abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12045480
Het wordt steeds gekker in deze multiculturele samenleving. Eerst voel je je niet meer thuis in je buurt omdat niemand er meer Nederlands praat, dan kun je 's avonds niet meer over straat vanwege de expolsief gestegen criminaliteit en vervolgens word je ook nog eens in je eigen land uitgesloten van de arbeidsmarkt...
quote:
Incassomedewerker m/v
Richting: industrie
Plaatsingsdatum: 4 juli 2003

voor een energiebedrijf in Arnhem-Zuid. De werkzaamheden bestaan uit: het beoordelen van klantprofielen op basis van signaleringslijsten, het ondernemen van incassoacties per telefoon en brief en het onderhouden van contacten en onderhandelen met externe incassobureaus en juristen. Voor deze fulltime functie beschik je over een afgeronde Mbo- of Hbo-opleiding en kun je goed werken met Word, Excel en PowerPoint. Je kunt zelfstandig werken, bent klant- en resultaatgericht en besluitvaardig. Het betreft een werkervaringsplaats in het kader van de Wet Samen. Wij vragen nadrukkelijk kandidaten van allochtone afkomst te reageren. Reacties van niet-allochtone kandidaten worden niet in behandeling genomen.

Informatie: Manou Caminada, (026) 3203319
Tempo-Team Uitzendbureau - Looierstraat 1 A, Arnhem

Bron
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_12045512
Ik denk dat ze verwachten dat allochtonen meer ervaring hebben met incassobureau's en juristen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_12045533
quote:
Het betreft een werkervaringsplaats in het kader van de Wet Samen
Een stage?
  zondag 27 juli 2003 @ 14:23:01 #4
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_12045625
Schandalig!! Mocht je een advertentie tegenkomen die luidt "reacties van allochtonen worden niet verwerkt" dan krijg je meteen allerlei instanties op je nek!

Dit land gaat echt in de prullebak tegenwoordig....

Nie sloan mo schuppe!
pi_12045646
hahaha, lol, best heel lelijk
NWC: 3445 7628 8614 7793
  zondag 27 juli 2003 @ 14:26:06 #6
34926 3Dkiller
Becouse life is 3D
pi_12045688
misschien dat ze allochtoonse mensen meer kans willen geven,omdat de meeste allochtoonse mensen met diploma niet eens worden aangenomen.
Misschien daarom dat TeMPo Team ze daarom juist een kansje willen geven.
Vind het niet echt een discriminatie..
ADvanced Micro Devices RuleZz
pi_12045734
Hoe zouden ze eigenlijk controleren of je allochtoon bent? Zoiets staat niet in je paspoort. Of zou je een stamboom mee moeten nemen om aan te tonen dat je vader in België geboren is.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_12045738
Voor allochtonen krijgen ze blijkbaar subsidie. Enne....het mag niet, dus je kunt een klacht indienen bij ons wondermooie bureau discriminatie.....
  zondag 27 juli 2003 @ 14:31:12 #9
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_12045786
Idd, kan zijn dat het desbetreffende bedrijf gewoon iets wil doen aan het aantal allochtone medewerkers dat het in dienst heeft.
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  zondag 27 juli 2003 @ 14:32:44 #10
17205 Profesor
I have a dream!
pi_12045815
*kijkt naar vacature*

uhm..

soort zoekt soort?

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  zondag 27 juli 2003 @ 14:32:47 #11
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_12045816
Wat weer een gekkigheid. Ik heb er echt moeite mee te geloven dat dit serieus bedoeld is. Ik denk dat het een publiciteitsstunt is. Wel een slechte dan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_12045871
quote:
Het betreft een werkervaringsplaats in het kader van de Wet Samen.
Zoals je kunt lezen, gaat het om een vacature die wordt aangeboden in het kader van deze wet. Ik weet niet wat deze wet inhoudt, maar het zal wel een project zijn dat gericht is op werk voor allochtonen.
Dat neemt niet weg dat ik 't een belachelijk iets vind. Zoals al eerder werd gezegd in dit topic, zou je in geval van 'alleen autochtonen mogen reageren' direct allerlei reacties krijgen van allerhande instanties.
  zondag 27 juli 2003 @ 14:35:44 #13
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_12045894
De Wet Samen is een wet die gemaakt is om de diversiteit in de arbeidswereld te stimuleren. Het is dus logisch dat ze een allochtone kandidaat vragen omdat ze als ze ook autochtonen toelaten die waarschijnlijk toch weer op die functie komen en dan schiet het niet op met de diversiteit. Als er in dat bedrijf bijna alleen allochtonen zouden werken, dan zouden ze juist een autochtoon vragen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
pi_12045903
quote:
Het betreft een werkervaringsplaats in het kader van de Wet Samen
Het staat er toch vrij duidelijk. Wat moet een autochtoon met zo'n werkervaringsplaats ?
pi_12046020
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:36 schreef drenth het volgende:

[..]

Het staat er toch vrij duidelijk. Wat moet een autochtoon met zo'n werkervaringsplaats ?

Werkervaring opdoen

Nu wordt er weer zo'n raar onderscheid gemaakt tussen allochtoon en autochtoon en straks vertellen ze weer dat we allemaal Nederlanders zijn die volgens artikel 1 van de grondwet allemaal gelijk zijn.

pi_12046090
Ik heb toch niets te doen, ik zal eens een mooie e-mail gaan tikken naar het bureau voor discriminatie.
pi_12046122
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:41 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Werkervaring opdoen

Nu wordt er weer zo'n raar onderscheid gemaakt tussen allochtoon en autochtoon en straks vertellen ze weer dat we allemaal Nederlanders zijn die volgens artikel 1 van de grondwet allemaal gelijk zijn.

Je loopt de hele tijd te zeiken dat allochtonen alleen op hun luie reet zitten, maar dit is ook weer niet goed ? Wat wil je nou ?

Dergelijke werkervaringsplaatsen zijn vaak speciaal gecreeerd om allochtonen in het arbeidsproces te brengen. Het gaat dus niet ten koste van je blanke blauw ogige vrienden.

pi_12046223
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:46 schreef drenth het volgende:

[..]

Je loopt de hele tijd te zeiken dat allochtonen alleen op hun luie reet zitten, maar dit is ook weer niet goed ? Wat wil je nou ?

Ik zeik nooit dat ze op hun luie reet zitten, maar dat ze een onevenredig groot deel van de criminaliteit voor zich nemen. Als je vervolgens als politiechef voorstelt om allochtonen anders te gaan straffen krijg je hier van die reacties als; sieg heil en plak er dan meteen een ster op.
quote:
Dergelijke werkervaringsplaatsen zijn vaak speciaal gecreeerd om allochtonen in het arbeidsproces te brengen. Het gaat dus niet ten koste van je blanke blauw ogige vrienden.
Onzin. Speciaal allochtonen of autochtonen werk bestaat niet.

Ik vind het zelfs vrij racistisch om alleen al te veronderstellen dat het zo is.

pi_12046247
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:52 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik zeik nooit dat ze op hun luie reet zitten, maar dat ze een onevenredig groot deel van de criminaliteit voor zich nemen. Als je vervolgens als politiechef voorstelt om allochtonen anders te gaan straffen krijg je hier van die reacties als; sieg heil en plak er dan meteen een ster op.

Ik zie de link criminaliteit - werk even niet...
quote:
[..]

Ik vind het zelfs vrij racistisch om alleen al te veronderstellen dat het zo is.

Waar heb je het over ?
  zondag 27 juli 2003 @ 14:56:04 #20
25737 spookie
Banaantje?
pi_12046284
oops ohh my ...
pi_12046303
Maar goed, straks gaan ze nog een moskee in Madurodam zetten
pi_12046320
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:54 schreef drenth het volgende:

[..]

Waar heb je het over ?

Lees het anders eerst nog een keer (rustig) en probeer het dan te begrijpen...
pi_12046344
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:57 schreef drenth het volgende:
Maar goed, straks gaan ze nog een moskee in Madurodam zetten
  zondag 27 juli 2003 @ 15:01:27 #24
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_12046394
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:52 schreef Tikorev het volgende:
Tja van dat onevenredig aantal heb je wel gelijk...
quote:

Het gaat hier om een WERKERVARINGSPLAATS, zodat allochtonen die van de planeet mars komen (figuurlijk dus he ) op die manier werkervaring kunnen opdoen om daarmee makkelijker de maatschappij in te kunnen! Prima dus! Wat zeur je???
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 27 juli 2003 @ 15:02:10 #25
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_12046411
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:58 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Lees het anders eerst nog een keer (rustig) en probeer het dan te begrijpen...

Doe jij dat ook eens aub!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')