quote:Okay thanks! Ik ga even zoeken straks
Op maandag 28 juli 2003 16:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hmm, misschien een van de volgende nummersTegenstrijd
Fok Jou (lijkt me het meest waarschijnlijk)
quote:Jullie dachten vast B-Boy in de zin van wanabee-boy ofzoiets
ow... beetje voor met tijd denk ik
Okay homeboys, weer wat geleerd van deze ouwe rocker
quote:Heb je Fok Jou ook dan? Op de site van ze las ik dat dat de nieuwe single is, maar over een nieuw album kon ik niks vinden.
Op maandag 28 juli 2003 16:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Eigenlijk is die nieuwe cd van de OP wel ok, had 'm al een tijdje niet gedraait, maar ik zit weer te genieten
quote:Yup
Op maandag 28 juli 2003 16:54 schreef cosmick het volgende:
Heb je Fok Jou ook dan? Op de site van ze las ik dat dat de nieuwe single is, maar over een nieuw album kon ik niks vinden.
Het album heet tegenstrijd. Is al weer een tijdje uit, check straks je mailbox maar ff
quote:
Op maandag 28 juli 2003 16:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Yup
Het album heet tegenstrijd. Is al weer een tijdje uit, check straks je mailbox maar ff
quote:You've Got Mail
Op maandag 28 juli 2003 17:00 schreef cosmick het volgende:
Top, thanks man.
quote:Jazeker, toppertje!
Op zondag 27 juli 2003 21:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Leuke vakantie gehad?
Inmiddels deel 10 alweer, ik heb veel gemist geloof ik
quote:Mooi zo
Op maandag 28 juli 2003 19:59 schreef Mar10Segovia het volgende:Jazeker, toppertje!
Inmiddels deel 10 alweer, ik heb veel gemist geloof ik
Echt veel heb je niet gemist, wat aardige releases en wat andere tips
quote:nee ik ken alleen C-walken
Op maandag 28 juli 2003 20:08 schreef Ez3 het volgende:
Zitten hier trouwens b-boys (breakdance bedoel ik dan eh)
quote:Helaas niet, ik ben niet zo lenig
---------------------------------------------------------------------------------------------
Kheb es een paar tracks van ze gecheckt, en kmoet zeggen: dat klinkt helemaal niet gek!! Kversta er vaak geen flikker van, maar ok...
Wie weet of er hier ook wat van te krijgen is (behalve in speciaalzaken, want kdenk dat ik het daar wel kan vinden) en wie heeft iets van Saian Supa Crew thuis liggen?? Welke cd is de beste?
quote:Morgen weer es me platenboer lastig vallen met deze "onbekende hiphop". Kweet nu al wat z`n reactie zal zijn: "Saian Supa wie?? Die ken ik niet"
Op maandag 28 juli 2003 22:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik ga over 3 weken naar Parijs en Saian Supa Crew stond al op m'n verlanglijstje
BTW., de cd van RZA klinkt errug vet!! kben pas bij track 3 ( DET E SA JAG KANNER van PETTER) maar het smaakt naar meer!
geen idee wat die titel betekent trouwens, versta er niets van
quote:Inmiddels zijn er 2 winkels hier in de buurt waar je veel kunt bestellen dus dat probleem heb ik niet veel meer, maar vroeger werden ze bij Van Leest of FRS wel moe van dat irritante mannetje dat altijd van die vreemde cd's wilde hebben.
Op maandag 28 juli 2003 22:50 schreef Timo20 het volgende:
Morgen weer es me platenboer lastig vallen met deze "onbekende hiphop". Kweet nu al wat z`n reactie zal zijn: "Saian Supa wie?? Die ken ik niet"
Hebben jullie dat nou nooit?? dat je bij de platenboer komt, je naar iets vraagt en niemand het kent?? Of heb ik dat weer als enige??
De nieuwe cd van Artifacts, ik weet niet of we die kunnen bestellen hoor, dat past eigenlijk niet in ons assortiment
quote:
Op maandag 28 juli 2003 22:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Inmiddels zijn er 2 winkels hier in de buurt waar je veel kunt bestellen dus dat probleem heb ik niet veel meer, maar vroeger werden ze bij Van Leest of FRS wel moe van dat irritante mannetje dat altijd van die vreemde cd's wilde hebben.
De nieuwe cd van Artifacts, ik weet niet of we die kunnen bestellen hoor, dat past eigenlijk niet in ons assortiment
Zij willen ook wat moeite voor een bestelling doen en dat is natuurlijk erg positief
quote:hoe3 heet die cd ?
Op maandag 28 juli 2003 22:50 schreef Timo20 het volgende:[..]
Morgen weer es me platenboer lastig vallen met deze "onbekende hiphop". Kweet nu al wat z`n reactie zal zijn: "Saian Supa wie?? Die ken ik niet"
Hebben jullie dat nou nooit?? dat je bij de platenboer komt, je naar iets vraagt en niemand het kent?? Of heb ik dat weer als enige??BTW., de cd van RZA klinkt errug vet!! kben pas bij track 3 ( DET E SA JAG KANNER van PETTER) maar het smaakt naar meer!
geen idee wat die titel betekent trouwens, versta er niets van
quote:RZA - The World According To RZA
Op maandag 28 juli 2003 23:19 schreef Steve-O het volgende:[..]
hoe3 heet die cd ?
quote:voor zover ik weet zijn bboys breakdancers hoor, en dat was ik zelf...en ik ken het alleen maar daarvan
Op maandag 28 juli 2003 16:31 schreef cosmick het volgende:[..]
Ach jongens, ik zei 'b-boys' omdat hiphoppers 'vroeger' zo genoemd werden. "b-boys and flygirls" enzo.
quote:ikke dus
quote:dat vond ik nou echt een rare cd
Op maandag 28 juli 2003 23:21 schreef Timo20 het volgende:[..]
RZA - The World According To RZA
HipHop Central XI : Memory Lane (Sittin' in da Park)
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 28-07-2003 23:43]
quote:Hoezo raar? kvind em wel cool! tis idd. anders dan wat ik normaal gewend ben, maar wel cool.
Op maandag 28 juli 2003 23:37 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
dat vond ik nou echt een rare cd
kd8 trouwens dat ik zo ongeveer de enige was die deze cd had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |