quote:Vast wel.
Op zondag 27 juli 2003 22:37 schreef GuppieBIER het volgende:
Kzag ze vorige jaar in Heerle op festival, maar dan de ouwe nummers natuurlijk.
Tja over de nieuwe als je op de site leest hoe lang ze met alles bezig zijn om alles goed te kryge word het een ram goed album, hoop alleen dat der ook wat hardere nummers op staan deze keer zoals op Fast Forward
Hun jubileum concert was overigens erg cool in Paradiso toen vorig jaar.
Dus kom maar op met ut nieuwe album
quote:Videoband? Is die nog te bestellen?
Op zondag 27 juli 2003 22:43 schreef GuppieBIER het volgende:
Kheb hun videoband van 12,5 jaar Heideroosjes damn wat gaaf!
Ook stukje van Urbanus, en zangeres van Within Temtation of was ut nu After Forevere naja, en ook DEF P was der.
Nee ut concert was gaaf ja, en zeker Jesus weer met ut crouwd surfe was gaaf, bale da ik der zelf nie was, maar de video heb ik wel al 4x gezien.Dus kom maar op met ut nieuwe album
quote:Schrik niet, eind dit jaar ~November-December.
Op woensdag 30 juli 2003 13:02 schreef againstthegrain het volgende:
Weet iemand nou al wanneer die nieuwe cd komt?
quote:Maakt daar maar februari van.
Op woensdag 30 juli 2003 13:29 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Schrik niet, eind dit jaar ~November-December.
Trouwens:
quote:Jeuh, een single als voorproefje.
Vanavaf vanavond is de nieuwe Heideroosjes clip 'Damclub Hooligan' elke woensdag (tussen 21.00 - 5.00) aan the vragen bij The Box 'On The Roxx' via 0909-9798 CLIPCODE 818! De single 'Damclub Hooligan' (incl. 2 non-album tracks!) ligt vanaf 8 december in de winkels.Epitaph
ik heb zelf alle cd's van de heideroosjes. ik hoop dat het jubileum concert nog uitgebracht word op dvd .
jammer dat ik geen the box heb }:[.
en woensdag maar ff de hele avond on the roxx aan laten staan, komt ie vast wel een keer voorbij
quote:Hehehe.
Op vrijdag 28 november 2003 16:49 schreef superheist het volgende:
Hoooligan, ik ben een hoooligan... eerste nummer van heideroosjes dat ik leuk vind!
Is dat een goed teken?
Ik weet wel dat ze erg veel aandacht aan dit album geven. Het moet hun beste werk worden, aldus Marco himself.
quote:hoop het wel ja, want die nummers die ik op Pukkelpop hoorde (waren er maar 3 ofzo, snel weer weg.) vond ik niks.
Op vrijdag 28 november 2003 16:57 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Hehehe.
Is dat een goed teken?
Ik weet wel dat ze erg veel aandacht aan dit album geven. Het moet hun beste werk worden, aldus Marco himself.
quote:Mee eens.
Op vrijdag 28 november 2003 17:07 schreef superheist het volgende:[..]
hoop het wel ja, want die nummers die ik op Pukkelpop hoorde (waren er maar 3 ofzo, snel weer weg.) vond ik niks.
quote:???? mot je toch eens vaker de venues afgaan, ze zijn er vaak zat. Soms zelfs alleen in Limburg. Horst bijv. Waar ze vandaan komen.
Op vrijdag 28 november 2003 18:02 schreef Ixnay het volgende:
Wat een nep-Limbo's die Heideoosjes, dat ze neit eens in Limburg optreden.
quote:Horst is Noord-Limburg (nep-Limburg
Op vrijdag 28 november 2003 19:46 schreef =HellFire= het volgende:[..]
???? mot je toch eens vaker de venues afgaan, ze zijn er vaak zat. Soms zelfs alleen in Limburg. Horst bijv. Waar ze vandaan komen.
quote:Ho ho,
Op vrijdag 28 november 2003 22:41 schreef againstthegrain het volgende:
Dat nummer Dan Breekt De Hel Los speelden ze trouwens ook al op Pukkelpop. Klonk wel okee, maar ook niet meer dan dat...
dat was hun eerste keer dat ze die live speelden hoor...
Damn, ik verdedig de Roosjes nu wel heel erg. Naja. Niks mis mee natuurlijk. Mijn manier van vaderlands-liefde; het supporten van een crappy Dutch punkrockbandje.
Ik gun het ze gewoon I guess.
edit: hun ouwere clips vond ik veel leuker.
quote:Heideroosjes worden commerciel
Op maandag 1 december 2003 00:08 schreef superheist het volgende:
zag net de clip van "damclub hooligan" op MTV, wel geinig, beetje low-budget, maar toch wel vermakelijk
Ach ze zijn best lollig maar beginnen erg snel te vervelen.
quote:ik hoorde het liedje gisteren op kinkFM, echt een vet grappig liedje
Op maandag 1 december 2003 00:08 schreef superheist het volgende:
zag net de clip van "damclub hooligan" op MTV, wel geinig, beetje low-budget, maar toch wel vermakelijk
Heerlijke melige platte puberale humor zonder dat ze zichzelf ook maar 1 moment serieus nemen
Moet ik uren lopen trekken,
zo ga ik af die bagage rekken.
'T is een fijne takt van sport,
die nieuwe trein trap ik, kapot.
Hooligan, ik ben een, Hooligan.
Om het trappen te promoten,
sla ik alles naar de kloten.
Toch staan er bussen op het veer,
ram ik echt ... weer.<- 1:18 dat steen maar ?
'T is een prachtig ritueel,
als ik een bushok vierendeel.
'T vergt een hele hoop talent,
zo'n hokje zit diep in het cement.
Heb de koningin gebeld,
wou zo'n lintje opgespeld.
Want al voor de eerste dam,
vecht ook ik m'n eerste, ram.
In elk weekend een zware strijd, <- 2:04 In al ?
zit niemand aan mijn kwaliteit.
Niets te zeggen ik sla erop,<- 2:42 zetten?
dat wordt een mooie krantenkop.
We kicken al die ... kapot,<- 2:53 touw ?
krijg ik een vet ... verbod. <- 2:54 sta ?
Ook al ben ik in m'n eentje,
't wordt trappen voor een steentje.
(fade out)
code:Voor de liefhebbers. 7 februari is de cdkick-off. Vanaf maandag 9 februari in de winkel te vinden.* th 10 December 2003 HOLLAND Amsterdam VPRO Studio Amstel
* th 11 December 2003 HOLLAND LEIDEN L.V.C
* fr 12 December 2003 HOLLAND UDEN Nieuwe Pul
* sa 13 December 2003 HOLLAND SNEEK Bolwerk
* fr 19 December 2003 BELGIUM HECHTEL De Schans
* sa 20 December 2003 BELGIUM LEFFINGE De Zwerver
* su 21 December 2003 BELGIUM ERPE/MERE Zaal Pax
* sa 07 February 2004 HOLLAND AMSTERDAM Melkweg
* su 08 February 2004 BELGIUM BRUSSEL Ancienne Belgique
* fr 13 February 2004 HOLLAND ZIERIKZEE Brogum
* sa 14 February 2004 HOLLAND NOORD SCHARWOUDE De Koog
* fr 20 February 2004 HOLLAND GRONINGEN Vera
* th 26 February 2004 HOLLAND NIJMEGEN Doornroosje
* fr 27 February 2004 HOLLAND ROERMOND Azijnfabriek
* sa 28 February 2004 HOLLAND APELDOORN Gigant
* th 04 March 2004 HOLLAND HAARLEM Patronaat
* fr 05 March 2004 HOLLAND TILBURG 013
* sa 06 March 2004 HOLLAND ZWOLLE Hedon
* su 07 March 2004 HOLLAND UTRECHT Tivoli
* th 11 March 2004 HOLLAND DELFT Speakers
* fr 12 March 2004 BELGIUM GLABBEEK Festival
quote:Staan er ook op. Dit is ook weer zo'n radio-vriendelijk nummer, net als Iedereen is Gek! (behalve jij).
Op donderdag 11 december 2003 17:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
Tja ik weet het nog net niet helemaal met damclub hooligan. Vind em wel ietwat poppy, maargoed misschien ist ff wennen.Hoop wel dat er op het album ook hardere nummers staan.
Volgens mij is dit gewoon een poging om gewoon op de tv te komen, door veel singles hopen te verkopen, kijken of het lukt. Vandaar ook de prijs (2,99 voor de 4 song single).
quote:Dat staat zelfs op de site...
Op donderdag 11 december 2003 17:58 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Volgens mij is dit gewoon een poging om gewoon op de tv te komen, door veel singles hopen te verkopen, kijken of het lukt. Vandaar ook de prijs (2,99 voor de 4 song single).
quote:Uh ja, daar had ik het ook van.
Op donderdag 11 december 2003 18:30 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Dat staat zelfs op de site...
quote:met anti-flag
Op donderdag 11 december 2003 17:12 schreef =HellFire= het volgende:code:** fr 05 March 2004 HOLLAND TILBURG 013
quote:Eerder andersom. Anti-flag met als support De Roosjes maar goed.
Op donderdag 11 december 2003 21:15 schreef vuilniszak het volgende:[..]
met anti-flag
quote:kan ook, maar kwil ze wel allebei zien
Op donderdag 11 december 2003 21:30 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Eerder andersom. Anti-flag met als support De Roosjes maar goed.
Damclub Hooligan is wel grappig moet ik zeggen!
Damclub Hooligan is wel cool, alleen een beetje te catchy vind ik
quote:Yup.
Op maandag 2 februari 2004 23:30 schreef Ixnay het volgende:
Ik luister nu Sinema.Gitaarriff klinkt wel lekker, het nummer zelf is niet veel aparts.
Sowieso zijn al hun teksten niet echt geweldig, maar het heeft ook wel weer wat.
quote:Ze hebben wel goeie texten als je het mij vraagt...
Op maandag 2 februari 2004 23:31 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Sowieso zijn al hun teksten niet echt geweldig
quote:Hmmmm, herstel. Ja ze hebben een aantal goede teksten.
Op maandag 2 februari 2004 23:40 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Ze hebben wel goeie texten als je het mij vraagt...
Maar ja het blijven Nederlanders en die zullen nooit zulke mooie stukjes fabriceren zoals een echte Engelsman dat doet. Denk ik.
quote:Mee eens.
Op maandag 2 februari 2004 23:41 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Hmmmm, herstel. Ja ze hebben een aantal goede teksten.
Maar ja het blijven Nederlanders en die zullen nooit zulke mooie stukjes fabriceren zoals een echte Engelsman dat doet. Denk ik.
quote:Niet goed geluisterd, het zijn er toch 2.
Op maandag 2 februari 2004 23:40 schreef Ixnay het volgende:
Even serieus:
Psychic is volgens mij 1 akkoord.
quote:Jamaar jij werd dan weer wild van Splinter...
Op maandag 2 februari 2004 23:58 schreef Nitro_YE het volgende:
heb nu die 3 andere nummers ook gehoord en ben er nog niet echt wild van
maar ik zal wel de hele cd een paar keer gaan beluisteren, wie weet ben ik dan niet meer te stoppen
quote:Vertel.
Op dinsdag 3 februari 2004 14:13 schreef Opie het volgende:
Ik ging echt met goede hoop luisteren naar die nieuwe cd, maar wat een ongeinspireerde narigheid.
Hun slechtste cd tot nu toe.. alhoewel Schizo ook in de buurt komt.
Tot nu vind ik hem wel aardig! Sinema klonk leuk. Psychic is wel aardig, Why does everybody vond ik minder... The World is ook wel redelijk goed. Beetje cliche qua tekst maar muzikaal gezien weer anders dan dat ze normaal produceren qua muziek.
Hoewel ze wel weer coole stukjes in de songs hebbe.
Dan Breekt de Hel los heeft echt een kinky geluidje!!!
[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 03-02-2004 14:46]
quote:- Slechte vocalen. Kan die gast nou na 11 jaar nog steeds niet zonder Limburgs/Nederlands accent in het Engels zingen?
Op dinsdag 3 februari 2004 14:21 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Vertel.
Argumenten?
- Cliché, ongeinspireerde tekst
Dat treurige, naïeve nummer over portiers die Marokkanen weigeren is al reden genoeg om dit album volkomen te negeren.
quote:Mee eens. Maar, volgens mij is dat hun handelsmerk tegenwoordig. En wie weet klinkt het wel enorm slecht als ie echt fatsoenlijk Engels probeert te zingen. Of hij kan het gewoon niet. Vergeet niet dat hij ooit eens gebombadeerd werd als zanger.
Op dinsdag 3 februari 2004 15:13 schreef Opie het volgende:[..]
- Slechte vocalen. Kan die gast nou na 11 jaar nog steeds niet zonder Limburgs/Nederlands accent in het Engels zingen?
Hun Nederlandse nummers zouden nog een beetje aan te horen zijn als hij niet dat domme, Limburgse accent had.
En dat accent tja, mensen met een zwaar accent, of dat nou Limburgs, Drents of Fries is, klinken nooit goed als ze Engels proberen te zingen denk ik.
quote:Hehe, zo moet je het geloof ik niet zien. Het ging erom dat hij zo tegen de kledingsvoorschriften is in een discotheek. Alleen omdat ie z'n kop had geschoren en op dat moment de verkeerde schoenen had.
- Cliché, ongeinspireerde tekstDat treurige, naïeve nummer over portiers die Marokkanen weigeren is al reden genoeg om dit album volkomen te negeren.
Het Marokkaan-aspect wordt maar heel even genoemd toch?
quote:Ben je nu echt Splinter met de Heideroosjes aan het vergelijken?
Op dinsdag 3 februari 2004 12:17 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Jamaar jij werd dan weer wild van Splinter...
En dat Limburgse accent is juist een van de grote pluspunten aan Heideroosjes.
Ik vind dat Marco in het dialect moet zingen, klinkt een stuk bourgondischer en intelligenter als die harde g.
quote:Euh ja?
Op dinsdag 3 februari 2004 15:30 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ben je nu echt Splinter met de Heideroosjes aan het vergelijken?
![]()
En dat Limburgse accent is juist een van de grote pluspunten aan Heideroosjes.
Ik vind dat Marco in het dialect moet zingen, klinkt een stuk bourgondischer en intelligenter als die harde g.
En nu zie je het subjectief in. Wat als jij nu een Noord-Hollander was dan, of een Groninger? Vind je het Limburgs accent dan ook een groot pluspunt?
En intelligenter... ach.
quote:Ik als Groninger vermaak me altijd wel met het limburgs.
Op dinsdag 3 februari 2004 15:47 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Euh ja?
.
En nu zie je het subjectief in. Wat als jij nu een Noord-Hollander was dan, of een Groninger? Vind je het Limburgs accent dan ook een groot pluspunt?
En intelligenter... ach.
quote:Ja ik ook hoor, daar niet van.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:49 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Ik als Groninger vermaak me altijd wel met het limburgs.
Begin de cd trouwens al wel veel leuker te vinden.
Hoewel sommige nrs me nog steeds niet aanstaan (Mamelodi Melodies, het begin vind ik dus niet echt wauwie...)
quote:[MNM]
Op maandag 2 februari 2004 23:55 schreef Ixnay het volgende:[..]
Niet goed geluisterd, het zijn er toch 2.
quote:Ja, dat bedoel ik ook.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:22 schreef crN het volgende:[..]
[MNM]
Het is er maar 1
2 verschillende grepen.
[/MNM]
Maar je hoeft beslist geen guitargod hoeft te zijn om die nummers te spelen...
Of begreep ik hem nou niet?
Tis verder een leuk nr en je kan wel merken dat ie pissed erom was... maar wie z'n schuld is het nou dan? .
quote:Van de FP.
De Heideroosjes hebben vanmorgen een ernstig busongeluk gehad in België. Ze waren op weg naar Brussel waar ze vanavond zouden optreden, tot het ter hoogte van Diest mis ging. De bus is total loss.Tot nu toe is bekend dat twee crewleden gewond zijn geraakt en alle instrumenten waarschijnlijk verloren zijn gegaan. Het concert van de punkrockgroep is afgelast, wel komt er een vervangende show.
Lekker dan... mensen gewond, weg instrumenten.
Ze hebben wel vaker problemen met bussen...
quote:Dan kunnen we met z'n allen naar Italië...
Op zondag 8 februari 2004 18:56 schreef clowntje het volgende:
Misschien gaat de Shandon wel een benefiet voor ze houden.. Net als o.a. de Heideroosjes zelf een jaar geleden voor de Shandon hebben gedaan.
Ik vind 'Dan breekt de hel los' echt heel erg leuk.
Jullie hebben wel gelijk over de teksten, zeker als je op je kamertje zit die cd te luisteren, maar als ze voor je neus op het podium staan maken ze er echt wel n show van en ik vond het echt super.
quote:Tgaat lekker, iemand zwaargewond en wie weet wordt alles afgelast.
De bus van Heideroosjes heeft zondagmorgen ter hoogte van Diest (B) een ernstig ongeluk gehad. Twee crewleden raakten lichtgewond, gitaarroadie Eelco zwaargewond. De bus is total loss, het instrumentarium waarschijnlijk verloren gegaan. De cd-presentatie die zondagavond in Brussel zou plaatsvinden is afgelast. Op dit moment is het nog onzeker in hoeverre de komende concerten doorgaan of niet. Meer info volgt in de loop van de week op deze site.
quote:Ben ook in Amsterdam geweest. Was erg leuk ja! Heb je aan Heidols meegedaan?
Op zondag 8 februari 2004 20:04 schreef saaw het volgende:
Ik was gister naar hun concert in de Melkweg, Amsterdam, en vond het echt heel koel.
Ze speelden zowel oude nummers als van de nieuwe cd.Ik vind 'Dan breekt de hel los' echt heel erg leuk.
Jullie hebben wel gelijk over de teksten, zeker als je op je kamertje zit die cd te luisteren, maar als ze voor je neus op het podium staan maken ze er echt wel n show van en ik vond het echt super.
Dat ziet er steeds somberder en somberder uit voor ze.
quote:echt kut ja, hopelijk komt ie er weer snel bovenop
Op maandag 9 februari 2004 11:22 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Tgaat lekker, iemand zwaargewond en wie weet wordt alles afgelast.
Tot op heden bevalt de cd me wel, nog wel een beetje "wennen"...
quote:http://www.limburger.nl/Index/0,4306,,00.html?sHoofdUrl=http%3A%2F%2Fwww.limburger.nl%2FPagina%2F0%2C7090%2C31-1-2-2497-1829063-1438-730825-%2C00.html
Op maandag 9 februari 2004 19:39 schreef =HellFire= het volgende:
Als Roadie Eelco het niet overleeft wordt het wellicht een lange rustpauze voor ze ben ik beng.
quote:Whew... maar blijvend letsel zal wel het resultaat zijn...
Op dinsdag 10 februari 2004 11:27 schreef vuilniszak het volgende:[..]
http://www.limburger.nl/Index/0,4306,,00.html?sHoofdUrl=http%3A%2F%2Fwww.limburger.nl%2FPagina%2F0%2C7090%2C31-1-2-2497-1829063-1438-730825-%2C00.html
hij is buiten levensgevaar, gelukkig
Het optreden van 27 februari in Roermond zal ook wel niet doorgaan.
quote:Poor guy, deels verlamd.
Allereerst willen wij iedereen bedanken voor de enorme berg steunbetuigingen die Heideroosjes en de familie van Eelco mogen ontvangen. Dat doet ons allemaal erg goed. Eelco is inmiddels volledig bij kennis. De diagnose is dat hij 2 nekwerels gebroken heeft. Hij is deels verlamd. In hoeverre bepaalde spierfuncties toch hersteld kunnen worden zal moeten blijken tijdens de revalidatie. Dat traject gaat Eelco nu in. Zoals wij hem kennen gaat hij kei-hard knokken en laat hij 't hoofd niet hangen. Uiteraard gaan wij Eelco, Susan en kleine Roan steunen in die strijd.Morgen (woensdag 10/02) mag band en crew even naar Eelco toe. Na ons gesprek met Eelco zullen we bepalen of en wanneer we weer op pad gaan. Mochten we de draad oppakken dan zal dat voor band en crew, zeker in begin, moeilijk zijn. In gedachten zal hij er natuurlijk bij zijn.
Mocht je een persoonlijk bericht voor Eelco hebben dan kun je dat mailen naar dit adres: eelco@heideroosjes.com . Wij beheren dit adres voorlopig en zullen hem tzt alle mails laten lezen.De concerten voor komend weekend in Zierikzee en Noord-Scharwoude zijn afgelast. De restanten van de bus zijn gisteren in Horst aangekomen. De komende dagen bekijken we of er nog delen van de backline bruikbaar zijn. We zullen uiterlijk maandag 16 februari op deze site melden hoe nu verder. We hopen op je begrip en geduld.
Voor nu bedankt en don't forget... united scum rules!
Marco, Frank, Fred, Igor en crew
Waarschijnlijk zullen de optredens na 14 februari ook wel niet doorgaan denk ik.
quote:Leuke woordspeling.
Eelco is inmiddels volledig bij kennis. De diagnose is dat hij 2 nekwerels gebroken heeft. Hij is deels verlamd. In hoeverre bepaalde spierfuncties toch hersteld kunnen worden zal moeten blijken tijdens de revalidatie. Dat traject gaat Eelco nu in. Zoals wij hem kennen gaat hij kei-hard knokken en laat hij 't hoofd niet hangen. Uiteraard gaan
Maar klinkt allemaal vrij ernstig.
quote:Ik denk dat hij daar nu even zelf niet zo mee kan zitten.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:39 schreef CasB het volgende:In de Telegraaf stond Ilco ipv Eelco
quote:Nee maar het is wel een slordige fout
Op dinsdag 10 februari 2004 22:42 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Ik denk dat hij daar nu even zelf niet zo mee kan zitten.
quote:www.heideroosjes.com
EELCO ZEGT "GO ON!"
"Jullie moeten doorgaan!" was het eerste wat Eelco zei toen we woensdag binnenkwamen op de intensive care van het UZ in Leuven. "Heideroosjes is niet zomaar een band, het is een gevoel. En dat moeten jullie blijven verspreiden" aldus een strijdbare Eelco. Het bezoek heeft de band en crew erg goed gedaan. Afgelopen zondag kregen we te horen dat Eelco vanaf de schouders verlamd was en dat er weinig tot geen kans op enig herstel was. Nu, amper een week later, kan hij beide armen en één hand bewegen. Bovendien kan hij 1 been bewegen. De doktoren spreken van "wonderbaarlijk" en "niet verwacht". Kortom, fantastisch nieuws. Neemt niet weg dat Eelco nog een hele lange weg te gaan heeft. Maar de ontwikkelingen van de laatste dagen geeft hemzelf, zijn familie en ons kracht om positief te blijven. En om de draad weer op te pakken. Want er speelt van alles door je hoofd als zo'n ongeluk gebeurt met iemand die je dierbaar is. "Dat had ik kunnen zijn" en "wil ik wel op een podium mensen entertainen terwijl onze kameraad verlamd in bed ligt"?. Geen van de bandleden kon/wou dan ook weer het podium op zonder support van Eelco hierin.VERDERE VERLOOP VAN DE TOURNEE
We gaan dus door en zullen op 20 februari de tournee voortzetten. Het concert in Vera Groningen zal het eerste zijn. Met een gehuurde bus want de onze is nog steeds total loss. Verder hebben we afgelopen week onze backline uitgepakt en getest. Ons stabiele 'inpak-systeem' (ontworpen door Eelco) in combinatie met sterke flightcases (koffers) heeft gewerkt. Het merendeel van de backline is te repareren en zal spoedig weer bruikbaar zijn.
Over de show zelf: Allerlei vrolijke podium-fratsen die we voor deze tour in petto hadden, gaan we beperken. Met name het eerste concert zal doorbijten zijn omdat er na 10 jaar Eelco toch opeens iemand anders staat die onze gitaren aangeeft. En dat is een gemis. En hoe raar ook; de rozen-familie is door dit drama hechter dan ooit geworden en we gaan volle kracht verder. En we zullen keihard rocken om jullie een toffe tijd te geven!!GEMISTE CONCERTEN
De concerten die zijn afgezegd zullen worden ingehaald. Het gaat hierbij om een show in AB-Brussel, Brogum-Zierikzee en De Koog in Noord-Scharwoude. Kaartjes voor deze concerten blijven dus geldig! Ons boekingskantoor gaat nu overleggen met deze zalen over vervangde data voor het concert. Daar hopen we volgende week woensdag 18/02 meer info over te hebben. Mail ons niet hierover maar check deze site voor nieuwe data! Verder blijven we je natuurlijk op de hoogte houden van de situatie rondom Eelco. Vele honderden e-mailtjes zijn er al binnen gekomen op z'n adres en het doet hem allemaal heel erg goed. Hij is verrast door de enorme warme reacties. Blijf steunbetuigingen dus sturen naar eelco@heideroosjes.comFrank, Marco, Fred, Igor en crew
wel fijn dat de concerten doorgaan, al had ik het wel begrepen als ze werden afgelast.
quote:Hehe, me too.
Op zondag 15 februari 2004 17:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nou ik ben benieuwd, ik ben er de 20ste dus bij. Eens kijken of de oude vertrouwde Heideroosjes sfeer er nog is.
Nou en als je lijf half verlamd is, lijkt me het niet geweldig gaan met die persoon, maar ok...
quote:You're missing the point here.
Op maandag 16 februari 2004 17:52 schreef Ixnay het volgende:
Nou en als je lijf half verlamd is, lijkt me het niet geweldig gaan met die persoon, maar ok...
Eerst hadden ze hem helemaal afgeschreven. Als hij dan paar dagen later ineens allerlei ledematen kan bewegen is dat geweldig nieuws.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |