abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 december 2003 @ 16:16:32 #201
27648 Weakling
available in strong mint
pi_15720536
Khad die 3 DVD's (Spike Jonze, Michel Gondry & Chris Cunningham) begin december bij Play besteld. Om vage redenen zijn ze apart verstuurd op 4 dec Chris Cunningham, de dagen daarna de anderen.

Nu heb ik al twee weken de DVD's van SJ en MG in huis, maar van CC geen spoor ... aaaaaargghhhh ... tientallen vage DVD's via internet besteld, nooit een centje pijn, nu precies met die van Cunningham loopt het in de shit ... aaaaaaaaaaaaaaaaarrrghhh ... sorry ... steeds als ik iets over de DVD van Cunningham lees word ik een beetje pissed ...

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 26 december 2003 @ 16:21:13 #202
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_15720617
Wat vinden jullie van het nieuwe LFO album by the way?? Ik vind hem echt zwaar oke klinken
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 26 december 2003 @ 19:07:37 #203
27648 Weakling
available in strong mint
pi_15724157
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 16:21 schreef HAL9000S het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe LFO album by the way?? Ik vind hem echt zwaar oke klinken
De oude nieuwe van LFO: Sheath bedoel je? Die is zelfs meer dan OK! Het zou oud spul moeten zijn wat ie nog op de plank had liggen, maar het was voor mij zo ongeveer de plaat van 2003. Totdat ik Chocolate Wheelchair van Venetian Snares gehoord had ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_15724469
wauw, activiteit ;p

nog een aanrader: Nynack - Pattern Errors
http://www.discogs.com/release/160572
slsk kan dr niks van vinden, maar de samples klonken best goed ( op http://rhinoplex.org/wrecked )

--

uberigens dat gebeuren in paradiso.. > umg ! <
lmd dat ik dr ben, mits ik a) kan b) het geld ervoor heb c) er iemand meegaat, ik ga niet in mn eentje -- then again, niemand in mn omgeving is 'into' idm/glitch/etc .. misschien dnb.. maarja. we zien wel, ik sleep wel iemand bij de haren mee

vrijdag 26 december 2003 @ 21:21:17 #205
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_15727003
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 19:24 schreef joehaann het volgende:
wauw, activiteit ;p
Tsja, kerst....vervelen enzo....

Zeker naar paradiso komen, zoiets mag je gewoon niet missen!!!

Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 26 december 2003 @ 22:03:50 #206
27648 Weakling
available in strong mint
pi_15727828
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 21:21 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Tsja, kerst....vervelen enzo....

Zeker naar paradiso komen, zoiets mag je gewoon niet missen!!!

Zomers vervellen, winters vervelen, tis altijd wel wat

Die paradiso gig ziet er erg uit, maar ik ga niet ...

vrijdag 26 december 2003 @ 22:04:42 #207
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_15727846
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 22:03 schreef Weakling het volgende:

[..]

maar ik ga niet ...

*PETS! Daar moet je wel een goddamn goede rede voor hebben...

Heb je je DVD al binnen??

Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 26 december 2003 @ 22:09:43 #208
27648 Weakling
available in strong mint
pi_15727940
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 22:04 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

*PETS! Daar moet je wel een goddamn goede rede voor hebben...

Heb je je DVD al binnen??

Ja, de reden is dat ik erop kick om geslagen te worden door je ... eh? ... uhmm

Nee, flauwe redenen te over, zoals: te ver weg, pesthekel aan reizen, in mijn eentje, een echt enorme hekel aan reizen, mensenschuw

Ow: en de DVD is nog nie binnen

vrijdag 2 januari 2004 @ 23:11:47 #209
27648 Weakling
available in strong mint
pi_15914172
Okay, tijd voor een vraag aan de andere IDM adepten hier: wat zijn goede sites om IDM CD's te bestellen?

Ikzelf heb tot nu toe bijna altijd via Warp besteld, maar krijg het gevoel dat ik daar aardig in rondjes begin te rennen. Nu kom ik ook weleens op Boomkat. Iemand daar ervaringen mee? Of andere goede sites?

En nee: ik bedoel dus niet SoulSeek of zoiets. Ik heb er geen probleem mee om musici die ik goed vind te sponsoren

BVD!

pi_15922769
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 19:24 schreef joehaann het volgende:
nog een aanrader: Nynack - Pattern Errors
http://www.discogs.com/release/160572
slsk kan dr niks van vinden, maar de samples klonken best goed ( op http://rhinoplex.org/wrecked )
Nynack is toch Rotterdams ofzo ? Zat dat nou ergens "tussen" Autechre, EOG & Funckarma ?

Misschien toch eens beluisteren bij Clone, al moet ik zeggen dat weinig IDM heb beluisterd laat staan gekocht de laatste tijd. Mijn voorkeur gaat momenteel meer uit naar de minimal/techno hoek.

pi_15922909
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:11 schreef Weakling het volgende:
Okay, tijd voor een vraag aan de andere IDM adepten hier: wat zijn goede sites om IDM CD's te bestellen?
Ik heb zelf enige tijd terug e.e.a. via Forced Exposure www.fe.org besteld. Als de CD's/Platen in kwestie vooral US materiaal zijn, dan zijn de prijzen lachwekkend zeker gezien de huidige koersen. Ze hebben heel veel en er staan meestal ook goede beschrijvingen bij. Ik check regelmatig hun "new releases" overzicht wat een goede bron aan informatie is.

Grote nadeel zijn uiteraard de verzendkosten. Ik schat zo dat je voor 150 dollar of meer moet bestellen voordat er een beetje balans is tussen verzendkosten en de prijs van de daadwerkelijke goederen. Ander logisch nadeel, verwacht de goederen pas na 1,5 of 2 weken (ter vergelijking www.deejay.de 3 werkdagen). Ze doen logischerwijs ook niet aan backorders. Om de een of andere reden had ik geen last met inklarings/douane kosten en dergelijke, waarschijnlijk omdat e.e.a. niet rechtstreeks werd verzonden (via Frankrijk).

Ik zit er bijvoorbeeld aan te denken om binnenkort weer eens wat te bestellen maar heb vooralsnog te weinig op de "to order" lijst staan om het lonend te maken.

pi_15954563
afgelopen vrijdag maar 'even' The Work of Director Chris Cunningham DVD gekocht \:)/
aanvankelijk wilde ik em bestellen bij Velvet (breda), maar ze hadden hem dus nog staan.. gelijk maar meegenomen =)

hij was wel prijzig trouwens, 29,95 ... gewoon 30 pl¤p voor een dvd =\

pi_15955609
hij's maar 15 euro bij nlstore.nl, geen verzendkosten, heb je het bonnetje nog?
  zondag 4 januari 2004 @ 15:58:39 #214
27648 Weakling
available in strong mint
pi_15955733
quote:
Op zondag 4 januari 2004 15:54 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
hij's maar 15 euro bij nlstore.nl, geen verzendkosten, heb je het bonnetje nog?
Damn, da's wel heel goedkoop ... en ik al vanaf begin december vorig jaar moeite doen om 'm over te laten waaien uit de UK (waardoor ik er straks waarschijnlijk 2 heb, maar ik zal je de details besparen) ... laatste keer dat ik iets bij play besteld heb ... pfff
  zondag 4 januari 2004 @ 17:08:29 #215
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_15957425
quote:
Op zondag 4 januari 2004 15:21 schreef joehaann het volgende:
afgelopen vrijdag maar 'even' The Work of Director Chris Cunningham DVD gekocht \:)/
aanvankelijk wilde ik em bestellen bij Velvet (breda), maar ze hadden hem dus nog staan.. gelijk maar meegenomen =)

hij was wel prijzig trouwens, 29,95 ... gewoon 30 pl¤p voor een dvd =\

Je hebt 'm toch gehaald!! Hij is het zeker wel waard vooral de clips van come on my selector en come to daddy zijn echt
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_16047253
dat issie zeker, maar had me toch weer wat gescheeld als ik het zo lees : )
pi_16135445
Heeft iemand al de tweede Anthony Rother-release op het Fax-label al gehoord (het heet Magic Diner). Een zeer aparte ambient-achtige plaat. Stuk beter dan zijn eerdere werk op Fax (Elixir Of Life).

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 10-01-2004 20:57]

donderdag 15 januari 2004 @ 22:30:31 #218
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_16298690
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:59 schreef zodiakk het volgende:
Heeft iemand al de tweede Anthony Rother-release op het Fax-label al gehoord (het heet Magic Diner). Een zeer aparte ambient-achtige plaat. Stuk beter dan zijn eerdere werk op Fax (Elixir Of Life).
Dat album heb ik al een tijdje en hij klinkt wel aardig, voor het echte ambient werk luister ik toch liever naar artiesten als Biosphere of Pete Namlook (from within). Maar als je echt graag een nieuwe ambient plaat wilt en je hebt alles al gehoord dan kan ik je hem wel aanraden.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_16309566
ik zag dat in maart het nieuwe Squarepusher album, "Ultravisitor" uitkomt. ben zeer benieuwd.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 17:08:09 #220
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_16318789
aanrader:

Who Wants To Be A Millionaire

Zeer interessant verzamelalbum album, het is namelijk een competitie van verschillende artiesten die allen een theme-song hebben gemaakt voor het nieuwe programma van de makers van Who wants to be a millioinaire:

Featuring Donna Summer, Ekkehard Ehlers, Panacea, Harald "Sack" Ziegler, Jayrope, Guido Möbius, Noize Creator, Vert and more... Dirk Sprecht and Guido Möbius chanced upon a spoken word track included on a CD free with the multimedia magazine Future Music. On it, Guy Mitchelmore announces a competition: he asks musicians to compose a signature-theme for a new game show and to send it to him.
The reward? A free Music For The Media-tutorial for the five best compositions.
After his introduction, Paul Smith the producer of 'Who Wants To Be A Millionaire?' tells the prospective contestants what this new game show is all about. Instead of simply describing the show, Smith gives away the blunt dramatics of successful game shows success is gauged only if the candidate's extreme emotional statements under the pressure which the show exerts on him.
Thus the TV audience is kept glued to their sets. Smith involuntarily reveals the game show's commercial goals and its disdain for its subjects. In order to reinforce the dramatic tension Smith rambles on about, suitable music is needed.
For this, he and Mitchelmore provide the musicians with a recipe with which they also sell the dream, on which a large part of the music industry thrives: 'Do as we say, abide to showbiz rules and you will become a star (or in this case, a successful media composer).
Maybe you'll even become: a millionaire!' Together with the Klangkrieg-label Dirk and Guido decided to send appeals to their cohorts requesting spontaneous musical responses to this spoken word-track which opens this compilation. Much mayhem ensues dip in and enjoy.

www.boomkat.com

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 16-01-2004 17:12]

Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 17 januari 2004 @ 03:18:42 #221
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_16334688
Een nieuwe release van Iwari, het label waar Vector Lovers op uitgebracht is,: Namke Communications - Ice 9; lekkere abstracte en obscure minimale techno

hier te beluisteren.

Cop killer
Kill them, cop killer
pi_16334742
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:30 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Dat album heb ik al een tijdje en hij klinkt wel aardig, voor het echte ambient werk luister ik toch liever naar artiesten als Biosphere of Pete Namlook (from within). Maar als je echt graag een nieuwe ambient plaat wilt en je hebt alles al gehoord dan kan ik je hem wel aanraden.

Ik heb hem ook en ik ben er erg blij mee, de oplages van Fax zijn altijd erg klein (2000 stuks voor Magic Diner, hoewel op Soulseek makkelijk te verkrijgen). Ach, Biosphere en GC e.d... ik heb dat nu wel gehoord. Het is nu weer eens tijd voor wat anders en Anthony Rother is zeker anders, veel meer gebaseerd op filmmuziek dan op die elektro/ambient-traditie.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 04:07:38 #223
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_16335112
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 03:22 schreef zodiakk het volgende:

[..]
2000 stuks voor Magic Diner

Verrek ja, dat zie ik nou pas...weer een zeldzaam cd'tje in m'n collectie . En toegegeven zeker voor iemand die normaal gesproken met een totaal andere muziekstijl bezig is, is het gewoon een puik plaatje.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 17 januari 2004 @ 10:08:02 #224
25601 roer-ei
I (HEART) GHETTO
pi_16336248
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 17:08 schreef HAL9000S het volgende:
aanrader:

Who Wants To Be A Millionaire

klinkt cool
ik ga kijken of ik hem ergens kan beluisteren
getting high on protein deficiency
pi_16342429
u-ziq - bilious paths

weet niet of ie oud is, maar hij is opzich wel goed =)

edit; hij is 'oud',.. juni 2003 ;P - maar hij blijft goed!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')