quote:Zo ben ik naar rap/ hiphop gaan luisteren. Gewoon omdat 1 vriend het vaak opzette en ik veel nummers toch wel erg goed vond.
Op zaterdag 26 juli 2003 23:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nooit wat van andere meningen aantrekken. Ik heb genoeg vrienden die een schijthekel aan hiphop hadden, maar iedere keer als ik wat liet horen vonden ze het soms toch wel goed. En zo niet, even goede vrienden.
Bij mijn vrienden zet ik zelden rap op, gewoon omdat ik weet dat ze er echt niet van houden en ik ook wel andere muziek leuk vind om soms op te zetten. Echter bij de echte muziekliefhebbers kan je ook goede hiphop opzetten, want die waarderen dat ook.
quote:Yup, wel een aardige cd hoor, maar als 'ie nog niet in de nice price catogerie it, zou ik er wel mee wachten. De remake van de bridge is over is cool gedaan, maar helaas staan er ook nummers als Oochie Wally op.
Op zondag 27 juli 2003 20:09 schreef Timo20 het volgende:
Hey Tony die track die je in Hip Hop Cental 9 noemde, van Nas : Self Conscience, is wel een vette track!! Die cd van QB Finest is ook nog gewoon te krijgen he?? Kheb daar ook wel goede dingen over gehoord. Meer info???? Kheb nog een week vakantieen toch niets te doen morgen dus kga weer es ff de stad in
Maar als ik jou was zou ik gewoon ff langs de schappen van de FRS lopen, want daar staan er een hoop in de aanbieding
quote:We're Unstopable
Op zondag 27 juli 2003 18:23 schreef Steve-O het volgende:
Deel 10 alweer
quote:Zijn die CDs nog ergens te koop ofniet? En welke nummer moet ik zeker gehoord hebben?
Op zondag 27 juli 2003 21:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
BIG z'n 1e cd was geniaal en z'n 2e luister ik ook nog regelematig. Een relaxte en agressieve flow. Lichte hiphop die soms heerlijk kan zijn
quote:* Mar10Segovia meldt zich ook weer!
Op zondag 27 juli 2003 18:23 schreef Steve-O het volgende:
Deel 10 alweer
quote:eerste cd is super
Op zondag 27 juli 2003 21:32 schreef pimpin het volgende:
wat vinden deze mensen van b.i.g dan?Dead wrong, Ten Crack Commandments?
quote:In de iets grotere winkels moet je ze zeker kunnen krijgen
Op zondag 27 juli 2003 21:43 schreef pimpin het volgende:Zijn die CDs nog ergens te koop ofniet? En welke nummer moet ik zeker gehoord hebben?
Mijn favoriete B.I.G. nummers:
Things Done Changed
Gimme The Loot
Machine Gun Funk
Ready To Die
The What
Juicy
Suicidal Thoughts
Kick In The Door
What's Beef
I Gotta Story To Tell
Notorious Thugs
Goin' Back To Cali
Ten Crack Commandments
Dead Wrong
Nigga's
quote:
Op zondag 27 juli 2003 21:46 schreef Mar10Segovia het volgende:
* Mar10Segovia meldt zich ook weer!
Leuke vakantie gehad?
quote:2e cd heb ik nog niet
Op zondag 27 juli 2003 21:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
In de iets grotere winkels moet je ze zeker kunnen krijgen
Mijn favoriete B.I.G. nummers:
Things Done Changed
Gimme The Loot
Machine Gun Funk
Ready To Die
The What
Juicy
Suicidal ThoughtsKick In The Door
What's Beef
I Gotta Story To Tell
Notorious Thugs
Goin' Back To Cali
Ten Crack CommandmentsDead Wrong
Nigga's
I need some new undaground!!!!
Laters!
AA
quote:Niet doen, da's z'n slechtste album. Als ik jou was zou ik m'n geld beter besteden
Op maandag 28 juli 2003 00:38 schreef makaveli_nh het volgende:
Hebben jullie wel ns die cd gezien : From Illmatic to Stillmatic...ik nog nooit iig en ik wil em wel hebben (nou hebben we ook alleen maar FRS in alkmaar)
quote:http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=8uTpn2X_lkbpvFrbEIHXqIUta7t2LAygkyE=?BOL_OWNER_ID=1000004002375026&Section=MUSIC&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
Op maandag 28 juli 2003 00:38 schreef makaveli_nh het volgende:
Hebben jullie wel ns die cd gezien : From Illmatic to Stillmatic...ik nog nooit iig en ik wil em wel hebben (nou hebben we ook alleen maar FRS in alkmaar)
quote:King Geedorah (aka MF Doom aka Zev Love X van KMD) met Take Me To Your Leader, echt een zeer dope album
Op maandag 28 juli 2003 09:28 schreef AboruAsli het volgende:
Iemand nog goede tips voor me op hiphop-gebied. Ben een paar weken wat minder intensief met muziek bezig geweest en heb voornamelijk oude ish gedraaid. Soundbombing 2, Heltah Skeltah (Nocturnal), DJ Krush, Curtis Mayfield e.d.I need some new undaground!!!!
Laters!
AA
Louis Logic - Sin-A-Matic, goeie flow en dope beats
J-Zone - $ick Of Being Rich, ook erg lekker hier kun je een aantal tracks luisteren
quote:everyday struggle
wat vinden deze mensen van b.i.g dan?Dead wrong, Ten Crack Commandments?
quote:Ready 2 Die
wat vinden deze mensen van b.i.g dan?
quote:was al gezegd
Op maandag 28 juli 2003 13:56 schreef Timo20 het volgende:[..]
Ready 2 Die
![]()
quote:Ja kweet het, maar ja... kben (heel vaak) niet zo goed in titles. wat is de titel van het 2e album??
Op maandag 28 juli 2003 14:08 schreef Steve-O het volgende:[..]
was al gezegd
moet nog wel ff het 2e album regelen
Gewoon omdat ik vandaag geen zin in biggie heb
quote:Life After Death
Op maandag 28 juli 2003 14:18 schreef Timo20 het volgende:
Ja kweet het, maar ja... kben (heel vaak) niet zo goed in titles. wat is de titel van het 2e album??
quote:Kd8 dat dat een album was dat Puff Daddy had uitgebr8 na de dood van Biggie?? kzal me wel weer vergissen...
Op maandag 28 juli 2003 14:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Life After Death
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |