A.s. papa's en mama's:
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
06 augustus 2003: Logician & gemeenkaboutertje
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Genuivere & Bastardhost
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
14 december 2003: Lewis.de.boxer
februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
Babietjes:
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy & black crow
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy & Ocmerda
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
* 15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne & Sc0rPi0n
15 juli 2003: Lina Jolene, dochter van beware_reageerd (papa)
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
En hier weer verder, nog steeds wachtend op de nieuwe lichting babies.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 29-07-2003 12:27]
logician en eska, wat een ellende zeg die laatste loodjes...... succes ermee hoor!!! Ook natuurlijk voor ale anderen die op knappen staan.
Ik heb het de laatste paar weken errug druk steeds dus van reageren komt niet echt veel, maar ik lees wel alles en probeer iig een beetje bij te blijven.
effe me vraag uit het vorige topic naar hier gehaald
quote:Yep, komt me i.e.g erg bekend voor .. denk dat het normaal is heb
Op zondag 27 juli 2003 16:09 schreef Catootje het volgende:
Hadden/hebben jullie ook wel es steken-krampachtig gevoel in je vagina (jaaaaa lekker zondagmiddagonderwerp)? Sinds ik zwanger ben, heb ik regelmatig zo'n naar-boven-trekkend-pijnlijk-gevoel..
quote:Owww, goed!! Ik heb nog steeds wel es het-is-te-goed-om-waar-te-zijn-en-daarom-gaat-het-vast-mis-gevoelens....
Op zondag 27 juli 2003 16:39 schreef Logician het volgende:[..]
Yep, komt me i.e.g erg bekend voor .. denk dat het normaal is heb
er elke zwangerschap last van gehad, dus ik denk dat je je daar
geen zorgen over hoeft te maken.
quote:Zijn groeipijntjes van de baarmoeder....had ik ook last van...en maar denken dat het mis ging....maar dat ging het niet hoor...zoonlief is alweer bijna 12 jaar...
Op zondag 27 juli 2003 16:09 schreef Catootje het volgende:
Hadden/hebben jullie ook wel es steken-krampachtig gevoel in je vagina (jaaaaa lekker zondagmiddagonderwerp)? Sinds ik zwanger ben, heb ik regelmatig zo'n naar-boven-trekkend-pijnlijk-gevoel..
Danosa, Eska en Logician heel veel sterkte met de laatste loodjes ik hoop voor jullie dat het snel zo ver is
Voor mezelf eigenlijk ook Ik ben vandaag precies 37 weken en mag dus thuis bevallen. Ik heb de laatste dagen ook van die menstruatieachtige rugpijn en denk dan steeds dat het gaat beginnen maar nee hoor. Ook voelt me buik erg strak aan en ben ik net als logician misselijk. Niet misselijk dat ik niet kan eten (pfff nee het zal me eens gegund zijn dat ik geen trek heb, eet nog steeds alles wat los en vast zit
)maar gewoon een misselijk rotgevoel. Verder ben ik superonrustig. Vooral snachts (nu helpt het ongemakkelijk liggen 5 keer door een mug gestoken zijn en hem dan nog niet kunnen vangen ook niet mee natuurlijk) heb ik daar last van. Verder slaat de nestdrang hevig toe. Vandaag moest ik gewoon de was doen, de slaapkamer flink opruimen inclusief me kledingkasten uitmesten enz enz (ja hallo ik moet hier wel in bevallen als alles goed gaat dus moet het naar me zin zijn, met de kaarsjes aan toe hoor) Uiteindelijk zit ik nu met dikke voeten en een harde buik natuurlijk, maar minder onrustig
Over ongeveer een week of 2 komt ons nieuwe waterbed en dan wil ik mijn slaapkamer zo ver klaar en opgeruimd hebben, ander kleurtje op de muur en zo, maar ik vrees dat dát er niet meer in zit Ik heb zo'n vreselijke last van mn rug, dat ik amper nog mn stoel uit kan komen.
quote:Wat vervelend voor je, Moussy, maarrrrrrr was het niet juist de bedoeling dat je bleef zitten en heel rustig aan ging doen?
Op zondag 27 juli 2003 18:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb zo'n vreselijke last van mn rug, dat ik amper nog mn stoel uit kan komen.
Alle andere zwangere dames sterkte met de laatste loodjes en/of de zwangerschap Zwanger zijn lijkt me heel bijzonder en speciaal maar ook heel eng als ik zo jullie verhalen hoor...
quote:
Op zondag 27 juli 2003 18:13 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Wat vervelend voor je, Moussy, maarrrrrrr was het niet juist de bedoeling dat je bleef zitten en heel rustig aan ging doen?
Geintje natuurlijk, rugpijn is kl*te.
Ik wees de plek van de rugpijn aan bij mn moeder verpleegkudigedingesblabla blijkt dat daar mn nieren zitten. Nahjah, dan weet ik tenmiste wel waar het vandaan komt en hoef ik niet bang te zijn dat ik morgen lig te puffen.
Duchdinges (ik vergeet altijd hoe ik dat moet typen ) je bent vooral heel erg onzeker en dat maakt het zo eng....
Mirage zou toch woensdag 8 uur al ingeleid worden? Ik vind het nu ook eng worden hoor! Meid ik hoop dat alles goed met jullie is.
quote:Als jullie nog meer willen poetsen heb ik nog een compleet huis in de aanbieding hoor
Op zondag 27 juli 2003 19:30 schreef danosa het volgende:
Jessie dat heb ik ook!!!!!!!!! Ik heb vandaag 2 wassen gedraaid en naast dat wat hangt te drogen heb ik ook geen strijkgoed meer liggen, alles ligt opgevouwen daar waar het hoort. Ik heb heel het gasfornuis schoongemaakt, de deuren beneden, zelfs van de buitendeur het raam gewassen. Het bedzeil netjes gelegd, bed verfrist met spray-tjes Febreseen ik loop de hele dag al met harde buiken en steken onderin mijn bekken en achterin mijn rug. Laat het gebeuren, alstublieft!
quote:En hier ook nog eentje.
Op zondag 27 juli 2003 19:37 schreef Rewimo het volgende:[..]
Als jullie nog meer willen poetsen heb ik nog een compleet huis in de aanbieding hoor
quote:Ik wil niet achterblijven, al bestaat mijn huis maar uit 1 kamer
Op zondag 27 juli 2003 20:43 schreef berney het volgende:[..]
En hier ook nog eentje.
.
Naast de nestdrang slaat nu toch ook de angst en paniek voor de bevalling soms in vlagen toe. Vooral 'snachts....
Ik ben er ook nog helemaal niet klaar voor, vooral mentaal niet. Nog 6 weken vandaag maar voor mijn gevoel ben ik net pas zwanger en ben ik het nog lang niet zat....
quote:Spuuglokje, welkom terug van je huwelijksreis! Ik hoop/neem aan dat het leuk is geweest? (Al iets op komst
Op zondag 27 juli 2003 18:13 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Wat vervelend voor je, Moussy, maarrrrrrr was het niet juist de bedoeling dat je bleef zitten en heel rustig aan ging doen?
Geintje natuurlijk, rugpijn is kl*te.
quote:Uhhh, ik denk dat je in de war bent met iemand anders? Ik ben gewoon een weekje op vakantie geweest met mijn man en onze drie kinderen
Op zondag 27 juli 2003 21:59 schreef Bright het volgende:[..]
Spuuglokje, welkom terug van je huwelijksreis! Ik hoop/neem aan dat het leuk is geweest? (Al iets op komst
?)
-edit- Je bedoelt volgens mij Slaapmeisje!
[Dit bericht is gewijzigd door Spuuglokje op 27-07-2003 23:29]
Ik leef erg mee met alle zwangeren in deze hitte. Weet zelf nog hoe erg ik dat vond aan het eind, en toen was het volgens mij een stuk minder warm nog dan dit. Naast de tip voor een natte handdoek in je nek en je haar nat houden heb ik er nog eentje: Wij hebben bij Gamma een speciale water-gekoelde ventilator gekocht. CoolFlow heet het ding. Flink prijzig (rond de 60 euro), maar het is echt het geld waard. Je kunt het raam er gewoon bij openhouden, maar hij weet toch de kamer een paar graden koeler te krijgen, en zorgt voor een heerlijk fris briesje.
Isa is de laatste paar dagen vrij lastig, weer erg veel last van haar darmen. Nu drink ik sinds een paar dagen een glas pruimensap (voor de stoelgang snapt u wel) per dag, dus ik denk dat het daardoor komt. Iets anders laxerends proberen dus. Zielig hoor, zo'n trappelend meisje. Loop de hele dag met haar in de babybjörn, dat vindt ze nog wel fijn. En het handige is dat als ik zorg voor een laag decolleté, ze ook nog zittend in dat ding kan drinken. Niet dat ik ermee naar buiten ga als ze drinkt, maar in huis is het wel handig. Kan ik ik nog wat anders doen.
Ben druk bezig met het babyboek. Omdat ik tweede kind ben, heeft mijn moeder nooit dat soort dingen voor mij gedaan. Ik was dan ook altijd vreselijk jaloers op mijn oude zus die wel een leuk babyboek had, dus Isa krijgt van alles door haar strot geduwd. In combinatie met de nieuwe digicam (geweldig ding!) die we van mijn schoonmoeder hebben gekregen, ben ik echt op de crea-toer (al heb ik dringend een cursus photoshop nodig):
quote:Ten eerste; Wat een mooie foto's van Isa!!
Op zondag 27 juli 2003 23:50 schreef phileine het volgende:
He bah, ik zit ook een beetje in over Mirage. Zitten ze niet gewoon in een kraamhotel of zoiets?Ik leef erg mee met alle zwangeren in deze hitte. Weet zelf nog hoe erg ik dat vond aan het eind, en toen was het volgens mij een stuk minder warm nog dan dit. Naast de tip voor een natte handdoek in je nek en je haar nat houden heb ik er nog eentje: Wij hebben bij Gamma een speciale water-gekoelde ventilator gekocht. CoolFlow heet het ding. Flink prijzig (rond de 60 euro), maar het is echt het geld waard. Je kunt het raam er gewoon bij openhouden, maar hij weet toch de kamer een paar graden koeler te krijgen, en zorgt voor een heerlijk fris briesje.
Isa is de laatste paar dagen vrij lastig, weer erg veel last van haar darmen. Nu drink ik sinds een paar dagen een glas pruimensap (voor de stoelgang snapt u wel) per dag, dus ik denk dat het daardoor komt. Iets anders laxerends proberen dus. Zielig hoor, zo'n trappelend meisje. Loop de hele dag met haar in de babybjörn, dat vindt ze nog wel fijn. En het handige is dat als ik zorg voor een laag decolleté, ze ook nog zittend in dat ding kan drinken. Niet dat ik ermee naar buiten ga als ze drinkt, maar in huis is het wel handig. Kan ik ik nog wat anders doen.
Ben druk bezig met het babyboek. Omdat ik tweede kind ben, heeft mijn moeder nooit dat soort dingen voor mij gedaan. Ik was dan ook altijd vreselijk jaloers op mijn oude zus die wel een leuk babyboek had, dus Isa krijgt van alles door haar strot geduwd. In combinatie met de nieuwe digicam (geweldig ding!) die we van mijn schoonmoeder hebben gekregen, ben ik echt op de crea-toer (al heb ik dringend een cursus photoshop nodig):
Nee ze zei echt dat ze naar het ziekenhuis ging.
En ze heeft de telefoonnummers van mij en NoNick
bij dr in haar palmtop.
De hitte is inderdaad ontzettend frustrerend en humeur-dodend
word af en toe helemaal gek, dan denk ik echt "en nu ga ik bellen
of ze hem dr uit willen halen want ik kan niet meer" hahaha
Gelukkig duurt dit meestal niet al te lang en kan ik nog redelijk
om mezelf lachen
Dat nesteldrang is af en toe behoorlijk vervelend, vooral als je er
s'nachts last van hebt hahaha!
Kan echt met geen mogelijkheid nog slapen, en dat terwijl mijn
buik voor het eerst in 'nachten' weer eens wat rustiger is ...
Heb trouwens de laatste tijd ook veel dat ik als ik s'nachts wakker
word echt verga van de honger ... komt dit iemand bekend voor??
Nog 2 nachtjes trouwens en dan is Tom jarig, dan word ie alweer 1jr!!
Gaat dat snel zeg, ik blijf me daar telkens weer over verbazen!!!!!
Oh en Cynix voor ik jou vergeet, wat een schatje!!!!!!!!!!
Nou nog even een dame vinden en zelf er een maken, 't staat je goed
quote:* just me is even doorgeefluik
Op maandag 28 juli 2003 00:17 schreef Kleintje het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat babietje van Dylan Dog? (geloof dat hij het was)
Die kleine moest toch geopereerd worden???
quote:
Op maandag 28 juli 2003 08:52 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik kom ook niet in dat forum justme, thanx...
Over die kleine: ze zal waarschijnlijk over een maandje of 5-6 worden geopereerd, maar dat is natuurlijk allemala afhankelijk van haar toestand en vooruitgang. Nu doet ze het prima!
quote:Ikm 'schrik' daar iedere keer zo van. Ik kan me nog zo goed herinneren dat jij hier meldde dat je weer zwanger was. En nou is het er al bijna. Wat gaat dat toch ongelofelijk hard. Hetzelfde heb ik met Lois, nu al? denk ik dan.
Op zondag 27 juli 2003 17:54 schreef jessie het volgende:Voor mezelf eigenlijk ook
Ik ben vandaag precies 37 weken en mag dus thuis bevallen.
Hier gaat alles heerlijk, Chiara heeft stukken minder last van d'r darmen, dus ze is lekker rustig en vrolijk. Ze kletst de hele dag door tegen iedereen die het maar horen wil, echt heel erg lief .
quote:Dat heb ik nou ook elke keer!!!!!!
Op maandag 28 juli 2003 09:43 schreef Brighteyes het volgende:Ikm 'schrik' daar iedere keer zo van. Ik kan me nog zo goed herinneren dat jij hier meldde dat je weer zwanger was. En nou is het er al bijna. Wat gaat dat toch ongelofelijk hard. Hetzelfde heb ik met Lois, nu al? denk ik dan.
quote:Ik hou het heel goed in de gaten. Ik had me al voorgenomen om vandaag de gyn te bellen. Maar het is redelijk afgezakt, zodra het weer de kop opsteekt hang ik aan de foon.
Op zondag 27 juli 2003 18:46 schreef Pikakonijn het volgende:
Moussy jij had toch laatst een hele erge blaasontsteking?
Pas op dat het niet omslaat in een nierbekkenonsteking.
Heb ik namelijk gehad en dat begon ook met rugpijn ter hoogte van mij nieren.
quote:En tegen ieder die het niet meer horen wil
Op maandag 28 juli 2003 09:58 schreef melonovy het volgende:
[...]
Hier gaat alles heerlijk, Chiara heeft stukken minder last van d'r darmen, dus ze is lekker rustig en vrolijk. Ze kletst de hele dag door tegen iedereen die het maar horen wil, echt heel erg lief.
Is het misschien mogelijk dat iemand wat inlichtingen gaat doen over Mirage? Ik hoorde dat ze wel wat andere (dan Fok!) contactmogelijkheden heeft...
* Bright is heel ongerust maar hoopt dat ze gewoon al thuis is maar nog niet zover is om achter de comp te gaan zitten
quote:Helemaal over eens, telkens wanneer ik hier kijk scan ik dit topic op Mirage-bericht en al wat ik vind zijn ongeruste informerende moeders.. Logician, bel het ziekenhuis en informeer naar mevrouw Mirage, scan de lokale dagbladen op geboorteberichten (en helaas ook overlijden..).
Op maandag 28 juli 2003 11:31 schreef Bright het volgende:[..]
En tegen ieder die het niet meer horen wil
Is het misschien mogelijk dat iemand wat inlichtingen gaat doen over Mirage? Ik hoorde dat ze wel wat andere (dan Fok!) contactmogelijkheden heeft...
En de rest blijft natuurlijk duimen, binnen, zingen... of wat meer je doet om geluk en voorspoed af te dwingen
* bastardhost maakt zich ook best een beetje zorgen
quote:* No Nick heeft het ziekenhuis allang gebeld, maar zoals al eerder gezegd geven ze absoluut géén info
Op maandag 28 juli 2003 11:41 schreef bastardhost het volgende:[..]
Helemaal over eens, telkens wanneer ik hier kijk scan ik dit topic op Mirage-bericht en al wat ik vind zijn ongeruste informerende moeders.. Logician, bel het ziekenhuis en informeer naar mevrouw Mirage, scan de lokale dagbladen op geboorteberichten (en helaas ook overlijden..).
En de rest blijft natuurlijk duimen, binnen, zingen... of wat meer je doet om geluk en voorspoed af te dwingen
* bastardhost maakt zich ook best een beetje zorgen
Het enige wat we kunnen doen is blijven wachten tot er een berichtje komt... wát voor bericht dan ook...
Was het spreekwoord niet "geen nieuws is goed nieuws"???
* No Nick hoopt en duimt...
na de bevalling had ik ook dagen geen zin om achter de PC te gaan zitten... ik zat wel lekker op die roze wolk...
quote:yep,
Op zondag 27 juli 2003 23:24 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Uhhh, ik denk dat je in de war bent met iemand anders?-edit- Je bedoelt volgens mij Slaapmeisje!
* Bright voelt zich oud worden en heeft een zeef als een ... een ... hoe heet zo'n ding? met gaatjes ... - Welcome mr. Alzheimer ...
quote:*LOL* nou dat valt vast wel mee hoor, het is inderdaad een hele klus om
Op maandag 28 juli 2003 12:05 schreef Bright het volgende:
yep,![]()
Ik heb zomaar de verkeerde naam gebruikt; sorry hoor! Het is al moeilijk om 'echte namen' te onthouden, laat staan al die nicknames...
Nou ja, iig. welkom terug en op voor de vierde* Bright voelt zich oud worden en heeft een zeef als een ... een ... hoe heet zo'n ding? met gaatjes ... - Welcome mr. Alzheimer ...
Waarom staan er bij velen zo'n enorme hoop flesjes en potjes en ditjes en datjes bij de kommode? Wat doen jullie daar nou mee?
Het enige wat wij hebben staan:
- Busje babypoeder
- Tubetje voor kapotte billen (nog nooit hoeven gebruiken overigens)
- Doosje wattenstaafjes
That's it, op de badkamer nog een fles babybadspul trouwens.
Zeg het mij: wat mis ik in de wereld van de babyverzorging???
Oh ja, potjes en dsmeerseltjes. Ik heb gister van mijn moeder een zwitsalpakket gekregen. Met zeep, badschuim,haarlotion,shampoo,vernix-creme, billendoeken en massage-olie. Talkpoeder enz o gebruik ik niet omdat het te veel stuift. Maar dat is dus wat ik wel gebruik de haarproducten natuurlijk alleen als Zo haar op zn knar heeft
En smeren met lotion en oliemukzooi heb ik eigenlijk nooit gedaan. Misschien ben ik gewoon niet zo 'verzorgig' aangelegd ofzo, maar ik vind er echt geen hol aan. Lekker in bad, afdrogen, knuffelen en klaar.
Besteden jullie dan zoveel tijd aan babyverzorging?
quote:Tja, wat staat er hier op de plank boven de commode??
Op maandag 28 juli 2003 12:12 schreef PluizZzje het volgende:Waarom staan er bij velen zo'n enorme hoop flesjes en potjes en ditjes en datjes bij de kommode? Wat doen jullie daar nou mee?
Het enige wat wij hebben staan:
- Busje babypoeder
- Tubetje voor kapotte billen (nog nooit hoeven gebruiken overigens)
- Doosje wattenstaafjes
quote:* Nyame checkt ook meerdere malen per dag en voelt een groeiende brok in de keel bij het uitblijven van nieuws...
Op maandag 28 juli 2003 11:45 schreef No Nick het volgende:[..]
* No Nick heeft het ziekenhuis allang gebeld, maar zoals al eerder gezegd geven ze absoluut géén info
Het enige wat we kunnen doen is blijven wachten tot er een berichtje komt... wát voor bericht dan ook...
Was het spreekwoord niet "geen nieuws is goed nieuws"???
* No Nick hoopt en duimt...
Ik weet niet of het ver weg is en of iemand het zou willen en of Mirage zelf het zou waarderen; maar als je gewoon naar het ziekenhuis gaat tijdens bezoektijd en je zoekt gewoon alle kamers af is er een aardige kans dat je haar vindt... Word je dan aangesproken door het personeel zeg je dat je haar al járen niet meer gezien hebt, alleen op een foto en dat je nu in de buurt was en of ze even naar haar toe willen om te vragen of ze jullie wil ontvangen waarbij ze mogen zeggen dat "noem 2 bekende foknamen" er zijn, en doe gewoon vooral héél vrolijk, je kijkt uit naar het weerzien!
Stugge verpleging die je wegstuurt dan...
Weet ook niemand haar achternaam? dan is er makkelijker achter haar kamernummer te komen zodat er een kaartje gestuurd kan worden. Is ze niet meer in het ziekenhuis dan wordt het wel doorgestuurd!
Laat ze in vredesnaam maar gewoon in het kraamhotel blijken te zitten en dolgelukkig zijn...
quote:Er zal toch vast wel een naam in het profiel staan? Dan kun je tijdens bezoekuur toch bij de portier vragen waar je moet zijn?
Op maandag 28 juli 2003 13:46 schreef Nyame het volgende:[..]
* Nyame checkt ook meerdere malen per dag en voelt een groeiende brok in de keel bij het uitblijven van nieuws...
Ik weet niet of het ver weg is en of iemand het zou willen en of Mirage zelf het zou waarderen; maar als je gewoon naar het ziekenhuis gaat tijdens bezoektijd en je zoekt gewoon alle kamers af is er een aardige kans dat je haar vindt... Word je dan aangesproken door het personeel zeg je dat je haar al járen niet meer gezien hebt, alleen op een foto en dat je nu in de buurt was en of ze even naar haar toe willen om te vragen of ze jullie wil ontvangen waarbij ze mogen zeggen dat "noem 2 bekende foknamen" er zijn, en doe gewoon vooral héél vrolijk, je kijkt uit naar het weerzien!
Stugge verpleging die je wegstuurt dan...
Weet ook niemand haar achternaam? dan is er makkelijker achter haar kamernummer te komen zodat er een kaartje gestuurd kan worden. Is ze niet meer in het ziekenhuis dan wordt het wel doorgestuurd!Laat ze in vredesnaam maar gewoon in het kraamhotel blijken te zitten en dolgelukkig zijn...
He, waarom haal ik de ergste scenario's in mijn hoofd, ik ben niet eens zwanger
Ik hoop dat alles goed is...
Maar... als Mirage graag contact had gewild met FOK! dan had ze dat toch al wel gedaan?! Ik denk dat we even aan Mirage moeten denken en niet aan onze bezorgdheid, ook al is dat heel erg lief.
Ik lag vannacht weer eens wakker en ben me gaan proberen in te denken of ik het wel prettig zou vinden als ik mn kont achter na gebeld zou worden. Ik vind het soms al vervelend als ik in de Ikea sta zoals zaterdag en mijn moeder belt "Waar ben je, ik heb het thuis al een paar keer geprobeerd" Heel lief hoor, vooral omdat ik een nachtje ziekenhuis heb gehad en ze bang was dat ik er weer in lag, maar soms o zo vervelend.
quote:je hebt gelijk... We zijn een potje stalkers...
Op maandag 28 juli 2003 13:55 schreef moussy het volgende:
Ik heb een naam via dr site kunnen achterhalen en via haar fotoboek kan je haar geboortedatum vinden, ook niet geheel onbelangrijk.Maar... als Mirage graag contact had gewild met FOK! dan had ze dat toch al wel gedaan?! Ik denk dat we even aan Mirage moeten denken en niet aan onze bezorgdheid, ook al is dat heel erg lief.
Ik lag vannacht weer eens wakker en ben me gaan proberen in te denken of ik het wel prettig zou vinden als ik mn kont achter na gebeld zou worden. Ik vind het soms al vervelend als ik in de Ikea sta zoals zaterdag en mijn moeder belt "Waar ben je, ik heb het thuis al een paar keer geprobeerd" Heel lief hoor, vooral omdat ik een nachtje ziekenhuis heb gehad en ze bang was dat ik er weer in lag, maar soms o zo vervelend.
quote:Nah, gewoon gezond bezorgd.
Op maandag 28 juli 2003 13:58 schreef Troel het volgende:[..]
je hebt gelijk... We zijn een potje stalkers...
quote:ja psies. Ik kan me zo voostellen, omdat ze al zo sjaggie was, dat ze nu effe NIKS wil. Gewoon niet. En ik heb besloten daar amaar even van uit te gaan. Het kan natuurlijk idd gewoon heel simpel een geval zijn van 'effe niet aanwezig' , en dat kan ik me ook wel voorstellen. Straks krijgen we hel mooie babiefotookes te zien, en als het niet goed met haar gaat, ga ik heel, heel erg huilen....
Ik heb een naam via dr site kunnen achterhalen en via haar fotoboek kan je haar geboortedatum vinden, ook niet geheel onbelangrijk.Maar... als Mirage graag contact had gewild met FOK! dan had ze dat toch al wel gedaan?! Ik denk dat we even aan Mirage moeten denken en niet aan onze bezorgdheid, ook al is dat heel erg lief.
quote:Nee, gewoon bezorgd.
Op maandag 28 juli 2003 13:58 schreef Troel het volgende:
Zonder verwachting gingen we vanochtend naar de gyn. toe.
Bloeddruk weer te hoog, 150/100. Daarna ging ze me weer toucheren. En we hadden vorderingen! Jaja, niet verwacht dat mijn lichaam ooit nog zou meewerken, haha. De baarmoedermond was nog niet helemaal verstreken, maar wel al meer dan afgelopen donderdag. En ik had al iets ontsluiting, ze kon me vliezen net voelen.
Ik moest weer urine en bloed afgeven en als dat niet in orde was dan zou ze me vanmiddag bellen en moest ik meteen komen (maar daar gaan we niet vanuit hoor).
Maar nu moeten we ons morgen om half 9 melden!!! En dan wordt ik ingeleid. Althans, eerst wordt een gel ingebracht om die baarmoedermond helemaal te laten verstrijken.
Behoedzaam vroeg ik of ik deze keer weer al mijn spullen moest meenemen. En dat moest ik want ik zou zonder baby het ziekenhuis niet verlaten...
Spannend he?! Kan het haast niet geloven.
Nu bloed ik een beetje van het toucheren, dus daarbinnen is wel het een en ander aan de gang. Hopen dat het nog vanzelf komt.
Nou, dit wou ik jullie meteen even vertellen! Lief dat jullie zo meeleven!
groetjes,
Esther
40 weken + 5 dagen
Probeer verder niet te veel zorgen te maken om Mirage. Vorige week werd ze ingeleid en ze heeft wellicht even rust nodig om bij te komen van de bevalling (of keizersnee?).
Cynix,
Wat een schatje zeg, kan me voorstellen dat je een trotse oom bent!
Alle overige zwangere,
Geniet van je zwangerschap, want voor je het weet is het voorbij!
Alle overige hoogzwangere,
Jullie ook succes! Eng he?!
Heel veel sterkte morgen en ik hoop dat we snel nieuws van je krijgen!
quote:WHAAAAAT!!!? Je zou met de rolstoel gaan...
... als ik in de Ikea sta [sub] zoals zaterdag...
quote:
Op maandag 28 juli 2003 14:48 schreef bastardhost het volgende:[..]
WHAAAAAT!!!? Je zou met de rolstoel gaan...
wat een watje die man van jou
quote:Wauw! Heel veel suk6!!
Op maandag 28 juli 2003 14:20 schreef Ethel het volgende:
Hier nog even een update op bevallingsfront.
Kunnen we niet een (virtuele?) handtekeningen-kaart maken en die naar de (ziekenhuis)kamer van Mirage sturen? Lijkt me sterk als ze dat vervelend vindt.
Ik ben het er wel mee eens dat we slechts 1 poging moeten doen, anders wordt het idd stalken en dat willen we niet!
Nou ja, is ook wel leuk. Hebben we daar meteen een 'live' speeltuinbankje
quote:Oeh, dat lijkt me wel wat!! Meiden ik beval in het Gemini-ziekenhuis. tot dan he
Op maandag 28 juli 2003 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, is ook wel leuk. Hebben we daar meteen een 'live' speeltuinbankje
quote:Moeten we daar ook puffen? M.a.w. verwacht je ons voor, tijdens of na de bevalling?
Op maandag 28 juli 2003 15:13 schreef moussy het volgende:[..]
Oeh, dat lijkt me wel wat!! Meiden ik beval in het Gemini-ziekenhuis. tot dan he
quote:Nee hoor dat heet gezonde bezorgdheid (+extra hormonaal inlevingsvermogen
Op maandag 28 juli 2003 13:58 schreef Troel het volgende:
quote:WOW spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEEEEEEEEEL veel SUCCES!!!
Hier nog even een update op bevallingsfront.
quote:Wat een idee, 1 poging is denk ik inderdaad niet stalkerig.
Op maandag 28 juli 2003 15:02 schreef Bright het volgende:
Kunnen we niet een (virtuele?) handtekeningen-kaart maken en die naar de (ziekenhuis)kamer van Mirage sturen? Lijkt me sterk als ze dat vervelend vindt.
Ik ben het er wel mee eens dat we slechts 1 poging moeten doen, anders wordt het idd stalken en dat willen we niet!
quote:Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Op maandag 28 juli 2003 15:31 schreef moussy het volgende:
ik zal mijn gevloek en getier jullie niet aan doen, dus doe maar er na of zo. Of anders zet ik wel een bankje in mn voortuin
quote:Ethel, wat spannend, dus jullie gaan niet zonder baby weer thuiskomen, succes meid, heel veel sterkte en succes gewenst,met als bekroning jullie kleintje...
Hier nog even een update op bevallingsfront.Behoedzaam vroeg ik of ik deze keer weer al mijn spullen moest meenemen. En dat moest ik want ik zou zonder baby het ziekenhuis niet verlaten...
quote:Niet schrikken van mij hoor
Op maandag 28 juli 2003 09:43 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ikm 'schrik' daar iedere keer zo van. Ik kan me nog zo goed herinneren dat jij hier meldde dat je weer zwanger was. En nou is het er al bijna. Wat gaat dat toch ongelofelijk hard. Hetzelfde heb ik met Lois, nu al? denk ik dan.
Ethel zet hem op morgen. En laat ons snel weten hoe en wat he. Ik duim voor je en denk aan je. Je kan het hoor meid!!!!!!!
quote:ik ben een van de eersten en mijn ega heeft beloofd dat als Zo zich meld op zijn verjaardag dag hij beschuit met muisjes komt brengen
Op maandag 28 juli 2003 15:13 schreef moussy het volgende:[..]
Oeh, dat lijkt me wel wat!! Meiden ik beval in het Gemini-ziekenhuis. tot dan he
quote:Ja, daar sluit ik me helemaal bij aan! Precies wat ik ook dacht
Op maandag 28 juli 2003 13:59 schreef Catootje het volgende:[..]
ja psies. Ik kan me zo voostellen, omdat ze al zo sjaggie was, dat ze nu effe NIKS wil. Gewoon niet. En ik heb besloten daar amaar even van uit te gaan. Het kan natuurlijk idd gewoon heel simpel een geval zijn van 'effe niet aanwezig' , en dat kan ik me ook wel voorstellen. Straks krijgen we hel mooie babiefotookes te zien, en als het niet goed met haar gaat, ga ik heel, heel erg huilen....
Ethel wat ssssspannund!!
Jee, heel veel sucses, sterkte en een vlotte bevalling gewenst!!
(niet bij (mijn) bevallingsverhalen kijken nu )
Hier alles ok maar redelijk druk
Met Lara gaat het ook goed, ze is er al helemaal aan gewend, dat haar beentjes in de dwangstand staan. Maar zo heel af en toe mag ze ff trappelen van mij als ze verschoond wordt, dat is zoooo lief, ze neemt het er dan echt van, dan straalt ze helemaal
Daarna is het wel ff huilen en mopperen, maar goed, nog maar bijna 10 weekjes
Ik hoop heel erg dat alles goed is bij Mirage. Ik besef me nu ook wel dat we de laatste tijd vaak verwend zijn met heel snel nieuws na de bevalling. Je gaat er dan toch min of meer op rekenen, terwijl er natuurlijk allerlei redenen kunnen zijn dat het nieuws even uitblijft.
Echt, het doet me heel erg goed al die gelukswensen! Dank!
Nu moet het wel goed gaan!
Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten, maar ga er maar vanuit dat het een paar dagen duurt, aangezien eerst die baarmoedermond helemaal moet verweken alvorens ze gaan inleiden. Dat kan snel gaan, maar kan ook even duren, dus dan weten jullie dat.
Nou, spannend, ik denk niet dat ik vanavond kan slapen, maar dat kon ik zowiezo al niet, haha.
groetjes,
Esther
heel veel sterkte meid, ben erg blij voor je dt het nu echt gaat gebeuren!
Zet 'm op! En we zien je wel weer op FOK! met geboorteberichten! Geniet lekker van de kleine straks!
Héél veel sterkte morgen!! Ik ga dr gewoon even vanuit, dat je heel snel een babietje op je buik zal hebben ipv er in
Oh jah, spuuglokje , zou het héél erg leuk vinden!! Ik denk dat ik maar vast een bankje voor jullie ga reserveren in het ziekenhuis
Ik was met mijn vriend op vakantie in Griekenland (groepsreis), en terwijl ik een relatie zat te verzieken van een ander stel ( ) kreeg ik een enorme bloeding: paniek dus! (let wel: bij mij...zowel vriendje als de gasten als mijn moeder waren op zijn zachtst gezegd niet onder de indruk) Maar de bloeding hield net zo snel weer op als hij gekomen was en toen we in het Griekse ziekenhuis aankwamen waar ik maar gilde: het is dooood het is dooohooood!! hoorden we op de echo ineens een hartje kloppen!!
Nu heb ik vrijdag mijn tien-weken-echo: het moment om te zien of het leeft, en ik ben heeel zenuwachtig. Maar ik heb besloten te doen alsof deze droom mij iets wilde zeggen: he, ik mag dan wel bang zijn dat het niet leeft, maar het vertelt me nu dat ik me geen zorgen moet maken...alles sal reg kom!
We zouden graag met hem op de fiets wegwillen, maar de draagzak vindt hij hélémáál niets...
We hebben een kinderzitje op de fiets gezet, maar daarvoor moet hij eerst zelf rechtop kunnen zitten. Op welke leeftijd gaat een kind dat leren?
Ik 'oefen' wel eens stiekem met hem op bed, maar als ik hem loslaat dan ligt hij met een paar seconden weer omver... Ben ik te ongeduldig?
Overigens vind ik het zelf onverantwoord om met een draagzak te fietsen omdat je dan op de fiets volledig uit je balans bent... tenminste ik wel, dat heb ik nl al als ik met een zware rugzak moet fietsen....
quote:Ben ik het mee eens, maar ik schrik altijd als ik je fotootje zie...
Op dinsdag 29 juli 2003 12:12 schreef Angel22 het volgende:
Meeste kinderen kunnen pas echt goed en lang zitten als ze een maand of acht/ negen zijn... dus je zal nog even geduld moeten hebben.Overigens vind ik het zelf onverantwoord om met een draagzak te fietsen omdat je dan op de fiets volledig uit je balans bent... tenminste ik wel, dat heb ik nl al als ik met een zware rugzak moet fietsen....
hier alles ok, 't komt nu wel eng dichtbij maar ik heb nog geen last van voorweeën oid dus ik ga ervan uit dat onze Skip nog braaf even die laatste paar weken uitzit. ik voel me beter dan de afgelopen maanden dus van mij mag 't nog wel even duren.
Catootje, vrijdag dus een heel spannende dag voor jou, kan me goed voorstellen dat je knetterzenuwachtig bent hoor. en dat soort dromen had ik ook voortdurend, zeker nadat ik een echte bloeding gehad had blééf ik in m'n dromen maar bloeden. ik zal duimen vrijdag! hoelaat mag je precies?
wanneer komen Swets & ET terug? ben ook benieuwd hoe 't met hen gaat nu.
NT-T.BartMan, met 'n draagzak fietsen wordt inderdaad afgeraden. er zijn tegenwoordig ook van die beugels waarmee je de maxi-cosi heel stevig op je bagagedrager kunt vastmaken, daar heb ik positieve verhalen over gehoord (al weet ik niet of ik het zelf zou durven). of is die van jullie daar alweer wat te groot voor?
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 29-07-2003 13:18]
quote:je bent best wel ongeduldig
Op dinsdag 29 juli 2003 11:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Jasper is alweer drie-en-een-halve maand oud, de tijd vliegt!We zouden graag met hem op de fiets wegwillen, maar de draagzak vindt hij hélémáál niets...
We hebben een kinderzitje op de fiets gezet, maar daarvoor moet hij eerst zelf rechtop kunnen zitten. Op welke leeftijd gaat een kind dat leren?
Ik 'oefen' wel eens stiekem met hem op bed, maar als ik hem loslaat dan ligt hij met een paar seconden weer omver... Ben ik te ongeduldig?
quote:uh????
Op dinsdag 29 juli 2003 12:17 schreef Bright het volgende:[..]
Ben ik het mee eens, maar ik schrik altijd als ik je fotootje zie...
hoezo? neehoor ben niet nieuwsgierig
quote:Nou, laat ik het voorzichtig zeggen: je user-ikoon beeldt niet echt een angel uit, he? met al dat smink etc.
Op dinsdag 29 juli 2003 13:38 schreef Angel22 het volgende:[..]
uh????
hoezo? neehoor ben niet nieuwsgierig
![]()
Mijn zus belde een maand terug in paniek op, die had voor het eerst weer een gezellige nacht gehad met haar vriend en was nu bang dat het precies voor haar eisprong was. Ik heb haar geadviseerd om de morning-after pil te halen, maar dat heeft ze niet gedaan omdat de kans heel klein leek. Dus nu krijg ik in april er nog een nichtje of een neefje bij . Mijn zus is erg in shock, maar ik vind het wel leuk. Kan ik al die kleine babykleertjes toch nog met een goede reden blijven bewaren straks.
Er was hier trouwens laatst een discussie over zwemluiers, ik heb na lang zoeken bij Kaatje Katoen de niet-wegwerpvariant gevonden. Heel schattige printjes en heel snel bezorgd. Wil binnenkort gaan babyzwemmen met Isa, ze vindt het in bad altijd zo heerlijk, en er is in Amstelveen een ozon-gezuiverd zwembad (dus niet dat gore chloor) met een warm bad voor de babies. Ben erg benieuwd hoe ze dat gaat vinden.
quote:OT: Angel (waarnaar de user zich heeft vernoemd) is dan ook een vampier.
Op dinsdag 29 juli 2003 14:20 schreef Bright het volgende:[..]
Nou, laat ik het voorzichtig zeggen: je user-ikoon beeldt niet echt een angel uit, he?
quote:heeey, leuk! tnx for the tip!
Op dinsdag 29 juli 2003 14:33 schreef phileine het volgende:
Kaatje Katoen
Ik heb trouwens nog zo'n zwemluiertje-broekje liggen. Ooit eens gekregen van iemand, ze zijn perfect. Zelfs een plasje bleef er in.
Met de blaasontsteking gaat het volgens mij wel goed. sinds gistermiddag heeft mijn urine een redelijk normale kleur en plas ik geen roestwater meer en sinds ik niet meer hele dagen op mn kont zit is de pijn in mijn rug ook weer over. Zo kan ik ook nog wel wat weekjes rond hobbelen.
Heeft iemand hier ervaring met een Tummy Sleep? Zo'n beertje met van die baarmoeder geluiden? Wat zijn die baarmoedergeluiden? Alleen een hartslag of zo?
Speaking off kleine babykleertjes, ik ben door de kratten met kleding aan het struinen die op zolder staan, op zoek naar bruikbare babydingetjes. Gisteravond ook al en ik heb zowat een doos tissues weggehuild met alles wat ik tegenkwam. Heel hormonaal ging het van "Ow Jeroen kijk, hier kwam ze in uit het ziekenhuis" *jank snik jank* en "Ow kijk, haar eerste korte broekje" *brul* .
En toch is het leuk om te doen en weer eens even te zien
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 14:20 schreef Bright het volgende:[..]
Nou, laat ik het voorzichtig zeggen: je user-ikoon beeldt niet echt een angel uit, he? met al dat smink etc.
Dan heb ik liever een foto van jou erin, of een mooi exemplaar van je tattoo (Da's juist een hele mooie voor een user-ikoon)
quote:Psies... kon het niet beter zeggen.....
Op dinsdag 29 juli 2003 14:34 schreef phileine het volgende:[..]
OT: Angel (waarnaar de user zich heeft vernoemd) is dan ook een vampier.
En taj wat moet ik over manson zeggen, hij maakt gewoon geniale muziek en damey heeft dit plaatje uitgekozen voor me.....
quote:Hoezo nou heel hormonaal?
Op dinsdag 29 juli 2003 14:55 schreef Lois het volgende:
Gisteravond ook al en ik heb zowat een doos tissues weggehuild met alles wat ik tegenkwam. Heel hormonaal ging het van
Nog geen nieuwes van Mamma-in-spe en Mirage? Jammer! Ik ga er vanuit dat ze aan het bijkomen zijn van een megazware bevalling en helemaal geen behoefte hebben aan nieuwsgierige fokmensjes en dat ze lekker liggen te genieten van hun gezinnetjes.
Manlief hier is een beetje zenuwachtig. Ik was gisteren bezig met de envelopjes voor de geboortekaartjes, postzegels en adresstickers erop, toen hij ineens vroeg of we de kaartjes niet alvast op moesten halen. hij keek eerst nog wat verbaasd toen ik hem met een vreemde blik aankeek, tot het kwartje viel...ach, die lieverd heeft het qua zenuwen ook wel erg te pakken hoor.
Bij de Etos is deze week de Nappy Wrapper (die emmer zeg maar) in de aanbieding van 59 voor 29 euro.
Ik denk, ik meld het ff
en waar blijven die beebies nou...
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 15:31 schreef moussy het volgende:
Nou zeg, ik heb dat niet.... ik ben bijna in staat om de kasten open te trekken om te gaan testen of ik ook ga huilen
Zo nu zo een lekker bakkie thee en dan ff met Bo kroelen op bed.
O ja ook zo gek.
Ik llop nog steeds bij de dieetist he. En daar ben ik op de weegschaal altijd net 1 kilo zwaarder als bij de verloskundige, nou ja dat kan is niet gek. Maar nu ben ik dus vorige week bij der verloskundige geweest en daar was ik in 2 weken 1 kilo aangekomen (dat klopt wel bij mij) Vraagt de dieetist hoe het gaat (was er anderhalve maand niet geweest gingen het iets afbouwen, om na mijn zwangerschap weer enthousiast verder te gaan) Dus ik ja goed, ik beweeg alleen minder omdat ik moe ben pijn heb enz enz. Ik vertel mijn gewicht van vorige week bij de verloskundige. Ben ik in 1 week tijd 6 kilo aangekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou ik schrok menatuurlijk wezenloos vraagt hij nog wat hebben ze voor weegschaal daar. Net alsof ik er om zou liegen ofzo. Volgens hem kan dat nooit van het eten zijn. Volgens mij zelf ook niet natuurlijk. Zal wel met de zwangerschao te maken hebben dacht die. Ja waar het mee te maken heeft maakt me niet uit, maar hier baal ik natuurlijk wel van. Nu ben ik deze zwangerschap weer net zoveel als de vorige aangekomen en dat terwijl ik dat niet wilde. Bah.
Maar ja.... nog ff....
Es kijken, dan kan ik de volgende combi's maken:
- een zwarte broek met een rood t-shirt
-een zwarte broek met een rood t-shirt
- een zwarte broek met een rood hempje.
.......
Jullie zijn trouwens wel jankerds *hier om die reden geen reclames kijkt want nog steeds natte oogjes krijgt van de rukreclame 'laat maar je shirt vertelt het me morgen wel ' onbegrijpelijk!!!
ps: Danosa ik woon ook in Groningen, wie weet komen we elkaar
dus nog wel tegen op de kraamafdeling.
quote:woehoe, goed hoor van Tom
Op dinsdag 29 juli 2003 19:28 schreef Logician het volgende:
Tom heeft VANDAAG op zijn eerste verjaardag zijn EERSTE STAPJES gezet!!!!!!!!!!!!!!!! *TROTS*![]()
![]()
hij kiest het moment er wel voor uit zeg
Jammer dat er nog geen nieuws is van Mirage.
Logician, dubbel gefeliciteerd! een jarige zoon die ook nog is begonnen met lopen!
En ja dat is echt waar...
quote:Ach... ik kan nog altijd moeilijk naar de video uit die tijd kijken... of de foto's doorbladeren zonder natte ogen te krijgen en krampen in mijn maag.. deels om de pijn en de angst die je beleefd hebt en die weer boven komt.. en niet het minst van geluk, omdat we een kerngezond mannetje in onze handen kunnen houden. Het had zo anders kunnen lopen.
Op dinsdag 29 juli 2003 19:21 schreef Catootje het volgende:
Jullie zijn trouwens wel jankerds *
Is ook een heel emotionele tijd geweest, die voor mij in het bijzonder heel intens was aangezien ik aan het terugvechten was van een diepe depressie toen Sverre werd geboren.
*edit* Potje Koffie, zit ik me nu te verdedigen? Das nie goe'
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 19:28 schreef Logician het volgende:
Tom heeft VANDAAG op zijn eerste verjaardag zijn EERSTE STAPJES gezet!!!!!!!!!!!!!!!! *TROTS*![]()
![]()
Hierna hebben we (papa's, mama's in spe, medelevers en lurkers) even rust
quote:*gniffelt wat* jij hoeft je helemaal niet te verdedigen hoor!! Moet je mij straks zien, na naderhalf jaar 'strijd'eingelijk zo'n hummeltje.....Kleenex zal winstgevend zijn!
Op dinsdag 29 juli 2003 23:13 schreef bastardhost het volgende:[..]
Ach... ik kan nog altijd moeilijk naar de video uit die tijd kijken... of de foto's doorbladeren zonder natte ogen te krijgen en krampen in mijn maag.. deels om de pijn en de angst die je beleefd hebt en die weer boven komt.. en niet het minst van geluk, omdat we een kerngezond mannetje in onze handen kunnen houden. Het had zo anders kunnen lopen.
Is ook een heel emotionele tijd geweest, die voor mij in het bijzonder heel intens was aangezien ik aan het terugvechten was van een diepe depressie toen Sverre werd geboren.
*edit* Potje Koffie, zit ik me nu te verdedigen? Das nie goe'
(vij kindern, een tweeling EN een drieling....aaaaargh! Waren die 'via natuurlijke weg' geboren of kwam het door hormonen?)
quote:dat weet ik niet precies,
Op woensdag 30 juli 2003 08:51 schreef Catootje het volgende:[..]
(vij kindern, een tweeling EN een drieling....aaaaargh! Waren die 'via natuurlijke weg' geboren of kwam het door hormonen?)
quote:you go girl!!!
Op woensdag 30 juli 2003 09:43 schreef danosa het volgende:
Moet het kort houden. Ga nu naar het ziekenhuis, vliezen gebroken. Weeen!!!!!!!!!!!!!! en die doen pijn. Hellup!
quote:jeeeehh...kun je bijna je kindje in je armen houden
Moet het kort houden. Ga nu naar het ziekenhuis, vliezen gebroken. Weeen!!!!!!!!!!!!!! en die doen pijn. Hellup!
suc6
quote:Puffen! Elke pijnlijke wee die geweest is komt nooooooit meer terug
SUCCES!!! Nog ffies
Danosa, zet hem of haar mooi, lief en gezond op de wereld!
We kunnen niet wachten......
quote:Moussy.. niet te hard persen jij
Op woensdag 30 juli 2003 09:50 schreef moussy het volgende:
Woej!!
quote:Laat jij dat ff lekker over aan de niet-zwangeren hiero
Op woensdag 30 juli 2003 09:50 schreef moussy het volgende:
Woej!!Ook al zit ze in het ziekenhuis, ik help ff mee [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hier begint het nu ook steeds wat meer te komen, heb al de hele week lichte voorweeen, en ben de hele nacht in de weer geweest omdat ik er niet van kon slapen, opruimen, rondlopen, etc .. er begint nu af en toe een hele pijnlijke tussen te zitten die ik echt moet wegpuffen, mij kennende zal het niet meteen doorzetten, maar ik denk dat we op deze manier aan het einde van deze week ergens wel zullen bevallen
Ff net zoals Tanne denken dat je er een olifant uit moet persen dan is het zo achter de rug en heb je een mooi kindje in je je armen liggen!
Oh ja voor ik het vergeet
Oh ja en voor de liefhebbers 2 foto's van een slapend meisje
Oh ja we willen wel foto's he Danosa!!!!
Ik ben nu wel heel erg benieuwd wie zich het eerst gaat melden met een geboorteberichtje!!!
Er komt hier de komende dagen volgens mij een enorm aantal babietjes bij, dat kan gewoon niet anders. Leuk
Even iets anders, heeft iemand ervaring met hoe het voelt als babietjes indalen? Mijn buik is gisteren, en eigenlijk de dag daarvoor ook al, dramatisch gezakt. Ik kan weer een hele hand leggen tussen mijn borsten en de bovenkant van mijn buik, mijn brandend maagzuur is gelijk een stuk minder (das wel fijn). Het vervelende is echter dat mijn bekken voor mijn gevoel van bovenaf uit elkaar geduwd wordt *au * en ik de hele tijd het gevoel heb dat het kindje er zo tussen uit valt als ik loop. Daarnaast heb ik al sinds gisteravond behoorlijk harde, pijnlijke krampen en steken in mijn liezen.
Dat is toch normaal bij indalen he?
Ik heb dat bij Eva dus nooit meegemaakt, het indalen, en Karin ook niet dus niemand kan mij geruststellen
Danosa
. Zet hem op!! . Veel sterkte hoor. En ook nog maar een paar voor Ethel voor de zekerheid
.
Logician, het lijkt erop dat het nu toch allemaal langzaam begint. Dat heb je dan toch goed gepland, net niet op de verjaardag van Tom .
Catootje, rare en enge dromen heb ik hier ook, dat is volgens mij een echte 'zwangerschapskwaal'. Spannend hoor, morgen. Ik ben heel benieuwd.
quote:Hee, je bent iets te vroeg
'We thumbs a lot before you'
Lois, dat is idd Het Ingedaalde Gevoel.
Vooral het gevoel dat je bekken uit elkaar wordt geduwd herken ik zéér!
Verder kan ik ook niet meer normaal zitten; dwz gewoon recht op met mijn benen netjes naast elkaar. Ik "hang" tegenwoordig, echt het stereotype "hoogzwangere" dus.
quote:Ook maar heel even, want hoewel wij voor eind augustus staan, houden we toch zeeeeer rekening met 12/13 of 14 augustus *uiterlijk*
Op woensdag 30 juli 2003 07:57 schreef Bright het volgende:
'k Heb even gekeken wie wanneer 'aan de beurt is' en 't zal hier druk worden:..
Hierna hebben we (papa's, mama's in spe, medelevers en lurkers) even rust
![]()
Danosa, heeeeel veel suc6 en snel met foto's (laten) komen. *hier horen perssmileys, maar die kan ik ff niet vinden*
Logician positief blijven meid, het kan ook snel gaan
quote:FAQ Ouder(s)
Op woensdag 30 juli 2003 13:19 schreef bastardhost het volgende:. *hier horen perssmileys, maar die kan ik ff niet vinden*
Fijn dat jullie het herkennen, dat indalingsgevoel, dat stelt altijd enorm gerust. Zo heerlijk vind ik dat aan dit forum, er is altijd wel iemand die hetzelfde voelt en meemaakt.
quote:Jaaaaaaaa zo'n zwembad zoeken wij! Waar zit dat bad?
Op dinsdag 29 juli 2003 14:33 schreef phileine het volgende:
er is in Amstelveen een ozon-gezuiverd zwembad (dus niet dat gore chloor) met een warm bad voor de babies.
Enne logician en Eska voor jullie ook spannend he. Hopelijk zet het snel door (ik had hier gisteren ook weer voorweeen en vandaag zon ongesteldheidsdag pijn)
En hoe zou het met Ethel zijn?????
Lois zijn indalingsweeen denk ik. Ik had hetzelfde. Het voelt alsof je met een meloen tussen je benen loopt en alles doet pijn.
Ik baal er zelf van dat ik in het ziekenhuis moet bevallen, had het zo graag thuis gewild. Nu was mijn vorige (ziekenhuis)bevalling een regelrechte horror, en waarschijnlijk kleurt dat ook wel mijn mening. Hopelijk gaat het deze keer heel anders.
Pff, die (voor)weeën worden nu wel steeds scherper moet ik zeggen. Komt alleen maar geen echte regelmaat in.
Het gekke is dat sommige helemaal op m'n poeperd te voelen zijn. Net zoals persweeën zeg maar, alleen dan veel milder natuurlijk.
O en Rewimo, ik realiseer me ineens dat ik helemaal nooit geantwoord heb op jouw vraag hoe ik aan mijn beenletsel kwam. Ik ving met mijn onderbeen dus een verschuivende stapel stoeptegels op....
Gelukkig gaat het inmiddels een stuk beter, en gisteren zijn de hechtingen er uit gehaald.
Danosa: veel sterkte. Je klinkt alsof het prima gaat, ik zat tegen die tijd al te jammeren en iedereen te vervloeken, maar ik ben dan ook een aanstelster als het om pijn gaat. Sterkte hoor, ik ga heel erg aan je denken.
Lois: dat zijn hardstikke indalingsweeën, voelde bij mij ook zo (behalve dat gevoel het kind te verliezen, maar dat heb ik wel vaak van anderen gehoord). Ik vond het wel lekker dat ik eindelijk weer een beetje een maag en longen had, alleen bleek toen mijn blaas niet meer in gebruik. 't is ook altijd wat. Is er niet zo'n bakerpraatje dat als je je hand tussen buik en borsten kunt leggen, je binnen een maand je kind hebt? Klopte bij mij in ieder geval wel.
Dat zwembad zit in Amstelveen, het heet de Meerkamp. Ik geloof dat er wel een heel klein beetje chloor in het water zit, maar da's te verwaarlozen. Ik ben zelf enorm allergisch voor chloor, in de meeste baden is rondlopen in de ruimte al genoeg voor irritatie van neus, ogen en oren, maar bij de Meerkamp heb ik nooit ergens last van. t is een erg leuk bad, vier binnenbaden: een gewoon koud baantjesbad, een warm kleuterbad, een warm golfslagbad en een warm "doelgroepenbad" (waar dus die lessen zijn). Ook nog twee buitenbaden, maar daar ben ik nog nooit geweest. En een mini-mini-mini-badje voor babies (ongeveer 3 cm water) en een hele lange glijbaan. Voor elk wat wils.
Laat anders eens weten als je erheen gaat, dan kom ik ook met Isa!
Dames: zet em op!!! En ik hoop nog steeds op een mooie afloop voor Mirage, die het spannend houdt voor ons.... (kom op vrouwtje!!) *brult: GOGOGO!! Jeetje, straks hebben we echt een paar babietjes tegelijk!!
Zal jullie even een beetje helpen:
Zet hem op dames
Wel leuk, hier zoveel ukkies op komst, en op twee van mijn mailinglists ook 3 die begin augustus verwacht worden
quote:Ik heb dus precies hetzelfde he!
Op woensdag 30 juli 2003 15:11 schreef Eska het volgende:
Pff, die (voor)weeën worden nu wel steeds scherper moet ik zeggen. Komt alleen maar geen echte regelmaat in.
Het gekke is dat sommige helemaal op m'n poeperd te voelen zijn. Net zoals persweeën zeg maar, alleen dan veel milder natuurlijk.
Ik ga eerst even een heleboel teruglezen, jullie moeten niet meer zo veel posten als ik op vakantie ben hoor!
Zag wel al in de gauwigheid dat er in de tussentijd geen babietjes geboren waren (toch?)...
Strax meer
quote:Mag ik daarop uitmaken dat Catoot een jongen krijgt.
Op woensdag 30 juli 2003 16:21 schreef Catootje het volgende:
..heb trouwens vandaag weer twee cadeau's gehad, mijn score is nu
- twee hele kleine babyblauwe sokjes, die in het zicht liggen
Nouja kan ik mooi nog even wat over Bram vertellen. Zo leuk, hij doet elke dag wel weer wat nieuws. Sinds een paar dagen krijgt hij weer een fruithapje en vandaag deed hij zijn mond open als de lepel eraan kwam. Om vervolgens zelf de lepel met 2 handen vast te pakken en heen en weer te zwaaien. Alles zat vanmiddag onder de banaan Wat een plakkerige rotbende. Nouja maar weer in bad. Waar hij sinds kort vreselijk in zit te spetteren, ookal zo'n lol. Van de week dreven we zowat zijn kamertje uit, alles was drijfnat.
Hij moest vanavond hardop gieren van het lachen omdat Peet hem zat te kietelen in zijn nek. Ik pieste zowat zelf ook in mijn broek van het lachen. Alleen moet je altijd oppassen dat hij niet te enthousiast wordt want dan heeft meteen vreselijk de hik.
Enne neeeej Berney: ik weet natuurlijk nog neit wat het is, ik had gewoon twee babyblauwe sokkies gekregen
Eeeeeej ET: goede vakantie gehad? Geen bloedingen meer?
Hoe was de vakantie? Ook uit je beha's en je broeken gescheurd?
En voor al die meiden die nu liggen te puffen en wat niet meer..
Heel veel succes!! Zet um op!!
hier is alles weer veilig enzo thuisgekomen. Ik vond 't vliegen toch best eng (neem maar 'ns een flesje drinken mee 't vliegtuig in en je ziet wat drukverschillen doen.. moet er toch niet aan denken dat zoiets ook met baarmoeder/vruchtzakje gebeurt ) Maar, maar niet te veel over nadenken, mezelf goed voorhouden dat er zoveel mensen vliegen die in het begin van hun zwangerschap zitten.. En veel naar 't toilet gaan om e.e.a te controleren
16 dagen lang heeft buikkie zich heel rustig gehouden Geen rare dingen gedaan enzo. Het formaat van 'buikkie' is ondertussen meer richting 'buik' gegaan en gezien de stevigheid van 'buik' ligt dat echt niet alleen aan 't eten dat ik deed
(heb nog niet op de weegschaal gestaan maar de pondjes zitten voornamelijk op buik en een stuk minder op heupen/billen/etc). 'Buik' is ook echt niet meer te verbergen nu
En verder, geen bloedingen, geen heftige krampen... niks van dat alles. Geen moment misselijk geweest.. (zelfs drie uur op een klein bootje op de ruige Noordelijke IJszee met kotsende mensen die over de reling hingen kon ik aan )
Heb wel bemerkt dat mijn conditie met giga-sprongen achteruit is gehold... ik had al niet zoveel voor ik zwanger was... maar nu waren stukjes bergop lopen al genoeg om als een hijgend paard boven te staan En steevast om een uur of twee 'smiddags vielen mijn ogen dicht..
Ben ook tot de ontdekking gekomen dat Lactulose niet werkt en ook de pakjes Stimulance van Nutricia niet tot ik daar in een supermarktje sap van gedroogde pruimen tegenkwam
Meteen maar een voorraadje meegenomen. Paar slokjes zijn voldoende.. nu nog uitvinden waar ik dit in NL kan kopen. (zal van de week 'ns bij een reformzaak ofzo kijken)
Ik heb dus eigenlijk gewoon twee heerlijke weken gehad (hoewel terug naar de beschaving ook wel erg lekker is.. voor foto's enzo: Malbik Endar! ) en alleen maar leuk zwanger geweest.
En van de beroemde ijslandse wol (HET souvenir daar, hoewel truien e.d. onbetaalbaar zijn) een stel hele schattige baby-slofjes gekocht. Lekker warm voor de eerste wandelingen buiten
En dan vrijdag voor de echo. Uitsluitsel of de slofjes gedeeld moeten worden of niet
O ja... eten als een bootwerker.. is dat normaal? Ik kan blijven eten en hou nog steeds honger.. Een ontbijt van een bord yoghurt met muesli/cruesli, daarna nog twee grote, bruine boterhammen dik belegd met kaas, worst, ei en tomaat, een glas melk, glas jus en twee koppen koffie.. en twee uur later was ik al weer op zoek naar iets eetbaars bij het benzinestation
Echt onverzadigbaar
quote:Er is een monster gecreeerd
Op woensdag 30 juli 2003 22:48 schreef E.T. het volgende:
en twee uur later was ik al weer op zoek naar iets eetbaars bij het benzinestation![]()
Echt onverzadigbaar
En het lullige is, aangezien ik al jaren mijn grenzen niet ken met eten, ben ik 5 kilo aangekomen
quote:Gezellig, twee Buikies
Op woensdag 30 juli 2003 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Er is een monster gecreeerd
En het lullige is, aangezien ik al jaren mijn grenzen niet ken met eten, ben ik 5 kilo aangekomen
quote:Dat is VIES! *ril*
Op woensdag 30 juli 2003 22:55 schreef Rewimo het volgende:
E.T., mocht je dat sap niet vinden, dan kun je ook zelf pruimen weken. Twee per dag (nachtje weken) schijnt genoeg te zijn
Helaas hebben ze het niet altijd, dus we slaan altijd een grote voorraad in. Mijn moeder en ik hebben allebei poep-perikelen
Ontopic: Kom op met die beebies !! Het wordt vanaf morgen weer zweten met 27-30 graden !! (In Limburg dan)
quote:Ik sla 's morgens met gemak een heel limonadeglas achterover
Op woensdag 30 juli 2003 23:15 schreef E.T. het volgende:[..]
Dat is VIES! *ril*
(nou vind ik die pruimensap ook niet te hachelen... ik vind 't net verdunde appelstroop, maar een paar slokjes en daarna een flinke hoeveelheid water gaat nog net)
Maar helaas is het sap nu op, en al het fruit is inmiddels bedorven (ben alleen thuis, dus kon het niet snel genoeg opeten). Dus morgen maar een Wapiti denk ik.
Nog geen babies hier? Ik blíjf F5-en
Eten ligt bij mij moeilijker: ik word misselijk van zoet, en ook van te vet. kleine beetje de godganse dag door...twee happen en dan vol zitten en een half uur laten weer aan eten denken.
Slaaaaapen doek ook! Maar dat wisselt per dag, soms ben ik energiek en kan ik de hele dag door, de andere dag lig ik voor pampus. Nu ben ik grieperig, dus dat helpt de zaak niet....
Owww.: mijn vriend ik even dik geworden als ik!
quote:...zegt hij ook
Op donderdag 31 juli 2003 09:38 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Samen zwanger zijn, romantisch
![]()
Jaaaa, ik wil wel babietjes!! (maar is natuurlijk wel erg snel, en hoe zou het toch met Mirage zijn..)
quote:...begin ik ook te denken!
Op donderdag 31 juli 2003 09:43 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Op de een of andere manier denk ik dat ze gewoon helemaal niet meer op Fok! terugkomt, wat de reden daar ook van moge zijn
Ik snap er niks van waar blijven die baby's nou. Iedereen moet een beetje opschieten hoor anders piep ik dalijk echt voor hoor!!!!!
Ik begin het elke dag meer zat te worden en nu met die voorspellingen van dat warme weer helemaal. Ben nu al weer helemaal warm en bezweet gek word ik er van.
Omdat ik het verschrikkelijk jammer vind dat de foto's en verhalen van oa Isa, Norah, Bram en alle andere babietjes ondergesneeuwd dreigen te raken door het meepersen met de komende babyboom wil ik het volgende voorstellen:
Ik wil graag dit topic splitsen (bij wijze van proef) in "Zwangerschap en Geboorte" en "Allemaal Babies" .
Vinden jullie dat wat? Zullen we het gewoon proberen en als het niet bevalt draaien we het weer terug?
quote:Jaaaa, ik ben het er zeer mee eens dat de verse babietjes wat ondergesneeuwd dreigen te raken! Maar dan hoor ik thuis in zwangerschap en geboorte en de verse babietjes worden een fototopic? Begrijp ik dat goed?
Op donderdag 31 juli 2003 10:48 schreef Lois het volgende:
[moderatormode]Omdat ik het verschrikkelijk jammer vind dat de foto's en verhalen van oa Isa, Norah, Bram en alle andere babietjes ondergesneeuwd dreigen te raken door het meepersen met de komende babyboom wil ik het volgende voorstellen:
Ik wil graag dit topic splitsen (bij wijze van proef) in "Zwangerschap en Geboorte" en "Allemaal Babies" .
Vinden jullie dat wat? Zullen we het gewoon proberen en als het niet bevalt draaien we het weer terug?
quote:Jij hoort inderdaad thuis in Zwangerschap en geboorte, na het meepersen de geboorte gaan alle verhalen en evt. foto's van en over de babies door naar Allemaal Babies.
Op donderdag 31 juli 2003 11:07 schreef Catootje het volgende:[..]
Jaaaa, ik ben het er zeer mee eens dat de verse babietjes wat ondergesneeuwd dreigen te raken! Maar dan hoor ik thuis in zwangerschap en geboorte en de verse babietjes worden een fototopic? Begrijp ik dat goed?
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 31-07-2003 11:10]
update: hier alles ok, baby is nu goed ingedaald volgens de VK (maar ik voel 't niet zo duidelijk in m'n bekken als jij, Lois, al kan ik niet meer lange afstanden lopen, maar dat was al een hele tijd zo). m'n bloeddruk was zelfs weer iets gedaald t.o.v. de vorige keren.
E.T & Swets, wb, fijn dat jullie vakantie niet verpest is door enge bloedingen oid. spannend vrijdag, 2 echo's!
quote:jaaa, misschien is dat wel goed: met name ook omdat de groep best groot word, maar dan heb ik weeeer een lurktopicje erbij
Op donderdag 31 juli 2003 11:09 schreef Lois het volgende:[..]
Jij hoort inderdaad thuis in Zwangerschap en geboorte, na het meepersen de geboorte gaan alle verhalen en evt. foto's van en over de babies door naar Allemaal Babies.
Tenminste dat was mijn idee.
*twijfelt, maar ook niet wil dat de verse babietjes geen aandacht krijgen en zo*
Buix, ga meeee met de babieweef!!! ET, morgen ook een echo begrijp ik?? Ik ben zenuwachtig en een beetje druk en een beetje ziek .......zuchtzuchtzucht.
quote:De namen vind ik idd niet duidelijk. Wat dacht je van zoiets:
Op donderdag 31 juli 2003 11:07 schreef Catootje het volgende:[..]
Jaaaa, ik ben het er zeer mee eens dat de verse babietjes wat ondergesneeuwd dreigen te raken! Maar dan hoor ik thuis in zwangerschap en geboorte en de verse babietjes worden een fototopic? Begrijp ik dat goed?
Welkom aan de ex-vakantiemensen
Ik ben benieuwd of vannacht weer een babietje het licht heeft kunnen zien
Het lijkt wel alsof alle babies gewoon blijven zitten en straks met z'n allen op dezelfde dag worden geboren... (wel eerder dan de onze, want to eind september kunnen ze niet blijven zitten)
Mirage!?!? we missen je
Enne over mirage. Ik zit natuurlijk ook wel te wachten tot ze zich weer meldt. Maar ja als ik straks beval zal het ook wel een tijdje duren eerdat ik weer terug ben. Ik kan me zo voorstellen dat je als je thuis zit te wachten op de baby het wel leuk is om te chatten omdat de muren niet terug praten maar ja nu zal ze het waarschijnlijk veel te druk hebben met andere zaken.
Jammer vindt ik het natuurlijk wel, want toch ben ik wel heel nieuwsgierig.
Verders wens ik de anderen die bijna gaan bevallen ook wel veel succes en sterkte hoor. Ik lees gewoon vrolijk mee. En als ik weer wat te melden heb, dan horen jullie het wel. Het gaat hier af en toe zo snel dat het bijna niet bij te lezen is soms.
Oh ja en ET, wat een fantastisch mooie foto's van ijsland joh. Daar zaten echt een paar heel erge mooie tussen vondt ik. Natuur op zijn best.
En de baby foto's zijn ook wel heel erg lief allemaal.
Als je nou zou gaan splitsen lois en karin dan krijgen we natuurlijk wel dat de nog zwangeren vrouwen die hier veel zitten moeten gaan zoeken voor die foto's.
quote:Vind de namen die Loïs opperde beter, want een foto topic hebben we al.
Op donderdag 31 juli 2003 11:14 schreef Bright het volgende:[..]
De namen vind ik idd niet duidelijk. Wat dacht je van zoiets:
- (Kers)verse babyfoto's
- Meepuffen tijdens onze bevallingen
Maar wel een topic tot en met de geboorte (inclusief meepuffen), en een topic voor (pakweg) het eerste jaar daarna.
quote:Goed idee toch? Net als dat de peuters en de baby's een eigen plekje hebben. zo raken de zwangere vragen niet ondergesneeuwd en de baby-vragen ook niet.
Op donderdag 31 juli 2003 10:48 schreef Lois het volgende:
[moderatormode]Omdat ik het verschrikkelijk jammer vind dat de foto's en verhalen van oa Isa, Norah, Bram en alle andere babietjes ondergesneeuwd dreigen te raken door het meepersen met de komende babyboom wil ik het volgende voorstellen:
Update hiero? Ik ben jankerig Ik zat vanmorgen al te janken om een boterham
Was al vroeg mn bed uit en gierde van de honger. Had gister nog ff vers wit brood gehaald. Neem ik vanmorgen een hap, zit er een pluis schimmel onder mn neus.... Janken natuurlijk..
quote:Mous, ga effe lekker afreageren op de bakker
Op donderdag 31 juli 2003 11:49 schreef moussy het volgende:[..]
Goed idee toch? Net als dat de peuters en de baby's een eigen plekje hebben. zo raken de zwangere vragen niet ondergesneeuwd en de baby-vragen ook niet.
Update hiero? Ik ben jankerig
Ik zat vanmorgen al te janken om een boterham
Was al vroeg mn bed uit en gierde van de honger. Had gister nog ff vers wit brood gehaald. Neem ik vanmorgen een hap, zit er een pluis schimmel onder mn neus.... Janken natuurlijk..
quote:Alweer? Dat heeft Peet van de week ook al gedaan. doen ze vers gebakken warm brood in een plastic zak en die knopen ze nog dicht ook. Dan krijg je dus schimmel
Op donderdag 31 juli 2003 11:50 schreef Rewimo het volgende:[..]
Mous, ga effe lekker afreageren op de bakker
quote:Ik ga effe naar het bankje met deze
Op donderdag 31 juli 2003 11:54 schreef moussy het volgende:[..]
Alweer? Dat heeft Peet van de week ook al gedaan. doen ze vers gebakken warm brood in een plastic zak en die knopen ze nog dicht ook. Dan krijg je dus schimmel
Heb inderdaad gemerkt dat er over de eerste-weken-verhaaltjes een beetje wordt heen gelezen.
Aangezien er nu een babyboom aankomt, lijkt me het leuker om met anderen te praten die in dezelfde situatie zitten (zoals philiene) dat het kindje al geboren is.
Het splitsen lijkt me dus een goed idee.
Zovan "Zwangerschap en geboorte" waarin een lijstje staat van alle dames met hun uitgerekende datum. En een topic (zoals je al zei) "Het Grote kersverse Babytopic"
met daarin een lijstje met alle pasgeboren baby's en foto's + verhalen van de eerste dagen/weken na de geboorte.
Nu merk ik dat de aandacht een beetje vervaagd als je spruit meer dan een week oud is.
Maar goed zo denk ik erover.
[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 31-07-2003 12:14]
quote:En hoe is het nu met Norah?
Op donderdag 31 juli 2003 12:09 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Nu merk ik dat de aandacht een beetje vervaagd als je spruitmeer dan een week oud is.
![]()
quote:Zie :Zwangerschap en babytjes deel 73
Op donderdag 31 juli 2003 12:12 schreef Rewimo het volgende:[..]
En hoe is het nu met Norah?
Je moet ook gewoon elke week foto's spammen hier
[niet-zielig-mode]Maar daar is dus overheen gelezen [/niet-zielig-mode]
quote:Goh, is het al zover? De tijd vliegt
Op donderdag 31 juli 2003 12:09 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[...]
Nu merk ik dat de aandacht een beetje vervaagd als je spruitmeer dan een week oud is.
![]()
En het babytopicje is idd een kwebbeltopic, dus niet alleen foto's. Dus dan maar 'Pasgeboren' of zo in de naam verwerken? Want het eerste hele jaar is wel wat lang (maar waar leg je de grens...)
Ach, ik zie het wel, je hebt nog even de tijd voor onze eerste foto's eraan komen
Het grote kleine babietjes topic deel 1 en Zwangerschap en Geboorte deel 1
(namen kunnen nog veranderd hoor)
We gaan daar maar verder, ik wilde de "nieuwe" geboortes voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |