hier het graag wil zien.

Dat is de afspraak namelijk!

Moet toch iets aan gedaan worden die regels dmv een sticky topic ofzo. want het idee is natuurlijk super. Maar nu de afwerking nog. en degene die zich er niet aan houden. Doen gewoon niet mee.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_12117326
De regels moeten ook niet te schep gehanteerd worden vind ik....
omdat:
1 als je elkaar helpt leert iedereen er weer wat van
2 er zijn geen prijzen ofzo .. alleen het uitzoeken van een nieuwe auto (maar volgens mij maakt niemand hier een soep om nou de volgende te mogen uitzoeken)
3 het moet leuk/gezellig blijven
  woensdag 30 juli 2003 @ 16:04:56 #139
52280 FraGGo
Mr. Niceguy
pi_12117620
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:42 schreef _-Nova-_ het volgende:
@ fraggo: damn, wou dat ik die bumper eerder ben tegen gekomen. heb 6 bumpers geprobeerd, maar nix was naar me zin... coole soep!!!
Die van jou was vorige keer ook vet, ik heb op je gestemt
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:55 schreef Roellie80 het volgende:
omdat:
2 er zijn geen prijzen ofzo .. alleen het uitzoeken van een nieuwe auto (maar volgens mij maakt niemand hier een soep om nou de volgende te mogen uitzoeken)
Helemaal mee eens.
"Helpen doet geen pijn" - Eek the Cat 1999
  woensdag 30 juli 2003 @ 16:18:10 #140
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_12117962
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:55 schreef Roellie80 het volgende:
omdat:
Ja, dit is een wedstrijd voor Photoshop....geen newbie/test topic. Daar zijn andere topics voor.
We hebben het op deze manier opgezet met regels en daar heeft iedereen zich aan te houden. Het is niet voor niets een wedstrijd. Bij elke wedstrijd zijn er regels, dus hier ook!
Elke dag komen er wel mensen bij hier, en sommigen lappen de opgestelde regels aan hun laars. Zoals nu weer.

Hou je er gewoon aan en doe mee volgens de regels, ga anders in dat andere topic posten maar niet hier!!

Life suxx, deal with it!
  woensdag 30 juli 2003 @ 16:21:47 #141
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_12118072
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 16:18 schreef SiNz het volgende:

[..]

Ja, dit is een wedstrijd voor Photoshop....geen newbie/test topic. Daar zijn andere topics voor.
We hebben het op deze manier opgezet met regels en daar heeft iedereen zich aan te houden. Het is niet voor niets een wedstrijd. Bij elke wedstrijd zijn er regels, dus hier ook!
Elke dag komen er wel mensen bij hier, en sommigen lappen de opgestelde regels aan hun laars. Zoals nu weer.

Hou je er gewoon aan en doe mee volgens de regels, ga anders in dat andere topic posten maar niet hier!!

Welliswaar moet de wedstrijd niet als echte strijd worden gezien vind ik.

Beetje het olympische gevoel.

Maar hier kun je oefenen en tips vragen e.d.

En nu weer verder met het ontopic gedeelte:

bring on tha cars!

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_12118183
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 16:18 schreef SiNz het volgende:

[..]

wat zit je nou echt dwars
natuurlijk ben ik ook voor echte regels... maar als je het helemaal strak wilt houden moeten we hier geen wedstrijd houden .. fok.nl is gewoon voor iedereen toegankelijk en er gaat niemand dood als er een keer tips worden gegeven toch
  woensdag 30 juli 2003 @ 16:33:28 #143
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_12118427
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 16:25 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

wat zit je nou echt dwars
natuurlijk ben ik ook voor echte regels... maar als je het helemaal strak wilt houden moeten we hier geen wedstrijd houden .. fok.nl is gewoon voor iedereen toegankelijk en er gaat niemand dood als er een keer tips worden gegeven toch

Nee, zo bedoel ik het ook niet. Maar het gaat steeds meer de richting op dat iedereen zijn eigen regels gaat hanteren en zich niet houdt aan de origineel opgezette regels van de wedstrijd. Niet alleen met tips geven, maar met meer!
We hebben het nooit helemaal strak gehouden, dat is ook niet leuk...maar nu gaat het imho helemaal de verkante keer op.
En daar irriteer ik mee aan dus.

Maar ik laat het hierbij weer, heb geen zin om me verder te gaan irriteren
Hou je gewoon een beetje aan de regels...dan houden we er allemaal lol in.

Life suxx, deal with it!
  woensdag 30 juli 2003 @ 16:35:29 #144
52280 FraGGo
Mr. Niceguy
pi_12118485
Volgens mij zijn de andere berichten meer bedoeld om schoonheidsfoutjes eruit te halen die je zelf niet had gezien dan om noobs te helpen met PS, die helpen zichzelf meestal wel met tutorials.
"Helpen doet geen pijn" - Eek the Cat 1999
pi_12119026
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 16:35 schreef FraGGo het volgende:
Volgens mij zijn de andere berichten meer bedoeld om schoonheidsfoutjes eruit te halen die je zelf niet had gezien dan om noobs te helpen met PS, die helpen zichzelf meestal wel met tutorials.
Ja, nou is er wel weer genoeg over de regels gepraat....
Dus niet teveel commentaar geven (ik zal het niet meer doen), dat doe je maar als je je keuze met bij het stemmen wil uitleggen. Dan kan er na de poll iets van geleerd worden
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 30 juli 2003 @ 17:45:31 #146
35984 _-Nova-_
aaaai poesje :P
pi_12120140
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 16:35 schreef FraGGo het volgende:
exactly

ik blaat mijn mening nog effe:
vind dat tips over schoonheidsfoutjes wel moet kunnen, beetje sportief zijn hoor, 't gaat niet om geld ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door _-Nova-_ op 30-07-2003 17:51]

isn't it cute...... BUT IT'S WRONG!!!!!!!!!!!!
pi_12120224
Allemaal leuk, maar waar blijven die gesoepte auto's? Heb al anderhalve pagina geen creatie meer gezien
pi_12120237
Aangezien ik volgende week op vakantie ga en dit waarschijnlijk (voorlopig) mijn laatste deelname is, wilde ik er wat speciaals van maken. Dit is (naar mijn mening) erg goed gelukt

origineel:

mijn versie:

veranderd:
* interieur
* achterspoiler
* skirt
* voorbumper + grille
* motorkap open
* 5 cilinder i.p.v 4 (6 paste niet)
* open dak open
* 2-deurs
* verlaagd
* velgen
* knipperlichten wit
* andere spiegel
* vlammen

Zo zou ik hem zelf wel willen hebben

Met dank aan SiNz, voor de briliante keuze als opdracht

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_12120251
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 17:48 schreef Bode het volgende:
Allemaal leuk, maar waar blijven die gesoepte auto's? Heb al anderhalve pagina geen creatie meer gezien
Snel he
pi_12120430
Ai, dit wordt lastig. Zeer nice.

Moet nog maar eens goed gaan kijken wie nu mijn stem krijgt.

BTW. idd snel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')