abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12056155
Heeft m'n baas weer, moet die weer zonodig een topic volmaken
quote:
Op zondag 27 juli 2003 23:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
De 30ste bij Nyphai thuis (Lelystad)dus.

Dit is de D&D avond ..

LD en Phoentje zijn er bij evenals Werik en Amethist en Nyphai natuurlijk. Zij is de gastvrouwe van die dag.

Ellufie is ook van de partij en de vraag is natuurlijk komen Bar ? en Abbadon ? (ja toch??? )

"Drakes claim to be Dragons - until the Dragons show up"
pi_12060399
Ik stel eigenlijk voor om Bar een keer te laten DM-en. Als hij tenminste daar zin en tijd voor heeft. En als hij aanwezig is.

Ik wil zelf ook wel weer eens een speler zijn namelijk.

p.s. Bar, mocht je het willen, dan wil ik best wat mappen voor je uitprinten. E-mail is bekend.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 28 juli 2003 @ 08:15:04 #3
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_12060481
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 27 juli 2003 23:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
De 30ste bij Nyphai thuis (Lelystad)dus.
Dit is de D&D avond ..

LD en Phoentje zijn er bij evenals Werik en Amethist en Nyphai natuurlijk. Zij is de gastvrouwe van die dag.

Ellufie is ook van de partij en de vraag is natuurlijk komen Bar ? en Abbadon ? (ja toch??? )

--------------------------------------------------------------------------------

Gezellig, zin in

Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  maandag 28 juli 2003 @ 11:58:17 #4
53792 Samaell
Archmage of Chaos
pi_12063863
Ik heb er zo'n hekel aan om onderschat te worden

en dan wordt m'n naam ook nog eens verkeerd gespeld...Foei, Bar...en dat noemt zich een dienaar van het goede

en ik snap nog steeds niet wat die Deckard daar doet...

probeer je aardig te doen, wordt het niet geloofd...naja, dan maar de rol spelen waar iedereen me de hele tijd in wil plaatsen....

Tremble world, a new evil has risen and it's name is Chaos!

Know me and fear me, for I am Chaos incarnate
  maandag 28 juli 2003 @ 12:00:26 #5
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12063898
Oh crap.... now you done it Barretje....

* nyphai gaat vast een veilig onderkomen zoeken....
Zo krijg ik nooit m'n steen terug

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 28 juli 2003 @ 12:00:33 #6
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12063904
30 aug?
Ik zal hem in mijn agenda reserveren.
Locatie? Nyphai's Villa Mansion?
Ikke DM?
Dat kan geregeld worden, mits ik op die datum kan dan.
Spelers zijn dus bekend?
Iedereen speelt met hetzelfde character?
Mail anders je voorkeur naar mijn mailadres(zie profiel) Inleidend verhaaltje post ik morgen wel denk ik. Want ik heb hier nog het een en ander aan wat leuke ideetjes liggen.
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  maandag 28 juli 2003 @ 12:01:47 #7
51124 Amethist
pi_12063927
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:00 schreef Bar_the_Grey het volgende:
30 aug?
Ikke DM?
Spelers zijn dus bekend?
Mail anders je voorkeur naar mijn mailadres(zie profiel) Inleidend verhaaltje post ik morgen wel denk ik. Want ik heb hier nog het een en ander aan wat leuke ideetjes liggen.
Gezellie.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_12063963
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:00 schreef Bar_the_Grey het volgende:
30 aug?
Ikke DM?
Spelers zijn dus bekend?
Ik speel met een nieuw karakter, als jij DM bent dan natuurlijk.

Denk dat ik Paladin wordt dan trouwens, lekker ons Nymphje op het rechte pad houden.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_12064001
O, bereid jullie maar voor op een heftige terugkomst van Tarran en Phoenixx trouwens..........
  maandag 28 juli 2003 @ 12:10:00 #10
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12064095
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:03 schreef Werik het volgende:

[..]

Ik speel met een nieuw karakter, als jij DM bent dan natuurlijk.

Denk dat ik Paladin wordt dan trouwens, lekker ons Nymphje op het rechte pad houden.

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 28 juli 2003 @ 12:12:38 #11
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12064146
quote:
Op maandag 28 juli 2003 11:58 schreef Samaell het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan om onderschat te worden

en dan wordt m'n naam ook nog eens verkeerd gespeld...Foei, Bar...en dat noemt zich een dienaar van het goede

en ik snap nog steeds niet wat die Deckard daar doet...

probeer je aardig te doen, wordt het niet geloofd...naja, dan maar de rol spelen waar iedereen me de hele tijd in wil plaatsen....

Tremble world, a new evil has risen and it's name is Chaos!

Je denkt toch niet dat de Questor waarop gejaagd wordt en die min of meer zijn buik vol heeft van het chaos gespuis gevoelig is voor je woorden. Je hebt zojuist een ietwat questor mogen aanschouwen. Wees blij je bent slechts de 3e persoon op het eiland die zijn ware aard gezien heeft. De andere twee das een quizzvraag ik ben benieuwe wie het antwoord als eerste weet

[Dit bericht is gewijzigd door Bar_the_Grey op 28-07-2003 12:13]

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_12064159
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:10 schreef nyphai het volgende:

[..]

maandag 28 juli 2003 @ 12:17:00 #13
53792 Samaell
Archmage of Chaos
pi_12064230
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:12 schreef Bar_the_Grey het volgende:

Je denkt toch niet dat de Questor waarop gejaagd wordt en die min of meer zijn buik vol heeft van het chaos gespuis gevoelig is voor je woorden. Je hebt zojuist een ietwat questor mogen aanschouwen. Wees blij je bent slechts de 3e persoon op het eiland die zijn ware aard gezien heeft. De andere twee das een quizzvraag ik ben benieuwe wie het antwoord als eerste weet
moet ik me nu vereerd voelen

overigens snap ik nog steeds niet wat die Deckard in mijn cellen deed...heeft hij al die eeuwen dat ik lag te slapen in die cel gezeten?

maandag 28 juli 2003 @ 12:38:06 #14
54904 sylph
Assassin
pi_12064675
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:13 schreef Werik het volgende:

[..]

* sylph gaat boos in een hoekie zitten pruilen en kijkt nog een keer door haar schatten die ze in de tempel heeft buit gemaakt
Paranoia's the assassin's bedmate and no rest comes in that clamouring serpent's nest.
  maandag 28 juli 2003 @ 12:51:00 #15
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12064962
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:17 schreef Samaell het volgende:

[..]

moet ik me nu vereerd voelen

overigens snap ik nog steeds niet wat die Deckard in mijn cellen deed...heeft hij al die eeuwen dat ik lag te slapen in die cel gezeten?

laat die deckard maar aan mij over, ik heb een speciale reden om hem in de verhaallijn toe te voegen. Wees gerust je komt er voreg of later wel achter welke reden. Eeuwen in de cel? Dat zou best eens kunnen. Enig idee hoe oud de Questor is
  maandag 28 juli 2003 @ 12:57:42 #16
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12065097
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:51 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

laat die deckard maar aan mij over, ik heb een speciale reden om hem in de verhaallijn toe te voegen. Wees gerust je komt er voreg of later wel achter welke reden. Eeuwen in de cel? Dat zou best eens kunnen. Enig idee hoe oud de Questor is

vermoedelijk ongeveer even oud als Samaell....vond het alleen wat vreemd dat Deckard indertijd dan niet bevrijd is door de legers van het goede die Samaell gevangen gezet hebben...maar daar zullen ze dan wel hun redenen voor gehad hebben

maar goed, ik ben benieuwd....weer bijna klaar met een Samaell-post trouwens

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 28 juli 2003 @ 13:01:54 #17
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12065170
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Jij bent er bij de 30ste ??? ja toch ??
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 28 juli 2003 @ 13:04:14 #18
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12065210
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:01 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Jij bent er bij de 30ste ??? ja toch ??

ben het absoluut van plan ja
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 28 juli 2003 @ 13:07:28 #19
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12065271
* nyphai kijkt boos naar Barretje...

Daar gaat m'n rustige zoektocht naar steentjes...

pi_12065348
Even een opsomming.

De 30ste komen:

Abbadon (Elfen rogue??)
Lord Dreamer (Human Fighter!)
Phoenixx (ehm, Human geloof ik, Bard)
Bar_the_grey (DM)
Werik ????
Amethist (Elf, Cleric)
Nyphai (Ehm half-elf, geloof ik, rogue)
Ellufie ????

Dat houdt dus in met 7 spelers! Moet net kunnen denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 28-07-2003 13:13]

maandag 28 juli 2003 @ 13:11:36 #21
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12065361
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:07 schreef nyphai het volgende:

Ik ben slechts terug van weggeweest, even de verhaallijnen weer wat ingewikkelder en actiever maken
Die Deckard is trouwens een verdomd handige kerel. En ja hij is gevangen gezet, maar hoe en waarom is voor eenieder behalve de Questor een raadsel. Uitleg volgt in de volgende post bij de grot der mijmeringen(titel is niet voor niets zo). Nu eerst spullen van kamp opruimen. ben bang dat er dus geen postjes meer komen van mijn hand al ben ik bijna klaar met een smalltown post
  maandag 28 juli 2003 @ 13:12:23 #22
53792 Samaell
Archmage of Chaos
pi_12065385
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:07 schreef nyphai het volgende:

van je bondgenoten moet je het maar hebben, hè

maandag 28 juli 2003 @ 13:13:54 #23
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12065421
Geloof dat ik maar weer eens op bezoek ga bij Barretje dan...
  maandag 28 juli 2003 @ 13:14:49 #24
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12065437
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:11 schreef Werik het volgende:
Even een opsomming.

De 30ste komen:

Abbadon
Lord Dreamer
Phoenixx
Bar_the_grey (DM)
Werik
Amethist
Nyphai
Ellufie

Dat houdt dus in met 7 spelers! Moet net kunnen denk ik.

vervolgen we weer het verhaal een beetje de manier van D&D-en bedoel ik? Ik kan ook op een totaal andere manier gaan DM-en maar ik denk dat de manier van werik wel leuk past bij ons eilanders. (ps werik ik wil weleens samen met een medespeler jullie kant op komen voor een avontuur te masteren. Geef maar door aan je groepsleden, dit is wel een speelavond met een serieus plot en verhaallijn)
pi_12065441
Dei verdomde barbaar laat ook heel weinig van zich horen...
pi_12065516
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:14 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

vervolgen we weer het verhaal een beetje de manier van D&D-en bedoel ik? Ik kan ook op een totaal andere manier gaan DM-en maar ik denk dat de manier van werik wel leuk past bij ons eilanders. (ps werik ik wil weleens samen met een medespeler jullie kant op komen voor een avontuur te masteren. Geef maar door aan je groepsleden, dit is wel een speelavond met een serieus plot en verhaallijn)

Zal het wel doorgeven, maar met de eilanders heb ik het express een beetje luchtjes gehouden. Met mensen die de regels niet exact kennen is het zo leuker denk ik. Had het alleen iets zwaarder moeten maken in die tempel. Bij onze eigenlijke groep ben ik met een gigantische campagne bezig.

p.s. Hou de storyteller maar in de gaten.....

maandag 28 juli 2003 @ 13:19:28 #27
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12065551
ellufie mail effe je mailadres dan kan ik alle spelers wat extra info sturen. Het plotverhaallijntje zal ik die hier gewoon plaatsen
  maandag 28 juli 2003 @ 13:22:58 #28
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12065628
* nyphai begint weer te stampvoeten

Ik wil ook mee doen met een groep....

pi_12065642
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:19 schreef Bar_the_Grey het volgende:
ellufie mail effe je mailadres dan kan ik alle spelers wat extra info sturen. Het plotverhaallijntje zal ik die hier gewoon plaatsen
Ja, of in de storyteller zoals ik de eerste keer gedaan heb.
pi_12065663
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:22 schreef nyphai het volgende:

Je was toch al uitgenodigd????

Of heb ik je dat niet laten weten?

maandag 28 juli 2003 @ 13:26:18 #31
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12065717
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:24 schreef Werik het volgende:

[..]

Je was toch al uitgenodigd????

Of heb ik je dat niet laten weten?

* nyphai begint heftiger te stampvoeten....

Niemand vertelt me ook nooit wat!

pi_12065780
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:26 schreef nyphai het volgende:

[..]

O, ik had het met de anderen besproken en die vonden het best dat je meedoet als we weer spelen. Hopelijk binnenkort
  maandag 28 juli 2003 @ 13:32:17 #33
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12065875
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:28 schreef Werik het volgende:

[..]

O, ik had het met de anderen besproken en die vonden het best dat je meedoet als we weer spelen. Hopelijk binnenkort

maandag 28 juli 2003 @ 13:33:24 #34
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12065901
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:26 schreef nyphai het volgende:

[..]

Meissie, zie de eerste post in dit topic .. daar staat het toch al in
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  maandag 28 juli 2003 @ 13:34:19 #35
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12065917
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:22 schreef nyphai het volgende:

* Belooft eens bij zijn spelers en speelster te polsen wat die ervan vinden voor een gastrol van een nymphje.
pi_12065936
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:33 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Meissie, zie de eerste post in dit topic .. daar staat het toch al in

Dit ging over mijn party LD, niet over de eilandparty
  maandag 28 juli 2003 @ 13:38:53 #37
51124 Amethist
pi_12066048
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:32 schreef nyphai het volgende:

[..]

Iedereen zou het gezellig vinden

Heb ze natuurlijk wel eerst moeten betoveren Oeps grapje

maandag 28 juli 2003 @ 13:40:14 #38
54915 DM
Dungeon Master, nu op UVT
pi_12066086
Lekker warm dat vuurtje
Behold the Dungeon Master has arrived. I will guide you through you're most difficult questions.[br]Voormalig dungeon master van het Fok!eiland
  maandag 28 juli 2003 @ 13:40:27 #39
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12066092
abbadon,amethist,ellufie,lord dreamer,nyphai,phoenixx en werik in de storyteller staat het beginverhaal voor de 30e. Effe goed lezen.
  maandag 28 juli 2003 @ 13:40:32 #40
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12066094
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:34 schreef Werik het volgende:

[..]

Dit ging over mijn party LD, niet over de eilandparty

Wanneer is die
pi_12066123
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:40 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Wanneer is die

Ehm.....
pi_12066307
er is gepost in smalltown en het duistere bos
  maandag 28 juli 2003 @ 13:50:56 #43
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12066365
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:48 schreef Jan-jaap het volgende:
er is gepost in smalltown en het duistere bos
Eindelijk erkenning!
  maandag 28 juli 2003 @ 14:02:50 #44
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12066706
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:50 schreef nyphai het volgende:

[..]

Eindelijk erkenning!

idd en leuke posts van JJ en je kloon
  maandag 28 juli 2003 @ 14:04:38 #45
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12066759
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:50 schreef nyphai het volgende:

[..]

Eindelijk erkenning!

arme meid...voel je je miskend?

maandag 28 juli 2003 @ 16:25:09 #46
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12070443
Zo...had inspiratie voor een stukje met Thyro...

en ziedaar, de fantasy-versie van een Western frontier-nederzetting verrijst

had eigenlijk nog wat tumbleweed door de straten moeten laten waaien

jouw feestje weer, Nyphai

maandag 28 juli 2003 @ 16:28:11 #47
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12070522
quote:
Op maandag 28 juli 2003 16:25 schreef Abbadon het volgende:

Lol laat ik nu ook zoiets van plan zijn geweest alleen dan meer de 1001 nacht stijl
pi_12070728
Ej Werik heb heb weer wat gepost

ik wist niet goed wat ik met de post van Thyro moest doen maar ik heb geprobeerd er wat van te maken...

pi_12070927
quote:
Op maandag 28 juli 2003 16:35 schreef Prely het volgende:
Ej Werik heb heb weer wat gepost

ik wist niet goed wat ik met de post van Thyro moest doen maar ik heb geprobeerd er wat van te maken...

Had het al gezien, maar mijn PC bleef hangen.

Postjes die niet direct aan een verhaallijn gelinkt zijn kun je ook gewoon negeren. Maar je hebt er een leuk stukje van gemaakt.

maandag 28 juli 2003 @ 16:47:15 #50
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12071016
quote:
Op maandag 28 juli 2003 16:43 schreef Werik het volgende:

[..]

Had het al gezien, maar mijn PC bleef hangen.

Postjes die niet direct aan een verhaallijn gelinkt zijn kun je ook gewoon negeren. Maar je hebt er een leuk stukje van gemaakt.

daarom kan je dus verschillende verhalen maken in één z'on stad/dorp/gebied topic Wel rottig dat je PC bleef hangen dat is altijd rottig
  maandag 28 juli 2003 @ 16:49:16 #51
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12071060
quote:
Op maandag 28 juli 2003 16:25 schreef Abbadon het volgende:

Ik tik me rot! Dacht dat je dit wel alleen af kon
  maandag 28 juli 2003 @ 16:56:03 #52
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12071210
quote:
Op maandag 28 juli 2003 16:49 schreef nyphai het volgende:

[..]

Ik tik me rot! Dacht dat je dit wel alleen af kon

je weet toch dat ik niet zonder je kan
  maandag 28 juli 2003 @ 17:01:20 #53
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12071320
quote:
Op maandag 28 juli 2003 16:56 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je weet toch dat ik niet zonder je kan

zucht..... hoeveel verhaallijnen kan een mens hebben
Zo houd ik ook geen tijd over voor mijn gedichtenbundel
  maandag 28 juli 2003 @ 18:48:25 #54
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12073373
quote:
Op maandag 28 juli 2003 17:01 schreef nyphai het volgende:

[..]

zucht..... hoeveel verhaallijnen kan een mens hebben
Zo houd ik ook geen tijd over voor mijn gedichtenbundel

Ahh gossieeee..

Ik heb mazzel , zit in wat minder verhaallijnen

maandag 28 juli 2003 @ 19:21:19 #55
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12074016
quote:
Op maandag 28 juli 2003 18:48 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ahh gossieeee..

Ik heb mazzel , zit in wat minder verhaallijnen

Ja ikke sielug.... tik me ook al rot op euro rpg en dan nog hier en mijn eigen meesterwerk en nog een meesterwerk en en en

* nyphai krijgt zenuwinzinking van de stress

maandag 28 juli 2003 @ 19:23:52 #56
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12074070
quote:
Op maandag 28 juli 2003 19:21 schreef nyphai het volgende:

[..]

Ja ikke sielug.... tik me ook al rot op euro rpg en dan nog hier en mijn eigen meesterwerk en nog een meesterwerk en en en

* nyphai krijgt zenuwinzinking van de stress

dan. dat Euro spul begin ik nog maar niet aan dat is me nog ff iets teveel
  maandag 28 juli 2003 @ 19:26:03 #57
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12074111
quote:
Op maandag 28 juli 2003 19:23 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

dan. dat Euro spul begin ik nog maar niet aan dat is me nog ff iets teveel

Ja is voor gevorderden
  maandag 28 juli 2003 @ 19:31:04 #58
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12074193
quote:
Op maandag 28 juli 2003 19:26 schreef nyphai het volgende:

[..]

Ja is voor gevorderden

Het is wel erg mooi, maar ik vind het in het nederlands toch apparter om fantasy zo te maken
  maandag 28 juli 2003 @ 19:58:57 #59
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_12074741
Ik wil Nyphai en Abbadon nog bedanken voor de creatieve uitvluchten die ze tijdens mijn vakantie getypte hebben
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  maandag 28 juli 2003 @ 21:13:03 #60
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12076189
quote:
Op maandag 28 juli 2003 19:58 schreef Sitethief het volgende:
Ik wil Nyphai en Abbadon nog bedanken voor de creatieve uitvluchten die ze tijdens mijn vakantie getypte hebben
Wat is de bedoeling van Ice Dragon ?
  maandag 28 juli 2003 @ 21:20:55 #61
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_12076371
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:13 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Wat is de bedoeling van Ice Dragon ?

Ik kan hier even niet bij mijn bestanden komen ik zit nl. bij een vriend van me anders had ik je ff wat gemaild ofzow

Het word een non-fantasy verhaal maar het kan best zijn dat er fantasy in komt ofzow....
Het wordt iig een verhaal dat volledig van alle andere verhaallijnen los staat

Het is nu nog een beetje een vaag projectje...het zal zich mettertijd wel verder ontwikkelen hoop ik.

maandag 28 juli 2003 @ 21:22:25 #62
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_12076404
-ssst..jullie heben niks gezien-

stommme ctrl-v

pi_12079700
tralalalalala,

Attack of the clones!!!

Oftwel gepost met:

Tarran
DM
Balor_and_Nightmare
Clan_Battlehammer
Raif
FitzChevalric
Tenakha_Khan

* Diep nadenkt

Ja dat waren ze geloof ik.

pi_12079748
quote:
Op maandag 28 juli 2003 23:21 schreef Werik het volgende:
tralalalalala,

Attack of the clones!!!

Oftwel gepost met:

Tarran
DM
Balor_and_Nightmare
Clan_Battlehammer
Raif
FitzChevalric
Tenakha_Khan

* Diep nadenkt

Ja dat waren ze geloof ik.

weer allemaal gelezen, zijn er wel veel
pi_12079847
quote:
Op maandag 28 juli 2003 23:22 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

weer allemaal gelezen, zijn er wel veel

maandag 28 juli 2003 @ 23:42:45 #66
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12080255
dan post ik morgen waarschijnlijk wel weer met Samaell en Cormac....

leuke posts weer Werik.....

dinsdag 29 juli 2003 @ 08:49:41 #67
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12084260
sow veel leesvoer weer deze ochtend
  dinsdag 29 juli 2003 @ 10:21:18 #68
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12085436
ik ga vandaag ook maar een smalltown postje neertypen. Het is de hoogste tijd alweer
p.s I
ik heb nu alle mailadressen van de spelers en speelsters dus als je iets wilt weten, veranderen aan je character of een nieuw character laat het dan even weten. Vooralsnog ga ik ervan uit dat iedereen dezelfde speelt als laatste keer alleen Werik, Ellufie en Abbadon hebben nog niet bepaald wat ze gaan spelen.

p.s. II
wat vinden jullie van de inleiding van het avontuur?

dinsdag 29 juli 2003 @ 10:26:34 #69
51124 Amethist
pi_12085543
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:21 schreef Bar_the_Grey het volgende:
ik ga vandaag ook maar een smalltown postje neertypen. Het is de hoogste tijd alweer
p.s I
ik heb nu alle mailadressen van de spelers en speelsters dus als je iets wilt weten, veranderen aan je character of een nieuw character laat het dan even weten. Vooralsnog ga ik ervan uit dat iedereen dezelfde speelt als laatste keer alleen Werik, Ellufie en Abbadon hebben nog niet bepaald wat ze gaan spelen.

p.s. II

p.s. II : Heel goed Bar.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 10:29:33 #70
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12085593
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:21 schreef Bar_the_Grey het volgende:

p.s. II

Ja ja ik speel het zelfde als laats. ik weet niet of er iets moet veranderd worden aan het karakter maar dat denk ik niet anders weet Weik wel raad

Voor de rest een leuk inleidend verhaaltje .. leuke uitgangs positie met een stel onbekenden in één kamer.

pi_12085687
Zullen we ze een leveltje laten stijgen Bar?

Leveltje 4 worden ze dan!

dinsdag 29 juli 2003 @ 10:36:14 #72
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12085714
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:34 schreef Werik het volgende:

akkoord krijgen ze wel een ability verhoging meen ik. Kun jij per mail de characters van de vorige keer toesturen?
  dinsdag 29 juli 2003 @ 10:39:15 #73
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12085767
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:34 schreef Werik het volgende:

Ben ik al assassin dan?
  dinsdag 29 juli 2003 @ 10:43:56 #74
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12085854
wat voor characters zijn er eigenlijk al in de groep op dit moment?
pi_12085907
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:43 schreef Abbadon het volgende:
FF op de eerste pagina van dit topic kijken
  dinsdag 29 juli 2003 @ 10:46:32 #76
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12085912
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:43 schreef Abbadon het volgende:
Ik ben half-elf rogue
pi_12085929
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:36 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

akkoord krijgen ze wel een ability verhoging meen ik. Kun jij per mail de characters van de vorige keer toesturen?

Ja, is goed. Wordt alleen morgenavond
  dinsdag 29 juli 2003 @ 10:51:37 #78
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12086043
Zo...Cormac heeft weer gepost!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 10:53:10 #79
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12086089
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:51 schreef Abbadon het volgende:
Mijn held
pi_12086165
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:51 schreef Abbadon het volgende:
*snif*

Opbloeiende liefde

Leuk stukkie

[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 29-07-2003 10:57]

dinsdag 29 juli 2003 @ 10:56:46 #81
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12086187
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:53 schreef nyphai het volgende:

[..]

Mijn held

dinsdag 29 juli 2003 @ 11:19:36 #82
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12086757
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:56 schreef Abbadon het volgende:

[..]

oei oei...
  dinsdag 29 juli 2003 @ 11:26:34 #83
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12086924
leuke posts in het Writers Café .. in het geheel is het een leuk topic zo
  dinsdag 29 juli 2003 @ 11:28:28 #84
62329 annekina
Tell me your story
pi_12086971
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 11:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
leuke posts in het Writers Café .. in het geheel is het een leuk topic zo
Dank je
Writing is my destiny
  dinsdag 29 juli 2003 @ 15:36:36 #85
55402 Chovexani.Darante
A-ko isi pomo shinava tumen
pi_12092979
O, Sendero. Ik heb gepost
Kon del tut o nai shai dela tut wi o vast
  dinsdag 29 juli 2003 @ 15:41:28 #86
40595 Sendero
Ilustero Luminoso
pi_12093104
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 15:36 schreef Chovexani.Darante het volgende:
O, Sendero. Ik heb gepost
.. ehmmm heel mooi .
"Duisternis is zo gek nog niet"
  dinsdag 29 juli 2003 @ 15:42:01 #87
55402 Chovexani.Darante
pi_12093117
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 15:41 schreef Sendero het volgende:

[..]

.. ehmmm heel mooi .

Sorry, kon het niet laten
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:07:08 #88
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_12093735
Ej Werik het was weer een leuk stukje met je Clan

ik zal proberen nog een reply te typen maar ik ga donderdag op vakantie en ik weet niet of het daarvoor gaat lukken

naja je ziet wel wat verschijnen een keer

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:10:05 #89
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12093808
Altijd leuk z'on kutkloon die in je topic zo nodig moet posten , zonder ook maar een idee te hebben waar het over gaat.
pi_12093837
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Altijd leuk z'on kutkloon die in je topic zo nodig moet posten , zonder ook maar een idee te hebben waar het over gaat.
Zag het toevallig.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:14:39 #91
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12093940
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:11 schreef Werik het volgende:

[..]

Zag het toevallig.

Dank je voor het aangeven in het klachten topic. Ik vind het wel heel toevallig trouwens dat het een nieuw geregde kloon is met maar één post ..

Of te wel pure uitlokking. jammer genoeg gelooft niemand dat dus helaas wordt zo'n kloon niet direct gebanned

pi_12094432
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:14 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Dank je voor het aangeven in het klachten topic. Ik vind het wel heel toevallig trouwens dat het een nieuw geregde kloon is met maar één post ..

Of te wel pure uitlokking. jammer genoeg gelooft niemand dat dus helaas wordt zo'n kloon niet direct gebanned

Had dat nog niet eens gezien. Idd, wel toevallig
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:34:40 #93
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_12094469
Ik hoop volgende keer ook mee te mogen doen met D&D
morgen kan ik niet en het is dan ook kort dag.....
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:35:45 #94
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12094504
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:34 schreef Sitethief het volgende:
Ik hoop volgende keer ook mee te mogen doen met D&D
morgen kan ik niet en het is dan ook kort dag.....
30e = 30 augustus hoor
  dinsdag 29 juli 2003 @ 17:17:51 #95
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_12095314
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:35 schreef Abbadon het volgende:

[..]

30e = 30 augustus hoor

I now.....
pi_12095877
leuk stukje vaqn cormac ,alleen nu moet ik nog posten en nu is de demon al dood
pi_12096115
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:55 schreef Jan-jaap het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig waar je dat zwaard vandaan hebt
  dinsdag 29 juli 2003 @ 18:57:47 #98
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12096991
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:55 schreef Jan-jaap het volgende:
sorry...de volgende demon mag jij doodmaken okee?
  dinsdag 29 juli 2003 @ 18:59:35 #99
46125 Puc_de_Zwarte
"Magie & Wijsheid&
pi_12097029
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 18:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

volgende keer knip ik wel met de vingers oke
"Hij ging me voor en is nu gehaald door z'n god"
pi_12097726
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 18:08 schreef Werik het volgende:

[..]

Ik ben wel nieuwsgierig waar je dat zwaard vandaan hebt

dat is het geheim van de smid daar zou ik in het volgende stukje wel iets over vertellen
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 18:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dat is goed ,maar mischien is deze demon nog niet zo dood als hij lijkt
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:40:47 #101
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12098070
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 19:26 schreef Jan-jaap het volgende:
dat is goed ,maar mischien is deze demon nog niet zo dood als hij lijkt

laten we het wel realistisch houden JJ

dinsdag 29 juli 2003 @ 21:45:37 #102
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12100461
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 19:40 schreef Abbadon het volgende:

[..]

laten we het wel realistisch houden JJ

Met magische zwaarden op een demon inhakken is realistisch
  dinsdag 29 juli 2003 @ 21:58:20 #103
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12100808
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:45 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Agreed! Mijn manier van aanvallen was stukken realistischer
  dinsdag 29 juli 2003 @ 22:58:58 #104
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12102468
sow trandofir/writerscafe zijnook weer gepost nu ga ik slapen
  dinsdag 29 juli 2003 @ 23:23:27 #105
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12103118
quote:

[..]

hee, het was JJ's magische zwaard hoor..niet het mijne

dinsdag 29 juli 2003 @ 23:39:49 #106
50087 Werik
So what
pi_12103499
quote:

[..]

* Even serieus erop ingaat.

Ehm LD, als je je strikt aan de D&D regels houdt is het mogelijk om dat soort wapens in je bezit te hebben.

pi_12106638
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 23:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

hee, het was JJ's magische zwaard hoor..niet het mijne

ik heb hem ook maar gekregen van iemand
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:54:25 #108
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12107012
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 23:39 schreef Werik het volgende:

[..]

* Even serieus erop ingaat.

Ehm LD, als je je strikt aan de D&D regels houdt is het mogelijk om dat soort wapens in je bezit te hebben.

dat weet ik wel .. het was puur plagerij
  woensdag 30 juli 2003 @ 12:00:40 #109
54943 Zarr
Akeï Warrior
pi_12110545
vanavond rijg ik iemand aan mijn zwaard. Dat beloof ik je

een barbarenpost coming up

For Blood and Honour, witness your last battle.
  woensdag 30 juli 2003 @ 12:49:37 #110
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12111989
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:00 schreef Zarr het volgende:
lol dat gevoel ken ik
pi_12116174
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:00 schreef Zarr het volgende:

een barbarenpost coming up

Werd tijd
pi_12135756
Sorry Bar gisteren iets te druk gehad. Zal vanavond de karakters proberen op te sturen.

Maar hoe doe je het eigenlijk met de eigenschappen van mij, ellufie en Abbadon? Dobbel je daarvoor net zoals mij? Ik denk trouwens dat deze personen zelf verder een aardig karakter in elkaar kunnen flensen. Ik weet niet of je er dan een limiet aanhangt met betrekking tot de hoeveelheid geld die er uitgegeven mag worden.

Leuke intro trouwens, dat had ik nog niet gezegd geloof ik.

p.s. LD check je hete meel even

donderdag 31 juli 2003 @ 11:13:10 #113
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12135902
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 11:05 schreef Werik het volgende:
Sorry Bar gisteren iets te druk gehad. Zal vanavond de karakters proberen op te sturen.

Maar hoe doe je het eigenlijk met de eigenschappen van mij, ellufie en Abbadon? Dobbel je daarvoor net zoals mij? Ik denk trouwens dat deze personen zelf verder een aardig karakter in elkaar kunnen flensen. Ik weet niet of je er dan een limiet aanhangt met betrekking tot de hoeveelheid geld die er uitgegeven mag worden.

Leuke intro trouwens, dat had ik nog niet gezegd geloof ik.

p.s. LD check je hete meel even

ik check eerst de reeds gemaakte characters die je per mail opstuurd en dan is het ofwel dobbelen of ik laat jullie zelf een character maken met een totaalwaarde/dobbel.
Er komt nog een mailtje met jullie geld enzo. Jullie hebben niet stilgezeten toch als avonturiers?
  donderdag 31 juli 2003 @ 11:22:28 #114
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12136076
DING DONG
Mededeling voor de Peasant Heroes:
stuur een kort mailtje naar uw DM met daarin een verhaaltje of samenvatting wat je character de laatste maanden mee heeft beziggehouden. Ik stuur dan een reply met eventuele magische vondsten, schatten of gebeurtenissen die gevolgen kunnen hebben

Ps ik zie nog niemand met een groepsnaamvoorstel. Grappig mag ik jullie de hele tijd boere helden noemen

Einde van deze Mededeling dank U voor uw aandacht.
DING DONG

donderdag 31 juli 2003 @ 11:39:38 #115
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12136500
The fantastic four!!!

Oh nee die's al bezet.... Hmm... de Xmen!

Of euhm.... the wanderers.... de dolenden..... uhm.... Abbadon, doe jij es een voorstel jij bent wel creatief

pi_12141111
Ik stem voor Werik's party
  donderdag 31 juli 2003 @ 14:50:20 #117
51124 Amethist
pi_12141161
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 14:47 schreef Werik het volgende:
Ik stem voor Werik's party
Ja hoor, echt niet. al heb ik geen idee hoe we wel moeten heten, zal er even over nadenken denk denk
  donderdag 31 juli 2003 @ 15:02:59 #118
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12141406
Eureka.... ik heb het!! Ik ben geniaal!

Lexy en the Ham Hams

pi_12141638
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:02 schreef nyphai het volgende:
Eureka.... ik heb het!! Ik ben geniaal!

Lexy en the Ham Hams

Waar dat eerste deel op sloeg weet ik niet. Maar dat achterste deel klinkt wel aardig
pi_12141724
Maar even serieus. Bar, ik wil eigenlijk wel gewoon als dwarf, fighter spelen. Bij deze dus. Lijkt mij dat deze probleemloos in de party kan
  donderdag 31 juli 2003 @ 15:21:05 #121
55187 Ashlynn
Female dragon
pi_12141800
Mijn verliefde wederhelft is trouwens in de openingspost de linkjes vergeten naar het vorige topic en de karakterpagina.

Ach, wel zullen het maar op liefde houden he!

In love with Quantarianth
  donderdag 31 juli 2003 @ 15:44:16 #122
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12142465
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:12 schreef Werik het volgende:

[..]

Waar dat eerste deel op sloeg weet ik niet. Maar dat achterste deel klinkt wel aardig

Je kent Hamtaro en de Ham Hams toch wel
  donderdag 31 juli 2003 @ 15:48:56 #123
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12142609
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:44 schreef nyphai het volgende:

[..]

klinkt niet echt 'heroisch', eerlijkgezegd....
pi_12142622
quote:

[..]

Wil je een eerlijk of een diplomatiek antwoord?
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:08:54 #125
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12143130
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:49 schreef Werik het volgende:

[..]

Wil je een eerlijk of een diplomatiek antwoord?

pi_12145229
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:21 schreef Ashlynn het volgende:
Mijn verliefde wederhelft is trouwens in de openingspost de linkjes vergeten naar het vorige topic en de karakterpagina.

Ach, wel zullen het maar op liefde houden he!

donderdag 31 juli 2003 @ 21:26:38 #127
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12149070
quote:

[..]

ehm ? wie zei je ook al weer ?
pi_12163338
The plot thickens.......

Ulric en een Tarran post (Weliswaar niet zolang als normaal, maar ja)

vrijdag 1 augustus 2003 @ 15:12:20 #129
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_12164569
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:14 schreef Werik het volgende:
The plot thickens.......

Ulric en een Tarran post (Weliswaar niet zolang als normaal, maar ja)

Dik, dikker, dikst... mij maakt het allemaal niet uit...
Zolang ik maar bij Tarran ben....

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_12165895
Voor de D&D spelers, ik denk wel dat ze weten wie er bedoeld worden. De details van de vorige sessie staan op mijn website. (Terug te vinden in mijn profiel)
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 16:36:18 #131
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12166391
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:11 schreef Werik het volgende:
Voor de D&D spelers, ik denk wel dat ze weten wie er bedoeld worden. De details van de vorige sessie staan op mijn website. (Terug te vinden in mijn profiel)
heb effe snel gekeken
Een aantal links verwijzen nog naar de de harde schijf bij jou
Zal vanavond wel goed kijken en als ik tips heb geef ik ze dan wel ff op irc/msn/etc.

Wel leuke opzet

pi_12166700
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:36 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

heb effe snel gekeken
Een aantal links verwijzen nog naar de de harde schijf bij jou
Zal vanavond wel goed kijken en als ik tips heb geef ik ze dan wel ff op irc/msn/etc.

Wel leuke opzet

Hmmm, heb gezien wat je bedoelt. De pagina's na de D&D index heb ik al een tijd terug gemaakt voor de speelsessie. Beetje raar dat ie het niet goed pakt. zal ze eens opnieuw maken.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:38:18 #133
61084 ellufie
en toen was er niets....
pi_12169622
de 30e augustus wil ik wel een female chaotic neutral fighter spelen, wonnabe dragonslayer...
naam: Katyra

*curtsey*

"the dreams in which I'm dying, are the best I've ever had"
pi_12171047
Leuk !!
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
pi_12178793
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:42 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Leuk !!
kut kloon .. wegwezen jij uit fantasy topics

Wel erg leuk dat er nog een fighter aan het gezelschap is toegevoegd

vanmiddag pas posts van mij in fantasy topics , ff druk bezig met een deur die geschilderd moet worden en een kat die terug moet

zaterdag 2 augustus 2003 @ 16:15:25 #136
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12183629
okee ik ben er nog niet over uit, mensen vertel het maar:
een smalltown post?
een grot der mijmeringen post?

een schimmenwereld post?
een smalltown post?

pi_12183671
Alles posten Bar
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 17:17:32 #138
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12184588
grot der mijmeringen: das 1
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 17:31:43 #139
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12184803
smalltown: das 2
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 18:08:17 #140
54943 Zarr
Akeï Warrior
pi_12185373
Schimmenwereld: en dat is 3.

smalltown laat nog op zich wachten, de volgende post vereist nog te wachten op een bepaalde gebeurtenis

For Blood and Honour, witness your last battle.
pi_12185422
Grmbl, schimmenwereld is een kermis geworden.
  zondag 3 augustus 2003 @ 11:44:32 #142
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12194812
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:11 schreef Ulric het volgende:
Grmbl, schimmenwereld is een kermis geworden.
Hoeveel is de entree dan? Misschien komt de Questor dan ook wel even langs
pi_12194828
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 11:44 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

Hoeveel is de entree dan? Misschien komt de Questor dan ook wel even langs

doe maar wat edelsteentjes en we lullen nergens over
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
pi_12194844
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 11:47 schreef Lord_Dreamer het volgende:

[..]

doe maar wat edelsteentjes en we lullen nergens over

He, LD. Die kutkloon vergist zich weer
  zondag 3 augustus 2003 @ 11:51:08 #145
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12194855
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 11:49 schreef Werik het volgende:

[..]

Ja ik zie het . Hij is ook erg greedy .. .
  zondag 3 augustus 2003 @ 11:51:29 #146
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12194857
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 11:49 schreef Werik het volgende:

[..]

hoezo is de entree gratis als je ouder bent dan 65+
pi_12194879
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 11:51 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

hoezo is de entree gratis als je ouder bent dan 65+

Nou, ik loop leuk te schrijven dat er slechts 1 zwaarbewaakte uitgang is en jij komt leuk met lilliputters op de proppen die je er 1,2,3 kunnen weghalen.

Niet dat het me veel uitmaakt, maar het staat een beetje raar

zondag 3 augustus 2003 @ 11:59:12 #148
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12194923
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 11:54 schreef Werik het volgende:

[..]

Nou, ik loop leuk te schrijven dat er slechts 1 zwaarbewaakte uitgang is en jij komt leuk met lilliputters op de proppen die je er 1,2,3 kunnen weghalen.

Niet dat het me veel uitmaakt, maar het staat een beetje raar

waar een wil is, is een weg Op zich toch niet verkeerd geschreven dacht ik zo. Al met al zou het wel erg beperkt zijn als er maar 1 manier was. Laten we het erop houden dat dit een mogelijkheid was die op zich nog redelijk klinkt. De kronkelkramp is een combi van geest en lichaam dus als die opdonders Zarr uitdagen zodat hij een aanval krijgt dan lijkt mij logisch dat zijn geest terugvloeit naar zijn lichaam toch?

Excuses voor je 1e manier gespoiled te hebben.
Maar ik ga ervan uit dat de anderen geen kronkelkramp kunnen krijgen(is uniek) laat staan dat ze een serieus gesprek met de kleine mensjes beginnen

pi_12194945
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 11:59 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

waar een wil is, is een weg Op zich toch niet verkeerd geschreven dacht ik zo. Al met al zou het wel erg beperkt zijn als er maar 1 manier was. Laten we het erop houden dat dit een mogelijkheid was die op zich nog redelijk klinkt. De kronkelkramp is een combi van geest en lichaam dus als die opdonders Zarr uitdagen zodat hij een aanval krijgt dan lijkt mij logisch dat zijn geest terugvloeit naar zijn lichaam toch?

Excuses voor je 1e manier gespoiled te hebben.
Maar ik ga ervan uit dat de anderen geen kronkelkramp kunnen krijgen(is uniek) laat staan dat ze een serieus gesprek met de kleine mensjes beginnen

Ik vind het een leuk stukje en je doet je best maar.

Wij nemen de moeilijke uitgang wel

zondag 3 augustus 2003 @ 12:05:32 #150
46125 Puc_de_Zwarte
"Magie & Wijsheid&
pi_12194965
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:03 schreef Werik het volgende:
Wij nemen de moeilijke uitgang wel
Ik wil een portal maken voor je
  zondag 3 augustus 2003 @ 12:07:58 #151
55280 Tarran
Death is only the beginning!
pi_12194981
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:05 schreef Puc_de_Zwarte het volgende:

[..]

Ik wil een portal maken voor je

Wie weet heb ik mijn eigenlijke ik, nog niet laten zien
Dienaar van de meester Samaell. Broeder van Nocens_Veneficius!
  zondag 3 augustus 2003 @ 12:12:29 #152
55280 Tarran
pi_12195032
Ik ga zo eerst eventjes weg, temniste degene die mijn verhaaltjes tikt. En daarna komt er een post van mij
  zondag 3 augustus 2003 @ 12:21:32 #153
46125 Puc_de_Zwarte
"Magie & Wijsheid&
pi_12195126
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:07 schreef Tarran het volgende:

[..]

Wie weet heb ik mijn eigenlijke ik, nog niet laten zien

Gezellig.. Als je in de gallerij der wereld komt loop dan ff bij Jan naar binnen .. 3e verdieping heb ik een vast tafeltje
pi_12195130
Oke, Bar. De karakters van Phoenixx, Lord Dreamer, Nyphai en Amethist heb ik net opgestuurd.

Ik zag dat ellufie ook een fighter wilde spelen en ik denk dat 3 fighters misschien een beetje te veel van het goede is!?

Dus misschien is het handiger als ik een wizard/sorcerer speel?

zondag 3 augustus 2003 @ 12:25:54 #155
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12195166
Ik denk trouwens dat ik het gewoon bij mijn rogue hou (klopte het dat we lvl 4 gaan spelen?)....pas 'm zelf dan wel ff aan en mail 'm door

overigens Werik, zou ik die dag vanuit Zaandam met jullie mee kunnen rijden?

zondag 3 augustus 2003 @ 12:37:53 #156
51124 Amethist
pi_12195267
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:25 schreef Abbadon het volgende:
Ik denk trouwens dat ik het gewoon bij mijn rogue hou (klopte het dat we lvl 4 gaan spelen?)....pas 'm zelf dan wel ff aan en mail 'm door

Geen probleem hoor Abbadon, als je het niet erg vind om ietsje krap te zitten? Heb je met een bus he.
  zondag 3 augustus 2003 @ 12:42:02 #157
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12195302
da's geen probleem..heb niet veel ruimte nodig
pi_12195354
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:25 schreef Abbadon het volgende:

Klopt Abbadon, level 4 it is. Mailen kun je aan Bar doen. Die is die dag de DM.

p.s. Ik heb begrepen van Nyphai dat ze vlakbij een bos woont. Misschien is het leuk om net zoals de vorige keer bij ons allemaal wat mee te nemen en dan een soort van picknickje te houden. En natuurlijk lekker in het bos te spelen. Als het een beetje mooi weer is natuurlijk.

zondag 3 augustus 2003 @ 12:51:55 #159
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12195415
lvl 4? jipie! dex 20!
  zondag 3 augustus 2003 @ 13:33:11 #160
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12195866
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:46 schreef Werik het volgende:

[..]

Klopt Abbadon, level 4 it is. Mailen kun je aan Bar doen. Die is die dag de DM.

p.s. Ik heb begrepen van Nyphai dat ze vlakbij een bos woont. Misschien is het leuk om net zoals de vorige keer bij ons allemaal wat mee te nemen en dan een soort van picknickje te houden. En natuurlijk lekker in het bos te spelen. Als het een beetje mooi weer is natuurlijk.

lijkt me een alleraardigst idee , mits het mooi weer is ...

ohw effe een en naar Faatje

* Lord Dreamer duikt de hete sauna zolderkast in

zondag 3 augustus 2003 @ 16:22:47 #161
55280 Tarran
pi_12198088
Om in LD zijn woorden te spreken:

Pompiedomdiedom, of zoiets.

Tarran postje, hopelijk kun je er wat mee Phoenixx!?

zondag 3 augustus 2003 @ 16:24:41 #162
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12198123
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 16:22 schreef Tarran het volgende:
Om in LD zijn woorden te spreken:

Pompiedomdiedom, of zoiets.

Tarran postje, hopelijk kun je er wat mee Phoenixx!?

Helemaal dolletjes dude
  zondag 3 augustus 2003 @ 16:26:40 #163
51124 Amethist
pi_12198160
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 16:24 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Helemaal dolletjes dude

Stelletjes pestkoppen.
  zondag 3 augustus 2003 @ 16:48:26 #164
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12198461
Zo..het heeft even geduurt maar ik had eindelijk een idee voor een leuk vervolg met Samaell...
pi_12198495
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 16:48 schreef Abbadon het volgende:
Zo..het heeft even geduurt maar ik had eindelijk een idee voor een leuk vervolg met Samaell...
Leuke post hoor Abbadon
  zondag 3 augustus 2003 @ 16:52:17 #166
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12198532
kun je wel wat mee, leek me zo...en die barbaren zijn de berg uit, dus voor Zarr geeft dat wellicht ook nog wat opties...

Alleen moet Dago nog even het lichaam van Zarr in z'n abdij vinden, wat hij vreemd genoeg nog niet gedaan heeft

zondag 3 augustus 2003 @ 16:55:18 #167
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12198587
heb het wel met puc aangegeven dat er iets in de abdij is neer gezet, maar Dago is er verder niet op in gegaan.
  zondag 3 augustus 2003 @ 19:02:41 #168
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12200447
quote:
.....Snel doet drizzt een spreuk die hem in de richting van het raam...
die hem in de richting van het raam wat, beste Werik?
pi_12200606
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 19:02 schreef Abbadon het volgende:

[..]

die hem in de richting van het raam wat, beste Werik?

Even verbeterd, opening van gemaakt. Moet kunnen denk ik.

O en zinnetje even verbeterd, misten een aantal woorden.

maandag 4 augustus 2003 @ 19:35:20 #170
55280 Tarran
pi_12221066
Heb ik het mis of krijgen we nog meer bezoek in schimmenwereld....
pi_12221956
Leuke poging om Asschen weer in het verhaal te krijgen ... maar Fearin zal beter haar best moeten doen.

Wie is ze eigenlijk?

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_12221990
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
Leuke poging om Asschen weer in het verhaal te krijgen ... maar Fearin zal beter haar best moeten doen.

Wie is ze eigenlijk?

Nou, iemand die jouw topic kent in ieder geval
pi_12222059
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:27 schreef Werik het volgende:

[..]

Nou, iemand die jouw topic kent in ieder geval

Aan haar schrijfstijl te zien weet ik waarschijnlijk ook al wie ..
pi_12222614
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:31 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Aan haar schrijfstijl te zien weet ik waarschijnlijk ook al wie ..

wie dan wie dan
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:30:33 #175
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_12244149
Door gebrek aan inlevingsvermogen kon ik even geen betere demon bedenken dan een domme draak voor de Schimmenwereld.

Hierbij wil ik dan ook mijn excuses maken aan Quantarianth, Ashlynn, Shazare, en alle andere draakachtigen op het Eiland.
Nimmer heb ik willen stellen dat draken slechte wezens zijn en al helemaal niet dat zij dom zijn.

Maar dit was gewoon een valse draak....

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_12244183
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:30 schreef Phoenixx het volgende:
Door gebrek aan inlevingsvermogen kon ik even geen betere demon bedenken dan een domme draak voor de Schimmenwereld.

Hierbij wil ik dan ook mijn excuses maken aan Quantarianth, Ashlynn, Shazare, en alle andere draakachtigen op het Eiland.
Nimmer heb ik willen stellen dat draken slechte wezens zijn en al helemaal niet dat zij dom zijn.

Maar dit was gewoon een valse draak....

Dat is maar goed ook vuurvogeltje.. als je as gesmolten is valt er niets meer om uit op te staan voor je
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:34:03 #177
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_12244237
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:32 schreef Quantarianth het volgende:

[..]

Dat is maar goed ook vuurvogeltje.. als je as gesmolten is valt er niets meer om uit op te staan voor je

Pssssssssssst... Quantje... Als vuurvogeltje leeft is er geen as om te smelten hoor!
pi_12244242
Schitterende post Phoenixx.

Zal zo wel even wat demonnetjes neerzetten hier

pi_12244263
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:32 schreef Quantarianth het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af of jij haar wel aankan. Zal het zo ook ff nakijken.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:35:45 #180
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_12244284
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:34 schreef Werik het volgende:
Schitterende post Phoenixx.

Zal zo wel even wat demonnetjes neerzetten hier

Thnx beeb!
pi_12244309
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:34 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Pssssssssssst... Quantje... Als vuurvogeltje leeft is er geen as om te smelten hoor!

Dan maken we er toch eerst as van..
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:47:28 #182
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_12244550
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:37 schreef Quantarianth het volgende:

[..]

Dan maken we er toch eerst as van..

Hmpf...
Ik vind je helemaal geen lief drakenbeest meer...
pi_12244693
Dretch
Quasit
Succubus
Hezrou
Glabrezu
Nalfeshnee
Marilith
Balor

Even wat namen opgediept. Met Google erbij kom een eind denk ik. Laat het anders maar even weten, van welke je eventueel wat info wilt.

pi_12244722
pompiedom

[Dit bericht is gewijzigd door Lord_Dreamer op 05-08-2003 21:56]

dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:56:24 #185
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12244752
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:54 schreef Werik het volgende:
Dretch
Quasit
Succubus
Hezrou
Glabrezu
Nalfeshnee
Marilith
Balor

Even wat namen opgediept. Met Google erbij kom een eind denk ik. Laat het anders maar even weten, van welke je eventueel wat info wilt.

Diablo's arreat summit is ook wel goed voor naampjes
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:59:37 #186
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_12244829
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:54 schreef Werik het volgende:
Dretch
Quasit
Succubus
Hezrou
Glabrezu
Nalfeshnee
Marilith
Balor

Ja maar...
Ja maar...
Ja maar....
Ik hoef toch niet alle demonen zelf weg te hakken?
Ik ben best geëmancipeerd, maar je kàn overdrijven natuurlijk!!
Laat Tarran en/of Arutha de volgende maar voor hun rekening nemen hoor!
pi_12245010
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:59 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Ja maar...
Ja maar...
Ja maar....
Ik hoef toch niet alle demonen zelf weg te hakken?
Ik ben best geëmancipeerd, maar je kàn overdrijven natuurlijk!!

Doe ik een keer wat ik beloof, is ze zwak ziek en misselijk. Naja, Tarran to the rescue
pi_12245024
Quantarianth in wat voor leeftijdscategorie val je?
pi_12245062
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:09 schreef Werik het volgende:
Quantarianth in wat voor leeftijdscategorie val je?
1500 + volgens de schatting van het vuurvogeltje...
pi_12245150
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:11 schreef Quantarianth het volgende:

[..]

1500 + volgens de schatting van het vuurvogeltje...

Phoenixx Challenge rating: 24
Quantarianth Challenge rating: 26

In de meeste gevallen kan een wezen iemand met een challenge rating die 2 hoger is dan zijn eigen die makkelijk verslaan.

Kijk dus maar uit Quantarianth

pi_12252479
*grinnik*

Het is tijd voor een postje van mij

Do not stand at my grave and weep. I am not there, I do not sleep[br]I am a thousand winds that blow. I am the diamond glints on snow[br]Do not stand at my grave and cry. I am not there, I did not die
pi_12257874
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:00 schreef Nocens_Veneficus het volgende:
*grinnik*

Het is tijd voor een postje van mij

Grinnik indeed
pi_12259108
Voorzet is er.... hup mannen, pennen in smalltown
Paranoia's the assassin's bedmate and no rest comes in that clamouring serpent's nest.
pi_12259235
*blont*
pi_12259253
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:59 schreef Phoenixx het volgende:

Hey .. ik wist een leukere uitgang ... alleen maar 15 valheru's om te verslaan meer niet

Maar jah .. niemand luisterd....

Ik denk dat het tijd word er tussenuit te knijpen. Demonen slachten.. das niks voor mij hoor. Daar sta ik zo boven

Optimist, een slecht geïnformeerde pessimist
pi_12261513
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 15:44 schreef sylph het volgende:
Voorzet is er.... hup mannen, pennen in smalltown
cool stukje in smalltown, kan ik eindelijk weer verder
  woensdag 6 augustus 2003 @ 17:38:52 #197
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_12261587
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 15:49 schreef Arutha het volgende:

[..]

Hey .. ik wist een leukere uitgang ... alleen maar 15 valheru's om te verslaan meer niet

Maar jah .. niemand luisterd....

Ik denk dat het tijd word er tussenuit te knijpen. Demonen slachten.. das niks voor mij hoor. Daar sta ik zo boven

Hmmmm... soms is het best vervelend om gelijk te krijgen....
  woensdag 6 augustus 2003 @ 17:48:34 #198
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_12261760
Zal ik weer mee gaan doen in Smalltown?
kweenie of het me zal lukken
pi_12261795
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:48 schreef Sitethief het volgende:
Zal ik weer mee gaan doen in Smalltown?
kweenie of het me zal lukken
heb je dan ooit meegedaan
pi_12262139
JJ, Cormac en Tenakha hadden nog wat te goed geloof ik
pi_12262174
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:38 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Hmmmm... soms is het best vervelend om gelijk te krijgen....

deal maken? .. jij vangt Asschen voor mij. En ik maak wat demonen af
Optimist, een slecht geïnformeerde pessimist
pi_12262203
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 18:11 schreef Arutha het volgende:

[..]

maak ff 184 aan
  woensdag 6 augustus 2003 @ 18:12:43 #203
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_12262206
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 18:11 schreef Arutha het volgende:

[..]

Deal!!

Asschen.... oh Asschen????
Poele - poele - poele ...

pi_12262207
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 18:09 schreef Werik het volgende:
JJ, Cormac en Tenakha hadden nog wat te goed geloof ik
en ik post vanavond ook wat of morgen
  woensdag 6 augustus 2003 @ 18:14:44 #205
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12262251
Ik wacht nog ff, iig tot na JJ...
pi_12262324
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 18:12 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Deal!!

Asschen.... oh Asschen????
Poele - poele - poele ...

pi_12262340
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 18:14 schreef Abbadon het volgende:
Ik wacht nog ff, iig tot na JJ...
kan je mischien wel wachten tot morgen heb vanavond BBQ
  woensdag 6 augustus 2003 @ 18:23:34 #208
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_12262415
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 18:18 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

[afbeelding]

ARUTHA!!!!!

Kijk - daar is 'ie...
Pak 'em!!

pi_12280344
ik ga maar eens iets proberen te schrijven voor smalltown
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:57:11 #210
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12280367
Top-plan, JJ!
pi_12280660
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:57 schreef Abbadon het volgende:
Top-plan, JJ!
ja mendur moet ook nog wat doen
doet me alleen nog aan denken om een kloon aan te maken zodat ik niet steeds met jan-jaap moet posten in smalltown ,dus als iemand nog een email adres over heeft
pi_12281129
zo.....maar weer even wat toegevoegd in 'Dark Forest'...ellufie mag weer
The road goes ever onward....
pi_12286421
effe gepost in smalltown
staan wel wat brakke zinnen in waar je gewoon tussen door met lezen
en een klein gedichtje
pi_12286543
Leuke post JJ
pi_12286568
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 20:03 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Leuke post JJ
Alleen heeft Tenakha niet zo een zin om te rennen met dit weer
pi_12286650
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 20:05 schreef Werik het volgende:

[..]

Alleen heeft Tenakha niet zo een zin om te rennen met dit weer

us die niet afgekoeld bij die koude windvlaag en anders blijft die maar mooi achter
  donderdag 7 augustus 2003 @ 21:44:18 #217
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12288466
hmmm, beetje zonde in Trandofir imho....dit was een uitgelezen kans om wat extra's in het verhaal te gooien, (een beetje peper zogezegd) maar zo is het wel weer erg snel 'en ze leven nog lang en gelukkig' ....

nofi, het is jullie verhaal, maar ik vind het gewoon een beetje jammer

Ik dacht 'nu komt het', en dan is het na twee bliksemflitsen weer voorbij

geen kritiek, gewoon een opmerking

donderdag 7 augustus 2003 @ 21:45:27 #218
55402 Chovexani.Darante
pi_12288501
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:44 schreef Abbadon het volgende:
hmmm, beetje zonde in Trandofir imho....dit was een uitgelezen kans om wat extra's in het verhaal te gooien, (een beetje peper zogezegd) maar zo is het wel weer erg snel 'en ze leven nog lang en gelukkig' ....

Lieve schat wie zegt dat het voorbij is?
  donderdag 7 augustus 2003 @ 21:46:57 #219
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12288536
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:45 schreef Chovexani.Darante het volgende:

[..]

Lieve schat wie zegt dat het voorbij is?

die God in je verhaal
  donderdag 7 augustus 2003 @ 21:48:13 #220
55402 Chovexani.Darante
pi_12288569
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:46 schreef Abbadon het volgende:

[..]

die God in je verhaal

Heb je toch verkeerd gelezen, wil je mijn lens lenen?
  donderdag 7 augustus 2003 @ 21:49:32 #221
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12288598
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:48 schreef Chovexani.Darante het volgende:

[..]

Heb je toch verkeerd gelezen, wil je mijn lens lenen?

naja, hij moest het nog even aan z'n collega's vragen, maar dat leek me (en hem) een formaliteit...
  donderdag 7 augustus 2003 @ 21:49:36 #222
40595 Sendero
Ilustero Luminoso
pi_12288601
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:44 schreef Abbadon het volgende:

Zijn wij al klaar. Trandofir is een stad, daar leven toevallig mensen in En wij zijn nog lang niet klaar.

* Sendero Grijpt z'n inmiddels tot slagzwaard verworden wapen beet.

"Duisternis is zo gek nog niet"
  donderdag 7 augustus 2003 @ 21:50:43 #223
55402 Chovexani.Darante
pi_12288631
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:49 schreef Abbadon het volgende:

[..]

naja, hij moest het nog even aan z'n collega's vragen, maar dat leek me (en hem) een formaliteit...

Dat is net wat je er in een verhaal van wilt maken.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 21:52:06 #224
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12288663
of komt ie nog terug van 'Ik heb er even de kleine lettertjes op nagelezen, maar bij nader inzien zal ik toch niet aan uw verzoek kunnen voldoen, bij hoofde van artikel 6, paragraaf 12 van de wet op vervloekingen. Klachten kunnen binnen de daartoe gestelde termijn afgegeven worden bij de bevoegde instanties...goedemiddag"
  donderdag 7 augustus 2003 @ 21:53:44 #225
55402 Chovexani.Darante
pi_12288694
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:52 schreef Abbadon het volgende:
of komt ie nog terug van 'Ik heb er even de kleine lettertjes op nagelezen, maar bij nader inzien zal ik toch niet aan uw verzoek kunnen voldoen, bij hoofde van artikel 6, paragraaf 12 van de wet op vervloekingen. Klachten kunnen binnen de daartoe gestelde termijn afgegeven worden bij de bevoegde instanties...goedemiddag"
Lieve schat, dacht je nou echt dat ik dat ga onthullen, ik weet nog van niks, alleen dat mijn dag net begonnen is. En ik moet vragen: Waar bemoei je je mee?
  donderdag 7 augustus 2003 @ 22:03:40 #226
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12288942
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:53 schreef Chovexani.Darante het volgende:

[..]

Lieve schat, dacht je nou echt dat ik dat ga onthullen, ik weet nog van niks, alleen dat mijn dag net begonnen is. En ik moet vragen: Waar bemoei je je mee?

oh, sorry hoor...ik wist niet dat het niet de bedoeling was dat mensen dat topic ook daadwerkelijk lezen

maar zonder gekheid: ik wil niet zeggen dat ik Trandofir tot nu toe een beetje saai vond, maar echt action-packed was het tot dusver nou ook weer niet, dus vond ik het jammer dat dit, naar mijn idee, een beetje snel afgehandeld werd....vandaar mijn opmerking. Als jij zegt dat het nog niet klaar is: prima , dan heb ik niks gezegd, maar dat kon ik bepaald niet uit je post opmaken....vandaar

om het goed te maken...

donderdag 7 augustus 2003 @ 22:07:38 #227
55402 Chovexani.Darante
pi_12289039
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

oh, sorry hoor...ik wist niet dat het niet de bedoeling was dat mensen dat topic ook daadwerkelijk lezen

maar zonder gekheid: ik wil niet zeggen dat ik Trandofir tot nu toe een beetje saai vond, maar echt action-packed was het tot dusver nou ook weer niet, dus vond ik het jammer dat dit, naar mijn idee, een beetje snel afgehandeld werd....vandaar mijn opmerking. Als jij zegt dat het nog niet klaar is: prima , dan heb ik niks gezegd, maar dat kon ik bepaald niet uit je post opmaken....vandaar

om het goed te maken...

Goed zonder gekheid: Ik weet nog niet zeker of het af is of niet, daarom heb ik ook gezegt dat de vloek nog niet weg is, en wat maakt het uit als er een topic is waar wat minder spanning inzit? Dat sommige van aktie houden wil dat nog niet zeggen dat het in alle topics hoeft.
En ik vind af en toe spanning leuk, maar vind dat rustige ook wel iets hebben.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 22:14:05 #228
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12289202
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:07 schreef Chovexani.Darante het volgende:

[..]

Goed zonder gekheid: Ik weet nog niet zeker of het af is of niet, daarom heb ik ook gezegt dat de vloek nog niet weg is, en wat maakt het uit als er een topic is waar wat minder spanning inzit? Dat sommige van aktie houden wil dat nog niet zeggen dat het in alle topics hoeft.
En ik vind af en toe spanning leuk, maar vind dat rustige ook wel iets hebben.

met action-packed bedoelde ik ook niet noodzakelijk moord en doodslag hoor...ik heb geen problemen met een rustig topic. maar zelfs een rustig topic kan zo af en toe wel wat peper gebruiken. Een interessante gebeurtenis, een plotwending, whatever...(en dan heb ik het dus niet alleen over bloedvergieten, achtervolgingen, of aanvallen van hordes bloeddorstige Orcs )

nogmaals, ik wilde slechts als 'neutrale lezer' (voor zover dat kan) mijn mening geven. wat je er mee doet ( of je er uberhaupt iets mee doet) is jouw zaak

nu ik er over nadenk is komt het idd niet zo vaak voor dat een mening gegeven wordt over andermans verhaallijnen...misschien het begin van een nieuwe trend?

donderdag 7 augustus 2003 @ 22:17:12 #229
55402 Chovexani.Darante
pi_12289269
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:14 schreef Abbadon het volgende:

[..]

met action-packed bedoelde ik ook niet noodzakelijk moord en doodslag hoor...ik heb geen problemen met een rustig topic. maar zelfs een rustig topic kan zo af en toe wel wat peper gebruiken. Een interessante gebeurtenis, een plotwending, whatever...(en dan heb ik het dus niet alleen over bloedvergieten, achtervolgingen, of aanvallen van hordes bloeddorstige Orcs )

nogmaals, ik wilde slechts als 'neutrale lezer' (voor zover dat kan) mijn mening geven. wat je er mee doet ( of je er uberhaupt iets mee doet) is jouw zaak

nu ik er over nadenk is komt het idd niet zo vaak voor dat een mening gegeven wordt over andermans verhaallijnen...misschien het begin van een nieuwe trend?

Goed dan zal ik zeggen, dank jevoor je opmerking en meedenken, zal het in de volgende godenvergadering overleggen

Ik geef jouw alle eer voor de de nieuwe trend hoor.

pi_12289365
Trandofir is trouwens een stad, dus iedereen is vrij om er een winkel huis of wat in te bouwen , of er op bezoek te komen .
pi_12290766
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:20 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Trandofir is trouwens een stad, dus iedereen is vrij om er een winkel huis of wat in te bouwen , of er op bezoek te komen .
Weer die kutkloon.

Btw: Ik denk dat ik deze week Ashlynn laat posten in Smalltown, dus voor Abbadon, Mendur en Sylph geldt dat ze Tenakha deze week maar even mee moeten laten hobbelen. Als ze willen natuurlijk.

donderdag 7 augustus 2003 @ 23:19:41 #232
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12290913
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 23:13 schreef Werik het volgende:

[..]

Weer die kutkloon.

Btw: Ik denk dat ik deze week Ashlynn laat posten in Smalltown, dus voor Abbadon, Mendur en Sylph geldt dat ze Tenakha deze week maar even mee moeten laten hobbelen. Als ze willen natuurlijk.

is prima...dan gooi ik er wel een Cormac post in....
pi_12293749
Hoe zit het eigenlijk met die karakterpagina van Ld? Wordt daar nog wat mee gedaan? Of heb ik mijn geschiedenis voor niks geschreven
pi_12295603
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die karakterpagina van Ld? Wordt daar nog wat mee gedaan? Of heb ik mijn geschiedenis voor niks geschreven
Die is er nog steeds. Ik weet niet in hoeverre hij hem nu geupdate heeft. Anders moet je even de openingspost van de vorige taveerne bekijken. In deze taveerne is hij namelijk vergeten.
pi_12295625
Die had ik al bekeken .. vandaar mijn vraag , gebeurt daar nog wat mee
Dan weet ik dat ik nog aan mijn karakter beschrijving kan gaan werken.
pi_12295684
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 07:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die had ik al bekeken .. vandaar mijn vraag , gebeurt daar nog wat mee
Dan weet ik dat ik nog aan mijn karakter beschrijving kan gaan werken.
Laatste update is van 3 weken geleden geloof ik. Van mij moet hij ook nog een aantal erin zetten. Ik zou zeggen stuur ze gerust naar hem op. Hij updat hem zodra hij tijd heeft.
pi_12295824
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nee moet ik nog ff updaten .. door de warmte is er ff niets van gekomen .. zal in het weekend de update verder verzorgen
pi_12295838
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:27 schreef Lord_Dreamer het volgende:

[..]

Nee moet ik nog ff updaten .. door de warmte is er ff niets van gekomen .. zal in het weekend de update verder verzorgen

Niet dat ik voor die tijd mijn karakter klaar heb. Maar dat stuur ik je later wel.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:23:09 #239
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12300988
Zeg, Sitethief.....was jij eigenlijk nog wat van plan in Teranoq? het ligt nl momenteel een beetje vast geloof ik
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:50:01 #240
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12311816
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:56 schreef Jan-jaap het volgende:
effe gepost in smalltown
staan wel wat brakke zinnen in waar je gewoon tussen door met lezen
en een klein gedichtje
Mooi.... plot thickens yet again
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 19:54:03 #241
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_12325722
Hé jongens kijk nou eens wat ik net in het meetingtopic vond : Animo voor [RPG] meet
Iemand animo ?
pi_12325952
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:54 schreef Sitethief het volgende:
Hé jongens kijk nou eens wat ik net in het meetingtopic vond : Animo voor [RPG] meet
Iemand animo ?
Nope
pi_12328445
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:54 schreef Sitethief het volgende:
Iemand animo ?
Nope , we zijn al voorzien in D&D meets.
pi_12335219
Ik sluit me aan bij LD en Werik
  zondag 10 augustus 2003 @ 15:14:50 #245
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12336266
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 14:15 schreef sylph het volgende:
Ik sluit me aan bij LD en Werik
wanneer dan? ik heb iets van de 30e opgevangen?
  zondag 10 augustus 2003 @ 15:16:29 #246
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12336303
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 15:14 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

wanneer dan? ik heb iets van de 30e opgevangen?

Aan je ontvangst antenne mankeerd niets
pi_12337244
Als't goed is blijft het lekker weer ook

Fijn weer barbeknoeien enzow

zondag 10 augustus 2003 @ 16:31:57 #248
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12337474
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 16:13 schreef sylph het volgende:
Als't goed is blijft het lekker weer ook

Fijn weer barbeknoeien enzow

+ ik neem iets vernieuwends mee kw visualisatie. Maar ik verklap niks.
  zondag 10 augustus 2003 @ 16:33:28 #249
63591 Salvor
spastische avatar
pi_12337497
Wie, wat, waar en wanneer?

Oftewel: Ben nieuw op Fok!, bezig met fantasy e.d. en daarom op dit topic gestuit. Nou heb ik in totaal mss 2 pagina's gelezen, maar daar begrijp ik al niet echt veel van. Ik snap wel dat er een D&D meeting georganiseerd wordt, en dat er RPG's bezig zijn ofzo... Maar al die namen en plaatsen zijn nogal verwarrend.

Daarom: zou iemand me het 1 en ander uit kunnen leggen, waar ik meer info zou kunnen vergaren bijv. Of moet ik alles lezen om wat wijzer te worden??

Ik heb een saaie signature,
.
.
Met 3 loze regels.
  zondag 10 augustus 2003 @ 16:40:08 #250
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12337598
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 16:33 schreef Salvor het volgende:

Oftewel: Ben nieuw op Fok!, bezig met fantasy e.d. en daarom op dit topic gestuit. Nou heb ik in totaal mss 2 pagina's gelezen, maar daar begrijp ik al niet echt veel van. Ik snap wel dat er een D&D meeting georganiseerd wordt, en dat er RPG's bezig zijn ofzo... Maar al die namen en plaatsen zijn nogal verwarrend.

Daarom: zou iemand me het 1 en ander uit kunnen leggen, waar ik meer info zou kunnen vergaren bijv. Of moet ik alles lezen om wat wijzer te worden??

Welkom welkom!

We zijn hier idd met roleplays bezig op het eiland, daarnaast doen we dus met een aantal eilanders ook D&D in het echt spelen zeg maar
Prettig Gesprek en fantasy tavern is voor slow chat

pi_12337803
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 16:33 schreef Salvor het volgende:

hoi nyphai heeft al het 1 of ander al uitgelegt maar het beste is dat je gewoon op het eiland gaat rondkijken.
vragen mag natuurlijk ook
pi_12338088
Nice Nyphai!

One very powerfull Tarran comming up!

Maar eesrt mag Ulric even in actie komen

zondag 10 augustus 2003 @ 17:13:41 #253
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12338116
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 17:11 schreef Werik het volgende:
Nice Nyphai!

One very powerfull Tarran comming up!

Maar eesrt mag Ulric even in actie komen

yah.... Nocens begon zich te vervelen.... moest toch wat verzinnen
  zondag 10 augustus 2003 @ 17:16:24 #254
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12338152
Aloha. nieuwsflash:

Character pagina

2 characters updated + een apparte geschiedenis pagina voor Assie.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 10-08-2003 17:17]

pi_12338153
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 17:13 schreef nyphai het volgende:

[..]

yah.... Nocens begon zich te vervelen.... moest toch wat verzinnen

Ach, komt nog genoeg actie. Maar daar wil ik dus een demonenwereld voor aanmaken. Misschien een idee om daar een algemene kloon voor te maken??
pi_12338180
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 17:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
Aloha. nieuwsflash:

Character pagina

2 characters updated + een apparte geschiedenis pagina voor Assie.

Grom, vergeet je niet iets??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')