quote:Bron
Incassomedewerker m/v
Richting: industrie
Plaatsingsdatum: 4 juli 2003voor een energiebedrijf in Arnhem-Zuid. De werkzaamheden bestaan uit: het beoordelen van klantprofielen op basis van signaleringslijsten, het ondernemen van incassoacties per telefoon en brief en het onderhouden van contacten en onderhandelen met externe incassobureaus en juristen. Voor deze fulltime functie beschik je over een afgeronde Mbo- of Hbo-opleiding en kun je goed werken met Word, Excel en PowerPoint. Je kunt zelfstandig werken, bent klant- en resultaatgericht en besluitvaardig. Het betreft een werkervaringsplaats in het kader van de Wet Samen. Wij vragen nadrukkelijk kandidaten van allochtone afkomst te reageren. Reacties van niet-allochtone kandidaten worden niet in behandeling genomen.
Informatie: Manou Caminada, (026) 3203319
Tempo-Team Uitzendbureau - Looierstraat 1 A, Arnhem
Dit land gaat echt in de prullebak tegenwoordig....
uhm..
soort zoekt soort?
quote:Zoals je kunt lezen, gaat het om een vacature die wordt aangeboden in het kader van deze wet. Ik weet niet wat deze wet inhoudt, maar het zal wel een project zijn dat gericht is op werk voor allochtonen.
Het betreft een werkervaringsplaats in het kader van de Wet Samen.
quote:Het staat er toch vrij duidelijk. Wat moet een autochtoon met zo'n werkervaringsplaats ?
Het betreft een werkervaringsplaats in het kader van de Wet Samen
quote:Werkervaring opdoen
Op zondag 27 juli 2003 14:36 schreef drenth het volgende:[..]
Het staat er toch vrij duidelijk. Wat moet een autochtoon met zo'n werkervaringsplaats ?
Nu wordt er weer zo'n raar onderscheid gemaakt tussen allochtoon en autochtoon en straks vertellen ze weer dat we allemaal Nederlanders zijn die volgens artikel 1 van de grondwet allemaal gelijk zijn.
quote:Je loopt de hele tijd te zeiken dat allochtonen alleen op hun luie reet zitten, maar dit is ook weer niet goed ? Wat wil je nou ?
Op zondag 27 juli 2003 14:41 schreef Tikorev het volgende:[..]
Werkervaring opdoen
Nu wordt er weer zo'n raar onderscheid gemaakt tussen allochtoon en autochtoon en straks vertellen ze weer dat we allemaal Nederlanders zijn die volgens artikel 1 van de grondwet allemaal gelijk zijn.
Dergelijke werkervaringsplaatsen zijn vaak speciaal gecreeerd om allochtonen in het arbeidsproces te brengen. Het gaat dus niet ten koste van je blanke blauw ogige vrienden.
quote:Ik zeik nooit dat ze op hun luie reet zitten, maar dat ze een onevenredig groot deel van de criminaliteit voor zich nemen. Als je vervolgens als politiechef voorstelt om allochtonen anders te gaan straffen krijg je hier van die reacties als; sieg heil en plak er dan meteen een ster op.
Op zondag 27 juli 2003 14:46 schreef drenth het volgende:[..]
Je loopt de hele tijd te zeiken dat allochtonen alleen op hun luie reet zitten, maar dit is ook weer niet goed ? Wat wil je nou ?
quote:Onzin. Speciaal allochtonen of autochtonen werk bestaat niet.
Dergelijke werkervaringsplaatsen zijn vaak speciaal gecreeerd om allochtonen in het arbeidsproces te brengen. Het gaat dus niet ten koste van je blanke blauw ogige vrienden.
Ik vind het zelfs vrij racistisch om alleen al te veronderstellen dat het zo is.
quote:Ik zie de link criminaliteit - werk even niet...
Op zondag 27 juli 2003 14:52 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik zeik nooit dat ze op hun luie reet zitten, maar dat ze een onevenredig groot deel van de criminaliteit voor zich nemen. Als je vervolgens als politiechef voorstelt om allochtonen anders te gaan straffen krijg je hier van die reacties als; sieg heil en plak er dan meteen een ster op.
quote:Waar heb je het over ?
[..]Onzin. Speciaal allochtonen of autochtonen werk bestaat niet.
Ik vind het zelfs vrij racistisch om alleen al te veronderstellen dat het zo is.
quote:Lees het anders eerst nog een keer (rustig) en probeer het dan te begrijpen...
Op zondag 27 juli 2003 14:54 schreef drenth het volgende:[..]
Waar heb je het over ?
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:57 schreef drenth het volgende:
Maar goed, straks gaan ze nog een moskee in Madurodam zetten
quote:Tja van dat onevenredig aantal heb je wel gelijk...
Op zondag 27 juli 2003 14:52 schreef Tikorev het volgende:
Ik zeik nooit dat ze op hun luie reet zitten, maar dat ze een onevenredig groot deel van de criminaliteit voor zich nemen. Als je vervolgens als politiechef voorstelt om allochtonen anders te gaan straffen krijg je hier van die reacties als; sieg heil en plak er dan meteen een ster op.
quote:Het gaat hier om een WERKERVARINGSPLAATS, zodat allochtonen die van de planeet mars komen (figuurlijk dus he
Onzin. Speciaal allochtonen of autochtonen werk bestaat niet.Ik vind het zelfs vrij racistisch om alleen al te veronderstellen dat het zo is.
quote:Doe jij dat ook eens aub!
Op zondag 27 juli 2003 14:58 schreef Tikorev het volgende:[..]
Lees het anders eerst nog een keer (rustig) en probeer het dan te begrijpen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |