volgens mij zijn die criteriums afgesproken werk...in 2000 won Pantani in stiphout, net alsof hij iedereen op het vlakke er af zou rijden
ik gok dit jaar voor Petacchi in Stiphout...
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:24 schreef Buijssen het volgende:
volgens mij zijn die criteriums afgesproken werk...
quote:Criteriums mag ook.
Op maandag 28 juli 2003 13:26 schreef queenbee het volgende:
...is het niet criteria in meervoud??
quote:nou anders reageren we even ontopic...
las net dat Petacchi ALLE Nederlandese CRITERIA / CRITERIUMS rijdt.
vanavond is Boxmeer als eerste aan de beurt..
quote:Mijn woordenboek zegt ook dat het allebei mag. Alleen als je 'criterium' gebruikt in de betekenis van maatstaf ter onderscheiding dan is het enige toegestane meervoud 'criteria'.
quote:Ik gok Ullrich in Stiphout.
Op maandag 28 juli 2003 13:24 schreef Buijssen het volgende:
ik gok dit jaar voor Petacchi in Stiphout...
Knaven tweede en Vinokourov derde.
quote:Toch nog niet zo afgesproken dan dat ik dacht want wat heeft herr zabel nu gepresteerd in de Tour had liever Knaven of Vino als winnaar gezien maar goed.
Op maandag 28 juli 2003 22:43 schreef zjroentje het volgende:
Zabel de snelste in Boxmeer.Knaven tweede en Vinokourov derde.
quote:Om de schijn misschien toch een beetje op te houden.
Op maandag 28 juli 2003 22:52 schreef Bartoli het volgende:[..]
Toch nog niet zo afgesproken dan dat ik dacht want wat heeft herr zabel nu gepresteerd in de Tour had liever Knaven of Vino als winnaar gezien maar goed.
quote:Zou best kunnen maar dat is toch zo, op die vlakke rondjes en dat dan meestal een goed presterende tour renner wint.
Op maandag 28 juli 2003 22:54 schreef zjroentje het volgende:[..]
Om de schijn misschien toch een beetje op te houden.
quote:Dat is het 'vaste' patroon.
Op maandag 28 juli 2003 22:58 schreef Bartoli het volgende:[..]
Zou best kunnen maar dat is toch zo, op die vlakke rondjes en dat dan meestal een goed presterende tour renner wint.
Vino en Knaven winnen vast wel een ander criterium.
quote:gegarandeerd en winnen boeit niet eens zoveel zolang ze maar geld incasseren.
Op maandag 28 juli 2003 22:59 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dat is het 'vaste' patroon.
Vino en Knaven winnen vast wel een ander criterium.
ULLE (ullrich) heeft gewonnen...voor petacchi en cooke.
mooie winnaar
[Dit bericht is gewijzigd door Buijssen op 30-07-2003 00:07]
quote:Wat een toeval, he?
Op dinsdag 29 juli 2003 23:42 schreef Buijssen het volgende:
vanavond in Stiphout geweestff op 5 meter van Cooke en Knaven gestaan
was wel mooi...
ULLE (ullrich) heeft gewonnen...voor petacchi en cooke.
mooie winnaar
Volgende wordt dus door Knaven gewonnen, denk ik zomaar, gezien de onderlinge afspraken.
quote:Cooke is ook een kandidaat.
Op woensdag 30 juli 2003 00:32 schreef golfer het volgende:[..]
Wat een toeval, he?
Volgende wordt dus door Knaven gewonnen, denk ik zomaar, gezien de onderlinge afspraken.
Petacchi heeft er al eentje in Belgie gewonnen, maar zal er ook nog wel eentje in Nederland winnen.
petachi niet in heerlen. ik denk dat heerlen het slechtste criterium is. alleen cook en mcewen en knaven. las knaven niet vandaag of morgen wint, dan wint ie heerlen anders cook of ewen
Welkom bij de 8 van Chaam:
Mario "ik heb de Tour niet gevolgd.. ik had belangrijkere
dingen te doen" Cipollini... niet in de Tour wel in de 8vC.
Verder Knaven en Van Bon hier te zien:
Mooi shotje.. toch?
Verder even enkel links, om mijn dataverkeer niet automatisch te verhogen elke keer als deze pagina wordt bekeken
Knaven heeft dus gewonnen in Chaam:
quote:Cipollini deed niet mee met de eindsprint, waarschijnlijk bang om gezichtsverlies te lijden
**Servais Knaven is winnaar geworden
van de Acht van Chaam.De renner van de
Belgische Quickstep-formatie,die in de
Tour de France de etappe naar Bordeaux
won,was in de eindsprint te sterk voor
de Kazach Aleksandr Vinokoerov.
Enkele seconden later won Alessandro
Petacchi de spurt van de achtervolgers.
De viervoudig ritwinnaar van de laatste
Tour bleef Rudie Kemna,Steven de Jongh
en Jeroen Blijlevens voor.
Mario Cipollini,van wie verwacht was
dat hij de strijd zou aangaan met zijn
landgenoot Petacchi,bemoeide zich niet
met de eindsprint.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 00:32 schreef golfer het volgende:Wat een toeval, he?
quote:Ik mag nooit meer voorspellen nu zeker?
Op donderdag 31 juli 2003 01:17 schreef Stefkuh het volgende:
Vandaag de 8 van Chaam gewonnen door Servais Knaven...
Hoezo, afspraken?
quote:wie wint de volgende
Op donderdag 31 juli 2003 14:31 schreef golfer het volgende:[..]
[..]Ik mag nooit meer voorspellen nu zeker?
Hoezo, afspraken?
nou nou
quote:Ja.
Op donderdag 31 juli 2003 15:29 schreef Herkauwer het volgende:
Is Vinokourov niet aan de beurt om te winnen?
quote:Denk het wel, of Petacchi
quote:Misschien moet je wat met die gave gaan doen. Gewoon in de middagkrant de uitslagen van 's avonds publiceren.
Op donderdag 31 juli 2003 14:31 schreef golfer het volgende:[..]
[..]Ik mag nooit meer voorspellen nu zeker?
Hoezo, afspraken?
quote:Beter opent ie een 0800 (of 0900 wat ist tegenwoordig??) nummer, voor 1,15 per minuut verdient ie er nog wat aan ook
Op donderdag 31 juli 2003 16:14 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Misschien moet je wat met die gave gaan doen. Gewoon in de middagkrant de uitslagen van 's avonds publiceren.
quote:Ja hier is ie dan:
Is er niet een criterium in Wateringen? Niet naast rotterdam, maar toch erg dichtbij.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Is er nog 1 in de buurt van Rotterdam trouwens ?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:05 schreef Meadowmeal het volgende:
Armstrong in Stiphout
Noobquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:13 schreef The_Hives het volgende:
Waarom zit ik eerst posts van een jaar geleden te lezen![]()
jij = ook helmonder ja?quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:14 schreef Leatherface het volgende:
Armstrong in deelgemeente van mijn woonplaats. Goed gedaan door de organisatie
Vind de Mijl van Mares overigens een leuk criterium. Relaxed ongedwongen sfeertje daar
Yep, ik ben ook Helmonderquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jij = ook helmonder ja?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Noob
en dat heb ik nooit geweten?quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep, ik ben ook Helmonder
Dat kan. Misschien niet eerder gezegdquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:17 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en dat heb ik nooit geweten?
hmmquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat kan. Misschien niet eerder gezegd
quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Jim komt ook samen met de foxkids bus ofzohaha
quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:21 schreef pekel het volgende:
10 augustus is de Gouden Pijl in Emmen, zonder Boogerd en Dekker..
Misschien kan ik voor Fok! wel een leuk fotoverslagje e.d. maken..
wat lach je nou!??!?!quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:22 schreef pekel het volgende:
[..].
.
Lijkt me wel jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hmm
maar goed, ga jij ook de ronde van stiphout bekijken?
hmm jammer van de toppers!quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:24 schreef pekel het volgende:
De toppers in Emmen zijn:
Tom Boonen, Koos Moerenhout, Aart Vierhouten, Marc Lotz, Bram de Groot, Marc Wauters, Leon van Bon, Rudie Kemna en Addy Engels..
Jammer dat het met de Olympische spelen valt.
Cooke komt in ieder geval!quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:25 schreef TheGHunter het volgende:
Ik meldt me als Fok! fotograaf voor het criterium in Heerlen
Iemand die weet wie komen?
Hun streven is alle 8 nederlanders die de tour reden + 1 van de 3 truidragers. Aangeziene Mc Ewen al komt zullen Virenque en Armstrong wel niet komen dan
quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hmm jammer van de toppers!
hier is het wel altijd smullen met mensen als McEwen, Armstrong (alweer!) Ullrich e.d
mja dat is dan ook helmond he
*kuch* wannabee limbo *kuch*quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:27 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Cooke komt in ieder geval!
ik ga ook naar de ronde van heerlen
Ik heb nou eenmaal veel vrienden in heel Nederland, ga binnenkort afspreken met een fortuna fanquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:28 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
*kuch* wannabee limbo *kuch*
Wij hebben Tom Boonen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ok, dat is dan ook wel heeeeel wat meer dan wat er hier komtquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:32 schreef pekel het volgende:
[..]
Wij hebben Tom Boonen..
Noord Oosten van Noord - Brabant.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar ligt Boxmeer ?
ik wss aan Heerlen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar Heerlen en Maastricht. Vooral in masstricht gezellig sfeertje op en rondom het vrijthof. Het is zeker een aanrader
Mja op die kuitenbijter doen redelijk wat renners een "jasje uit"quote:Op zondag 25 juli 2004 22:24 schreef Perico het volgende:
Ik ga ook naar Heerlen, de laatste keer ging ik kijken in 1999. Tis maar 15 minuten lopen van mijn woning. En er zit zelfs een waar kuitenbijtertje in richting het Stadhuis
Herbert Dijkstra is ingehuurd om zo vaak mogelijk McEwen om te roepen... en Normaal treedt op.
Fuckquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Criterium Daags na de Tour in Boxmeer Maandag 26 Juli
[afbeelding]
1. Servais Knaven(NED)(Quick Step-Davitamon)
2. Thomas Voeckler(FRA)(Brioches la Boulángere)
3. Erik Zabel(DUI)(T-Mobile)
4. Max van Heeswijk(NED)(US Postal)
Overige prominenten
4. Michael Rasmussen(NED)(Rabobank) '' ''
4. Marc Lotz(NED)(Rabobank) '' ''
4. Bram de Groot(NED)(Rabobank) '' ''
4. Koos Moerenhout(NED)(Lotto-Domo) '' ''
4. Aart Vierhouten(NED)(Lotto-Domo) '' ''
Als hij gaat rijden , hij was in Aalst ook aangekondigd, maar moest in laatste instantie afzeggen wegens ziekte (bronchitis ofzo)quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:19 schreef TheGHunter het volgende:
Hmm McEwen wint al een sprint.
Dan zal Hushovd vrijdag in Heerlen wel winnen
gezelig tochquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hmm
maar goed, ga jij ook de ronde van stiphout bekijken?
Jim komt ook samen met de foxkids bus ofzohaha
welke toppers komen nog meer eigenlijk?
laat me raden..., pietje kees in de gele truiquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:37 schreef mitt het volgende:
Goh, wie wint er
uh geen idee. Volgens mij was het iemand die beweerd dat die 6x de Tour heeft gewonnen en voor meer als 60.000 Euro een criterium wil komen rijdenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:37 schreef mitt het volgende:
Goh, wie wint er
voor McEwen en Lotzquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:42 schreef JPM01 het volgende:
[..]
laat me raden..., pietje kees in de gele trui
Hij heeft ondertussen wel ervaring in het niet winnen van wedstrijdenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:42 schreef mitt het volgende:
[..]
voor McEwen en Lotz
ja, Lotz die derde wordt
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:42 schreef mitt het volgende:
[..]
ja, Lotz die derde wordt
Sterker nog soms ook een tour rit.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:13 schreef Sloggi het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
De criteria zijn dus afgesproken werk?
Tuurlijk maar dat wordt dan een kilometer voor de finish afgesproken.quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:30 schreef zoom het volgende:
[..]
Sterker nog soms ook een tour rit.
Citeria worden vooraf afgesproken.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dat wordt dan een kilometer voor de finish afgesproken.
Criteria vooraf toch?
precies als robbie echt wil had die hem nog voorbij gesprint.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:55 schreef mitt het volgende:
Armstrong had 20 meter voorsprong op het peleton zag ik
dat zegt helemaal genoeg natuurlijk
ja 3 jaar geleden toen die voor de 2x de Tour won en in het criterium van Heerlen startte was het 60.000 euro ja.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:40 schreef The_Hives het volgende:
ik las dat hij rond de 60K kost
Prachtig systeem inderdaad.quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:30 schreef placebeau het volgende:
Zo hebben ze er elk eentje op zak. Elk in eigen streek dan nog, het kan moeilijk mooier.
Je moet het wel een beetje spannend houden natuurlijk en blijven doen alsof het echte wedstrijden zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Prachtig systeem inderdaad.
Maar kom op zeg, 'revanche nemen'. As if. Klinkt wel briljant natuurlijk.
Als je op criteriums zou mogen wedden denk ik dat ik snel heel rijk zou worden.quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:18 schreef mbn het volgende:
[..]
Je moet het wel een beetje spannend houden natuurlijk en blijven doen alsof het echte wedstrijden zijn.
Ik ga maandag naar de Draai van de Kaai (Roosendaal). Ik denk dat daar Hushovd mag gaan winnen.
Nederlandse coureurs van Bankgiro en Rabo wat geen Tour heeft gereden, wat TT3-renners, renners uit belgische ploegen, wat van Choco Jacques en wat Tsjechen/Slovenenquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat rijden er eigenlijk nog meer voor mannen mee bij een criterium? De mensen die niet in beeld komen en naamloos in het peloton zitten, wie zijn dat?
maar hij heeft dan ook twee gebroken ruggewervels...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:08 schreef mitt het volgende:
McEwen mag wel overal tweede worden zeg
nagenoeg allemaal, is flink geld mee te verdienenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Damn, aan hoeveel criteriums doen McEwen en Hushovd wel niet mee?
Ben er ook geweest en is allemaal afgesproken werk wie wint en niet. En of je je dan moet laten zien boeit toch niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:07 schreef Perico het volgende:
Bijna goed Sjoerd
Ik was erbij en de profronde van Heerlen werd *surprise surprise* gewonnen door Marc Lotz voor Mc Ewen en Hushovd. Ik wist 1000% zeker vantevoren al dat Lotz ging winnen, al had ik het Hushovd wel gegund.
De Noor reed namelijk altijd bij de eerste 3 en ik moest dan ook nog eens smalend terugdenken aan Michael Boogerd voor de NOS tv die zei dat het veelal dronken publiek veel liever Rabo renners zag (zoals hij) dan iemand als Hushovd. Yeah right! Alle Rabo's reden in Heerlen achterin, Hushovd was juist goed herkenbaar en pakte ook nog een euro of 2000 met tussensprints.
Aart vierhouten incasseerde ook 2500 euro met zijn leidersprijs, maar dit terzijde.
Het was genant toen die speaker (Cees, die altijd overal bij is) 5 rondjes voor het einde Marc Lotz eraan herinnerde dat hij wel es op kop iets moest proberen, anders zou die het afleggen tegen Hushovd en McEwen. En verdomd, Lotz reed weg op een rondje voor het einde (naast een korte ontsnapping zijn enige wapenfeit) en iedereen ging tevreden naar huis. Lotz past uitstekend in het rijtje Limburgse winnaars in Heerlen a la Wijnands, Winnen, van Heeswijk etc.
Voorspelbaar maar waar... (al had ie zich wel in deze zouteloze koers es mogen laten zien....)
Ja om te winnen zit er ook nog een prijs aanvast.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:12 schreef Perico het volgende:
Natuurlijk, ik juich het toe dat renners hier een lucratieve extra boterham aan verdienen. En als je dan zelf met een paar sprints naast je startgage nog es een duizendje of twee extra opsteekt, mag zo'n aardige Marc Lotz dan ook best winnen.
Natuurlijk voelt een winnaar het ook best in zijn benen, je moet er toch hard voor fietsen. En als iedereen wat extra poen meepakt op verschillende dagen, is iedereen tevreden (krijgt de winnaar eigenlijk ook nog extra geld? zal toch wel?)
Dat wordt dus Lotz of Kroon. En ik denk Lotz.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
op www.bavariaronde.nl staat de deelnemerslijst voor de bavariaronde (voorheen Ridderronde) in Maastricht. Deelnemersveld valt wat tegen. Tel maar 2 tourdeelnemers. Wel veel jonge talenten
Toch knap die derde plaatsquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
Vierhouten wint in Maastricht voor Kroon en Lotz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |